Blokkeren van specifieke tweakblogs

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 21.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:41
*knip* Jij moet dus ook niet verder gaan over specifieke blogs.

Edit: Ik denk dus dat het weren van specifieke blogs door individuele gebruikers een goed idee is, enkel al om irritaties te vermeiden.

[ Voor 95% gewijzigd door Dirk op 13-06-2018 22:50 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
De afgelopen tijd worden de Tweakblogs overspoeld door zaken van Deathgrunt. De ene keer is het de ene tweaker die het domineert, de andere keer weer de andere. Ik snap niet zo goed waarom er niet een beter balans gemaakt kan worden tussen de verschillende tweakblogs die op de frontpage verschijnen. Het is de taak van de voorpagina om een mix van interessante content te tonen, niet telkens maar 1 geluid van een tweaker die een periode van hyperactief posten heeft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Whhaaaoooo, ik voel mij bijna geroepen om mijn blog vol te spammen >:)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Misha schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 07:54:
De afgelopen tijd worden de Tweakblogs overspoeld door zaken van Deathgrunt. De ene keer is het de ene tweaker die het domineert, de andere keer weer de andere. Ik snap niet zo goed waarom er niet een beter balans gemaakt kan worden tussen de verschillende tweakblogs die op de frontpage verschijnen. Het is de taak van de voorpagina om een mix van interessante content te tonen, niet telkens maar 1 geluid van een tweaker die een periode van hyperactief posten heeft
Dit dus. Of het nu natscheren, vunzige verhalen of Bitcoin is.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Leo1010 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:07:
[...]

Dit dus. Of het nu natscheren, vunzige verhalen of Bitcoin is.
Vergeet de Free Energy niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
De 'Populaire tweakblogs' sectie op de frontpage is wel erg kaal nu, er staat alleen maar de 'Slimme Schoenen' blog door kanem0chi :?

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 17-07-2018 11:23 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

P1nGu1n schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:09:
De 'Populaire tweakblogs' sectie op de frontpage is wel erg kaal nu, er staat alleen maar de 'Slimme Schoenen' blog door kanem0chi :?
Ja, zo zorgen we er voor dat er nooit meer dan 1 van dezelfde poster kan staan :+

Het is een bugje: crisp in "[bug] [frontpage] 3 ipv 4 tweakblogs op FP zichtbaar."

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:19:
[...]

Ja, zo zorgen we er voor dat er nooit meer dan 1 van dezelfde poster kan staan :+
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/909/991/48c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
crisp schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:19:
[...]

Het is een bugje: crisp in "[bug] [frontpage] 3 ipv 4 tweakblogs op FP zichtbaar."
Het ziet er nu wel heel erg sneu uit, er staan nu 0 blogs op de frontpage _O-

Nog steeds technically correct :P Ik vermoed dat de fix al is uitgerold

[ Voor 18% gewijzigd door P1nGu1n op 17-07-2018 13:44 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

P1nGu1n schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:43:
[...]

Het ziet er nu wel heel erg sneu uit, er staan nu 0 blogs op de frontpage _O-

Nog steeds technically correct :P Ik vermoed dat de fix al is uitgerold
We zijn nog bezig met de fix...

Edit: ondertussen wordt het lijstje populaire posts op op https://tweakblogs.net/ weer gevuld. De frontpage zal tzt volgen :)

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 17-07-2018 15:06 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:51
Zit deze feature er al in?
Kain_niaK en de output van zijn kop: RIP Bitfinex&Tether&Bitcoin
Ik wordt hier zoooooooo moe van. ;(

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Kiswum schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:05:
[...]

Cascading Stylesheet:
1
a[href*="url_naar_blog_inclusief_https"] { display:none; }

Ik heb het nog op mijn mobiel getest, maar daarop werkt de aanpassing niet meer. Op een desktop werkt het nog wel.

Ik ben dus vóór de blokkade van bepaalde blogs.
@KirovAir , voor mij werkt het bovenstaande redelijk goed. Zolang mensen reageren en die irritatie blogs blijven bekijken, dan blijft het aantal bezoekers stijgen en daardoor wordt het ook uitgelicht.

Custom CSS inschakelen en dan kun je aan de gang

[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 08-05-2019 13:04 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:51
Kiswum schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:02:
[...]

@KirovAir , voor mij werkt het bovenstaande redelijk goed. Zolang mensen reageren en die irritatie blogs blijven bekijken, dan blijft het aantal bezoekers stijgen en daardoor wordt het ook uitgelicht.

Thanks. :)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Topicstarter
@crisp: Ik zie overigens nu weer twee blogpost van één auteur op de frontpage.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

burne schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:02:
@crisp: Ik zie overigens nu weer twee blogpost van één auteur op de frontpage.
Ja, daar is nog niets aan/tegen gedaan...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kiswum schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:02:
[...]

Tja, het werkt wel, maar de lege vakken worden niet opgevuld.
Maarja, scheelt weer wat irritatie.

Ik heb ook maar gelijk zowel een blog en de bijbehorende auteur verborgen.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Kunnen tweakblogs geen rating krijgen zoals reacties op de frontpagina dit krijgen en reacties in het forum?
Na x aantal negatieve feedback wordt de tweakblog schrijver automatisch naar de achergrond gebracht en stijgt zo het niveau van de frontpagina.

Nu is hier helemaal geen controle over en kan iedereen over pietje, klaasje of weet ik veel zijn output van het moment kan spuwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

571Pro schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:31:
Kunnen tweakblogs geen rating krijgen zoals reacties op de frontpagina dit krijgen en reacties in het forum?
Dat is er al o.b.v. views en reacties.
Nu is hier helemaal geen controle over en kan iedereen over pietje, klaasje of weet ik veel zijn output van het moment kan spuwen.
Jawel, niet op klikken. Kennelijk zijn er genoeg mensen die het interessant vinden in meer of mindere mate.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
PcDealer schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:57:
[...]

