Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• trabuca
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 00:17
Cheapnews heeft een nieuwe Block actie, zie de banner op hun homepage of onderstaande link. 1000GB voor €19.
Ze hebben wel eens betere gehad, maar ik heb toch wat bij genomen.

https://www.cheapnews.eu/...-gb/?discountcode=large19

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Nog even een puntje over newsdemon (ja ik zit er nog steeds, had net voor een jaar betaald :X ). De snelheid is nu weer op het oude niveau voor nieuwe spots.

Voor oude meuk is het wel traag en de retention is inderdaad ook nog steeds veel minder maar als je alleen nieuwe spots doet is het wel weer te behappen. Denk niet dat ik er nog voor zou gaan maar mijn snelheidsklachten zijn wel afdoende opgelost nu :) Twee weken geleden was het al wat beter maar nu is het echt weer op het oude niveau.

[Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 24-02-2021 22:00]

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
trabuca schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:05:
Cheapnews heeft een nieuwe Block actie, zie de banner op hun homepage of onderstaande link. 1000GB voor €19.
Ze hebben wel eens betere gehad, maar ik heb toch wat bij genomen.

https://www.cheapnews.eu/...-gb/?discountcode=large19
Best prijzig! Bij https://www.bulknews.eu/ heb je 6000GB voor 36 euro.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• papaleo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-03 18:59
Wie zou mij kunnen vertellen waarom ik nooit meer dan 25MB/s aan snelheid heb met downloaden?

Ik download en pak uit rechtstreeks met mijn synology DS218+ met DS-Get via poort 563/ssl
Als usnet provider gebruik ik Eweka en Tweaknews en di
Ik heb bij Ziggo de 500 Mbit/s internet abo

Heb ik ergens toch een instelling niet goed staan dat daardoor de snelheid geknepen is?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• Kroonkurk
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19:50
Ik denk dat jouw Syno de bottleneck is.
Gaat de snelheid omhoog als je geen SSL gebruikt ?
Is de snelheid hoger als je nzbget op een vlotte Windows - of Linux pc gebruikt.

• papaleo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-03 18:59
Zonder ssl ietsje hoger
Met mijn laptop (bedraad) haal ik ik tussen de 42Mb en 49Mb/s met Grabbit...

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• trabuca
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 00:17
pven schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:29:
[...]

Best prijzig! Bij https://www.bulknews.eu/ heb je 6000GB voor 36 euro.
Dat is een veel betere prijs! Ik ben tevreden over cheapnews, ik kan zo goed als alles vinden, is bulknews ook goed? Bulknews is een reseller en zit op een andere backbone zie ik.
https://upload.wikimedia....net_Services_Mind_Map.svg

Edit: aangeschaft, deze ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip

[Voor 7% gewijzigd door trabuca op 25-02-2021 11:08]

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
trabuca schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:59:
[...]

Dat is een veel betere prijs! Ik ben tevreden over cheapnews, ik kan zo goed als alles vinden, is bulknews ook goed? Bulknews is een reseller en zit op een andere backbone zie ik.
https://upload.wikimedia....net_Services_Mind_Map.svg

Edit: aangeschaft, deze ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip
Ik gebruik zelf al enige jaren newsdemon (ook na de laatste ellende, maar ik heb maar 40Mbit dus snelheid doet mij niet zo veel) en bulknews als block-account. Voor mijn gevoel krijg ik het meeste compleet binnen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• groxgrox
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:33
Ik ben nieuw op dit gebied en zag deze goede deal. Kan/mag je deze deal of je account ook delen met meerdere ip adressen? Of is het een single account?
Ik zag in de startpost dat eweka dat ondersteunt bij zijn pakketten maar is dat ook bij deze deal?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Wij delen met 2 personen. Beide 25 connecties tot nu gaat prima.

• fyr0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:08
saharoen schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:59:
Wij delen met 2 personen. Beide 25 connecties tot nu gaat prima.
Hier ook

• groxgrox
Bedankt! Ik ga eens verder kijken! Gebruiken jullie een app om NZB bestanden te zoeken? Zo ja, welke gebruiken jullie?

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 03:29
Even over NewsDemon, heb om volle snelheid te halen (bij nieuwe posts) wel mijn aantal connecties moeten verdubbelen.

• TheDudez
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10-04 13:20

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Er is niet een echte app om nzb bestanden te zoeken. Wat je wel kan doen is couchpotato installeren en dan je imdb watchlist koppelen en dan de imdb app gebruiken.
groxgrox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:31:
Bedankt! Ik ga eens verder kijken! Gebruiken jullie een app om NZB bestanden te zoeken? Zo ja, welke gebruiken jullie?

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:34
groxgrox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:31:
Wat voor soort NZB's zoek je dan? Als het gaat om copyright materiaal is de topic warning volgens mij wel duidelijk.

• groxgrox
jongetje schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:20:
[...]

Wat voor soort NZB's zoek je dan? Als het gaat om copyright materiaal is de topic warning volgens mij wel duidelijk.
Ik ben echt compleet nieuw op het gebied van nieuwsgroepen. Sorry als ik iets verkeerds gevraagd heb. Ik ga eens meer lezen en wellicht kom ik dan met nuttige vragen ...

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:02
Zijn er ook leden die een Thundernews account hebben? Ik merk de afgelopen dagen dat hun retentie is gedaald, ik hoop dat het een tijdelijk iets is. 4500 dagen was altijd wel relax.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MariosCube
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:17

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 03:29
Jammer, dit drukt je nog maar eens op het feit dat ieder zelf verantwoordelijk is. Wat wil: na Demon-gedoe, nam ik thecubenet omdat die wel nog Omicron deed. Nu blijkt wat dat advies waard was, niks, want nu zit ik met 2 blocks, bij dezelfde endpoint, UsenetExpress, die bij nieuwe posts zijn dienst bewijst, maar bij oudere niet.

Durf ik nu nog een nieuwe block te kopen (?), nou met moeite, denk dat ik duurder moet gaan ....misschien dat Eweka dit niet doet....

• MariosCube
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:17
Eweka heeft geen block accounts........

Je kan wel je downloads van oude linux ISO's "opsparen" en een maandje een abo nemen om alles achter elkaar te downloaden. Koop er dan wel gelijk een extra HDD bij. ;-)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:19

MeNTaL_TO

The future is not set

MariosCube schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:12:
Eweka heeft geen block accounts........

Je kan wel je downloads van oude linux ISO's "opsparen" en een maandje een abo nemen om alles achter elkaar te downloaden. Koop er dan wel gelijk een extra HDD bij. ;-)
Maar dan zal je zien dat Microsoft net op alles een N&T heeft laten uitvoeren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +8Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10-04 11:15
Het overzicht van de meest bekende usenet server providers is geupdated, keuze genoeg zou ik denken.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19:50
*knip* Ook verkapte verwijzingen naar indexers is niet de bedoeling.

[Voor 108% gewijzigd door rens-br op 23-03-2021 16:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:06
grun93 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 06:46:
Het overzicht van de meest bekende usenet server providers is geupdated, keuze genoeg zou ik denken.
Deze kan in de startpost lijkt me.

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02:25

RobbyTown

Grootmeester

Bongoarnhem schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Deze kan in de startpost lijkt me.
En de startpost updaten kan ook geen kwaad denk ik, snelheden en retentie klopt niet overal meer. Pak Eweka retentie van 4583 Dagen en onbeperkte snelheid voor 7 euro pm (normale prijs)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Ik zal er binnenkort even met de bezem door, woensdag denk ik.

[Voor 16% gewijzigd door EWK op 06-03-2021 20:31]

Hoi!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Update; Ik ga vandaag een begin maken met het updaten van de usenetproviders en heb mede TS'en @Mentalist , @technophile en @yannickie111 gevraagd wie van hen wil samenwerken aan een nieuw deel, deel 15!

