Ajax heeft op dit moment ook niks te zoeken in de CL en had in een poule waarin Feyenoord nu zit ook een bijrol vervuld. Het enige waar ik van overtuigd ben is dat Ajax wel met meer bravoure en branie had gespeeld, al is het alleen al omdat men Europees Ajax hoger in schat als Feyenoord en de tegenstander wat minder opportunistisch van start gaat. Als ik op dit moment één ploeg zou moeten afvaardigen naar de CL dan zou dat toch PSV zijn. De stabielste van de traditionele top3 en met de meest solide verdediging. Alleen moet je dan wel een fatsoenlijke spits kopen.D-e-n schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:51:
Dat is dus ook een uitschieter. Dat had het Ajax van Keizer ook kunnen overkomen. Thuis eruit gecounterd worden door Shaktar, verliezen van Napoli, een pak op de broek van Man City: als je niet van Rosenborg kunt winnen is dat voor Ajax ook niet ondenkbeeldig.
Ik vermoed dat je dan alleen de wedstrijd van gisteren hebt gekeken dit seizoen. Dat kan namelijk niet anders aangezien Ziyech 'by far' de meest bepalende speler bij Ajax is. Niet vanwege zijn doelpunten maar vanwege zijn loopacties, mee verdedigen en steekpasses. Een Feyenoord van dit moment kan alleen maar dromen van een speler als Ziyech op het middenveldLeon Zwiers schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:53:
En Rutten heeft Feyenoord Ziyech gekost, al vraag ik me af hoe erg dat is als ik m dit seizoen bij Ajax zie spelen
[ Voor 23% gewijzigd door Han op 19-11-2017 12:59 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.