Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Cheapnews heeft een nieuwe Block actie, zie de banner op hun homepage of onderstaande link. 1000GB voor €19.
Ze hebben wel eens betere gehad, maar ik heb toch wat bij genomen.

https://www.cheapnews.eu/...-gb/?discountcode=large19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Edit: Verwijderd ivm het juridische karakter van dit topic ;)

[ Voor 96% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:58 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
trabuca schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:05:
Cheapnews heeft een nieuwe Block actie, zie de banner op hun homepage of onderstaande link. 1000GB voor €19.
Ze hebben wel eens betere gehad, maar ik heb toch wat bij genomen.

https://www.cheapnews.eu/...-gb/?discountcode=large19
Best prijzig! Bij https://www.bulknews.eu/ heb je 6000GB voor 36 euro.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08 07:30
Wie zou mij kunnen vertellen waarom ik nooit meer dan 25MB/s aan snelheid heb met downloaden?

Ik download en pak uit rechtstreeks met mijn synology DS218+ met DS-Get via poort 563/ssl
Als usnet provider gebruik ik Eweka en Tweaknews en di
Ik heb bij Ziggo de 500 Mbit/s internet abo

Heb ik ergens toch een instelling niet goed staan dat daardoor de snelheid geknepen is?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:33
Ik denk dat jouw Syno de bottleneck is.
Gaat de snelheid omhoog als je geen SSL gebruikt ?
Is de snelheid hoger als je nzbget op een vlotte Windows - of Linux pc gebruikt.

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08 07:30
Zonder ssl ietsje hoger
Met mijn laptop (bedraad) haal ik ik tussen de 42Mb en 49Mb/s met Grabbit...

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
pven schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:29:
[...]

Best prijzig! Bij https://www.bulknews.eu/ heb je 6000GB voor 36 euro.
Dat is een veel betere prijs! Ik ben tevreden over cheapnews, ik kan zo goed als alles vinden, is bulknews ook goed? Bulknews is een reseller en zit op een andere backbone zie ik.
https://upload.wikimedia....net_Services_Mind_Map.svg

Edit: aangeschaft, deze ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip

[ Voor 7% gewijzigd door trabuca op 25-02-2021 11:08 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
trabuca schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:59:
[...]

Dat is een veel betere prijs! Ik ben tevreden over cheapnews, ik kan zo goed als alles vinden, is bulknews ook goed? Bulknews is een reseller en zit op een andere backbone zie ik.
https://upload.wikimedia....net_Services_Mind_Map.svg

Edit: aangeschaft, deze ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip
Ik gebruik zelf al enige jaren newsdemon (ook na de laatste ellende, maar ik heb maar 40Mbit dus snelheid doet mij niet zo veel) en bulknews als block-account. Voor mijn gevoel krijg ik het meeste compleet binnen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:06
Ik ben nieuw op dit gebied en zag deze goede deal. Kan/mag je deze deal of je account ook delen met meerdere ip adressen? Of is het een single account?
Ik zag in de startpost dat eweka dat ondersteunt bij zijn pakketten maar is dat ook bij deze deal?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
Wij delen met 2 personen. Beide 25 connecties tot nu gaat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:34
saharoen schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:59:
Wij delen met 2 personen. Beide 25 connecties tot nu gaat prima.
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Bedankt! Ik ga eens verder kijken! Gebruiken jullie een app om NZB bestanden te zoeken? Zo ja, welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:11
Even over NewsDemon, heb om volle snelheid te halen (bij nieuwe posts) wel mijn aantal connecties moeten verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:30

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Er is niet een echte app om nzb bestanden te zoeken. Wat je wel kan doen is couchpotato installeren en dan je imdb watchlist koppelen en dan de imdb app gebruiken.
groxgrox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:31:
Bedankt! Ik ga eens verder kijken! Gebruiken jullie een app om NZB bestanden te zoeken? Zo ja, welke gebruiken jullie?

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
groxgrox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:31:
Wat voor soort NZB's zoek je dan? Als het gaat om copyright materiaal is de topic warning volgens mij wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
jongetje schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:20:
[...]

Wat voor soort NZB's zoek je dan? Als het gaat om copyright materiaal is de topic warning volgens mij wel duidelijk.
Ik ben echt compleet nieuw op het gebied van nieuwsgroepen. Sorry als ik iets verkeerds gevraagd heb. Ik ga eens meer lezen en wellicht kom ik dan met nuttige vragen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 21:48
Zijn er ook leden die een Thundernews account hebben? Ik merk de afgelopen dagen dat hun retentie is gedaald, ik hoop dat het een tijdelijk iets is. 4500 dagen was altijd wel relax.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MariosCube
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:15
@Lasmibalsingh

https://www.reddit.com/r/...net_are_changing_backend/

[ Voor 15% gewijzigd door MariosCube op 02-03-2021 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Jammer, dit drukt je nog maar eens op het feit dat ieder zelf verantwoordelijk is. Wat wil: na Demon-gedoe, nam ik thecubenet omdat die wel nog Omicron deed. Nu blijkt wat dat advies waard was, niks, want nu zit ik met 2 blocks, bij dezelfde endpoint, UsenetExpress, die bij nieuwe posts zijn dienst bewijst, maar bij oudere niet.

Durf ik nu nog een nieuwe block te kopen (?), nou met moeite, denk dat ik duurder moet gaan ....misschien dat Eweka dit niet doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:15
Eweka heeft geen block accounts........

Je kan wel je downloads van oude linux ISO's "opsparen" en een maandje een abo nemen om alles achter elkaar te downloaden. Koop er dan wel gelijk een extra HDD bij. ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

MariosCube schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:12:
Eweka heeft geen block accounts........

Je kan wel je downloads van oude linux ISO's "opsparen" en een maandje een abo nemen om alles achter elkaar te downloaden. Koop er dan wel gelijk een extra HDD bij. ;-)
Maar dan zal je zien dat Microsoft net op alles een N&T heeft laten uitvoeren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:07
Het overzicht van de meest bekende usenet server providers is geupdated, keuze genoeg zou ik denken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kroonkurk
*knip* Ook verkapte verwijzingen naar indexers is niet de bedoeling.

[ Voor 108% gewijzigd door rens-br op 23-03-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03
grun93 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 06:46:
Het overzicht van de meest bekende usenet server providers is geupdated, keuze genoeg zou ik denken.
Deze kan in de startpost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Bongoarnhem schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Deze kan in de startpost lijkt me.
En de startpost updaten kan ook geen kwaad denk ik, snelheden en retentie klopt niet overal meer. Pak Eweka retentie van 4583 Dagen en onbeperkte snelheid voor 7 euro pm (normale prijs)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Ik zal er binnenkort even met de bezem door, woensdag denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door EWK op 06-03-2021 20:31 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Update; Ik ga vandaag een begin maken met het updaten van de usenetproviders en heb mede TS'en @Mentalist , @technophile en @yannickie111 gevraagd wie van hen wil samenwerken aan een nieuw deel, deel 15!

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:01
Sjah schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Jammer, dit drukt je nog maar eens op het feit dat ieder zelf verantwoordelijk is. Wat wil: na Demon-gedoe, nam ik thecubenet omdat die wel nog Omicron deed. Nu blijkt wat dat advies waard was, niks, want nu zit ik met 2 blocks, bij dezelfde endpoint, UsenetExpress, die bij nieuwe posts zijn dienst bewijst, maar bij oudere niet.
[...]
Same here. Ik was helemaal klaar met NewsDemon, toen een goede block deal van theCubeNet kunnen vinden. Nu dus terug bij af :z De lol is er wel een beetje af zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Jaren terug van Eweka naar Supernews gegaan, vanwege slechte retentie. Snelheid was op zich wel goed.

Nu is het precies andersom, iets ouder dan 50 dagen komt zelden goed binnen met Supernews, zeker als het "mainstream" is zeg maar.

Vandaag teruggegaan naar Eweka, via de aanbieding die ik hier zag. Nu zelfs een post uit 2015 zonder problemen en bloedsnel binnen gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:54:
[...]

Same here. Ik was helemaal klaar met NewsDemon, toen een goede block deal van theCubeNet kunnen vinden. Nu dus terug bij af :z De lol is er wel een beetje af zo.
Hier ook, heb nu weer een extra block van BlockNews.net wat goed lijkt te werken. 500GB voor $6 of 1TB voor $11.

https://billing.blocknews.net/signup/nyfg67vyu (aanbieding link via /r/usenet providerdeals, geen refferal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpgmaas
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:08
Steefmeister schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Awesome.. deze genomen. Benieuwd of dit beter gaat dan demon.
En bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
En bevalt deze?
Geen nieuws is goed nieuws ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:19
saharoen schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:59:
[...]

