En ondertussen blijft die van Bronckhorst maar zitten. Hadden ze maar verloren van Willem II, dan was wellicht de pleuris uitgebroken. Nu blijven we doormodderen en lopen we straks in die bekerfinale gewoon Europees voetbal mis.
Gio heeft zich woensdag al versproken. Het ziet er echt naar uit dat hij intern al op de schopstoel zit. Maar, wie is er beschikbaar om (eventueel a.i.) het roer over te nemen?
alles kan off-topic
Geloof me, deze wedstrijd interesseert me niks. Sterker, laat ze maar lekker op hun klote krijgen.
Maar er is toch niemand die met droge ogen durft beweren dat dit een penalty was.
Maar er is toch niemand die met droge ogen durft beweren dat dit een penalty was.
Betwijfel dat een ander er veel meer uit haalt. Zeg niet dat hij een goede coach is maar ik betwijfel dat veel spelers echt veel beter kunnen.
Hij hinte erop dat hij nu nog verantwoordelijk was voor de opstelling. Ik weet niet meer exact wat hij zei maar mijn triggers sloegen wel meteen aan. Het was overduidelijk dat hij voor zichzelf een hele korte horizon zag.
alles kan off-topic
Sorry, maar ik durf met droge ogen te stellen dat die penalty terecht was. En gewoon olie olie oliedom van Jones.PWM schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:11:
Geloof me, deze wedstrijd interesseert me niks. Sterker, laat ze maar lekker op hun klote krijgen.
alles kan off-topic
ALS het al iets is, is het een indirecte vrije trap.Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:13:
[...]
Sorry, maar ik durf met droge ogen te stellen dat die penalty terecht was. En gewoon olie olie oliedom van Jones.
Hoe is een duw van een doelman jegens een irriterende aanvaller een pingel als de bal in de middencirkel is,....Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:13:
[...]
Sorry, maar ik durf met droge ogen te stellen dat die penalty terecht was. En gewoon olie olie oliedom van Jones.
Jones rood ok, die pingel was belachelijk.
Dit inderdaad. Als je het al een overtreding vindt, dan moet het een indirecte vrije trap zijn.Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:15:
[...]
Hoe is een duw van een doelman jegens een irriterende aanvaller een pingel als de bal in de middencirkel is,....
Een tegenstander omver duwen is gewoon een directe vrije trap. Als dat in de 16 meter is, een pingel. Dat die bal elders is is niet relevant, de bal was in het spel en de overtreding binnen de 16. 100% strafschop.Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:15:
[...]
Hoe is een duw van een doelman jegens een irriterende aanvaller een pingel als de bal in de middencirkel is,....
alles kan off-topic
Verliezen van NAC, ach, kan er ook nog wel bij. En ondertussen krijgt Gio nog steeds steun van de leiding...
Stom natuurlijk van Jones, maar je kan 'm er voor krijgen..
Waarom komt v Persie eigenlijk zo laat? Die laat je toch gewoon in de rust al warm lopen.
Het probleem zit in de defensie, beetje zinloos om dan een aanvaller te brengen.Deadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:25:
Waarom komt v Persie eigenlijk zo laat? Die laat je toch gewoon in de rust al warm lopen.
alles kan off-topic
Because Gio.Deadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:25:
Dit seizoen is om allerlei redenen goed klote voor ons Feyenoorders. Veel blessures, Gio, Champions League, Gio, geen Kuyt, Gio.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Doelde eigenlijk op aanvaller voor een aanvaller. Had hem aan het begin van de 2e helft in gebracht voor een andere aanvaller of middenvelder. In de hoop zo de 2-1 te maken.Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:26:
[...]
Het probleem zit in de defensie, beetje zinloos om dan een aanvaller te brengen.
Feyenoord heeft toch gewoon een betere selectie dan AZ? Kom op, voor het seizoen vond bijna iedereen zelfs dat Feyenoord heel goed als ingekocht. De selectie is niet helemaal in balans maar juist dan kan de coach eens wat anders proberen om de sterke punten die er wel zijn te gaan benutten. Sowieso zit er al maanden geen lijn in het spel. Dat mag je zelfs van een club uit het rechter rijtje verwachten.Deadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:11:
Betwijfel dat een ander er veel meer uit haalt. Zeg niet dat hij een goede coach is maar ik betwijfel dat veel spelers echt veel beter kunnen.
