I haven’t slept for three days, because that would be too long.

En zie net dat de 7.50 korting er ook netjes afgehouden is
[ Voor 51% gewijzigd door Tinusvolkel op 22-11-2017 22:09 ]
PSN: bryanlost
Lekkerrr beziggggggggg!! Vriend van me heeft hem ookTinusvolkel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:04:
jeuj nu heb ik hem welen het is een 100 euro versie
Je raakt tenminste bij betalenAudiowaste schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:06:
Bij mij gebeurde helemaal niets na het klikken op betalen
Uiteindelijk zijn we beiden even ver gekomen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Als ik op de corecte plaats klik dan doet hij nog niks.
Na een tijd klapt de pagina eruit...
reply even als je hem gebruikt.
Ik krijg een melding voor niet geldig helaas!gotjee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:10:
Ik heb nog een code voor gratis verzending voor iemand :
***members only***
Gebruikt en bedankt! Was net een bestelling aan het afrondengotjee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:10:
Ik heb nog een code voor gratis verzending voor iemand :
***members only***
Ps. ook voor kortingscodes moet je net zo snel zijn als bij een box
[ Voor 11% gewijzigd door maartuhr op 22-11-2017 22:13 ]
maartuhr was je net voorLeander465 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:11:
[...]
Ik krijg een melding voor niet geldig helaas!

[ Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 22-11-2017 22:17 ]
ora et labora
Hier helemaal geen box, zit jij op iBOOD BE?tomdabom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:22:
Man man, is toch bijna onmogelijk om zo'n ding te krijgen. Zat op de betaling verwerken pagina, poef mandje leeg...
Nee die van 22:03. Dacht check het Tweakers forum even...daupie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:23:
[...]
Hier helemaal geen box, zit jij op iBOOD BE?
[ Voor 9% gewijzigd door tomdabom op 22-11-2017 22:25 ]
Oh okay, las in de chat op 1dagskoopjes ook al iets over een box dustomdabom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:24:
[...]
Nee die van 22:03. Dacht check het Tweakers forum even...
Precies dat.Revaes schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:30:
bij mij was het mandje weer leeg na het betalen....
Dat is normaal toch? Staat er iets in je orderoverzicht?Revaes schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:30:
bij mij was het mandje weer leeg na het betalen....
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als je de link even hier neerzet zet ik hem erinTinusvolkel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:33:
@miicker Toevallig zin en tijd om de sheet in de topicwarning te zetten?
kuch*scripters*kuchAudiowaste schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:34:
Ik heb wel het idee dat het steeds dezelfde mensen zijn die de doos weten te bemachtigen.
heel wat, maar geen doosfranssie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:31:
[...]
Dat is normaal toch? Staat er iets in je orderoverzicht?
Hier doe ik nu 5 hunts actief mee en heb 3 dozen bemachtigd.Audiowaste schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:34:
Ik heb wel het idee dat het steeds dezelfde mensen zijn die de doos weten te bemachtigen.
Maar ik hooverde al over de bestelknop heen op de 2de pagina, en toen was ik snel genoeg.
Heb ik de hunt niet voor niets gevolgd in ieder geval.
Het is de LED’s Light RGB Mood Lamp geworden met flashdeal 3x Klikr Smart Remote erbij.
Qua aanbiedingen lijkt het jaarlijks minder te worden, vind het eigenlijk tijdverspilling worden.
miicker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:34:
[...]
Als je de link even hier neerzet zet ik hem erin
pvnzoest schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:58:
kan een van de admins het linkje naar de dozen sheet even in de opmerkingen plakken?
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
Zegt de opperscripter
nvm, scripts bespreken mag niet
[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 22-11-2017 22:38 ]

Pagina onbeschikbaar (niet dat ik em kan bestellen, maar is al een pavlov-reactie)miicker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:41:
Wtf, bij deze box klik ik op "Ik neem er 1", krijg ik de melding dat m'n winkelwagen leeg is, terwijl de box nog beschikbaar is
En een tip voor de box:
Hij was dus wel te bestellen? iedereen kreeg "pagina niet gevonden". Dan heb je het goed voor elkaarsummetje schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:43:
50 euro doos binnen, zat gelukkig met de muis al op de ik neem er 1 knop.
En heb 50 dozen gezien met meer inhoud dan 100 dozen dus zegt niks....
Was vorige hunt ook al zo, veel aangeboden, telkens kleine hoeveelheden.BramVanha schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:48:
Ik heb de indruk dat de boxen veel meer langs komen maar er telkens maar een heel klein aantal verkocht worden? Nog geen enkele box gemist, allemaal in betaalverwerking, altijd mandje leeg helaas.
Als je er niet klaar voor zit is het bijna niet te doen.
Zeg maar gerust onmogelijk te doen.summetje schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:54:
Gaat echt hard deze keer, had al 2x leeg winkel wagentje gezien en paar keer vast gezeten op de bestel pagina.
Als je er niet klaar voor zit is het bijna niet te doen.
Ik heb er 2 (althans ik 1 en m'n vriendin 1), maar gewoon met de hand geklikt hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 22-11-2017 22:55 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
€5 korting, alleen vandaag.
Kijk, dit gaat dus nooit werken. Je MOET 1 click betaling hebben!Acradavos schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:27:
Ik had een ontzettende snelle response, binnen aantal seconden in winkelmand en captcha goed. Betaling, bank gekozen.. sneller is onmogelijk. Helaas niet gelukt.
Dus dmv cc of paypal.
Kan het zijn dat door een verdere afstand tot hun servers (of iets dergelijks) sommigen van ons minder kans maken?
Dom van me, had dus PayPal moeten kiezen.tomdabom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:28:
[...]
Kijk, dit gaat dus nooit werken. Je MOET 1 click betaling hebben!
Dus dmv cc of paypal.

[ Voor 6% gewijzigd door Acradavos op 22-11-2017 23:32 ]
Bedankt voor het delen van je code, had hem graag gebruikt, alleen was iets te lang aan het twijfelen over een 2e product, en nu heeft iemand anders hem gebruikt, jammer.RutgervdZ schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:03:
Voor de liefhebber:
€5 korting, alleen vandaag.
***members only***
Ik weet niet of je eerder al iets bij iBOOD hebt besteld, maar wat je kunt doen is iets bestellen met paypal en dan daarna de order cancelen. Hierdoor krijg je paypal als betaalmethode er bij.Acradavos schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:32:
[...]
Dom van me, had dus PayPal moeten kiezen.
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door tomdabom op 22-11-2017 23:36 . Reden: typo ]
Je moet gewoon heel snel en geconcentreerd zijn, met de vingers op de knop.
Niks lezen, niet kijken of het 50 of 100 euro is.... de captcha snel klikken(juist) en dan heb je kans om de box te bestellen.
Van zodra je ergens in het bestelproces ook maar een halve seconde aarzelt, glipt hij door je vingers.
Ohja en uiteraard op de pc, met kabel en met one click pay geactiveerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Tec7lol op 22-11-2017 23:37 ]
Al een aantal jaar.tomdabom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:36:
[...]
Ik weet niet of je eerder al iets bij iBOOD hebt besteld, maar wat je kunt doen is iets bestellen met paypal en dan daarna de order cancelen. Hierdoor krijg je paypall als betaalmethode er bij.
Het is ook een heel groot deel geluk. Ik geraak altijd tot het betalen, maar dan gooit hij mij er alsnog uitTec7lol schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:36:
Heb de laatste box kunnen bestellen.
Je moet gewoon heel snel en geconcentreerd zijn, met de vingers op de knop.
Niks lezen, niet kijken of het 50 of 100 euro is.... de captcha snel klikken(juist) en dan heb je kans om de box te bestellen.
Van zodra je ergens in het bestelproces ook maar een halve seconde aarzelt, glipt hij door je vingers.
Ik ook, maar zojuist ging het ontzettend snel. Misschien omdat half Nederland al op bed ligt?BramVanha schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:37:
[...]
Het is ook een heel groot deel geluk. Ik geraak altijd tot het betalen, maar dan gooit hij mij er alsnog uit
Er is een groot deel geluk bij ook, geluk dat je nergens verkeerd op de capcha kliktBramVanha schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:37:
[...]
Het is ook een heel groot deel geluk. Ik geraak altijd tot het betalen, maar dan gooit hij mij er alsnog uit
Kwam al 5x tot betalen. Daarna stopt het gewoon.Acradavos schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:39:
[...]
Ik ook, maar zojuist ging het ontzettend snel. Misschien omdat half Nederland al op bed ligt?
Super frustrerend.
[ Voor 3% gewijzigd door tomdabom op 22-11-2017 23:40 ]
Die captcha heeft voor mij persoonlijk nooit problemen gegeven, geraak er altijd instant doorTec7lol schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:39:
[...]
Er is een groot deel geluk bij ook, geluk dat je nergens verkeerd op de capcha klikt
Het is de betaling die wat moeilijk doet
Kijk gewoon naar leuke artikelen en koop wat voor een paar tientjes.
Net de precisie schroevendraaier set besteld.
Had een voetbal €5 en de vr set €10 van de flash al in m'n mandje gezet.
Dat vind ik persoonlijk geen leuke artikelen. Kan je elders ook zo goedkoop vinden met wat zoeken.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:53:
Laat die dozen lekker lopen. 9 van de 10 zit zooi in.
Had een voetbal €5en de vr €10 van de flash al in m'n mandje gezet.
Ik blijf het zeggen: Stickers plakken, dozen pakken. Gebruik die methodiek!
Ik ook niet maar m'n zoontje (2) is blij met die bal (en die andere 5 die die al heeft)BramVanha schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:53:
[...]
Dat vind ik persoonlijk geen leuke artikelen. Kan je elders ook zo goedkoop vinden met wat zoeken.
Gedaan maar helaas geen schijn van kans. De betaling draait steeds door en dan is mijn mandje leeg. Captcha en de andere click is geen enkel probleem. Gewoon die betaling.. One click payment ofcourseJaïr.exe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:54:
Heb voor vriendinlief de 100 euro doos maar eens bemachtigd en de 50 euro doos geannuleerd.
Congratz met de 3(!) dozen!
Die van Toolwelle? Ik heb die de vorige hunt gekocht, vind het z'n geld niet echt waard.. Beetje goedkoop spul.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:53:
Laat die dozen lekker lopen. 9 van de 10 zit zooi in.
Had een voetbal €5 en de vr set €10 van de flash al in m'n mandje gezet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
24 november is de verwachte verzenddatum voor de mijneYesroff schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:12:
Wanneer wordt jullie box bezorgd? Die van mij op 30 november.
Oei, hopelijk bewaren ze de beste tot het laatstGroningerDev schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:19:
[...]
24 november is de verwachte verzenddatum voor de mijne

Ervaring met annuleren? Gewoon diegene annuleren die je niet wilt en de ander wordt doorgevoerd?Jaïr.exe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:54:
Heb voor vriendinlief de 100 euro doos maar eens bemachtigd en de 50 euro doos geannuleerd.
Ik heb namelijk ook één van 50 en één van 100 in m'n geschiedenis staan en wil er ook eentje annuleren.
Edit: het is inmiddels automatisch geannuleerd vanuit iBood (de eerste, van €50, is geannuleerd).
[ Voor 9% gewijzigd door Rutger op 23-11-2017 09:39 ]
1 voor mezelf, 1 voor een vriendin en 1 voor een maat.
Het was gisteren wel dramatisch dat er pas in de middag weer een box was. 's avonds was het een stuk beter vond ik.
Ook een 30 liter rvs afvalemmer gekocht, die kan ik nog goed gebruiken
Baal wel van het missen van de Switch...
Succes allemaal met het openen van....
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ben benieuwd wat er in zit, mijn collega heeft tegelijkertijd ook een box weten te bemachten als ik.
Wow, ik zie nu inderdaad dat er een switch was langs komen, best jammer want ik zou hem best willen hebben met Mario erbij.
Ik heb wel het gevoel dat nogal veel Tweakers deze keer een box bemachtigd hebben.
Het is me trouwens opgevallen dat er 15x een doos voorbij is gekomen. iBood heeft op z'n Facebook gepost dat er 150 dozen waren, dus dat zou 10 dozen per keer betekenen. Zou dat kunnen kloppen denken jullie? Volgens mij is dat ook een stuk minder dan vorige hunts?
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing