Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.608 views

Onderwerpen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 12:37

Vos

AFCA

RobbertC schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:10:
[...]
Mwa, verliezen bij AZ uit (niet onmogelijk), verliezen van Ajax (niet onmogelijk) en het is plotseling nog maar 1 punt. Zeker geen ondenkbaar scenario...

Edit: Dat kan er ook nog wel bij, dit is natuurlijk geen penalty...
Ajax alles winst, niet mogelijk ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07
Vos schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:16:
[...]

Ajax alles winst, niet mogelijk ;)
Willem II op 4-0 voor tegen PSV ook niet van te voren ;)

WTF gebeurt hier toch zeg... Echt alles lukt bij Willem II en PSV is echt zo'n slappe hap vandaag.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:23

Qu3st

Wat gebeurd daar in Tilburg? 4-0???

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

Wok

Dakloos...

Wat... de... fuck... ?!?!? :D 4-0 voor Willempie II 8)7

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Is het licht uit bij de lampjes?

Zit de enige echte wedstrijd nu te bekijken (Roda-Sparta, die strijden ergens om), zie even wat tussenstanden ......

alles kan off-topic

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zal ik hem maar vast maken:

Jammer dat Willem II niet altijd deze inzet toont

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17
Ach PSV speelt altijd zo, ze hebben gewoon ff dat geluk nodig dat er een goaltje valt.. Vandaag zit het even tegen dat de tegenstander er een paar scoort... En dat zeg ik als PSV-aanhanger... PSV speelt echt niet minder dan normaal, het is gewoon altijd hetzelfde... Enige nadeel is dat het dan ook vrijwel onmogelijk is om terug te komen in zo'n wedstrijd.. Toen het 2-0 stond had ik al zo'n idee dat het niet meer mogelijk was, met 3-0 of 4-0 is het echt onmogelijk >.<

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:36

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb nog geen enkele PSV'er anders een fatsoenlijke bal zien raken vandaag. Willem II speelt echt met heel veel passie en strijd en straffen gewoon PSV kei hard af. Sol en Rienstra spelen in ieder geval een puike wedstrijd en hoe de keeper van Willem II de eerste helft toch nog uitspeelde vond ik ook wel tekenend voor het spel van ze.

is everything cool?

• RobbertC
Goed nieuws! Luckassen kan nu een paar wedstrijden niet mee doen!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

Wok

Dakloos...

Op de stip voor Willem II! :D

HOPPA! 5-0 :D

[ Voor 22% gewijzigd door Wok op 10-03-2018 21:32 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

En dat is 5.

is everything cool?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de 2e helft op de achtergrond aanstaan, wat een slachting :D . En verdiend.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi, 5-0, had ik ingevuld op de toto :+

• Snowdog
Doen ze iig beter dan Ajax.. dat is dan weer positief

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Wauw, wat een prestatie van Willem II. Dat PSV een keer tegen een verliespartij op zou lopen had ik wel verwacht, maar met deze cijfers? Nooit.

Overigens heeft Excelsior wéér gewonnen. Nu met 2-3 van VVV. Geweldige prestatie zetten ze dit seizoen neer. Qua budget best presterend elftal.

• RobbertC
Ik ben benieuwd naar de statistieken, wanneer PSV voor het laatst met 5 doelpunten verschil verloren heeft. Dit is echt zo'n wedstrijd die je over 10 jaar nog weet te herinneren, doet me zelfs denken aan de 10-0 tegen Feyenoord.

Zo'n vreselijk slap PSV en echt alles lukte bij Willem II. Karma omdat de gemeente al begon over een huldiging en Bjorn vd Doelen al kampioensshirts heeft laten maken :|

1 ding is zeker: Luckassen nooit meer in de basis zetten aub!

[ Voor 7% gewijzigd door RobbertC op 10-03-2018 21:41 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
PWM schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:35:
Mooi, 5-0, had ik ingevuld op de toto :+
Ik ben wel benieuwd wat je zou krijgen als je echt 5-0 had ingevuld.

Maar doe maar geen Luckassen meer :p
Leuk als je met een handbalverdediging speelt, maar niet als je druk wilt zetten. Draaicirkel van een olifant en daar lopen er al twee van achterin. Hendrix is toch belangrijker dan je soms denkt. Het was toch logischer om met Mauro te beginnen.

Normaal weet PSV nog altijd wel minimaal een goede helft te spelen waar ze het beslissen. Nu heb je dat niet, maar dan mag je na de 2-0 achter niet zo schandalig laten aflopen.

Gelukkig dat de volgende wedstrijd thuis tegen VVV is.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 15:40
RobbertC schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:40:
Ik ben benieuwd naar de statistieken, wanneer PSV voor het laatst met 5 doelpunten verschil verloren heeft. Dit is echt zo'n wedstrijd die je over 10 jaar nog weet te herinneren, doet me zelfs denken aan de 10-0 tegen Feyenoord.

Zo'n vreselijk slap PSV en echt alles lukte bij Willem II. Karma omdat de gemeente al begon over een huldiging en Bjorn vd Doelen al kampioensshirts heeft laten maken :|

Nog nooit kennelijk:
PSV stevent af op de grootste eredivisienederlaag sinds 7 december 2013 (2-6 tegen Vitesse). Dat was tevens de laatste keer dat PSV minimaal vier treffers tegen kreeg.
of iig, sinds het de eredivisie is.

ow wacht dat is sinds....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

RobbertC schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:40:

Grootste nederlaag met 5 goals verschil sinds 1964 las ik in ieder geval (toen tegen Ajax).

is everything cool?

• Snowdog
Fleximex schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:42:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je zou krijgen als je echt 5-0 had ingevuld.

Maar doe maar geen Luckassen meer :p
Leuk als je met een handbalverdediging speelt, maar niet als je druk wilt zetten. Draaicirkel van een olifant en daar lopen er al twee van achterin. Hendrix is toch belangrijker dan je soms denkt. Het was toch logischer om met Mauro te beginnen.

Normaal weet PSV nog altijd wel minimaal een goede helft te spelen waar ze het beslissen. Nu heb je dat niet, maar dan mag je na de 2-0 achter niet zo schandalig laten aflopen.

Gelukkig dat de volgende wedstrijd thuis tegen VVV is.
kampioen in gelijkspelen... ik weet het niet hoor...

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11 18:37
Oke nu snap ik waarom Feyenoord de spelers moest sparen tegen Willem 2 :+

Hopelijk is dit een smetje op het uiteindelijke kampioenschap -O-

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou goed, of de moeder van Makkelie inderdaad een bepaalde beroep heeft gekozen, weet ik niet. Maar die pingel is natuurlijk wel heel raar. Eindelijk kunnen bekijken :p

Aanvaller gaat hangen aan verdediger voor de 16 en dat mag. Verdediger raakt aanvaller aan: Overtreding. Raar weer.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:31
Jammer, Sparta lijkt te gaan winnen. Ik reed vandaag terug uit Oostenrijk langs de Grolsch fabriek in Enschede en kon de Jupiler lucht al bijna ruiken :+

XXXVI

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:24
Schultenbrau lucht??

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
dutchgio schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:16:
[...]

Moet Ajax wil alles winnen.
In deze vorm lijkt me dat uiterst onzeker.

Leuk dat PSV een keer een fout maakt, maar dit kunnen ze zich wel permitteren.
Fout?
Vind dit toch wel erg.

Of is het gewoon expres zodat Willem 2 uit de degradatie zone komt

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:14
Deadsy schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:39:
[...]

Fout?
Vind dit toch wel erg.

Of is het gewoon expres zodat Willem 2 uit de degradatie zone komt
Dan zou 1 doelpunt verschil wel genoeg zijn. PSV speelt heel vaak niet echt overtuigend en als het dan een keertje niet mee zit kan dit zomaar gebeuren. Die eerste penalty was onterecht, maar dat doet niets af aan de overwinning van Willem 2.

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord had vorig seizoen 25 tegendoelpunten. PSV heeft er nu 31. Dat is wel een aardig verschil. Beetje de lijn doortrekkend gaan we terug naar 1999 of zelfs 1985 voor een kampioen met zo'n gatenkaas achterin.

