Die Speedstar Pro heb ik ook sinds kortBlueTooth76 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:19:
[...]
P80 idd.
P90 staat nog wel op m'n verlanglijstje (zonder bord eventueel) maar het heeft geen haast.
Heb de lithium cellen er iig uit gehaald en voor de rest ga ik het in 2035 wel eens testen allemaal
Edit: en er is meer om blij over te zijn, 2 hagelnieuwe VLB kaarten, 1 van de 2 is zelfs nog verzegeld in het zakje. Compleet met boekjes en drivers.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je merkbaar meer snelheid zoekt, wil je sowieso een Pentium klasse systeem met nieuwer PCI videokaartje
Die Compaq XE heeft zeker zijn eerste uurtjes bij mij gemaakt de afgelopen weekVinnie schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:54:
@dion_b Meer jaloers op die M240 van je
Ik ben ieder geval blij dat @Waterbeesje een systeem hier heeft meegenomen en er hopelijk al veel plezier mee heeftOok een slootje aan 486 CPU's zijn weg.
Binnenkort maar eens een MS-4138 upgrade setje online slingeren denk ik.
En verder vooral aan het wachten op een SCSI kabel met terminator wat waarschijnlijk nog een week of wat gaat duren. ebay sellers zijn soms wel zo verschrikkelijk traag.
Hopelijk ergens volgende week een dualboot DOS/Win9x met 2000 en doof worden met 10kRPM gejank
Eigenlijk vooral een zwikje tests er op los gelaten om te kijken of er nog pijnpuntjes in het systeem te vinden zijn, maar nog geen kunnen vinden!
Komend weekend een mooie backup draaien van de bios en drivers, wat spelletjes uit mijn jeugd er op plempen en een mooi plaatsje in de kast geven (voorlopig tussen de Model 30's
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS