Waarom zou je als mol zijnde een lege envelop kiezen en zo hard je best doen, dan maak je je toch enorm verdacht?
Alleen Ruben weet dat zij een lege envelop heeft. De rest weet dat niet (alleen indirect via Ruben zouden ze het kunnen weten). Ruben weet niet hoe hard Stine haar best heeft gedaan (alleen indirect via de andere deelnemers zou hij het kunnen weten). Voor de kijker is het heel duidelijk, maar voor de deelnemers heeft ze zichzelf niet heel erg verdacht gemaakt hiermee.
Edit:
En ze heeft niet gekozen, dat heeft Ruben voor haar gedaan (ik neem aan omdat hij haar verdenkt)
Edit:
En ze heeft niet gekozen, dat heeft Ruben voor haar gedaan (ik neem aan omdat hij haar verdenkt)
[ Voor 12% gewijzigd door Thy... op 05-02-2018 10:34 ]
De Mol weet ook welke envelop hij of zij moet hebben. Het maakt 0 sense om je best te doen met een lege envelop. Ook als kandidaat niet.Thy... schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:33:
Alleen Ruben weet dat zij een lege envelop heeft. De rest weet dat niet (alleen indirect via Ruben zouden ze het kunnen weten). Ruben weet niet hoe hard Stine haar best heeft gedaan (alleen indirect via de andere deelnemers zou hij het kunnen weten). Voor de kijker is het heel duidelijk, maar voor de deelnemers heeft ze zichzelf niet heel erg verdacht gemaakt hiermee.
Edit:
Hadden ze niet beter met elkaar kunnen overleggen tijdens het rennen wie wat heeft en zo bepalen hoe verder te gaan? 
Degene die tegenstribbelt heeft wat moltrekjes, naast degene die liegt over jokers.
Degene die tegenstribbelt heeft wat moltrekjes, naast degene die liegt over jokers.
[ Voor 26% gewijzigd door LED-Maniak op 05-02-2018 14:34 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Tuurlijk heeft het dan zin om juist dan je best te doen:CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:13:
[...]
De Mol weet ook welke envelop hij of zij moet hebben. Het maakt 0 sense om je best te doen met een lege envelop. Ook als kandidaat niet.
a) molactie van een kandidaat om geld uit de pot te houden (hoewel je geen gezellig gesprek daarna met de rest hebt als je wint, maar misschien trek je zo juist wat verdenking naar je toe)
b) voorkomen dat iemand met jokers wint
Als mol wil je dat degene met de lege envelop of met de jokers wint, als kandidaat hangt het er vanaf wat je wil.
Ja, dat zou wel handig zijn geweest om te com-mu-ni-ce-ren. Maar je kan vantevoren al voorspellen dat het een ikke-ikke-ikke race wordt, al was het alleen maar omdat degene met jokers ook hard wil rennenLED-Maniak schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:34:
Hadden ze niet beter met elkaar kunnen overleggen tijdens het rennen wie wat heeft en zo bepalen hoe verder te gaan?
[ Voor 28% gewijzigd door Reptile209 op 05-02-2018 14:51 ]
Zo scherp als een voetbal!
Als het alleen om geld ging dan wel. Maar doordat er jokers in het spel waren was er persoonlijk gewin. En ofwel je wil die jokers winnen, ofwel je wil voorkomen dat iemand anders jokers verdient. Dus wordt het ieder voor zich.LED-Maniak schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:34:
Sorry, wrong topic
[ Voor 81% gewijzigd door JeroenTheStig op 06-02-2018 06:46 ]
Voor wie wat meer diepgang wil dan moltalk, luister vooral naar de podcast van Trust Nobody:
https://trustnobody.nl/
https://trustnobody.nl/
Misschien moeten we dit anders zien?MeNTaL_TO schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:24:
[...]
Ik weet niet meer bij wie het precies was, maar Art vroeg of ie Loes weg zou werken, na een Ja zei Art meteen, Daar gaat Loes. Bij niemand anders zei hij dit. Leek net of ie zei dat Loes op dat moment achter de kandidaat langs liep.
Art vroeg aan de mol (Ruben) of hij Loes zou wegwerken.
De mol zegt ja.
Art bevestigt dan "daar gaat Loes"
Als in dat de mol Art de opdracht gaf dat Loes er uit moest (en dus helemaal niet daar toen liep op dat moment).
Waarschijnlijk weer te ver gezocht maar ik denk niet het Stine is, het is allemaal te obvious of een of andere manier.
[ Voor 3% gewijzigd door wodkabuikje op 06-02-2018 19:54 ]
niet iedereen heeft een bierbuikje
Maar dat spel 'tunnelvisie' met Stine die 'visie' belt zou het wel gek zijn als ze het niet is.wodkabuikje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Misschien moeten we dit anders zien?
Art vroeg aan de mol (Ruben) of hij Loes zou wegwerken.
De mol zegt ja.
Art bevestigt dan "daar gaat Loes"
Als in dat de mol Art de opdracht gaf dat Loes er uit moest (en dus helemaal niet daar toen liep op dat moment).
Waarschijnlijk weer te ver gezocht maar ik denk niet het Stine is, het is allemaal te obvious of een of andere manier.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Maar in het begin zegt Jan bij het pakken van de telefoon toch ook dat hij tunnel ziet staan ( die zij dan bellen ) dus ik snap de link niet dat het Stine het daardoor is?l3art schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:58:
[...]
Maar dat spel 'tunnelvisie' met Stine die 'visie' belt zou het wel gek zijn als ze het niet is.
Ja ok, mol ondergronds in de tunnel en een mol ziet slecht dus de spelers zijn de ogen van de mol?
Omdat de titel van dat spel tunnelvisie is, de titels zijn eigenlijk altijd een verwijzing/aanwijzing naar de mol. Als Stine in de tunnel zit en belt met de telefoon waar in een kort shot 'visie' is te zien (waarom überhaupt de naam visie als het geen hint zou zijn?) dan is dat best wel een gevalletje 1+1=2
Dus het verwijst ook naar Jan die tunnel roept 
Ik vind het niet 1+1=2 want vergeet niet dat de regie je ook loopt te fucken.
Ach, we gaan het zien. Ik blijf Ruben zeer verdacht vinden alsmede ik Olcay nog steeds als winnaar zie.
Ach, we gaan het zien. Ik blijf Ruben zeer verdacht vinden alsmede ik Olcay nog steeds als winnaar zie.
Nee Jan was te duidelijk in beeld. Dit was een snel subtiel shot. Maar inderdaad we zullen zien, ik zit in ieder geval in de Stine tunnelvisie. Zou het ander wel een heel gek shot vinden plus gek op zoiets als 'visie' in een telefoon te zetten. Weet niet hoeveel 'visie' contacten jullie in je telefoon hebt staan, maar ik geen in ieder geval
Ik heb er niet altijd goed opgelet (ben nog niet getraind molkijker) maar het viel me eerder op dat Ruben nooit echt in de picture was of fanatiek mee deed met de opdrachten. Hij was mijn mol toen maar ik ben compleet op Loes gegaan door de foto's in het park.
Die punten verliezen doet nog steeds pijn dus wellicht is dat het
maar vind Stine er zo bovenop liggen dat het die haast niet kan zijn, net zoals Olcay. En de mol gaat rustig in de achtergrond door...
Die punten verliezen doet nog steeds pijn dus wellicht is dat het
niet iedereen heeft een bierbuikje
hmmmm - dat had ik dus ook met Loes ...wodkabuikje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:23:
<> maar vind Stine er zo bovenop liggen dat het die haast niet kan zijn<>
* franssie weer volop aan de twijfel
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Of ze kiezen dit jaar juist voor een opvallende mol omdat mensen denken dat een mol niet zo moet opvallen.wodkabuikje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:23:
Ik heb er niet altijd goed opgelet (ben nog niet getraind molkijker) maar het viel me eerder op dat Ruben nooit echt in de picture was of fanatiek mee deed met de opdrachten. Hij was mijn mol toen maar ik ben compleet op Loes gegaan door de foto's in het park.
Die punten verliezen doet nog steeds pijn dus wellicht is dat hetmaar vind Stine er zo bovenop liggen dat het die haast niet kan zijn, net zoals Olcay. En de mol gaat rustig in de achtergrond door...
Punt is dat je niet alle titels kunt vertalen naar Jan. Wel allemaal naar Stine. De titels v/d afleveringen slaan altijd op De Mol of een actie waarbij De Mol betrokken was. Dit doen ze expres, zodat iedereen De Mol kan ontmaskeren. Veel kijkers (dus niet de Molloten) zijn niet zo oplettend als de echte die-hards. De regie helpt de gemiddelde kijker met die titels. Dit is al zo sinds de invoering van de titels.Humma Kavula schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:15:
Dus het verwijst ook naar Jan die tunnel roept
Zo'n nauw verband tussen titels en mol is er al lang niet meer. In de eerste vijf a tien series kon je dat zo stellen. Toen waren er ook directe muzikale hints. Daarna zijn ze gaan slaan op de afvaller. Inmiddels zijn de verbanden nog verder afgezwakt. Als het ze uitkomt gebruiken ze een titel in de terugblik maar als middel om te mol mee te achterhalen zou ik ze niet meer zo hard inzetten.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Uhhh jawel? Zelfs vorig jaar sloegen ze nog op De Mol.Tektoon schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:09:
Zo'n nauw verband tussen titels en mol is er al lang niet meer. In de eerste vijf a tien series kon je dat zo stellen. Toen waren er ook directe muzikale hints. Daarna zijn ze gaan slaan op de afvaller. Inmiddels zijn de verbanden nog verder afgezwakt. Als het ze uitkomt gebruiken ze een titel in de terugblik maar als middel om te mol mee te achterhalen zou ik ze niet meer zo hard inzetten.
Mijn god, ik ga heel hard lachen aan het einde van de show. Stine is hier echt verdachte nummer 1. Probleem is dat ze voor de mensen 'thuis' dat blijkbaar ook is. En ook in montage keer op keer maar verdacht wordt. De enige die hier een beetje tussen de groep door blijft fietsen is Simone. Dáár zou ik dan ook volledig mijn geld op zetten.
Het jaar daarvoor waren de titels te herleiden naar de afvallers.CryptoNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:54:
[...]
Uhhh jawel? Zelfs vorig jaar sloegen ze nog op De Mol.
Ik vind juist helemaal niet dat Stine door de regie verdacht wordt gemaakt. Alle hints naar haar zijn juist vrij subtiel.Brammos85 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
Mijn god, ik ga heel hard lachen aan het einde van de show. Stine is hier echt verdachte nummer 1. Probleem is dat ze voor de mensen 'thuis' dat blijkbaar ook is. En ook in montage keer op keer maar verdacht wordt. De enige die hier een beetje tussen de groep door blijft fietsen is Simone. Dáár zou ik dan ook volledig mijn geld op zetten.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
CryptoNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:54:
[...]
Uhhh jawel? Zelfs vorig jaar sloegen ze nog op De Mol.
En daarbij is het punt niet dat ze helemaal niet meer naar de mol zouden verwijzen maar dat het niet meer functioneert als die betrouwbare tool om de mol mee te achterhalen die het eerst wel was. Er zit veel meer speling op. De makers promoten die titels ook niet meer als zodanig.cordonbleu schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Het jaar daarvoor waren de titels te herleiden naar de afvallers.
Ik 'deed' de mol vroeger altijd puur op die muzikale aanwijzingen maar ik snap wel dat dat niet meer kan nu.
Een goed gemonteerde aflevering en iedereen zit weer op Olcay.Brammos85 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dat blijkt inderdaad. Jammer dat juist de tweakers vallen voor die overduidelijke montage. Jan of Olcay zou inderdaad TOP zijn als mol, maar ik vrees dat we dit jaar inderdaad weer een hele saaie mol hebben (niveau Susan Visser) met Simone (of Stine, ook zo'n wandelend snoozefest)Tektoon schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:46:
[...]
[...]
En daarbij is het punt niet dat ze helemaal niet meer naar de mol zouden verwijzen maar dat het niet meer functioneert als die betrouwbare tool om de mol mee te achterhalen die het eerst wel was. Er zit veel meer speling op. De makers promoten die titels ook niet meer als zodanig.
