Geen probleem, zie geen andere opties... Gaat niks gebeuren aan 't gespam van bepaalde mensen op de blogs tevens blijven mensen klikken op rommel want dat is gewoon mens eigen... wat moet er volgens jou gebeuren? 't verbieden kan niet want dan ga je modereren en dat willen ze niet... Nou dan moet je 't gedogen of gewoon de stekker uit het hele platform trekken. Wat jammer is want 't idee erachter is leuk.
Anoniem: 247398
Flesjes veel te verdunde ranja gratis weg geven vs goed gekoelde Karvan Cevitam op een warme dag verkopen.
Hoe heette die sociale online bijenkorf, die een stille dood is gestorven, ook al weer?
Second Live werd op een gegeven moment ook een podium voor treurnis en haar toehoorders.
Hoe heette die sociale online bijenkorf, die een stille dood is gestorven, ook al weer?
Second Live werd op een gegeven moment ook een podium voor treurnis en haar toehoorders.
Je vorige post draagt bijzonder weinig bij aan dit topic. Tweakblogs draait niet om jou, dus als Tweakblogs verwijderd zou worden en jij een WordPress aanmaakt, dan heb jij een blog (waar niemand komt, want niemand kent het), maar alle andere mensen die bloggen op Tweakblogs hebben niks.Aapje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:27:
[...]
Geen probleem, zie geen andere opties... Gaat niks gebeuren aan 't gespam van bepaalde mensen op de blogs tevens blijven mensen klikken op rommel want dat is gewoon mens eigen... wat moet er volgens jou gebeuren? 't verbieden kan niet want dan ga je modereren en dat willen ze niet... Nou dan moet je 't gedogen of gewoon de stekker uit het hele platform trekken. Wat jammer is want 't idee erachter is leuk.
"Ja, maar zij kunnen net zo goed een WordPress aanmaken natuurlijk!"
Niet iedereen wil dat, plus dat je nul verkeer hebt, plus dat je als lezer dan meerdere blogs zou moeten gaan volgen, in plaats van het te kunnen volgen via een site waar je toch al komt.
Wat er volgens mij zou moeten gebeuren? Er hoeft in principe niet heel veel te gebeuren (ook al doen sommigen, waaronder jij alsof er heel wat aan de hand is). Als Kain_niaK zou stoppen met z'n blogs over Bitcoin, dan is volgens mij eigenlijk al heel het 'probleem' opgelost. Gebeurt dat niet, dan zou het mooi zijn als er een functionaliteit komt waarmee je bepaalde blogs kunt hiden, maar dat zie ik niet heel snel gebouwd worden.
Maar dat het misschien niet (direct) opgelost wordt, betekent niet dat je alles maar weg moet gooien. Als één van jouw buren in de straat er een zooitje van maakt en de gemeente of politie doet er niks aan, dan ga je toch ook niet roepen dat ze net zo goed maar alle huizen in de straat plat kunnen gooien
The devil is in the details.
Doen ze vaak zat met kanswijkenHahn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:36:
[...]
Maar dat het misschien niet (direct) opgelost wordt, betekent niet dat je alles maar weg moet gooien. Als één van jouw buren in de straat er een zooitje van maakt en de gemeente of politie doet er niks aan, dan ga je toch ook niet roepen dat ze net zo goed maar alle huizen in de straat plat kunnen gooien
Mogelijke oplossing 1: Blokkeren van bepaalde Tweakblogs.
Mogelijke oplossing 2: Zorg ervoor dat slechts 1 blog per user wordt uitgelicht.
Mogelijke oplossing 3: Zorg ervoor dat meerdere blogs uitgelicht kunnen worden (bijvoorbeeld 6 ipv 4 blogs).
In de tussentijd: Blokkeer sommige bloggers zelf en attendeer mede-users daarop. Bijvoorbeeld via je eigen blog:
Kiswum.com: De geheimen van Tweakers <----- klik op de link om mijn blog weer bovenaan te laten staan, waardoor een blog van een andere user uit de meest bezochte blogs valt. Probeer maar, het werkt echt!!!
(Deze optie heeft overigens niet het gewenste effect als je mij hebt geblokkeerd.)
In de tussentijd: Respecteer het feit dat de website: Tweakers, weinig tijd steekt in de module: Tweakblogs.
Mogelijke oplossing 2: Zorg ervoor dat slechts 1 blog per user wordt uitgelicht.
Mogelijke oplossing 3: Zorg ervoor dat meerdere blogs uitgelicht kunnen worden (bijvoorbeeld 6 ipv 4 blogs).
In de tussentijd: Blokkeer sommige bloggers zelf en attendeer mede-users daarop. Bijvoorbeeld via je eigen blog:
Kiswum.com: De geheimen van Tweakers <----- klik op de link om mijn blog weer bovenaan te laten staan, waardoor een blog van een andere user uit de meest bezochte blogs valt. Probeer maar, het werkt echt!!!
(Deze optie heeft overigens niet het gewenste effect als je mij hebt geblokkeerd.)
In de tussentijd: Respecteer het feit dat de website: Tweakers, weinig tijd steekt in de module: Tweakblogs.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Oplossing 3 heeft weinig zin als een blogger veel blogs uitspuugt waarop men dan weer klikt. Alleen i.c.m. een ander heeft dat het gewenste effect @Kiswum.
Nu lijkt het maximum uitgelichte van 1 persoon op 2 stuks te staan. Hierdoor komt het regelmatig voor dat je slechts 2 blogs van andere gebruikers ziet.PcDealer schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:36:
Oplossing 3 heeft weinig zin als een blogger veel blogs uitspuugt waarop men dan weer klikt. Alleen i.c.m. een ander heeft dat het gewenste effect @Kiswum.
Voor wie interesse heeft heb ik een userscript gemaakt:
Is een beetje een copy-paste oplossing, maar het werkt min-of-meer.
Een bug: je kunt maar één keer de gebruikers instellen vooralsnog. Hoop ik nog aan te passen.
@Kiswum Het script laat geen lege ruimte zien en verwijdert zowel in de tracker als in het tweakblogs overzicht. Dat is gelijk ook één van de redenen dat ik niet op URL selecteer, samen met het feit dat een username invoeren misschien gemakelijker is dan een URL invoeren.
Mobiel is niet getest, maar ik zie geen reden waarom het niet in je mobiel zou werken, zolang je browser userscripts ondersteunt. Voor wie het nog niet duidelijk was, het script zit zwaar in de "dirty hacks"fase en is vatbaar voor héél veel verbetering.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| // ==UserScript== // @name Tweakers gebruikersblokker // @namespace https://tweakers.net/gallery/51802/ // @version 0.1 // @description Blokkeer content van gebruikers die je niet wilt zien. // @author NaliXL // @include *tweakblogs.net* // @include *tweakers.net* // @grant GM_getValue // @grant GM_setValue // @require http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6/jquery.min.js // @require https://openuserjs.org/src/libs/sizzle/GM_config.js // ==/UserScript== GM_config.init( { 'id': 'tweakersblok', // The id used for this instance of GM_config 'title': 'Te blokkeren gebruikers', // Panel Title 'fields': // Fields object { 'usernames': // This is the id of the field { 'label': 'Gebruikersnamen (kommagescheiden, geen spaties)', // Appears next to field 'type': 'text', // Makes this setting a text field 'default': '' // Default value if user doesn't change it } } }); if (GM_config.get('usernames') == ''){ GM_config.open(); GM_config.save(); } var unames = GM_config.get('usernames').split(','); unames.forEach( function(element) { $("#tracker-weblogs .ellipsis:contains(" + element + ")").remove(); $("tr:contains(" + element + ")").remove(); } ); |
Is een beetje een copy-paste oplossing, maar het werkt min-of-meer.
Een bug: je kunt maar één keer de gebruikers instellen vooralsnog. Hoop ik nog aan te passen.
