Die leeft teveel met zn grote mond in de media en vergeet te voetballen.
Hehe... eindelijk een Ajax waardige aanval die tot een goal lijdt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Diezelfde media heeft Kluivert überhaupt het elftal ingepraat. Die jongen is nog lang niet goed genoeg voor Ajax, laat staan Oranje.Typhone schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:13:
[...]
Die leeft teveel met zn grote mond in de media en vergeet te voetballen.
Ik vond het - met het oog op de missers in het verleden - knapper Donny dan van Ziyech
Kunnen we deze assist mooi wegstrepen tegen 3+ slechte vrije trappen, 10+ slechte passes en, 30+ balverlies.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wow Ziyech MotM? Echt waar, ik weet dat de trainer mag kiezen. Maar dit kan je niet menen.
Meen je dit serieus? Dumfries had niks in te brengen vandaag. Die is continue voorbij gelopen.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:15:
[...]
Diezelfde media heeft Kluivert überhaupt het elftal ingepraat. Die jongen is nog lang niet goed genoeg voor Ajax, laat staan Oranje.
Kluivert maakt alleen nog in de eindfase de verkeerde keuze, maar een actie maken lukt hem wel. Dan ben je wat mij betreft al goed genoeg. Zeker gezien er geen enkele betere in het team rond loopt.
Heeft toch gewoon 2 assists vandaag als middenvelder. Niet verkeerd toch?Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:17:
Wow Ziyech MotM? Echt waar, ik weet dat de trainer mag kiezen. Maar dit kan je niet menen.
[ Voor 20% gewijzigd door Hupske op 11-03-2018 16:17 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heb je de wedstrijd wel gezien?Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:17:
Vitesse vuile smerige nepclub. Net als Utrecht wanneer ze tegen Feyenoord of PSV moeten. Dan speelt standaard het senioren G-elftal.
"Ziyech rot op" van de tribunes?
Die snappen het ook niet.
Hij is ook de verantwoordelijke voor de de opstelling, dus dat verbaast me niets.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:17:
Ja, dit meen ik serieus. Kluivert heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar meer is het ook niet.Hupske schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:17:
[...]
Meen je dit serieus? Dumfries had niks in te brengen vandaag. Die is continue voorbij gelopen.
Kluivert maakt alleen nog in de eindfase de verkeerde keuze, maar een actie maken lukt hem wel. Dan ben je wat mij betreft al goed genoeg. Zeker gezien er geen enkele betere in het team rond loopt.
Het is dat Younes zijn concurrent is en dat hij daarom speelt. Maar hij is veeeeeeel vaker slecht dan goed.
Prima, dan houdt ie nog 1 assist over.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:16:
[...]
Kunnen we deze assist mooi wegstrepen tegen 3+ slechte vrije trappen, 10+ slechte passes en, 30+ balverlies.
Heel wat meer bijgedragen dan KJH, Donny, Schone, Kluivert, Neres, etc.
Ja de hele wedstrijd, dus ook z'n kansloze vrije trappen en afstandschoten. Ook de 398234 keer onnodige balverlies. Daar kunnen die assists niet tegen op.
Maar Neres heeft een goal!toolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Prima, dan houdt ie nog 1 assist over.
Ik zei toch: 3-1 
Niks aan het handje.
Aaah sh*t, 4-1
Niks aan het handje.
Aaah sh*t, 4-1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hij wordt dan ook het meest aangespeeld en zorgt voor veel balverlies waardoor de door jou genoemde spelers maar matig aangevoerd worden.toolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Prima, dan houdt ie nog 1 assist over.
[edit] En die getallen tellen voor elke assist ...
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2018 16:23 ]
Toch grappig. Die assists zorgen ervoor dat je uberhaupt wint....Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Ja de hele wedstrijd, dus ook z'n kansloze vrije trappen en afstandschoten. Ook de 398234 keer onnodige balverlies. Daar kunnen die assists niet tegen op.
Oeh, ik had 4-1 voorspeld. Goed voor mijn Tweakers poule
Hij was onwijs aan het jagen en bracht veruit de meeste creativiteit. Er was echt niemand die bij hem in de buurt kwam.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Nja, tellen we ook even hoeveel ballen Ziyech achteruit speelt? Bijna geen. Gooit veel risico in zijn passes en ja daar horen foute passes bij.
Had vandaag ook nog wat meer assists op zijn naam kunnen hebben als ze voorin wat minder aan het prutsen waren.
Wat zijn we toch heeeeeerlijk negatief hier.
Had vandaag ook nog wat meer assists op zijn naam kunnen hebben als ze voorin wat minder aan het prutsen waren.
Wat zijn we toch heeeeeerlijk negatief hier.
mwoah... ik vond Tagliafico meer MotM, maar Ziyech kwam wat mij betreft daar ook wel voor in aanmerking...Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:17:
ben blij dat het publiek het voor Ziyech opnam, toen er een paar gingen fluiten toen hij werd uitgeroepen tot MotM...
heb je het niet verkeerd verstaan?dutchgio schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:18:
"Ziyech rot op" van de tribunes?
Ik had 3-1Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:20:
Oeh, ik had 4-1 voorspeld. Goed voor mijn Tweakers poule
Kloten Neres
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee goed verstaan, maar leek dat het van niet meer dan 10 man kwam en het zou me niks verbazen als Fox die specifieke microfoon een beetje luider heeft gezetP.O. Box schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:22:
[...]
mwoah... ik vond Tagliafico meer MotM, maar Ziyech kwam wat mij betreft daar ook wel voor in aanmerking...
ben blij dat het publiek het voor Ziyech opnam, toen er een paar gingen fluiten toen hij werd uitgeroepen tot MotM...
[...]
heb je het niet verkeerd verstaan?
Pasveer
Vorige week tegen Ajax de wedstrijd van je leven spelen en dan zo weer 2x blunderen.
Vorige week tegen Ajax de wedstrijd van je leven spelen en dan zo weer 2x blunderen.
Vind ik sowieso altijd al bijzonder. Clubs die van Ajax, PSV of Feyenoord winnen, verliezen de week erna altijd.toolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:26:
Lol die Pasveer heeft weer ruimschoots gecompenseerd voor vorige week. Wat een drama keeper is dat zeg (behalve tegen ons)
Die 2-1 van Cassierra vorige week was toch gewoon een blunder. Tot de 3-1 van Vitesse was hij niet echt lekker bezig.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:26:
Pasveer![]()
![]()
![]()
Onmogelijk, clubs die in de "Champions" League spelen en winnen tegen Ajax, Feyenoord of PSV winnen heus wel eens de wedstrijd erna.Hupske schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Vind ik sowieso altijd al bijzonder. Clubs die van Ajax, PSV of Feyenoord winnen, verliezen de week erna altijd.
Ik hoop dat ik hier de /s op het einde mis.Typhone schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:18:
Vitesse vuile smerige nepclub. Net als Utrecht wanneer ze tegen Feyenoord of PSV moeten. Dan speelt standaard het senioren G-elftal.
Haha correctOPSLAGHOND schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:29:
[...]
Onmogelijk, clubs die in de "Champions" League spelen en winnen tegen Ajax, Feyenoord of PSV winnen heus wel eens de wedstrijd erna.
Ik hoop voor de Feyenoorders hier dat jullie winnen.
Voor ons hoop ik dat AZ wint zodat die de druk op ons nog een beetje kunnen behouden.
Voor ons hoop ik dat AZ wint zodat die de druk op ons nog een beetje kunnen behouden.
Of een gelijkspel, maar als er dan 3 punten naar iemand moeten gaan dan mag het wat mij betreft ook Feyenoord zijn.dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:44:
Ik hoop voor de Feyenoorders hier dat jullie winnen.
Succes @Leon Zwiers !!
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2018 16:46 ]
Verwijderd
Niet-argument? Tuurlijk is dat wel een argument en eentje welke hout snijdt ook nog eens. Wat denk je wat voor voetbal Ajax, PSV of AZ op de mat zouden leggen met een dergelijke waslijst aan blessures?Bossie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:37:
[...]
Dat is een ontzettend niet-argument, zorg er dan maar voor dat je selectie breed genoeg is als je mee wilt doen om de titel in plaats van dat als excuus te gebruiken.
In menig interview komt dat ook naar voren, niet alleen van de zijde van Feyenoorders overigens maar niet minder van de kant van tegenstanders van Feyenoord.
Az en wedstrijden tegen de traditionele top 3. Lijkt nog steeds geen succes.
In het eerste seizoen onder de Boer zijn we kampioen geworden ondanks een waslijst aan blessuresVerwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:47:
[...]
Wat denk je wat voor voetbal Ajax, PSV of AZ op de mat zouden leggen met een dergelijke waslijst aan blessures?
Met 50% aanvallend schijtbakkenvoetbal en 50% balbezit ...dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:51:
[...]
In het eerste seizoen onder de Boer zijn we kampioen geworden ondanks een waslijst aan blessures
Bij Ajax trekken we gewoon weer een nieuw blik met wereldtalenten annex potentiële Oranje kandidaten open, geen probleemVerwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:47:
[Wat denk je wat voor voetbal Ajax, PSV of AZ op de mat zouden leggen met een dergelijke waslijst aan blessures?
Verwijderd
Joh, Jong Feyenoord heeft nota bene een reglementaire 3-0 nederlaag moeten incasseren en een wedstrijd met voornamelijk jongens uit de A2 moeten spelen vanwege Europese verplichtingen van de O19.dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:51:
[...]
In het eerste seizoen onder de Boer zijn we kampioen geworden ondanks een waslijst aan blessures
Het financiële herstel duurt langer dan menigeen graag had gezien lijkt het. Was ook de reden dat Jong Feyenoord niet in de voetbalpiramide ging mee doen, er was geen geld voor.
Higler kan weer niet met de Kuip-druk omgaan.. 100% pingel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gewoon een 100% strafschop. Onbegrijpelijk dat deze niet wordt gegeven.
Een situatie die heel vaak voorkomt maar nooit een penalty is. Van mij mag hij daarvoor best op de stip, maar dan wel altijd. Aangezien het nooit een strafschop is is dat het nu ook niet.
alles kan off-topic
Huh? Van Ginkel nog tegen Heracles (hands waar die helemaal niets aan kon doen).. gewoon een penaltyAnkona schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:11:
Een situatie die heel vaak voorkomt maar nooit een penalty is. Van mij mag hij daarvoor best op de stip, maar dan wel altijd. Aangezien het nooit een strafschop is is dat het nu ook niet.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 11-03-2018 17:13 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind het juist 1 van de meest kansloze momenten om een penalty te geven. Ga maar eens tellen hoe vaak er een sliding gemaakt word en daarbij de arm op het gras leunt.
Verwijderd
Voor mijn gevoel had je nog eerder hiervoor dan voor die eerste van Lukassen gisteravond een pingel kunnen geven. Al wordt hij vaker niet gegeven voor steunende armen.
Er is maar 1 manier om hands of niet duidelijk te maken. Totaal afschaffen of alles wat maar tegen een arm aan komt is gewoon hands.
Net als in het hockey als een bal tegen de voet komt. Bewust of onbewust het is altijd een fout.
Net als in het hockey als een bal tegen de voet komt. Bewust of onbewust het is altijd een fout.
Op dit moment wel verdiend. Leuke pot om te zien.
Lekker zwart/wit allemaal, duidelijker kan niet.Hupske schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:16:
Er is maar 1 manier om hands of niet duidelijk te maken. Totaal afschaffen of alles wat maar tegen een arm aan komt is gewoon hands.
Overigens hetzelfde wat mij betreft voor buitenspel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eens. In mijn ogen is het ook best een onderschatte speler die onopvallend veel werk verricht en enkel beoordeeld wordt op een linksbuiten taak die hem niet heel erg ligt .Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:20:
Leuk voor JPB. Gun ik hem wel. Krijgt zoveel commentaar over zich heen.
alles kan off-topic
"Er wordt behoorlijk uitgedeeld".
Inderdaad, het lijkt wel een training van Feyenoord
Inderdaad, het lijkt wel een training van Feyenoord
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=324823
Goed bezig Ten Hag, Younes willen belonen met 3 minuutjes speeltijd...groot gelijk dat Younes dat geweigerd heeft. Wat zijn dat voor rare fratsen, gooi dan 1 van de mogelijke 2 debutanten erin.