• Snowdog
PWM schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:56:
Feyenoord had vorig seizoen 25 tegendoelpunten. PSV heeft er nu 31. Dat is wel een aardig verschil. Beetje de lijn doortrekkend gaan we terug naar 1999 of zelfs 1985 voor een kampioen met zo'n gatenkaas achterin.
Nounounou, ik heb het idee dat de verdediging van PSV vrij aardig is. Niet voor niks dat ze het gros van de wedstrijden kunnen gokken op een toevallig doelpunt. Dat Feyenoord toevallig een aardig seizoen heeft gehad doet daar weinig aan af. Beetje de maan en de sterren staan precies goed en het zat allemaal een keertje mee, maar dit seizoen tonen ze wel aan dat ze dr normaal gesproken ook geen drol van bakken.

Verwijderd

Leuk voor Willem II natuurlijk maar ach, PSV kan het gemakkelijk leien. Niets aan de hand met zo'n immense voorsprong.

Was naar mijn idee wel overbodig om een pingel voor die voor zijn borst gehouden armen van Lukassen te geven en idem geel. Werd hem naderhand fataal met die tweede pingel welke er wel eentje was.

Is PSV vaker gebeurd bij Willem II uit, puntenverlies. Al kan Ajax er ook over mee praten bij die indertijd zinderende ontknoping op de laatste speeldag waarin koploper AZ met Danny Koevermans verloor bij Excelsior, PSV uit zijn slof schoot in eigen huis tegen Vitesse en Ajax dat ene doelpunt er maar niet in kon krijgen in de tijd die hun nog restte. Kwamen naderhand verhalen naar buiten als zouden de spelers van Ajax die van Willem II hun wedstrijdpremie hebben aangeboden in de rust. Gevolg was een getergd Willem II.

Jammer dat dit seizoen niet een dergelijk zinderend slot lijkt te krijgen. Was het meest spannende wat ik me kan heugen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Snowdog schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Nounounou, ik heb het idee dat de verdediging van PSV vrij aardig is. Niet voor niks dat ze het gros van de wedstrijden kunnen gokken op een toevallig doelpunt. Dat Feyenoord toevallig een aardig seizoen heeft gehad doet daar weinig aan af. Beetje de maan en de sterren staan precies goed en het zat allemaal een keertje mee, maar dit seizoen tonen ze wel aan dat ze dr normaal gesproken ook geen drol van bakken.
Gokt PSV erop of hopen ze erop

Verwijderd

[...]

Kijk voor de gein is met welke spelers Feyenoord dit seizoen welke wedstrijd heeft gespeeld. Er is geen ploeg in de eredivisie die door omstandigheden gedwongen met zoveel verschillende samenstellingen heeft moeten spelen als Feyenoord.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:33
Kom net thuis ff 818 checken 5-0, hahaha dat is zeker een grapje....nee het staat er toch echt :O

Maar lachen als een boer met kiespijn hoor, als Ajax niet zo dom punten verspeeld tegen ADO en Vitesse sta je gewoon op 4 punten :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:46
PSV speelde net zoals altijd. Het geluk zat een keertje niet mee. Over het paard getilde jochies in dat team.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:24
Martinusz schreef op zondag 11 maart 2018 @ 01:57:
Kom net thuis ff 818 checken 5-0, hahaha dat is zeker een grapje....nee het staat er toch echt :O

Maar lachen als een boer met kiespijn hoor, als Ajax niet zo dom punten verspeeld tegen ADO en Vitesse sta je gewoon op 4 punten :X
tJa das voetbal he, gaaap.

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Ik heb het over statistieken ;) Of PSV gaat de komende wedstrijden minder tegendoelpunten krijgen, of ze zijn de kampioen met de meeste tegendoelpunten in 20 jaar.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:03:
[...]

Kijk voor de gein is met welke spelers Feyenoord dit seizoen welke wedstrijd heeft gespeeld. Er is geen ploeg in de eredivisie die door omstandigheden gedwongen met zoveel verschillende samenstellingen heeft moeten spelen als Feyenoord.
Dat is een ontzettend niet-argument, zorg er dan maar voor dat je selectie breed genoeg is als je mee wilt doen om de titel in plaats van dat als excuus te gebruiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

St@m

@ Your Service

5-0 verloren? Oh lekker interessant.. :Z
Nog 5 wedstrijden winnen.. mocht Ajax toevallig wel winnen vanmiddag.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:19
St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:48:
Grootste nederlaag sinds 1964 maar net doen alsof het je niets interesseert :')

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:48:
Natuurlijk baal je er wel van dat ze het op die manier laten liggen. ;)
En inderdaad, het is niet dat nu het kampioenschap ineens weer helemaal open ligt. Traditioneel verkloot Ajax de wedstrijd als de concurrenten eerder al punten hebben laten liggen in het weekend, dus ik verwacht gewoon weer een zaadpot.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• St@m

St@m

@ Your Service

Blauwschaap schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:11:
[...]

Grootste nederlaag sinds 1964 maar net doen alsof het je niets interesseert :')
Nee, wat maakt het uit. Ik heb me even verwonderd over de uitslag. Moet zeggen dat ik de 2e helft niet heb gezien. Dacht dat ze wel zouden winnen eigenlijk.
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Natuurlijk baal je er wel van dat ze het op die manier laten liggen. ;)
Balen is een groot woord, maar ik had graag de erehaag gezien van Ajaxspelers voor de wedstrijd.
En inderdaad, het is niet dat nu het kampioenschap ineens weer helemaal open ligt. Traditioneel verkloot Ajax de wedstrijd als de concurrenten eerder al punten hebben laten liggen in het weekend, dus ik verwacht gewoon weer een zaadpot.
Ze hebben zeker nog niet gewonnen vanmiddag

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:31:
Balen is een groot woord, maar ik had graag de erehaag gezien van Ajaxspelers voor de wedstrijd.
Die volg ik niet. :?

Maar goed, misschien geef je er gewoon minder om of je team presteert. Ik was vorige week goed chagrijnig dat ze het op mentaliteit volledig lieten liggen tegen Vitesse.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Die volg ik niet. :?

Maar goed, misschien geef je er gewoon minder om of je team presteert. Ik was vorige week goed chagrijnig dat ze het op mentaliteit volledig lieten liggen tegen Vitesse.
Als PSV gisteren had gewonnen waren ze voor de wedstrijd tegen Ajax al kampioen (als ze de rest ook winnen uiteraard). Dus dan krijg je een mooie erehaag toch?

Ik geef om kampioenschappen en prijzen. Dat er een keertje een zeperd tussen zit als het kampioenschap zo goed als beslist is doet me niet zo gek veel nee.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:47
Van de week toevallig wat CL en EL wedstrijden gezien.. Jonguh jonguh, wat ligt dat niveau duidelijk veel hoger dan het Nederlandse voetbal zeg.. Volgend jaar echt 0,0 kans om ook maar 1 NL club iets te zien presteren in Europa.. Zoals PSV gisteren presteerde tegen een club die onderin bungelt was ook weer tekenend, en dat wordt dan de kampioen van NL, om je voor te schamen..

• St@m

St@m

@ Your Service

Inflatable schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:43:
Van de week toevallig wat CL en EL wedstrijden gezien.. Jonguh jonguh, wat ligt dat niveau hoger dan het Nederlandse voetbal zeg.. Volgend jaar echt 0,0 kans om ook maar 1 NL club iets te zien presteren in Europa.. Zoals PSV gisteren presteerde tegen een club die onderin bungelt was ook weer tekenend, en dat wordt dan de kampioen van NL, om je voor te schamen..
Je zou toch eerder zeggen dat het om te schamen is als je geen kampioen wordt..
Verschil van visie denk ik maar.

Er zitten hier supporters van Ajax die het prima vinden dat er al 4!! jaar geen enkele prijs gewonnen is. Daar valt een keer verliezen van Willem II in een jaar dat je hoogstwaarschijnlijk kampioen wordt bij in het niets.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 11-03-2018 11:47 ]

• Inflatable
St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:45:
[...]

Je zou toch eerder zeggen dat het om te schamen is als je geen kampioen wordt..
Verschil van visie denk ik maar.

Er zitten hier supporters van Ajax die het prima vinden dat er al 4!! jaar geen enkele prijs gewonnen is. Daar valt een keer verliezen van Willem II in een jaar dat je hoogstwaarschijnlijk kampioen wordt bij in het niets.
Is het ook, maar ik schaam me voor het NL voetbal in het algemeen.. PSV speelt net zo slecht als Ajax en andersom, alleen ze hadden bij PSV tot nu toe simpelweg meer geluk door hun slechtste wedstrijden wel te winnen (vaak in de laatste minuten).. Die mazzel hield gisteren even op en het werkelijke niveau werd pijnlijk blootgelegd..

