I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Klopt.. Maar in de lucht zouden ze alles te horen krijgen, dus waarom nog verschillende categorieën maken?Gekkenhuis schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:25:
[...]
De Molcast kregen degene in de lucht te horen. De vragen stonden op blaadjes op de grond. De antwoorden moesten dus vanuit de lucht doorgegeven worden naar de grond.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Edit: vorige aflevering teruggekeken, daar gebeurde dat ook! Ruben in beeld met het mol logo zichtbaar op de laptop gevold door een klik op 'ja'. Een hint of toevallig?
[ Voor 28% gewijzigd door Cubic X op 20-01-2018 21:39 ]
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Curse your sudden but inevitable betrayal!

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Om vertrouwen te winnen en vervolgens diegene te beïnvloeden wanneer hij wordt ingezet.Gekkenhuis schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:51:
Ik was het alweer vergeten maar ze halen het bij Moltalk gelukkig weer aan. Waarom geef je ivn een zwarte vrijstelling weg?!![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 20-01-2018 21:55 ]
wat boeit het of jij die zwarte hebt of iemand anders... als dat ding maar ingezet wordt een keer...Gekkenhuis schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:51:
Ik was het alweer vergeten maar ze halen het bij Moltalk gelukkig weer aan. Waarom geef je ivn een zwarte vrijstelling weg?!![]()
enige reden om hem te houden is zelf alles in eigen hand houden, maar dat is overrated
[ Voor 11% gewijzigd door P.O. Box op 20-01-2018 21:55 ]
Zoiets wil je toch ook zelf kunnen bepalen? Mocht ze de volgende aflevering bijvoorbeeld een groene vrijstelling krijgen, dan heb je ze allebei en heb jij in de hand of de zwarte wordt ingezet. Wanneer je hem afgegeven hebt niet.P.O. Box schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:55:
[...]
wat boeit het of jij die zwarte hebt of iemand anders... als dat ding maar ingezet wordt een keer...
enige reden om hem te houden is zelf alles in eigen hand houden, maar dat is overrated
Vergeten te refreshen, maar je snapt mijn punt
[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-01-2018 22:01 ]
Jouw profijt (en de 'hoeveelheid' daarvan) rust volledig op hoeveel je jokers en vrijstellingen je ermee 'negate'. Verder heb je er maar 1 keer wat aan en als niemand een joker of vrijstelling inzet doet ie helemaal niks, behalve daar leuk op de tafel liggen. In dat opzicht ligt de kracht van de zwarte vrijstelling meer op de dreiging die die presenteert en het feit dat ie in het spel is, niet zozeer om persoonlijk gewin. Ik kan me voorstellen dat die daarom veel makkelijker te verhandelen is dan iets krachtigs als een joker of (groene) vrijstelling.
[ Voor 10% gewijzigd door Lanfear89 op 21-01-2018 01:33 ]
haha hoe anders kan het zijn - het is inderdaad een regio waar ik nooit naartoe zou gaan, maar als deelnemer si dit toch wel een droomregio. Hier kan je eeuwen lang over zeuren op verjaardagen want toch niemand die er ooit naartoe gaat.streamnl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:17:
Ik volg WIDM nog niet zo heel lang (enkele jaren pas). Maar dit is het eerste seizoen waar ik niet denk "kijk, daar wil ik zelf wel eens heen".
Beste regio ever vind ik daarom.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als mol heb je toch niets te verliezen, dus kan je hem net zo goed weggeven en vertrouwen winnen. En imho deed Olcay dat ook bij de vraag wie er dapper wilde zijn. Als mol weet je natuurlijk dat je lekker kan rommelen bij het opschrijven van antwoorden. Dus doet ze ze alsof ze iets goed doet voor de groep. Ik vind haar erg verdacht. Ik zie ook weinig emotie bij haar, soms is het net alsof het haar niet interesseert.Gekkenhuis schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:51:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
To be honest, ze zei dat er '500 euro' in zat. Niet of het plus of min was.Vos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:54:
Olcay loog wel degelijk bij die doosjes, in de 1e en 4e zat +500 zei ze. Nou niet dus...
