@
Rik. Jij durft!
Batterijen en memory uit China/AE?
Dat zijn nou juist een paar zaken die ik daar nooit zou bestellen. Met dingen als geheugenkaartjes is het altijd maar de vraag of het geen fake/halve hoeveelheid geheugen is. Dan koop ik zo'n USB stikkie net zo lief in de aanbieding bij de Aldi/Lidl. Heb je nog enige vorm van garantie.
En batterijen? Hmmmm, weeg ze maar eens als ze binnenkomen, die zijn vaak zo licht, daar zit nauwelijks actief elektrolyt in en/of anode/kathode materiaal in.
De afgelopen 10 jaar aan China bestellingen al heel wat meegemaakt, maar nu weer iets nieuws.
Kreeg een mailtje via AE dat een bestelling, met LXxxxxxxNL tracking #, was aangekomen in NL.
Was al verheugd dat het binnen een week (!) na bestelling al hier gearriveerd zou zijn.
Afijn, de volgende dag in de PostNL app dat diezelfde bestelling was Aangemeld/Sorteercentrum.
En de dag daarop 'Bezorger is onderweg' met het gebruikelijke tijdsinterval van bezorgen erbij.
Normaliter kan ik de klok er op gelijk zetten, want de PostNL meneer komt hier vrijwel altijd op hetzelfde tijdstip langs.
De betreffende dag heb ik 'm wel zien rondrijden, maar hij heeft bij ons niks afgeleverd.
Dan verandert de status in de PostNL app naar "excuses voor de vertraging, zending wordt zo spoedig mogelijk bezorgd"
Ook dat had ik wel eens gezien; dan komt de PostNL meneer 's-avonds nog een keertje langs. Blijkbaar omdat 'ie een beetje teveel pakjes op 1 dag bij zich heeft.
Maar ook 's-avonds geen AE pakje.
De volgende dag is de status van de zending weer terug veranderd in ' Zending is gesorteerd' 'Bezorgmoment nog niet bekend' .
En dat was 2 dagen geleden…
Ik blijf me verbazen over de schier oneindige hoeveelheid aan gebeurtenissen die je zending kan vertragen.
[
Voor 16% gewijzigd door
ehtweak op 09-05-2018 08:28
]