Ik heb ook optische drives en een verzameling cd's natuurlijk. Maar een deel van mijn games is digitaal en dan vind ik het handig om niet steeds rewritables the branden voor de audio. Dus ik behoor zeker tot de doelgroep.
Houdt er wel rekening mee dat wifi leuk maar niet heel practisch is. Ik las dat de snelheid 1mb/s betreft en dan ben je dus 10 minuten aan het uploaden voor een iso. Dan is het sneller om er even de SD-Kaart uit te halen.
DaemonTools gebruik ik al, en ik heb ook een USB zalmann. Maar Windows 98 heeft voor redbook audio wdm drivers nodig en dan lever ik sterk in op de driver kwaliteit. Dus daemon tools heeft enkel echt zin vanaf XP voor mij en ik gebruik het in de praktijk alleen voor games zonder cd audio.
Als ik september deze emulator uit komt heb ik dan wel audio en hoef ik ook geen deamon tools te installeren. Nadeel is wel dat die geen mdf kan en dus ik (nog) niet cd's kan omzetten met kopieer beveiliging. Voordeel is weer dat de kopieer beveiliging ook niet ziet dat je iso's gebruikt want het is tenslotte echte hardware.
Houdt er wel rekening mee dat wifi leuk maar niet heel practisch is. Ik las dat de snelheid 1mb/s betreft en dan ben je dus 10 minuten aan het uploaden voor een iso. Dan is het sneller om er even de SD-Kaart uit te halen.
DaemonTools gebruik ik al, en ik heb ook een USB zalmann. Maar Windows 98 heeft voor redbook audio wdm drivers nodig en dan lever ik sterk in op de driver kwaliteit. Dus daemon tools heeft enkel echt zin vanaf XP voor mij en ik gebruik het in de praktijk alleen voor games zonder cd audio.
Als ik september deze emulator uit komt heb ik dan wel audio en hoef ik ook geen deamon tools te installeren. Nadeel is wel dat die geen mdf kan en dus ik (nog) niet cd's kan omzetten met kopieer beveiliging. Voordeel is weer dat de kopieer beveiliging ook niet ziet dat je iso's gebruikt want het is tenslotte echte hardware.
[ Voor 41% gewijzigd door henk717 op 08-02-2026 21:26 ]
:strip_exif()/f/image/j0gUmFryVrs56rgAw9BJ3dR2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EwSkIskYF9lsN0nR6kLuq4TP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SXgAOzmRtu0DCl80smGp2LzX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2HTEM6bNslsbNTXttqcw6m1E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BFlI0s1qeOxKUbgMVuZ7t66m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q9k10f7GbQ3XB2pHRI7OfiZ4.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8ykNkFq5x0g6y9OD6lDKZmEE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CPkzNDENGTP0SW4ZDVl9pscB.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/uaUsxPSLCOTbau9tWcglRKZx.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/qcYNOthdT5NGKSwaSDFvZ583.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/guAf2rDj9XDTpdtlyA6YE3Kh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dewnzs5R0gmH1df2AcXiitWd.jpg?f=fotoalbum_large)