Dat zou een echte Gio wissel zijn. Poppetje wisselen zonder het spel te verbeteren.Deadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:29:
[...]
Doelde eigenlijk op aanvaller voor een aanvaller. Had hem aan het begin van de 2e helft in gebracht voor een andere aanvaller of middenvelder. In de hoop zo de 2-1 te maken.
Achterin solliciteerden Diks, Botteghin, Tapia en Vilhena veel nadrukkelijker om een defensieve wissel. Voorin loopt het wel redelijk.
alles kan off-topic
NAC heeft gemiddeld 2 tegendoelpunten per wedstrijd. Ook tegen veel mindere goden. Als je dan 1x scoort, doe je het voorin niet goed
Het liep voorin lekker maar met weinig resultaat. Juist dan zou ik een dergelijke wissel doen, vooral wanneer v persie op de bank zit.Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:31:
[...]
Dat zou een echte Gio wissel zijn. Poppetje wisselen zonder het spel te verbeteren.
Achterin solliciteerden Diks, Botteghin, Tapia en Vilhena veel nadrukkelijker om een defensieve wissel. Voorin loopt het wel redelijk.
En dat het achterin zo slecht loopt, daar heb je het probleem dat je op de bank niets hebt wat dit kan verhelpen. Door dan een v Persie erin te brengen kun je hopen dat de druk op de verdediging van NAC toeneemt en de druk op je eigen verdediging afneemt.
Die bank ja, maar dat is een keuze van de coach. Amrabat had gebracht kunnen worden, maar waarom zit Geertruida er niet?
Hoe stijf zijn Haps en Malacia? Zou een van die twee niet op rechts of cv kunnen spelen?
Hoe stijf zijn Haps en Malacia? Zou een van die twee niet op rechts of cv kunnen spelen?
alles kan off-topic
Ik vraag me ook wel eens af of één van die twee niet een linie naar voren kan.
Amrabat valt de laatste tijd tegen, dat is meer een horizontale stap.Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:37:
Die bank ja, maar dat is een keuze van de coach. Amrabat had gebracht kunnen worden, maar waarom zit Geertruida er niet?
Uiteindelijk breng je v Persie erin wanneer je al 2-1 achterstaat, die had gewoon voor de 2-1 moeten komen.
Kan keer gebeuren, maar 2x?dr.lowtune schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:25:
Verliezen van NAC, ach, kan er ook nog wel bij. En ondertussen krijgt Gio nog steeds steun van de leiding...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou kan Feyenoord toch niet anders dan die prutser ontslaan?
Wanprestatie, je verliest nu door Nijhuis, maar wat een schandalige pot speelden ze weer eens.
Wanprestatie, je verliest nu door Nijhuis, maar wat een schandalige pot speelden ze weer eens.
Was het maar twee keer....
alles kan off-topic
Wel lekker voor NAC, die nemen nu wat afstand en ik denk dat nu misschien al vast staat welke 3 clubs de laatste 3 plekken mogen verdelen.
Ze sparen nu voor de bekerfinale. Ook NAC is dan te sterk en volgende week een voorproefje tegen AZLeon Zwiers schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:39:
Nou kan Feyenoord toch niet anders dan die prutser ontslaan?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Feyeboorn heeft een nieuw unicum te pakken , als landskampioen twee keer verliezen van een promovendus
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Feyenoord verloor ook thuis van NAC, daarom die 2x keer...
Maar die gaat verloren zo en dan heb je helemaal niks. Ook dat kun je Gio kwalijk nemen. Dat eindeloze staren naar die bekerfinale slaat ook over op de spelers. Iedereen bij Feyenoord schijnt nu te denken dat we nu voor de kat zijn *** spelen.Hackus schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Ze sparen nu voor de bekerfinale. Ook NAC is dan te sterk en volgende week een voorproefje tegen AZ
Ok, twee keer NAC, maar helaas zijn er meer punten verloren in zwaar ondermaatse wedstrijden tegen vergelijkbare of mindere clubs.JustSomeone schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:44:
[...]
Feyenoord verloor ook thuis van NAC, daarom die 2x keer...
alles kan off-topic
Tja....D-e-n schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Maar die gaat verloren zo en dan heb je helemaal niks. Ook dat kun je Gio kwalijk nemen. Dat eindeloze staren naar die bekerfinale slaat ook over op de spelers. Iedereen bij Feyenoord schijnt nu te denken dat we nu voor de kat zijn *** spelen.
Ik snap Gio ook niet. zie ook nergens enige verbetering of dergelijk, op misschien 1-2 wedstrijden na.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De spelers die stappen moeten zetten worden ook niet beter.Hackus schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:47:
[...]
Tja....
Ik snap Gio ook niet. zie ook nergens enige verbetering of dergelijk, op misschien 1-2 wedstrijden na.
Dat is een gevolg helaasDeadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:48:
[...]
De spelers die stappen moeten zetten worden ook niet beter.
Denk dat het ook gewoon aan de spelers ligt, en dan bedoel ik de spelers die er al een paar jaar zijn.
Denk dat teveel spelers alleen presteren wanneer er een leider is die ze een schop onder hun kont geeft zoals Kuyt.
V Persie is die leider niet.
Een van de spelers die momenteel totaal niet rendeert is Jorgensen. Die had echt verkocht moeten worden afgelopen januari.
Voor het huidige Feyenoord is hij veel te traag en te lui. Hij is sterk aan de bal, maar niet de buitenkwaliteit die zijn traagheid compenseert.
Voor het huidige Feyenoord is hij veel te traag en te lui. Hij is sterk aan de bal, maar niet de buitenkwaliteit die zijn traagheid compenseert.
alles kan off-topic
Je kunt het niet afgeven op V Persie die er net (half) loopt. Een trainer coach moet met zijn staf de boel goed hebben. Je kunt al zien dat Kuyt veel invloed had. Maar Gio kan het dus niet zonder zo'n speler. Dan ben je gewoon niet geschikt als trainer coachDeadsy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:57:
[...]
Denk dat het ook gewoon aan de spelers ligt, en dan bedoel ik de spelers die er al een paar jaar zijn.
Denk dat teveel spelers alleen presteren wanneer er een leider is die ze een schop onder hun kont geeft zoals Kuyt.
V Persie is die leider niet.
Inderdaad, zelfs zonder deze zwakke punten had hij weg gemogen.Ankona schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:00:
Een van de spelers die momenteel totaal niet rendeert is Jorgensen. Die had echt verkocht moeten worden afgelopen januari.
Ze deden al niet meer mee om de titel en dan had je een half jaar gehad om voor een vervanger te kijken, wetende hoeveel je te besteden hebt.
Dan had je of zonder spits gespeeld zolang v Persie fit werd of gewoon Larsson of Vente in de spits.
@Hackus
Geef ook niet op hem af, zeg gewoon dat hij geen leider is. En dat heb ik ook nooit in hem gezien.
edit:
Toen hij kwam en sommigen zagen in hem de oplossing hadden ze het er in een programma over. En toen legde iemand perfect uit dat hij geen leider is.
Dat hij zich bij Oranje altijd afzonderde etc
[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 03-03-2018 23:06 ]
@Deadsy klopt, dat zei ik ook toen ze met V Persie aankwamen.
Van Persie laat toch met bepaalde aannames al zien dat hij meer technische bagage heeft dan elke andere eredivisie speler. Je hoeft ook geen type Kuijt te zijn om een elftal omhoog te krikken.
By the way : Kuijt deed dat het eerste seizoen ook niet dus dat is sowieso onzin. Je mist vooral zijn goals dit seizoen.
By the way : Kuijt deed dat het eerste seizoen ook niet dus dat is sowieso onzin. Je mist vooral zijn goals dit seizoen.
Je hebt iemand nodig die de jongere spelers corrigeert wanneer ze voor de zoveelste keer zich vast lopen, of een afstandsschot in de 2e ring werken en dan denken dat ze goed bezig zijn.D-e-n schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:13:
Van Persie laat toch met bepaalde aannames al zien dat hij meer technische bagage heeft dan elke andere eredivisie speler. Je hoeft ook geen type Kuijt te zijn om een elftal omhoog te krikken.
En dat kun je op het veld doen maar ook in de kleedkamer of tribune.
En ja v Persie laat klasse zien, maar naast goals hebben ze ook een aanvoerder nodig.
En waarom laat v Persie de vrije trap over aan Vilhena?
Maar dat corrigeren van jonge spelers werkte met Kuijt ook niet in zijn eerste seizoen. Toen hadden we Advocaat nodig om het elftal weer op de rails te krijgen. Er moet gewoon meer coaching zijn vanuit de hoofdcoach.
Wat is die Stijn Vreven toch een ongeleid projectiel zeg, dit is al de zoveelste keer dat hij naar de tribune wordt verwezen. En dan bij het interview van de NOS nog weglopen ook als er een vraag over wordt gesteld.
Verder natuurlijk een wan vertoning van Feyenoord. Die lijken echt alleen maar voor de beker te willen gaan en laten de rest gewoon versloffen. Ik zie ze overigens niet zomaar de beker van AZ winnen, die draaien als een tierelier.
Verder natuurlijk een wan vertoning van Feyenoord. Die lijken echt alleen maar voor de beker te willen gaan en laten de rest gewoon versloffen. Ik zie ze overigens niet zomaar de beker van AZ winnen, die draaien als een tierelier.
@Vlassie1980
Ik moet altijd wel lachen als ik die man zie. Soms ook wel leuk om even naar te kijken
Overigens zul je zien dat Feyenoord die finale wint en voor de rest ruk speelt. Die gasten hebben allemaal een motivatie probleem, iets wat voetballers zoals Kuyt, Robben en al die andere top spelers niet hebben..
Ik moet altijd wel lachen als ik die man zie. Soms ook wel leuk om even naar te kijken
Overigens zul je zien dat Feyenoord die finale wint en voor de rest ruk speelt. Die gasten hebben allemaal een motivatie probleem, iets wat voetballers zoals Kuyt, Robben en al die andere top spelers niet hebben..
Ik vind dat motivatie probleem maar een excuus. Het is volstrekt logisch dat je tegen een NAC met een andere instelling speelt dan pak 'm beet tegen Ajax.
Het is aan de trainer om de vastigheid in te slepen. Een tactiek te bedenken.
Een NAC moet je kapot spelen door gebruik te maken van je sterke punten. Niet kapot spelen omdat je meer arbeid ga verrichten.
Feyenoord heeft geen tactiek. Geen vaste patronen. Het is totaal afhankelijk van de ingevingen van individuen.
3 jaar lang werk je aan een elftal en dan zie je dit.... Ik hoop echt dat hij de eer aan zichzelf houdt anders mag Martin 'm van mij ontslaan.
Ik ben er wel klaar mee.
Het is aan de trainer om de vastigheid in te slepen. Een tactiek te bedenken.
Een NAC moet je kapot spelen door gebruik te maken van je sterke punten. Niet kapot spelen omdat je meer arbeid ga verrichten.
Feyenoord heeft geen tactiek. Geen vaste patronen. Het is totaal afhankelijk van de ingevingen van individuen.
3 jaar lang werk je aan een elftal en dan zie je dit.... Ik hoop echt dat hij de eer aan zichzelf houdt anders mag Martin 'm van mij ontslaan.
Ik ben er wel klaar mee.
Als een top sporter zich niet kan motiveren om te spelen tegen welke ploeg dan ook, dan vraag ik me af waarom je dan met top sport bezig bent. Het zou toch normaal moeten zijn dat je elke week gewoon wilt winnen en daar samen voor gaat!
Over arbeid praat ik niet, je moet gewoon als team sterk en tactisch staan inderdaad. Dat ben ik helemaal met je eens.
Over arbeid praat ik niet, je moet gewoon als team sterk en tactisch staan inderdaad. Dat ben ik helemaal met je eens.
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 04-03-2018 10:18 ]
Maar ik begrijp dat van Persie nog steeds niet fit genoeg is voor een hele wedstrijd? Of kan hij dat maar één keer per week? Dat die 80 minuten tegen Willem II afgelopen week er nog dermate inhakken dat hij gisteren maar een half uurtje kan spelen? Toch vreemd als je ala Feyenoord zijnde zegt dat je een fitte van Persie hebt aangetrokken. Of wil Gio hem in de weekenden sparen voor die ene bekerfinale op 22 april?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
resterende partijen Eredivisie speelronde 26
04.03. 12:30 PEC Zwolle v VVV-Venlo
04.03. 14:30 Sparta v ADO Den Haag
04.03. 14:30 Vitesse v Ajax
04.03. 16:45 FC Twente v FC Groningen
04.03. 12:30 PEC Zwolle v VVV-Venlo
04.03. 14:30 Sparta v ADO Den Haag
04.03. 14:30 Vitesse v Ajax
04.03. 16:45 FC Twente v FC Groningen
Sneijder stopt als international
lijkt mij een goed moment, Koeman moet werken aan de toekomst.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heuj NAC
Heel benieuwd naar vanmiddag...
Aan de ene kant zie ik ons wel 1-3 winnen bij Vitesse, aan de andere kant zie ik ons ook wel weer gelijkspelen.
Deze jaargang al 3 2 van de 7 wedstrijden gelijkgespeeld (Utrecht, PEC en Ado), waardoor het gat nu 10 punten is in plaats van 4. En dan zul je zien dat we de wedstrijd tegen PSV, die er toe had kúnnen doen, gewoon winnen.
Ik snap dat het frustrerend kan zijn om Feyenoorder te zijn, maar als Ajacied is het ook geen pretje hoor
Aan de ene kant zie ik ons wel 1-3 winnen bij Vitesse, aan de andere kant zie ik ons ook wel weer gelijkspelen.
Deze jaargang al 3 2 van de 7 wedstrijden gelijkgespeeld (Utrecht, PEC en Ado), waardoor het gat nu 10 punten is in plaats van 4. En dan zul je zien dat we de wedstrijd tegen PSV, die er toe had kúnnen doen, gewoon winnen.
Ik snap dat het frustrerend kan zijn om Feyenoorder te zijn, maar als Ajacied is het ook geen pretje hoor
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De naam is ook lachwekkend achterhaalt, want tegenwoordig is het merendeel van de deelnemende clubs helemaal geen kampioen, dus hoezo "champions"? Het is allang geen Europa Cup 1 meer..FreakNL schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:52:
Champions league is uitgegroeid tot een gedrocht.
Ze kunnen het beter de Euro Premier League gaan noemen.. Waar de Euro ook voor het geld staat..
[ Voor 37% gewijzigd door Inflatable op 04-03-2018 11:13 ]
PEC hebben jullie gewonnen hoor.dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:05:
Heuj NAC![]()
Deze jaargang al 3 van de 7 wedstrijden gelijkgespeeld (Utrecht, PEC en Ado), waardoor het gat nu 10 punten is in plaats van 4. En dan zul je zien dat we de wedstrijd tegen PSV, die er toe had kúnnen doen, gewoon winnen.
Ik denk overigens dat je als Ajacied gefrustreerder zou moeten zijn dan als Feyenoorder.. Ajacieden mogen dit jaar hun 4e kruisje opspelden. (Kruisjes staan toch voor het hoeveelste jaar achtereen er geen enkele prijs is gewonnen?)
Beschamend.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Yep... en als je het grootste budget hebt, de meeste talenten en pretendeerd het mooiste voetbal te spelen dan is het gewoon een wanprestatie van jewelste.
Een lichtpuntje voor vanmiddag; door de afwezigheid van Dolberg en Huntelaar zit Mateo Cassierra bij de selectie. Ik hoop van harte dat hij in de basis staat in plaats van bijvoorbeeld Siem de Jong als spits.
Een lichtpuntje voor vanmiddag; door de afwezigheid van Dolberg en Huntelaar zit Mateo Cassierra bij de selectie. Ik hoop van harte dat hij in de basis staat in plaats van bijvoorbeeld Siem de Jong als spits.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sneijder zag er ook wel wat te zwaar uit van de week.Martinusz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:01:
Sneijder stopt als internationallijkt mij een goed moment, Koeman moet werken aan de toekomst.
De prijzen komen vanzelf wel weer een keer, een aantal jaar zonder gaan we niet dood van hoorSt@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:28:
[...]
Ik denk overigens dat je als Ajacied gefrustreerder zou moeten zijn dan als Feyenoorder.. Ajacieden mogen dit jaar hun 4e kruisje opspelden. (Kruisjes staan toch voor het hoeveelste jaar achtereen er geen enkele prijs is gewonnen?)
Begrijpelijk, 33 jaar en speelt in Qatar.Martinusz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:01:
Sneijder stopt als internationallijkt mij een goed moment, Koeman moet werken aan de toekomst.
Maar wat een geweldige speler was het toch voor Oranje. De wedstrijd tegen Schotland waarin hij en Van Nistelrooy ons naar het EK schieten. De goals tegen Brazilië in 2010 en deze bizarre wedstrijd tegen Frankrijk met geweldige goals van Robben en Sneijder
Ik heb toch het idee dat dit vooral bij de 'helemaal niets in Amsterdam' mensen leeft. Tuurlijk, vier jaar op rij geen prijs pakken is best zuur, maar de vier jaar ervoor pak je vier keer het kampioenschap. Bovendien hebben we een Europese finale gespeeld en zaten we twee van de afgelopen vier jaar héél erg dicht tegen het kampioenschap aan (Graafschap uit, anyone?). Dat zijn geen prijzen, en je koopt er dus helemaal niks voor, maar om het nou beschamend ter noemen, mwah... Met een beetje meer geluk had het er héél anders uitgezien.St@m schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:28:
[...]
PEC hebben jullie gewonnen hoor.
Beschamend.
Tsjah met een beetje pech ook, dan had je helemaal niks gehad, want het voetbal onder de Boer was ook behoorlijk slecht. Het was dat de andere 'topteams' de zaakjes ook niet op orde hadden. Het voetbal is op dit moment dan wel weer wat beter, dus dat zou ik wel positief noemen.Jorizzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb toch het idee dat dit vooral bij de 'helemaal niets in Amsterdam' mensen leeft. Tuurlijk, vier jaar op rij geen prijs pakken is best zuur, maar de vier jaar ervoor pak je vier keer het kampioenschap. Bovendien hebben we een Europese finale gespeeld en zaten we twee van de afgelopen vier jaar héél erg dicht tegen het kampioenschap aan (Graafschap uit, anyone?). Dat zijn geen prijzen, en je koopt er dus helemaal niks voor, maar om het nou beschamend ter noemen, mwah... Met een beetje meer geluk had het er héél anders uitgezien.
Dat was niet alleen tijdens de 4 jaar onder de Boer zo, dat geldt voor meerdere kampioenen.Snowdog schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:18:
[...]
Tsjah met een beetje pech ook, dan had je helemaal niks gehad, want het voetbal onder de Boer was ook behoorlijk slecht. Het was dat de andere 'topteams' de zaakjes ook niet op orde hadden.
De keren dat de kampioen écht de beste was staan in schril contrast met de keren dat de kampioen de minst slechte was
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Neuh, dat leeft net zo goed bij de supporters zelf. Als Ajax wil je gewoon elk jaar kampioen worden, niet 4 jaar wel en "dat het dan niet erg is als het 4 jaar niet lukt". Zeker niet als je er aan het begin van de zomer enorm goed voorstaat en het dan zelf verkloot door Keizer aan te stellen.Jorizzz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb toch het idee dat dit vooral bij de 'helemaal niets in Amsterdam' mensen leeft. Tuurlijk, vier jaar op rij geen prijs pakken is best zuur, maar de vier jaar ervoor pak je vier keer het kampioenschap. Bovendien hebben we een Europese finale gespeeld en zaten we twee van de afgelopen vier jaar héél erg dicht tegen het kampioenschap aan (Graafschap uit, anyone?). Dat zijn geen prijzen, en je koopt er dus helemaal niks voor, maar om het nou beschamend ter noemen, mwah... Met een beetje meer geluk had het er héél anders uitgezien.
Ajax had al veel eerder een 'Bayern Munchen' situatie kunnen creëren. Het verschil met de begrotingen is enorm.Han schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:37:
Yep... en als je het grootste budget hebt, de meeste talenten en pretendeerd het mooiste voetbal te spelen dan is het gewoon een wanprestatie van jewelste.
Maar door mismanagement komt het er nooit uit waardoor je elk jaar weer op 0 begint. Blijft het wel spannend, tot 10 wedstrijden voor het einde. Daarna haak je af.
Ten Hag gaat daar natuurlijk niet in mee, met z'n anti-wissel beleid. Gewoon weer Siem in de spits.
Maar goed het probleem is dat bij PSV men ook kampioenschappen wil en ook Feyenoord fans willen en eisen dat en er kan maar 1 kampioen worden. Dus de kampioenschappen zullen verdeeld moeten worden onder deze clubs en af en toe een outsider. Vind het niet schandalig als een Ajax geen kampioen wordt.
Ajax doet het dit jaar best prima, doen mee met het kampioenschap en staan er niet zo heel ver van daan. Feyenoord daarentegen heeft wel een slecht seizoen.
Ajax doet het dit jaar best prima, doen mee met het kampioenschap en staan er niet zo heel ver van daan. Feyenoord daarentegen heeft wel een slecht seizoen.
Dat Sneijder nu aangeeft te stoppen als internationaal, het eerste wat in mij opkwam was "duh".
Dit had hij eerder moeten doen.
Hij speelt in een competitie die niemand serieus neemt en de laatste interlands werd hij alleen geselecteerd omdat men hem het record gunde, niet omdat hij nog zo goed was.
Koeman heeft gewoon aangegeven dat hij niet meer in de plannen voorkomt en daarom bedankt hij.
Dit had hij eerder moeten doen.
Hij speelt in een competitie die niemand serieus neemt en de laatste interlands werd hij alleen geselecteerd omdat men hem het record gunde, niet omdat hij nog zo goed was.
Koeman heeft gewoon aangegeven dat hij niet meer in de plannen voorkomt en daarom bedankt hij.
Sportief van ten Hag... Vitesse nog meer kans gunnen door met 10 man te spelen
XXXVI
Jamaar... We passen toch zo lekker veel naar elkaar, wat zeur je nouephymerous schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:48:
Sportief van ten Hag... Vitesse nog meer kans gunnen door met 10 man te spelen
Tuurlijk leeft het óók onder de Ajacieden zelf, maar wat ik zeg: ik heb het idee dat het onder de misgunners altijd net wat meer leeft. Ter compensatie van eigen resultaten waarschijnlijk...toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:15:
[...]
Neuh, dat leeft net zo goed bij de supporters zelf. Als Ajax wil je gewoon elk jaar kampioen worden, niet 4 jaar wel en "dat het dan niet erg is als het 4 jaar niet lukt". Zeker niet als je er aan het begin van de zomer enorm goed voorstaat en het dan zelf verkloot door Keizer aan te stellen.
Ajax wordt waarschijnlijk voor de 4e keer op rij 2e. Wel constant.
Alles beter dan schijtbakkenvoetbal en/of een opzichtig falende trainer ... Oh nee wacht ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
In ieder geval geen Leo, dus dat is vast 1 reden minder om de tv meteen weer uit te zetten
Kijk nou, het Gelredome zit vol
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Heeft het publiek betaald gekregen dan om te komen ?
Het komt wel vaker voor dat zwervers/schoolkinderen/lokale clubs gratis kaarten krijgen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:29:
[...]Heeft het publiek betaald gekregen dan om te komen ?
Benieuwd of Ajax er nog enige spanning in kan houden. Ben er bang voor van niet.
Nee, stadion is gekrompen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:29:
[...]
Heeft het publiek betaald gekregen dan om te komen ?
Ze hebben de stoeltjes aan de bovenkant afgeschermd zodat het voller lijkt. 
Grote kans dat er ook Ajax aanhang in de thuisvakken zit.
Grote kans dat er ook Ajax aanhang in de thuisvakken zit.
Wat een brakke pass van Neres! Waarom niet zelf? Eerste keer dat ie doorkwam gaf ie ook al zo’n rare harde bal door de hele 16.
Veltman
Mooi doelpunt wat je twee keer in je carriers maakt iddTerranova schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:46:
gaan we weer...
Ajax moet echt op gaan passen voor die 2e plaats nu.
Kluivert vond dat hij wel aan zijn inspanningsverplichting had voldaan.toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:48:
Heerlijke goal, maar waarom mag ie zo vrij schieten...
Waarom is Veltman aanvoerder?toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:48:
Heerlijke goal, maar waarom mag ie zo vrij schieten...
Andere aanvoerder verandert echt helemaal niks aan wat er op t veld gebeurt
Marktwaarde?
In ieder geval niet op basis van voetballende kwaliteiten, die terugspeelbal over de zijlijn was er pakkend.
Basis speler die het langst in de selectie zitdutchgio schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:52:
[...]
Marktwaarde?
In ieder geval niet op basis van voetballende kwaliteiten, die terugspeelbal over de zijlijn was er pakkend.
Met ellebogen werk kom je hogerop.
alles kan off-topic
Wat een idioten lopen er toch voorin momenteel. Alle ballen springen 10m van de voet af. De Jong, Neres... Ziyech geeft weer 4 van de 5 keer een pass met balverlies.
Zondagsschot tegen en het gaat weer spannend worden wat de kale baas nu weer gaat mompelen in de rust.
Ben benieuwd welke jong Ajax speler in de 80e minuut mag debuteren vandaag in elk geval.
Extra edit: mooi schot weer van Ziyech. Wonderlijk dat die nog in Ajax 1 speelt
Zondagsschot tegen en het gaat weer spannend worden wat de kale baas nu weer gaat mompelen in de rust.
Ben benieuwd welke jong Ajax speler in de 80e minuut mag debuteren vandaag in elk geval.
Extra edit: mooi schot weer van Ziyech. Wonderlijk dat die nog in Ajax 1 speelt
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 04-03-2018 14:57 ]
oh, vertel?Ankona schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:55:
Met ellebogen werk kom je hogerop.
Wie het laatste in het alfabet is, die is hem...
Nee jij niet Ziyech, met je zure hoofd.
Nee jij niet Ziyech, met je zure hoofd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"matavz kwam zich er ook nog even mee bemoeien als experts met tickjes in het gezicht , kuijpers geeft aan dat dat niet nodig is"
Savage comentator
Maar geeft wat mij betreft wel aan dat deze trainer niet zo verschilt qua inzicht/capaciteit vergeleken met zijn voorganger.toolkist schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:51:
[...]Andere aanvoerder verandert echt helemaal niks aan wat er op t veld gebeurt
Hele fraaie goal, dat mag gezegd worden.
Nog ruim een uur, er is nog geen man overboord.
Nog ruim een uur, er is nog geen man overboord.
Alsof er ook maar 1 coach is die halverwege het seizoen zn captain gaat veranderen als daar niet direct aanleiding toe isOPSLAGHOND schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:57:
[...]
Maar geeft wat mij betreft wel aan dat deze trainer niet zo verschilt qua inzicht/capaciteit vergeleken met zijn voorganger.
Hmmm daar had kuijpers hem ook op de stip kunnen leggen. Tagliatellie werpt zich er eig gewoon voor.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!