mwoah... daarvoor ben ik toch teveel ajacied...dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:57:
Wel leuk om te kijken zo!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Niet te puberaal he. Zonder gemeente zat jij niet meer in dit topic.St@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:57:
Linssen 3-1.. ligt aan Nouri..
Ik zie nog wel een rode kaart komen, frustratiekaartje.
Wel terecht, dit mag je ook niet winnen. Te slecht.
Het is natuurlijk moeilijk om er als buitenstaander over te oordelen. Maar uit eigen ervaring en ook die van eigenlijk iedereen die ik ken maak je je hoofd juist leeg als je gaat sporten. Het lijkt me inderdaad sterk dat de situatie Nouri überhaupt nog speelt voor de spelers van Ajax als ze bezig zijn aan een wedstrijd.
Is die Linssen niks voor oranje?
Het is wel een leuke wedstrijd.
Even tot tien tellen. Sarcasme spat er af maar jij ziet het niet.Han schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:58:
[...]
Die anders gewoon even normaal vent... zielig gedrag. Wat verlaag jij jezelf toch hier.
Kan het wel waarderen.
alles kan off-topic
Misschien je medesupporters aanspreken op het aanhalen van bepaalde punten, zodra dat gebeurt kan je verwachten dat de bal wordt teruggekaatst. Niet goed maar niet verrassend.
Kijk, een volwassen reactie.Fleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:59:
Het is natuurlijk moeilijk om er als buitenstaander over te oordelen. Maar uit eigen ervaring en ook die van eigenlijk iedereen die ik ken maak je je hoofd juist leeg als je gaat sporten. Het lijkt me inderdaad sterk dat de situatie Nouri überhaupt nog speelt voor de spelers van Ajax als ze bezig zijn aan een wedstrijd.
Het speelt nu ongetwijfeld niet meer mee. Maar het heeft zeker impact gehad.
Of misschien negeren? Daar bereik je meer mee ipv met modder over en weer te gooien. Ik ben geen oppas.Napo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:59:
[...]
Misschien je medesupporters aanspreken op het aanhalen van bepaalde punten, zodra dat gebeurt kan je verwachten dat de bal wordt teruggekaatst. Niet goed maar niet verrassend.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 04-03-2018 16:01 ]
Linssen z'n niveau is Vitesse, niet hoger.Mosin schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:59:
Is die Linssen niks voor oranje?
Goed kijken of Ajax nog een keer kan scoren. Inb4 4-4 eindstand
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat had hij ook enigszins gedaan.. IIG tegenspreken dat het nouri verhaal nu nog impact heeft.Napo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:59:
[...]
Juist, je snapt hem. Je had @St@m ook kunnen negerenVos schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:00:
[...]
Of misschien negeren? Daar bereik je meer mee ipv met modder over en weer te gooien. Ik ben geen oppas.
En toch zou ik hem eens graag Ajax of PSV zien. Waar zal hij dan tekort komen volgens jou?
Haha. Of jij mij?Napo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:01:
[...]
Juist, je snapt hem. Je had @St@m ook kunnen negeren
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 04-03-2018 16:02 ]
Wat is dat? Wat doet Pasveer nou?
Hij duikt gewoon een bal uit de hoek.
Hij duikt gewoon een bal uit de hoek.
alles kan off-topic
Ik vraag me toch echt af wat er is gebeurd met Siem de Jong in die paar jaar dat hij weg is geweest.
Het is nooit een Messi geweest, maar elke bal is nu gewoon slecht. Lijkt net of hij niet meer kan voetballen.
Het is nooit een Messi geweest, maar elke bal is nu gewoon slecht. Lijkt net of hij niet meer kan voetballen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Sorry, zit aan het bier. Reageerde natuurlijk op het uilskuiken dat Nouri als excuus aan het opvoeren was.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mwah, z'n kleding hangt bewust nog steeds in de kleedkamer, zo makkelijk er overheen komen doe je dan niet.Fleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:59:
Maar wel een slecht excuus om dat als reden te geven.
Hij excelleert vooral in het maken van doelpunten. Juist bij een PSV, Ajax of Feyenoord moet je het maken van een doelpunt vaker aan andere spelers over laten. Wat blijft er bij Linssen dan nog over? Ik denk net genoeg voor het niveau van de 3 top clubs, maar hij zal eerder een speler voor de breedte zijn.Mosin schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:01:
[...]
En toch zou ik hem eens graag Ajax of PSV zien. Waar zal hij dan tekort komen volgens jou?
Wow Pasveer kan dus nog wel een bal stoppen
Aan alles. Die jongen komt bij Vitesse leuk mee omdat ie wat gif in z'n donder heeft, op een hoger niveau heb je daar niet genoeg aan.Mosin schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:01:
[...]
Inderdaad. Hij lijkt bepaalde dingen wel totaal verleerd.Malfunctions schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:03:
Ik vraag me toch echt af wat er is gebeurd met Siem de Jong in die paar jaar dat hij weg is geweest.
Dat is nooit een geldig excuusSt@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:03:
Sorry, zit aan het bier.
jawel, oefenen voor het kampioensfeest
Al vanaf 12 uur.. klote half 1 wedstrijden.. eigenlijk moet ik hier gewoon niet meer reageren en gewoon genieten. Nogmaals sorry.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als er 1 krant is die Siem de Jong hoger dan een 3 geeft dan is die niet meer geloofwaardig.
Ja, daar kan ik me wel in vinden. Neemt niet weg dat hij altijd genoeg kracht in zijn wedstrijden legt. Dat is al een kwaliteit opzich, want er zijn genoeg spelers waarbij ik begin te twijfelen als ik zie spelen.Fleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:03:
[...]
Hij excelleert vooral in het maken van doelpunten. Juist bij een PSV, Ajax of Feyenoord moet je het maken van een doelpunt vaker aan andere spelers over laten. Wat blijft er bij Linssen dan nog over? Ik denk net genoeg voor het niveau van de 3 top clubs, maar hij zal eerder een speler voor de breedte zijn.
Dat is inderdaad wel te begrijpen.toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:03:
[...]
Aan alles. Die jongen komt bij Vitesse leuk mee omdat ie wat gif in z'n donder heeft, op een hoger niveau heb je daar niet genoeg aan.
Ik vind dit een goed idee, al doe ik 't om andere redenen dan jij gok ikSt@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:03:
Sorry, zit aan het bier. Reageerde natuurlijk op het uilskuiken dat Nouri als excuus aan het opvoeren was.
Edje edje edje van der Sar, doe er is wat an
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edje heeft z'n lot verbonden aan Ten Hag, dus die kunnen samen uitkijken naar wat anders.
Joh trek het uit zn verband, begin van het seizoen heeft het zeker invloed gehad. Nu mag niemand dat als excuus gebruiken.St@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:57:
Linssen 3-1.. ligt aan Nouri..
/edit
Uilskuiken lees ik nu net? Man, doe even normaal. Als je niet tegen drank kan...
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 04-03-2018 16:10 ]
XXXVI
PSV speelt niet altijd even goed combinatievoetbal. Maar dit slaat echt de andere kant op. Onana schiet de bal gewoon op Tagliafico die helemaal niet klaar staat om aangespeeld te worden. Ik word soms echt gek van dat obsessief alles over de grond spelen en het nooit overslaan van een linie.
Edit: Pasveer heeft zich nu wel hersteld. Een paar goede reddingen op rij nu.
Vitesse is al zeker van de overwinning, anders breng je Castagnos niet in
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En dadelijk is er ook nog het potje Barcelona - Atletico met verslag van Sierd
Ah eindelijk wat niveauschwarzenegger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:09:
Kwart voor 9 toch pas? Eerst nog de kraker tussen Twente en Groningen.schwarzenegger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:09:
Wat zat er bij Pasveer in de thee?
[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 04-03-2018 16:11 ]
Sierdschwarzenegger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:09:
Ik begrijp niet waarom Neres niet gewisseld is ipv Kluivert... Kluivert speelde niet goed, maar Neres echt 1000x slechter... wat een drama vandaag....
En City - Chelsea, daar wel goed voetbal van de ploeg die hoger staat op de ranglijst.
En daarna 2e helft City-Chelsea.
Als Onana dat doet, dan ramt ie em naar ergens waar niemand staat.. Dus of dat nou zoveel beter is?Fleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:09:
PSV speelt niet altijd even goed combinatievoetbal. Maar dit slaat echt de andere kant op. Onana schiet de bal gewoon op Tagliafico die helemaal niet klaar staat om aangespeeld te worden. Ik wordt soms echt gek van dat obsessief alles over de grond spelen en het nooit overslaan van een linie.
Hij legt die bal daar wel lekker terug hè
16:15uJanW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:10:
[...]
Kwart voor 9 toch pas? Eerst nog de kraker tussen Twente en Groningen.
Wat zat er bij Pasveer in de thee?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
eeejjj Sierd is een baas.
en @JanW volgens mij begint het om 16:15
[ Voor 3% gewijzigd door schwarzenegger op 04-03-2018 16:12 ]
Ik verwachtte eigenlijk dat de Jong deze bal finaal over ging schieten
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Zomg De Jong scoort
Goooaaaaallll Siem de Jong!!!!!
Dit wordt nog 3-3. Ajax rommelt er wel heel makkelijk doorheen steeds. Vitesse mag wel even aan no nonsense verdedigen doen.
Ieder zijn smaakschwarzenegger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:11:
[...]
Nou nou, overdrijven is ook een vak. PSV staat gewoon verdiend bovenaan. Je kan commentaar hebben op de manier van spelen, maar ze winnen wel gewoon hun wedstrijden en kunnen als ze willen gewoon heel goed voetballen. Ja, ze spelen soms op de counter, wat meer afwachtend, maar het werkt wel en ze winnen ook.dutchgio schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:10:
En City - Chelsea, daar wel goed voetbal van de ploeg die hoger staat op de ranglijst.
Ah...
[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 04-03-2018 16:15 ]
Hij raakte m verkeerd, ging nog bijna over ook.
Sierd is iemand die zichzelf net iets te graag hoort praten. Maar alles beter dan Wim Kieft of Aad de Mos als co-commentator, dat is helemaal tenenkrommendschwarzenegger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:11:
[...]
En ja, 16.15uur.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2018 16:14 ]
Doelde meer op deze wedstrijd van Ajax.JanW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:13:
[...]
Nou nou, overdrijven is ook een vak. PSV staat gewoon verdiend bovenaan. Je kan commentaar hebben op de manier van spelen, maar ze winnen wel gewoon hun wedstrijden en kunnen als ze willen gewoon heel goed voetballen. Ja, ze spelen soms op de counter, wat meer afwachtend, maar het werkt wel en ze winnen ook.
man man man wat slecht weer van Ajax. Valt mij wel op de na Swinkels nu Pasveer ook z'n beste wedstrijd van het seizoen weer speelt.
@dutchgio Je zou bijna vergeten dat we boven Vitesse staan op zo'n middag.
Is Ten Hag geen broertje van Lemmy Kilmister ?
Die Veltman momentjes mogen ook wel even door de tuchtcommissie bekeken worden.
Ik vind het weer ongelofelijk dat er geen 2e geel voor Linssen kwam nadat ie de bal wegschoot in buitenspel positie en er gefloten was. Dat is al de zoveelste keer dat een tegenstander van Ajax geen rode kaart krijgt. Ondanks dat Ajax slecht speelt en er geen beleving is helpen scheidsrechters ook niet mee...
Dat is waar. Kan hij zijn 2de geel voor krijgen, maar vergeet niet wat Veltman allemaal doet. Zit het deze wedstrijd nou echt tegen met de scheids?Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:18:
Ik vind het weer ongelofelijk dat er geen 2e geel voor Linssen kwam nadat ie de bal wegschoot in buitenspel positie en er gefloten was. Dat is al de zoveelste keer dat een tegenstander van Ajax geen rode kaart krijgt. Ondanks dat Ajax slecht speelt en er geen beleving is helpen scheidsrechters ook niet mee...
Kuipers is maf met die kaarten van hem.
Maar.... we hebben lekker veel gepassed naar elkaar, veel meer dan tijdens Keizer.....
Opbokken met Ten Hag...
Opbokken met Ten Hag...
[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 04-03-2018 16:20 ]
en het dubieuze pingel moment in de eerste helft ook nog even nader bekijkenFleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Dat is waar. Kan hij zijn 2de geel voor krijgen, maar vergeet niet wat Veltman allemaal doet. Zit het deze wedstrijd nou echt tegen met de scheids?
Ik weet wel dat ik zelf rood zou hebben gepakt in deze wedstrijd. Castaignos had bij mij het veld niet lopend verlaten, wat een walgelijk figuur
VAR en eerlijke blessure/onnodige tijdrek tijd van desnoods 20 minuten erbij tellen , dat ze dat onsportieve gedrag eens gaan aflerenTripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:18:
Kunnen we PSV al voorzichtig feliciteren?
Die mogen 3(!) wedstrijden verliezen.
Zo... terecht verloren. Wat een wanprestatie.
Stiekem blij dat het eredivisie seizoen voor aanvang van het F1 seizoen al beslist is... geen dilemma’s op zondag straks
Stiekem blij dat het eredivisie seizoen voor aanvang van het F1 seizoen al beslist is... geen dilemma’s op zondag straks
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Can’t agree more. Zet daar eens een normale trainer neer die kan praten en een visie heeft. Wat een keuze weer die kale knikker!toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:19:
Opbokken met Ten Hag...
