Yes, is zonder al te veel vertraging binnen gekomen (deed er vanaf de oorspronkelijke verzenddatum ca. een week over om aan te komen). Wordt volgens mij altijd in 2 delen verstuurd, en bij mij kwam dus ook de motor eerst en de dag erna de controllerbox en alle kabels en bevestigingsmaterialen (bouten en moeren etc).
Eerste indruk van het spul wat Simplicity zelf maakt was eigenlijk niet zo goed. De motor mount is redelijk onnauwkeurig gebogen metaal (niet compleet haakse hoeken, maar net goed genoeg zegmaar), is volgens mij verder zonder grondverf gelakt, wat er dus zo af chipt als je niet voorzichtig bent. De controllerbox ziet er uit als een hobbie-projectje, simpele materialen en profieltjes vormen een simpel doosje waarin alles ingebouwd is. Ik wil dat ding eigenlijk ook nog eens open maken om te kijken hoe netjes de electronica verder is (gesoldeerd etc). De kabels van de controller naar de motor zijn ook redelijk simpel gemaakt, over connectoren en kabel zit veelal een stuk krimpkaus om de boel bij elkaar te houden. Wel OK verder, maar simpel. Het controllerboxje bijv. staat niet eens op zijn 4 pootjes omdat het allemaal niet even recht/netjes in elkaar geschroefd zit. Het ziet er eigenlijk uit als een eerste versie van iets. Je zou verwachten dat als je er een aantal heb gemaakt, bepaalde dingen beter/netter gemaakt kunnen worden, maar daar lijkt niet veel aandacht voor te zijn.
Tot zo ver de minder positieve dingen erover.
Alles aansluiten en het werkte bij mij gelijk probleemloos. iRacing werkte eigenlijk out of the box prima (uiteraard wel settings aanpassen voor DD). ACC moest ik wel wat settings aanpassen (niet intuitief) omdat ik anders last had van oscillatie en omgekeerde FFB als je geparkeerd stond (stuur aanraken betekent ineens veel oscillatie wat niet vanzelf weggaat). Is wel goed gekomen verder, zijn ook wel settings voor te vinden hier en daar maar kwam ik pas later achter. AMS 1 en 2 werken ook out of the box. Verder nog niet veel andere sims geprobeerd. Volgens mij moet alles wel gewoon werken, al zul je soms een beetje moeten pielen.
Enige referentie kader wat ik heb is een setup bij een iRacing buddy van me met een redelijk oude OSW setup (20Nm ook), wat mijn eerste ervaring met DD was. Ik vond dat wel geweldig al, maar vrij 'scherp' aanvoelen. Kan settings zijn geweest, geen idee. Maar de SW20V3 voelt veeeeeeel soepeler aan. Het duurde een dag of 3 voordat ik er een beetje aan wende en pas echt goed ging voelen wat er allemaal te voelen was in de FFB. Het heeft denk ik niet veel zin om daar dieper op in te gaan omdat dat veelal toch persoonlijk is, maar ik ben er verder wel heel erg tevreden over. Ik heb nu regelmatig van die momenten dat ik echt denk "OMGWTFBBQ wat is dit gaaf, dit is het echt heeelemaal!", echt super tof. De controle die ik nu begin te krijgen is echt mijlen ver van wat ik had met een T300 van Thrustmaster. Ik heb vorige week een vriend van me langs gehad die nog DD moet kopen, die heeft zeker een uur of 4 in m'n rig gezeten om het te voelen. Hij is een stuk groter en sterker dan ik ben dus de FFB settings gingen al snel een stuk sterker dan ik zelf prefereer. Ik kom meestal wel uit tussen de 10-13Nm max, maar hij vond het pas echt lekker werken bij 15-17Nm. Hij had de dag erna spierpijn zei -ie. Toen hij na die 4u uit m'n rig stapte heb ik alles nog even nagevoeld op temperaturen, maar niets heeft een krimp gegeven. De controllerbox is voorzien van een fan (die ik overigens nooit hoor), maar daar uit kwam niets dan gewoon koele lucht. De motor voelde aan alsof er nog niets mee gebeurd was. Dus alles lijkt qua capaciteiten en vermogens erg ruim in zijn jasje te zitten.
Verder geen referentiekader dus, dus take it for what it's worth. Ik vind het verder geweldig en ben uitermate tevreden. De prijs is erg goed. Dus ik vind het verder wel een no-brainer. Buddy van me die nog DD moet kopen kijkt naar DD1/DD2 of anders Simucube, dus als die eenmaal dat heeft kan ik het een keer goed vergelijken. Ik kan me nu eigenlijk niet voorstellen dat het echt veel beter kan eigenlijk. Ik heb niets te klagen. Happy customer. (en wat customer betreft overigens, ze reageren goed op mail etc voor support vragen).