Ik denk dat Olcay oprecht niet geïnteresseerd is in de gedachte van anderen en zichzelf erg goed vindt.Microkid schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:24:
[...]
Als mol heb je toch niets te verliezen, dus kan je hem net zo goed weggeven en vertrouwen winnen. En imho deed Olcay dat ook bij de vraag wie er dapper wilde zijn. Als mol weet je natuurlijk dat je lekker kan rommelen bij het opschrijven van antwoorden. Dus doet ze ze alsof ze iets goed doet voor de groep. Ik vind haar erg verdacht. Ik zie ook weinig emotie bij haar, soms is het net alsof het haar niet interesseert.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
"Kennis is Macht" (Knowledge is Power - Littlefinger van GoT). Aan het begin het Game of Thrones muziekje + "Ik waande me in een Game of Thrones-scene".
Volgens mij was dat Loes.
Iedereen kreeg als eerste het door Ard genoemde onderwerp, daarna de rest.LED-Maniak schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:23:
Wat vaag dit. Iedereen krijgt dus alles te horen maar toch moeten ze per categorie op de grond de vragen stellen?
.....
In theorie zou het dus mogelijk moeten zijn om na 2,5 minuten alle vragen te beantwoorden.
Maarja dit is de Mol dus iedereen blijft maar lekker door elkaar blerren.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Ik blijf, na vorige week, op Olcay zitten. Waarom geef je een zwarte vrijstelling weg, waarom ruil je van dapper naar organisatie groepje (mollen kan je met antwoorden van de vragen beter dan doorgeven dat valt veel meer op). Daarbij vind ik emilio ook erg verdacht.
Zeker dat het Loes as die dat zei? Ik dacht namelijk dat Bella dat zei.chengbondkwok schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:47:
https://wieisdemol.avrotr...gboek-van-de-mol-afl-3-1/
"Kennis is Macht" (Knowledge is Power - Littlefinger van GoT). Aan het begin het Game of Thrones muziekje + "Ik waande me in een Game of Thrones-scene".
Volgens mij was dat Loes.
Ik ga volgende ronden m'n punten 50/50 verdelen over Loes / Olcay, maar wat zou ik het kut vinden als Olcay de mol is, puur omdat ze er dan nog zo lang in zit.
Ook met dat beslissen wie de penningmeester werd, hoe arrogant kun je zijn zeg..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Daar komt ook nog bij dat zij in de auto met het grootste bedrag de finish niet haalde. Olcay maakt zich super verdacht zo. Maar ze heeft wel een zeer ongebruikelijke strategie en de weg is nog lang. Ik kan Stine bijvoorbeeld nog niet wegstrepen en die heeft weer een klassiek Mol profiel.Mrjraider schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:33:
Net de aflevering terug gekeken. Gisteren naar de film geweest.
Ik blijf, na vorige week, op Olcay zitten. Waarom geef je een zwarte vrijstelling weg, waarom ruil je van dapper naar organisatie groepje (mollen kan je met antwoorden van de vragen beter dan doorgeven dat valt veel meer op). Daarbij vind ik emilio ook erg verdacht.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verschrikkelijk irritant mens, en haar manier van praten ook, kan er echt niet naar luisterenmiicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:16:
[...]
Zeker dat het Loes as die dat zei? Ik dacht namelijk dat Bella dat zei.
Ik ga volgende ronden m'n punten 50/50 verdelen over Loes / Olcay, maar wat zou ik het kut vinden als Olcay de mol is, puur omdat ze er dan nog zo lang in zit.
Ook met dat beslissen wie de penningmeester werd, hoe arrogant kun je zijn zeg..

Ik hoop ook echt niet dat zij de mol is.
Ik denk eigenlijk dat als je de mol bent dat je niet het hoogte bedrag pakt, dan pak je het één na hoogste en verneuk je dat, om jezelf niet al te verdacht te maken. Daarbij is Olcay gewoon iemand die zich zelf zwaar, maar dan ook echt enorm zwaar overschat, die denkt dat ze Max Verstappen is. Ik zou het mooi vinden als ze niet de mol is en juist zij de enige is die hier niet de finish heeft bereikt, het kan in ieder geval geen kwaad als zij een deuk krijgt in haar zelfvertrouwen. Misschien wordt ze dan wat realistischer.Tektoon schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Daar komt ook nog bij dat zij in de auto met het grootste bedrag de finish niet haalde. Olcay maakt zich super verdacht zo. Maar ze heeft wel een zeer ongebruikelijke strategie en de weg is nog lang. Ik kan Stine bijvoorbeeld nog niet wegstrepen en die heeft weer een klassiek Mol profiel.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Eens, maar met haar persoonlijkheid zal ze de blaam niet bij zichzelf gaan leggen. Als ze eruit gaat of anderszins verliest, zal ze dit in de schoenen van een ander schuiven wed ik.miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:24:
[...]
het kan in ieder geval geen kwaad als zij een deuk krijgt in haar zelfvertrouwen. Misschien wordt ze dan wat realistischer.
Ze zijn beiden teveel aanwezig en hebben volgens mij hun droom zien uitkomen door mee te kunnen doen.
Simone staat nog steeds op #1 bij mij, gevolgd door Loes. Olcay is te fanatiek- die wil gewoon winnen of plassen. Stine krijg ik nog geen hoogte van dus nog op #3.m-vw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:00:
Verbaas mij over het feit dat Simone nog steeds niet met een porto overweg kan. Die geef je na de eerste proef toch even een snelcursus!
Emilio tsja - als er dit jaar een mol aan de oppervlakte meespeelt dan doet hij dat wel goed maar vooralsnog staat ie niet hoog.
Dan hebben we nog de out of focus mensen zoals Ruben ...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Aan de andere kant was Kees een paar jaar geleden ook erg aanwezig, maar toch de mol. Hiding in plain sightA4-tje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:14:
Olcay is in mijn ogen niet de mol. Ze laten haar erg veel zien omdat ze, net als Jan, erg aanzwezig is. Juist daarom zie ik beiden geen mol zijn.
Ze zijn beiden teveel aanwezig en hebben volgens mij hun droom zien uitkomen door mee te kunnen doen.
Ik zit vanaf het begin op Loes en Stine, geen specifieke reden, maar zelf als ze niet de mol zijn denk ik wel dat ze beide erg ver in het spel gaan komen.
Het viel wel te verwachten dat Bella als één van de eerste af zou vallen gezien ze zonder molboekje speelde en alles op gevoel deed.

Volgens mij heeft Olcay ook geen molboekje.Thy... schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:35:
[...]
Het viel wel te verwachten dat Bella als één van de eerste af zou vallen gezien ze zonder molboekje speelde en alles op gevoel deed.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt, was Olcay en niet Bella. Bella was (door de regie) erg fanatiek en viel bij mij al snel af.Pierre schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Volgens mij heeft Olcay ook geen molboekje.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ah, je hebt gelijk, Olcay is inderdaad degene zonder molboekje (zegt ze).Ankh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:39:
[...]
Klopt, was Olcay en niet Bella. Bella was (door de regie) erg fanatiek en viel bij mij al snel af.
Je zag in het shot bij de test dat ze geen molboekje had maar een paar a4'tjes..Thy... schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Ah, je hebt gelijk, Olcay is inderdaad degene zonder molboekje (zegt ze).
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Raar mens inderdaad, erg vol van zichzelf en denkt ook overal iets vanaf te weten. Je zou toch denken dat ze geregeld in een spiegel kijkt ... maar goed. Ze is wel erg enthousiast bij bepaalde zaken, dat is bijna niet te spelen. Daarnaast heeft ze natuurlijk ook niet de kwaliteiten van een actrice, laat staan een mol. Ik acht de kans dat zij de mol is vrijwel uitgeslotenGekkenhuis schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:19:
[...]