Op zich is dat mogelijk....dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:20:
Maar dit Ajax zal alles moeten winnen dan. En DAT is schier onmogelijk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voorzichtig kun je wel weglaten.dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:20:
Nou dat hoeft niet voorzichtig meer hoor... Dit geven ze echt niet meer weg... en als PSV al 4x punten verspeeld, dan doet Ajax dat zeker ook nog 3x.... man man man man man wat was dit slecht...dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:20:
* legt NEC-sjaal weg
* doet Ajax-sjaal weer om net na de 3 - 2
* ziet dezelfde spelers / aanvoerder / trainer / bank
* zet het op een janken
* gooit alles van Philips aan diggelen
* haalt eens diep adem
* zet zijn tv uit
* zet zijn pc aan
* besteld nieuwe spullen van Philips ...
* doet Ajax-sjaal weer om net na de 3 - 2
* ziet dezelfde spelers / aanvoerder / trainer / bank
* zet het op een janken
* gooit alles van Philips aan diggelen
* haalt eens diep adem
* zet zijn tv uit
* zet zijn pc aan
* besteld nieuwe spullen van Philips ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Sparta heeft hem toch nog gepakt!
alles kan off-topic
Mooi ja.Ankona schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:24:
Sparta heeft hem toch nog gepakt!
Sparta eindelijk van die laatste plek af, yes!
Nu hopen dat Twente onderuit gaat.
Nu hopen dat Twente onderuit gaat.
Waarom wordt Mario Been nog steevast uitgenodigd bij voetbalprogramma's. Die man is overal geflopt en kan dan nu weer lopen orakelen hoe goed ie 't allemaal wel niet weet.
Nee daar KAN hij niet geel voor krijgen, daar MOET hij geel voor krijgen dat zijn nou eenmaal de spelregels. Overtredingen e.t.c. kan je anders interpreteren maar dit is gewoon geel. Overigens had Vitesse gewoon een penalty moeten krijgen en waren er dubieuze kaarten. Zoals ik al aangaf Ajax speelde gewoon slecht, maar dat neemt niet weg dat als de scheidsrechter gewoon geen rode kaarten geeft (in meerdere wedstrijden afgelopen weken) dan begint het er verdacht veel op te lijken alsof PSV kampioen MOET worden van de KNVB.Fleximex schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Dat is waar. Kan hij zijn 2de geel voor krijgen, maar vergeet niet wat Veltman allemaal doet. Zit het deze wedstrijd nou echt tegen met de scheids?
Nu nog hopen dat Roda FC Twente voorbij gaat
Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Nee daar KAN hij niet geel voor krijgen, daar MOET hij geel voor krijgen dat zijn nou eenmaal de spelregels. Overtredingen e.t.c. kan je anders interpreteren maar dit is gewoon geel. Overigens had Vitesse gewoon een penalty moeten krijgen en waren er dubieuze kaarten. Zoals ik al aangaf Ajax speelde gewoon slecht, maar dat neemt niet weg dat als de scheidsrechter gewoon geen rode kaarten geeft (in meerdere wedstrijden afgelopen weken) dan begint het er verdacht veel op te lijken alsof PSV kampioen MOET worden van de KNVB.
En PSV krijgt wel rode kaarten waar andere clubs (Veltman vandaag 3x?) geen kaart voor krijgen. Onkunde van scheidsrechters staat vast, denk niet dat er echt een club structureel wordt bevoordeeld
Dit soort reacties zijn altijd gelul, welke club het ook betreft.Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Nee daar KAN hij niet geel voor krijgen, daar MOET hij geel voor krijgen dat zijn nou eenmaal de spelregels. Overtredingen e.t.c. kan je anders interpreteren maar dit is gewoon geel. Overigens had Vitesse gewoon een penalty moeten krijgen en waren er dubieuze kaarten. Zoals ik al aangaf Ajax speelde gewoon slecht, maar dat neemt niet weg dat als de scheidsrechter gewoon geen rode kaarten geeft (in meerdere wedstrijden afgelopen weken) dan begint het er verdacht veel op te lijken alsof PSV kampioen MOET worden van de KNVB.
Zo beter @Napo?
Tja. 't begint al bij die gele kaart voor Vitesse in de 4e minuut ofzo. Als je dan fluit en het een kaart waardig vindt, dan moet het in die situatie rood zijn. Hoe vreemd 't ook is, er is in die situatie geen enkele manier om geel te rechtvaardigen. Al had ik niet 't idee dat er überhaupt iets aan de hand was, maar goed.Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Moet Groningen even 0-12 winnen
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Alu hoedjes op, Ajax speelt gewoon ontzettend slecht. PSV heeft gisteren ook dubieuze momenten gehad bij de arbitrage.Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Off-topic: Kan iemand hier nog een goed scheerapparaat van Philips aanbevelen? De mijne ging net stuk ...
wel graag opladen met stroom van Energie-DirectOPSLAGHOND schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:30:
Off-topic: Kan iemand hier nog een goed scheerapparaat van Philips aanbevelen? De mijne ging net stuk ...
Ik voel hier plaatsvervangende schaamte voor dit soort kansloze opmerkingen...Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Sparta verdiend gewonnen, niks op aan te merken. Den Haag mistte teveel kansen en de tweede helft leek het echt nergens meer op..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
't wordt gewaardeerd dat jullie Twente een plekje omlaag geholpen hebbenm0nk schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:32:
Sparta verdiend gewonnen, niks op aan te merken. Den Haag mistte teveel kansen en de tweede helft leek het echt nergens meer op..
Zo hoop ik ook dat Ajax Sparta gaat helpen over 2 weken, of we nou 2e of 3e worden maakt ook geen zak uit.
Het was wel 3-1 toen he. Volgens de regels is het inderdaad geel. Maar het is in de praktijk geen zekere gele kaart. Scheidsrechters geven vaak ook geen geel.Tripwire999 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Maar wat je over PSV zegt slaat werkelijk nergens op. Omdat PSV geluk heeft met late goals, wonder goals of eigen goals wordt dat door iedereen doorgetrokken naar de scheidsrechter. PSV heeft de scheidsrechter ABSOLUUT niet mee die seizoen. In het begin van het seizoen heeft PSV veel penalties tegen gehad die vaak ook niet gegeven worden.
Wat Lozano tegen Heerenveen doet zie ik Veltman en andere spelers ook doen. Die krijgen geen rood en zijn daadwerkelijk elleboogstoten.
Verder tegen Sparta uit had PSV ook last van Nijhuis. Tegen Heerenveen thuis was Higler ook niet sterk. En tegen Utrecht had Blom ook zijn dag niet (of eigenlijk wel
Je kan best claimen dat PSV geluk heeft (wat het natuurlijk ook zelf afdwingt). Maar qua scheidsrechters zit het dit seizoen eerder tegen dan mee.
Ik heb hier een prima ding van Remington , geen klachten overOPSLAGHOND schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:30:
Also leuke actie van Kramer met zijn hap uit t broodje kroket
Edit : Dat "gesprek" met kraaij en pim verbeek
[ Voor 6% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 04-03-2018 16:42 ]
Ik twijfel of ik weer een Philips neem ivmHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:39:
[...]Ik heb hier een prima ding van Remington , geen klachten over![]()
Also leuke actie van Kramer met zijn hap uit t broodje kroket
dat schijtbakke ... baarden-ding die ik steeds moet wisselen ...
Philips is geeneens meer shirtsponsor van de Philips Sport Vereniging. Niet gek natuurlijk want het hoofdkantoor van Philips staat dichterbij de Dam dan de Amsterdam ArenA
Wat een vrije trap van Messi weer
Ten Hag als je alle duels wint wordt je kampioen. (2 duels geleden)
Nou meneer ten Hag als je niks meer wint, eindig je buiten de top 3.
Tja, als de trainer dat zegt weet je dat het kampioenschap zo goed als gespeeld is.Joostje123 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:47:
Ten Hag als je alle duels wint wordt je kampioen. (2 duels geleden)
Ik vraag me af of de club van de trainer die die uitspraak doet ooit in hetzelfde jaar kampioen is geworden.
Als als als.. Als mn tante een pik had was ze m'n oom.
[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 04-03-2018 16:49 ]
Dat boeit niet joh.PolarBear schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:46:
Philips is geeneens meer shirtsponsor van de Philips Sport Vereniging. Niet gek natuurlijk want het hoofdkantoor van Philips staat dichterbij de Dam dan de Amsterdam ArenA
Opel is ook geen shirtsponsor meer van Feyenoord, maar mijn vrouw reed haar Opel ook tegen de garage ipv in de garage na de wedstrijd tegen Willem II (ze komt uit de regio Tilburg) ... kwestie van instelling ...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!