Accuforce komt nog veel belasting en invoerkosten bij. Wat hem erg duur maakt voor wat je krijgt.
Augury komt niet meer te koop. Althans is al 6 maand uit voorraad, dus waarom die op de site blijft snap ik niet.
Simagic is wel een stappenmotor, ziet er verder wel veelbelovend uit vooral als je alleen iRacing speelt. Toch kost de base alleen je hier ook al 850,-
Sim-plicity lijkt een leuke optie voor de prijs. Het enige is dat je redelijk afhankelijk bent van 1 persoon, besluit die te stoppen, dan is de vraag hoe de ondersteuning blijft. Tot nu toe lijkt het allemaal goed.
Nah, begint vanaf 899 euro. Dan komt er nog 50 euro bij voor een mounting bracket, en 50 euro voor een hub om je stuurtjes erop aan te sluiten, dus zit je toch gewoon op 1000,-.
ronaldinho schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:34:
[...]
Ik was afgelopen vrijdag precies €1231,81 kwijt aan een dd en een stuur.
Na vele merken, reviews, youtubefilmpjes (en comments) bekeken en gelezen te hebben, ben ik uitgekomen op het volgende:
sw20 v3 (20 Nm) van sim-plicity (preorder welke 14 mei verscheept zal worden)
f74led van polsimer
Misschien dat 13Nm ook wel voldoende was, maar het verschil in prijs met de 20Nm was voor mij zo klein, dat ik voor de 20Nm heb gekozen.
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Op een gegeven moment moet je keuzes gaan maken en knopen doorhakken.
Leuke keuze! Ik heb de Simplicity SW20 V3 ook in de preorder staan. Volgende week zaterdag moet die op de post gaan

Vooral de lage prijs heeft mij doen overhalen om hiervoor te kiezen.
Voor de rest is er wel een redelijke actieve
facebook groep, die elkaar helpt met wat settings of andere informatie.
Ben erg benieuwd wat het verschil gaat zijn met mijn CSW V2
[
Voor 37% gewijzigd door
Hupske op 02-03-2020 20:46
]