Wie is... de Mol? 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:07
mrkleze schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:03:
Wat vonden jullie van het harnasje die alleen om de middel zat? Je zou toch verwachten dat het ook kruislings over de schouders moet.

Als simone met haar gepruts op het einde opeens achteraf was gevallen,dan had ze er zo uit kunnen vallen...
Een harnas over de schouders zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je niet ondersteboven komt te hangen. De heupgordel moet strak genoeg zitten dat die niet over de heupen kan. Normaal gesproken val je niet uit een heupgordel.
Interessanter kwa veiligheid is eigenlijk wat er nou gebeurd als ze dat stukje naar beneden zakt. Ik heb het nog niet teruggezien, maar het lijkt mij dat er een karabiner gedraaid zat en rechtschoot. Dat mag eigenlijk niet gebeuren. Zo'n karabiner kan gedraaid een stuk minder massa hebben, al zal hij wel ruim sterk genoeg zijn voor dit soort toepassingen. Bij het klimmen moet je er ook in kunnen vallen.

@Jelte Damn... Je was me voor ;) Nog een (oud-) rotsklimmer hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Spookelo op 29-01-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
P.O. Box schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Sowieso is het als mol zijnde denk ik leuker hem niet in te zetten. Lekker die zwarte vrijstelling als een zwaard van Damocles boven de groep laten hangen bij iedere executie. Onzekerheid creëren :)
Probleem is dat iedereen die weet dat Stine hem heeft dan ook zeker weet dat zij de mol is. Een kandidaat zal de zwarte vrijstelling altijd inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vickypollard schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Probleem is dat iedereen die weet dat Stine hem heeft dan ook zeker weet dat zij de mol is. Een kandidaat zal de zwarte vrijstelling altijd inzetten.
tenzij je als kandidaat wilt doen alsof je de mol bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
P.O. Box schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:54:
[...]

tenzij je als kandidaat wilt doen alsof je de mol bent :+
Moet je wel heel zeker van je zaak zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:33
Ik vond Stine erg verdacht deze aflevering. Bij de tunnelopdracht stond ze op een cruciale plek met de telefoon en viel de verbinding "plots" weg. Bij de tokkelbaanopdracht wilde ze plots ook niet meedoen, maar pas op het moment dat alle aandacht op Ruben gevestigd was. Beide dingen zijn door de regie niet heel breed uitgemeten wat haar voor mij alleen maar verdachter maakt. Ik zit vanaf het begin op Stine en Loes, tot nu toe gaat dat in ieder geval goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Spookelo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Loes is denk ik niet de mol. Bij de Tunnelvisie opdracht geeft Stine de eerste aanwijzing niet goed door. Loes roept meteen: Het is eerst rechts en dan de eerste straat rechts. Als ze mol is zou ze dat denk ik nooit doen. Dat gemiste eerste stukje betekend 50% kans dat de groep boven de grond meteen al de verkeerde kant op loopt.
Stine kan dit natuurlijk ook bewust fout zeggen om te kijken of Loes haar wel verbetert. Logischerwijs zal de mol je niet verbeteren (de kans is immers groter dat de opdracht niet slaagt), maar als mol weet je niet of diegene het bewust verkeerd zegt. Het is dan veiliger om diegene wel te verbeteren en jezelf niet verdacht(er) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
Jelte schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:47:
[...]
maakt de Mol dan altijd als laatste de test?
Nee dat hoeft niet zozeer.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Nee dat hoeft niet zozeer.
Hoe weet hij/zij dan of en hoeveel jokers/vrijstellingen er zijn ingezet?

Volgens mij weet hij/zij dat niet en heeft het hebben van een zwarte vrijstelling ook geen zin voor de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:54

Saffie_time

Why use this? 42!

Jelte schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Volgens mij weet hij/zij dat niet en heeft het hebben van een zwarte vrijstelling ook geen zin voor de mol.
Ow je denkt dat de mol zelf besluit om dat in te zetten?
Ik ga ervan uit dat dit door iemand die achter de camera staat makkelijk gedaan kan worden door een simpel hoofdknikje voor het maken van de test bijvoorbeeld...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Saffie_time schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Ik ga ervan uit dat dit door iemand die achter de camera staat makkelijk gedaan kan worden door een simpel hoofdknikje voor het maken van de test bijvoorbeeld...
Nee dat denk ik niet.