Op FOX sports afgelopen maanden een paar wedstrijden gezien van zowel PSV als Ajax (en Feyenoord), en het was elke wedstrijd om te huilen zo slecht.. Zoals gezegd, als ik dat vergelijk met wat ik van de week zag in de CL en EL, dan was het verschil wel enorm schokkend zo groot.. Simpele basis zaken als een bal een paar keer goed rond tikken op een beetje tempo etc, of een fatsoenlijke aanval plaatsen met wat combinaties.. Je ziet het in de Eredivisie gewoon niet (meer)..

• St@m

St@m

@ Your Service

Inflatable schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Is het ook, maar ik schaam me voor het NL voetbal in het algemeen.. PSV speelt net zo slecht als Ajax en andersom, alleen ze hadden bij PSV tot nu toe simpelweg meer geluk door hun slechtste wedstrijden wel te winnen (vaak in de laatste minuten).. Die mazzel hield gisteren even op en het werkelijke niveau werd pijnlijk blootgelegd..
Dat het niveau in de CL hoger is ga ik met je mee. Dat het niveau in de EL hoger is vind ik wel meevallen.
Het is natuurlijk onzin on te zeggen dat het veschil tussen Ajax en PSV geluk is. Maar als jij dat zo ziet vind ik het prima.

En eigenlijk zeg je ook dat als PSV geen mazzel heeft het wordt afgedroogd door een club als Willem II. Wat dus ook zou betekenen dat het verschil tussen de nummer 1 en nummer 14? Mazzel is.
Lijkt me niet..

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:39:
Als PSV gisteren had gewonnen waren ze voor de wedstrijd tegen Ajax al kampioen (als ze de rest ook winnen uiteraard). Dus dan krijg je een mooie erehaag toch?
Oh zo ver kijk ik niet vooruit joh. :D
Ik geef om kampioenschappen en prijzen. Dat er een keertje een zeperd tussen zit als het kampioenschap zo goed als beslist is doet me niet zo gek veel nee.
<knip> troll

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 11-03-2018 12:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Inflatable
St@m schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:04:
[...]

Dat het niveau in de CL hoger is ga ik met je mee. Dat het niveau in de EL hoger is vind ik wel meevallen.
Het is natuurlijk onzin on te zeggen dat het veschil tussen Ajax en PSV geluk is. Maar als jij dat zo ziet vind ik het prima.

En eigenlijk zeg je ook dat als PSV geen mazzel heeft het wordt afgedroogd door een club als Willem II. Wat dus ook zou betekenen dat het verschil tussen de nummer 1 en nummer 14? Mazzel is.
Lijkt me niet..
De wedstrijden die ik gezien heb wel ja.. Wedstrijden die PSV echt niet verdiende om te winnen (zoals b.v. tegen Heracles) maar toch in de laatste minuten weet te winnen.. Of dat mazzel of kwaliteit is valt over te discussiëren, maar ik denk dus dat dat een vorm van mazzel is, want je kan daar niet op spelen als kwaliteit.. Mazzel dat de relatief zwakke tegenstander die een betere wedstrijd speelt dan jij het niet voor elkaar krijgt een van de vele kansen eerder in de wedstrijd af te maken en de wedstrijd op slot te gooien.. Iets wat Willem II gisteren dus wel een keer lukte.. Die mazzel heb ik bij Ajax dit seizoen zelden tot niet gezien, in tegendeel, en dat is precies het verschil in de stand denk ik.. Zoals gezegd, beiden spelen ze gewoon (erg) slecht, want als je van een beetje (Europees) niveau bent hoor je gewoon alles makkelijk te winnen in deze zwakke competitie, en dus zeker niet 5-0 te verliezen van een club als Willem II, of zoals Ajax thuis 0-0 spelen in een onthutsend slechte wedstrijd tegen ADO Den Haag etc etc..

