[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.357 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:51:
Dat is dus ook een uitschieter. Dat had het Ajax van Keizer ook kunnen overkomen. Thuis eruit gecounterd worden door Shaktar, verliezen van Napoli, een pak op de broek van Man City: als je niet van Rosenborg kunt winnen is dat voor Ajax ook niet ondenkbeeldig.
Ajax heeft op dit moment ook niks te zoeken in de CL en had in een poule waarin Feyenoord nu zit ook een bijrol vervuld. Het enige waar ik van overtuigd ben is dat Ajax wel met meer bravoure en branie had gespeeld, al is het alleen al omdat men Europees Ajax hoger in schat als Feyenoord en de tegenstander wat minder opportunistisch van start gaat. Als ik op dit moment één ploeg zou moeten afvaardigen naar de CL dan zou dat toch PSV zijn. De stabielste van de traditionele top3 en met de meest solide verdediging. Alleen moet je dan wel een fatsoenlijke spits kopen.
Leon Zwiers schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:53:
En Rutten heeft Feyenoord Ziyech gekost, al vraag ik me af hoe erg dat is als ik m dit seizoen bij Ajax zie spelen :)
Ik vermoed dat je dan alleen de wedstrijd van gisteren hebt gekeken dit seizoen. Dat kan namelijk niet anders aangezien Ziyech 'by far' de meest bepalende speler bij Ajax is. Niet vanwege zijn doelpunten maar vanwege zijn loopacties, mee verdedigen en steekpasses. Een Feyenoord van dit moment kan alleen maar dromen van een speler als Ziyech op het middenveld ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 19-11-2017 12:59 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:06
@Han
Die verdediging van PSV is zo soepel niet volgens mij. Ze hebben maar één doelpunt minder tegen dan Feyenoord. En ze hebben niet echt back-up.

Verder zijn alle Nederlandse, Belgische, Turkse, Schotse, Zwitserse etc... clubs afhankelijk van de loting van de CL. Dat "wel of niet iets hebben te zoeken" is heel relatief.

Edit:
In dit elftal had Ziyech in elk geval de missing link voor Feyenoord kunnen zijn. Ziyech voor Toornstra: dat had zelfs Gio kunnen verzinnen.

[ Voor 55% gewijzigd door D-e-n op 19-11-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:58:
@Han
Die verdediging van PSV is zo soepel niet volgens mij. Ze hebben maar één doelpunt minder tegen dan Feyenoord. En ze hebben niet echt back-up.
Kijk dan ook even wanneer die tegendoelpunten vallen. Dat is namelijk bepalend als je wilt zien of een verdediging solide is of niet. Bij Feyenoord leveren die tegendoelpunten direct puntenverlies op, bij PSV niet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:01:
[...]

Kijk dan ook even wanneer die tegendoelpunten vallen. Dat is namelijk bepalend als je wilt zien of een verdediging solide is of niet. Bij Feyenoord leveren die tegendoelpunten direct puntenverlies op, bij PSV niet :)
PSV scoort gewoon steeds meer dan de tegenstander. Komen ze eens achter: dan leggen ze er gewoon een paar in. Dat geeft ook weer vertrouwen aan de defensie. Die van Feyenoord staat vol met spanning als het nog 1-0 staat.

Met die vier verdedigers die er nu staan zou de defensie geen probleem moeten zijn voor Feyenoord.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 19-11-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:03
Han schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:01:
[...]

Het probleem is atm niet eens de defensie ondanks al die blessures. Gisteren ook geen kans weggegeven.

Het probleem is dat de aanval geen goals maakt. Ongelofelijk eigenlijk. Berghuis scoorde erop los en dat is gestopt. Jorgensen is natuurlijk een tijd weggeweest en Boetius heeft veel te lang Larsson op de bank gehouden. Maar dat Toornstra gewoon niet meer scoort is nog het grootste manco. Van vorig seizoen 15 goals naar 0...........

Het verschil tussen PSV en Fey atm is gewoon het aantal goals wat die lui maken. Ze krijgen er idd ook zat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:51:
[...]
Dat is dus ook een uitschieter. Dat had het Ajax van Keizer ook kunnen overkomen. Thuis eruit gecounterd worden door Shaktar, verliezen van Napoli, een pak op de broek van Man City: als je niet van Rosenborg kunt winnen is dat voor Ajax ook niet ondenkbeeldig.
Nee, topclub Ajax heeft een betere ranking en zou niet in deze groep zijn beland.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
TerrorSource schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:01:
[...]
Snap ook echt niet waarom Amrabat niet in de basis begint i.p.v. Toornstra.
Dat Gio meneer Diks nog opstelt is mij ook een raadsel. Dat is echt opvulling voor de tribune als je het mij vraagt.
Vrij simpel waarom Amrabat niet speelt. Met Amrabat heb je nog minder scorend vermogen op het middenveld. Daarnaast beschikt Amrabat nou ook niet over bepaalde creatieve kwaliteiten waardoor hij een kei is in kansen creëeren. In wedstrijden waarin je heel veel moet verdedigen kan Amrabat goed van pas komen, in wedstrijden waarin je de bovenliggende partij hoort te zijn niet.

Sinds 15/16 (Alle niveau's):
  • Toornstra: 92 wedstrijden - 25 goals, 25 assists.
  • Vilhena: 94 gespeeld - 15 goals, 12 assists.
  • El Ahmadi: 94 gespeeld - 7 goals, 4 assists.
  • Amrabat: 84 wedstrijden - 5 goals, 13 assists.
Als je Vilhena, El Ahmadi en Amrabat bij elkaar zet heb je in 272 wedstrijden 27 goals en 29 assists. Dat is gewoon bar en bar weinig. Ter vergelijking: Ziyech heeft sinds 15/16 96 wedstrijden gespeeld, 32 goals gemaakt en 40 assists geleverd.

Gio laat Feyenoord telkens in een U-vorm voetballen. Telkens van flank naar flank en zodoende iets proberen. Dit is nu al seizoenen aan de gang en hij veranderd niet. Als hij zijn wedstrijden wint is er minder kritiek, maar nu is Gio schijnbaar ook niet in staat om het om te gooien, of hij wilt het niet omgooien en hopen dat het vanzelf wel weer een keer goed gaat vallen. Soms verlang ik naar het veldspel wat Fred Rutten voor elkaar kreeg met Feyenoord.

Ik denk dat Feyenoord belang heeft bij een goed voetballende 10, die in staat is (veel) kansen te creëren in plaats van telkens het spel te verleggen naar de flanken zodat er wat variëteit in het spel van Feyenoord komt. Wellicht zou Larsson deze positie weten in te vullen, probleem alleen dan is dat je linksbuiten een Boëtius hebt die het weer totaal kwijt is na een goede start.

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 19-11-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maar goed, nu PSV nog een monsterscore en het drama is dit weekend weer compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gezien hoe naief Zwolle verdedigt moet dat wel gaan lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leon Zwiers schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:20:
Maar goed, nu PSV nog een monsterscore en het drama is dit weekend weer compleet :)
Al verliest PSV met 5-0. Drama is al compleet. Gelukkig morgen richting Manchester vertrekken, leuk tripje met 90 minuten onderbreking voor wat voetbal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV valt erg tegen tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Cocu ziet de bui al hangen voor Hendrix... en wisselt :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
PSV wordt gespaard door de arbitrage :/

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Haags kwartiertje, bestond dat nog? Ha, wordt nog wat. 4-1

Psv wordt dit jaar met twee vingers in neus kampioen, ze hebben, noem het niet geheel toevallig, ook de meeste wk-gangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV heeft het anders vooralsnog heel erg zwaar met PEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Aparte wissel bij PSV, Maher voor Lozano..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Dit is wat een kampioen doet, winnen in de laatste minuut.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Potverdorie zeg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Zelden zo onverdiende overwinning gezien. Arbitrage redt PSV een keer of drie deze pot :/

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Kampioensgeluk...... wat onterecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:05
:D :D :D

Dit is echt zo zwaar onterecht voor Zwolle, maar ja :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Nooit aan getwijfeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51

Qu3st

Lucky PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Niet verdiend... Maar wel gewonnen, jeuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51

Qu3st

Kun je goed liegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Ok dit is wel geluk haha. Tweede helft had Zwolle toch wel 3 keer moeten scoren. En Boer keepte heel sterk.

Wat is dit lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28

Wok

Dakloos...

Godverdomme, k*t-PSV! :( 't Lijken wel Duitsers :r

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Jonge jonge jonge wat een kut zooi. PEC toch :( Hadden ze zichzelf maar beloond zegmaar. :F

[ Voor 32% gewijzigd door Yemoke op 19-11-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48
Wok schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:21:
Toch gewoon geluk van de kampioen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Genieten geblazen! _O_

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
Isimat voor de camera en microfoon is wel altijd genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Het was fijn kijken inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
De winterbanden kunnen onder de platte kar. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Hoe is het mogelijk. Na het zwakke spel en dr slechte verdediging toch nog 3 punten! We zijn lucky. Maar 3 punten zijn 3 punten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 14:24
Altijd het geluk van de kampioen Feyenoord had dit vorig jaar altijd
Nu psv dit geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ajax en Feyenoord fans be like:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Dat lijkt mij wel heel ver gezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Rustig maar, hij hoort bij jouw cluppie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Pff zat in het stadion, deze wedstrijd kon alleen maar goed uitpakken voor mij persoonlijk.. maar toch wel zuur hoor in de 92e minuut ofzo voor Zwolle. Ik lig er verder niet wakker van, PSV weer drie punten en PEC gaat nog steeds prima

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het was wederom bagger vanavond. Dus ja, ik blijf zeggen dat het maar een lelijk seizoen is. Maar als ik PSV-er was, zou ik mij nu ook helemaal suf lachen. Dus, ik zou zeggen, proost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lol, die keeper van Vitesse heeft blijkbaar niet vooraan gestaan toen er eea uitgedeeld werd...
'Of ik hem niet gewoon had moeten pakken? Is dat geen rode kaart dan?' Houwen werd uitgelegd dat er enkel een vrije trap zou zijn gevolgd, en dat hij de wedstrijd gewoon had mogen vervolgen, maar dat wist de jongeling op het beslissende moment dus niet. 'Ik dacht dat het een rode kaart zou zijn en dat risico wilde ik niet lopen. Op dat moment schiet dat toch door je hoofd en je wil niet in je debuut als keeper een rode kaart pakken.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 16:40
toolkist schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:16:
Lol, die keeper van Vitesse heeft blijkbaar niet vooraan gestaan toen er eea uitgedeeld werd...

[...]
Gewoon een kutsmoes, want hij was simpelweg te laat om die bal nog te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 14:24
Hij kon er echt wel bij met zijn handen.
Maar hield inderdaad in.

Ik had rood ook verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 16:40
Waarom zou je rood krijgen als je een terugspeelbal oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 19:02
Volgens mij wordt er zelfs geen vrije trap voor gegeven als je een eigen doelpunt wilt voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prosac schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:22:
Waarom zou je rood krijgen als je een terugspeelbal oppakt?
Ik kan me 1 situatie herinneren waarin Harry vd Laan geel kreeg voor een bewuste terugspeelbal. Wipte de bal omhoog, kopte em naar de keeper en die ving de bal.
Ik vond em leuk gevonden, maar mocht blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:38:
[...]

Ik kan me 1 situatie herinneren waarin Harry vd Laan geel kreeg voor een bewuste terugspeelbal. Wipte de bal omhoog, kopte em naar de keeper en die ving de bal.
Ik vond em leuk gevonden, maar mocht blijkbaar niet.
Zou gewoon mogen volgens de regels. Kan me de situatie niet meer herinneren :+

Sowieso is het alleen een terugspeelbal als de keeper hem klem pakt. Gewoon wegstompen mag gewoon zonder consequenties. Maar heb het moment nog niet gezien van Vitesse.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam bij toeval op de eerste pagina van deze thread terecht, zag die foto van Feyenoord na het behalen van de titel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rv8j8AX0cvW5HYXyM6POmL1T/full.jpg

Wat is van die vrolijkheid nog maar weinig overgebleven bij Feyenoord in slechts een paar maanden tijd. Goedemorgen, wat is er met Feyenoord aan de hand? Het is geen schim meer van de ploeg die kampioen werd. Is de invloed van het stoppen van Kuijt en het vertrek van Elia, Kongolo en Karsdorp, en het binnenhalen van de nieuwkomers, en de blessures dan zo groot?

Feyenoord lijkt allengs elke wedstrijd niet alleen meer tegen tegenstanders te spelen maar niet minder tegen zichzelf. Frappeerde me hoeveel ingezette acties van de vleugels tot niets leidden omdat betreffende spelers het niet meer leken te weten, hoeveel onnodig denken er aan acties leken te kleven in plaats van direct te speler, en hoeveel balverlies er werd geleden door blinde ballen naar voren.

Feyenoord is onherkenbaar geworden.

Nadien Ajax in een avondje NAC gezien wat de vloer aanveegde met de reputatie daarvan. NAC mocht blij zijn dat Ajax coulant was of het hadden zo maar dubbele cijfers kunnen worden.

En dan PSV wat in de laatste minuut alsnog de 3 punten pakt. Ben geneigd te denken dat de ploegen die dat presteren kampioenskandidaten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:53:
[...]

Zou gewoon mogen volgens de regels. Kan me de situatie niet meer herinneren :+

Sowieso is het alleen een terugspeelbal als de keeper hem klem pakt. Gewoon wegstompen mag gewoon zonder consequenties. Maar heb het moment nog niet gezien van Vitesse.
Ja die kan die gewoon wegtikken.. mafkees. Speel je in de eredivisie ken je de regels niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:18:
Kwam bij toeval op de eerste pagina van deze thread terecht, zag die foto van Feyenoord na het behalen van de titel:
Gewoon noemen van de foto was voldoende geweest... velen zijn druk geweest met posten in de dit topic zodat die foto zou wegebben. Nu post jij hem opnieuw en staat hij 19 pagina's verder weer. Bedankt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Elke paar pagina's die foto weer even posten lijkt me idd een goed idee! :)

Edit: Ah shit, pagina verder :(

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 19-11-2017 19:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zou hem in lijsten, kon nog wel eens een collectors item zijn. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:53:
Elke paar pagina's die foto weer even posten lijkt me idd een goed idee! :)

Edit: Ah shit, pagina verder :(
Dan zoeken we die 0-10 tegen PSV er ook bij,
of de reeks tegen Ajax ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wok schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:21:
Op de vloek na, precies wat ik thuis zei. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:09:
[...]

Op de vloek na, precies wat ik thuis zei. :+
Ik had die conclusie al getrokken na de wedstrijd tegen Twente. Eigen goal in extra tijd door een Duitser, veel erger "Duits" kan het niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Het is niet PSV zijn schuld dat PEC niet scoort,verdiende overwinning dus :+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:40:
[...]

Gewoon noemen van de foto was voldoende geweest... velen zijn druk geweest met posten in de dit topic zodat die foto zou wegebben. Nu post jij hem opnieuw en staat hij 19 pagina's verder weer. Bedankt :(
Sorry! :Y :N :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:18:

En dan PSV wat in de laatste minuut alsnog de 3 punten pakt. Ben geneigd te denken dat de ploegen die dat presteren kampioenskandidaten zijn.
Dat PSV gister nog in de laatste minuut de 3 punten pakt zegt alles.
Als ze dit soort potten al binnenharken zie ik ze niet meer veel punten laten liggen.

Het geluk van de kampioen. Vorig seizoen had Feyenoord dit en dit seizoen PSV.

Het seizoen is misschien nog lang, maar ik zie Ajax ze niet meer inhalen (en de rest al helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

KingKoning schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:04:
Het seizoen is misschien nog lang, maar ik zie Ajax ze niet meer inhalen (en de rest al helemaal niet).
Met Ajax-PSV en PSV-Ajax nog voor de boeg kan Ajax in ieder geval de druk nog opvoeren en het gat van 8 punten laten slinken tot slechts 2. En wie weet raakt Lozano nog wel een keer geblesseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik zie Ajax in de huidige vorm niet winnen van PSV tbh. Ajax is erg wisselvallig, en PSV is ondanks de belabberde verdediging wel redelijk stabiel en hebben het geluk aan hun zijde. Wordt sowieso een mooie pot begin december. Misschien raken Lozano en v Ginkel nog wel geblesseerd voor het zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:26:
Met Ajax-PSV en PSV-Ajax nog voor de boeg kan Ajax in ieder geval de druk nog opvoeren en het gat van 8 punten laten slinken tot slechts 2. En wie weet raakt Lozano nog wel een keer geblesseerd ;)
Veel zal van die wedstrijd afhangen. Ajax moet winnen en bij voorkeur overtuigend, in de hoop dat dat tussen de oren bij de PSVers gaat zitten. Als PSV een resultaat haalt werkt dat ook nog eens andersom in de hoofden bij Ajax. Voor Feyenoorders is het tijd om te hopen dat PSV wint zodat plek 2 nog een beetje realistisch blijft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:41:
[...]

Veel zal van die wedstrijd afhangen. Ajax moet winnen en bij voorkeur overtuigend, in de hoop dat dat tussen de oren bij de PSVers gaat zitten. Als PSV een resultaat haalt werkt dat ook nog eens andersom in de hoofden bij Ajax. Voor Feyenoorders is het tijd om te hopen dat PSV wint zodat plek 2 nog een beetje realistisch blijft.
Plek 2? Ik denk serieus dat je blij mag zijn als de top 5 gehaald wordt zolang die Gio op zijn plek zit.
Rendement van de thuiswedstrijden dit seizoen: 101 doelpogingen --> 9 goals _O-

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 20-11-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:41
[...]

Twee keer van PSV winnen in één seizoen is vrij zeldzaam, zie hier. Meestal worden de puntjes redelijk netjes verdeeld. Maar ik hoop graag met je mee ;)
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:35:
Ik zie Ajax in de huidige vorm niet winnen van PSV tbh. Ajax is erg wisselvallig
2,91 doelpunten per wedstrijd en 3 goals minder tegen dan PSV.
We zijn in topvorm :+

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2017 13:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:33:
Rendement van de thuiswedstrijden dit seizoen: 101 doelpogingen --> 9 goals _O-
Dus eigenlijk ligt het niet aan de trainer en zijn tactiek maar aan de spelers die die doelpogingen om zeep helpen en niet verzilveren. Wanneer je in 7 thuiswedstrijden (CL, beker en competitie) gemiddeld 14 á 15 doelpogingen afdwingt dan kun je moeilijk stellen dat het verkeerd gaat qua organisatie op het veld, helemaal wanneer je de CL wedstrijden mee telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:18:
[...]

Dus eigenlijk ligt het niet aan de trainer en zijn tactiek maar aan de spelers die die doelpogingen om zeep helpen en niet verzilveren. Wanneer je in 7 thuiswedstrijden (CL, beker en competitie) gemiddeld 14 á 15 doelpogingen afdwingt dan kun je moeilijk stellen dat het verkeerd gaat qua organisatie op het veld, helemaal wanneer je de CL wedstrijden mee telt.
Mwoh, wel als je spelers blijft opstellen die maar blijven falen, terwijl je prima alternatieven hebt die staan te springen. (Vilhena/Boetius). Kijk, voor Kramer had je geen alternatief, dus dat snap ik best, maar gooi dan je tactiek wat om. En hoe lang het geduurt heeft voordat Boetius ernaast stond ten faveure van Larsson is belachelijk. Net zo belachelijk als het oneindige vertrouwen in Vilhena en Toornstra. Die 2 zijn in hun uppie ongeveer verantwoordelijk voor driekwart van die gemiste pogingen, en daar zaten een heleboel 100% kansen bij..

Dat Gio die 4-3-3 faaltactiek maar blijft gebruiken in de hoop op beterschap is een zwaktebod en getuigt van een gebrek aan inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Han schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:18:
[...]

Het is maar net wat je als doelpoging in de statistieken zet. Tegen VVV heb ik eigenlijk maar twee fatsoenlijke kansen gezien. De eerste werd door Jorgensen gescoord, de grootste werd de Vilhena onbegrijpelijk gemist.
Verder wat hopeloze afstandsschoten waar je eventueel geluk mee kan hebben.

Het eerste waar ze wel eens aan mogen gaan werken is het nemen van vrije trappen. Al jaren zijn die dramatisch. Rond de 20 meter gaat alles zonder rendement richting doel, verder van het doel is het een snel lullig tikkie opzij om daarna af te bouwen richting eigen keeper. Weg ieder mogelijk voordeel.

Dit is trainbaar. Sterker nog daar hoef je niet eens op te trainen om het enorm te verbeteren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:25:
[...]

Mwoh, wel als je spelers blijft opstellen die maar blijven falen, terwijl je prima alternatieven hebt die staan te springen. (Vilhena/Boetius). Kijk, voor Kramer had je geen alternatief, dus dat snap ik best, maar gooi dan je tactiek wat om. En hoe lang het geduurt heeft voordat Boetius ernaast stond ten faveure van Larsson is belachelijk. Net zo belachelijk als het oneindige vertrouwen in Vilhena en Toornstra. Die 2 zijn in hun uppie ongeveer verantwoordelijk voor driekwart van die gemiste pogingen, en daar zaten een heleboel 100% kansen bij..

Dat Gio die 4-3-3 faaltactiek maar blijft gebruiken in de hoop op beterschap is een zwaktebod en getuigt van een gebrek aan inzicht.
Als die 4 uit de 4-3-3 er staan dan werkt het prima. Zeker met wat ervoor staat. Het punt is dat die 4 op de achterste lijn momenteel het drijfzand voor de rest van het team vormen.
Geen backs die de tegenstander op de flanken tegenhouden en zelf over de vleugelaanvallers heen klappen. Geen centrale verdedigers die de middenvelders lanceren en rugdekking geven. In mijn ogen had Kongolo niet verkocht mogen worden. Ook al is hij veel geblesseerd, als hij meedoet staat er wel wat. En als je weet dat ELia, Kuyt en Karsdorp al weg zijn moet je voor stabiliteit gaan.

Persoonlijk denk ik dat het in de groep niet lekker draait en het wachten is tot de bom klapt. Ze houden het aardig stil, maar volgens mij was het vorig jaar knallende ruzie tussen Gio en Kuyt. Nu mist het team de echte coach en moet het van Gio komen. Dat die jongens structureel niet meer tegen degradatie kandidaten presteren geeft wel aan dat ze met hele andere dingen bezig zijn dan met voetballen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:25:
[...]

Wie zou je voor Vilhena Boetius en Toornstra in willen brengen dan, naast Larsson? Zoveel scorende reservespelers hebben jullie toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wn PSV moet nog naar de Kuip. Zou ook eens niet dat grote broer kleine broertje Ajax gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:46:
[...]

Wie zou je voor Vilhena Boetius en Toornstra in willen brengen dan, naast Larsson? Zoveel scorende reservespelers hebben jullie toch niet?
Andere tactiek.
het 4-4-2 waar een AZ mee is ingemaakt bijvoorbeeld
Vilhena eruit voor Amrabat, Larsson naar het middenveld met Jorgensen en Berghuis/Boetius

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 20-11-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:58:
[...]

Andere tactiek.
Dat was geen 442 maar het is uitermate frustrerend en teleurstellend dat Gio pas iets anders probeert als het echt niet meer anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

St@m schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:25:
[...]

Ja die kan die gewoon wegtikken.. mafkees. Speel je in de eredivisie ken je de regels niet.
Hier staat toch echt wat anders O-)
Een indirecte vrije schop wordt toegekend indien een doelverdediger, binnen zijn eigen strafschopgebied, één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
- langer dan zes seconden de bal in zijn handen houdt, voordat hij deze weer in het spel brengt;
- de bal met zijn handen raakt nadat:
* hij deze in het spel heeft gebracht en voordat de bal is geraakt door een andere speler;
* deze hem doelbewust naar hem is getrapt door een medespeler;
* nadat hij deze rechtstreeks heeft ontvangen uit een inworp genomen door een medespeler.
"Met z'n handen raakt" is wat anders dan klemvast. Zo is het mij (als keeper) ook altijd bijgebleven, dat je niet met de handen mag raken, dus ook niet stompen / wegtikken. Krijg je uiteraard geen (rode) kaart voor als je het toch doet, maar wel die indirecte vrije trap.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:58:
[...]

Andere tactiek.
Vilhena eruit voor Amrabat, Larsson naar het middenveld met Jorgensen en Berghuis/Boetius
Dus Amrabat en Larsson, waarbij Amrabat nou ook niet bekend staat om zn scorend vermogen?
Echt veel mogelijkheden om scorend vermogen in te brengen heeft Gio dus niet blijkbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:31

Baseman77

We move

Ik heb nog nooit een indirecte vrije trap tegen gehad als ik een (hele slechte) terugspeelbal alleen via een redding kon verwerken. Al helpt het wel dat ik in deze gevallen de bal niet klem had...

Had Houwen die bal over de lat getikt, dan was het een corner geweest. Had hij die bal klem gepakt, dan had hij een indirecte vrije trap tegen gekregen. Het was in ieder geval geen rode kaart geweest en ook geen directe goal.
toolkist schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:33:
[...]
Echt veel mogelijkheden om scorend vermogen in te brengen heeft Gio dus niet blijkbaar?
Nee, dat was ook een belangrijke constatering nadat de transfermarkt gesloten was. Bij Feyenoord was men heel erg tevreden, maar het huidige probleem qua scorend vermogen komt niet onverwacht.

En nee, het helpt niet dat enkele belangrijke spelers totaal uit vorm zijn. Maar dan nog mag je meer verwachten van een coach dan een wekelijkse klacht over het niet benutten van de kansen, het veldspel is ook niet geweldig om maar iets te noemen.

[ Voor 43% gewijzigd door Baseman77 op 20-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:01:
[...]

Dat was geen 442 maar het is uitermate frustrerend en teleurstellend dat Gio pas iets anders probeert als het echt niet meer anders kan.
Gio probeert niets, er overkomt hem het een en ander.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]
Je kunt natuurlijk proberen het scorend vermogen van de spelers die wel scoren op te krikken door het wat anders op te stellen. Wanneer je tegen de kleinere tegenstanders een creatieve speler mist op het middenveld kun je eens proberen een aanvaller daar neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

naitsoezn schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:27:
[...]

Hier staat toch echt wat anders O-)

[...]

"Met z'n handen raakt" is wat anders dan klemvast. Zo is het mij (als keeper) ook altijd bijgebleven, dat je niet met de handen mag raken, dus ook niet stompen / wegtikken. Krijg je uiteraard geen (rode) kaart voor als je het toch doet, maar wel die indirecte vrije trap.
Owh, sukkel dat ik de regels niet ken.. Ik dacht altijd dat je de bal niet mocht pakken, maar wel mocht wegtikken. En anders inderdaad een indirecte vrije trap. Zeker geen rood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Dus Amrabat en Larsson, waarbij Amrabat nou ook niet bekend staat om zn scorend vermogen?
Die tactiek zal al meer scorend vermogen opleveren dan de huidige uitgekauwde tactiek.
En als ie ook Jones nog op de bank zet wordt er misschien ook weer eens de 0 gehouden aangezien van de 11 schoten op doel de laatste wedstrijden er 7 invlogen. Waarvan er heel veel houdbaar waren.

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 21-11-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:33:
[...]

Die tactiek zal al meer scorend vermogen opleveren dan de huidige uitgekauwde tactiek.
En als ie ook Jones nog op de bank zet wordt er misschien ook weer eens de 0 gehouden aangezien van de 11 schoten op doel de laatste wedstrijden er 7 invlogen. Waarvan er heel veel houdbaar waren.
Ja het wordt toch echt tijd om Vermeer op te stellen.
Hoewel ik het natuurlijk niet erg vind dat Jones uit vorm is... ;)

Maar voor alle Feyenoord harten is het beter om hem voorlopig even niet meer in de basis te zetten.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nog mooier. Die onbenul van een Gio heeft m aanvoerder gemaakt voor vanavond _O-
Comedy capers inc vanavond })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:33:
[...]

Ik kijk liever iets verder dan meteen Jones afbranden. Ok, veel ballen zijn houdbaar, zeker voor iemand met het bereik van Jones. Maar waarom reageert hij zo traag? Vraagt de verdediging of liever de overal opduikende gaten in de verdediging, zoveel aandacht van hem dat hij daardoor zich niet vol op de bal/het schot kan focussen? Juist bij die afstandsschoten is Jones normaal sterker dan Vermeer.

Ik ben meer en meer van mening dat de zwakte niet op het middenveld, niet in de aanval en niet in het doel zit. De zwakte zit op dit moment in de verdediging, met name centraal. Daar mis je de rust en de opbouw.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:01:
[...]

Ik kijk liever iets verder dan meteen Jones afbranden. Ok, veel ballen zijn houdbaar, zeker voor iemand met het bereik van Jones. Maar waarom reageert hij zo traag? Vraagt de verdediging of liever de overal opduikende gaten in de verdediging, zoveel aandacht van hem dat hij daardoor zich niet vol op de bal/het schot kan focussen? Juist bij die afstandsschoten is Jones normaal sterker dan Vermeer.

Ik ben meer en meer van mening dat de zwakte niet op het middenveld, niet in de aanval en niet in het doel zit. De zwakte zit op dit moment in de verdediging, met name centraal. Daar mis je de rust en de opbouw.
Ben ik niet met je eens. Maar natuurlijk valt er wel wat voor te zeggen, gezien de vele verdedigende blessures. Je kan het ook omdraaien, en zeggen dat de verdediging juist onzeker wordt van het gegrabbel achter ze. De verdediging heeft afgelopen zondag geen kans weggegeven.... en toch slikt Jones een goal.

Het gebrek aan goals ( oftewel, het belachelijk lage rendement) kan je ook moeilijk op het conto van de verdediging schuiven, die hoeven die ballen niet in het netje te prikken.

