JohanNL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:10:
[...]
Wat je eigenlijk dus zegt is: '' Had ik maar geweten dat Bitcoin zoveel waard zou worden dan had ik €100K verdient.
Omdat ik de Bitcoin munten heb weggeven in 2011 onder de Tweakers community ( toen €5 - €100, nu ~€100K ) vind ik dat ik het recht heb om elke maand $400 te verdienen d.m.v. het gebruik van de Tweakers blog functionaliteit. ''
Ik denk dat Tweakers zelf daar dus net even wat anders over denkt.
Die munten heb ik weggeven toen ik in de pschyatrie zat en mijn verstand er mee ophield. Daar blog ik ook over, over mijn schizofrenie. Ik heb altijd geweten dat Bitcoin een succes zou worden. Door mensen zoals mij die het als betaalmiddel zijn gaan gebruiken IS het ook een succes aan het worden.
Zou je niet eens een klacht bij Tweakers neer leggen dat ik over mijn schizofrenie blog en daar vast voor betaald word door de farmaceutische industrie?
Kain_niaK en de output van zijn kop: Ik heb een psychose.
Want dat is evenveel onzin als wat je nu schrijft.
Wat een onzin, ik heb aangenomen als manager om een website te managen. Een engelstalige website die niks met tweakers te maken heeft. Een crowd fund non profit website waar mijn baas voor alle kosten opdraait. Om te helpen met meer crypto adoptie door pizza plaatsen een beloning te geven als ze crypto accepteren.
Ik ben momenteel met een blog bezig over het Lightning Network, en al die blogs staan volledig los van het werk dat ik voor bchpizza.org doe.
De bounties die wij binnen krijgen op bchpizza.org gaan 100% naar pizza plaatsen die BCH gaan accepteren.
Hoe zou ik nu geld verdienen aan mijn blogs hier? Mag ik niet bloggen over mijn hobby en passie, dat is crypto currency omdat ik een baan heb die er mee te maken heeft?
Ik heb momenteel 0.004 BCH op bitfinex staan en wat klein geld op mijn computer and that's it. Ik kan het mij niet eens verorloven om BCH te kopen als investering want ik moet gewoon mijn huur betalen en als je werkt aan je passies dan verdien je niet veel geld. Met mijn straat muziek en het werk voor bchpizza verdien ik minder dan 600 euro per maand en daar moet ik van rondkomen. Maar het busking seizoen is nog maar net van start en vorige zomer heb ik gemiddeld 2000 CAD per maand verdient dus het zal hopelijk snel weer omhoog gaan.
Mag ik van jou ook geen blog meer schrijven over het maken van muziek?
De dingen die je denkt en zegt over mij zijn niet waar. Van al mijn blogs over Bitcoin gaat er eentje over mijn website en eentje over Bitcoin pizza day. En ik blog al sinds 2013 over Bitcoin en crypto
Dat jij de geschiedenis niet kent en niet snapt dat het geen scam is wanneer je open source software forkt omdat de andere devs een stelletje assholes zijn die het project kapot maken en de goede devs aan het buitensluiten zijn. Dat is mijn probleem niet. Als je zou inlezen zou je zulke onware dingen niet zeggen.
Wie heeft dit topic trouwens weer geopend, ik dacht dat het op slot was gegaan, nee?
Er is hier op tweakers een hele nare campagne aan de gang. Precies wat er ook in de Engelstalige bitcoin community gebeurd is. Een stelletje relschoppers, aangestoken door propaganda die ze niet van de waarheid kunnen onderscheiden. Een stelletje ik wil snel rijk worden jochies die denk dat ik er verantwoordelijk voor ben dat de prijs van Bitcoin-BTC naar beneden gaat door dat ik schrijf over Bitcoin Cash en kritisch ben over Bitcoin-BTC
Ik probeer mijn dromen waar te maken en DAAR zal ik over blijven bloggen. En haters zoals jij die zo maar een oordeel vellen gebaseerd op voor oordelen en leugens die ze geloven door dat er een hoop propaganda aan het werk is rondom crypto (is ook logisch, overheid moet toch iets doen om hun macht te behouden want crypto ondermijnt de geld systemen van natie staten)
We leven sowieso al in een wereld waar van alles online geroepen word. Als je nog iets van inhoud of bewijs hebt voor je statement dan zie ik die graag verschijnen. Het leuke aan Bitcoin is dat het systeem transparant is en dat ik alles cryptografisch kan bewijzen. Dat vind ik best tweak waardig, maar jij noemt het oplichterij maar je bent niet eerlijk want iedereen die bitcoin cash de scheld naam bcash geeft die weet prima waar het over gaat. Je zou je moeten schamen voor je oneerlijkheid dan wel het in goedkope propaganda trappen. Als er iemand financiele belangen hebben dan zij het al die crypto jochies die denken dat ze door nummertje te kopen online nooit meer hoeven te werken en die nu door dat de markt naar beneden aan het gaan zijn bedrogen aan het uitkomen zijn.
Terwijl ik daar nu juist ik weet niet lang al voor waarschuw met mijn blogs over Tether en alle manipulatie die er in crypto aan wezig is.
Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...
En dan krijg ik nog de schuld ook? Rot op. Dat is de omgekeerde wereld. De echt cypherpunks uitmaken voor oplichters in de hoop dat ja valse lambo droom dan misschien niet uit elkaar spattert. Rijk worden door absoluut niks van nut te produceren voor de samenleving is moraal gezien verwerpelijk. Mensen zoals jij maken andere mensen juist rijk, zij die vroeger zijn ingestapt. Op hun moet je kwaad zijn en niet op mij.
Ik zeg al heel 2017 en 2018 dat de crypto markt een dikke bubbel is en uit elkaar gaat flikkeren. En ik ben gelijk aan het krijgen. Dat je dat niet leuk vind dat kan ik mij begrijpen, maar dat is geen reden om mij voor oplichter uit te maken of geruchten te verspreiden dat ik tweakblogs commercieel gebruik om zelf financieel voordeel te halen wat absoluut een leugen is.
[
Voor 57% gewijzigd door
Kain_niaK op 13-06-2018 20:21
]