weet je wat het is? als je bijvoorbeeld een thrustmaster t300, fanatec csl elite, of logitech g29 aanschaft en het blijkt toch niet helemaal je ding te zijn, kun je deze units meestal best goed verkopen. de lagere modellen niet echt. dat zou ook een overweging kunnen zijn nog. plus dat je met die stuurtjes ook wat beter racing erbij kunt doen, mocht je dat willen. heb je in elk geval ook de optie waarbij het niet een tegenvallende ervaring is (al moet ik bekennen dat ik niet weet hoe de ffb van bijvoorbeeld de t150 is, maar ik denk dat het voor die prijs niet zo heel erg sterk zal zijn).Azerdion schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 23:00:
[...]
Bedankt voor de alternatieven!
[...]
Dit is precies wat ook meespeelt voor mij. Wat als ik het echt enorm leuk ga vinden met een stuur, ga ik het dan jammer vinden dat ik net niet even wat meer heb geïnvesteerd? Dat is ook de reden waarom ik niet naar de goedkoopste opties ben gaan kijken.
[...]
Working up to it haha.
Zijn er dingen waarvan je zegt, dat moet je stuur echt hebben of ondersteunen?
en nee, niet echt. wellicht dat je nog kunt kijken naar een wheelstand als je je stuur niet aan de tafel vast wilt klemmen. want op je schoot schiet niet echt op natuurlijk, en pedalen kunnen snel wegschuiven.