[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 11-03-2018 12:25 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 10:35
Inflatable schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Op FOX sports afgelopen maanden een paar wedstrijden gezien van zowel PSV als Ajax (en Feyenoord), en het was elke wedstrijd om te huilen zo slecht.. Zoals gezegd, als ik dat vergelijk met wat ik van de week zag in de CL en EL, dan was het verschil wel enorm schokkend zo groot.. Simpele basis zaken als een bal een paar keer goed rond tikken op een beetje tempo etc, of een fatsoenlijke aanval plaatsen met wat combinaties.. Je ziet het in de Eredivisie gewoon niet (meer)..
Kijk de wedstrijden van PSV anders in de CL de laatste keer waarin het wel “allemaal” lukt. Of wedstrijden van Barcelona in de competitie waarin alles mis gaat. Nog specifieker; kijk Brenet in de wedstrijd PSV - Manchester United.

Zij kunnen ook zwaar door de opgelegde ondergrens heen gaan. Je mag bepaalde verwachtingen bij een club (en positie op de ranglijst) hebben natuurlijk, maar je weet zelf ook wel dat je een bepaalde schwung moet hebben om een wedstrijd te kunnen beslissen. Dat hoeft zich niet eens te vertalen in prachtig voetbal, maar wel een gevoel waarmee je als elftal speelt.

Er zitten altijd wedstrijden bij waar dat totaal ontbreekt, en het dan op individuele acties aankomt. Maar zelfs bij clubs als Barcelona is dat soms niet genoeg tegen een degradatiekandidaat.

En ja, PSV heeft wel vaak “mazzel” gehad, maar over zoveel wedstrijden heen is dat geen geluk meer.

Dus ja, iedere wedstrijd staat op zich, de bal is rond, 11 tegen 11, bla bla.

• Inflatable
Montaner schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Kijk de wedstrijden van PSV anders in de CL de laatste keer waarin het wel “allemaal” lukt.
Ik vrees dat NL successen in Europa echt incidenteel zullen blijven als dit niveauverschil blijft bestaan of zelfs alleen nog maar groter wordt.. De laatste keer dat je echt van structureel hoog Europees niveau kon spreken bij een NL club moet je helemaal terug naar het Ajax van ruim 20 jaar geleden, midden jaren 90.. Die tijd gaan we vrees ik nooit meer zien.. Wetgeving zoals het Bosman arrest en hoe de UEFA de Europese competities heeft vormgegeven hebben daar allemaal aan meegewerkt..

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Dit topic is geen platform voor alle vormen van getroll.
Inflatable schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Ik vrees dat NL successen in Europa echt incidenteel zullen blijven als dit niveauverschil blijft bestaan of zelfs alleen nog maar groter wordt.. De laatste keer dat je echt van structureel hoog Europees niveau kon spreken bij een NL club moet je helemaal terug naar het Ajax van ruim 20 jaar geleden, midden jaren 90.. Die tijd gaan we vrees ik nooit meer zien.. Wetgeving zoals het Bosman arrest en hoe de UEFA de Europese competities heeft vormgegeven hebben daar allemaal aan meegewerkt..
Ik vrees dat de blik alleen op de CL richten je beeld vertroebelt.

Buiten de top-3 (Italië / Spanje / Frankrijk / Duitsland) of top-6 (VK) van de 'grote' competities is de spoeling wel erg dun hoor.

De geldzakken die met name in de Premier League zijn geparachuteerd (vooral vanuit puissant rijke oliestaten) hebben het voetbal aldaar nou niet bepaald over de hele breedte verbeterd, je ziet vooral de 'grote clubs' met geldschieters daar enorm profiteren, verder hebben de kleinere clubs zelfs na het collectief volkomen verzieken van de spelersmarkt (dat woord alleen al :') ) nog altijd een tamelijk beroerd niveau - vergeleken met de top-6.

En dan kun je Everton - Brighton & Hove Albion best vergelijken met Heracles - Twente.

[ Voor 90% gewijzigd door Ramzzz op 11-03-2018 12:39 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Inflatable
Ramzzz schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:32:
[modbreak]Dit topic is geen platform voor alle vormen van getroll.[/]

[...]

Ik vrees dat de blik alleen op de CL richten je beeld vertroebelt.
Ik kijk naar alle prestaties van NL clubs in Europa de afgelopen vele jaren, zowel CL als EL.. En die zijn dus niet echt structureel goed te noemen, in tegendeel.. Dat PSV of Ajax een keertje ver komt zijn incidenten, het is niet structureel meedoen..