Geen nieuws is goed nieuws ;)
Gevaarlijke uitdrukking voor dit draadje.. :+

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55

JME

zeg maar Jamie

Die Eweka aanbieding is wel een mooie. Wordt dat na 12 maanden automatisch verlengd en zo ja, opnieuw tegen die 2,99 per maand? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:57:
Die Eweka aanbieding is wel een mooie. Wordt dat na 12 maanden automatisch verlengd en zo ja, opnieuw tegen die 2,99 per maand? Kan het nergens vinden.
Dit is m toch?!

https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Die ja. Maar ik zie nergens staan of bij automatisch verlengen hetzelfde tarief en dezelfde duur wordt gehanteerd. Wil er niet over een jaar voor 12x volle mep aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:00:
Die ja. Maar ik zie nergens staan of bij automatisch verlengen hetzelfde tarief en dezelfde duur wordt gehanteerd. Wil er niet over een jaar voor 12x volle mep aan vast zitten.
Vraag het even aan hen, zijn weten het vast ;)

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 31-03-2021 20:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
JME schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:00:
Die is gewoon recuring en als je twijfelt een maand van te voren opzeggen

[ Voor 7% gewijzigd door NoahAmber op 01-04-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Ik heb die Eweka aanbieding ook genomen onlangs en dus in 1x zo'n 36 euro neergetikt. (12 x 2,99 euro)

Mijn abonnement was direct daarna actief. Ik kreeg even daarna een mail van Eweka of ik een "SEPA Direct Debit" formulier van hun site wil invullen en opsturen naar hun mailadres. Dit zal de goedkeuring zijn om jaarlijks automatisch af te schrijven. Dit heb ik verder (nog) niet ingevuld en geregeld. Als ik verder tevreden blijf dit jaar vul ik het later nog wel een keer in. Ik ga afwachten of Eweka tussentijds nog een herinnering gaat mailen of iets dergelijks. Voor zover ik nu zie kunnen ze dus niet automatisch afschrijven totdat je dat formulier invult.

Door eerdere slechte ervaringen bij Eweka ben ik een jaar naar NewsDemon overgestapt. Inmiddels is NewsDemon ook niet top meer en deze aanbieding van Eweka is wel scherp.

Het liefst kijk (vanwege eerdere ervaringen) ik zo lang mogelijk de kat uit de boom bij Eweka alvorens ze toestemming te geven om automatisch geld af te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

jesco_white schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:46:
Ik heb die Eweka aanbieding ook genomen onlangs en dus in 1x zo'n 36 euro neergetikt. (12 x 2,99 euro)

Mijn abonnement was direct daarna actief. Ik kreeg even daarna een mail van Eweka of ik een "SEPA Direct Debit" formulier van hun site wil invullen en opsturen naar hun mailadres. Dit zal de goedkeuring zijn om jaarlijks automatisch af te schrijven. Dit heb ik verder (nog) niet ingevuld en geregeld. Als ik verder tevreden blijf dit jaar vul ik het later nog wel een keer in. Ik ga afwachten of Eweka tussentijds nog een herinnering gaat mailen of iets dergelijks. Voor zover ik nu zie kunnen ze dus niet automatisch afschrijven totdat je dat formulier invult.
Precies hetzelfde hier (maar dan afgelopen week), heb direct het abonnement weer geannuleerd zodat het niet automatisch verlengt wordt en de SEPA mail weggegooid. Moet zeggen dat Eweka erg goed bevalt mbt retentie, met Cheapnews (jaren gezeten) werd het toch steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furball
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-08 10:51
Bisamrat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 07:12:
[...]

Precies hetzelfde hier (maar dan afgelopen week), heb direct het abonnement weer geannuleerd zodat het niet automatisch verlengt wordt en de SEPA mail weggegooid. Moet zeggen dat Eweka erg goed bevalt mbt retentie, met Cheapnews (jaren gezeten) werd het toch steeds minder.
Ook deze aanbieding net aangeschaft en meteen de Sepa verlengingsmail in de inbox.
Hoe heb je het abonnement geannuleerd als ik mag vragen?
Zie onder "mijn Eweka" alleen de optie "Account opzeggen" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Waarom meteen annuleren? Gewoon laten lopen en de machtiging niet invullen, toch? Na het eerste jaar zouden alle abonnementen maandelijks opzegbaar moeten zijn. Kun je dan altijd nog kijken of je wilt doorgaan. Maar dan heb je in ieder geval de huidige aanbiedingsprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 16:02
Sinds een paar weken heb ik een snelheids probleem met Newsdemon.
Normaal trok Sabnzb de 500Mbits ( nu 600 ) lijn dicht, echter de laatste tijd mag ik blij zijn als ik de 200Mbits haal.
Na contact te hebben gehad met Newsdemon gaven ze aan dat SSL is omgezet naar TSL, dit zou de oorzaak zijn.
Ik zou de poort gewoon op 119 moeten zetten zonder SSL.