Op basis van welke informatie zal de productie-persoon dan knikken (of niet?) Als de Mol niet als laatste is, kan dat niet op basis van alle ingezette jokers/vrijstellingen gebeuren.
Ik zie ook nog steeds het nut niet in dat de mol de zwarte vrijstelling heeft. Daarnaast heeft Stine hem maar gewoon gekregen ipv gepakt. Dat Stine de zwarte vrijstelling heeft is zeker geen bewijs dat ze de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:25

franssie

Save the albatross

Jelte schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Jokers etc zet je in voor de test voor zover ik weet. Het is een vrijstelling voor de uitslag, niet voor de test zelf (deze moet lijkt mij altijd gemaakt worden)? Ik let nooit zo goed op bij die testen, dat is zo selectief in beeld dat hij mij maar afleidt van mijn tunnelvisie.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

franssie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Jokers etc zet je in voor de test voor zover ik weet. Het is een vrijstelling voor de uitslag, niet voor de test zelf (deze moet lijkt mij altijd gemaakt worden)? Ik let nooit zo goed op bij die testen, dat is zo selectief in beeld dat hij mij maar afleidt van mijn tunnelvisie.
Die testen geven nog wel wat weg; kandidaten die je in beeld ziet en aangeven op wie ze zitten vallen bijna nooit af omdat het te veel weggeeft. Al moet ik mezelf direct tegenspreken, want was het niet zo dat je opzichtig Loes zag kiezen voor Emilio en hij dus afviel? Zou in ieder geval nog een aanwijzing (kunnen) zijn dat Loes gewoon de mol is. Sowieso is vrijwel alles wat je ziet selectief, de redactie bepaalt wel wat er te zien valt en strooit genoeg verwarring om het tot het einde "spannend" te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Saffie_time schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Hoe kan een hoofdknikje helpen als je nog niet weet wie er allemaal hun jokers en vrijstellingen hebben ingezet omdat nog niet iedereen de test gemaakt heeft?

Ik ga er trouwens vanuit dat het spel zoveel mogelijk "eerlijk" gespeeld wordt. De mol krijgt dus instructies vooraf (volgens mij zelfs vóór alle opnames), maar niet tijdens een spel. In het verleden is dat volgens mij ook gebleken. Ik meen me 1x te herinneren dat een cameraman een truukje moest uithalen om iets te verbergen omdat anders gelijk alles duidelijk was, maar dat kan ik mis hebben (ik meen het jaar met Kees Tol als mol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Loes is ook mijn mol. Met de bordspel opdracht zag je telkens deze mol met hoody in beeld. Postuur en loopje komt overeen met haar / vrouw. Verder had je haar gezicht en zenuwachtige bewegingen (veel aan haar haar zitten) moeten zien toen Art bekend maakte dat tijdens de opdracht de mol langsliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als Loes de mol is... doet ze het vrij aardig (vind ik dan).
Het enige moment dat IK twijfelde dat zij het toch kan zijn, was nadat de groep te horen kreeg dat de Mol vlak langs was geweest.
Haar houding vond ik apart. Het leek of ze niet wist hoe ze zich moest gedragen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Vond ik ook. Ze gedroeg zich alsof ze iets stouts had gedaan. Maar wat ik ook dacht: misschien heeft ze wel iets gezien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de laatste aflevering, waarin we gaan zien wie nou als Mol door het beeld liep!

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

-LA- schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:45:
[...]

Die was mij ook opgevallen, een erg blonde dame, ziet er vrij westers uit ook naar mijn mening, met een zonnebril en een petje :+

...ik dacht gelijk aan Loes in ieder geval
Ik weet niet meer bij wie het precies was, maar Art vroeg of ie Loes weg zou werken, na een Ja zei Art meteen, Daar gaat Loes. Bij niemand anders zei hij dit. Leek net of ie zei dat Loes op dat moment achter de kandidaat langs liep.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:02
vickypollard schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:17:
Een kandidaat zal de zwarte vrijstelling altijd inzetten.
Toch alleen als je vermoedt dat andere kandidaten jokers/vrijstellingen hebben ingezet. En volgens mij had alleen Jan een vrijstelling en heeft de rest geen jokers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
P.O. Box schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Hoe kan een hoofdknikje helpen als je nog niet weet wie er allemaal hun jokers en vrijstellingen hebben ingezet omdat nog niet iedereen de test gemaakt heeft?

Ik ga er trouwens vanuit dat het spel zoveel mogelijk "eerlijk" gespeeld wordt. De mol krijgt dus instructies vooraf (volgens mij zelfs vóór alle opnames), maar niet tijdens een spel. In het verleden is dat volgens mij ook gebleken. Ik meen me 1x te herinneren dat een cameraman een truukje moest uithalen om iets te verbergen omdat anders gelijk alles duidelijk was, maar dat kan ik mis hebben (ik meen het jaar met Kees Tol als mol).
De Mol weet alles. Toen Anne-Marie Jung De Mol was stond ze de rest gewoon af te luisteren in een andere kamer. Zo wist ze precies wat ze moest doen etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
CryptoNL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:38:
[...]

