Dat is inderdaad best nog een aardig verschil en ik ben het met je eens dat de meeste pedalen rond dit budget sowieso allemaal niet heel erg verschillen qua looks en hoe het mechanisch werkt kun je ook maar op beperkte manieren toepassen. Daarom vond ik de Meca Cup1 pedalen ook wel interessant, vanwege de manier ze het rempedaal hebben gemaakt.
Mijn broertje heeft zelf Sprints en daarom was de eerste neiging ook om voor Sprints te gaan en uiteraard had hij zoiets van: ja, maar wat ik heb zijn goede pedalen dus zou ik die ook nemen als ik jou was. Ik wil zelf de gok wel wagen met wat anders.Doubleoz schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:29:
Uiteindelijk is het ook gewoon persoonlijke smaak. Ik had de mogelijkheid om zowel de sprints als de VRS pedalen te testen. Beide sets zijn top, maar vond de VRS toch prettiger rijden maar wellicht geldt voor een ander juist het tegenovergestelde.
Dus heb je de mogelijkheid om ze beide te testen, doe dit en maak dan je keuze
Als je DD1-2 op hol slaat gok ik, maar vraag me af hoe vaak dat daadwerkelijk gebeurt.Evertt schreef op woensdag 20 april 2022 @ 13:05:
Wat is de toegevoegde waarde om Fanatec te voorzien van een noodstop.
Uplay: Red--Death