I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En ik vind het toch asociaal zoals het ging in de zaal.
Ik hoop dat de rest korting ofzo hebben gekregen
Tektoon schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:41:
Ik vind alles best zolang die trut van een Ron er maar zo snel mogelijk uitvliegt. Zaterdag nog als dat even kan!
En wat is er beter dan Ron die eruit vliegt?
Ron die TWEE KEER uitvliegt!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Wat heb jij precies tegen Ron?Tektoon schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:10:
[...]
[...]
Ron die TWEE KEER uitvliegt!![]()
Aaaaaaaaaand he's gone again
Btw, dit geintje hebben ze vorig jaar in België ook gedaan. Overigens wel leuker.
Titel van de aflevering: wisseltruc.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zou wel heel erg opvallend zijn..Fleximex schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:16:
Jean-Marc wisselt boven & onder en (vanuit de kijker) links & rechts om.
Titel van de aflevering: wisseltruc.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoeft volgens mij niets te betekenen vorig jaar hadden ze allemaal een boekje gekregen geloof ik.franssie schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:26:
De Mol heeft geen Mol boekje nodig.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 13-01-2018 21:30 ]
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Hier ook, op een niet terechte manier.streamnl schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:35:
Nou... Daar gaan 100 punten op een heel vervelende manier weg...
Bedankt

Hoezo? Je moet op je mol stemmen, niet op de persoon waar je van denkt: die blijft er in zitten! Overduidelijk dat hij geen mol is.

Neemt niet weg dat ik ook bijna punten op hem had gezet omdat ik had verwacht dat hij er wel in zou blijven
Niet helemaal gerelateerd: Wanneer komt De Mol

Curse your sudden but inevitable betrayal!
Hoe is dat niet terecht? Hij was dus duidelijk niet de mol. Dus je hebt een kans om verkeerd ingezette punten kwijt te raken.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Hoezo niet terecht het spel is wie is de mol, Jean Marc is/was niet de mol. Dus je had het fout je kandidaat is terecht naar huis. Dag punten!
Dat wordt wel vantevoren gescout getest. Daarom was het overduidelijk dat Jean Marc nooit de mol kon zijn. Te chaotischik222 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:45:
Zou wel vervelend zijn als programmamaker als je mol ineens heimwee heeft
Misschien is hij toch de mol?!

Edit:
ZO!!! Gedaan! Hij is verwijderd.
(En weer vlug geïnstalleerd omdat ik het toch hele fijne app vind
[ Voor 29% gewijzigd door streamnl op 13-01-2018 21:56 ]
De aflevering heet “Wisseltruc” als of men wist dat Jean-Marc weg ging en ze boden de optie om hem om te ruilen voor Ron. Dan was er aan het einde van deze aflevering “niemand” weg geweest en waren ze een stuk dichter bij de mol
Garmin FR245M + HRM-RUN
Helaas, dit lijkt dus niet te kloppen.amahusu schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:01:
Nieuwe afvallerstheorie![]()
spoiler:
Knap gevonden, maar wel weer jammer als het echt zo voor de hand ligt..
Ik denk dat de mol juist wel een boekje zou hebben, al is het maar om niet op te vallen.franssie schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:26:
De Mol heeft geen Mol boekje nodig.
Ik heb trouwens ieder jaar wel iemand die ik niet kan uitstaan, dit jaar eerder dan ooit. Wat een irritant wijf die Olcay zeg, hoop dat die er snel uit ligt. Meestal zijn dat ook nog mensen die tot de finale komen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
En die met het verwijderen van dat grind heette “opscheppen”, olcay met “wij in die grote dingen en zij in die kleintjes”.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
ben ik wel blij om eigenlijk, had meteen het seizoen weer verpest als het zo duidelijk in beeld was.
Lekker irritant en dus smaakmakend. Beetje als Soundos in Expeditie Robinson. Gebeurt er tenminste nog wat. Als je Emilio, Bella en Ruben bij elkaar had gezet as enigen is er ook niets meer aan het programma.franssie schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:33:
Ik ben eigenlijk wel steeds meer fan van Olcay aan het worden. To the point en scherp. Duidelijk aan het jagen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
En nog een oudere broer, alle drie Georgisch international geweest.P.O. Box schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:46:
volgende week de vraag naar de voornaam van de Georgische voetballer Arveladze... vraag me af of ze er rekening mee houden dat hij onderdeel van een voetballende tweeling is
Olcay heeft inderdaad wat irritants, maar ook wel wat tofs. Irriteer me meer aan Loes waarbij elke reactie geacteerd en nep overkomt en aan Jan 'zien jullie mij allemaal eens tof doen'.
Simone en vooral Emilio waren het onopvallends deze aflevering.
[ Voor 26% gewijzigd door sambalbaj op 13-01-2018 22:56 ]
@RadioKies Eind februari -ish. Er komt een boek uit rond de launch dus via de publicatiedatum viel het te herleiden. Ik kijk ernaar uit.Tektoon schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:41:
Het nieuwe seizoen van De Mol (in Mexico!) start overigens pas tegen het einde van WidM dus dit jaar gewoon vier maanden mollen achter elkaar! \m/
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zo scherp als een voetbal!
En dan gaat er vervolgens ook nog eens iemand vrijwillig wegTektoon schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:10:
[...]
[...]
Ron die TWEE KEER uitvliegt!![]()

Omdat? Kon toch ook spel zijn?Joostje123 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:46:
[...]
Dat wordt wel vantevoren gescout getest. Daarom was het overduidelijk dat Jean Marc nooit de mol kon zijn. Te chaotisch
Overigens denk ik dat we nog weinig echte mol acties gezien hebben, iedereen was het zelf toch wel aan het verprutsen (op die markt zou een beetje tijdrekken voldoende zijn, in de zaal zaten er 6 van de 9 verkeerd dus kon de mol net zo goed goed zitten, met die bulldozers waren er meerdere aan het prutsen..) dus dan hoeft de mol zelf weinig te doen.. Mede omdat er toch nog een minbedrag in de pot zit.
Ik begrijp dat het WIDM is en dat je niet alles hoeft te verdenken, maar something doesn't add up. Ik vond het verhaal van Jean-Marc ook niet overtuigend, want iemand die weet dat hij zo onwijs gevoelig is voor chaos, heimwee e.d. die neemt dan toch niet deel aan zo'n programma? En dan nog zijn uitleg om niet deel te nemen aan de laatste proef: 'Links en rechts, boven en onder snap ik niet.' Seriously? Daar merkte je anders niets van tijdens de vorige opdrachten ...
Ik geloof het dus nog niet, maar ik weet wel dat dit seizoen dingen drastisch anders doet en dat vind ik onwijs tof!
Oh, en nog iets over Loes: Twitter

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Bensimpel
Positieve meneer
Ik snap nogsteeds niet dat die zo'n kans laat gaat, de wachtlijst van WidM is jaren lang, dan heb je zo'n mooie kans, ga je na 2 weken alweer weg, omdat je de spanning niet aankunt? Heimwee?Piet_Piraat7 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 07:58:
Mijn god wat een slappe hap die vent, prima dat die weg is
😆 - Denk ook eens om ;)
In spiegelbeeld... Weer.Pinobigbird schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:24:
Weer was er een shot subtiel in spiegelbeeld:
[afbeelding]
Die man werd hor en dol in zijn bovenkamer, teveel emotie en informatie, maar waarschijnlijk veelsteveel bedrog wat hij slecht kon hebben. De actie met ron zal hem ook niet goed hebben gedaan.Bensimpel schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Ik snap nogsteeds niet dat die zo'n kans laat gaat, de wachtlijst van WidM is jaren lang, dan heb je zo'n mooie kans, ga je na 2 weken alweer weg, omdat je de spanning niet aankunt? Heimwee?
Vergeet niet dat er tussendoor uren zitten die wij niet zien maar hun wel samen doorbrengen.
[ Voor 52% gewijzigd door DoeEensGek op 14-01-2018 10:50 ]
Ik vond het heel vaag dat hij niet mee wilde doen met de graafmachine opdracht. De groep reageerde er echter begrijpend op, dus ik denk dat zij er wel van wisten dat hij het niet meer helemaal aankon allemaal.Yonix schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:12:
En toch is het verhaal van Jean-Marc apart, want opeens is hij weg (vanaf het begin van de laatste proef niet meer gezien) zonder persoonlijk tekst en uitleg te geven aan de groep.
Ik begrijp dat het WIDM is en dat je niet alles hoeft te verdenken, maar something doesn't add up. Ik vond het verhaal van Jean-Marc ook niet overtuigend, want iemand die weet dat hij zo onwijs gevoelig is voor chaos, heimwee e.d. die neemt dan toch niet deel aan zo'n programma? En dan nog zijn uitleg om niet deel te nemen aan de laatste proef: 'Links en rechts, boven en onder snap ik niet.' Seriously? Daar merkte je anders niets van tijdens de vorige opdrachten ...
Ik geloof het dus nog niet, maar ik weet wel dat dit seizoen dingen drastisch anders doet en dat vind ik onwijs tof!
Die persoonlijke tekst en uitleg is er dus denk ik wel geweest.
Vreemd is het wel een beetje. Maar wie zegt dat hij weg is gegaan zonder de groep iets te vertellen? Staat nergens, wordt nergens gezegd, en die executie is toch ook gewoon in scene gezet met zo'n lege stoel.... Daarbij weten we niet wat voor maatregelen de productie neemt om in dit soort gevallen onnodig informatie verspreiden te voorkomen.Yonix schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:12:
En toch is het verhaal van Jean-Marc apart, want opeens is hij weg (vanaf het begin van de laatste proef niet meer gezien) zonder persoonlijk tekst en uitleg te geven aan de groep.
Ik vraag me af in hoeverre je van tevoren kan inschatten wat zoiets als de mol met je doet. Daarbij, als je al 3 nachten niet geslapen hebt dan ga je vanzelf over reageren op zaken, zoals wellicht met die opdracht. Het viel mij juist op dat hij in het theater al meer op de achtergrond was. Stiller was.
Maar goed wellicht horen we de komende tijd nog wel meer over zijn vroegtijdig uitvallen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Deze manier van filmen gebruikte ze voorgaande seizoenen ook veelvuldig zonder bijbedoelingen.Vaak om merknamen lastiger in beeld te brengen maar ook omdat het soms visueel aantrekkelijker is.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Is wel vaker iemand terug gekomen of behouden bij de groep. Rabberink (seizoen ?) kwam terug, Barbara Barend (seizoen 10 Japan) hoefde niet weg als de groep haar wilde houden, en zo zijn er nog wel meer geweest.nemo55 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:35:
En als Ron was teruggekomen tot aan de finale? Beetje lastige situatie dan als iedereen weet dat je geen mol bent omdat je er bij de gratie van de groep in het programma gebleven bent.
Ook wel handig, in ieder geval 1 persoon die je niet in de gaten hoeft te houden.
Wel een groot voordeel voor de bijna-afvaller, want die weet in ieder geval dat die de meeste antwoorden fout had bij de test.
Paul Rabbering mocht na een rood scherm terugkomen en heeft uiteindelijk zelfs gewonnen.nemo55 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:01:
Is het weleens voorgekomen dat zoiemand in de finale is gekomen? Lijkt me best een dilemma.
Toch maar even de laptop aangezwengeld, maar volgens Google Translate geen spannende inhoud:Reptile209 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:05:
Bij de grindgroeve is er steeds een spandoek met cijfers in beeld (start of finish?). Heeft iemand daar een screenshot van? Met uitzendinggemist op mobiel is het niet te doenRond 49:00.

სტარტი = Start

ფინიმი = Finish
Bummer

Zo scherp als een voetbal!
Of ziek wordt...ik222 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:45:
Een aantal jaar terug haakte Manuel Venderbos tussendoor af omdat hij ziek was.
Vroeg me toen ook al af hoe het moest als hij eigenlijk de Mol was geweest dat seizoen.
Dan moeten ze bv achter de schermen stiekem een kandidaat omschakelen tot Mol ofzo.
Maar waarschijnlijk laten ze het dan niet eens zo ver komen dat iemand afhaakt. Volpompen met vitaminen en verplicht volhouden tot de eindstreep!
Leeg - Sinds 20180907
Dat kan. Er zijn mensen die gewoon slecht tegen dat soort veranderingen kunnen. En dan heb je in WidM nog een extra bijkomstigheid: "trust no one", chaos, hectiek, geen echte vrienden, niemand die je kunt vertrouwen. En als je dan al 3 nachten pratisch niet geslapen hebt, zal op een gegeven moment die heimwee hard slaan. Ik vind het wel erg sneu, ook voor Ron.Bensimpel schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Ik snap nogsteeds niet dat die zo'n kans laat gaat, de wachtlijst van WidM is jaren lang, dan heb je zo'n mooie kans, ga je na 2 weken alweer weg, omdat je de spanning niet aankunt? Heimwee?
Ik hoop dat die Olce er heel snel uit ligt. Wat een vervelend mens vind ik dat. En ik hoop echt niet dat zij de mol is.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Of zoals in 2012. Toen Janine Abbring der rug brak tijdens een opdracht... Het zou maar de mol geweest zijn.ik222 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:45:
Heb je een bron voor die wachtlijst? Daar geloof ik namelijk echt helemaal niets van. Volgens mij pakt WidM wie ze pakken kunnen om in het programma te zetten. Als je zou zeggen dat WidM voor 80% uit onbekende Nederlander's bestaat en de rest BN'er zou ik het ook geloven. De meeste mensen die erin zitten zijn onbekend, als WidM het zou kunnen zouden ze natuurlijk allemaal écht bekende Nederlanders erin zetten. Ik denk bijvoorbeeld echt niet dat iemand als Jan op een wachtlijst stond hoor.Bensimpel schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:31:
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dan was het wel raar dat hij bij die laatste opdracht geen rol heeft gespeeld, maar verder een normale aftocht.
Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past
https://wieisdemol.avrotr...-van-de-afvaller-afl-2-1/
Blijkbaar hebben ze dus al geoefend met die apparaten voor de opdracht begon en heeft hij 3 dagen niet geslapen
Omdat als Jean-Marc zijn verdenkingen met iemand gedeeld had die volledig op het verkeerde been was gebracht. Ik ben wel blij dat ze er gewoon open over zijn, geeft meer het gevoel dat het spel echt is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een programma als Hunted).Mikkie001 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:42:
Waarom hebben ze Jean-Marc niet gewoon nog de test laten maken en dan een rood scherm gegeven?
Dan was het wel raar dat hij bij die laatste opdracht geen rol heeft gespeeld, maar verder een normale aftocht.
Verder is voor mij Olcay duidelijk geen mol. Zoveel mollenacties in aflevering 2 in beeld brengen doen ze om kijkers op een dwaalspoor te brengen.Of misschien toch niet
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Dat lijkt mij vrij logisch, dat had ik ook min of meer wel verwacht. Ik denk niet dat ze de kandidaten die machines geven zo van, JO! DOEI! Je hebt 2 uur om het te leren gebruiken en tegelijkertijd de opdracht te voltooien, wat die hendels doen? Zoek dat lekker zelf maar uit! Totaal niet gevaarlijk ook om een stel gestreste mensen een machine te geven die een paar ton wegen.consolefreak schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:50:
Dit is wellicht interessant om te lezen, meer achtergrond van Jean-Marc:
https://wieisdemol.avrotr...-van-de-afvaller-afl-2-1/
Blijkbaar hebben ze dus al geoefend met die apparaten voor de opdracht begon en heeft hij 3 dagen niet geslapen
Ja, zij zal het doen om de kandidaten op een dwaalspoor te brengen, en de regie brengt het extra in beeld om ons op een dwaalspoor te brengen.Khiu schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:07:
Of zij doet het om de kandidaten op een dwaalspoor te brengen, ik denk ook niet dat zij de mol is.
Vorig jaar viel het me ook op dat er elke aflevering een 'mol van de week' was. Alle molacties (opzetterlijk of niet) van één persoon werden meer in beeld gebracht dan molacties van andere mensen. Behalve van de echte mol natuurlijk.
Dat is mijn ervaring ook, diegene die het minst in beeld gebracht wordt is de Mol. Het is tegenwoordig allemaal een stuk subtieler omdat alles tot het nanoframe wordt nageplozen op internet, dat was in de beginjaren wel anders.Thy... schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Ja, zij zal het doen om de kandidaten op een dwaalspoor te brengen, en de regie brengt het extra in beeld om ons op een dwaalspoor te brengen.
Vorig jaar viel het me ook op dat er elke aflevering een 'mol van de week' was. Alle molacties (opzetterlijk of niet) van één persoon werden meer in beeld gebracht dan molacties van andere mensen. Behalve van de echte mol natuurlijk.
Verder vind ik het niet meer dan logisch dat ze achter de schermen wat meer info/oefening krijgen bij de opdrachten. Je zet ook niet iemand zomaar op een paard en wenst hem/haar succes e.d.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Is niet helemaal waar natuurlijk. Kees, Dennis en Milouschka kwamen continu in beeld en waren De MolLordSinclair schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Dat is mijn ervaring ook, diegene die het minst in beeld gebracht wordt is de Mol. Het is tegenwoordig allemaal een stuk subtieler omdat alles tot het nanoframe wordt nageplozen op internet, dat was in de beginjaren wel anders.
Verder vind ik het niet meer dan logisch dat ze achter de schermen wat meer info/oefening krijgen bij de opdrachten. Je zet ook niet iemand zomaar op een paard en wenst hem/haar succes e.d.
Dat is stiekem allemaal al best wat jaren geledenCryptoNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:29:
[...]
Is niet helemaal waar natuurlijk. Kees, Dennis en Milouschka kwamen continu in beeld en waren De Mol
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Mwa niet echt. Het is ieder jaar anders en nooit hetzelfde. Kees is nog niet zo heel lang geleden. Overigens is Stine of Simone De Mol en is het een vrij zwak seizoen nu al.LordSinclair schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:32:
[...]
Dat is stiekem allemaal al best wat jaren geledenHet uitpluizen gaat steeds verder
Lijkt me ook; ze zullen vast wel een stukje instructie gehad hebben.Rule schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:14:
Dat lijkt mij vrij logisch, dat had ik ook min of meer wel verwacht. Ik denk niet dat ze de kandidaten die machines geven zo van, JO! DOEI! Je hebt 2 uur om het te leren gebruiken en tegelijkertijd de opdracht te voltooien, wat die hendels doen? Zoek dat lekker zelf maar uit! Totaal niet gevaarlijk ook om een stel gestreste mensen een machine te geven die een paar ton wegen.
- Okay, voor iedereen duidelijk hoe de machines werken?
= Ja!
- Okay, voor iedereen duidelijk wat de opdracht is?
= Ja!
- Mooi, dan gaan we beginnen. De opdracht duurt een uur. Moet er nog iemand naar de wc?
= Nee!
Half uur later;
Olcay - Ik moet plassen...!

Leeg - Sinds 20180907
Je snapt dat ze dat expres filmen om verwarring te krijgen voor de kijkers?Chillz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
[...]
Lijkt me ook; ze zullen vast wel een stukje instructie gehad hebben.
- Okay, voor iedereen duidelijk hoe de machines werken?
= Ja!
- Okay, voor iedereen duidelijk wat de opdracht is?
= Ja!
- Mooi, dan gaan we beginnen. De opdracht duurt een uur. Moet er nog iemand naar de wc?
= Nee!
Half uur later;
Olcay - Ik moet plassen...!
Garmin FR245M + HRM-RUN
Leuke kandidaten-mol actie inderdaadm-vw schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:55:
Net als die gigantisch grijns zoen ze 'betrapt' was op het pakken van maar één briefje.
En vervolgens worden de programmamakers afgebrand omdat het 'te obvious' was en ze 'de slechtste mol ooit' was. Nee, ik denk dat ze dat risico niet zomaar nemen. Mocht ze nu ineens 'omslaan' en zich veel meer als een kandidaat gaat gedragen zou het een stuk interessanter worden, aangezien je het dan aan kan merken als 'te overdreven' om zich zo minder verdacht te maken terwijl het achteraf natuurlijk hondsbrutaal was.Khiu schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:31:
Die strategie is al een aantal keer gebruikt dus ik verwacht dat de kandidaten hier wel doorheen zien en haar hier juist niet door verdenken. Dus dit zou alleen maar goed voor haar zijn als ze de metagame gebruikt en ze de mol is.
Ze hebben het prima afgewerkt zo inderdaad. Gewoon eerlijk aangeven wat er speelde.Thy... schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Omdat als Jean-Marc zijn verdenkingen met iemand gedeeld had die volledig op het verkeerde been was gebracht. Ik ben wel blij dat ze er gewoon open over zijn, geeft meer het gevoel dat het spel echt is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een programma als Hunted).
Verder is voor mij Olcay duidelijk geen mol. Zoveel mollenacties in aflevering 2 in beeld brengen doen ze om kijkers op een dwaalspoor te brengen.Of misschien toch niet
Olcay kunnen we denk ik als mol afschrijven, ze is veel te fanatiek en steekt te beperkt in elkaar om een goede mol te kunnen zijn, dat snappen de makers ook wel.
Wie de Mol is geen idee, maar ik ben het wel met je eens dat het een zwakke start is. Ik zit er ook minder lekker in dan andere jaren, wellicht mede omdat ik de kandidaten niet erg interessant vind.CryptoNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:34:
[...]
Mwa niet echt. Het is ieder jaar anders en nooit hetzelfde. Kees is nog niet zo heel lang geleden. Overigens is Stine of Simone De Mol en is het een vrij zwak seizoen nu al.
Maar goed, het seizoen is nog jong, we zullen zien
Ja, dan ben je een te grote complotdenker... Het idee is dat je de mol moet ontdekken... als hem dat op dag 1 al lukt, dan heeft hij gewoon geluk of het goed gedaan, of de mol het slecht gedaan... en ze monteren het wel zo dat de kijker niet doorheeft dat JMvT het allemaal allang door had...GurbY{nl} schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:43:
Ben ik een té grote complotdenker als ik denk dat de exit van JMvT mogelijk veroorzaakt was doordat ie op de kamer met JV lag, en daar misschien dingen heeft ontdekt waarna hem duidelijk was wie de mol moet zijn?
Eens uiteraard.. maar mijn idee is dat vT juist iets ontdekt heeft ergens in zijn bagage of zo, en dat niet fair vindt.. zo iets. Maar is lekker vergezocht!P.O. Box schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:45:
[...]
Ja, dan ben je een te grote complotdenker... Het idee is dat je de mol moet ontdekken... als hem dat op dag 1 al lukt, dan heeft hij gewoon geluk of het goed gedaan, of de mol het slecht gedaan... en ze monteren het wel zo dat de kijker niet doorheeft dat JMvT het allemaal allang door had...
Leg die eens uit?GurbY{nl} schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:43:
Ben ik een té grote complotdenker als ik denk dat de exit van JMvT mogelijk veroorzaakt was doordat ie op de kamer met JV lag, en daar misschien dingen heeft ontdekt waarna hem duidelijk was wie de mol moet zijn?
Want áls dat waar is zou hij er toch nooit vrijwillig uit gaan?
Of snap ik je redenering niet?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat zou niet een reden zijn voor de productie om iemand dan maar naar huis te sturen.
Het is vaker voorgekomen dat ze achteraf (laatste aflevering ofzo) zeiden dat iemand al heel lang er gericht op dezelfde mol zat. Dat laten ze dan gewoon niet zien in de productie, om het voor de rest en de kijkers toch nog spannend te houdens
Leeg - Sinds 20180907
Dat Jan ergens aanwijzingen laat slingeren die hij weer toevallig gelezen heeft.
Maar nogmaals, zal te ver gezocht zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door GurbY{nl} op 18-01-2018 14:47 ]
Edit:
Olcay blijft raar. In zo'n klein weggooibekertje 4 scheppen suiker. What the hell

[ Voor 65% gewijzigd door Fleximex op 20-01-2018 20:36 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Die voorspelling wordt ieder jaar wel door iemand gedaan maar is nog nooit uitgekomen. Ga er maar niet vanuit.HerZon schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:08:
Hier denken ze dat er weleens 2 mollen zouden kunnen zijn.
Ze hadden ook op de Veluwe kunnen gaan mollen.PolarBear schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:13:
Het gaat niet zo goed met de NPO dus ik snap wel dat ze negatief staan.

Olcay doet wat mij betreft wat raar.
[ Voor 15% gewijzigd door LED-Maniak op 20-01-2018 21:24 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De Molcast kregen degene in de lucht te horen. De vragen stonden op blaadjes op de grond. De antwoorden moesten dus vanuit de lucht doorgegeven worden naar de grond.LED-Maniak schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:23:
Wat vaag dit. Iedereen krijgt dus alles te horen maar toch moeten ze per categorie op de grond de vragen stellen?