Kain_niaK schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 03:54:
Als ik nu eens beloof om maximaal 2 schrijfself per week over Bitcoin Cash te hebben, is het dan in orde? Ik blog ook over andere dingen hoor, meestal mijn muziek en mij RC planes. Maar momenteel veel aan de gang in de Bitcoin Cash community en daar word ik razend enthousiast van. En dan verlies ik mijn kalmte wel eens.
Dat is niet nodig wat mij betreft, en dat zal ik je uitleggen.
Voor mij is dit een technische tekortkoming van het systeem, al jaren. En aangezien er geen direct geld mee verdient wordt is het voor Tweakers in 2018 niet meer interessant om dit op te lossen. Alles wat niet direct cash opbrengt is niet meer belangrijk, in tegenstelling tot vroeger toen het nog echt een eigen geheel was. Dat is jammer, maar is niet anders.
Jij mag bloggen wat je wil en zo vaak je wil, net als je een website zou mogen opzetten over mieren in kolonies. Dat vindt niet iedereen interessant, die mensen zullen dus ook niet naar je website gaan. Dat geldt voor blogs ook, maar daar zit net het vervelende: op Tweakers kan je er niet omheen. Stel dat je een blog zou hebben op www.kain_niak-blog.nl dan zouden mensen met geen interesse hem niet zien en niet openen (en ook nooit op terecht komen door bv een Google), bij Tweakers kan je dat dus niet. Onderop de homepage staat gewoon een selectie blogs (en ook forum topics).
En als je dan op de Tweakblogs site komt, dan is het nog veel rampzaliger. Er is amper tot geen overzicht.
Als er dus een feature zou komen om iemand zijn blogs te negeren, dan is het probleem opgelost. Mensen die het niet willen zien, zien het niet. Nieuwe blogs blijf je wel zien en beoordeel je zelf op wel of niet interessant en eventueel negeer je die ook.
Dus ik vind dat het probleem niet bij jou ligt, al vind ik zelf je blogs ook alles behalve interessant. En ik vind ook dat jij je niet moet laten remmen door technische onvolkomenheden van Tweakers.