Hoi!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:44

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Sjah schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Jammer, dit drukt je nog maar eens op het feit dat ieder zelf verantwoordelijk is. Wat wil: na Demon-gedoe, nam ik thecubenet omdat die wel nog Omicron deed. Nu blijkt wat dat advies waard was, niks, want nu zit ik met 2 blocks, bij dezelfde endpoint, UsenetExpress, die bij nieuwe posts zijn dienst bewijst, maar bij oudere niet.
[...]
Same here. Ik was helemaal klaar met NewsDemon, toen een goede block deal van theCubeNet kunnen vinden. Nu dus terug bij af :z De lol is er wel een beetje af zo.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• wicked1980
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07-04 15:43
Jaren terug van Eweka naar Supernews gegaan, vanwege slechte retentie. Snelheid was op zich wel goed.

Nu is het precies andersom, iets ouder dan 50 dagen komt zelden goed binnen met Supernews, zeker als het "mainstream" is zeg maar.

Vandaag teruggegaan naar Eweka, via de aanbieding die ik hier zag. Nu zelfs een post uit 2015 zonder problemen en bloedsnel binnen gehaald.

• Erik1
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
ThinkPad schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:54:
[...]

Same here. Ik was helemaal klaar met NewsDemon, toen een goede block deal van theCubeNet kunnen vinden. Nu dus terug bij af :z De lol is er wel een beetje af zo.
Hier ook, heb nu weer een extra block van BlockNews.net wat goed lijkt te werken. 500GB voor $6 of 1TB voor $11.

https://billing.blocknews.net/signup/nyfg67vyu (aanbieding link via /r/usenet providerdeals, geen refferal)

• jpgmaas
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 06-04 10:26
Steefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Awesome.. deze genomen. Benieuwd of dit beter gaat dan demon.
En bevalt deze?

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:02
En bevalt deze?
Geen nieuws is goed nieuws ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:57
saharoen schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:59:
[...]

Geen nieuws is goed nieuws ;)
Gevaarlijke uitdrukking voor dit draadje.. :+

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:38

JME

zeg maar Jamie

Die Eweka aanbieding is wel een mooie. Wordt dat na 12 maanden automatisch verlengd en zo ja, opnieuw tegen die 2,99 per maand? Kan het nergens vinden.

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:57:
Die Eweka aanbieding is wel een mooie. Wordt dat na 12 maanden automatisch verlengd en zo ja, opnieuw tegen die 2,99 per maand? Kan het nergens vinden.
Dit is m toch?!

https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:38

JME

zeg maar Jamie

Die ja. Maar ik zie nergens staan of bij automatisch verlengen hetzelfde tarief en dezelfde duur wordt gehanteerd. Wil er niet over een jaar voor 12x volle mep aan vast zitten.

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:00:
Die ja. Maar ik zie nergens staan of bij automatisch verlengen hetzelfde tarief en dezelfde duur wordt gehanteerd. Wil er niet over een jaar voor 12x volle mep aan vast zitten.
Vraag het even aan hen, zijn weten het vast ;)

[Voor 3% gewijzigd door EWK op 31-03-2021 20:05]

Hoi!

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:00:
Die is gewoon recuring en als je twijfelt een maand van te voren opzeggen

[Voor 7% gewijzigd door NoahAmber op 01-04-2021 10:28]

• jesco_white
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:33
Ik heb die Eweka aanbieding ook genomen onlangs en dus in 1x zo'n 36 euro neergetikt. (12 x 2,99 euro)

Mijn abonnement was direct daarna actief. Ik kreeg even daarna een mail van Eweka of ik een "SEPA Direct Debit" formulier van hun site wil invullen en opsturen naar hun mailadres. Dit zal de goedkeuring zijn om jaarlijks automatisch af te schrijven. Dit heb ik verder (nog) niet ingevuld en geregeld. Als ik verder tevreden blijf dit jaar vul ik het later nog wel een keer in. Ik ga afwachten of Eweka tussentijds nog een herinnering gaat mailen of iets dergelijks. Voor zover ik nu zie kunnen ze dus niet automatisch afschrijven totdat je dat formulier invult.

Door eerdere slechte ervaringen bij Eweka ben ik een jaar naar NewsDemon overgestapt. Inmiddels is NewsDemon ook niet top meer en deze aanbieding van Eweka is wel scherp.

Het liefst kijk (vanwege eerdere ervaringen) ik zo lang mogelijk de kat uit de boom bij Eweka alvorens ze toestemming te geven om automatisch geld af te schrijven.
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True