De Mol weet alles. Toen Anne-Marie Jung De Mol was stond ze de rest gewoon af te luisteren in een andere kamer. Zo wist ze precies wat ze moest doen etc.
Dat kan wel zo zijn, maar je kunt toch niet als Mol daarom de test altijd als laatste maken? Daar komen de kandidaten toch ook achter?
Als je als laatste de test maakt is dat de enige manier dat je er zeker van bent dat je die zwarte vrijstelling kunt benutten. Als je als eerste de test maakt kun je daarna afluisteren wat je wilt maar dan mag je officieel de zwarte vrijstelling niet meer inzetten. En het is niet eerlijk om dan kandidaten af te luisteren en snel even tegen de regie te zeggen 'ja ff valsspelen hier is mijn zwarte vrijstelling'.

Daarnaast zou het gaan opvallen als je dan ook nog eens 'toevallig' de zwarte vrijstelling inlevert als een andere kandidaat zijn vrijstelling gebruikt.

[ Voor 17% gewijzigd door Rule op 02-02-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Wat maakt het als Mol uit om de zwarte vrijstelling in te zetten of niet.
Boeit de mol wat wie er uit gaat of wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 12:33

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Rule schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:58:
[...]
Als je als laatste de test maakt is dat de enige manier dat je er zeker van bent dat je die zwarte vrijstelling kunt benutten.
De mol legt gewoon elke keer die vrijstelling neer en de montage knipt en plakt dat erin/eruit wanneer nodig...
[...]
Daarnaast zou het gaan opvallen als je dan ook nog eens 'toevallig' de zwarte vrijstelling inlevert als een andere kandidaat zijn vrijstelling gebruikt.
De mol heeft dat moment al gemist dus of die vrijstelling doet niks meer of er komen nog nieuwe vrijstellingen het spel in en dan is het niet zo heel toevallig meer.

Er kan van alles wat dit betreft maar ik denk ook dat het niet zo boeiend is. De mol heeft niet zoveel met vrijstellingen en jokers. Zolang er maar mensen afvallen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
[...]

Dat kan wel zo zijn, maar je kunt toch niet als Mol daarom de test altijd als laatste maken? Daar komen de kandidaten toch ook achter?
Als je als laatste de test maakt is dat de enige manier dat je er zeker van bent dat je die zwarte vrijstelling kunt benutten. Als je als eerste de test maakt kun je daarna afluisteren wat je wilt maar dan mag je officieel de zwarte vrijstelling niet meer inzetten. En het is niet eerlijk om dan kandidaten af te luisteren en snel even tegen de regie te zeggen 'ja ff valsspelen hier is mijn zwarte vrijstelling'.

Dat zeg ik ook niet en dat zal ook niet zo zijn ;) De Mol kan prima tussendoor de test hebben gemaakt, maar dat de regie het anders heeft uitgezonden. Er word namelijk behoorlijk veel geknipt en geplakt he ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mwah, ik betwijfel het. Er is tijdens vorige seizoenen gezegd dat de mol nooit een test maakt. Ik weet nog dat Margriet zei dat ze maar wat 'bij elkaar lulde' (geen quote) als mensen vroegen wat ze bij een bepaalde vraag in had gevuld, omdat zij nog nooit de test had gemaakt. en ook niet hoefde te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:24
Lanfear89 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:30:
Mwah, ik betwijfel het. Er is tijdens vorige seizoenen gezegd dat de mol nooit een test maakt. Ik weet nog dat Margriet zei dat ze maar wat 'bij elkaar lulde' (geen quote) als mensen vroegen wat ze bij een bepaalde vraag in had gevuld, omdat zij nog nooit de test had gemaakt. en ook niet hoefde te maken
Zoiets kan ik me ook herinneren. Maar over mol Dennis Weening werd in de eindaflevering juist gezegd dat hij elke test met perfecte score gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:02
Lapa schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:36:
[...]

Zoiets kan ik me ook herinneren. Maar over mol Dennis Weening werd in de eindaflevering juist gezegd dat hij elke test met perfecte score gemaakt had.
Dat is ook wel makkelijk, een test over jezelf :+

Het zal mij niets verbazen als sommige mollen de test gewoon gemaakt hebben. Je moet toch even weglopen van de andere deelnemers, anders valt het ook op. En als je dan toch achter die laptop zit...