@Kiswum Het script laat geen lege ruimte zien en verwijdert zowel in de tracker als in het tweakblogs overzicht. Dat is gelijk ook één van de redenen dat ik niet op URL selecteer, samen met het feit dat een username invoeren misschien gemakelijker is dan een URL invoeren.
Mobiel is niet getest, maar ik zie geen reden waarom het niet in je mobiel zou werken, zolang je browser userscripts ondersteunt. Voor wie het nog niet duidelijk was, het script zit zwaar in de "dirty hacks"fase en is vatbaar voor héél veel verbetering.
[ Voor 14% gewijzigd door NaliXL op 15-05-2019 09:02 . Reden: Reactie op Kiswum ]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Het script is vrij fors en niet voor mij duidelijk met hetgeen dat ik momenteel gebruik, maar wat is precies het voordeel tegenover:
Is de witregel nog zichtbaar in de tracker?
Krijg je een wit veld te zien bij de uitgelichte reviews?
Is het nu wel geblokkeerd vanaf je mobiel? Bij het korte script is de geblokkeerde reviewer nog wel in de tracker te zien.
Aan de update van je post te zien, is het dus een clientside aanpassing en helaas geen aanpassing in custom css van je Tweakersprofiel. Voor mij is het dus niet te doen om dit op elke client die ik gebruik, de settings steeds door te moeten voeren.
Ik sla die work-around voor nu even over, maar het is een extra optie voor de rest.
code:
?1
| a[href*="https://UsernameTweaker.tweakblogs.net/"] { display:none; } |
Is de witregel nog zichtbaar in de tracker?
Krijg je een wit veld te zien bij de uitgelichte reviews?
Is het nu wel geblokkeerd vanaf je mobiel? Bij het korte script is de geblokkeerde reviewer nog wel in de tracker te zien.
Aan de update van je post te zien, is het dus een clientside aanpassing en helaas geen aanpassing in custom css van je Tweakersprofiel. Voor mij is het dus niet te doen om dit op elke client die ik gebruik, de settings steeds door te moeten voeren.
Ik sla die work-around voor nu even over, maar het is een extra optie voor de rest.
[ Voor 27% gewijzigd door Kiswum op 15-05-2019 09:24 ]
Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why
Lees de reacties nu eens. Ik heb me daar een zooi pestkoppen die op alles negatief reageren en het over Bitcoin hebben zelfs wanneer ik het er niet over heb.
Lees de reacties nu eens. Ik heb me daar een zooi pestkoppen die op alles negatief reageren en het over Bitcoin hebben zelfs wanneer ik het er niet over heb.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dan zet je toch lekker de reacties uit. Of post gewoon niet meer als het allemaal zo erg is.
Dit hele topic bestaat door jou posts. Ik denk niet dat je op erg veel medelijden moet rekenen.
Dit hele topic bestaat door jou posts. Ik denk niet dat je op erg veel medelijden moet rekenen.
Zie ook mijn reactie: Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why
Kortom:
Speltip #1337: Stop als anderen het niet meer leuk vinden.
Kortom:
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2019 18:44 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Hij doet het volgens mij niet express, maar kent gewoon geen gezonde grenzen.Zie ook mijn reactie: Kain_niaK en de output van zijn kop: I Smiled and Didn't Know Why
Kortom:
[ Voor 196% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2020 19:01 ]
Of het zijn gewoon mensen die er totaal geen interesse in hebben, en door dat gespam van jou er wel last van hebben. Zoals die mensen ook zelf aangeven.
Ga nou niet het slachtoffer spelen, dat is wel heel erg zielig.
En met opmerkingen zoals:
Je bent gewoon een triest kereltje wat niet goed tegen kritiek kan. En dat is 100% je eigen probleem.
Als het hier allemaal zo erg is, moet je niet meer posten. Wil je wel posten heb je kans dat je (verdiende) kritiek krijgt.
Ik heb ook een beetje het gevoel dat je dit nu als jou topic ziet, maar dan denk ik dat je de topicstart nog eens moet lezen. Dit is een topic om van bloggers af te komen, met jou als "voorbeeld".
Dit is geen topic waar jij het slachtoffer bent. Dit topic is er omdat er mensen van jou af proberen te komen.
Zo, ik me even niet meer inhouden.
Ga nou niet het slachtoffer spelen, dat is wel heel erg zielig.
En met opmerkingen zoals:
verdien je dat ook helemaal niet.Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
Je bent gewoon een triest kereltje wat niet goed tegen kritiek kan. En dat is 100% je eigen probleem.
Als het hier allemaal zo erg is, moet je niet meer posten. Wil je wel posten heb je kans dat je (verdiende) kritiek krijgt.
Ik heb ook een beetje het gevoel dat je dit nu als jou topic ziet, maar dan denk ik dat je de topicstart nog eens moet lezen. Dit is een topic om van bloggers af te komen, met jou als "voorbeeld".

Dit is geen topic waar jij het slachtoffer bent. Dit topic is er omdat er mensen van jou af proberen te komen.
Zo, ik me even niet meer inhouden.
[ Voor 71% gewijzigd door WEBGAMING op 19-05-2019 04:36 ]
Actually, no!Kain_niaK schreef op zondag 19 mei 2019 @ 04:06:
Die negativiteit komt van een aantal mensen die zwaar in Bitcoin hebben geïnvesteerd en post over Bitcoin Cash als een aanval op hun investering zien.
Heb je nog steeds niet in de gaten wat je anderen ook nog eens toewenste?

Bij mij is 't puur het gespam hoor, die hele bitcoin rotzooi kan je toch steken waar de zon niet boeit mij weinig. Maar je verziekt het platform door te spammen.Kain_niaK schreef op zondag 19 mei 2019 @ 04:06:
Die negativiteit komt van een aantal mensen die zwaar in Bitcoin hebben geïnvesteerd en post over Bitcoin Cash als een aanval op hun investering zien.
Ik kwam er zojuist achter dat een Tweakblog spammer van naam is veranderd, fijn, moet ik voor de blokkade een nieuwe user toevoegen 
Slim gedaan bitcoinmeneer...
Niet alleen dat. Mensen die terugkoppeling geven op de blogs zijn het probleem geworden waar een future voor gebouwd moet worden:Kiswum schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:44:
Ik kwam er zojuist achter dat een Tweakblog spammer van naam is veranderd, fijn, moet ik voor de blokkade een nieuwe user toevoegen
Gebruiker ban optie op mijn tweakblogs.
Het gaat een beetje naar de wereld op z'n kop.
| live and give like no one else |
Idd Kain_niak is voortaan @Kain_niaK
Gelukkig zijn de recente spam blogs alweer weg maar man wat begint dit toch erg vervelend te worden.
Lijkt mij dat het op een gegeven moment klaar moet zijn maar er komt geen eind aan dit drama.
Gelukkig zijn de recente spam blogs alweer weg maar man wat begint dit toch erg vervelend te worden.
Lijkt mij dat het op een gegeven moment klaar moet zijn maar er komt geen eind aan dit drama.
Was iets van een wazige "klaagzang" van Kain_niak in een admin topic waarin hij aangaf dat hij als kind gepest werd en dat hij nu weer gepest wordt door een aantal Tweakers die telkens allerlei "stomme teksten"op zijn blogs achterlieten en hem "dwongen"om maar reactie uit te schakelen. Hij vroeg daar moderators om die gebruikers hierop aan te spreken en een "feature"voor zijn Tweakblog te bouwen waarin hij de comment van bepaalde Tweakers onzichtbaar kon maken. Uiteindelijk is aangegeven dat hij custom CSS hiervoor kan gebruiken. Het topic is toen snel verplaatst door een mod zodat we het topic niet meer kunnen zien.
Vervolgens heeft hij ook direct een nickchange aangevraagd

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dank voor het melden. Ik was al verbaasd dat op het moment van schrijven alles van Kain weg was. Er werd inmiddels gepost om en-masse niet meer te reageren. Kort daarna was er dus deze nickchange.Kiswum schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:44:
Om toe te voegen:
Ik heb de recente uitlatingen van Kain aan Bor gemeld die er met het team naar heeft gekeken. Gezien het een prive conversatie betreft zal ik geen details noemen, maar wel werd gesteld hier niet op in te grijpen.
Ontwijkend gedrag dus. Want het probleem is meer dat Kain hulp nodig heeft, die niet wilt of kan accepteren. En Tweakblogs is zijn eigen eiland, dus daar is ook weinig zeggenschap in te halen.Breezers schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:36:
Het is een vicieuze cirkel, helaas.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Vergeet het eerst zelf weg-editten van zijn berichten nietBreezers schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:36:
[...]
Was iets van een wazige "klaagzang" van Kain_niak in een admin topic waarin hij aangaf dat hij als kind gepest werd en dat hij nu weer gepest wordt door een aantal Tweakers die telkens allerlei "stomme teksten"op zijn blogs achterlieten en hem "dwongen"om maar reactie uit te schakelen. Hij vroeg daar moderators om die gebruikers hierop aan te spreken en een "feature"voor zijn Tweakblog te bouwen waarin hij de comment van bepaalde Tweakers onzichtbaar kon maken. Uiteindelijk is aangegeven dat hij custom CSS hiervoor kan gebruiken. Het topic is toen snel verplaatst door een mod zodat we het topic niet meer kunnen zien.

Hij was vandaag ook populair in SeM, maar die topics zijn ook niet meer te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 25-03-2020 16:40 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als ze in behandeling zijn door de crew, dan zijn ze voor ons niet meer toegankelijk.Raven schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:40:
[...]
Vergeet het eerst zelf weg-editten van zijn berichten niet
Hij was vandaag ook populair in SeM, maar die topics zijn ook niet meer te zien.
Dat is gewoonlijk in SeM.
I knowAW_Bos schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:58:
[...]
Als ze in behandeling zijn door de crew, dan zijn ze voor ons niet meer toegankelijk.
Dat is gewoonlijk in SeM.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hebben de admins eindelijk ingegrepen en zijn ze beginnen verwijderen. Is het weer niet goed.
Laat me met rust.
Admins, aub een slotje nu en een nuke. Klaar. Ik geef mij gewonnen. Het spijt me dat ik zo vervelend ben geweest en dat daarvoor gestraft ben geweest. Ik zoek wel een andere plaats om te bloggen. Bedankt dat de admins zo lief geweest zijn om niet mijn hele blog geschiedenis te verwijderen. Misschien kan het ooit onderzoek materiaal zijn voor psychiaters.
@F_J_K
Laat me met rust.
Admins, aub een slotje nu en een nuke. Klaar. Ik geef mij gewonnen. Het spijt me dat ik zo vervelend ben geweest en dat daarvoor gestraft ben geweest. Ik zoek wel een andere plaats om te bloggen. Bedankt dat de admins zo lief geweest zijn om niet mijn hele blog geschiedenis te verwijderen. Misschien kan het ooit onderzoek materiaal zijn voor psychiaters.
@F_J_K
[ Voor 30% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2020 19:05 ]
Helaas blijft de discussie zich na de topicwarning voortzetten. Dit gaat niet meer over Mooie Features. Slotje.
Has wares if you have coin 💰
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de bredere vraagstelling om blogs te kunnen blokkeren is welkom in dit topic.
Het is uitdrukkelijk niet gewenst om in te gaan op specifieke blogs of blogs van specifieke gebruikers.
Discussie over de bredere vraagstelling om blogs te kunnen blokkeren is welkom in dit topic.
Het is uitdrukkelijk niet gewenst om in te gaan op specifieke blogs of blogs van specifieke gebruikers.