Verschrikkelijk irritant mens, en haar manier van praten ook, kan er echt niet naar luisteren![]()
Ik hoop ook echt niet dat zij de mol is.
Verder is Emilio vreemd opgenomen. Als de camera achter hem zit, kauwt hij ergens op, camera voor dan weer niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 27-01-2018 21:10 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Stine en Ruben natuurlijk wel extra verdacht zo.
[ Voor 19% gewijzigd door Jelte op 27-01-2018 21:21 ]
het klopt an sich nog steeds.....amahusu schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:01:
Nieuwe afvallerstheorie![]()
spoiler:
Knap gevonden, maar wel weer jammer als het echt zo voor de hand ligt..
ja, want bij de mol moet de mol verplicht altijd in character blijvenDelerium schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:28:
Makkelijke aflevering toch? De mol zit onder de grond (de tunnel) en dat waren er maar 3. Emilio valt af, dus dan blijven Stine en Loes over.
Mejor así
Ze hing nog steeds aan 2 lijnen, dus volgens mij viel het wel mee. Alleen de lijn om haar hoger te houden begaf het.Jelte schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:19:
Dat ging daar echt bijna mis bij Simone. Ze hing veel lager dan de rest na dat die zekering nog vas/losschoot.
Stine en Ruben natuurlijk wel extra verdacht zo.
Ben benieuwd.
Arunia schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:39:
Lol, die samengevoegde screenshot is nog steeds correct zo lijkt het.
Ben benieuwd.
Maar de tweede en derde zijn toch omgedraaid voor wat betreft het afvallen?
Jean Marc is niet officieel afgevallen, en dus er gewoon tussengepropt (jaja, ik ben aan het rechtpraten wat krom is)l3art schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:44:
[...]
[...]
Maar de tweede en derde zijn toch omgedraaid voor wat betreft het afvallen?
Haha ben blij met je laatste toevoeging.P.O. Box schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Jean Marc is niet officieel afgevallen, en dus er gewoon tussengepropt (jaja, ik ben aan het rechtpraten wat krom is)
Daarom ook twee lijnen. Genoeg backup bij dit soort dingen. Maar toch er is daar een fout gemaakt.Sport_Life schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Ze hing nog steeds aan 2 lijnen, dus volgens mij viel het wel mee. Alleen de lijn om haar hoger te houden begaf het.
Maargoed balen van Emilio. Maar Loes is nog verdachter.
edit : geen kritiek op je post overigens mocht dat zo lezen, gewoon mijn gedachten.
[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 27-01-2018 22:31 ]
Stel dat Ruben toch was gegaan, dan was dit bij hem gebeurd!
Hmm nee, de lijn ("slinge") die los ging was bedoeld om haar - wegens gebrek aan armlengte - hoger te houden zodat ze zichzelf makkelijker naar voren kon trekken. Vandaar dat ze ineens naar beneden zakte, gelukkig kon ze nog net (daar is ook alles mee gezegd) bij de lijn, maar ze had er veel moeite mee. Dus haar veiligheid is nooit in gevaar geweest, touwen zijn ook stevig genoeg om een crew lid haar te laten halen, die marge is veel meer dan 80kgfranssie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:29:
@Sport_Life 2 draaglijnen maar een lijn om te halen was er niet meer (en een tweede persoon erbijop is dan ook de grens opzoeken), nu kan je die wel een redlijn laten zakken met een gewichtje denk ik maar ik was niet onder de indruk van de veilieheigheidsmaatregelen, maar ben dat vaker wel niet. Het zijn geen geoefende beoefenaars van dit soort dingen, ik kreeg er wederom een naar gevoel bij.
edit : geen kritiek op je post overigens mocht dat zo lezen, gewoon mijn gedachten.
Ik heb zelf ook jaren in de rotsen geklommen en met touwen gespeeld
En de discussie over helmen, dat is verplicht bij elke vorm van buitensport / abseilen etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 27-01-2018 22:48 ]
Knap dat hij toch niet doorgezet heeft. Nooit dingen doen die tegen je gevoel ingaan.