En voor wat betreft het inzetten van de vrijstelling: iedereen moet jokers en vrijstellingen inzetten op het moment van de test. Misschien doet de Mol dat wel gewoon nadat iedereen de test heeft gemaakt en te horen heeft gekregen wie er wat heeft ingezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Zie ook dit recente filmpje van oud mol Klaas van Kruistum, rond de tweede minuut.

Hij maakte dus de test gewoon zodat hij wist welke vragen gesteld werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dat oprollen van het shirt is wel heel opvallend. Ik ga nu echt voor Loes.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Zo op naar de volgende aflevering... ben benieuwd..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:36

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Loes vindt 500. Maar volgens mij in haar broekzak.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
m-vw schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:46:
Ik zag dat ook, maar waarom zou je dat als Mol uit je zak halen?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
m-vw schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:46:
Wilde net zeggen.. die toverde ze zo uit haar rechter kontzak :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Waarom rent Stine nu zo hard en probeert ze dan eerste te worden... ze heeft helemaal geen geld. Mis ik nou iets?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wel erg toevallig dat Ruben nu net de penningmeester is. Zou hij soms zijn ingeseind door loes? ;)
#tunnelvisie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Wat een naaiopdracht was het overigens van de redactie in die circus tent.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Royeboi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:57:
Waarom rent Stine nu zo hard en probeert ze dan eerste te worden... ze heeft helemaal geen geld. Mis ik nou iets?
Die wil de jokers niet in het spel brengen zei ze volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mrjraider schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Wilde net zeggen.. die toverde ze zo uit haar rechter kontzak :?
Ik denk dat ze die bij de opdracht wilde verstoppen, maar is betrapt.

Ik vind het trouwens ook verdacht van Ruben dat hij olcay het meeste geld geeft, ik heb altijd het idee dat zij de spellen nooit begrijpt. Of ze speelt het 8)7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Sport_Life schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:00:
[...]

Ik denk dat ze die bij de opdracht wilde verstoppen, maar is betrapt.

Ik vind het trouwens ook verdacht van Ruben dat hij olcay het meeste geld geeft, ik heb altijd het idee dat zij de spellen nooit begrijpt.
Olcay en Stine zijn denk ik wel de slimstne van het stel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Olcay: "Zie ik eruit of ik uit Waalwijk kom?"

Geen idee hoe iemand uit Waalwijk eruit ziet, maar Olcay is er wel geboren.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

De intro namen hoogte theorie kan de deur uit

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Daar gaan mijn punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Loes deed zo verdacht af en toe en dan toch eruit.

[ Voor 5% gewijzigd door Mrjraider op 03-02-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Pfft, net op tijd gewitched.

Edit: shit, daar ging blijkbaar iets niet goed. Of de app werkt niet lekker of ik snap niet hoe het werkt. Waarschijnlijk dat laatste.

[ Voor 71% gewijzigd door Jelte op 03-02-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Boeeeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

3200 punten in de pocket :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
'Streept de mol de mol weg?'

Was er iemand die zijn/haar eigen naam weg streepte? Of het woordje mol, maar dat zou wellicht teveel voor de hand liggen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

l3art schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:32:
'Streept de mol de mol weg?'

Was er iemand die zijn/haar eigen naam weg streepte? Of het woordje mol, maar dat zou wellicht teveel voor de hand liggen.
Stine deed het woord MOL
Ook was ze in beeld tijdens "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis"

[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 03-02-2018 21:35 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
We zijn nog maar met 8 mensen over voor de winst in de poule 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ok, de meeste punten nu kwijt. Vertrouw het nog niet helemaal maar ik ga even huilen nu ;)

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
Op de woordzoeker kun je Stine is de mol verbinden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Mag alsjeblieft die Olcay er volgende keer uit...
Ik kan dat mens niet meer zien. Modekonigin my ass wat loopt die toch voor schut in die kleren en als ze haar mond open doet... :|

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37
Heel vreemd. Voor de aflevering gecheckt dat ik mn punten op Stine had ingezet, en nu niets erbij gekregen. Jammer, zit al vanaf aflevering 1 op haar dus had hoge ogen gegooid als ze het blijkt te zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
Pfff ik zit al bijna vanaf het begin vol op Stine. Kreeg het vandaag wel benauwd omdat ze zo laat haar scherm kreeg (ik ga er vanuit dat de eerste nooit een rood scherm heeft).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Saffie_time schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:37:
Ik kan dat mens niet meer zien. Modekonigin my ass wat loopt die toch voor schut in die kleren en als ze haar mond open doet... :|
Hier hebben we het al over gehad. Wees blij dat ze er in zit, geeft tenminste wat kleur aan de groep. Ze is niet dom.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Olcay geeft kleur aan een erg saaie groep.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
ph4ge schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:37:
Heel vreemd. Voor de aflevering gecheckt dat ik mn punten op Stine had ingezet, en nu niets erbij gekregen. Jammer, zit al vanaf aflevering 1 op haar dus had hoge ogen gegooid als ze het blijkt te zijn.
Duurde bij mij vorige week ook wat langer. Kan dat het nog niet goed verwerkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

m-vw schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:40:
Olcay geeft kleur aan een erg saaie groep.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit zag je aankomen, de hele uitzending is Loes in beeld en brengt ineens 500 euro binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dank je wel Loes. Ik heb nu nog maar 200 punten over.

