Tuurlijk is dat kort door de bocht, maar ik heb het ook over dit gevalkroegtijger schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:31:
[...]
Dat is wel een beetje kort door de bocht gesteld; er zijn wel wat meer haken en ogen om rekening mee te houden, maar in dit geval klopt het inderdaad ja en kan je hier vrij weinig fout mee doen zolang je de boel maar juist aansluit.
Zolang je niet meer of minder dan 24volt op de juiste pinnen zet, zal er niks mis gaan, en zal je garantie ook niet worden beïnvloed. Mooie is ook dat de originele voeding natuurlijk onaangetast blijft en deze dus mee kan met een RMA, als ze dat al willen. Het enige is dat als m'n alternatieve voeding defect gaat en de base mee neemt, dat ik geen garantie kan claimen. Ik heb €110 uitgespaard, en de base is €350, en ik schat de kans een stuk kleiner dan 33% in (350/110) dat ik hierdoor m'n garantie verkloot, dus is het mij het risico'tje wel waard.krablander schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:28:
[...]
Ik zou zoiets niet aandurven ivm garantie
En daarom...
...heb ik deze niet gekocht. Puur gevoelsmatig (nah ja, ook volgens de specsheetsverzijl schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:33:
Je zou ook deze kunnen nemen en die voorzien van een 4-polige connector:
https://www.amazon.nl/CAR...Replacement/dp/B08PNXMVVQ
Ben je er ook voor 33 euro. Ik had deze een tijd geleden even gebruikt op m’n CSL Elite totdat ik een replacement kreeg.