Voorronden CL is maar 1 NL club ooit doorheen gekomen in de afgelopen 10+ jaar (Ajax in 2010).. Dat belooft dus nog wat voor komend seizoen als zelfs de kampioen voorronde moet gaan spelen.. :|

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Duszzz ... :X
Vandaag Ajax en Feyenoord in actie. *O*
Ik verwacht dat beide punten laten liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2018 13:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Ik verwacht het niet @OPSLAGHOND.
Wij winnen wel van Heerenveen (3-1), komt goed. Feyenoord daarentegen, die krijgen klop van AZ.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Qu3st

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:57:
Duszzz ... :X
Vandaag Ajax en Feyenoord in actie. *O*
Ik verwacht dat beide punten laten liggen.
Die verwachting heb ik ook, is @St@m weer blij :p

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:06:
Ik verwacht het niet @OPSLAGHOND.
Wij winnen wel van Heerenveen (3-1), komt goed. Feyenoord daarentegen, die krijgen klop van AZ.
Ik ben er nog niet zo zeker van en ik zou het daarom wel lekker vinden als Feyenoord minimaal één puntje weet af te snoepen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Je weet hoe dat gaat als ik met voorspellingen kom toch; die zitten er 9 van de tien keer naast :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:14:
Je weet hoe dat gaat als ik met voorspellingen kom toch; die zitten er 9 van de tien keer naast :P
Och ... waarom zeg je dan niet het tegenovergestelde? :+

• Superkiwi
Omdat je zul zien dat ze dan juist wél uitkomen ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:17:
Omdat je zul zien dat ze dan juist wél uitkomen ;)
Heb je dat dan al geprobeerd? ;)

• Gonadan

Gonadan

Dat is meestal de tactiek van @Leon Zwiers , misschien kan die nog even helpen want we staan vandaag aan dezelfde kant. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:20:
Dat is meestal de tactiek van @Leon Zwiers , misschien kan die nog even helpen want we staan vandaag aan dezelfde kant. :P
Oh, uhh.... Fucking Gio, Az maakt ons waarschijnlijk af!

Zo goed? ;)

• Superkiwi
Ik denk dat Heerenveen vanmiddag wint (1-3) en dat AZ punten pakt tegen Feyenoord.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:21:
Ik denk dat Heerenveen vanmiddag wint (1-3) en dat AZ punten pakt tegen Feyenoord.
Tweemaal is geen scheepsrecht? :9

• St@m

St@m

@ Your Service

Heerenveen dat punten pakt in de ArenA, ik kan het me niet heugen. 4-0 en AZ houdt de druk er gewoon op 3-0.

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:14
Geen Veltman maar Kristensen straks dus dan maakt Heerenveen helemaal geen schijn van kans :)

Famous last words...

[ Voor 17% gewijzigd door Spookelo op 11-03-2018 13:31 ]

• Qu3st

Qu3st

Veltman niet in de basis bij Ajax.... Gaat al een beetje de goede kant op :P maar wat reden is is niet bekend gemaakt.
https://www.vi.nl/nieuws/veltman-ontbreekt-in-basis-ajax

[ Voor 22% gewijzigd door Qu3st op 11-03-2018 13:31 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:30:
Veltman niet in de basis bij Ajax.... Gaat al een beetje de goede kant op :P maar wat reden is is niet bekend gemaakt.
https://www.vi.nl/nieuws/veltman-ontbreekt-in-basis-ajax
Reden is onbelangrijk, aangezien er tal van mogelijke redenen zijn.
[gokje]Arrogante Veltman heeft een aanvaring gehad met Ten Hag[/gokje]

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Reden is onbelangrijk, aangezien er tal van mogelijke redenen zijn.
[gokje]Arrogante Veltman heeft een aanvaring gehad met Ten Hag[/gokje]
Of ten Hag heeft contact gehad met @Harribo

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Viergever waarschijnlijk naar PSV na dit seizoen. Nou heren (en dames) PSV supporters, veel succes ermee :p

• LZ86
toolkist schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:34:
Viergever waarschijnlijk naar PSV na dit seizoen. Nou heren (en dames) PSV supporters, veel succes ermee :p
PSV wil de verdediging verder verzwakken? Kan al amper slechter :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Die zal dan wel linksback gaan spelen, die positie is nogal slecht bezet.

