Ik ben er super tevreden over. Ik werk nu aan de review voor schoenen en handschoenen. Ik heb een simpel ontwerp hoor, oranje met zwart en de NL vlag, naam en nummer er op. Als je zegt dat je via mij (SimRaceBlogNL) komt zit er wellicht nog een korting in.Raikkonen_WC schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:38:
[...]
Ik heb op basis van jou review nu een ontwerp uitstaan bij Abruzzi. Met mijn eigen bedrijfslogo, huisstijl en Racelogo. Ben enorm benieuwd!
Speciaal? Je kunt het volledig custom ontwerpen (zowel schoenen en handschoenen) en het zit ook nog eens heerlijk. Sindskort hebben ze handschoenen met stiksel aan de buitenkant (zoals in de F1) en dat zit heerlijk. Goede ademende stof etc.dawg schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:03:
wat is er zo speciaal aan abruzzi? ik zie het hier voorbij komen, op youtube bij sommige simracers ook, maar ik had er voorheen nog nooit van gehoord.
Wou al zeggen, dit moet gewoon werken op de PS4. ik heb de zelfde combi maar dan wel met goede wheelbase. Balen dat je de verkeerde hebt besteld. Kun je nog terug?Xamsix schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:19:
Vreemd, ik heb al een tijdje een CSL Elite Wheel Base (ready for PS4) en fanatec formula v2 wheel. Zou ook PS4 ready moeten zijn.
Als ik modes switch however, is alleen PC en Xbox One beschikbaar. Geen PS4 modus... Iemand enig idee?
Edit: Kom er dus net achter dat ik de v1.1 had besteld. Die is alleen Xbox compatible. Damn.
www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!