Echt... waarom wilde ik ook al weer "tactisch" spelen?

Ik had nog geen 1X op Loes gestemd, dus ik dacht.. laat ik 600 punten op Loes zetten. Als zij het toch is, dan heb ik tenminste wat bonus molpunten als zij het is _O-

(Reden dat Loes er nu bij zat bij mijn verdachten, kwam door haar gedrag van de vorige aflevering)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Saffie_time schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:37:
Ik mag haar wel... geeft de groep een beetje pit .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
DigitalError schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:34:
We zijn nog maar met 8 mensen over voor de winst in de poule 8)
Oeps ben mij vergeten aan te melden, mag dit nog?
edit: Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Ron!n op 04-02-2018 09:54 ]

What's in the case?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
jelmervos schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Hier hebben we het al over gehad. Wees blij dat ze er in zit, geeft tenminste wat kleur aan de groep. Ze is niet dom.
'Hier hebben we het al over gehad' dus iemand mag zich er niet aan irriteren ergeren of moet het eens zijn met een andere mening?

Hoe dan ook, Olcay haar harde tepels in het blauwe topje maakte een hoop van haar gedrag goed vandaag ;) >:) }) ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

l3art schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:50:
[...]

'Hier hebben we het al over gehad' dus iemand mag zich er niet aan irriteren of moet het eens zijn met een andere mening?
Dat zeg ik nergens. Het is alleen onzinnig om steeds weer over hetzelfde te beginnen.
Olcay is een hele prettige toevoeging voor het programma. En ze is ook nog es super slim en grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ook al was ik schijnbaar te laag/onhandig, Stine is de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

streamnl schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:44:
Dank je wel Loes. Ik heb nu nog maar 200 punten over.

Echt... waarom wilde ik ook al weer "tactisch" spelen?

Ik had nog geen 1X op Loes gestemd, dus ik dacht.. laat ik 600 punten op Loes zetten. Als zij het toch is, dan heb ik tenminste wat bonus molpunten als zij het is _O-

(Reden dat Loes er nu bij zat bij mijn verdachten, kwam door haar gedrag van de vorige aflevering)
Ik heb bijna hetzelfde gedaan, alleen dan al mn punten ineens op haar, vooral ook omdat t net leek alsof ze die 500 uit het niets viste, echter bij de afval opdracht voor 500e verdachtte ik dr wel weer minder

1 ding is zeker, Jan is het 100% niet. Ook zn zenuwen voor zn scherm zou wel erg goed geacteerd zijn, hij zat lichtelijk te rillen van de zenuwen.

[ Voor 9% gewijzigd door RadioKies op 03-02-2018 22:01 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
l3art schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:50:
[...]

'Hier hebben we het al over gehad' dus iemand mag zich er niet aan irriteren of moet het eens zijn met een andere mening?

Hoe dan ook, Olcay haar harde tepels in het blauwe topje maakte een hoop van haar gedrag goed vandaag ;) >:) }) ;)
maar irriteren is helaas niet wederkerig dus je kunt jezelf niet irriteren ;) wel ergeren. De tepels waren idd pluspunten.

[ Voor 3% gewijzigd door CopyCatz op 03-02-2018 22:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: https://wieisdemol.avrotros.nl/fileadmin/user_upload/woordzoeker-site.jpg
Vreemd dat "Jan" er twee keer in staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Pinobigbird op 03-02-2018 22:03 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Dit zag ik nog op Reddit trouwens, de aflevering heet 'zienswijzen'

https://gfycat.com/ImmaculateAthleticFrenchbulldog

Je ziet nog Olcay een beetje in beeld, maar het is niet heel duidelijk in welke richting het gaat. Naast Olcay staat Stine en achter haar Ruben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RadioKies schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde gedaan, alleen dan al mn punten ineens op haar, vooral ook omdat t net leek alsof ze die 500 uit het niets viste, echter bij de afval opdracht voor 500e verdachtte ik dr wel weer minder

