Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.613 views

Onderwerpen

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Martinusz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:21:
Het lijkt erop dat Kluivert niet gaat verlengen bij Ajax, gaat hij zijn carriere nu al vergooien bij een grote club :) je zou denken dat die jonge gasten het weleens leren, maarja Raiola he... :X
Waar haal je dat nieuws vandaan? Het enige wat ik vind is een twitterbericht van een random dude die zegt dat ie 't gehoord heeft van degene die de rondleidingen doet door de Arena. Dat lijkt me niet het meest betrouwbare bericht :D

Het zou me helaas niks verbazen... Raiola als zaakwaarnemer, die heeft maar één doel. Ken weinig spelers die lang bij Ajax zijn gebleven met Raiola als zaakwaarnemer. Sommige waren onhoudbaar, maar het grootste deel had nog niks bewezen of stond al op het punt te vertrekken naar een grotere competitie en club. Ouasim Bouy zit nu lekker bij Leeds United, gold als een groot talent in de jeugd van Ajax. Door gebrek aan speeltijd op cruciale momenten nooit eruit gekomen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
JanW schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:25:
[...]

Waar haal je dat nieuws vandaan? Het enige wat ik vind is een twitterbericht van een random dude die zegt dat ie 't gehoord heeft van degene die de rondleidingen doet door de Arena. Dat lijkt me niet het meest betrouwbare bericht :D

Het zou me helaas niks verbazen... Raiola als zaakwaarnemer, die heeft maar één doel. Ken weinig spelers die lang bij Ajax zijn gebleven met Raiola als zaakwaarnemer. Sommige waren onhoudbaar, maar het grootste deel had nog niks bewezen of stond al op het punt te vertrekken naar een grotere competitie en club. Ouasim Bouy zit nu lekker bij Leeds United, gold als een groot talent in de jeugd van Ajax. Door gebrek aan speeltijd op cruciale momenten nooit eruit gekomen.
Bouy raakte geloof ik al snel geblesseerd bij Juve.
Maar die transfer was inderdaad nog veel te vroeg en werd continu verhuurd. Het kan voor je ontwikkeling echt niet goed zijn als je elk jaar naar een nieuwe club gaat.
Is ook gewoon na zijn transfer naar Juve denk ik volledig in de steek gelaten en werd aan clubs verhuurd waar hij totaal niets te zoeken had. Zoals een HSV welke in de degradatie zone zat.

En als ik het goed heb zit hij nu bij een 2e divisie club in Spanje, Leeds heeft hem verhuurd.

Kijk bijvoorbeeld naar al die talentjes die naar Chelsea en City enzo gaan en continu verhuurd worden.
Zoals Piazon, kennen we hem nog van Chelsea 2, uh ik bedoel Vitesse.
Wikipedia: Lucas Piazon

In 2012 ging hij naar Chelsea en is daar nog steeds onder contract, is wel al aan 5e huur club bezig.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 23-02-2018 18:51 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Zit Groningen te kijken, maar jeetje NAC krijgt gewoon makkelijk de beste kansen daar. Best wel ernstig.

Alle belchinezen nog aan toe. 1-0 eigen doelpunt :')

[ Voor 21% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 23-02-2018 21:32 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:06
Sorry Ajacieden. Gio spaart ook v Persie nog. Naast alle geblesseerden en uit vorm zijnden word het nu wel een walk over voor PSV zo.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:21:
Het lijkt erop dat Kluivert niet gaat verlengen bij Ajax, gaat hij zijn carriere nu al vergooien bij een grote club :) je zou denken dat die jonge gasten het weleens leren, maarja Raiola he... :X
Geloof er helemaal niks van. Die jongen luistert echt wel eerder naar z'n pa dan naar z'n zaakwaarnemer. Gewoon een spel voor hoger salaris.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vanuit Feyenoord gezien op zich begrijpelijk... maar wanneer je jezelf als topploeg ziet en als titelkandidaat beschouwd is het eigenlijk best triest dat je spelers gaat sparen voor een thuiswedstrijd tegen Willem II. Blijkbaar kan het elftal dat niet aan.

Gelukkig mist PSV Lozano en is daarmee in mijn ogen alle kwaliteit en creativiteit zo ongeveer verdwenen uit dat elftal. En van Ginkel komt net terug van een blessure dus die gaat vast weer overcompenseren met domme overredingen. Al met al acht ik Feyenoord thuis zeker niet kansloos en voorspel ik een gelijkspel :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Han schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:35:
Vanuit Feyenoord gezien op zich begrijpelijk... maar wanneer je jezelf als topploeg ziet en als titelkandidaat beschouwd is het eigenlijk best triest dat je spelers gaat sparen voor een thuiswedstrijd tegen Willem II. Blijkbaar kan het elftal dat niet aan.

Gelukkig mist PSV Lozano en is daarmee in mijn ogen alle kwaliteit en creativiteit zo ongeveer verdwenen uit dat elftal. En van Ginkel komt net terug van een blessure dus die gaat vast weer overcompenseren met domme overredingen. Al met al acht ik Feyenoord thuis zeker niet kansloos en voorspel ik een gelijkspel :)
Tja, v Persie is niet klaar voor meerdere potjes per week, dat snap ik nog wel. En de beker word als belangrijker gezien. Maar laat m dan iig een half uur spelen in t begin.

Je mist al zowat je halve basiselftal. Komt Gio dan nu weer aan met de niet in vorm zijnde Toornstra naast de standaard betonmiddenvelders?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Gisteren mijn club fc Groningen zitten kijken.
Tjonge ik heb in decennia niet zo slecht voetbal gezien.
Gelukkig maakte nac de kansen ook niet af.

Zodra de fc de bal achterin afpak, gelijk naar voren rossen en zijn ze hem weer kwijt. Terwijl als de tegenstander compact staat en er de ruimte niet is, het opeens wel willen uittikken. Heel onlogisch.

En ik zie bijvoorbeeld een Bacuna aan de lopende band week in week uit schoten afleveren die hoog over gaan.
Misschien eens praten met hem om het in elk geval lager te houden? En daar op trainen?

Iedereen kan wel zeggen dat het niet aan Faber ligt maar dit is toch echt coach werk.
Bij Nec profiteerde hij van een goed team destijds maar volgens mij is Faber gewoon een niet al te beste coach

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-02-2018 10:39 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Tja, v Persie is niet klaar voor meerdere potjes per week, dat snap ik nog wel. En de beker word als belangrijker gezien. Maar laat m dan iig een half uur spelen in t begin.

Je mist al zowat je halve basiselftal. Komt Gio dan nu weer aan met de niet in vorm zijnde Toornstra naast de standaard betonmiddenvelders?
Het is ook gewoon tactisch. Gio wil geen 442 spelen met Jorgensen en Van Persie, dus Van Persie zou dan op het middenveld moeten en de vraag is of dat tegen PSV een goed idee is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
ph4ge schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:52:
[...]

Het is ook gewoon tactisch. Gio wil geen 442 spelen met Jorgensen en Van Persie, dus Van Persie zou dan op het middenveld moeten en de vraag is of dat tegen PSV een goed idee is.
Gio en tactisch? :+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is echt gebeurd, geen fotosjop:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWzm0WOW0AEZYvT.jpg

De keeper van Duisburg ging wat drinken en lette niet op dat er al een counter was, en de verdediger de bal terugkopte :+ . De aanvaller Kutschke tikte hem daarna in.

https://www.thesportsman....-goal-as-he-takes-a-drink

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 24-02-2018 15:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:10:
Sorry Ajacieden. Gio spaart ook v Persie nog. Naast alle geblesseerden en uit vorm zijnden word het nu wel een walk over voor PSV zo.
Psv zonder Locadia en Lozano. Dat is schijtbakken voetbal zonder dodelijke counter. Als Feyenoord ook gewoon de boel in het slot gooit komt PSV er echt niet overheen walsen. En PSV moet de punten halen, Feyenoord speelt alleen voor de eer en om de selectie fit en scherp te houden voor de beker.

alles kan off-topic

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als je de boel moet sparen voor Willemll, is er echt iets niet goed bij Feyenoord

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ankona
Hackus schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:13:
Als je de boel moet sparen voor Willemll, is er echt iets niet goed bij Feyenoord
Klopt, er zijn al wat blessures en niet alle plekken hebben drie dubbele volwaardige bezetting.

alles kan off-topic

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:59
Ankona schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:16:
[...]

Klopt, er zijn al wat blessures en niet alle plekken hebben drie dubbele volwaardige bezetting.
Dan nog. Het is verdorie de nummer 15 van de competitie.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Han
  • Niet online

Han

Daarnaast lijkt het mij geen verkeerde keuze om Feyenoord al te laten spelen in de opstelling zoals deze ook voor Willem II is bedacht. Nu staat er drie wedstrijden achter elkaar een andere samenstelling, kan nooit bevordelijk zijn

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Faddermakker schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Er is al van een paar nummers laatst verloren dit seizoen. Onder Gio is alles mogelijk

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:50:
Er is al van een paar nummers laatst verloren dit seizoen. Onder Gio is alles mogelijk
Spelers rust geven voor een wedstrijd tegen Willem II... schijtbakkenvoetbal :P

• LZ86
Han schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Spelers rust geven voor een wedstrijd tegen Willem II... schijtbakkenvoetbal :P
Dan verliezen we morgen zowieso, de koningen van het schijtbakkenvoetbal pak je niet op hun eigen spelletje :+

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Het erge is dat GvB dat zelf ook weet. :+

• Ankona
Faddermakker schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Az had het net aardig lastig tegen de nummer 18. En vergeet niet dat Willem II nog altijd een stuk hoger staat dan bijvoorbeeld Twente.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Sjongejongejonge....

Ga ik een keer op vakantie dit jaar, gooit iedereen de pet er naar. Echt, als ik ook gewoon niet in Nederland ben gaat het helemaal mis. En bedankt, m’n hele toto naar de kloten;

Vitesse staat achter tegen VVV,
Heerenveen achter tegen Excelsior,
PEC achter tegen Heracles.

Puinhoop :|

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zodra je spelers gaat sparen voor Willem II en een "topspeler" die na tig weken nog niet fit is gaat verdedigen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qHb2xKpqcwWAA7nPN6Z2pErh/full.jpg

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Ze zijn wel heel bang dat Feyenoord de punten aan PSV kado gaat doen. Misschien niet eens zo'n slecht idee ;)

• Ankona
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:06:
Ze zijn wel heel bang dat Feyenoord de punten aan PSV kado gaat doen. Misschien niet eens zo'n slecht idee ;)
Het is inderdaad wel erg opvallend wat een issue het voor de buitenstaanders is.

alles kan off-topic

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:06:
Dan zou men het belangrijker vinden dat de ander niet wint dan dat de eigen club succes heeft. Echte supporters.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Deadsy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Dan zou men het belangrijker vinden dat de ander niet wint dan dat de eigen club succes heeft. Echte supporters.
Uiteindelijk zie ik Feyenoord gewoon graag winnen morgen. En de spelers nog meer. Maar mocht PSV sterker zijn en winnen zal ik me daar wel wat makkelijker bij neerleggen deze keer.

• toolkist
  • Niet online
Heracles "gaat in gesprek" met die supporter die het zo nodig vindt om bij de boarding te staan en dan een glas bier over Boer leeg te gieten als die vlak voor hem een bal op moet pakken. Ik mag toch hopen dat dat gesprek eenrichtingsverkeer is en alleen de mededeling "je komt er hier nooit meer in" betreft...

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aangezien ik de voorspellingen vorige week ook goed had; Feyenoord en Ajax winnen allebei

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Ik zie liever Toornstra in de basis in de Kuip dan in het Philips Stadion, aangezien hij toch alleen maar in thuiswedstrijden scoort.. Dus wat dat betreft is het niet zo'n ramp als hij speelt ipv van Persie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
toolkist schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:40:
Heracles "gaat in gesprek" met die supporter die het zo nodig vindt om bij de boarding te staan en dan een glas bier over Boer leeg te gieten als die vlak voor hem een bal op moet pakken. Ik mag toch hopen dat dat gesprek eenrichtingsverkeer is en alleen de mededeling "je komt er hier nooit meer in" betreft...
Zo iemand verdient sowieso een stadionverbod, pure bier verspilling!!! :(

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Maar het is toch zo'n leuke club dat Heracles!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
Zit de hoogtepunten van gisteren te kijken, maar je schrikt gewoon van waar je naar zit te kijken. Die 2 - 1 bij AZ - Sparta. Gast "rent" 30 meter met de bal, niemand pakt hem aan, komt in de zestien, 5 man staan te kijken, niemand pakt hem aan en hij prikt die bal erin. Dat zie je bij ons in de reserve 5de klasse nog geen eens en dit is dan betaald voetbal. En maar over het niveau van de andere wedstrijden te zwijgen. Het lijkt niet eens op voetbal. 8)7

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:35
Feyenoord gaat verliezen.

Dit kan direct na de wedstrijd worden goedgepraat door de trainer met "focus op beker" en achterban kan zeggen "dan wordt Ajax tenminste geen kampioen".

Het zou tenslotte ook raar zijn als Feyenoord Ajax een handje zou helpen. Daarnaast hielp PSV (via Zoet die de bal over de achterlijn trok) Feyenoord vorig jaar aan het kampioenschap!

• toolkist
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:40:
Het zou tenslotte ook raar zijn als Feyenoord Ajax een handje zou helpen. Daarnaast hielp PSV (via Zoet die de bal over de achterlijn trok) Feyenoord vorig jaar aan het kampioenschap!
Sorry, maar wat een onzin.

Geloof je daar uberhaupt 1 woord van?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:34

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Siem de jong in de spits :+ also Eiting in de basis

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• jaapstobbe
toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:55:
[...]
Sorry, maar wat een onzin.

Geloof je daar uberhaupt 1 woord van?
Dit was inderdaad met een knipoog ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE weer Leo Driessen, zondag is nu al verpest.

• Typhone
  • Laatst online: 19:31

Typhone

Who Dares Wins

Benieuwd naar Eiting. Goedemiddag heren! :).

• LZ86
Hup ADO, dan zijn we meteen van het gezeur om FEY-PSV af ;)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Terranova schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:28:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE weer Leo Driessen, zondag is nu al verpest.
Dalijk evert ten apel bij fey - psv en het is helenaal compleet :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:35:
[...]

Dalijk evert ten apel bij fey - psv en het is helenaal compleet :+
Ik gun die ‘dekselse’ van Persie een hattrick vanmiddag!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Ik gun die ‘dekselse’ van Persie een hattrick vanmiddag!
"ik ben fan van ed Janssen , echt zo'n heerlijke no nonsense scheidsrechter" die overleefde ik ook nog de vorige keer :+

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Spelers sparen voor Willem II thuis..... Echte topsport mentaliteit. Als Feyenoorder kijk je gelukkig nergens meer van op.

• LZ86
Ben wel blij dat v Bronkhorst Boetius ook lijkt te sparen ;)

• toolkist
  • Niet online
Heeft Ten Hag iedereen weer in slaap gepraat bij de bespreking voor de wedstrijd? Kanonnen wat een slappe hap

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het gaan weer 18 lange jaren worden in Rotterdam.

• Terranova
Ok wow Van Boekel, haat jij Tagliafico ofzo. Alles bestraffen en tot nu toe 90% onterecht

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:54:
Het gaan weer 18 lange jaren worden in Rotterdam.
En op deze manier 90 lange minuten in Amsterdam

Siem.. Anders kop je gewoon ipv een of andere trekpop te spelen...

En Polleke heeft zn zin hoor, pffffff

[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 25-02-2018 13:09 ]

• LZ86
Waarom kluivert en onana geen geel?

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:11:
Waarom kluivert en onana geen geel?
Onana wel geel?

• LZ86
Oh even gemist, terecht!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33
Sportief van Ajax om Aod extra kansen te geven. Met Siem spelen is als met tien man spelen :+
Terranova schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:02:
Ok wow Van Boekel, haat jij Tagliafico ofzo. Alles bestraffen en tot nu toe 90% onterecht
En nog even geel geven ook :/

XXXVI

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Onanana , tagliatellie en die ado speler geel , drie voor de prijs van een :+

• Terranova
ephymerous schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:11:
Sportief van Ajax om Aod extra kansen te geven. Met Siem spelen is als met tien man spelen :+

[...]

En nog even geel geven ook :/
Yup heeft die lul nog z'n zin ook. 4/5 beslissingen op een of andere manier tegen Tagliafico geven. En dan gelijk bij z'n 1e echte overtreding nog geel ook.

• toolkist
  • Niet online
12 tegen 11, das wel duidelijk....

• Terranova
toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:13:
Inderdaad, wat was dit. Overtreding op vd Beek maar toch vrije trap ADO 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:17:
Siem de jong in de spits :+ also Eiting in de basis
Heeft Huntelaar een elleboogblessure? :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• toolkist
  • Niet online
Minuutje of 5 extra tijd, als compensatie voor tijdrekken Ado, zou geen kwaad kunnen

• ephymerous
12 tegen 10, Siem mag je niet meerekenen.

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Siem de Jong, Neres, Ziyech eruit. Ziyech veel aan de bal maar creeert amper tot geen gevaar. Tenzij lukraak wat voorzetjes geven tegenwoordig als goed spelen telt. Siem de Jong is een aanfluiting in het veld en Neres oogt ook al 2 weken niet scherp. Gaaaaaap

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:17:
Minuutje of 5 extra tijd, als compensatie voor tijdrekken Ado, zou geen kwaad kunnen
Eerlijke blessure/tijdrek tijd is zeer ver weg in het huidige voetbal helaas :/

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:03
1/3 van de dingen waarvoor hij fluit, moet niet voor gefloten worden. Is niks aan de hand, wat een drama scheids.

• toolkist
  • Niet online
Laat Ten Hag ook maar weer opbokken, die heeft de boel bij kans nog lamlendiger weten te krijgen.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
De positieve klanken rollen weer door dit topic! Machtig!

• Terranova
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:24:
De positieve klanken rollen weer door dit topic! Machtig!
Deze quote onthoud ik wel voor vanmiddag :+

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Deze quote onthoud ik wel voor vanmiddag :+
Ik kan alleen maar winnen vandaag. Totale ontspanning hier :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:03
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Ik kan alleen maar winnen vandaag. Totale ontspanning hier :)
Ah, een sparta fan :+ .

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Net in de rust even Rail Away zitten kijken.
Was spannender dan Ajax-Ado.
Als Ajax nou eens even een tandje zou bijschakelen heeft Ado toch geen kans?
Alsof ze niet doorhebben dat dit een grote kans is om dichter bij PSV te komen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
Best knap van Ten Hag... Waar het bij Keizer nog een maand of 2-3 duurde voor ik de TV in de rust uitzette, heeft hij het al in goed een maand voor elkaar.

• LZ86
Genieten dit ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die voorzet van Ziyech net weer. Dat is toch belachelijk? Eerste verdediger krijgt de bal op scheenhoogte in de benen gespeeld. En zo gaat dat keer op keer onder de noemer: ‘risico in je spel leggen’. Zoek eens wat momenten van Jari zou ik zeggen en zoek de verschillen...

Meteen hoor je die geilneef van een Driessen weer ouwehoeren als pass 1 van de 376 wel aankomt...

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 25-02-2018 13:40 ]

• Superkiwi
  • Nu online
*werpt even een blik op de ranglijst...

Genieten als een boer met kiespijn?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

dvdkiwi schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:41:
[...]

*werpt even een blik op de ranglijst...

Genieten als een boer met kiespijn?
Hij "geniet" al weken van Ajax :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Hij "geniet" al weken van Ajax :+
Met name het weekend van de 21e januari

• jaapstobbe
Ik denk dat ADO zo "brutaal" op voorsprong komt.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kan iemand even tegen de jongens van ajax zeggen dat in het hoekie mikken meer kans geeft op een doelpunt?

• jaapstobbe
Ajax 14 pogingen op doel, ADO 0.

Wanneer steekt Ajax nu eens geld in een echte afmaker?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk die vrije trap nu weer... zo gevaarlijk weer!

• ephymerous
Typhone schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:47:
Kijk die vrije trap nu weer... zo gevaarlijk weer!
Pas op, straks leest Ziyech mee en is meneer beledigd ;) :+

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:47:
Ajax 14 pogingen op doel, ADO 0.

Wanneer steekt Ajax nu eens geld in een echte afmaker?
Op doel? Daar geloof ik ook weer heel weinig van, of is het in de 2e helft ineens een schiettent geworden binnen 2 minuten?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Pas op, straks leest Ziyech mee en is meneer beledigd ;) :+
Dan scoort ie meteen daarna weer en gaat ie maniertjes tonen. Maar dan wel 3 punten which is good...

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Op doel? Daar geloof ik ook weer heel weinig van, of is het in de 2e helft ineens een schiettent geworden binnen 2 minuten?
Wat trainingsballen in de handen van de keeper tellen ook he :+

• Terranova
En ja hoor, Tagliafico gaat neer in de 16 en die krijgt natuurlijk geen penalty. Want van Boekel haat Tagliafico...

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:49:
En ja hoor, Tagliafico gaat neer in de 16 en die krijgt natuurlijk geen penalty. Want van Boekel haat Tagliafico...
Zo goedkoop krijgt zelfs Ajax ze niet nee.

• Terranova
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:51:
[...]

Zo goedkoop krijgt zelfs Ajax ze niet nee.
Is gewoon vasthouden in de 16 hoor

• Superkiwi
  • Nu online
Goedkoop? Hoe was dit er géén dan? :/

• Terranova
dvdkiwi schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:52:
Goedkoop? Hoe was dit er géén dan? :/
Want Ajax

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zullen we de herhaling nog even bekijken dan? Die is nog niet geweest.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Superkiwi
  • Nu online
Dan heb jij niet op zitten letten ;)

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

dvdkiwi schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:53:
Dan heb jij niet op zitten letten ;)
Ok, ik zag alleen een herhaling van uit de standaard camera..niet te zeggen of dat een pingel was.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 25-02-2018 13:54 ]

• Terranova
St@m schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:52:
Zullen we de herhaling nog even bekijken dan? Die is nog niet geweest.
Die krijgen we niet denk ik, maar op de beelden van afstand zag je iig dat Tagliafico op een manier viel die lastig te faken is.

Edit: Ik heb ook niet op zitten letten dan iig

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 25-02-2018 13:54 ]

• Superkiwi
  • Nu online
Dat is toch een herhaling of niet dan :P
En ook daar was het op te zien.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

dvdkiwi schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:54:
Dat is toch een herhaling of niet dan :P
En ook daar was het op te zien.
Met een Ajaxbril vast wel, maar die heb ik niet op helaas. Kon het dus niet goed zien.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Ado met 11 man binnen 30 meter, lastig doorkomen.

• Superkiwi
  • Nu online
Ook zonder Ajaxbril.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Was net zo hard een penalty als de rode kaart voor Lozano. Slecht van Polletje dus

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gister met de noppenv(Sparta) en nu tegen het hoofd , how unlucky 8)7

• jaapstobbe
"Heldhaftig ADO steelt punt uit Amsterdam"

• Superkiwi
  • Nu online
Als het zo blijft hoeft Feyenoord PSV ook niet te laten winnen en kunnen alle complottheorieën weer even de kast in ;)

Pagina: 1 ... 73 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!