Mejor así
Ik blijf sinds afl. 1 bij Jan.
Toen bij opdracht 2 aan Olcay werd gevraagd of ze wilde weten wie de mol Is, kwam van rechts in beeld iemand met een spijkerjas en een vaag groen mutsje het beeld inlopen.
Jan had als enige een spijkerjas aan.
En de productiecrew van WIDM heeft geen spijkerjasje mee in de kist met vermommingen? Die dame met de rode paraplu die langskwam, dat was pas een opvallende verschijning. En een link naar een mogelijke mol, want kandidaat Ruben had een rood shirt aan tijdens die proef.TinusTegengas schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:02:
#tunnelvisie
Ik blijf sinds afl. 1 bij Jan.
Toen bij opdracht 2 aan Olcay werd gevraagd of ze wilde weten wie de mol Is, kwam van rechts in beeld iemand met een spijkerjas en een vaag groen mutsje het beeld inlopen.
Jan had als enige een spijkerjas aan.
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
Rechts van de dame met de rode paraplu liep precies dezelfde persoon met hoodie als een paar shots eerder, die rode paraplu was pure afleidingarnovos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:54:
[...]
En de productiecrew van WIDM heeft geen spijkerjasje mee in de kist met vermommingen? Die dame met de rode paraplu die langskwam, dat was pas een opvallende verschijning. En een link naar een mogelijke mol, want kandidaat Ruben had een rood shirt aan tijdens die proef.
Edit: foto's toegevoegd

Tijdens het shot van de 1e foto hoor je Emilio zeggen: 'zit hier' precies als die persoon met hoodie in beeld is.
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 28-01-2018 03:36 ]
Daarom begon ik ook met #tunnelvisiearnovos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:54:
[...]
En de productiecrew van WIDM heeft geen spijkerjasje mee in de kist met vermommingen? Die dame met de rode paraplu die langskwam, dat was pas een opvallende verschijning. En een link naar een mogelijke mol, want kandidaat Ruben had een rood shirt aan tijdens die proef.
Die rode paraplu was me ook opgevallen en de test daarna idd Ruben met een rood shirt, maar @DigitalError kan ook nog wel eens goed zitten.
Ik dacht precies hetzelfde na het vanochtend nog even nagekeken te hebben. Hij is te lang daarvoorJoostje123 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:00:
Die hoodie valt Ruben af. De rest kunnen ze daar nog wel in maskeren
Ik zit te denken om over te stappen op Stine. Die was bij de opdracht onder de grond toch behoorlijk onvolledig in het begin bij het doorgeven van de aanwijzingen voor de opdracht. Onder het mom van laat ze maar even rondlopen niet gelijk alle mogelijke informatie vertellen. Dit ondanks dat ik verder nog niks van haar heb gezien.
De enige anderen die het misschien zouden kunnen zijn, zijn Jan en Olcay. Maar dat is lastig te motiveren door mij.
Loes had weliswaar een rare reactie op het eind, maar dat kan ook zeker komen doordat ze wat heeft gezien.
[ Voor 55% gewijzigd door AMD1800 op 28-01-2018 14:06 ]

Ik ben ook erg benieuwd of dit nu klopt. Tot nu toe klopt het aardig (bella en jean marc omgedraaid). Als:
Heb 1200 punten ingezet op Loes en 400 op Stine, zodat mocht Loes er plots uitgaan (wat niet kan omdat ze de mol is), dan heb ik toch nog wat punten over
Het is niet Simone: zij rijdt, helemaal alleen en uit het zicht van de anderen, 250e over de finish in haar auto. Gaat de mol niet doen.AMD1800 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:48:
Ik zit in een dikke tunnel op Simone.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Vrijstelling? Ze heeft de zwarte vrijstelling, daar kan ze jokers en vrijstellingen ongedaan maken...CryptoNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:05:
Stine is De Mol. Vrij duidelijk eigenlijk wel met alle hints + dat ze ook de vrijstelling heeft. Iets waar De Mol altijd op aast en ook vaak in bezit heeft. Wel enorm saaie Mol overigens. Alleen Olcay en Jan zijn leuk, rest meh.
Dat zeg ik een vrijstelling. Een zwarte weliswaar. Vaak is De Mol in het bezit van dit cadeautjeAnkh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Vrijstelling? Ze heeft de zwarte vrijstelling, daar kan ze jokers en vrijstellingen ongedaan maken...
Dus omdat Stine de Mol is, kreeg zij de zwarte vrijstelling van Olcay? Dan zal Olcay wel gaan winnen, aangezien ze dus wist dat zij de zwarte vrijstelling aan Stine moest geven...CryptoNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:18:
[...]
Dat zeg ik een vrijstelling. Een zwarte weliswaar. Vaak is De Mol in het bezit van dit cadeautje
Waarom? Omdat het kan!!

[ Voor 38% gewijzigd door wodkabuikje op 28-01-2018 19:44 ]
niet iedereen heeft een bierbuikje
Die was mij ook opgevallen, een erg blonde dame, ziet er vrij westers uit ook naar mijn mening, met een zonnebril en een petjewodkabuikje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:08:
Ik vind de laatste shot bij Olcay ook wel vreemd. Waarom een vrouw met zonnebril en petje in beeld nemen als ze half achter de bosjes verdwijnt?
[afbeelding]
...ik dacht gelijk aan Loes in ieder geval
Vind dat haar erg nep aandoen. Vast de mol maar dan vermomd.-LA- schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:45:
[...]
Die was mij ook opgevallen, een erg blonde dame, ziet er vrij westers uit ook naar mijn mening, met een zonnebril en een petje![]()
...ik dacht gelijk aan Loes in ieder geval
Tja toen ik deze afbeelding zag vond ik het haar ook wel erg lang eigenlijk ...l3art schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Vind dat haar erg nep aandoen. Vast de mol maar dan vermomd.

Disclaimer: dit is pas het eerste jaar dat ik "mee doe met de mol" dus alles wat ik schrijf moet je niet te serieus nemen.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Bij het van gebouw naar gebouw gaan over de touwen heeft ze haar bril op.
Helaas te weinig karma om screenshot toe te voegen
Dan kan ik je de Belgische ook aanraden. Die komt waarschijnlijk in maart weer op VIER. Heb je twee keer plezier van de mol :-)wodkabuikje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:01:
Ja het is wel een pruik, dat denk ik ook wel. Maar qua bouw en huidskleur moet het Loes wel zijn
Disclaimer: dit is pas het eerste jaar dat ik "mee doe met de mol" dus alles wat ik schrijf moet je niet te serieus nemen.
De winnaar blijft altijd over, de mol staat dus als 2e in jouw lijstje. Dit komt ook overeen met de hoofdletter hint uit tweets.miicker schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:17:
spoiler:
Ik ben ook erg benieuwd of dit nu klopt. Tot nu toe klopt het aardig (bella en jean marc omgedraaid). Als:
spoiler:de volgende is kun je er zeker van zijn dat dit lijstje correct is. De vraag is dan alleen wie de mol en wie de winnaar is.Simone
Heb 1200 punten ingezet op Loes en 400 op Stine, zodat mocht Loes er plots uitgaan (wat niet kan omdat ze de mol is), dan heb ik toch nog wat punten over
De Mol weet wanneer er wat word ingezet en kan zodoende dus alle jokers en dergelijke wegspelen.Jelte schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:07:
Waarom zou de mol de zwarte vrijstelling moeten hebben. Wat is het nut daarvan?
Hints wijzen naar Stine dusja lijkt mij sterk.Flavius schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:40:
Ik zit eigenlijk al sinds aflevering 1 op Loes als mol. Zij is het gewoon. Mark my words...
In aflevering 2 wordt er met "zij" over de mol gesproken door Art. Dan lijkt me Stine sowieso afvallen.CryptoNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:40:
[...]
Hints wijzen naar Stine dusja lijkt mij sterk.
Loes is nog niet uit te sluiten maar er zijn een aantal zaken die haar minder verdacht maken dan anderen. Ze zit zelf achter het stuur en rijdt een auto met geld over de finish (als ze de mol is heeft ze hier pech dat die rode auto voor hen nèt wegrijdt). Daarnaast pakt ze zelf 250e uit de bakjes en stuurt ze emilio op de 500e af. Daarvan kan je zeggen dat het niet uitmaakt omdat er overall toch geld uit de pot ging maar dat weet zij dan zelf nog niet want zij gaan als eerste. Daarna ruilt ze haar plek achter de tafel in voor een vlucht met de parachute: de mol staat liever beneden waar je het kunt beslissen.
Correctie: hij zei niet "zij", maar "d'r". Gaat om aflevering 2 en het wordt in de intro van Art gezegd, namelijk tussen 0:01:50 en 0:01:55. Overduidelijk dat hij het dus over een vrouwelijke mol heeft.Tektoon schreef op maandag 29 januari 2018 @ 02:17:
Daarvoor mag je even een fragmentje met bewijs komen posten.
Maar 'naar de zin maken' is wel goed Nederlands 'naar de zin hebben' is minder gebruikelijk.
Maargoed, de kans dat 't een vrouw is, is wel groot.
Nog maar twee mannen, en 't was niet Ruben in die hoodie...
maakt de Mol dan altijd als laatste de test?CryptoNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:26:
[...]
De Mol weet wanneer er wat word ingezet en kan zodoende dus alle jokers en dergelijke wegspelen.
En waarom heeft een mol daar iets aan? Die gaat immers altijd door. De mol heeft juist meer aan dat die jokers en vrijstellingen wél worden ingezet: kandidaten vertroebelen hiermee zelf hun kennis over de mol. Ze krijgen immers een groen scherm, of gaan gewoon door, zonder dat al hun antwoorden worden beoordeeld. Het kan dus ook zo zijn dat ze compleet verkeerd zitten.CryptoNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:26:
[...]
De Mol weet wanneer er wat word ingezet en kan zodoende dus alle jokers en dergelijke wegspelen.
Heeft Stine hem daarom niet ingezet? Als ze de mol is gaat ze hem misschien wel helemaal niet inzetten.vickypollard schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:04:
[...]
En waarom heeft een mol daar iets aan? Die gaat immers altijd door. De mol heeft juist meer aan dat die jokers en vrijstellingen wél worden ingezet: kandidaten vertroebelen hiermee zelf hun kennis over de mol. Ze krijgen immers een groen scherm, of gaan gewoon door, zonder dat al hun antwoorden worden beoordeeld. Het kan dus ook zo zijn dat ze compleet verkeerd zitten.
Loes is denk ik niet de mol. Bij de Tunnelvisie opdracht geeft Stine de eerste aanwijzing niet goed door. Loes roept meteen: Het is eerst rechts en dan de eerste straat rechts. Als ze mol is zou ze dat denk ik nooit doen. Dat gemiste eerste stukje betekend 50% kans dat de groep boven de grond meteen al de verkeerde kant op loopt.
Maar luister vooral niet naar mij, mijn mol Emilio is eruit

Als simone met haar gepruts op het einde opeens achteraf was gevallen,dan had ze er zo uit kunnen vallen...
Sowieso is het als mol zijnde denk ik leuker hem niet in te zetten. Lekker die zwarte vrijstelling als een zwaard van Damocles boven de groep laten hangen bij iedere executie. Onzekerheid creërenSpookelo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:56:
[...]
Heeft Stine hem daarom niet ingezet? Als ze de mol is gaat ze hem misschien wel helemaal niet inzetten.
Als rotsklimmer kan ik je verzekeren dat dit heel normaal is. En daar val je echt niet uitmrkleze schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:03:
Wat vonden jullie van het harnasje die alleen om de middel zat? Je zou toch verwachten dat het ook kruislings over de schouders moet.
Als simone met haar gepruts op het einde opeens achteraf was gevallen,dan had ze er zo uit kunnen vallen...
Ik ben er in ieder geval nooit uitgevallen