• Gonadan

Gonadan

Groningen voor. Op zich jammer voor Zwolle maar die kunnen het ook wel hebben. Je ziet wel dat clubs een beetje afstand beginnen te nemen van onderste drie. Daar moet echt punten gepakt gaan worden anders is de nacompetitie wel duidelijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
de Ligt aanvoerder? Serieus? Wauw zeg....

• Typhone
  • Laatst online: 17:41

Typhone

Who Dares Wins

Die commentatoren in Nederland zijn ultra slecht zeg. Die verzinnen allerlei verhalen gedurende de wedstrijd maar normaal objectief verslag doen is er bijna niet meer bij. Verschrikkelijk 🤢

• dutchgio
Tja. Blijven aparte wisselingen van Ten Hag. Ineens geen Veltman, De Ligt aanvoerder?!

Volgens mij had je beter Schone of Huntelaar kunnen kiezen. Lijkt me overigens dat de tweede aanvoerder gewoon vast ligt. Raar als dat dan De Ligt is.

• Han
  • Niet online

Han

Nou... begin voorspelt weinig goeds qua arbitrage. Huntelaar stond absoluut geen buitenspel

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Heb even gemist wie er fluit?

• Superkiwi
Die in het zwart.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terecht. Als er een iemand onterecht geslachtofferd werd 1,5 jaar geleden in Bulgarije dan was het Matthijs de Ligt wel. Heeft er lang voor nodig gehad om dat weg te krijgen. Als er toen een coachende keeper had gespeeld en geen clown was er nooit zoveel gebeurd. Maarja. Veltman eens banken is prima!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Schijnbaar niemand, de eerste pingel is alvast niet gegeven!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Han schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:32:
Nou... begin voorspelt weinig goeds qua arbitrage. Huntelaar stond absoluut geen buitenspel
3 minuten en dan ook nog een niet gegeven penalty. Gaat lekker door zo

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:31
Han schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:32:
Om maar te zwijgen over dat moment in de 16 bij de corner.

XXXVI

• LZ86
Typhone schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Schijnbaar niemand, de eerste pingel is alvast niet gegeven!
lol :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mwa als je Willem II gisteren een penalty voor hands geeft en er net geen geeft voor ‘vasthouden’ dan kun je net zo goed een vogelverschrikker in het midden zetten met een scheidsrechterfluit in zn mond.

• Terranova
Ok, dit is dus wel een bewussie van de scheidsrechter. Bal wegtrappen is gewoon geel.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Drones inzetten of het dak volhangen met camera's helpt misschien.

Verwijderd

Ten Hag waarom mag ziyech nog steeds vrije trappen nemen :X

• Terranova
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:45:
Ten Hag waarom mag ziyech nog steeds vrije trappen nemen :X
Ik heb nogsteeds het vermoeden dat het een clausule in zijn contract is.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kunnen die twee drie ziyech-uitfluiters niet in de megafoon van de megafoontokkie worden gestopt.... wat irritant.... ik ben het ook niet met alle beslissingen van ziyech eens, maar om in minuut 5 al te beginnen is wel erg overdreven (ben sowieso geen voorstander van uitfluiten van eigen spelers).

Verwijderd

Gelukkig mocht nu wel eens tijd worden voor Ajax.

• dutchgio
De aanvoerder moet het maar doen. :+

• Superkiwi
Heujj 1-0!!

Ow... 1-1.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 12:37

Vos

AFCA

Ajax krijgt wel vaak juweeltjes tegen ;)

Kunnen we niet op zaterdag spelen? :+

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 11-03-2018 15:03 ]

• dutchgio
Dat ging snel. Á la Ajax.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Of je draait niet weg Schöne?

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vos schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:03:
Ajax krijgt wel vaak juweeltjes tegen ;)
tweede op rij van 25 meter afstand....

• Han
  • Niet online

Han

Wat is dat toch met Ajax en het tegen krijgen van doelpunten uit zondagsschoten? Voortaan maar op zaterdag spelen, zijn we daar ook van af :o

Wat een prachtgoal, mooie trap :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zet de TV wel op het goede moment aan, zeg :p . Gisteren alleen de tweede helft gezien, hier vanaf de goals.

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 11-03-2018 15:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Weer een waardeloze vrije trap ...

Pagina: 1 ... 83 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!