1 ding is zeker, Jan is het 100% niet. Ook zn zenuwen voor zn scherm zou wel erg goed geacteerd zijn, hij zat lichtelijk te rillen van de zenuwen.
Oké, oké ik zal niet meer mopperen. Jij bent verder van huis (lees af) :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Stine wilde koste wat kost voorkomen dat er jokers in het spel kwamen, door dan maar met "niets" te willen winnen. Maar er is nergens expliciet (in de aflevering) verteld dat er jokers als beloning waren. Dus hoe wist Stine dat dan? Of mis ik iets? Kijk achteraf kan je van iedereen horen wie wat had en dus wat de verdeling was, dus is het logisch dat ze zegt van "Er waren kaarten met dit, dat en zus en zo". Maar niet dat ze zegt "ik wilde koste wat kost voor komen dat er jokers in het spel kwamen"...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

F.West98 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:53:
Stine wilde koste wat kost voorkomen dat er jokers in het spel kwamen, door dan maar met "niets" te willen winnen. Maar er is nergens expliciet (in de aflevering) verteld dat er jokers als beloning waren. Dus hoe wist Stine dat dan? Of mis ik iets? Kijk achteraf kan je van iedereen horen wie wat had en dus wat de verdeling was, dus is het logisch dat ze zegt van "Er waren kaarten met dit, dat en zus en zo". Maar niet dat ze zegt "ik wilde koste wat kost voor komen dat er jokers in het spel kwamen"...
Volgens mij heeft Art dat gezegd bij de groepsuitleg hoor. Maar dat zou je terug moeten kijken. En het boeit de mol toch niet als er jokers zijn? Dan valt er iemand anders af...

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:39

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Zo doet ze alsof ze een kandidaat is, de anderen geen jokers, terwijl ze dus de Mol is en probeert om geld uit de pot te houden.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik had eerste 60% van mijn punten op Loes, 40% op Stine, vlak voor de uitzending dacht ik, ik denk dat Stine de mol is. Toen heb ik alle punten (op 1 puntje na) op Stine gezet, dat 1e puntje heb ik op Loes gezet haha
Goede keus dus, nog no 3198 punten over (check de app) :+

De doorslaggevende hint waardoor ik vol op Stine zit, is dat dit gebeurde in de aflevering "Tunnelvisie", Stine stond in de tunnel, met een telefoon, en dit stond op de telefoon:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/raW50li.png

Hoe duidelijk wil je hem hebben?
Daarnaast ook deze aflevering weer: Waarom zo je best doen terwijl er niets in je envelop zit? Telkens zei ze "Ik zag Loes in mijn ooghoek, dus wist dat ik daarheen moest", volgens mij zag ze Loes helemaal niet en wist ze waar ze heen moest omdat ze de mol is.

Edit:
Wat me ook opviel is dat Stine er fel op tegen was dat Ruben penningmeester zou worden, dat komt volgens mij alleen omdat ze hoopte/dacht dat Olcay haar anders wel de €1000 toe zou schuiven, die ze vervolgens mooi niet binnen zou kunnen halen.

[ Voor 13% gewijzigd door miicker op 04-02-2018 12:50 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sinds die aflevering waarin Olcay zichzelf superverdacht maakte staat Stine ook bij mij bovenaan. Het is nu gewoon wachten op acties waarmee je andere kandidaten kan uitsluiten.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Uitsluiten durf ik Jan alleen maar op dit moment voor 100%.
Ruben staat niet hoog meer maar helemaal uitsluiten durf ik hem nog niet.
De dames blijven allemaal verdachte dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
miicker schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:38:
Ik had eerste 60% van mijn punten op Loes, 40% op Stine, vlak voor de uitzending dacht ik, ik denk dat Stine de mol is. Toen heb ik alle punten (op 1 puntje na) op Stine gezet, dat 1e puntje heb ik op Loes gezet haha
Goede keus dus, nog no 3198 punten over (check de app) :+

De doorslaggevende hint waardoor ik vol op Stine zit, is dat dit gebeurde in de aflevering "Tunnelvisie", Stine stond in de tunnel, met een telefoon, en dit stond op de telefoon:
[afbeelding]

Hoe duidelijk wil je hem hebben?
Daarnaast ook deze aflevering weer: Waarom zo je best doen terwijl er niets in je envelop zit? Telkens zei ze "Ik zag Loes in mijn ooghoek, dus wist dat ik daarheen moest", volgens mij zag ze Loes helemaal niet en wist ze waar ze heen moest omdat ze de mol is.