Goed bezig Ten Hag, Younes willen belonen met 3 minuutjes speeltijd...groot gelijk dat Younes dat geweigerd heeft. Wat zijn dat voor rare fratsen, gooi dan 1 van de mogelijke 2 debutanten erin.
Zo zelf bijna gewonnen vanmorgen
en een kantinedienst gedaan voor een zieke
(= gratis bier
)
Waarom waren al die pittige overtredingen geen geel ?
Waarom waren al die pittige overtredingen geen geel ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ziyech was meer dan prima de tweede helft al was Tagliafico over de gehele wedstrijd waarschijnlijk een terechtere keuze. Dat deel van het publiek dat hem en naar het leek ook Veltman uitfloot is wel vrij triest.P.O. Box schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:22:
[...]
mwoah... ik vond Tagliafico meer MotM, maar Ziyech kwam wat mij betreft daar ook wel voor in aanmerking...
[...]
heb je het niet verkeerd verstaan?
Van Kristensen moet ik nog wel zien of hij het niveau aan kan. Echt heel denderend was het nog niet.
Verder zie ik Schöne graag gewoon eens een wedstrijdje banken ten faveure van Frenkie als die weer fit is of anders Eiting.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
AZ staat ook weer te schutteren zeg. Jammer dat PSV daar weer met een monsterscore gaat weglopen anders kon het ‘spannend’ worden. Zien we van den Brom weer een tijdje ‘trillend’ in beeld staan over het salsavoetbal van AZ...
Onzin dat ie weigert, moet je bij je eigen baas eens proberen. Meteen opbokken en voortaan op de tribune neerzetten.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:25:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=324823
Verwijderd
Higler doet menig Nijhuisje deze wedstrijd. Worden aardig wat spelers van beide kanten gespaard vooralsnog.
Hoezo onzin, de wedstrijd was gewonnen, waarom zou je überhaupt een speler willen inbrengen voor een paar minuutjes. Leuk voor een debutant, maar voor elke andere speler is dit gewoon een belediging.toolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:32:
[...]
Onzin dat ie weigert, moet je bij je eigen baas eens proberen. Meteen opbokken en voortaan op de tribune neerzetten.
Zeker als je daarvoor al 20 minuten voor lul hebt moeten warmlopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 11-03-2018 17:34 ]
Ongeacht de reden of motivatie van de trainer, je hebt gewoon in te vallen. Als je daar problemen mee hebt dan ga je na de wedstrijd daar de discussie over aan. Weigeren om in te vallen is gewoon werkweigering. Voor het salaris wat zo’n iemand verdient moet hij zelfs voor één seconde willen invallen. Het is gewoon niet uit te leggen dat weigeren. Geen een speler is groter dan het collectief, gewoon schikken in de rol die je krijgt toegewezen. Wil je liever meer speeltijd? Wil je liever een basisplaats in plaats van een invalbeurt? Knok je dan terug in het elftal in plaats van jezelf onmogelijk te maken. Helemaal als je weer in genade bent aangenomen zoals in het geval van Younes.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:33:
Hoezo onzin, de wedstrijd was gewonnen, waarom zou je überhaupt een speler willen inbrengen voor een paar minuutjes. Leuk voor een debutant, maar voor elke andere speler is dit gewoon een belediging.
Lol dat was een 9001% handsbal die pingel situatie van az
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Stel jij er is een project op jouw werk waar een collega boven jou wordt verkozen om het te doen. Maar jij mag als "beloning" wel even het laatste zinnetje in de documentatie typen terwijl het project al is opgeleverd.Han schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:38:
[...]
Ongeacht de reden of motivatie van de trainer, je hebt gewoon in te vallen. Als je daar problemen mee hebt dan ga je na de wedstrijd daar de discussie over aan. Weigeren om in te vallen is gewoon werkweigering. Voor het salaris wat zo’n iemand verdient moet hij zelfs voor één seconde willen invallen. Het is gewoon niet uit te leggen dat weigeren. Geen een speler is groter dan het collectief, gewoon schikken in de rol die je krijgt toegewezen. Wil je liever meer speeltijd? Wil je liever een basisplaats in plaats van een invalbeurt? Knok je dan terug in het elftal in plaats van jezelf onmogelijk te maken. Helemaal als je weer in genade bent aangenomen zoals in het geval van Younes.
Zou jij dat dan ook niet weigeren? Ik wel namelijk, zeker als dat laatste beetje werk toch al niet meer uit maakt en door iedereen gedaan zou kunnen worden.
Diks speelt al 3 potjes niet onverdienstelijk. Blijkbaar vallen pasen en pinksteren dit jaar op dezelfde dag. AZ geeft weer eens niet thuis in een "topper"
Diks wordt verdedigend niet op de prof gesteld, dan is het wel lekker dat hij aanvallend tempo en diepte kan maken. Met dank aan de tegenstander zit Diks in zijn talent.Leon Zwiers schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:54:
Diks speelt al 3 potjes niet onverdienstelijk. Blijkbaar vallen pasen en pinksteren dit jaar op dezelfde dag. AZ geeft weer eens niet thuis in een "topper"
alles kan off-topic
Verwijderd
Diks had de ondankbare taak zowel Karsdorp als Nieuwkoop te vervangen, en Malacia en Haps in die wedstrijd tegen PSV in de Kuip. Lijkt wel of van Bronckhorst iets in Diks ziet van hemzelf. Want vertrouwen schenkt hij hem wel.
Daarom, het is nu een beetje alsof je voor een flinke hoeveelheid overwerk wordt beloond met een boekenbon. Die zou ik dan ook weigeren.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:33:
[...]
Hoezo onzin, de wedstrijd was gewonnen, waarom zou je überhaupt een speler willen inbrengen voor een paar minuutjes. Leuk voor een debutant, maar voor elke andere speler is dit gewoon een belediging.
Laat Lang of Bakker lekker even invallen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ten Hag heeft enorm veel moeite met wisselen, blijkt ook weer hieruit.
Breng voor mijn part een extra verdediger erin, maar waarom in godsnaam een aanvaller?
Breng voor mijn part een extra verdediger erin, maar waarom in godsnaam een aanvaller?
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2018 18:10 ]
Blijkbaar verkeer jij in een situatie dat je van alles kan maken (cq weigeren) wat je niet leuk vindt om te doen ookal behoort het bij je functie. Das leuk, maar in de normale wereld behoor je gewoon te doen waar je voor betaald wordt.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:44:
[...]
Stel jij er is een project op jouw werk waar een collega boven jou wordt verkozen om het te doen. Maar jij mag als "beloning" wel even het laatste zinnetje in de documentatie typen terwijl het project al is opgeleverd.
Zou jij dat dan ook niet weigeren? Ik wel namelijk, zeker als dat laatste beetje werk toch al niet meer uit maakt en door iedereen gedaan zou kunnen worden.
Overwerk?Mugwump schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:01:
[...]
Daarom, het is nu een beetje alsof je voor een flinke hoeveelheid overwerk wordt beloond met een boekenbon. Die zou ik dan ook weigeren.
Laat Lang of Bakker lekker even invallen.
[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 11-03-2018 18:11 ]
Dat Feyenoord van az wint in de competitie is gunstig voor Ajax , dan mag az de beker winnen , win win toch
Verwijderd
AZ de beker winnen? Nah, dacht het niet. Die gaan drie keer verliezen van Feyenoord dit seizoen, seperating the boys from the men.
En hier het bewijs dat je een terugspeelbal gewoon met de handen mag aanraken als keeper.
Ik heb 20 minuten gezien en ik zie Higler Feyenoord 2x enorm matsen..
[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 11-03-2018 18:23 ]
Feyenoord spelers dit seizoen mannen noemen
[ Voor 3% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 11-03-2018 18:23 ]
Was er weer een blunderscheids?St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:21:
En hier het bewijs dat je een terugspeelbal gewoon met de handen mag aanraken als keeper.
Ik had die net gemist, zat even in auto. Maar je mag dan toch de bal aanraken? Of had hij hem vast?St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:21:
Verwijderd
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:22:
Feyenoord spelers dit seizoen mannen noemen![]()
Ik dacht ook dat je hem mocht aanraken, maar iemand hier heeft me ooit met bron terechtgewezen. Je mag de bal dus niet aanraken. (Of de bron was verkeerd).PWM schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:26:
[...]
Ik had die net gemist, zat even in auto. Maar je mag dan toch de bal aanraken? Of had hij hem vast?
Aanraken met je handen*St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:27:
[...]
Ik dacht ook dat je hem mocht aanraken, maar iemand hier heeft me ooit met bron terechtgewezen. Je mag de bal dus niet aanraken. (Of de bron was verkeerd).
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dus Gio is ook van het nivo Mourinho ?
Verwijderd
Nah, dat is de trainer van Man. CityHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:28:
[...]
Dus Gio is ook van het nivo Mourinho ?
Jajaja
Hier de betreffende post met bron waarin ik terecht wordt gewezen.
naitsoezn in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2"
Gio naar Bayern Munchen dus.
Verwijderd
Wat een verschil in het voetbal van Feyenoord v.w.b. de eerste en de tweede helft. Goedemorgen, was af en toe niet om aan te zien.
Met slechts één aardige helft is het wondervoetbal van AZ dus te verslaan. Laat staan als Feyenoord beide helften aardig speelt, laat staan als Feyenoord beide helften goed speelt.
AZ heeft geen schijn van kans in de beker.
Met slechts één aardige helft is het wondervoetbal van AZ dus te verslaan. Laat staan als Feyenoord beide helften aardig speelt, laat staan als Feyenoord beide helften goed speelt.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2018 18:48 ]
Tja, dat is niet leuk, maar wel heel erg normaal in de voetbalwereld. Een speler vlak voor tijd nog even inbrengen gebeurt zelfs alleen maar om tijd te winnen. Dat heer Younes zich daar nu ineens te goed voor voelt zegt meer over hem dan over Ten Hag.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:33:
Daarnaast geeft het mij ook te denken over de situatie met de transfer, volgens mij is er meer vanuit zijn kant fout gedaan dan hij wil doen geloven.
Nee, ik ga werk wat ik minder leuk vind maar onderdeel is van mijn functie niet zomaar weigeren. Ik ben professional en dat vind ik behoorlijk kinderachtig gedrag, hoort totaal niet op een werkvloer thuis.Terranova schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:44:
Stel jij er is een project op jouw werk waar een collega boven jou wordt verkozen om het te doen. Maar jij mag als "beloning" wel even het laatste zinnetje in de documentatie typen terwijl het project al is opgeleverd.
Mocht zoiets nu keer op keer voor komen dan wordt het een ander verhaal, dan begint het op werknemertje pesten te lijken. Maar in het geval van Younes is er werkelijk waar geen enkele aanleiding om hier zo moeilijk over te doen.
Nu hoop ik dat hij een verdomd goede reden aan Ten Hag kan bieden en anders hoop ik dat Ten Hag daadwerkelijk ballen heeft en hem gewoon niet meer in de selectie opneemt. Net als Veldwijk zeg maar.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat de finale wel anders zal zijn. Hoop ikVerwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:41:
Wat een verschil in het voetbal van Feyenoord v.w.b. de eerste en de tweede helft. Goedemorgen, was af en toe niet om aan te zien.
AZ heeft nooit kans. Die zijn zo belabberd in echte wedstrijden. Gruwelijke chokers.
Dat was trouwens wel een erg goede spitsengoal van Weghorst. Op reactie weet hij de bal nog knap in de goal te krijgen. Die heeft zijn uitverkiezing voor het NL elftal echt verdiend.
Verwijderd
Zekers! Het geheime wapen van Feyenoord, van Persie en wie weet misschien wel Köckü, zijn nog achter de hand gehouden.
Interessant, wist ik nietSt@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:27:
[...]
Ik dacht ook dat je hem mocht aanraken, maar iemand hier heeft me ooit met bron terechtgewezen. Je mag de bal dus niet aanraken. (Of de bron was verkeerd).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!