Jaja, we kennen het onderhand wel. Met het vingertje wapperen is makkelijk, inhoudelijk reageren op het probleem is blijkbaar te moeilijk.NMe schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:50:
[...]
offtopic:
Je laat voor het gemak even achterwege dat dat al de derde keer in een maand tijd was dat iemand dat soort links heeft moeten weghalen bij je en je dus perfect op de hoogte was van de regels. Laten we dus niet net doen alsof die "dreiging" uit de lucht kwam vallen.
Ik loop al wat jaren mee, ben nog uit de tijd van Usenet toen er nog helemaal geen forums waren, ben zelf op diverse andere fora al jaren zeer actief, ben zelf als moderator actief geweest, heb zelfs een tijdje een compleet forum voor een vereniging opgezet en onderhouden. Er is werkelijk geen enkele moderator die mij nog moet vertellen wat eigenlijk wel en niet kan.
Het over-modereren hier op Tweakers loopt soms ook echt de spuigaten uit, terwijl aan andere zaken gewoon weer geen aandacht geschonken wordt. Het voorbeeld van Dodge spreekt boekdelen, heb het zelf gezien dat posts van hem waar hij gewoon een zeer informatief en inhoudelijk antwoord gaf, mét als aanvulling een video over betreffend product gewoon zonder pardon direct verwijderd werd. Werkelijk onnodig en vrij onbeschoft zoals het hier soms gaat.
Feit is dat ik nog steeds volop referral links tegen kom, en daar wordt in tegenstelling bij de posts die ik plaats dus NIETS aan gedaan.
Ondertussen loopt deze draad al weer MAANDEN, en een fatsoenlijk voorstel of idee voor een oplossing heb ik helaas nog niet gezien.
Maar blijf vooral met dat vingertje wapperen, persoonlijk raak ik daar echt niet onder de indruk van, een fatsoenlijk oplossing aanreiken, dat is waar mensen echt wat meer waardering voor zullen hebben..