Edit:
Wat me ook opviel is dat Stine er fel op tegen was dat Ruben penningmeester zou worden, dat komt volgens mij alleen omdat ze hoopte/dacht dat Olcay haar anders wel de €1000 toe zou schuiven, die ze vervolgens mooi niet binnen zou kunnen halen.
Die van dat scherm is wel heel duidelijk ja. Ik stap mee in de tunnelvisie voor wat betreft Stine. Full on Stine nu. Niet dat ik mee doen met de app en punten te verdelen heb maar goed. Stine was wel vanaf het begin één van mn verdachten maar stap dan nu over volledig op haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Reptile209 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Volgens mij heeft Art dat gezegd bij de groepsuitleg hoor. Maar dat zou je terug moeten kijken. En het boeit de mol toch niet als er jokers zijn? Dan valt er iemand anders af...
Art heeft het op beeld niet gezegd. Misschien buitenom wel, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Wie o wie kan mij ook aan de tweakers-app groep toevoegen? Mijn nickname is fietstaxi

Less = more

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CryptoNL
l3art schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Die van dat scherm is wel heel duidelijk ja. Ik stap mee in de tunnelvisie voor wat betreft Stine. Full on Stine nu. Niet dat ik mee doen met de app en punten te verdelen heb maar goed. Stine was wel vanaf het begin één van mn verdachten maar stap dan nu over volledig op haar.
Stine is 100% De Mol. Erg saaie Mol, maar Olcay heeft haar door denk ik. Vandaar ook dat ze haar vrijstelling aan haar gaf om te kijken wat haar reactie daarop zou zijn. Olcay is een erg slimme vrouw die zich enorm dom houd ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
miicker schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:38:
[afbeelding]
Joh; ze belt naar het team 'visie'. Het andere team heeft op de telefoon de naam 'tunnel' staan want daar bellen ze naar toe.

En een mol leeft in een...? Juist! Dus juist dát team bevat de mol :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

CryptoNL schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:06:
[...]
<>Olcay is een erg slimme vrouw die zich enorm dom houd ;)
Ik denk dat ze zo extern communicerend inderdaad haar bedrijf heeft opgebouwd, sluw als een vos en aaibaar als een kitten (als ze dat kiest). Snap dan ook wel dan sommigen hier haar niet kunnen uitstaan maar ik geniet ervan. Mocht Olcay de mol blijken te zijn dan ga ik klappen, maar heb mijn resterende sneue 200 punten nu vol op Stine staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
franssie schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:12:
[...]

Ik denk dat ze zo extern communicerend inderdaad haar bedrijf heeft opgebouwd, sluw als een vos en aaibaar als een kitten (als ze dat kiest). Snap dan ook wel dan sommigen hier haar niet kunnen uitstaan maar ik geniet ervan. Mocht Olcay de mol blijken te zijn dan ga ik klappen, maar heb mijn resterende sneue 200 punten nu vol op Stine staan.
Ze is het niet. Kan ook niet, omdat de titels van de afleveringen totaal niet richting haar wijzen en de titels leiden vaak naar De Mol of een actie waarbij De Mol betrokken was etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

CryptoNL schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:14:
[...]
Ze is het niet. Kan ook niet, omdat de titels van de afleveringen totaal niet richting haar wijzen en de titels leiden vaak naar De Mol of een actie waarbij De Mol betrokken was etc.
Misschien beroepsdeformatie als Analyst zijnde - wie is 'Ze' in jouw post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
franssie schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:16:
[...]

Misschien beroepsdeformatie als Analyst zijnde - wie is 'Ze' in jouw post?
Olcay. Die is niet De Mol.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
F.West98 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:30:
[...]

Art heeft het op beeld niet gezegd. Misschien buitenom wel, dat weet ik niet.
Buitenom wel lijkt me. Aangezien Loes ook wist dat er een envelop met 1000 was (ze zei tegen Ruben dat het haar tegenviel dat hij haar niet de 1000 had gegeven),

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:32
Die autorace-test van gisteren - het idee is natuurlijk om veel geld dan wel jokers over de finish brengen. Als je zelf weet dat je envelop leeg is, waarom zou je - als je NIET de mol bent - dan nog je best doen? Als je als niet-mol 0 euro over de finish brengt, dan ben je bewust aan het saboteren, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik geloof niet dat de kandidaten wisten wat in hun enveloppe zat. Dan laat je toch degene winnen die meer geld in zijn/haar enveloppe heeft dan jij?
Samenwerken is lastig, maar dit hadden hun zelf gesnapt

[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 04-02-2018 20:54 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

vanaalten schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:56:
Die autorace-test van gisteren - het idee is natuurlijk om veel geld dan wel jokers over de finish brengen. Als je zelf weet dat je envelop leeg is, waarom zou je - als je NIET de mol bent - dan nog je best doen? Als je als niet-mol 0 euro over de finish brengt, dan ben je bewust aan het saboteren, toch?
Als je weet dat er ook enveloppen zijn met jokers, dan kan het ook een actie zijn om zeker te zijn dat er geen jokers worden gewonnen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
@streamnl ehm, Stine zei letterlijk dat ze geen jokers door wilde laten gaan en dat zij de lege envelop had.
Ze wisten wel wat ze in hun eigen envelop hadden zitten, maar qua communicatie is het natuurlijk weet precies wie is de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

P.O. Box schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Buitenom wel lijkt me. Aangezien Loes ook wist dat er een envelop met 1000 was (ze zei tegen Ruben dat het haar tegenviel dat hij haar niet de 1000 had gegeven),
Ja maar die informatie kan je ook achteraf krijgen. Ze zei niet dat dat haar op dat moment tegenviel. Maar voor Stine waren de jokers toen op dat moment een reden om haar best te doen. Maar Loes deed er níet minder haar best om; wat mij dus een teken lijkt dat Stine voorkennis had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

- Er is tijdens de uitzending gezegd dat iedereen even in zijn of haar envelop kon kijken om te zien wat erin zat.
- Ook al weet je niet wat er in de enveloppen van de anderen zit: het is wel zeer voor de hand liggend dat er ook geld/jokers/vrijstellingen tussenzitten.
- Dat Stine met een lege envelop gas geeft zegt dus niet zoveel: je kunt dat vrij gemakkelijk verklaren als mol èn als kandidate.

Het enige concrete dat deze opdracht oplevert is dat Loes niet de mol is omdat ze 1000e in de pot stopt. Maar dat wisten we al want ze viel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Olcay zei in aflevering 1 ik ga niet voor het geld. Ik heb haar nu op 60% mol en Stine praatte in de tunnel opdracht zo langzaam dat ik haar nu op 40% heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb de aflevering van gisteren net bekeken.
Niemand opgevallen dat de laatste zwarte Mercedes bus waar ze met z'n allen instapten, het volgende kenteken had:

WI 002 DM

Wie Is 002 DeMol?

Of is dat 'toevallig'?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ehtweak schreef op maandag 5 februari 2018 @ 00:03:
Heb de aflevering van gisteren net bekeken.
Niemand opgevallen dat de laatste zwarte Mercedes bus waar ze met z'n allen instapten, het volgende kenteken had:

WI 002 DM

Wie Is 002 DeMol?

Of is dat 'toevallig'?
Het is een wilde gok, maar ik denk dat die voorste Mercedes de plaat WI 001 DM heeft, ze rijden al de hele tijd met die busjes in de rondte dus die zullen wel voor de gehele duur van het programma gehuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
Stine heeft de zwarte vrijstelling nog. Dus het is voor haar helemaal niet zo belangrijk om jokers uit het spel te houden. Ruben weet dat ook. Het is dan ook wel slim om haar de lege envelop te geven. Dan geeft wel veel informatie over haar mol zijn.

Aan de andere kant als hij de mol, en deze penningmeester beslissing zag aankomen, is is het ook wel logisch om Olcay de €1000 te geven. Olcay en Simone rennen iedere keer als een kip zonder kop rond, de kans dat ze deze opdracht niet winnen is best groot.

Mijn punten staan op Stine. Misschien dat ik nog wat naar Ruben verplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Volgens mij weet haast niemand dat Stine die zwarte vrijstelling heeft toch? Aangezien ze die van Olcay gekregen heeft.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
Ik weet even niet meer wie het was, maar er was iemand die in de dagboekkamer zei dat hij via via wist dat Olcay de zwarte vrijstelling aan Stine had gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

P.O. Box schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:27:
[...]

het klopt an sich nog steeds.....
Ik denk dat deze definitief de prullenbak in kan, grrr toch flink wat punten verloren door hier in te blijven geloven :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:33
Toen Loes die €500,- uit haar achterzak toverde wist ik zeker dat zij de Mol niet is. Helaas heb ik het gisteren pas gekeken waardoor ik de helft van mijn punten niet meer op tijd van haar af kon halen :(
Nu dan maar alles of niets vol op Stine, die verdenk ik vanaf het begin al. Met de woordzoeker maakte ze 'fouten' (ze 'vergat' letters door te strepen halverwege woorden) en met de chaosopdracht probeerde ze een lege envelop als eerste over de finish te krijgen. Beide zijn ook weer niet heel breed uitgemeten door de regie. Ze wordt dus expres niet verdacht gemaakt.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste