Rik. schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:06:
[...]
Verkeerde referenties als in? Verkeerd tracking nummer o.i.d?
Je zou PostNL even kunnen bellen (of het via de chat proberen, welke nog tot 20:00 beschikbaar is), en het navragen, vaak is er vanuit hun wel wat meer informatie los te krijgen.
Dat heb ik reeds gedaan. Het antwoord: De zending uit de brief staat op uw naam, de referentie die u mij gegeven heeft (De zending waar ik op wacht) kan ik niets mee, die is niet in onze handen, en komt met een andere verzender of moet nog bij ons aangeboden worden.....
De tracking zegt iets heel anders.... Echter de tracking tools van PostNL kan deze zending nergens vinden.
Ik verwacht geen enkele andere zending, en postNL verwees mij door naar de douane... De douane op zijn beurt zegt dat PostNL dit altijd doet maar dat hun er geen inzicht in hebben.
De internationale referentie is een EX.....SG nummer, terwijl ik op een LX.....NL (Uit China) zending aan het wachten bent.
Ik heb van de afdeling SCIP/Inklaring van postNL een rechtstreeks nummer weten te bemachtigen, echter nemen die op hun buurt niet op.
Advies van de douane: Als u de zending niet herkend (aan de referentie) niet aanemen of inklaring.
PostNL kan mij op hun beurt geen informatie geven over de zending (als in, maten, gewicht en/of foto van het pakket of label). Vind dit weer enorm waardeloos van PostNL....
Edit:
Ik heb zojuist ook een facebook bericht naar PostNL gedaan - wellicht kunnen deze meer doen dan de telefonische (In Paramaribo gevestigde?) helpdesk....
[
Voor 5% gewijzigd door
Mopperman op 20-02-2018 10:43
]
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.