Dat is er al o.b.v. views en reacties.
Uhm, nee, dat is er niet :? Bij Tweakblogs zie je alleen de titel, dus je moet doorklikken om erachter te komen waar het nou eigenlijk over gaat. Dus een beetje fancy titel zorgt voor veel kliks (en dus views), terwijl iedere lezer het misschien wel helemaal kut vindt.

En het aantal reacties zegt ook totaal niks. Want alle reacties kunnen net zo goed negatief zijn.
[...]

Jawel, niet op klikken. Kennelijk zijn er genoeg mensen die het interessant vinden in meer of mindere mate.
Hoe bedoel je dit? Omdat er Tweakbloggers zijn die blijven posten? Sommige mensen blijven doorgaan zelfs al krijgen ze 0 views, dus 'genoeg mensen die het interessant vinden' is nogal subjectief ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hahn schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 00:08:
[...]
Uhm, nee, dat is er niet :? Bij Tweakblogs zie je alleen de titel, dus je moet doorklikken om erachter te komen waar het nou eigenlijk over gaat. Dus een beetje fancy titel zorgt voor veel kliks (en dus views), terwijl iedere lezer het misschien wel helemaal kut vindt.

En het aantal reacties zegt ook totaal niks. Want alle reacties kunnen net zo goed negatief zijn.

[...]

Hoe bedoel je dit? Omdat er Tweakbloggers zijn die blijven posten? Sommige mensen blijven doorgaan zelfs al krijgen ze 0 views, dus 'genoeg mensen die het interessant vinden' is nogal subjectief ;)
Als er mensen zijn die de tweakblogs van Kain_niaK en de output van zijn kop niet willen zien, dan moeten ze er niet op klikken. De titels hebben meestal "bitcoin (cash)" of " bitfenix" in de titel de laatste tijd. Aangezien er dan toch veel mensen op klikken en reageren (want zo werkt het algoritme) dan komt de blog van @Kain_niaK in de reeks "Populaire tweakblogs".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
burne schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:36:
Zeergeëerde redactie

Er zijn tweakblogs die ik waardeer. Er zijn tweakblogs die me op interessante zaken wijzen.

En dan is het het soort [kuch] als 'Kain_niaK en de output van zijn kop'
(Zijn woorden, niet de mijne..)

Eigenlijk wil ik iets zoals arstechnica het oplost: [Afbeelding] waarna deze vervelende Bitcoin Cashspammer verdwijnt.

Zouden jullie dat voor me kunnen regelen?
Hahahaha

Ik klikte nadat ik de titel zag van deze post en bedacht me of het inderdaad om dezelfde gebruiker zou gaan waar ik me aan irriteerde. Ja dus!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:10
*Any* solution to get rid of Kain_niaK on the frontpage is a win...

Maakt me niet uit hoe, maar ik snap niet dat Tweakers zo'n groot platform biedt aan deze propagandist. En dat zelfs op de frontpage.

[/rant]

Het gaat me niet eens zo zeer om dat ik de nonsense van deze knaap niet wil lezen (ik kan inderdaad gewoon niet klikken!), maar doordat er 3 van de 4 plekken bezet zijn, wordt het platform belemmerd voor andere tweakblogs die wellicht wat zinvols te vertellen hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door Travelan op 11-05-2019 12:07 . Reden: /rant ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Travelan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:48:
Maakt me niet uit hoe, maar ik snap niet dat Tweakers zo'n groot platform biedt aan deze propagandist.
Dit dus!

Ja, we kunnen met custom stylesheets persoonlijk dingen weghalen. Maar dat is het punt niet. Het probleem is dat er letterlijk false info, propaganda, gespamd wordt op de frontpage. Heel veel mensen die niet in het wereldje zitten, komen bij incorrecte of onvolledige info op deze manier.

Tegelijkertijd krijgen de auteurs de mogelijkheid om comments selectief te verwijderen, waar ook actief gebruik van wordt gemaakt door de desbetreffende Tweaker.

Dit is net zo verwerpelijk als alle politieke fake-news campagnes op Facebook - daar wordt ook actief op gemodereerd. Tweakblogs heeft ook zoiets nodig.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Eigenlijk zou een ratingsysteem voor Tweakblogs handig zijn, of een meldpunt zodat iemand deze crap kan markeren als ongewenst, zodat het niet in de 'populaire items' getoond wordt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Kain_niaK kan toch ook gewoon betaald adverteren op tweakers? Zelfs een advertentie vermomd als artikel is een optie op Tweakers. Mij hindert het allemaal niet zoveel, klikte er een keer op maar het zijn allemaal zulke verwarde verhalen dat ik er na twee alinea het niet meer kon volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 23:43
Deze discussie al zovaak langsgekomen, en het moge duidelijk zijn dat er niets aan gedaan gaat worden.

Ik zou zeggen bekijk hier even de reacties:

Ik weet inmiddels wel wat voor figuren hier tussenzitten, en voor mij is het dus wel duidelijk. De reacties zijn erger dan de Tweakblogs zelf. Het is vrijblijvend om op blogs te klikken. En zoveel moeite is het nou ook weer niet om "meer Tweakblogs" te openen.

De enige regel die mij zinvol lijkt is maximaal één blog van dezelfde persoon op de frontpage.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:00:
@Kain_niaK kan toch ook gewoon betaald adverteren op tweakers? Zelfs een advertentie vermomd als artikel is een optie op Tweakers.
Zelfs een advertentie vermomd als "user" review is mogelijk en kost de fabrikant alleen een product!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@burne even taggen omtrent Oorlog op een tweakblog? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Haaa, briljant :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:41
Ik vraag me écht af waarom dit probleem er nog steeds is.
Het is overduidelijk dat er één iemand misbruik maakt van de Tweakblogs, maar diegene gaat nog steeds door, er is niks veranderd!

Tegelijkertijd nodig je hiermee ook alle " troll " types uit, waardoor naast de shady inhoud de hele comment sectie ook vervuild is met onzin van categorie waarvoor je vaak niet enkel een *knip* geeft maar ook een ban.
Het zal best dat de auteur van de Tweakblog over de moderatie gaat, maar als diegene deze toelaat, er zelfs op in gaat en ook mee doet aan het moddergooien dan werkt dit niet.
Maar sowieso lijken de desbetreffende blogs vaak enkel uit op moddergooien, iets wat men hier niet wil op Tweakers?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
JohanNL schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:15:
Ik vraag me écht af waarom dit probleem er nog steeds is.
Het is overduidelijk dat er één iemand misbruik maakt van de Tweakblogs, maar diegene gaat nog steeds door, er is niks veranderd!
Wat is er precies 'misbruik' aan wat Kain_niaK doet? Ik vind zijn blogposts ook helemaal niks en als ik er weer eens een keertje per ongeluk op klik, omdat ik niet oplette, dan denk ik "deze onzin weer..." en klik ik het snel weg.

Maar ik zie niet helemaal wat je als misbruik zou kunnen bestempelen. Hij gebruikt Tweakblogs in principe gewoon voor waar het bedoeld voor is: wat de blogposter zelf ook maar wilt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:07

Marc H

- - Is wakker - -

Het grootste probleem vind ik nog dat het mij de kans ontneemt om andere bloggers te ontdekken. Ik heb net gekeken en op de voorpagina zijn nu 2 van de 4 blogs er een van Kain_niaK, waar ik geen interesse in heb en ook nooit zou op klikken.

Als ik als gebruiker de mogelijkheid zou hebben om deze en nog een paar andere bloggers te blokkeren, betekend dat andere bloggers wel zie die ik misschien wel interessant vind. Nu moet ik actief gaan zoeken naar blogs die ik leuk vind.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

Aapje

Opel-beun
Hahn schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:30:
[...]

Wat is er precies 'misbruik' aan wat Kain_niaK doet? Ik vind zijn blogposts ook helemaal niks en als ik er weer eens een keertje per ongeluk op klik, omdat ik niet oplette, dan denk ik "deze onzin weer..." en klik ik het snel weg.

Maar ik zie niet helemaal wat je als misbruik zou kunnen bestempelen. Hij gebruikt Tweakblogs in principe gewoon voor waar het bedoeld voor is: wat de blogposter zelf ook maar wilt.
Naja voor mij is tweakblogs op dit moment dusdanig verkloot dat ik geen post meer wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Aapje schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:38:
[...]

Naja voor mij is tweakblogs op dit moment dusdanig verkloot dat ik geen post meer wil maken.
Ik zie die link niet tussen zelf niet posten en vergalling door een ander.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
PcDealer schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:42:
[...]

Ik zie die link niet tussen zelf niet posten en vergalling door een ander.
Als je eigen post gelijk door "shovelblogs" van Kain_niaK worden ondergesneeuwd dan snap ik het heus wel hoor. Heb zelf ook wat kladjes liggen maar die blijven in de koelkast totdat dit over is gewaaid...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

SampleUser schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 22:13:
[...]

Als je eigen post gelijk door "shovelblogs" van Kain_niaK worden ondergesneeuwd dan snap ik het heus wel hoor. Heb zelf ook wat kladjes liggen maar die blijven in de koelkast totdat dit over is gewaaid...
Ahhhh, op die manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Marc H schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:43:
Het grootste probleem vind ik nog dat het mij de kans ontneemt om andere bloggers te ontdekken. Ik heb net gekeken en op de voorpagina zijn nu 2 van de 4 blogs er een van Kain_niaK, waar ik geen interesse in heb en ook nooit zou op klikken.

Als ik als gebruiker de mogelijkheid zou hebben om deze en nog een paar andere bloggers te blokkeren, betekend dat andere bloggers wel zie die ik misschien wel interessant vind. Nu moet ik actief gaan zoeken naar blogs die ik leuk vind.
Dat is omdat je het Bitcoin onderwerp vervelend vind. Wat ik goed begrijp. Maar de tweede blogpost die op de frontpage staat gaat over bittorrent. Ik post wel veel over Bitcoin maar niet exclusief. Ik kan er zelfs natuurlijk ook niks aan doen dan mijn blogs zoveel aandacht krijgen. De meeste is negatief. Er zijn een zooi of 10 tweakers die alleen maar dezelfde reacties plaatsen en trollen en zij zorgen er voor dat mijn posts vaak boven aan komen. Dus als die figuren me nu eens met rust laten kan ik over mijn bitcoin hobby bloggen en komt het niet meer boven aan te staan.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:14
Je kan veel zeggen van @Kain_niaK maar doorzettingsvermogen heeft hij wel. Ik heb ook geen interesse in cryptos dus ik lees het niet. Laat die jongen lekker maar zolang er op geklikt wordt staat het op de frontpage en zo erg is dat toch ook weer niet, ik neem aan dat je ook niet alleen de voorpagina van de krant leest. Als ik lees wat voor verwensingen hij naar zijn hoofd krijgt, daar zou t.net is een keer wat aan moeten doen, zo ga je niet met elkaar om.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je moet voor de gein het verschil eens bekijken.
Mijn blogpost over Bittorrent komt hier vandaan --> downloads: qBittorrent 4.1.6
De tweakers daar kunnen mijn uitleg over het zelf draaien van een tracker goed waarderen.
En dan ga je naar mijn blogpost --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Hoe Bittorrent te gebruiken met familie ...
Daar zaten mensen toch de trollen. Recepten dit en dat de plaatsen. Doods bedreigigen.
En waarom? Omdat ze de titel niet goed gelezen haden. Die pestkoppen hadden Bitcoin gelezen terwijl het over Bittorrent ging. Volgens mij toch niet hetzelfde.
Mijn Bitcoin blogposts zijn vertalingen en kopieren van mijn schrijfsels op reddit.
Je moet het verschil eens bekijken. --> Kain_niaK en de output van zijn kop: RIP Bitfinex&Tether&Bitcoin
En https://www.reddit.com/r/...uptick_reminds_me_of_the/
Daar kunnen mensen blijkbaar WEL op de inhoud reageren.

Het grote problem zijn mijn pestkoppen en hatersr, die verzieken de discussie die ik graag wil. Ik blog over Bitcoin omdat ik input van mensen wil. Omdat ik het over de inhoud wil hebben.

Ik wil net zograag dat ik het bepaalde accounts onmogelijk kan maken om hun gal te spuien als dat andere mensen niet willen dat ik zo vaak in de top sta.

Denken jullie dat ik al die NEGATIEVE aandacht leuk vind of zo? De negatie aandacht die 10 tweakers telkens weer tevoorschijn halen steekt iedereen aan.

Dat is nu precies wat er ooit ook op /r/bitcoin gebeurt is en nu gebeurt het hier. Ik zou er bijna samenzwering van worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 11-05-2019 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Ik wil hier niet eens op reageren, maar misschien je eigen website/blog site opzetten en daarop posten zodat je dat soort mensen kan weren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Persoonlijk lees ik de blogs van Kain_niaK al een tijdje niet meer, doordat ik er simpelweg niet meer snel op kan kliken (tenzij ik de tracker vanaf mijn mobiele telefoon gebruik). Als mensen zich daaraan storen, schakel toch gewoon CSS in op Tweakers en blokkeer alle bloggers die je niet wil zien. De code is op de laatste pagina van dit topic te vinden (of de een-na laatste pagina).

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Tweakers veel tijd in Tweakblogs zal steken en ik ben bang dat het binnen nu en 2 jaar helemaal verdwenen zal zijn.

p.s.: Negatieve aandacht is ook aandacht = veel views, dat zie je ook bij enkele andere bloggers/influencers/marketeers.

[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 11-05-2019 23:21 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
We zijn een jaar verder en dit sleept zich nog steeds voort. Dat het diep zit zal zich ongetwijfeld terug te zien zijn in blogposts over andere onderwerpen van dezelfde auteurs. Ik ben er opzich ook wel een beetje klaar mee, en is ongetwijfeld ook een van de redenen dat ik steeds minder kijk in dat blokje blogs als er steeds 2-3 blogs van dezelfde auteur in staan. Zou graag willen aandringen op iets van een oplossing. Ik gun *coin liefhebbers hun blogruimte, maar ik zie liever wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

You know what, never mind. Kep dit vaker geprobeerd en elke keer spijt van :w Please continue ;)

[ Voor 133% gewijzigd door Deathchant op 12-05-2019 11:30 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Misschien is het beter om Tweakblogs te stoppen?
Als je graag wilt bloggen kan je terecht hier:
https://nl.wordpress.com/

Het is duidelijk dat het niet goed werkt en ergernissen veroorzaakt.
Soms zit er iets leuks tussen maar 80% komt van @Kain_niaK af en gaat vaak over hetzelfde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Door het groot aantal bezoekers, is Tweakblogs erg aangenaam. Een blog op Tweakbligs, trekt voor mij 30x zoveel bezoekers dan op mijn eigen website.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 08-09 15:39
Blubkens schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:32:

Soms zit er iets leuks tussen maar 80% komt van @Kain_niaK af en gaat vaak over hetzelfde.
Really? Tweakblogs stoppen is dan de oplossing? En bedankt.....

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -36-
  • Laatst online: 11-09 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

Blubkens schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:32:

Vrij vertaald: Er staat iets op het internet wat me niet aanstaat, dat moet er vanaf zodat niemand het meer ziet :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

jip_86 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 01:00:
We zijn een jaar verder en dit sleept zich nog steeds voort. Dat het diep zit zal zich ongetwijfeld terug te zien zijn in blogposts over andere onderwerpen van dezelfde auteurs. Ik ben er opzich ook wel een beetje klaar mee, en is ongetwijfeld ook een van de redenen dat ik steeds minder kijk in dat blokje blogs als er steeds 2-3 blogs van dezelfde auteur in staan. Zou graag willen aandringen op iets van een oplossing. Ik gun *coin liefhebbers hun blogruimte, maar ik zie liever wat anders.
Ik ga het toch zeggen zoals ik er over denk: Als men bij Tweakers echt interesse had om iets met TweakBlogs te doen, had men deze allang geimplementeerd. TweakBlog is half aan Tweakers gekoppeld en eigenlijk is er nooit echt iets meer gedaan, meer in de trend van "Oh ja, dit hebben we nog liggen, laten we een link er naartoe plaatsen".

Het had nog beter geïmplementeerd geweest binnen Tweakers als ze een subforum voor blogs zouden maken, dan zou je zo met het drukken van een min een forumtopic kunnen verbergen.

Daarover pratend...waarom is het nooit als subforum gemaakt? Zou een hoop ellende en gedoe al schelen...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Slavy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:31:
[...]

Ik ga het toch zeggen zoals ik er over denk: Als men bij Tweakers echt interesse had om iets met TweakBlogs te doen, had men deze allang geimplementeerd. TweakBlog is half aan Tweakers gekoppeld en eigenlijk is er nooit echt iets meer gedaan, meer in de trend van "Oh ja, dit hebben we nog liggen, laten we een link er naartoe plaatsen".

Het had nog beter geïmplementeerd geweest binnen Tweakers als ze een subforum voor blogs zouden maken, dan zou je zo met het drukken van een min een forumtopic kunnen verbergen.

Daarover pratend...waarom is het nooit als subforum gemaakt? Zou een hoop ellende en gedoe al schelen...
Omdat een blog heel wat anders is dan een topic?

En dat Tweakblogs een sideproject is van Tweakers waar ze heel weinig tijd en moeite in steken is heel duidelijk, daar maakt Tweakers zelf ook geen geheim van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hahn schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:34:
[...]

Omdat een blog heel wat anders is dan een topic?

En dat Tweakblogs een sideproject is van Tweakers waar ze heel weinig tijd en moeite in steken is heel duidelijk, daar maakt Tweakers zelf ook geen geheim van.
Klopt, tuurlijk, maar al kijkend naar dit topic en alle reacties eronder zou het een hoop schelen. Of maak het in de vorm hoe reviews gedaan worden, copy-pasta van de layout en je hoeft er niet te veel tijd/energie in te steken.

Ze kunnen beter de TweakBlogs as is gewoon opruimen dan het zo te laten in ieder geval.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Slavy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:36:
[...]

Ze kunnen beter de TweakBlogs as is gewoon opruimen dan het zo te laten in ieder geval.
Waarom? Wie ben jij om voor de mensen die het kennelijk met plezier gebruiken te bepalen dat het beter is om het op te ruimen?

Dat er dingen beter kunnen zal iedereen direct toegeven maar laten we niet doen alsof het één grote onhoudbare bende is, want dat gaat ook nergens over.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

NMe schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:29:
[...]

Waarom? Wie ben jij om voor de mensen die het kennelijk met plezier gebruiken te bepalen dat het beter is om het op te ruimen?

Dat er dingen beter kunnen zal iedereen direct toegeven maar laten we niet doen alsof het één grote onhoudbare bende is, want dat gaat ook nergens over.
Waarom is er dan überhaupt geen vooruitgang geboekt in TweakBlogs de afgelopen jaren en kan er niet voldaan worden aan een simpele vraag..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Omdat het geen grote onhoudbare bende is en alles best zijn gangetje gaat zo. Waarom er niet voldaan wordt aan een "simpele vraag" die zich voordoet in een side project buiten de kernfocus van de site terwijl er aan de site zelf nog genoeg te sleutelen valt hoef ik vast niet uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Slavy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:32:
[...]

Waarom is er dan überhaupt geen vooruitgang geboekt in TweakBlogs de afgelopen jaren en kan er niet voldaan worden aan een simpele vraag..?
Dat er geen vooruitgang is geboekt betekent nog niet dat het onhoudbaar is. En de waarom is heel simpel: geld. Tweakblogs is voor Tweakers niet interessant genoeg om er tijd en moeite in te stoppen om verder te ontwikkelen.

En je kan wel doen alsof het allemaal zo'n gigantisch drama is, wat beter in de fik gezet kan worden dan te laten staan. Maar bedenk wel dat heel dit topic letterlijk over de blogposts van één persoon gaat, die mensen liever kwijt dan rijk zijn.

Nu ben ik helemaal voor vrijheid van meningsuiting en vind ik Tweakblogs iets waar je mag posten wat je zelf wilt, maar dat neemt niet weg dat het vrij staat om iemand te verzoeken ergens mee te stoppen.

Dus @Kain_niaK, het vriendelijke verzoek om te overwegen je blogposts op een andere plek onderdak te geven. Het is volgens mij, zowel hier als in de reacties onder je blogs, wel gebleken dat er veel mensen niet zitten te wachten op je blogposts. En dat lijkt me voor jou ook niet leuk om constant te horen. Is het een idee om je posts voortaan op een losse blog te plaatsen, en daar misschien nog eenmalig naar te linken, voor de mensen die het wel interessant vinden wat je zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

NMe schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:35:
Omdat het geen grote onhoudbare bende is en alles best zijn gangetje gaat zo. Waarom er niet voldaan wordt aan een "simpele vraag" die zich voordoet in een side project buiten de kernfocus van de site terwijl er aan de site zelf nog genoeg te sleutelen valt hoef ik vast niet uit te leggen.
Oftewel Tweakers vind het wel prima zo en gaat hier dus niks aan doen. Goed om te weten en in ieder geval.

En van dat sleutelen aan de site wordt de boel overigens ook niet beter de laatste tijd, om het maar even mild uit te drukken...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fiber schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:06:
[...]

Oftewel Tweakers vind het wel prima zo en gaat hier dus niks aan doen. Goed om te weten en in ieder geval.
Dat zeg ik nergens, noch kan ik daar als vrijwilliger iets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fiber schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:06:
[...]

En van dat sleutelen aan de site wordt de boel overigens ook niet beter de laatste tijd, om het maar even mild uit te drukken...
Damned if you do, damned if you don't...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Slavy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:32:
[...]

Ik ben blij dat men duidelijk moet aangeven dat er reclames in blog links voorkomen. Ik ben blij met die verandering. Mede hierdoor is het geen Referral bende geworden en zie je in ieder geval op wat voor soort link je klikt: Een eerlijk link of een cashflow link.

Kortom, je stelling klopt niet. Er is wel vooruitgang geboekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 13-05-2019 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kiswum schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:22:
[...]

Ik ben blij dat men duidelijk moet aangeven dat er reclames in blog links voorkomen. Ik ben blij met die verandering. Mede hierdoor is het geen Referral bende geworden en zie je in ieder geval op wat voor soort link je klikt: Een eerlijk link of een cashflow link.

Kortom, je stelling klopt niet. Er is wel vooruitgang geboekt.
Ben ik het zelf niet mee eens, ik heb in meerdere Tweakblogs gerelateerde topics en vragen geopperd dat de gehele Tweakblogs toe is aan een make-over.
Er zijn een tal van dingen die echt wel beter kunnen mijn inziens. Hier word, tot op heden, geen moer meegedaan want: "Is niet onze prioriteit" "We hebben andere dingen op de agenda" Helemaal prima natuurlijk maar het mes snijd echt aan twee kanten in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mrjraider schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:15:
[...]

Ben ik het zelf niet mee eens, ik heb in meerdere Tweakblogs gerelateerde topics en vragen geopperd dat de gehele Tweakblogs toe is aan een make-over.
Er zijn een tal van dingen die echt wel beter kunnen mijn inziens. Hier word, tot op heden, geen moer meegedaan want: "Is niet onze prioriteit" "We hebben andere dingen op de agenda" Helemaal prima natuurlijk maar het mes snijd echt aan twee kanten in deze situatie.
Maar jij vind dat er geen vooruitgang is geboekt? Zelfs niet een beetje met betrekking tot regelgeving?

Zonder die aanpassing was de bende groter dan het nu voor velen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Mrjraider schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:15:
[...]

Niemand zegt dat het perfect is :? In tegendeel zelfs.

Kiswum zegt dat het qua regels verbeterd is. Als jij dat ook een verbetering vindt, dan ben je het wel met 'm eens dat er enigszins verbetering is, ook al is het minimaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 13-05-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kiswum schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:17:
[...]

Maar jij vind dat er geen vooruitgang is geboekt? Zelfs niet een beetje met betrekking tot regelgeving?

Zonder die aanpassing was de bende groter dan het nu voor velen is.
Er word nog steeds geklaagd, dus over welke vooruitgang hebben we het dan?
Hahn schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:18:
[...]

Niemand zegt dat het perfect is :? In tegendeel zelfs.

Kiswum zegt dat het qua regels verbeterd is. Als jij dat ook een verbetering vindt, dan ben je het wel met 'm eens dat er enigszins verbetering is, ook al is het minimaal.
De regels zijn veranderd, tot zo ver de verbetering.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Mrjraider schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Over de verbetering die wel gebeurd is. Dat mensen klagen staat niet gelijk aan nul verbetering.
[...]

Je kan het minimaal vinden, maar dat was Kiswum z'n punt niet. Hij gaf alleen aan dat er niet niks is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mrjraider schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:23:
[...]

[...]

In Nederland wordt altijd geklaagd. Vervolgens wordt er een nieuw systeem ingesteld en dan vraagt men zich af waarom het niet bij het oude kon blijven (bijvoorbeeld een nieuw ticketsysteem op het werk of een andere Tweakers versie) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Leuke discussie, maar ik zie hier niemand van de ridders het hebben over comments zoals:

DAT zou je eerst eens moeten aanpakken in plaats van te mekkeren of iemand een voor jou oninteressante spamblog maakt, al dan niet met reclame.

Iemand de dood in wensen, hoe laag kan je gaan als mens?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar kan 'ie zelf wat aan doen. Het "we modereren niet op Tweakblogs"-mes snijdt óók aan twee kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Yor schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:53:
Leuke discussie, maar ik zie hier niemand van de ridders het hebben over comments zoals:

Ook een tweezijdig mes:
Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken [...]
Ik keur geen van beide goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Tja, maar blijkbaar kiest Tweakers er voor om dit soort ellende te faciliteren. Het zal vast wel een goede reden hebben dat ze hier mee geassocieerd willen worden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Tweakers maakt geen onderscheid in de diverse blogs. Google maakt ook geen onderscheid in de diverse zoekresultaten (als je de gesponsorde links buiten beschouwing laat).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
Fiber schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:16:
Tja, maar blijkbaar kiest Tweakers er voor om dit soort ellende te faciliteren. Het zal vast wel een goede reden hebben dat ze hier mee geassocieerd willen worden.
Ja, vrijheid van meningsuiting. Ik vind het echt flinke bullshit dat je hier een 'blijkbaar willen ze hiermee geassocieerd worden'-iets van maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Van mij mag 't hele Tweakblogs op slot hoor, ik maak wel een eigen Wordpressje aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
Aapje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:18:
Van mij mag 't hele Tweakblogs op slot hoor, ik maak wel een eigen Wordpressje aan.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:23:
[...]

Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Geen probleem, zie geen andere opties... Gaat niks gebeuren aan 't gespam van bepaalde mensen op de blogs tevens blijven mensen klikken op rommel want dat is gewoon mens eigen... wat moet er volgens jou gebeuren? 't verbieden kan niet want dan ga je modereren en dat willen ze niet... Nou dan moet je 't gedogen of gewoon de stekker uit het hele platform trekken. Wat jammer is want 't idee erachter is leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flesjes veel te verdunde ranja gratis weg geven vs goed gekoelde Karvan Cevitam op een warme dag verkopen.

Hoe heette die sociale online bijenkorf, die een stille dood is gestorven, ook al weer?

Second Live werd op een gegeven moment ook een podium voor treurnis en haar toehoorders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
Aapje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:27:
[...]

Geen probleem, zie geen andere opties... Gaat niks gebeuren aan 't gespam van bepaalde mensen op de blogs tevens blijven mensen klikken op rommel want dat is gewoon mens eigen... wat moet er volgens jou gebeuren? 't verbieden kan niet want dan ga je modereren en dat willen ze niet... Nou dan moet je 't gedogen of gewoon de stekker uit het hele platform trekken. Wat jammer is want 't idee erachter is leuk.
Je vorige post draagt bijzonder weinig bij aan dit topic. Tweakblogs draait niet om jou, dus als Tweakblogs verwijderd zou worden en jij een WordPress aanmaakt, dan heb jij een blog (waar niemand komt, want niemand kent het), maar alle andere mensen die bloggen op Tweakblogs hebben niks.

"Ja, maar zij kunnen net zo goed een WordPress aanmaken natuurlijk!"
Niet iedereen wil dat, plus dat je nul verkeer hebt, plus dat je als lezer dan meerdere blogs zou moeten gaan volgen, in plaats van het te kunnen volgen via een site waar je toch al komt.

Wat er volgens mij zou moeten gebeuren? Er hoeft in principe niet heel veel te gebeuren (ook al doen sommigen, waaronder jij alsof er heel wat aan de hand is). Als Kain_niaK zou stoppen met z'n blogs over Bitcoin, dan is volgens mij eigenlijk al heel het 'probleem' opgelost. Gebeurt dat niet, dan zou het mooi zijn als er een functionaliteit komt waarmee je bepaalde blogs kunt hiden, maar dat zie ik niet heel snel gebouwd worden.

Maar dat het misschien niet (direct) opgelost wordt, betekent niet dat je alles maar weg moet gooien. Als één van jouw buren in de straat er een zooitje van maakt en de gemeente of politie doet er niks aan, dan ga je toch ook niet roepen dat ze net zo goed maar alle huizen in de straat plat kunnen gooien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:36:
[...]
Maar dat het misschien niet (direct) opgelost wordt, betekent niet dat je alles maar weg moet gooien. Als één van jouw buren in de straat er een zooitje van maakt en de gemeente of politie doet er niks aan, dan ga je toch ook niet roepen dat ze net zo goed maar alle huizen in de straat plat kunnen gooien :?
Doen ze vaak zat met kanswijken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mogelijke oplossing 1: Blokkeren van bepaalde Tweakblogs.

Mogelijke oplossing 2: Zorg ervoor dat slechts 1 blog per user wordt uitgelicht.

Mogelijke oplossing 3: Zorg ervoor dat meerdere blogs uitgelicht kunnen worden (bijvoorbeeld 6 ipv 4 blogs).

In de tussentijd: Blokkeer sommige bloggers zelf en attendeer mede-users daarop. Bijvoorbeeld via je eigen blog:
Kiswum.com: De geheimen van Tweakers <----- klik op de link om mijn blog weer bovenaan te laten staan, waardoor een blog van een andere user uit de meest bezochte blogs valt. Probeer maar, het werkt echt!!!
(Deze optie heeft overigens niet het gewenste effect als je mij hebt geblokkeerd.)

In de tussentijd: Respecteer het feit dat de website: Tweakers, weinig tijd steekt in de module: Tweakblogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Oplossing 3 heeft weinig zin als een blogger veel blogs uitspuugt waarop men dan weer klikt. Alleen i.c.m. een ander heeft dat het gewenste effect @Kiswum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

PcDealer schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:36:
Oplossing 3 heeft weinig zin als een blogger veel blogs uitspuugt waarop men dan weer klikt. Alleen i.c.m. een ander heeft dat het gewenste effect @Kiswum.
Nu lijkt het maximum uitgelichte van 1 persoon op 2 stuks te staan. Hierdoor komt het regelmatig voor dat je slechts 2 blogs van andere gebruikers ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 19:22
Voor wie interesse heeft heb ik een userscript gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
// ==UserScript==
// @name         Tweakers gebruikersblokker
// @namespace    https://tweakers.net/gallery/51802/
// @version      0.1
// @description  Blokkeer content van gebruikers die je niet wilt zien.
// @author       NaliXL
// @include      *tweakblogs.net*
// @include      *tweakers.net*
// @grant        GM_getValue
// @grant        GM_setValue
// @require      http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6/jquery.min.js
// @require      https://openuserjs.org/src/libs/sizzle/GM_config.js
// ==/UserScript==

GM_config.init(
{
  'id': 'tweakersblok', // The id used for this instance of GM_config
  'title': 'Te blokkeren gebruikers', // Panel Title
  'fields': // Fields object
  {
    'usernames': // This is the id of the field
    {
      'label': 'Gebruikersnamen (kommagescheiden, geen spaties)', // Appears next to field
      'type': 'text', // Makes this setting a text field
      'default': '' // Default value if user doesn't change it
    }
  }
});

if (GM_config.get('usernames') == ''){
    GM_config.open();
    GM_config.save();
}
var unames = GM_config.get('usernames').split(',');
unames.forEach(
    function(element) {
        $("#tracker-weblogs .ellipsis:contains(" + element + ")").remove();
        $("tr:contains(" + element + ")").remove();
    }
);

Is een beetje een copy-paste oplossing, maar het werkt min-of-meer.
Een bug: je kunt maar één keer de gebruikers instellen vooralsnog. Hoop ik nog aan te passen.

@Kiswum Het script laat geen lege ruimte zien en verwijdert zowel in de tracker als in het tweakblogs overzicht. Dat is gelijk ook één van de redenen dat ik niet op URL selecteer, samen met het feit dat een username invoeren misschien gemakelijker is dan een URL invoeren.

Mobiel is niet getest, maar ik zie geen reden waarom het niet in je mobiel zou werken, zolang je browser userscripts ondersteunt. Voor wie het nog niet duidelijk was, het script zit zwaar in de "dirty hacks"fase en is vatbaar voor héél veel verbetering. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door NaliXL op 15-05-2019 09:02 . Reden: Reactie op Kiswum ]

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Het script is vrij fors en niet voor mij duidelijk met hetgeen dat ik momenteel gebruik, maar wat is precies het voordeel tegenover:
code:
1
a[href*="https://UsernameTweaker.tweakblogs.net/"] { display:none; }
?

Is de witregel nog zichtbaar in de tracker?
Krijg je een wit veld te zien bij de uitgelichte reviews?
Is het nu wel geblokkeerd vanaf je mobiel? Bij het korte script is de geblokkeerde reviewer nog wel in de tracker te zien.

Aan de update van je post te zien, is het dus een clientside aanpassing en helaas geen aanpassing in custom css van je Tweakersprofiel. Voor mij is het dus niet te doen om dit op elke client die ik gebruik, de settings steeds door te moeten voeren.

Ik sla die work-around voor nu even over, maar het is een extra optie voor de rest.

[ Voor 27% gewijzigd door Kiswum op 15-05-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why

Lees de reacties nu eens. Ik heb me daar een zooi pestkoppen die op alles negatief reageren en het over Bitcoin hebben zelfs wanneer ik het er niet over heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:21
Dan zet je toch lekker de reacties uit. Of post gewoon niet meer als het allemaal zo erg is.

Dit hele topic bestaat door jou posts. Ik denk niet dat je op erg veel medelijden moet rekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Zie ook mijn reactie: Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why

Kortom:
Speltip #1337: Stop als anderen het niet meer leuk vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2019 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zie ook mijn reactie: Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why

Kortom:
Speltip #1337: Stop als anderen het niet meer leuk vinden.
Hij doet het volgens mij niet express, maar kent gewoon geen gezonde grenzen.

[ Voor 196% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2020 19:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:21
Of het zijn gewoon mensen die er totaal geen interesse in hebben, en door dat gespam van jou er wel last van hebben. Zoals die mensen ook zelf aangeven.

Ga nou niet het slachtoffer spelen, dat is wel heel erg zielig.
En met opmerkingen zoals:
Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
verdien je dat ook helemaal niet.

Je bent gewoon een triest kereltje wat niet goed tegen kritiek kan. En dat is 100% je eigen probleem.

Als het hier allemaal zo erg is, moet je niet meer posten. Wil je wel posten heb je kans dat je (verdiende) kritiek krijgt.

Ik heb ook een beetje het gevoel dat je dit nu als jou topic ziet, maar dan denk ik dat je de topicstart nog eens moet lezen. Dit is een topic om van bloggers af te komen, met jou als "voorbeeld". :X
Dit is geen topic waar jij het slachtoffer bent. Dit topic is er omdat er mensen van jou af proberen te komen.

Zo, ik me even niet meer inhouden.

[ Voor 71% gewijzigd door WEBGAMING op 19-05-2019 04:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Kain_niaK schreef op zondag 19 mei 2019 @ 04:06:

Die negativiteit komt van een aantal mensen die zwaar in Bitcoin hebben geïnvesteerd en post over Bitcoin Cash als een aanval op hun investering zien.
Actually, no!

Heb je nog steeds niet in de gaten wat je anderen ook nog eens toewenste? :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Kain_niaK schreef op zondag 19 mei 2019 @ 04:06:

Die negativiteit komt van een aantal mensen die zwaar in Bitcoin hebben geïnvesteerd en post over Bitcoin Cash als een aanval op hun investering zien.
Bij mij is 't puur het gespam hoor, die hele bitcoin rotzooi kan je toch steken waar de zon niet boeit mij weinig. Maar je verziekt het platform door te spammen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik kwam er zojuist achter dat een Tweakblog spammer van naam is veranderd, fijn, moet ik voor de blokkade een nieuwe user toevoegen ;)

Slim gedaan bitcoinmeneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Kiswum schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:44:
Ik kwam er zojuist achter dat een Tweakblog spammer van naam is veranderd, fijn, moet ik voor de blokkade een nieuwe user toevoegen ;)

Niet alleen dat. Mensen die terugkoppeling geven op de blogs zijn het probleem geworden waar een future voor gebouwd moet worden:

Gebruiker ban optie op mijn tweakblogs.

Het gaat een beetje naar de wereld op z'n kop.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Idd Kain_niak is voortaan @Kain_niaK
Gelukkig zijn de recente spam blogs alweer weg maar man wat begint dit toch erg vervelend te worden.
Lijkt mij dat het op een gegeven moment klaar moet zijn maar er komt geen eind aan dit drama.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Was iets van een wazige "klaagzang" van Kain_niak in een admin topic waarin hij aangaf dat hij als kind gepest werd en dat hij nu weer gepest wordt door een aantal Tweakers die telkens allerlei "stomme teksten"op zijn blogs achterlieten en hem "dwongen"om maar reactie uit te schakelen. Hij vroeg daar moderators om die gebruikers hierop aan te spreken en een "feature"voor zijn Tweakblog te bouwen waarin hij de comment van bepaalde Tweakers onzichtbaar kon maken. Uiteindelijk is aangegeven dat hij custom CSS hiervoor kan gebruiken. Het topic is toen snel verplaatst door een mod zodat we het topic niet meer kunnen zien.

Vervolgens heeft hij ook direct een nickchange aangevraagd 8)7

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Kiswum schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:44:

Dank voor het melden. Ik was al verbaasd dat op het moment van schrijven alles van Kain weg was. Er werd inmiddels gepost om en-masse niet meer te reageren. Kort daarna was er dus deze nickchange.

Om toe te voegen:
Ik heb de recente uitlatingen van Kain aan Bor gemeld die er met het team naar heeft gekeken. Gezien het een prive conversatie betreft zal ik geen details noemen, maar wel werd gesteld hier niet op in te grijpen.
Breezers schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:36:
Ontwijkend gedrag dus. Want het probleem is meer dat Kain hulp nodig heeft, die niet wilt of kan accepteren. En Tweakblogs is zijn eigen eiland, dus daar is ook weinig zeggenschap in te halen.

Het is een vicieuze cirkel, helaas.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Breezers schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:36:
[...]

Was iets van een wazige "klaagzang" van Kain_niak in een admin topic waarin hij aangaf dat hij als kind gepest werd en dat hij nu weer gepest wordt door een aantal Tweakers die telkens allerlei "stomme teksten"op zijn blogs achterlieten en hem "dwongen"om maar reactie uit te schakelen. Hij vroeg daar moderators om die gebruikers hierop aan te spreken en een "feature"voor zijn Tweakblog te bouwen waarin hij de comment van bepaalde Tweakers onzichtbaar kon maken. Uiteindelijk is aangegeven dat hij custom CSS hiervoor kan gebruiken. Het topic is toen snel verplaatst door een mod zodat we het topic niet meer kunnen zien.

Vergeet het eerst zelf weg-editten van zijn berichten niet O-)

Hij was vandaag ook populair in SeM, maar die topics zijn ook niet meer te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 25-03-2020 16:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Raven schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:40:
[...]

Vergeet het eerst zelf weg-editten van zijn berichten niet O-)

Hij was vandaag ook populair in SeM, maar die topics zijn ook niet meer te zien.
Als ze in behandeling zijn door de crew, dan zijn ze voor ons niet meer toegankelijk.
Dat is gewoonlijk in SeM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AW_Bos schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:58:
[...]

Als ze in behandeling zijn door de crew, dan zijn ze voor ons niet meer toegankelijk.
Dat is gewoonlijk in SeM.
I know ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hebben de admins eindelijk ingegrepen en zijn ze beginnen verwijderen. Is het weer niet goed.

Laat me met rust.

Admins, aub een slotje nu en een nuke. Klaar. Ik geef mij gewonnen. Het spijt me dat ik zo vervelend ben geweest en dat daarvoor gestraft ben geweest. Ik zoek wel een andere plaats om te bloggen. Bedankt dat de admins zo lief geweest zijn om niet mijn hele blog geschiedenis te verwijderen. Misschien kan het ooit onderzoek materiaal zijn voor psychiaters.

@F_J_K

[ Voor 30% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2020 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10:57

Moonsugar

Communitymanager
Helaas blijft de discussie zich na de topicwarning voortzetten. Dit gaat niet meer over Mooie Features. Slotje.

Has wares if you have coin 💰

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de bredere vraagstelling om blogs te kunnen blokkeren is welkom in dit topic.
Het is uitdrukkelijk niet gewenst om in te gaan op specifieke blogs of blogs van specifieke gebruikers.