Ik 'deed' de mol vroeger altijd puur op die muzikale aanwijzingen maar ik snap wel dat dat niet meer kan nu.
[...]
Een goed gemonteerde aflevering en iedereen zit weer op Olcay.Ik zou het leuk vinden als het Jan was maar dat lijkt super onwaarschijnlijk.
Ik vind Simone te fanatiek, ik verwacht niet dat zij het is.
Olcay kan ik niet uitstaan, dus ik gun het haar ook niet
, daarbij is ze vaak wel heel obvious aan het mollen.
Jan komt mij ook te fanatiek over, ik verdenk hem niet echt.
Stine speelt het wpel wel goed mee, maar heeft ook wel wat sneaky momenten die haar verdacht maken.
Ruben begin ik wel wat meer te verdenken na afgelopen uitzending, maar ik denk niet dat hij het is.
Jammer dat Loes eruit was, ik heb haar niet echt verdacht, maar vind haar wel leuk (en ze zat in Redbad waarin ik figurant was
).
Olcay kan ik niet uitstaan, dus ik gun het haar ook niet
Jan komt mij ook te fanatiek over, ik verdenk hem niet echt.
Stine speelt het wpel wel goed mee, maar heeft ook wel wat sneaky momenten die haar verdacht maken.
Ruben begin ik wel wat meer te verdenken na afgelopen uitzending, maar ik denk niet dat hij het is.
Jammer dat Loes eruit was, ik heb haar niet echt verdacht, maar vind haar wel leuk (en ze zat in Redbad waarin ik figurant was
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
En naar acties waar De Mol bij betrokken was. Oftewel De Mol heeft altijd met de titels te maken.cordonbleu schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Het jaar daarvoor waren de titels te herleiden naar de afvallers.
Ik snap de instelling echt niet van sommige hier.Je hoopt dat Jan of Olcay de mol is, omdat iedereen dan verrast is? Ik vind sowieso al jaren dat de mol amper echte mol acties uithaalt. Ik ben zelf enorm benieuwd hoe een groep zou presteren als er helemaal geen mol in zit, volgens mij zou het resultaat namelijk echt niet veel verschillen dan wanneer er wel een mol aanwezig is.Brammos85 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:47:
[...]
Dat blijkt inderdaad. Jammer dat juist de tweakers vallen voor die overduidelijke montage. Jan of Olcay zou inderdaad TOP zijn als mol, maar ik vrees dat we dit jaar inderdaad weer een hele saaie mol hebben (niveau Susan Visser) met Simone (of Stine, ook zo'n wandelend snoozefest)
Iedere finale waarin ze de mol bekendmaken en de mol acties laten zien valt ook enorm tegen. De mol acties zijn vaak dingen die de andere kandidaten ook per ongeluk fout deden, maar bij de mol is het ineens een 'mol actie'.
Als er uiteindelijk een mol uit komt waar echt bijna niemand op zat en zelfs de kandidaten het niet door hebben dan wil het in mijn ogen niet per se zeggen dat het een goede mol is, maar kan dat net zo goed betekenen dat hij of zij amper gemold heeft. Vorig jaar bij Thomas was dat bijvoorbeeld ook zo. Ik zag veel mensen die hem een super goede mol vonden omdat weinig mensen hem verdachten...
Ik zou dan even kijken naar wat de pot meestal aan het einde is:
2012: 12,6K
2013: 17,1K
2014: 16,7K
2015: 10,5K
2016: 13K
2017: 24,3K
M.a.w. gewoon een mol die amper iets gedaan heeft. Een mol waar niemand op zit is of een enorm goede mol, of een slechte mol die niet ontdekt heeft omdat het eigenlijk gewoon een kandidaat is die bij zijn/haar gemaakte fouten achteraf zegt dat het een molactie was.
Neen, ik zou blij zijn omdat dit uitgesproken en actieve kandidaten zijn. Die ongetwijfeld ook leuke molacties zouden hebben. Type Kees Tol, Dennis Weening.miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:45:
[...]
Ik snap de instelling echt niet van sommige hier.Je hoopt dat Jan of Olcay de mol is, omdat iedereen dan verrast is? Ik vind sowieso al jaren dat de mol amper echte mol acties uithaalt. Ik ben zelf enorm benieuwd hoe een groep zou presteren als er helemaal geen mol in zit, volgens mij zou het resultaat namelijk echt niet veel verschillen dan wanneer er wel een mol aanwezig is.
Iedere finale waarin ze de mol bekendmaken en de mol acties laten zien valt ook enorm tegen. De mol acties zijn vaak dingen die de andere kandidaten ook per ongeluk fout deden, maar bij de mol is het ineens een 'mol actie'.
Als er uiteindelijk een mol uit komt waar echt bijna niemand op zat en zelfs de kandidaten het niet door hebben dan wil het in mijn ogen niet per se zeggen dat het een goede mol is, maar kan dat net zo goed betekenen dat hij of zij amper gemold heeft. Vorig jaar bij Thomas was dat bijvoorbeeld ook zo. Ik zag veel mensen die hem een super goede mol vonden omdat weinig mensen hem verdachten...
Ik zou dan even kijken naar wat de pot meestal aan het einde is:
2012: 12,6K
2013: 17,1K
2014: 16,7K
2015: 10,5K
2016: 13K
2017: 24,3K
M.a.w. gewoon een mol die amper iets gedaan heeft. Een mol waar niemand op zit is of een enorm goede mol, of een slechte mol die niet ontdekt heeft omdat het eigenlijk gewoon een kandidaat is die bij zijn/haar gemaakte fouten achteraf zegt dat het een molactie was.
Ik heb zoals jij niets met de muurbloempjes zoals Stine, Simone, Suzan Visser of Thomas Cammaert.
Heb er ook niet veel mee hoor, Stine heeft in mijn ogen een weinig zeggende persoonlijkheid, als het waar is vind ik het ook wel jammer dat ze de mol is. Maar goed, van de voorbeelden die jij aangaf, Kees vond ik echt een verschrikkelijke molBrammos85 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:50:
[...]
Neen, ik zou blij zijn omdat dit uitgesproken en actieve kandidaten zijn. Die ongetwijfeld ook leuke molacties zouden hebben. Type Kees Tol, Dennis Weening.
Ik heb zoals jij niets met de muurbloempjes zoals Stine, Simone, Suzan Visser of Thomas Cammaert.
Mee eens... eigenlijk zouden ze de opdrachten niet zo moeilijk moeten maken (dan wellicht met kleinere beloning per opdracht), zodat de mol ook echt moeite moet doen om de pot laag te houden. Nu is het vaak afwachten en soms anticiperen op een fout van een niet-mol.miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:45:
[...]
Ik snap de instelling echt niet van sommige hier.Je hoopt dat Jan of Olcay de mol is, omdat iedereen dan verrast is? Ik vind sowieso al jaren dat de mol amper echte mol acties uithaalt. Ik ben zelf enorm benieuwd hoe een groep zou presteren als er helemaal geen mol in zit, volgens mij zou het resultaat namelijk echt niet veel verschillen dan wanneer er wel een mol aanwezig is.
Ik ga stuk. Deze mensen hebben verhuisskills.
Stine is stil in het hotel en is opeens doof, doet raar met verhuizen en antwoord als zo'n beetje enige foute antwoorden. En kan dan fijn geld omdraaien. Fijn geen geld in de pot. De spelers gaan er toch wel uit.
Stine zat trouwens op de sleutelpositie, ze had de sleutels voor een boel a/b kamers.
Owh en er was €500 in het hotel een keer zichtbaar en later was het weg. De mol heeft gemold.
Stine zat trouwens op de sleutelpositie, ze had de sleutels voor een boel a/b kamers.
Owh en er was €500 in het hotel een keer zichtbaar en later was het weg. De mol heeft gemold.
[ Voor 15% gewijzigd door Jelte op 10-02-2018 21:39 ]
Stine is te verdacht bezig, volgens mij kost ze meer geld dan dat ze in de pot levert.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En niemand wist in welke hotelkamer ze zaten maar Stine kon vermelden dat ze in kamer 5 zat.
Edit: dacht slim te zijn maar komt zelfs terug in Moltalk dus zal wel niks zijn...
Edit: dacht slim te zijn maar komt zelfs terug in Moltalk dus zal wel niks zijn...
[ Voor 31% gewijzigd door The_Worst op 10-02-2018 21:43 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als je na vorige week en deze aflevering Stine niet als mol hebt...
Ze is stil met de sleutelopdracht. Wordt dus laat gevonden en dan vindt ze niks.
Dan geniaal de zwarte vrijstelling inzetten met als kennis dat de mede kandidaten dan helemaal niet voor het geld gaan, maar voor hun scherm.
Kan zij lekker geld weg draaien en niemand die dat dan erg vind.
Ze is stil met de sleutelopdracht. Wordt dus laat gevonden en dan vindt ze niks.
Dan geniaal de zwarte vrijstelling inzetten met als kennis dat de mede kandidaten dan helemaal niet voor het geld gaan, maar voor hun scherm.
Wat een heerlijke aflevering, ging stuk tijdens het verhuizen. Jan wat ben je toch een baas! Ik nomineer em vast voor "aflevering van het seizoen". Verder zit ik nog steeds keihard op stine. Te veel van die verborgen hints wijzen haar richting op en ze brengt geen cent in de pot.
Edit: Iedereen zat bij het hotel dicht bij elkaar (kamernummers rond de 80ish), en stine lekker ver weg van iedereen in kamer 5.... veel te overduidelijk
Edit: Iedereen zat bij het hotel dicht bij elkaar (kamernummers rond de 80ish), en stine lekker ver weg van iedereen in kamer 5.... veel te overduidelijk
[ Voor 21% gewijzigd door Lanfear89 op 10-02-2018 21:45 ]
Misschien was ze de enige die wél naar het kamernummer keek toen ze werd opgesloten?The_Worst schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:40:
En niemand wist in welke hotelkamer ze zaten maar Stine kon vermelden dat ze in kamer 5 zat.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
geen van de kandidaten lijkt op Stine te zitten. Dat is dan wel weer vreemd.Exocet schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:51:
Stine als mol ligt er nu weer veels te dik bovenop...
Dat heet goed monterenJelte schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:54:
[...]
geen van de kandidaten lijkt op Stine te zitten. Dat is dan wel weer vreemd.
- tweakduke
Thomas werd vorig jaar echt pas op het laatst ontmaskerd
Goed, Stine is de volgende aflevering dus weg.
Daar werd zoveel naar toe geproduceerd dat mensen nu nog echt gaan denken dat ze de mol is.
Simone zei gewoon de mol te zijn, dan kan je ook prima naar je toch wel groene scherm kijken.
Of een Ruben die naast een goed getimed penningmeesterschap even doodleuk z'n eigen bordje omdraait.
Leuke aflevering, leuk seizoen ook. Kan nog alle kanten uit gaan.
Daar werd zoveel naar toe geproduceerd dat mensen nu nog echt gaan denken dat ze de mol is.
Simone zei gewoon de mol te zijn, dan kan je ook prima naar je toch wel groene scherm kijken.
Of een Ruben die naast een goed getimed penningmeesterschap even doodleuk z'n eigen bordje omdraait.
Leuke aflevering, leuk seizoen ook. Kan nog alle kanten uit gaan.
Lol Stine is echt heel duidelijk de Mol. #inmijntunnel
Veeeeeel te verdacht, en hoofdverdachte bij 'de mensen thuis'. Alleen daarom kan je haar al afstrepentweakduke schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:44:
Als je na vorige week en deze aflevering Stine niet als mol hebt...
Ik ben het er wel mee eens dat het er vrij dik boven gelegd wordt dat Stine de mol is. Toch denk ik dat ik op haar blijf zitten als mol. Jan heb ik echt afgestreept, Olcay voor 90%, Simone zou nog kunnen, maar Ruben vind ik ook te verdacht gemaakt.
Als ze de mol is (en ik denk wel dat Stine de mol is, ik hoop het niet, maar denk het wel), dan mag ze wat mij betreft de boeken in als slechtste mol aller tijden.Brammos85 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Veeeeeel te verdacht, en hoofdverdachte bij 'de mensen thuis'. Alleen daarom kan je haar al afstrepen
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
in het verleden was het ook al wel eerder duidelijk.
neem inge ipenburg en de foto's en de gebaren bijvoorbeeld.
Toen riep ook iedereen nee joh veel te duidelijk, ik vind overduidelijk de mol zijn niet een teken dat iemand het niet is.
Toen riep ook iedereen nee joh veel te duidelijk, ik vind overduidelijk de mol zijn niet een teken dat iemand het niet is.
Dat was anders, dat waren verborgen hints die ontdekt werden. Als in de hele uitzending iemand verdacht is, betekent dat tegenwoordig dat de kans klein is dat dat de Mol is.Katerin schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:52:
in het verleden was het ook al wel eerder duidelijk.
Bij de bordjesopdracht was het duidelijk te zien; tot 2 keer toe een fout antwoord geven (29 meter zeggen waar het antwoord 29.6 was bv) klinkt geloofwaardig fout. En tot twee keer toe geld uit de pot.
Zo zou de mol het doen en niets anders.
Zo zou de mol het doen en niets anders.
Je kan ook op een normale manier om motivatie vragen zonder de ander direct te diskwalificeren, want daar ontspoort de discussie alleen maar van, zoals nu dan ook gebeurd is.KillerBee schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:11:
[...]
Als ze de mol is (en ik denk wel dat Stine de mol is, ik hoop het niet, maar denk het wel), dan mag ze wat mij betreft de boeken in als slechtste mol aller tijden.
[ Voor 21% gewijzigd door defiant op 11-02-2018 18:02 ]
Heeft iemand het liedje al geanalyseerd wat die passagier van Ruben zong?
Gebruik de volgende keer de TR functie en maak andermans postgedrag geen onderdeel van de discussie, dat ontspoort vaak alleen maar, zoals nu dus ook gebeurd.
De rest van deze "discussie" heb ik dan ook verwijderd.
[ Voor 47% gewijzigd door defiant op 11-02-2018 18:02 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Niet op de polls op widm.nl. Bekijk voor de grap ook eens de poll op wieisdemol.com. Daar wordt Stine ook verdacht, terwijl met afstand Simone verdachte nummer 1 is. Die komt in de 'officiële' poll niet voorKillerBee schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:11:
[...]
Als ze de mol is (en ik denk wel dat Stine de mol is, ik hoop het niet, maar denk het wel), dan mag ze wat mij betreft de boeken in als slechtste mol aller tijden.
- tweakduke
Stine staat bij mij al heel lang bovenaan. Het feit dat die andere, op Simone na, zo fanatiek zijn maakt haar ook gauw verdacht. Dit maakt haar geen slechte mol. De kandidaten verdenken haar nog steeds niet en dat is voor de mol het belangrijkste. Klaas was paar jaar geleden door het publiek ook snel ontmaskerd en dat lijkt dit jaar ook zo.
Dit houdt het ook leuk het ene seizoen is niet het andere.
En tja pas na de laatste aflevering weten we het zeker
Dit houdt het ook leuk het ene seizoen is niet het andere.
En tja pas na de laatste aflevering weten we het zeker
Stine is gewoon de beste mol allertijden. Zo, dat is eruit
* Delerium vindt ongemotiveerde posten altijd
* Delerium vindt ongemotiveerde posten altijd
Ik heb haar als mol, maar vindt haar ook niet goed, maar ze staat ook tegen een zeer sterke groep! De kandidaten hebben dit niet eens zelf in de gaten, maar je ziet nu duidelijk dat ze buiten de groep valt.
Bij de opdracht in het hotel met de kamers zie je dit als ze opeens beseffen dat stine ook nog meedoet, waar is zij? Chaos brengen lukthaar dus niet, ze moet het hebben van de stiekeme foefjes en van informatie vooraf, zij kiest dus voor de sleutelbos met het meeste geld bijvoorbeeld, dit kan ze verduisteren, en zorgen dat ze weg is als ze samen een kamer moeten openen. Bij de auto verhuis opdracht wilde zij niet met Jan, maar die jongen is zo sterk in opdrachten en met olcay samen zo enthousiast daar kan ze niet tegen op boxen. Ze zag dus een mooie uitvlucht op Simone te helpen en ook daar zat extra reden achter. De mol weet de hele opdracht, simone zou alleen niet veel kunnen doen, Jan zou heel veel alleen kunnen doen. Simone zou onbewust dus veel geld kunnen ophalen en dat wil de mol absoluut niet, dus dan ga je helpen!
Ruben is nog een beetje te veel denkende waardoor hij nog redelijk te beïnvloeden is, Simone valt ook nog te beïnvloeden maar door de sterke maar vooral enthousiaste Jan en Olcay en door het slappe optreden van de mol zijn de andere 2 snel om.
[ Voor 17% gewijzigd door defiant op 11-02-2018 18:03 ]
Als ze zo'n slechte mol is, waarom zit er dan zo weinig geld in de pot?
Dat zou de inhoudelijkheid en de vruchtbaarheid van discussies wel ten goede komen. Maar je ziet wat voor reacties je krijgt en hoe je woorden worden geïnterpreteerd.
Ik weet niet of je in zo'n topic als deze veel onderbouwing moet verwachten. Het programma zelf zet ook steeds meer in op oe's en ah's: niet om het echt spannend te maken maar om vooral het effect van spanning te veinzen. 'Iedereen kijkt mee', 'er wordt druk gestemd op de polls', 'mensen zijn in totale shock door de executie'. Concrete informatie om mee te puzzelen of over te praten in een topic als deze, zoals muzikale aanwijzingen of code's die in beeld komen verdwijnen, mede door de populariteit, steeds meer naar de achtergrond.
[ Voor 4% gewijzigd door defiant op 11-02-2018 18:03 ]
Valt toch reuze mee? Kijken even naar de post die ik laatst deed met hoeveel er op het eind in de pot zat. Ik denk dat er nog wel 6000 bij kan komen, zo heel weinig is het dan echt niet.DigitalError schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:45:
Omdat je met zulke spelers niet eens hoeft te mollen. Ze komen niet bij elke opdracht even goed uit de verf. Of is mijn bril gekleurd omdat ik deze groep van alle jaren dat ik kijk het minst een groep vind en soms zelfs onsympathiek (als groep) vind overkomen.DigitalError schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:45:
Blijf erbij dat een seizoen zonder mol ook wel gaaf zou zijn.
Voor de pot gaat het nauwelijks uitmaken en de winnaar is dan degene die het beste blijft spreiden over de kandidaten.
Voor de pot gaat het nauwelijks uitmaken en de winnaar is dan degene die het beste blijft spreiden over de kandidaten.
Het spel en de opdrachten bepalen de grote van de pot veel meer dan de Mol. De Mol heeft er maar beperkt invloed op.DigitalError schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:45:
Maar hoe bepaal je dan wie er uit gaat. Als er geen Mol is, heeft iedereen elke vraag fout. Dan is degene die de test het snelste maakt de winnaar?sambalbaj schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:13:
Hoewel het een leuke twist zou zijn, denk ik dat je het programma voorgoed stuk maakt.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren want dan geven ze zelf toe dat het niets uitmaakt of er wel of geen mol aanwezig is.sambalbaj schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:13:
Dit is trouwens wel een leuk informatief filmpje, wel wat aan de lange kant, maar ergens halverwege gaat oud-mol Klaas in op kijkersvragen en geeft zeer interessante antwoorden, waaruit voor mij blijkt dat het dus echt niet veel uitmaakt of er wel of geen mol aanwezig is.
Het meest opmerkelijk vind ik dat een mol dus (in ieder geval hij) zeer weinig extra info krijgt. Hier wordt er vaak vanuit gegaan dat de mol haast alle details wel weet en precies weet wanneer hij/zij wat moet doen, maar dat was, in ieder geval toen hij de mol was, dus helemaal niet het geval. Hij geeft aan dat er enkel heel globaal wat opdrachten werden uitgelegd. Hij zegt zelfs letterlijk dat een mol niet heel veel meer info heeft dan een kandidaat.
Mwah viel wel mee hoor, wist bij die veiling al wel dat Thomas het was.tweakduke schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:57:
Thomas werd vorig jaar echt pas op het laatst ontmaskerd
Ben ik trouwens de enige die dit seizoen eigenlijk best wel saai vindt? Geen hele kleurrijke deelnemers, en waarschijnlijk Stine de mol. Heel saai eigenlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 11-02-2018 18:15 ]
Ik vind eigenlijk elk Nederlands seizoen wel aan de saaie kant. Wat mij betreft: jokers en vrijstellingen weg, want die verzieken het spel (mensen gaan niet voor de pot), en vervang die "BN'ers" door mensen die ook daadwerkelijk voor dat geld willen gaan.Thomas schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:14:
[...]
Mwah viel wel mee hoor, wist bij die veiling al wel dat Thomas het was.
Ben ik trouwens de enige die dit seizoen eigenlijk best wel saai vindt? Geen hele kleurrijke deelnemers, en waarschijnlijk Stine de mol. Heel saai eigenlijk.
vind het nogal meevallen, denk dat we teveel verwend zijn 
Ik vind de groep nog vrij divers. Het expres mollen is wel wat jammer, maar wel begrijpelijk, dat zouden onbekende NLers nu ook doen denk ik.
Laat ze anders spelen voor een goed doel, daar zijn die BNers misschien wat gevoeliger voor..'
Grootste probleem met de editing is dat ze het niet te obvious kunnen maken voor de kijkers. De groeps dynamiek goed in beeld brengen is nog het moeilijkste. De "interview" stukjes mogen van mij dan wel weer wat minder, dat is toch vaak een berg nutteloze klets.
Ik vind de groep nog vrij divers. Het expres mollen is wel wat jammer, maar wel begrijpelijk, dat zouden onbekende NLers nu ook doen denk ik.
Laat ze anders spelen voor een goed doel, daar zijn die BNers misschien wat gevoeliger voor..'
Grootste probleem met de editing is dat ze het niet te obvious kunnen maken voor de kijkers. De groeps dynamiek goed in beeld brengen is nog het moeilijkste. De "interview" stukjes mogen van mij dan wel weer wat minder, dat is toch vaak een berg nutteloze klets.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Klopt, behalve Olcay, die zie ik graag praten.burgt schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:03:
... De "interview" stukjes mogen van mij dan wel weer wat minder, dat is toch vaak een berg nutteloze klets.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik denk dat Stine de mol is. En dat is jammer, want van de kandidaten die nog over zijn (of zelfs van alle 10) is zij toch wel heel saai, niet aanwezig, laat geld in de pot komen en toen ze haar groene scherm te zien kreeg ging ze allemaal rare gezichten trekken (2 afleveringen terug). Heel slecht geacteerd.
Olcay vond ik in het begin maar raar. Maar ze is als Mol kandidate wel bij mij gegroeid tot favoriet. Heel excentriek en brengt echt iets eigens naar het programma waardoor het leuker om te kijken is.
Olcay vond ik in het begin maar raar. Maar ze is als Mol kandidate wel bij mij gegroeid tot favoriet. Heel excentriek en brengt echt iets eigens naar het programma waardoor het leuker om te kijken is.
Jullie doen net alsof die BNers zo goed verdienen lol. Mochten ze willen. Het is hier geen Amerika
Enige die echt niet meer hoeft te werken is Olcay die is miljonair.
Ze verdienen blijkbaar genoeg om te weinig om de pot te geven. Die wordt met alle gemak leeggetrokken en nauwelijks gespekt. En dat ligt niet aan de mol, want die hoeft al seizoenen lang eigenlijk bijna niks te doen.
Of laat ze spelen voor een goed doel. Het goede doel van de winnaar krijgt de pot. Het geld wat de mol uit de pot houdt gaat naar zijn/haar doel.
Dan spelen ze wat meer voor het geld misschien.
Dan spelen ze wat meer voor het geld misschien.
Ik denk dat weglaten van jokers en vrijstellingen het al geheel oplost (spelen voor een goed doel is overigens wel een leuke). Een deel van de huidige opdrachten is alleen mogelijk dankzij jokers en vrijstellingen (bijvoorbeeld de opdracht met de kistjes, of die 'stoelendans'-opdracht)
Wat betreft de pot: Als ik mee zou doen zou ik uiteraard graag willen winnen, en liever 20k dan 10k. Echter win ik ook liever 10k dan dat ik verlies. Als ik mijn winstkansen kan vergroten door wat met de pot te rommelen en zo anderen op een dwaalspoor te brengen dan lijkt me dat een uitstekende tactiek.
