Rb88 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:01:
[...]
Ja had twee weken terug al gemaild maar geen reactie. Toen dacht ik er zullen hier toch wel Tweakers tussen zitten die bekend zijn met de drivehub.
Ondertussen wel reactie gehad van de support afdeling van collectiveminds. Het gaat inderdaad werken met een drivehub.
Bedankt voor jullie reacties. Ben nu alleen wel gaan twijfelen of ik toch niet voor de V3s moet gaan maar ik ben bang dat the playseat challenge dat echt niet leuk gaat vinden. Iemand ervaring met deze combinatie?
Persoonlijk zou ik niet voor de V3 gaan voor dat geld. 359,- voor de pedalen, en dan nog 30,- voor de stiff brake kit, dus 389,- Dat vs. 219 voor de CSL LC is een no brainer.
Ja, als je net als Barry Rowland gewend bent aan de HE Pro (of Ultimates) dan voelen de LC pedalen wellicht wat zwak aan, maar als je van een T150 set af komt dan is dit echt zwaar genoeg.
Ipv de V3 set zou ik dan eerder een 2e handse V1 of V2 halen voor ergens tussen de 100-140,- Wel opletten dat je lagers van de pedalen niet versleten zijn (veel gebruikt). Makkelijk te testen door de pedalen van links naar rechts proberen te bewegen, hier mag nauwelijks beweging zitten, maar ik heb ze al gezien dat je ze makkelijk een paar mm kon bewegen.
Mocht je dan ooit betere pedalen willen kun je beter upgraden naar HE Pro (2e hands) of HE Sprint (nieuw), en de V3 gewoon helemaal overslaan. Die HE pedalen zijn de laatste die je ooit nodig hebt (probeerde ik mezelf wijs te maken toen ik de HE Pro kocht, maar wil nu toch graag de Sprint

).