Iemand hier ervaring mee of meer info ?
( systeem Win10, Sabnzb, Nzbget )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
ErwinJ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:55:
[...]
Sabnzbd (python script) of nzbget (gecompileerde C code) maakt nogal een verschil qua resources voor je computer. Als je het met nzbget niet meer dicht kan trekken is er wellicht iets aan de hand. Als sabnzbd je lijn niet meer dicht trekt zou ik eerst naar de performance van je computer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
RichieB schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:47:
[...]

Sabnzbd (python script) of nzbget (gecompileerde C code) maakt nogal een verschil qua resources voor je computer. Als je het met nzbget niet meer dicht kan trekken is er wellicht iets aan de hand. Als sabnzbd je lijn niet meer dicht trekt zou ik eerst naar de performance van je computer kijken.
Heeft er niets mee te maken bij mij.
Zoals ik al aangaf het werkte tot een paar weken geleden perfect op beide.

Mijn Systeem is niet gewijzigd het ligt dus niet aan mijn kant, het ligt aan Newsdemon.
Met een test account bij eweka trek ik hem wel vol.

Mijn vraag was of er bij iemand het verhaal van newsdemon betreft SSL/TSL bekend was en dat dit idd tot mindere snelheid kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwr_
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 22:53
Hoi,
ik heb op mijn synology DS220+ een docker draaien met SABnzdb, Sonarr en Radarr op hetzelfde ipadres als mijn NAS zelf. Nu heb ik bij Sonarr en Radarr mijn SABnzdb als downloadclient toegevoegd, maar heb ik nog een indexer nodig. Daarvoor wilde ik NZB Finder gebruiken. Echter, als ik de verbinding test met de API key dan mislukt het. Ik heb zowel de custom als de presets geprobeerd maar lukt allebei niet. In de log zie ik het volgende:

21-4-16 12:04:27.3|Warn|SonarrErrorPipeline|Invalid request Validation failed:
-- : Unable to connect to indexer, check the log for more details

De firewall op de NAS staat open voor 443. ik heb het idee dat het mogelijk aan deze firewall instellingen ligt waardoor de validatie niet lukt, aangezien ik ook al verschillende apikeys heb geprobeerd. Alleen ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Weet iemand wat ik zou moeten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 20:40
ErwinJ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:55:
Sinds een paar weken heb ik een snelheids probleem met Newsdemon.
Normaal trok Sabnzb de 500Mbits ( nu 600 ) lijn dicht, echter de laatste tijd mag ik blij zijn als ik de 200Mbits haal.
Na contact te hebben gehad met Newsdemon gaven ze aan dat SSL is omgezet naar TSL, dit zou de oorzaak zijn.
Ik zou de poort gewoon op 119 moeten zetten zonder SSL.

Iemand hier ervaring mee of meer info ?
Indien jij alleen Windows Defender hebt, dan is de real-time protection een probleem in combinatie met SABnzbd betreft de snelheid. Sinds de laatste update van Windows Defender is dit probleem ontstaan. Wellicht heb jij hier last van?

5400WP (ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

furball schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:37:
[...]

Ook deze aanbieding net aangeschaft en meteen de Sepa verlengingsmail in de inbox.
Hoe heb je het abonnement geannuleerd als ik mag vragen?
Zie onder "mijn Eweka" alleen de optie "Account opzeggen" :?
Met die optie ‘account opzeggen’ dus, ik doe dat overal omdat ik anders vergeet te doen en aan automatische verlenging vast zit. Weet dat dat lastig wordt zonder SEPA, maar ‘better safe the sorry’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Vizox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:01:
[...]

Indien jij alleen Windows Defender hebt, dan is de real-time protection een probleem in combinatie met SABnzbd betreft de snelheid. Sinds de laatste update van Windows Defender is dit probleem ontstaan. Wellicht heb jij hier last van?
Dit is wat ik nu ook denk.
Weet jij de oplossing ?

Het is idd de realtime beveiliging, als ik deze uitzet schiet de snelheid omhoog.
Nu even kijken hoe ik dit omzeil zonder dit uit te zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door ErwinJ op 16-04-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeleBoel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:05
ErwinJ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:51:
[...]

Weet jij de oplossing ?

Het is idd de realtime beveiliging, als ik deze uitzet schiet de snelheid omhoog.
Als het goed is kun je in windows defender bepaalde directories excluden. Zorg dan wel dat je geen content met virussen/ransomware binnensleept.

[ Voor 8% gewijzigd door HeleBoel op 17-04-2021 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
HeleBoel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:09:
[...]

Als het goed is kun je in windows defender bepaalde directories excluden. Zorg dan wel dat je geen content met virussen/ransomware binnensleept.
Ik heb het opgelost je moet inderdaad folders excluden.

Download/temp folders
SABnzbd install folder (or NZBget)
SABnzbd.exe process

allemaal blijkbaar, ik had gehoopt de download map niet te hoeven doen echter deze moet dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 20:40
ErwinJ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:51:
[...]

Weet jij de oplossing ?

Goed om te horen dat de snelheid terug is. Je zult de mappen inderdaad moeten uitsluiten zoals jij al aangaf of je zult tijdens het downloaden de realtime-protection even moeten uitzetten. Eigenlijk zijn beide geen gewenste opties. Ik hoop dat SABnzbd of Microsoft snel met een fix komt.

5400WP (ZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
eweka voor 2,99 is weldegelijk een aanbieding voor de duur van een jaar. In het IDeal venster zie je het werkelijke bedrag voor het jaar met de korting. Ik heb meteen weer opgezegd.

Flauw ook dat je als bestaande klant krijg dat je gegegens al in gebruik zijn met een link 'om gebruik te maken van deze aanbieding', maar de aanbieding die dan volgt is toch echt anders en minder voordelig.

[ Voor 36% gewijzigd door RudolfR op 27-04-2021 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
rwr_ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:57:
In de log zie ik het volgende:

21-4-16 12:04:27.3|Warn|SonarrErrorPipeline|Invalid request Validation failed:
-- : Unable to connect to indexer, check the log for more details
Om de firewall uit te sluiten maak ik vaak even een dmz aan. Dan weet je meteen of het daaraan ligt of niet. Niet vergeten deze weer uit te zetten naderhand :+

Uit de melding hierboven lijkt het alsof er nog een log is. Heb je alles uit de logging geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

RudolfR schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:49:
eweka voor 2,99 is weldegelijk een aanbieding voor de duur van een jaar. In het IDeal venster zie je het werkelijke bedrag voor het jaar met de korting. Ik heb meteen weer opgezegd.

Flauw ook dat je als bestaande klant krijg dat je gegegens al in gebruik zijn met een link 'om gebruik te maken van deze aanbieding', maar de aanbieding die dan volgt is toch echt anders en minder voordelig.
Wat is dan het bedrag na het eerste jaar (in de advertentie staat toch lifetime?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
@MeNTaL_TO

Dat zie ik niet staan. De prijs van 9,60 p/m staat doorgestreept.
(9,60x12 = 115,20)

Vaste Prijs:
€115,20
Uw Besparingen:
-€79,32
De prijs van vandaag:
€ 35,88
(€ 2,99 /mnd)
Jaarlijkse betaling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
RudolfR schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:34:
@MeNTaL_TO

Dat zie ik niet staan. De prijs van 9,60 p/m staat doorgestreept.
(9,60x12 = 115,20)

Vaste Prijs:
€115,20
Uw Besparingen:
-€79,32
De prijs van vandaag:
€ 35,88
(€ 2,99 /mnd)
Jaarlijkse betaling
Het zit m in die laatste regel. Jaarlijkse betaling, dat is dus per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
[b]RudolfR in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"Flauw ook dat je als bestaande klant krijg dat je gegegens al in gebruik zijn met een link 'om gebruik te maken van deze aanbieding', maar de aanbieding die dan volgt is toch echt anders en minder voordelig.
Mijn account was daar ook al bekend (wel pre-paid) maar ik kon gewoon gebruik maken van de aanbieding van € 2,99 /mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:24:
[...]

Wat is dan het bedrag na het eerste jaar (in de advertentie staat toch lifetime?)
Ik ga er ook gewoon vanuit dat het lifetime is. Maar even een check. Waar ergens staat lifetime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RobbyTown schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:23:
[...]

Ik ga er ook gewoon vanuit dat het lifetime is. Maar even een check. Waar ergens staat lifetime?

Deze deal bestaat volgensmij al lang. Hopelijk kan iemand die de 12mnd voorbij is en niet gecancelled heeft even laten weten wat er na deze periode is afgeschreven :)

Desalniettemin denk ik dat het verstandig is om voor de zekerheid tijdig op te zeggen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Help!!!! schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:31:
[...]

Deze deal bestaat volgensmij al lang. Hopelijk kan iemand die de 12mnd voorbij is en niet gecancelled heeft even laten weten wat er na deze periode is afgeschreven :)

Desalniettemin denk ik dat het verstandig is om voor de zekerheid tijdig op te zeggen.
Ik heb hem doorlopen :) Alleen ben weer een uitzondering. Had voorheen koningsdag actie. Die gestopt en die special deal gepakt dus Koningsdag dagen had nog. Dus ergens rond koningsdag 2022 weet ik het :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

RobbyTown schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:23:
[...]

Niet op hun site, maar wel in de advertentie die op facebook staat/stond (mocht ik hem nog een keer zien zal ik een screenshot maken). Daar staat duidelijke lifetime bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik kwam deze aanbieding tegen. 3000 dagen retentie en ze zitten op de usenetexpress backbone. Niet verkeerd voor de prijs van 3,33 per maand.
Het leek me niet verkeerd om dat hier te delen.

https://usenetprime.com/thrifty-thursdays/

[ Voor 11% gewijzigd door Bongoarnhem op 30-04-2021 16:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Dit staat er bij mij, dus neem aan dat het volgend jaar weer 35,88 is.

Uw volgende betaling

Volgende betaling verschuldigd op: 28 april 2022

Volgend te betalen bedrag: 35,88 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb ooit eens een abbo genomen bij Ninja newsgroup, omdat er blijkbaar een aanbieding was, omdat ze pas opstartten, en betaal sindsdien 40 euro per jaar. ( lifetime aanbieding )

Nu heb ik sinds vandaag een nieuwe modem, die 1Gb/s doet, dus ik heb die nieuwsgroep eens uitgeprobeerd, maar ik geraak niet boven de 35Mb/s.

Maar ik kan dus echt nergens die aankondiging van die 40 euro voor een lifetime abbo terug vinden, want ik vraag me af of dat eventueel gecapped was. Hun enige abbo wat ze nu hebben is uncapped voor 5,83 euro?

EDIT; Heb het in deze thread gevonden, betaal dus nog steeds 40 euro per jaar, tevreden klant, echter kan ik wel niet terugvinden of deze prijs lifetime was. Ik dacht van wel, maar daar vind ik de bewijzen niet meer terug....

[ Voor 17% gewijzigd door Acemath op 04-05-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:07
Acemath schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:17:
Ik heb ooit eens een abbo genomen bij Ninja newsgroup, omdat er blijkbaar een aanbieding was, omdat ze pas opstartten, en betaal sindsdien 40 euro per jaar. ( lifetime aanbieding )

EDIT; Heb het in deze thread gevonden, betaal dus nog steeds 40 euro per jaar, tevreden klant, echter kan ik wel niet terugvinden of deze prijs lifetime was. Ik dacht van wel, maar daar vind ik de bewijzen niet meer terug....
Volgens mij werkt deze link van jaren geleden nog steeds. Er staat bij 'Limited Time Offer' maar dat lijkt meer op een marketing trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Nu heb ik sinds vandaag een nieuwe modem, die 1Gb/s doet, dus ik heb die nieuwsgroep eens uitgeprobeerd, maar ik geraak niet boven de 35Mb/s.
Heb je wel een ssd? Want met een hdd ga je die snelheid ook niet halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:26
saharoen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Heb je wel een ssd? Want met een hdd ga je die snelheid ook niet halen ;)
Hoezo niet? HDD is tegenwoordig toch prima in staat om een gigabit weg te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
ZiSE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Hoezo niet? HDD is tegenwoordig toch prima in staat om een gigabit weg te schrijven.
Nvm

[ Voor 10% gewijzigd door EWK op 06-05-2021 16:09 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Maar ik kan dus echt nergens die aankondiging van die 40 euro voor een lifetime abbo terug vinden, want ik vraag me af of dat eventueel gecapped was. Hun enige abbo wat ze nu hebben is uncapped voor 5,83 euro?

Hoeveel threads gebruik je? Misschien kan je die wat ophogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Bongoarnhem schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:23:
Ik kwam deze aanbieding tegen. 3000 dagen retentie en ze zitten op de usenetexpress backbone. Niet verkeerd voor de prijs van 3,33 per maand.
Het leek me niet verkeerd om dat hier te delen.

https://usenetprime.com/thrifty-thursdays/
Is de snelheid ook unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

40 euro per jaar is best veel. Heb ooit bij Newsdemon een pricematch aangevraagd voor Thundernews Unlimited ($25 dollar per 18 maanden) en ook gekregen. Dus ongeveer 20 euro voor 1,5 jaar (1.10 euro per maand).

Enige wat 'beter' was was een 500Gb block per maand voor 18 dollar per jaar dacht ik. Ik haal zoveel tegenwoordig toch al niet meer binnen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Laatst online: 09-08-2024
Aan allen,

bedankt voor de feedback. Nu, 40 euro is niet veel; wetende dat ik van een giganews account kom, wat me 20 euro per maand kostte.

Ik denk dat de prijzen bij andere providers hetzelfde liggen, en tot nu toe, ben ik er tevreden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:38
Heb nu 600Mbit van Ziggo en heb in juli 1000Mbit via glasvezel.

Heb eweka, snelnl en 5eurousenet gebruikt. Nu zie ik bij SnelNL dat ze 1000 ondersteunen, maar wel max 20 threads.. haal je met 20 threads 940Mbit? Want sommige newsgroepen kan je zelfs 50 threads gebruiken.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichieB
Het probleem met je bandbreedte dichttrekken is de relatief kleine grootte van usenet posts. Een enkele TCP verbinding kan prima 1 Gbps halen, maar voordat de snelheid (oa TCP window) flink kan worden opgeschaald is de usenet post al binnen. Daarom gebruik je meerdere threads tegelijkertijd. Het hangt erg af van de chunk size van de posts hoeveel threads je nodig hebt om 1 Gbps te halen. Dat zou bijv. met 10 al prima kunnen als de posts groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

* knip*. Vragen om aanbiedingen is niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 23-05-2021 17:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

sander817 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:28:
Mijn newsdemon account is gecanceld, CC gegevens verlopen.
Wat is op dit moment een goede aanbieding?
Geen idee wat je voorheen betaalde.... Misschien is dit voor jou ook een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik heb een usenet account bij newshosting.com
Ik krijg alleen bij nzbget geen verbinding. Elke keer authentication failed.
Alles is correct ingevuld uit control panel

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen

Wat doe ik verkeerd?
test met grabit of andere client of je account werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

met de client van newshosting.com ook niet. Ik weet niet hoe support is, ik heb maar een mail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mensen, wat is nou de bewezen goedkoopste en tevens betrouwbare uSP op die hoofdserver die nu 4700 dgn retentie (Omicron) heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 27-05-2021 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:52
Mijn toegang bij Newsdemon is telkens geblokkeerd (error 502, contact technical suport). Zij doen dan iets (na het inschieten van een ticket) en het werkt weer (een poosje, ~3-4 weken).

Nu kan ik geen ticket meer aanmaken op hun site, ik moet een e-mail sturen. Herkent iemand dit?
Ik word er goed ziek van. Als het abo is afgelopen ga ik waarschijnlijk niet verlengen (al is het erg goedkoop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
Mensen, wat is nou de bewezen goedkoopste en tevens betrouwbare uSP op die hoofdserver die nu 4700 dgn retentie (Omicron) heeft?
Ik zou zeggen eweka maar check paar andere hier https://www.reddit.com/r/...#wiki_usenet_services_map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
sander817 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:28:

Wat doe ik verkeerd?
Deze server werkt hier met NZBget: news-eu.newshosting.com

Gebeurd wel vaker dat ik even van server moet wisselen. Verder best goed dat Newshosting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 04:21:
Hier staan alle deals: https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providerdeals

Volgens mij is Newshosting met $30 per jaar nu het goedkoopst: https://controlpanel.news...?promo=special-promo-deal
Als je een blockaccount wilt, zou ik Blocknews nemen. MaximumUsenet is net zo duur, maar is eigendom van de man achter Newsdemon. Dus maar de vraag hoelang die reseller van Omicron blijven.
Theone098 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:14:
Mijn toegang bij Newsdemon is telkens geblokkeerd (error 502, contact technical suport). Zij doen dan iets (na het inschieten van een ticket) en het werkt weer (een poosje, ~3-4 weken).

Nu kan ik geen ticket meer aanmaken op hun site, ik moet een e-mail sturen. Herkent iemand dit?
Ik word er goed ziek van. Als het abo is afgelopen ga ik waarschijnlijk niet verlengen (al is het erg goedkoop).
Ik heb nooit geluk gehad met email bij Newsdemon. Wat je denk ik het beste kunt doen (naast het alsnog sturen van een email) is klagen op Reddit. De eigenaar van Newsdemon is daar ook actief en neemt klachten altijd serieus.

Onlangs was het echt heibel met de backbone van Newsdemon/Newsgroupdirect/Cubenet. Errors, enorm lage retentie/snelheid. Toen toch maar een block account bij Blocknews (Omicron) gekocht. En gelijk liep alles weer soepel én oud spul kwam binnen (met de volle snelheid).

Toen bleek dat ik bij UsenetServer mijn $20 p/j deal kon heractiveren, dat gelijk gedaan. Block van Blocknews daarmee gelijk nutteloos geworden, maar goed :P De dienst die Newsdemon belooft maken ze laatste tijd helaas niet waar en daar was ik wel een beetje klaar mee. Vooral de retentie liet echt te wensen over. Dingen van 2200 dagen oud kwamen al niet meer binnen.

Voor die $15 per 2 jaar hou ik die 500GB p/m deal van NewsDemon wel actief om ze een beetje te steunen. Maar nu 3 weken verder is er nog _niks_ gemist door UsenetServer. Zelfs bestanden van 4000+ dagen oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:30

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ligt het aan mij of is er wat aan de hand?

1 Nzbindex indexeert niet alles de laatste dagen.
2 aantal usenet communicaties zijn weg.
3 aantal newznab providers hengelen weinig binnen. Haast geen nieuwe films. Sommige nog wel. Maar deze zijn niet te vinden op nzbindex.
4 weinig op spotnet.

Lijkt wel of er iets is opgerold of een grote storing.

[ Voor 20% gewijzigd door TheDudez op 15-06-2021 07:16 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Ja, er zijn een aantal usenet community's niet meer actief.
Volgens duken.nl door meningsverschillen en andere dingen.

Het aanbod is momenteel inderdaad karig met soms urenlang geen nieuwe nzb's.
Komt misschien ook door het EK voetbal en het mooie weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 08-09 01:55

TRaSH

koffie ?

Er is meer dan Spotnet,
En zeker veel meer dan die belabberde Usenet fora's van een berucht duo die om de zoveel tijd hun forum laten klappen om even later met een nieuwe te komen.
Hoofd redenen donaties.

Ga eens kijken naar een paar fatsoenlijke Usenet indexers ism Radarr en Sonarr en bv Bazarr voor de subs (die ook nog probeert de subs te synchroniseren)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Je hebt helemaal gelijk.
Alleen jammer dat er hier niet over indexers mag worden gesproken.
En goede indexers zijn niet gratis, maar soms is er wel een leuke aanbieding voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Kroonkurk schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:40:
Je hebt helemaal gelijk.
Alleen jammer dat er hier niet over indexers mag worden gesproken.
En goede indexers zijn niet gratis, maar soms is er wel een leuke aanbieding voor een leuke prijs.
klopt dat indexers niet gratis zijn, maar daar in tegen scheelt het je een hoop tijd ipv van die flut forums door te kijken, maar volgens mij hoort dit hier niet echt thuis.
En als je meer info wilt hebben hier over is er een andere topic lopend.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online

[ Voor 85% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

GekkePrutser schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:06:
[...]

Heb je misschien een linkje naar dat topic?
denk dat het HIER meer thuis hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online

[ Voor 81% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:35

OMD

Ik gebruik nu Newsdemon maar ik ben er gewoon niet tevreden over. Ik heb een Gigabit verbinding maar net zoals vandaag download ik niet sneller dan 39MB/s. Iemand een suggestie voor een snelle variant?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
Eweka : 73Mb/sec

Is de eweka aanbieding.

Ik heb ook 1gb hussel kpn glasvezel.

Screenshots enz plaatsen mag, maar blur de filenames bij niet-legale content

[ Voor 82% gewijzigd door DJSmiley op 06-07-2021 22:07 . Reden: Afbeelding verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Met die speed is leechen niet leuk meer. Als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 07-09 14:18
Weet niet hoelang deze nog actief is : https://signup.easynews.com/july-4th-exclusive-deal-2020 maar is wel een goeie deal, met grote (lange ?) retentie. Beetje vergelijkbaar met Eweka denk ik.

Ik had altijd Thundernews, maar aantal maanden geleden zijn ze naar een andere backend geswitcht, en was ik er minder tevreden over.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 14:39

menonv

Beunhazerij?

@saharoen
Kan jou bericht beamen.

En haal daarmee rond de 65 - 75 "echte" MB/sec. Trekt de hardeschijf iig dicht.
(KPN Gehusseld 1gbit)

[ Voor 6% gewijzigd door menonv op 07-07-2021 10:20 . Reden: hussel hussel je moneyz ]

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichieB
Hoeveel is 1gbit ongehusseld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
menonv schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:20:

En haal daarmee rond de 65 - 75 "echte" MB/sec.
'echte' MB's?! Bestaan er ook onechte?
Pagina: 1 ... 22 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.