Als mol zijnde echter zou het mij een worst wezen hoeveel geld er in de pot zit. Veel, weinig, het is toch niet voor mij.
Wat dat laatste betreft zou je nog wel iets kunnen verbeteren, bijvoorbeeld door de mol ook de kans te geven iets te verdienen, en dat bedrag afhankelijk te laten zijn van de pot. Des te meer er in de pot zit, des te minder krijgt de mol.
Als mol zijnde echter zou het mij een worst wezen hoeveel geld er in de pot zit. Veel, weinig, het is toch niet voor mij.
Wat dat laatste betreft zou je nog wel iets kunnen verbeteren, bijvoorbeeld door de mol ook de kans te geven iets te verdienen, en dat bedrag afhankelijk te laten zijn van de pot. Des te meer er in de pot zit, des te minder krijgt de mol.
Is het niemand opgevallen dat tijdens de test van (geloof ik) simone, bij de vraag "Wie is de mol" alle namen stonden behalve die van Stine?
Zou dit een fout van de redactie zijn en hebben ze per ongeluk een scherm uit de test van volgende week getoond? Of zou dit express zijn gedaan om iedereen op het verkeerde been te zetten?
Zou dit een fout van de redactie zijn en hebben ze per ongeluk een scherm uit de test van volgende week getoond? Of zou dit express zijn gedaan om iedereen op het verkeerde been te zetten?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Even teruggekeken, je hebt gelijk. Er staat "Simone", waar "Stine" moest staan.amahusu schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:28:
Is het niemand opgevallen dat tijdens de test van (geloof ik) simone, bij de vraag "Wie is de mol" alle namen stonden behalve die van Stine?
Zal wel een foutje zijn, maar waarom of hoe is speculeren. Misschien was het juist bedoeld voor een stuk met Stine, maar hebben ze dat niet gebruikt. Ofzo.
Maar goed gezien!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wellicht is het shot van het scherm van de test van Simone, maar is het bij Stine op TV getoond. Leuk van de productie om zo met de kijkers te spelen.amahusu schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:28:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
De hele essentie van de mol is te zorgen dat er zo weinig mogelijk in de pot zit. Dat is gewoon de opdracht die de mol krijgt vanuit de redactie.zacht schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:04:
Wat betreft de pot: Als ik mee zou doen zou ik uiteraard graag willen winnen, en liever 20k dan 10k. Echter win ik ook liever 10k dan dat ik verlies. Als ik mijn winstkansen kan vergroten door wat met de pot te rommelen en zo anderen op een dwaalspoor te brengen dan lijkt me dat een uitstekende tactiek.
Goed idee, de winnaar krijgt wat er wel in de pot is terechtgekomen en de mol (een percentage ofzo) van het geld wat er uit de pot heeft gespeeld. Het expres mollen van de kandidaten neemt dan misschien meer het gevoel dat ze de mol ook 'niets gunnen' en dan meer voor het geld gaan.zacht schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:04:
De jokers vind ik nog wel een leuke toevoeging soms, met name omdat dit de testresultaten kan beïnvloeden op een dusdanige manier dat iemand denkt goed te zitten (of over degene die eruit gaat denkt iedereen juist dat deze volledig fout zit).
Maar de vrijstellingen moeten er wat mij betreft volledig uit, die zijn te interessant waardoor men zelf ook geld uit te pot gaat spelen, wat het mollen voor een mol wel echt heel gemakkelijk maakt.
Jumpman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:47:
[...]
Wellicht is het shot van het scherm van de test van Simone, maar is het bij Stine op TV getoond. Leuk van de productie om zo met de kijkers te spelen.
- Het shot wordt bij Simone getoond
- Iedereen ziet altijd alle namen (dus ook zijn eigen naam)
Stine is echt een veel te makkelijke mol. Haar profiel / werk licht er veel te dik op.
Beetje de Ellie lust van dit seizoen.
Ik denk zelf Olcay, zij heeft een super oppervlakkig karakter en lijkt daardoor erg 'Dom', maar ik denk eerlijk gezegd dat zij de intelligentste is van de hele groep.
Stine is precies het tegenovergestelde, die lult een beetje stroef en komt daardoor intelligent over.
Beetje de Ellie lust van dit seizoen.
Ik denk zelf Olcay, zij heeft een super oppervlakkig karakter en lijkt daardoor erg 'Dom', maar ik denk eerlijk gezegd dat zij de intelligentste is van de hele groep.
Stine is precies het tegenovergestelde, die lult een beetje stroef en komt daardoor intelligent over.
ik zou juist een seizoen heel leuk vinden waar we al wel weten wie de mol is gewoon voor de afwisseling dat ze juist de mol dingen kunnen gebruiken in het programma en we zo kunnen zien hoe het er echt aan toe ging
En direct weten wie er zit te mollen ofzo, voor mij zit het leuke niet meer in het raden nu alle kandidaten mee mollen maar in hoe ze met elkaar om gaan wie er wie naait enzo, en wie er de winnaar is.
En direct weten wie er zit te mollen ofzo, voor mij zit het leuke niet meer in het raden nu alle kandidaten mee mollen maar in hoe ze met elkaar om gaan wie er wie naait enzo, en wie er de winnaar is.
Vandaar ook dat het bordjes draaien zo duidelijk was. Met een half goed antwoord toch fout zijn en zo 2 x 500 euro uit de pot spelen. Als je in een Stine-tunnel zit is deze actie net zo duidelijk als de brief die Susan (mol 2014) in de brievenbus liet zitten.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:23:
[...]
De hele essentie van de mol is te zorgen dat er zo weinig mogelijk in de pot zit.
Eigenlijk zou je het toch gewoon moeten kunnen herleiden aan het geld wat iedere speler in de pot brengt (of er uit houdt)? Dat is de enige taak van de mol. Als een andere kandidaat nog minder heeft opgebracht dan de mol is de hele essentie van een mol verdwenen.
Het kan soms ook simpelweg niet lukken. Of expres om verdacht te worden.Piet_Piraat7 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:27:
Eigenlijk zou je het toch gewoon moeten kunnen herleiden aan het geld wat iedere speler in de pot brengt (of er uit houdt)? Dat is de enige taak van de mol. Als een andere kandidaat nog minder heeft opgebracht dan de mol is de hele essentie van een mol verdwenen.
Of de mol beïnvloedt een speler waardoor die andere persoon (ook) geen geld opbrengt (Patrick die bij de touwbrug na 5 meter al angstig teruggaat en de twijfel die er bij een ander was liet omslaan in het weigeren van de opdracht).
Mollen in het verleden hebben ook wel (veel) geld opgebracht in de wetenschap dat er bij een volgende proef heel veel zou worden verspeeld (de veilingen bijvoorbeeld).
Wel een indicatie maar zeker niet alleszeggend.
Als Stine er nog voor de finale uit gaat ben ik tevreden. Ruben is zit veel in verbondjes en lijkt als kandidaat het de laatste 2/3 afleveringen slim te spelen, Jan is een goede kandidaat en dan heeft hij achter de schermen veel lopen kutten, Olcay is lekker over de top en Simone is soms uitgesproken ( "Ik ben de mol") en brengt weinig geld in de pot en zou het gewoon goed doen als mol.
Alle vier een betere mol dan Stine of Thomas vorig jaar wat dat betreft.
Als Stine de mol is though. Dan is het de slechtste in jaren.
Alle vier een betere mol dan Stine of Thomas vorig jaar wat dat betreft.
Als Stine de mol is though. Dan is het de slechtste in jaren.
Thomas...
ik was m alweer vergeten joh
ik was m alweer vergeten joh
Leeg - Sinds 20180907
Ik vond dat seizoen best boeiend, prachtige omgeving, leuke opdrachten. Maar toen Thomas de mol bleek te zijn was de lol er wel even af. Susan Visser is zelfs een tien keer betere mol.
Inderdaad
Portland en Oregon, mooie omgeving, mooie beelden.
Sanne, Jochem, Imanuelle, Diederik
Sommige spellen
Dat staat me allemaal nog wel bij. Alleen Thomas als Mol was me echt ontschoten.
Heeft duidelijk weinig indruk achter gelaten.
Portland en Oregon, mooie omgeving, mooie beelden.
Sanne, Jochem, Imanuelle, Diederik
Sommige spellen
Dat staat me allemaal nog wel bij. Alleen Thomas als Mol was me echt ontschoten.
Heeft duidelijk weinig indruk achter gelaten.
Leeg - Sinds 20180907
Tijdens Lada's met Lading was er een liedje op de achtergrond met daarin stukjes van Angry Birds Theme. Zit is de laatste 20 seconden van de samenvatting. Welk liedje zou dat zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door NielsNL op 12-02-2018 20:09 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Da's volgens mij de orkestuitvoering, heb ik ergens in een spotify playlist staan geloof ik.NielsNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:06:
Tijdens Lada's met Lading was er een liedje op de achtergrond met daarin stukjes van Angry Birds Theme. Zit is de laatste 20 seconden van de samenvatting. Welk liedje zou dat zijn?
Wel lekker voorspellend dat als er veel jokers in een aflevering komen, direct een zwarte vrijstelling wordt ingezet
.
Voor wie het zich afvroeg: die schotel waar ze de test invoerden. Dat zijn de ruines van een badhuis.
Echt vol ruines dat georgie. Prachtig gezicht.

Voor wie het zich afvroeg: die schotel waar ze de test invoerden. Dat zijn de ruines van een badhuis.
Echt vol ruines dat georgie. Prachtig gezicht.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Is dat niet deze?NielsNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:06:
/post
Wat daarbij misschien goed is om over na te denken;LED-Maniak schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:08:
Wel lekker voorspellend dat als er veel jokers in een aflevering komen, direct een zwarte vrijstelling wordt ingezet.
Stine kwam pas als laatste uit een kamer. Wist zij dat er zoveel jokers in de opdracht zaten?
En zou er met de kandidaten onderling gesproken zijn over het al dan niet inzetten van jokers?
Want zo niet, dan wordt de toevalligheid van het inzetten van de zwarte vrijstelling natuurlijk alleen maar verdachter.
Anyway. Ik vind het verdacht zijn van Stine er de laatste aflevering(en) te duidelijk op liggen.
Waardoor ik eerder hoop dat ze er de komende week uitgaat; dat dit meer een productie ding is om ons weer op het verkeerde been te zetten. Liever dan dat ze wel de Mol is en dat het met dit gedrag en deze hints wel erg duidelijk was
Leeg - Sinds 20180907
Die versie, en de eerder gespeelde Tetris variant komen van deze cd: Wikipedia: The Greatest Video Game Music. Heel mooiNielsNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:06:
Dit zal inderdaad wel een bewuste 'hint' zijn dit jaar. Al blijft heel dit topic toch schreeuwen dat het Stine is
Ook al is het niet expliciet op TV geweest kan je er wel vanuit gaan dat mensen weten dat er jokers zijn gevonden. Zoiets gaat niet stilletjes voorbij denk ik zo. Al helemaal als Olcay iedereen zn zakken gaat zitten graaien en Ruben daardoor een Joker vrij duidelijk in zijn hand toont aan de groep.Chillz schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:15:
[...]
Wat daarbij misschien goed is om over na te denken;
Stine kwam pas als laatste uit een kamer. Wist zij dat er zoveel jokers in de opdracht zaten?
En zou er met de kandidaten onderling gesproken zijn over het al dan niet inzetten van jokers?
Want zo niet, dan wordt de toevalligheid van het inzetten van de zwarte vrijstelling natuurlijk alleen maar verdachter.
Anyway. Ik vind het verdacht zijn van Stine er de laatste aflevering(en) te duidelijk op liggen.
Waardoor ik eerder hoop dat ze er de komende week uitgaat; dat dit meer een productie ding is om ons weer op het verkeerde been te zetten. Liever dan dat ze wel de Mol is en dat het met dit gedrag en deze hints wel erg duidelijk was
[ Voor 6% gewijzigd door Rule op 15-02-2018 16:17 ]