Juist de 0 houden en punten pakken maakte Jones vorig seizoen belangrijk. En nu weet je eigenlijk zeker dat er een tegengoal wordt geslikt. En niet omdat de tegenstander niet te missen kansen krijgt, maar juist omdat die houdbare flutballen erin vliegen door persoonlijke fouten van Jones. Al 3 potjes op rij die zonder die flaters gewonnen waren.

En als lijnkeeper was Vermeer altijd al veel beter, alleen bij hoge ballen zoals corners was t altijd billen knijpen. Dat was vorig seizoen een verademing. Maar inmiddels heeft Jones ook al een corner met een blunder tot tegengoal gepromoveerd dus wat dat gaat is er echt geen enkele reden om Vermeer niet op te stellen.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 21-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Het gebrek aan goals komt ook door de trage opbouw. Je zag afgelopen zaterdag de verdediging constant de bal rondtikken. VVV deed geen enkele poging zich hiermee te bedoeien en hield de eigen verdediging gewoon in positie. Meer snelheid en opbouw van achteruit geeft de aanvallers de ruimte om kansen te creëren.

Neemt niet weg dat Vermeer (ook) een prima keeper is. Al mist die natuurlijk wel het wedstrijdritme (is lastig als je geen tweede team in de JL hebt spelen). dat zag je vorig jaar in die ene wedstrijd die hij speelde tegen AZ. Wedstrijd werd goed gewonnen maar Vermeer werd wel twee keer te makkelijk gepasseerd.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:32

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:08:
[...]

Ben ik niet met je eens. Maar natuurlijk valt er wel wat voor te zeggen, gezien de vele verdedigende blessures. Je kan het ook omdraaien, en zeggen dat de verdediging juist onzeker wordt van het gegrabbel achter ze. De verdediging heeft afgelopen zondag geen kans weggegeven.... en toch slikt Jones een goal.

Het gebrek aan goals ( oftewel, het belachelijk lage rendement) kan je ook moeilijk op het conto van de verdediging schuiven, die hoeven die ballen niet in het netje te prikken.

Juist de 0 houden en punten pakken maakte Jones vorig seizoen belangrijk. En nu weet je eigenlijk zeker dat er een tegengoal wordt geslikt. En niet omdat de tegenstander niet te missen kansen krijgt, maar juist omdat die houdbare flutballen erin vliegen door persoonlijke fouten van Jones. Al 3 potjes op rij die zonder die flaters gewonnen waren.

En als lijnkeeper was Vermeer altijd al veel beter, alleen bij hoge ballen zoals corners was t altijd billen knijpen. Dat was vorig seizoen een verademing. Maar inmiddels heeft Jones ook al een corner met een blunder tot tegengoal gepromoveerd dus wat dat gaat is er echt geen enkele reden om Vermeer niet op te stellen.
Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Een keeper kan niet zonder zijn verdedigers, en andersom ook niet. Ook Real Madrid slikt 3 kansen tegen als ze tegen PSV, Ajax of Feyenoord moeten. Gaan er dan 1 of 2 in en is hun aanval wat onzeker, dan kan ze dat de kop kosten.

Ohja. Chapeau voor deze post. Inhoudelijk, realistisch en niet vanuit emotie; iets wat je héél soms ( ;) ) wel doet.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:25:
Het gebrek aan goals komt ook door de trage opbouw. Je zag afgelopen zaterdag de verdediging constant de bal rondtikken. VVV deed geen enkele poging zich hiermee te bedoeien en hield de eigen verdediging gewoon in positie. Meer snelheid en opbouw van achteruit geeft de aanvallers de ruimte om kansen te creëren.

Neemt niet weg dat Vermeer (ook) een prima keeper is. Al mist die natuurlijk wel het wedstrijdritme (is lastig als je geen tweede team in de JL hebt spelen). dat zag je vorig jaar in die ene wedstrijd die hij speelde tegen AZ. Wedstrijd werd goed gewonnen maar Vermeer werd wel twee keer te makkelijk gepasseerd.
Trage opbouw of niet, er waren zat kansen om de wedstrijd te beslissen. (Vilhena mist 2 x een enorme kans zoals gewoonlijk, Berghuis mist onbegrijpelijk, Toornstra bracht er ook weer eens 1 om zeep.) Een Feyenoord in goede doen had hier met 3/4-1 van gewonnen.

Het probleem ligt echt niet aan de verdediging de laatste potjes. Ondanks dat die gehavend is geven ze amper kansen weg tegen de laagvliegers. En als er dan een houdbare kans is en Jones weer blundert is het natuurlijk makkelijk om de verdediging aan te wijzen, maar feit is dat de aanval en de keeper harder falen dan de verdediging atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Dat ene tegendoelpunt, die vent had nooit zo vrij mogen kunnen schieten. Daar had minimaal een been voor moeten liggen als hij al de kans had moeten kunnen krijgen vrij aangespeeld te worden.

En 4 kansen creeren tegen VVV is wel wat weinig. Ok, die afzwaaier van Berghuis had gewoon tussen de palen gemoeten ipv tegen de rug van Jorgensen. En Vilhena die zo vrij voor de keeper komt, iedere speler op hoofklasse niveau of hoger laat in zo'n geval de keeper compleet kansloos.
Maar dat je de kansen op een hand kunt tellen, dat is pas de echte armoede.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Je kunt de verdediging niet aankijken op het weggeven van één kans. Zelfs tegen Andorra geef je altijd één kans weg. In mijn ogen zit het probleem toch echt bij de middenlinie. Die voetbalt veel te eentonig, zeker nu Toornstra het niet meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Het is voor Feyenoord te hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden bij City. Denk dat beide ploegen ook een B ploeg het veld insturen aangezien City al door is en Feyenoord gedoemd is om laatste in de poule te worden.

Halfvol stadion want City aanhangers zijn niet zo trouw, takke weer en twee ploegen met een B ploeg... Troosteloze wedstrijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:18:
Het is voor Feyenoord te hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden bij City. Denk dat beide ploegen ook een B ploeg het veld insturen aangezien City al door is en Feyenoord gedoemd is om laatste in de poule te worden.

Halfvol stadion want City aanhangers zijn niet zo trouw, takke weer en twee ploegen met een B ploeg... Troosteloze wedstrijd dus.
Naah daar ben ik het niet mee eens, het zal lastig worden, maar pakt Feyenoord minimaal 1 punt dan heeft het aan een overwinning op Napoli genoeg om naar de EL te gaan en als ik mij niet vergis speelt Feyenoord de laatste wedstrijd tegen Napoli in de Kuip, dus zeg nooit nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Gynnad schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:34:
[...]

Naah daar ben ik het niet mee eens, het zal lastig worden, maar pakt Feyenoord minimaal 1 punt dan heeft het aan een overwinning op Napoli genoeg om naar de EL te gaan en als ik mij niet vergis speelt Feyenoord de laatste wedstrijd tegen Napoli in de Kuip, dus zeg nooit nooit..
Moet Napoli wel verliezen van Shakhtar thuis, wat ik niet zie gebeuren. Feyenoord blijft gewoon vierde in die poule. Wellicht nog een puntje tegen City of Napoli, maar ik verwacht er niet te veel van gezien de vorm van Feyenoord en de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Gynnad schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:34:
[...]

Ik aanschouw al te lang de teloorgang van het NL voetbal... De kans op resultaat tegen City is nihil. Misschien dat ze nog in een volle Kuip mooi kunnen afsluiten tegen Napoli in de laatste wedstrijd maar vanavond gaan ze er keihard af.

Het is echt triest maar gewoon de realiteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:18:

Dat is dan toch hét moment om er vol op te klappen en te vlammen dat het een lieve lust is? En misschien zelfs winnen?

Of is de eer van het winnen van een tegenstander wanneer het 'nergens meer over gaat' geen doel meer op zich? :')

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
In de Kuip kan al niet van promovendi in de ED gewonnen worden. Laat staan dat je enige kans maakt tegen Napoli. 0 punten here we come! Hopen maar op de beker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Napoli heeft zich nog niet bewezen in de JL.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:20:
[...]

Dat is dan toch hét moment om er vol op te klappen en te vlammen dat het een lieve lust is? En misschien zelfs winnen?

Of is de eer van het winnen van een tegenstander wanneer het 'nergens meer over gaat' geen doel meer op zich? :')
Volgens mij staat er een kleine 2 miljoen Euro winstpremie op het spel en is de derde plaats gewoon nog haalbaar. Gewoon voor de overwinning gaan, dat is ook de enige manier om uit deze negatieve spiraal te komen en een klein beetje glans aan het seizoen te geven.

De bal is rond, je bent nooit bij voorbaat compleet kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:27:
[...]

Volgens mij staat er een kleine 2 miljoen Euro winstpremie op het spel en is de derde plaats gewoon nog haalbaar. Gewoon voor de overwinning gaan, dat is ook de enige manier om uit deze negatieve spiraal te komen en een klein beetje glans aan het seizoen te geven.

De bal is rond, je bent nooit bij voorbaat compleet kansloos.
Precies.

Maar hoe krijg je het team voldoende gemotiveerd?

Waarom kan een team in sommige wedstrijden wél, en in andere wedstrijden totaal niet vlammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Laten we hopen op gigantische dwalingen door de scheidsrechter in het voordeel van Feyenoord, voor nu mag dat wel een keer :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:31:
Precies.

Maar hoe krijg je het team voldoende gemotiveerd?

Waarom kan een team in sommige wedstrijden wél, en in andere wedstrijden totaal niet vlammen?
Het gaat meer om hoe geef je het team vertrouwen. Motiveren zal in de CL het probleem niet zijn. Dat gebrek aan vertrouwen zorgt ook dat ze weinig vlammen. Vertrouwen komt nou eenmaal ter voet en vertrekt ter paard.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 21-11-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord o19 is wederom beter dan de tegenstander, dit keer Manchester City o19. Hadden al voor moeten staan maar misten goede kansen. Gaat het zo door in de tweede helft dan kan winst Feyenoord niet ontgaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En die kopen de Feyenoord jeugd dan telkens leeg?

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 21-11-2017 17:22 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!