Dat ging om een soort spel volgens mij. Er staat ook bij dat het om 150 lege dozen en 2 gevulde gaat. Ik denk niet dat het iets zegt over het daadwerkelijke aantal.Richh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:29:
De Switch en de PS4 Pro waren beide zeer goede aanbiedingen
Het is me trouwens opgevallen dat er 15x een doos voorbij is gekomen. iBood heeft op z'n Facebook gepost dat er 150 dozen waren, dus dat zou 10 dozen per keer betekenen. Zou dat kunnen kloppen denken jullie? Volgens mij is dat ook een stuk minder dan vorige hunts?
De twee gevulde stonden ergens in Amsterdam, wie er het eerste was mocht een gevulde doos meenemen volgens mij.Yesroff schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:39:
[...]
Dat ging om een soort spel volgens mij. Er staat ook bij dat het om 150 lege dozen en 2 gevulde gaat. Ik denk niet dat het iets zegt over het daadwerkelijke aantal.
Over die andere 150 hebben we niks gehoord, dus ik heb zo een vermoeden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
In Amsterdam stonden 150 dozen, waarvan er 2 gevuld waren.Richh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:42:
[...]
De twee gevulde stonden ergens in Amsterdam, wie er het eerste was mocht een gevulde doos meenemen volgens mij.
Over die andere 150 hebben we niks gehoord, dus ik heb zo een vermoeden
Mijn Spullen in karton worden op 30 November verscheept.
Dit is nu de tweede hunt achter elkaar dat ik een box heb weten te verkrijgen
Hoe zit dat nou eigenlijk met meerdere boxen bestellen? Ik zie wel vaker dat mensen meerdere boxen bestellen. Loop je dan niet het risico dat je bestellingen geannuleerd worden?
Hoe zit dat nou eigenlijk met meerdere boxen bestellen? Ik zie wel vaker dat mensen meerdere boxen bestellen. Loop je dan niet het risico dat je bestellingen geannuleerd worden?
Dus 150 mensen hebben nu "Lucht in karton"?Webcare iBOOD schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:48:
[...]
In Amsterdam stonden 150 dozen, waarvan er 2 gevuld waren.

Ik dacht dat dit de boxen waren die jullie tijdens de hunt hebben aangeboden.
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 23-11-2017 11:49 ]
Mijn bestelling is inderdaad geannuleerd.sjoerdjuuh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:48:
Mijn Spullen in karton worden op 30 November verscheept.
iBood heeft besloten mijn eerste (en de goedkoopste) geannuleerd en de andere wordt gewoon verzonden.
Uit de mail -met onderwerp "Double order":
Leuk om te zien dat je niet één maar twee iBOOD BOXEN te pakken hebt gekregen tijdens te HUNT!
Op grond van onderstaande info moeten wij echter jouw order XXXXXXXX helaas annuleren. De andere box wordt zo spoedig mogelijk verstuurd. Uiteraard kun je de volgende HUNT weer proberen een box te bemachtigen.
Dat was dus mijn reden dat ik niet voor een tweede probeerde te gaanRutgervdZ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:50:
[...]
Mijn bestelling is inderdaad geannuleerd.
iBood heeft besloten mijn eerste (en de goedkoopste) geannuleerd en de andere wordt gewoon verzonden.
Uit de mail -met onderwerp "Double order":
[...]
Toch komt het bij jou goed uit dat je tweede een 100 euro box is
Ik heb wel het vermoeden dat dit ook komt omdat ik een vraag hierover had neergelegd bij de iBood gezichtenboek pagina. Dat ik liever de 100 wilde, en of dat goed ging als ik zelf de 50 zou annuleren.sjoerdjuuh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:51:
[...]
Dat was dus mijn reden dat ik niet voor een tweede probeerde te gaan![]()
Toch komt het bij jou goed uit dat je tweede een 100 euro box is
Had hier overigens geen reactie op gehad, maar wel een 'gelezen vinkje' volgens mij.
Vond het vooral erg lang duren voordat de eerste boxen werden aangeboden, gisteravond was er ineens een run aan boxen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je moet natuurlijk wel eerst verleid worden om allemaal andere meuk te kopenBTFD schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:01:
Vond het vooral erg lang duren voordat de eerste boxen werden aangeboden, gisteravond was er ineens een run aan boxen
Als ze alleen boxen aan het begin doen hebben ze de overige tijd geen kopers meer op hun site.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Nu je het zegt, was even de marketing wat erachter zit vergeten!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Mij = blij!993ti schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:09:
3 boxen te pakken gekregen.
1 voor mezelf, 1 voor een vriendin en 1 voor een maat.
Het was gisteren wel dramatisch dat er pas in de middag weer een box was. 's avonds was het een stuk beter vond ik.
Ook een 30 liter rvs afvalemmer gekocht, die kan ik nog goed gebruiken
Verdorie 3 keer doorgekomen met de telefoon, (was niet thuis) betaling en al, en bij het laden van de afronding op het scherm krijg ik te zien dat m'n winkelmandje leeg is...
Dat is het ultieme 'Black Friday' gevoel. Het laatste exemplaar weten te bemachtigen van een fel begeerd product, sta je bij de kassa de centen bij elkaar te zoeken in je portemonnee, haalt 1 of andere tokkie je product uit de winkelwagen en rekent het af bij de kassa ernaast
Was is eigenlijk de status van een bestelling als die betaald is? Had een bestelling geplaatst (niets uit de hunt eigenlijk) en betaald via bancontact. Daarvoor moest ik een qr-code scannen. Normaal verandert die pagina na de betaling en ga je terug naar de site van de verkoper. Maar nu bleef die betaalpagina maar staan en is het wel van mijn rekening.
Ik zie als status staan "bevestigd" en is mij niet helemaal duidelijk wat de betekenis is daarvan. Is het "bestelling ontvangen maar nog niet betaald" of "bestelling ontvangen en betaling bevestigd" of iets anders.
Ik zie als status staan "bevestigd" en is mij niet helemaal duidelijk wat de betekenis is daarvan. Is het "bestelling ontvangen maar nog niet betaald" of "bestelling ontvangen en betaling bevestigd" of iets anders.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Bevestigd is volgens mij gewoon 'in orde en wordt klaargemaakt voor verzending'Kenhas schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:48:
Was is eigenlijk de status van een bestelling als die betaald is? Had een bestelling geplaatst (niets uit de hunt eigenlijk) en betaald via bancontact. Daarvoor moest ik een qr-code scannen. Normaal verandert die pagina na de betaling en ga je terug naar de site van de verkoper. Maar nu bleef die betaalpagina maar staan en is het wel van mijn rekening.
On another note: mijn eerste product van de hunt is zojuist verstuurd! Helaas geen box maar een of andere impulsaankoop

Sindsde start van de Hunt meerdere boxen weten te scoren.. alleen afgelopen 2 jaar wilde t niet meer lukken. Toch gister een weten te verzilveren! Kwam er later pas achter dat het om een 50e variant ging. Prima! Wat zijn de ervaringen daarmee afgelopen jaar? Krijg niet echt wat gevonden in de sheets..
Signature
Je kunt de vorige hunt topics erop naslaan, daar staat het eea wel in en ook een link naar de oude sheets geloof ikmouzetc schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:25:
Sindsde start van de Hunt meerdere boxen weten te scoren.. alleen afgelopen 2 jaar wilde t niet meer lukken. Toch gister een weten te verzilveren! Kwam er later pas achter dat het om een 50e variant ging. Prima! Wat zijn de ervaringen daarmee afgelopen jaar? Krijg niet echt wat gevonden in de sheets..
Geef nou maar gewoon toe dat je die vibrator uit de flash hebt gekochtRutgervdZ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:20:
een of andere impulsaankoop
Guilty as chargedRichh schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:27:
[...]
Geef nou maar gewoon toe dat je die vibrator uit de flash hebt gekocht
eerder een PULS aankoop
... I'll see myself out
Ik heb de laatste 2 hunts even de laatste paar paginas doorgenomen maar vrij weinig gevonden. De sheets lijken (staat weinig info over de prijs), allemaal de 100e versies te zijn.RutgervdZ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:27:
[...]
Je kunt de vorige hunt topics erop naslaan, daar staat het eea wel in en ook een link naar de oude sheets geloof ik
Signature
Deze sheet is van de laatste hunt met 50E boxen:mouzetc schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:33:
[...]
Ik heb de laatste 2 hunts even de laatste paar paginas doorgenomen maar vrij weinig gevonden. De sheets lijken (staat weinig info over de prijs), allemaal de 100e versies te zijn.
https://docs.google.com/s...0nFgpjzVCN08bc/edit#gid=0
L = 50 euro box
XL = 100 euro box
Ah top! Heb de L voor de 100e box aangezien. Merci.RutgervdZ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:35:
[...]
Deze sheet is van de laatste hunt met 50E boxen:
https://docs.google.com/s...0nFgpjzVCN08bc/edit#gid=0
L = 50 euro box
XL = 100 euro box
Signature
Hoeveel terroristische bommeldingen van een verdachte blauwe doos zijn er in Amsterdam geweest?Webcare iBOOD schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:48:
[...]
In Amsterdam stonden 150 dozen, waarvan er 2 gevuld waren.
Ik kan daar verder niets over vinden anders dan dat je met je CC een keer betaald moet hebben. Dat heb ik, maar ik zag nog steeds de captcha bij de doos. Sneller dan dat kan het volgens mij niet.tomdabom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:28:
[...]
Kijk, dit gaat dus nooit werken. Je MOET 1 click betaling hebben!
Dus dmv cc of paypal.
Nee hoor, kan ook gewoon met PayPal. Captcha heb je altijd. Alleen de 1 click pay heb je 1 button die gelijk de betaling doet. Zonder dat je iets hoeft te selecteren.Edmin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:36:
[...]
Ik kan daar verder niets over vinden anders dan dat je met je CC een keer betaald moet hebben. Dat heb ik, maar ik zag nog steeds de captcha bij de doos. Sneller dan dat kan het volgens mij niet.
Verwijderd
Net de SAMSUNG HW-J355 geannuleerd bij ibood.
Is 4 euro goedkoper bij de MM vandaag en morgen in huis...
Wel apart, terwijl het onder 1 holding valt.
Hmm, dit bewijst gewoon dat de hunt gewoon niet meer zo goed is.
Is 4 euro goedkoper bij de MM vandaag en morgen in huis...
Wel apart, terwijl het onder 1 holding valt.
Hmm, dit bewijst gewoon dat de hunt gewoon niet meer zo goed is.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 06:59 ]
Een hunt zo net voor Black Firday zal wel een hoop annulaties opleveren ja
Ik wilde net vragen of iemand zijn doos al was verzonden, niet nodig dus haha.
Die van mij staat op 30 november verwacht, welke datum stond er bij jou?
// TODO: Schrijf een signature
Ik had de eerste box van 04:00 welke al met verwachte verzending van 24e stond.
Seiko horloge heb ik al binnen van Ibood, ziet er prima uit! Had hem voor een nog zachter prijsje, aangezien ik nog een kortingscoupon had!
Kan je zien welk gewicht de box heeft? Of verzenden ze die nu ook met DHL?
Mijn ibood bestellingen werden nu ineens met DHL verzonden en geloof dat dit eerder altijd postnl was.
Word nu allemaal met DHL verstuurd, dus ook geen gewicht. Hier ook de box verstuurd (de nachtbox)
.
Jammer, vind postnl veel prettiger. Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat er bij jullie inzit. Zelf krijg ik volgende week.Abel1991 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:18:
Word nu allemaal met DHL verstuurd, dus ook geen gewicht. Hier ook de box verstuurd (de nachtbox).
Ja ik dus ook, maar ivm die laptop die nog in mijn mandje stond was mijn verzending op 1 december gezet. En daar staat hij nog steeds op... Terugbetaling van de laptop is wel in gang gezet (netjes!), maar ik vrees dat ik nog een week langer moet wachten op mijn doosGroningerDev schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:02:
Ik had de eerste box van 04:00 welke al met verwachte verzending van 24e stond.

Kan iig niet wachten op de eerste unboxings morgen
Misschien wel positief, zou zomaar kunnen dat de dozen van 4 uur op de eerste dag teruggestuurde dozen van vorige hunt zijn. Hoop het niet voor degene die die hebben, maar het verklaart wel waarom alleen die een week eerder verstuurd worden / zijn.Richh schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:05:
[...]
Ja ik dus ook, maar ivm die laptop die nog in mijn mandje stond was mijn verzending op 1 december gezet. En daar staat hij nog steeds op... Terugbetaling van de laptop is wel in gang gezet (netjes!), maar ik vrees dat ik nog een week langer moet wachten op mijn doos

Ik heb nog nooit letterlijk een doos terug gezienVerwijderd1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:25:
[...]
Misschien wel positief, zou zomaar kunnen dat de dozen van 4 uur op de eerste dag teruggestuurde dozen van vorige hunt zijn. Hoop het niet voor degene die die hebben, maar het verklaart wel waarom alleen die een week eerder verstuurd worden / zijn.
Voor de eerste lading zijn er dan meer producten beschikbaar
Maargoed, eigenlijk kan je er gewoon niks over zeggen en moet ik maar geduld hebben

Ik bedoel een box die de vorige keer teruggestuurd is (door een ontevreden klant), dat ze die nu weer naar een andere klant sturen. Dat zou verklaren waarom een klein aantal boxen al eerder klaar is, de rest wordt denk ik dit weekend of in de loop van de week pas ingepakt.Richh schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:29:
[...]
Ik heb nog nooit letterlijk een doos terug gezienik denk eerder dat alle overgebleven producten op 1 grote 'box' stapel komen en ze om en om steeds 1 ding in een doos gooien.
Voor de eerste lading zijn er dan meer producten beschikbaar
Ik snap dat je dat bedoelt, maar dat kan niet zo zijn. Dat was allang opgevallen als iBood het zo deed, de foto's van de vorige hunt kan je immers gewoon vinden.Verwijderd1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:42:
[...]
Ik bedoel een box die de vorige keer teruggestuurd is (door een ontevreden klant), dat ze die nu weer naar een andere klant sturen. Dat zou verklaren waarom een klein aantal boxen al eerder klaar is, de rest wordt denk ik dit weekend of in de loop van de week pas ingepakt.
Ik denk dat dit gewoon de eerst bestelde dozen zijn die iBood nu vast voorbereid. De box is vooral marketing voor de Hunt, en verspreid over 1-2 weken is het effectiever dan alles op 1 dag versturen
De afgelopen 2 hunts was het in ieder geval ook al met DHL.Rwinio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:46:
[...]
Kan je zien welk gewicht de box heeft? Of verzenden ze die nu ook met DHL?
Mijn ibood bestellingen werden nu ineens met DHL verzonden en geloof dat dit eerder altijd postnl was.
Geen besteksets voor jou!razerBE schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:40:
mijn box van 04:00 weegt 7.18 kg
Een doos vol met Happy SocksrazerBE schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:40:
mijn box van 04:00 weegt 7.18 kg
Daar zou ik niet bepaald Happy van worden.
iBood welrazerBE schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:03:
[...]
Daar zou ik niet bepaald Happy van worden.
Dat is ook weer zo, de uitpakhype rekkenRichh schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:44:
[...]
Ik denk dat dit gewoon de eerst bestelde dozen zijn die iBood nu vast voorbereid. De box is vooral marketing voor de Hunt, en verspreid over 1-2 weken is het effectiever dan alles op 1 dag versturen

mijn box is ook onderweg, en die van mijn moeder en die van mijn schoonouders worden pas 30 nov verzonden
Dat die Philips Sonicare Airfloss van mij terugkomt hoef je niet bang voor te zijn, zelfs ibood wilde hem niet meer terug hebben en mocht hem dus zelf weggooien. Kon het niet laten om hem eerst nog te vullen met water, maar hij was nog lek ookVerwijderd1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:28:
[...]
Dat is ook weer zo, de uitpakhype rekken. Toch denk ik dat de teruggestuurde dozen gewoon weer naar nieuwe klanten gaan, misschien als ze echt heel slecht zijn (denk aan de Philips Sonicare Airfloss die al gebruikt was
), dat ze het slechte product eruit halen en er wat anders voor bijstoppen, maar verder denk ik niet dat er heel veel aan verandert.
Ah grappig, ik had dat verhaal namelijk niet van jou, even gezocht en je blijkt niet de enige te zijn die een gebruikte heeft gekregenRwinio schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:58:
[...]
Dat die Philips Sonicare Airfloss van mij terugkomt hoef je niet bang voor te zijn, zelfs ibood wilde hem niet meer terug hebben en mocht hem dus zelf weggooien. Kon het niet laten om hem eerst nog te vullen met water, maar hij was nog lek ook. Hopelijk weten ze het met de box die ik volgende week krijg goed te maken.
En ook de reden waarom:DouweBierens schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:36:
[...]
Airfloss was idd al gebruikt, dus even contact gehad met Ibood en ze hebben me een 20 euro kortingscode opgestuurd als goedmakertje. Dus vind dat ze dat netjes hebben opgelost voor een 50 euro box!
Voor degene die hier geciteerd wordt, prettig om te weten dat je geretourneerde spullen bij de MM groep niet direct bij het vuil belanden.Da_Teach schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:39:
Ik heb een aantal keer Philips tandenborstels/airfloss bij ze gekocht, die dingen gaan nog best vaak stuk (ok waarom koop ik die philips shit dan ook, maar goed). Terug naar mediamarkt met bon + alle spullen die normaal in de doos zitten. 10 minuten later krijg ik een bon waar ik me geld mee terug kon krijgen of een nieuwe kon halen.
Dat is mij niet 1x overkomen maar heb ik nu denk ik al 4-5x gehad. Waarbij 1x zelfs de airfloss gedaald was in prijs en ik dus gewoon geld overhield na het kopen van een nieuwe (en die airfloss was dacht ik 1 1/2 jaar oud).
Misschien is het niet met alles zo, en misschien niet met elke winkel. Maar in ieder geval met deze Philips spullen wel. Het is denk ik ook afhankelijk van de garantievoorwaarden van de leverancier, het blijkt dus dat Philips deze spullen (tandenborstel/airfloss) in ieder geval niet repareert.

spam spam 
Vergeet niet de sheet @ https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing te updaten met de inhoud van de boxen!!!!
Ik heb er deze keer helaas geen..
maar wel een Venz A501 speaker gewonnen met een actie op het huntforum
Vergeet niet de sheet @ https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing te updaten met de inhoud van de boxen!!!!
Ik heb er deze keer helaas geen..
maar wel een Venz A501 speaker gewonnen met een actie op het huntforum
De grap is, ik heb het ook gehad, zo'n unit met tandenborstel erbij etc. Ik heb de gebruikte borsteltjes weg gegooid en de rest met kokend water overgoten. En dat ding verkocht, had hem online gezet met alles in de beschrijving en bieden. Ja de koper wist van het gebruik en nee ik heb geweigerd de gebruikte borsteltjes ook mee te geven....Verwijderd1 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:18:
[...]
Ah grappig, ik had dat verhaal namelijk niet van jou, even gezocht en je blijkt niet de enige te zijn die een gebruikte heeft gekregen:
[...]
En ook de reden waarom:
[...]
Voor degene die hier geciteerd wordt, prettig om te weten dat je geretourneerde spullen bij de MM groep niet direct bij het vuil belanden.
Paar keer gevraagd of hij zich echt realiseerde wat hij wilde kopen. Maar ja, hij was er blij mee.
Mijn box wordt ook 30 november verstuurd. Heb al wel de robotstofzuiger vandaag ontvangen die ik op het huntforum gewonnen had. Wat een leuk ding doet het erg goed
Ah wist niet dat er meer mensen een gebruikt hygiëneproduct hadden ontvangen. Was voor mij wel de reden om een hunt over te slaan. Alleen begon het dit keer weer te kriebelen.Verwijderd1 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:18:
Ah grappig, ik had dat verhaal namelijk niet van jou, even gezocht en je blijkt niet de enige te zijn die een gebruikte heeft gekregen:
Waar blijven de updates van de boxen die gisteren zijn verzonden? Of leveren ze niet op zaterdag?
Ik heb een post nl pakket (geen box) dat normaal vandaag zou geleverd worden (in Belgie) maar het is uitgesteld tot maandag...
Wat zat er nog in? we zijn nog steeds benieuwd naar wat er in je vorige box van 13,6kg zatTitus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:05:
[...]
De grap is, ik heb het ook gehad, zo'n unit met tandenborstel erbij etc. Ik heb de gebruikte borsteltjes weg gegooid en de rest met kokend water overgoten. En dat ding verkocht, had hem online gezet met alles in de beschrijving en bieden. Ja de koper wist van het gebruik en nee ik heb geweigerd de gebruikte borsteltjes ook mee te geven....
Paar keer gevraagd of hij zich echt realiseerde wat hij wilde kopen. Maar ja, hij was er blij mee.
Ik ook, helaas wegens black friday behoorlijke vertraging hierSuli schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:37:
Ik ben benieuwd naar wat er in de boxen zitten die vandaag geleverd zijn.
Zo, twee boxen mogen ontvangen vandaag 
De eerste die geleverd werd is de 100 euro box van 4:00 op 21/11 en de tweede is de 'mini box' die gewonnen was met de forumcontest van 1:30 uur 's nachts op 22/11.
Foto heb ik enkel van de gekochte box gemaakt; zal zo dadelijk alles met adviesprijs in de spreadsheet erbij zetten.

Inhoud gewonnen mini-box:
De eerste die geleverd werd is de 100 euro box van 4:00 op 21/11 en de tweede is de 'mini box' die gewonnen was met de forumcontest van 1:30 uur 's nachts op 22/11.
Foto heb ik enkel van de gekochte box gemaakt; zal zo dadelijk alles met adviesprijs in de spreadsheet erbij zetten.

Product: | Adviesprijs: |
Venz V10 8GB SmartTV Box | €68,90 |
Samsung Smart Camera FHD | €162,14 |
Remmington HC6550 Tondeuse | €56,- |
Smartwares VD40W Camera Deurbel | €138,69 |
Netgear Prosafe Wireless Accespoint | €69,- |
Beats by dr. Dre in-ear | €49,95 |
Skylanders Imaginators Start Pack: Crash Bandicoot edition PS4 | €79,94 |
Mio MiVue M560 Ridercam | €179,- |
AKG K935 (wit) | €164,95 |
Philips Avent Babyflessen + extra's LTD edition | €50,- |
LowePro Ridgeline BP 250AW Rugzak (blauw) | ±€60,- |
AXA Veiligheidsbeslag Buiten Kruk/Kruk | €94,65 |
2x Blomus Isolatiesleeve | €10,- |
2x Brillenkoker (leeg) | n.v.t. |
Totale adviesprijs: | €1178.22 |
Inhoud gewonnen mini-box:
Product: | Adviesprijs: |
Skylanders Imaginators Start Pack: Crash Bandicoot edition PS4 | €79,94 |
Mio MiVue M560 Ridercam | €179,- |
AKG K935 (wit) | €164,95 |
Philips Avent Babyflessen + extra's LTD edition | €50,- |
AXA Veiligheidsbeslag Buiten Knop/Kruk | €110,75 |
1x Blomus Isolatiesleeve | €5,- |
1x Brillenkoker (leeg) | n.v.t. |
Guardo Li-ion battery 1000mAh | €9,95 |
Varta 24x AA batterij | €9,47 |
Totale adviesprijs: | €609.06 |
Hij is net binnen, (weer) niks leuks. Kleinere box (?).
2 x koptelefoon akg
linksys bullet camera
Salora 360 Prosport
Babyflesjes Philips Avent
Skylanders imaginators
Salora Hawk VR bril
Mio miVue M560
Rugtas Lowepro.
Waarde zal wel oké zijn maar het meeste vrij oud en amper te verkopen.
2 x koptelefoon akg
linksys bullet camera
Salora 360 Prosport
Babyflesjes Philips Avent
Skylanders imaginators
Salora Hawk VR bril
Mio miVue M560
Rugtas Lowepro.
Waarde zal wel oké zijn maar het meeste vrij oud en amper te verkopen.
Prima inhoud opzich, als er maar een paar spulletjes van ~€ 150 nieuwwaarde bij zitten wat door te verkopen is voor ~€50 heb je de winst er wel uit, en heb je verder gratis gadgets.
@Abel1991 Kleinere box als in €50 box? Hoe dan ook denk ik dat je de 100 euro er wel uit haalt
Desalniettemin hoop ik stiekem nog op de kiloknallers in volgende boxen (laptops, smartphones, tablets)
@Abel1991 Kleinere box als in €50 box? Hoe dan ook denk ik dat je de 100 euro er wel uit haalt
Desalniettemin hoop ik stiekem nog op de kiloknallers in volgende boxen (laptops, smartphones, tablets)
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 25-11-2017 16:58 ]
Nja het zijn allemaal spullen die niet verkopen, koptelefoons uit 2013, waar er 30 van op marktplaats staan, die iedereen krijgt. Het is de 100 euro box, maar hij was kleiner dan normaal. 100 euro eruit halen lukt inderdaad wel, maar er zit niks in wat ik zelf wil houden.Richh schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:57:
Prima inhoud opzich, als er maar een paar spulletjes van ~€ 150 nieuwwaarde bij zitten wat door te verkopen is voor ~€50 heb je de winst er wel uit, en heb je verder gratis gadgets.
Zouden de babyflesjes het terugkerende product zijn?
in februari weer een baby, dus die komt wel van pas.
Oh die heb ik niet bijgewerkt? Dat was een slow juicer die ik nu zelf in gebruik heb, daar zat het gewicht in. Verder nog de standaard zenwatch en een raspberry pi 3.Tec7lol schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:34:
[...]
Wat zat er nog in? we zijn nog steeds benieuwd naar wat er in je vorige box van 13,6kg zat(de zwaarste in de lijst van augustus? https://docs.google.com/s...JxodM/edit#gid=1109131801 )
Niet heel bijzonder maar wel ok.
Vriend van me had als klap stuk een bouwlamp...
De floss unit was 3 hunts geleden ofzo alweer.
[ Voor 4% gewijzigd door Titus op 25-11-2017 18:03 ]
Leuke box! een raspberry pi lijkt ook wel leuk om mee te spelenTitus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:02:
[...]
Oh die heb ik niet bijgewerkt? Dat was een slow juicer die ik nu zelf in gebruik heb, daar zat het gewicht in. Verder nog de standaard zenwatch en een raspberry pi 3.
Niet heel bijzonder maar wel ok.
Vriend van me had als klap stuk een bouwlamp...
De floss unit was 3 hunts geleden ofzo alweer.

Beats by dr. Dre in-ear 3 exemplaren
Samsung 960 m.2 250gb
Tomtom spark cardio
En de overige spullen die hier al vermeld zijn
Die Samsung is heel erg nice, is de waarde er al uit.
Die AKG's kreeg iedereen vorige keer ook waarvan de box 2 weken later kwam.
Zelf had ik toen ook de AKG, de MiVue, de Crash Skylanders, de rugzak, de flesjes, het slot.
Hopelijk dit keer niet weer deze spullen.
Die AKG's kreeg iedereen vorige keer ook waarvan de box 2 weken later kwam.
Zelf had ik toen ook de AKG, de MiVue, de Crash Skylanders, de rugzak, de flesjes, het slot.
Hopelijk dit keer niet weer deze spullen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Die Samsung m2's mogen ze er bij mij ook insteken. Een koptelefoon komt ook ooit wel van pas.
Jammergenoeg nog geen tablet, laptops of smartphones gezien.
Wat me ook is opgevallen is dat ze in de andere landen de laatste maanden dezelfde producten in de box hebben.
Wat me ook is opgevallen is dat ze in de andere landen de laatste maanden dezelfde producten in de box hebben.
Heb tijdens de hunt een aantal producten besteld die vandaag geleverd zouden worden. Nu geeft dhl aan dat het geleverd is, maar ik heb niets ontvangen... (en was zeker thuis op moment dat dhl aangeeft dat het bezorgt zou zijn). Morgen maar even navraag doen bij de buren en evt dhl bellen. Nu maar hopen dat de bezorger mijn blauwe doos niet heeft aangezien voor “de blauwe doos” en op het idee gekomen is deze dan maar zelf mee te nemen....
Zo gemakkelijk is dat niet..Richh schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:57:
Ik heb bijna niets kunnen verkopen uit mijn doos van de vorige keer.
Mooie box, ik hoop dat ik er ook zo'n m.2 stick bij krijg ^^razerBE schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beats by dr. Dre in-ear 3 exemplaren
Samsung 960 m.2 250gb
Tomtom spark cardio
En de overige spullen die hier al vermeld zijn

Leuke volgepropte doos!
Zal het later uittypen. De actioncam wilde ik ooit al een keer aanschaffen. Dus al mijn waarde eruitgehaald. De Logitech G35 (had ik al via iBOOD een keer aangeschaft) en AKG k935 zijn ook al leuke hebbedingen!
even alles opsommen nu ik er de tijd voor heb genomen:
3x Beats urBeats €69.95/stuk
Skylanders: Imaginators Starter Pack Crash Bandicoot Edition €79.94
Mio MiVue M560 Zwart €179
AKG K935 €164.95
Philips Avent Babyflessen + extra's LTD edition €50
LowePro Ridgeline BP 250AW Rugzak (blauw) €+-60
AXA Veiligheidsbeslag Buiten Kruk/Kruk €94.95
brillenkoker leeg +- €5
Guardo Li-ion battery 1000mAh €9.95
Guardo dual battery charger €24.95
Earth wood watches Earth EW2703 €+-50
Philips sport headphone: €20
Samsung 960 m.2 250gb €120
Tomtom spark cardio €199
jawbone up3 € +-€80
Totaal +- €1347
Mooi doos hoor! Dit was een 100euro box nemen we aan?razerBE schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:28:
[...]
even alles opsommen nu ik er de tijd voor heb genomen:
...
Totaal +- €1347
Signature
klopt, die van 04:00 ( eerste box aanbieding, eerste dag)mouzetc schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:54:
[...]
Mooi doos hoor! Dit was een 100euro box nemen we aan?
Idem hier.....koendio schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:33:
Heb tijdens de hunt een aantal producten besteld die vandaag geleverd zouden worden. Nu geeft dhl aan dat het geleverd is, maar ik heb niets ontvangen... (en was zeker thuis op moment dat dhl aangeeft dat het bezorgt zou zijn). Morgen maar even navraag doen bij de buren en evt dhl bellen. Nu maar hopen dat de bezorger mijn blauwe doos niet heeft aangezien voor “de blauwe doos” en op het idee gekomen is deze dan maar zelf mee te nemen....
dit staat er bij mij, ..........
25 nov 2017 10:13 Pakket niet aangekomen op lokaal distributiecentrum, mogelijk door sorteerfout.
Pas op, mijn doos was vorige keer half open geleverd, de plakband was er half af. Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer deze een paar keer verkeerd gesorteerd of fout geleverd wordt er al snel een paar dingen "mankeren" door grijpgrage vingers of gewoon "uitgevallen".
Ik hoop dat ze ditmaal ook een plakband dwars over de box plakken.
Heeft iBood hier nog iets op uitgedaan of heb je het niet gemeld?Tec7lol schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:42:
Pas op, mijn doos was vorige keer half open geleverd, de plakband was er half af. Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer deze een paar keer verkeerd gesorteerd of fout geleverd wordt er al snel een paar dingen "mankeren" door grijpgrage vingers of gewoon "uitgevallen".
Zaterdag mijn gewonnen Minibox binnengekregen.
Blomus Isolatiesleeve
Varta 24x AA batterij
AKG K935 €164.95
brillenkoker leeg +- €5
Deze inhoud zat ook exact in de Box welke ik in augustus had.
Hopelijk zit er in de gekochte box wat andere spullen.
Maar we zullen zien.
Blomus Isolatiesleeve
Varta 24x AA batterij
AKG K935 €164.95
brillenkoker leeg +- €5
Deze inhoud zat ook exact in de Box welke ik in augustus had.
Hopelijk zit er in de gekochte box wat andere spullen.
Maar we zullen zien.
Nee, ik heb er toen niets van gemeld omdat ik wel blij was met de inhoud.. en had geen zin in gezeik.RutgervdZ schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:13:
[...]
Heeft iBood hier nog iets op uitgedaan of heb je het niet gemeld?
Want ok, misschien had ik een half open box gewoon niet moeten accepteren en terug retour laten sturen.
dom van mij want het gewicht kwam niet meer overeen met datgeen wat werd gewogen door PostNL. (Bij PostNL wordt dit wel gewogen itt DHL)
Heftig, ben ook een beetje huiverig voor DHL tegenover PostNL met eventuele dozen openmaken.Tec7lol schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:44:
[...]
Nee, ik heb er toen niets van gemeld omdat ik wel blij was met de inhoud.. en had geen zin in gezeik.
Want ok, misschien had ik een half open box gewoon niet moeten accepteren en terug retour laten sturen.
dom van mij want het gewicht kwam niet meer overeen met datgeen wat werd gewogen door PostNL. (Bij PostNL wordt dit wel gewogen itt DHL)
Had vorige box een teleurstellende inhoud, en er zat 2x tape overheen (met de onderste laag opengesneden).
Heb dit destijds gemeld bij iBood en die konden mij vertellen dat de inhoud overeen kwam met hetgeen wat ze hebben ingepakt (Dit houden ze geloof ik niet eens bij, maar vooruit), en dat de dubbele laag tape kwam door de 'te wensen overlatende inpakskills' van de magazijnmedewerker...
Het is in het verleden ook gebeurd dat geretourneerde dozen gewoon weer geplakt worden en met de volgende vracht of volgende hunt meegaan.RutgervdZ schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:46:
[...]
Heftig, ben ook een beetje huiverig voor DHL tegenover PostNL met eventuele dozen openmaken.
Had vorige box een teleurstellende inhoud, en er zat 2x tape overheen (met de onderste laag opengesneden).
Heb dit destijds gemeld bij iBood en die konden mij vertellen dat de inhoud overeen kwam met hetgeen wat ze hebben ingepakt (Dit houden ze geloof ik niet eens bij, maar vooruit), en dat de dubbele laag tape kwam door de 'te wensen overlatende inpakskills' van de magazijnmedewerker...
Zelf in het verleden helaas ook meegemaakt dat mijn doos gewoon volledig open aankwam, volgens iBood zat alles er in, maar de nieuwwaarde was op dat moment 150euro (doos was 100).. Wel een nieuwe doos ontvangen met normale inhoud.
Signature
Ze houden het wel degelijk bij. Anders zou je net zo goed je doos kunnen retourneren maar wel de helft houden, zo gek zijn ze niet, ze zullen het niet bijhouden voor de klant, maar meer voor zichzelf.RutgervdZ schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:46:
[...]
Heftig, ben ook een beetje huiverig voor DHL tegenover PostNL met eventuele dozen openmaken.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik kan overigens melden dat iBood ook enorm slordig is (of was) met inpakken. Voorheen bij PostNL gewerkt, waar iBood producten op de meest bizarre manieren aankwamen, voornamelijk de boxen.
Signature
Ha jij haalde ze dus leeg!mouzetc schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:52:
Ik kan overigens melden dat iBood ook enorm slordig is (of was) met inpakken. Voorheen bij PostNL gewerkt, waar iBood producten op de meest bizarre manieren aankwamen, voornamelijk de boxen.
Ssssst.
edit: ik kan trouwens niets toevoegen aan de excel list.. moet ik daar toegang tot vragen?
[ Voor 22% gewijzigd door mouzetc op 27-11-2017 10:56 ]
Signature
Jij geeft snel opmiicker schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:36:
@razerBE ik begon met lezen van onder naar boven, en toen ik de jawbone up3 voor €80 zag staan wist ik dat ik bij jou het totaalbedrag ongeveer door 3 moest delen.
Kan niks in de excelsheet toevoegen. Doet iemand anders dat?
Zou handiger zijn als ze die boxen discreet zouden versturen.Tec7lol schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:42:
Dan kan er nog alles uitvallen.993ti schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:58:
[...]
Zou handiger zijn als ze die boxen discreet zouden versturen.
In de duitse Uberassungsbox zijn er zelf 3 dwarsstrips tape over de box geplakt (zie foto), al een pak meer koerierproof.

Lijkt me wel dat ze het bijhouden, elke doos is genummerd. Het zou anders toch iets te makkelijk zijn om een nieuwe doos te vragen en eerst even wat moois eruit te pakken?RutgervdZ schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:46:
[...]
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharingJaïr.exe schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:44:
Kan niks in de excelsheet toevoegen. Doet iemand anders dat?
Zou moeten werken
Hmm. tijdens de hunt een Google Home besteld. Betaald en is op de 22ste verzonden. De 23ste kreeg hij de status "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging"en daarna niets meer.
Krijg net een mailtje van paypal dat m'n bedrag is terug gestort... eh?
ik heb maar een ticket ingeschoten bij ibood. eens even kijken wat ze zeggen
blup
Wow vaag dat ik heb ik nog niet gehoord, misschien over sold of zoiets?Bezulba schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:49:
Hmm. tijdens de hunt een Google Home besteld. Betaald en is op de 22ste verzonden. De 23ste kreeg hij de status "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging"en daarna niets meer.
Het pakket was al onderweg. Ik neem niet aan dat ze een lege doos sturen om hem dan weer terug te laten komen vanuit het distributiecentra van DHL.Leander465 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:51:
[...]
Wow vaag dat ik heb ik nog niet gehoord, misschien over sold of zoiets?
Die melding kwam trouwens van de track & trace pagina van DHL vandaan, dus niet van iBood.
[ Voor 11% gewijzigd door Bezulba op 28-11-2017 15:56 ]
blup
Het is erg rustig met de dozen zie ik. Niet veel tweakers die de eerste dag een doos te pakken hebben gekregen?

dit is m dan
Philips Avent babyflessen set
de bekende AKG
2 x Philips Imageo Candlelight set van 12 stuks
Muvi K-series action cam met accesoires erbij
Mio MiVue
Lowepro rugzak
analbeads..
Guardo actioncam batterij
lege brillenkoker
[ Voor 23% gewijzigd door Ilimdar op 29-11-2017 15:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing