Het grote Retro Game PC topic

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Uiteraard omdat het kan. Soort van ultieme 486, maar niet in snelheid, dat gaat niet lukken met een Intel DX4. Dan zal ik moeten upgraden naar een AMD met sowieso een interposer, en of dit moederbord dat allemaal slikt...

Er zal sowieso iets met himem.sys moeten gebeuren, anders kan alles boven 64MB niet eens aangesproken worden.

En dit SCSI beest wil ik nog aan de tand voelen. De huidige Adaptec 2742AT heeft namelijk ruzie met de BlueSCSI drive. De POST hangt na detectie van een virtuele drive.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhQSKoiZFodAeAZe2LWrziGhPxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nd8CMk9ysCUGiogOizNcseAY.jpg?f=fotoalbum_large

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PD2JK schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 23:14:
Uiteraard omdat het kan. Soort van ultieme 486, maar niet in snelheid, dat gaat niet lukken met een Intel DX4. Dan zal ik moeten upgraden naar een AMD met sowieso een interposer, en of dit moederbord dat allemaal slikt...

Er zal sowieso iets met himem.sys moeten gebeuren, anders kan alles boven 64MB niet eens aangesproken worden.

En dit SCSI beest wil ik nog aan de tand voelen. De huidige Adaptec 2742AT heeft namelijk ruzie met de BlueSCSI drive. De POST hangt na detectie van een virtuele drive.
~[Afbeelding]
Wow, een drive controller met zelfde CPU als een ST of Amiga en meer RAM :P

Trouwens, dat plaatje van cachechk - ik zie daar niet direct cachable limits in terug. Mis ik iets?

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 08-07-2026 23:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste