Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.613 views

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:
Dit kan toch gewoon zonder hartd feelings?
Wellicht omdat je zelf niet door hebt hoe vreselijk irritant jij jouw argumenten verwoord, andermans mening bagataliseeed en spastisch jouw gelijk wilt halen? Jij voert geen discussie. Een andersmans mening is per definitie fout en val je aan met eigen meningen als of het feiten zijn. Jouw manier van reageren en beargumenteren wekt bij mij in ieder geval veel irritatie op en als ik de overige reacties lees ben ik daar niet de enigste in. Zoals ik al eerder aangaf; wellicht bedoel je het goed maar je verwoord het op een irritante betweterige manier. Jouw gelijk willen halen is niet het zelfde als een discussie voeren, je bent namelijk blind voor andermans argumenten en zal deze ook niet serieus nemen. Andermans argumenten zijn bij jou per definitie fout als deze niet stroken met jouwe.

Nogmaals; jullie zeggen voor 90% het zelfde, iedereen is het eens dat het rood is maar die overige 10% wil jij over door discussiëren om jouw volledige gelijk te halen en dat doe jij op een irritante manier. Helaas zie je dat zelf niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Han schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Wellicht omdat je zelf niet door hebt hoe vreselijk irritant jij jouw argumenten verwoord, andermans mening bagataliseeed en spastisch jouw gelijk wilt halen? Jij voert geen discussie. Een andersmans mening is per definitie fout en val je aan met eigen meningen als of het feiten zijn. Jouw manier van reageren en beargumenteren wekt bij mij in ieder geval veel irritatie op en als ik de overige reacties lees ben ik daar niet de enigste in. Zoals ik al eerder aangaf; wellicht bedoel je het goed maar je verwoord het op een irritante betweterige manier. Jouw gelijk willen halen is niet het zelfde als een discussie voeren, je bent namelijk blind voor andermans argumenten en zal deze ook niet serieus nemen. Andermans argumenten zijn bij jou per definitie fout als deze niet stroken met jouwe.

Nogmaals; jullie zeggen voor 90% het zelfde, iedereen is het eens dat het rood is maar die overige 10% wil jij over door discussiëren om jouw volledige gelijk te halen en dat doe jij op een irritante manier. Helaas zie je dat zelf niet.
Zo, was de jus erg zuur vanmorgen? Niet te geloven wat een brok frustratie en dat in de ochtend. Ik heb dat nou nooit he? Dat ik mezelf irriteer aan mensen op een forum. Dan blijf ik er lekker weg namelijk.

Bovendien kom je over als de nestor van dit topic. In je één van je vorige reacties, waar ik op reageerde mbt het nut van discussiëren, was dit heel duidelijk. Je kan niet op een forum vertellen dat mensen maar verder moeten gaan met een ander vraagstuk en het vorige af moeten sluiten. Daar is juist een forum voor om hierover te praten. Je vergeet de hele essentie van een forum.

I don't have dreams, I have goals!!

• Redondo1982
Martinusz schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Aha, je hebt ervaring bij een bvo? Je weet heel zeker dat hier op getraind wordt? >:)
Word inderdaad getraind vanaf de jeugd, maar dit gebeurt automatisch bij bvo omdat er meer respect onderelkaar is. Bij een bvo leer je goed om je heen kijken om situaties in te schatten. Hier ga je automatisch in mee, zo niet is het snel einde verhaal en kan je terug naar de amateurs.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Word inderdaad getraind vanaf de jeugd, maar dit gebeurt automatisch bij bvo omdat er meer respect onderelkaar is. Bij een bvo leer je goed om je heen kijken om situaties in te schatten. Hier ga je automatisch in mee, zo niet is het snel einde verhaal en kan je terug naar de amateurs.
_O- je lult echt maar een eind in de ruimte is het niet? Er is niks BVO's aan aan het opspringen als je een tackle aan ziet komen, dat zit van nature al in iedereen. Theater maken na het opspringen wordt ook niet aangeleerd bij een BVO op een training. En ja ik heb echte ervaring met BVO trainingen ;)

Het is dat je voor Ajax bent, maar anders zou ik haast denken dat Benedict Tokkie (de volgers van het topic kennen hem nog wel) terug is O-)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Vanavond weer Champions League. Tottenham tegen Juventus en morgen FC Porto tegen Liverpool.

Benieuwd hoe Tottenham zich staande houdt in de knock-out fase.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
En Basel - City en Real - PSG.

• Han
  • Niet online

Han

JanW schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:22:
Vanavond weer Champions League. Tottenham tegen Juventus en morgen FC Porto tegen Liverpool.

Tottenham - Juventus ga ik zeker kijken... Dembele tegen Barzagli, een zeer bewegelijke aanvaller tegen wat minder bewegelijke maar oerdegelijke verdediger. Ik vermoed dat Juventus tegen veel kaarten aan gaat lopen en dat het middenveld met Erikssen uiteindelijk de doorslag gaat geven. Ik voorspel een 1-3 voor Tottenham :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 13-02-2018 11:40 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Redondo1982
Martinusz schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:21:
[...]

_O- je lult echt maar een eind in de ruimte is het niet? Er is niks BVO's aan aan het opspringen als je een tackle aan ziet komen, dat zit van nature al in iedereen. Theater maken na het opspringen wordt ook niet aangeleerd bij een BVO op een training. En ja ik heb echte ervaring met BVO trainingen ;)

Het is dat je voor Ajax bent, maar anders zou ik haast denken dat Benedict Tokkie (de volgers van het topic kennen hem nog wel) terug is O-)
Knvb trainersopleiding of anders hoor ik graag welke club en jeugdelftal je traint? Of een andere invulling van een staff kan ook uiteraard. Het is bijna onmogelijk dat er een bvo is die niet traint op ruimtelijk inzicht. Opspringen zit uiteraard als reactie in het lichaam opgesloten. Theater maken wordt zeker wel, afhankelijk per trainer, geadviseerd. En dit laatste (lees: theater) is vaak aanstekelijk onderling. Dus dit wordt automatisch verder ontwikkeld naarmate ze ouder worden, zoals ik al eerder aangaf. Specifiek trainen doet alleen Mourinho hierop, maar er wordt zeker aandacht aan besteed. Niet bij o13 waar zeker wel vanaf 016 en ouder.

• Redondo1982
JanW schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:22:

Heerlijke wedstrijden en zo jammer dat we hier geen enkele betekenis meer in hebben. Heb weleens geprobeerd fan te worden van een buitenlandse club om dit allemaal weer eens van dichtbij te beleven, maar die spanning voel je alleen bij Nederlandse clubs en met name je eigen club. Maar het gekke is dat ik vaak net zo gespannen ben bij een andere Nederlandse club.

• Martinusz
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Knvb trainersopleiding of anders hoor ik graag welke club en jeugdelftal je traint? Of een andere invulling van een staff kan ook uiteraard. Het is bijna onmogelijk dat er een bvo is die niet traint op ruimtelijk inzicht. Opspringen zit uiteraard als reactie in het lichaam opgesloten. Theater maken wordt zeker wel, afhankelijk per trainer, geadviseerd. En dit laatste (lees: theater) is vaak aanstekelijk onderling. Dus dit wordt automatisch verder ontwikkeld naarmate ze ouder worden, zoals ik al eerder aangaf. Specifiek trainen doet alleen Mourinho hierop, maar er wordt zeker aandacht aan besteed. Niet bij o13 waar zeker wel vanaf 016 en ouder.
Lol, maar welke ervaring met BVO trainingen heb je nu precies? Je komt hier stellig melden dat er getraind wordt op theater, maar ik lees alleen nog maar dat jij denkt dat het zo gaat.

offtopic:
en gebruik de edit knop of quote gewoon meer in 1 bericht, je dubbel post steeds ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 13-02-2018 12:09 ]

• Redondo1982
Martinusz schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Lol, maar welke ervaring met BVO trainingen heb je nu precies? Je komt hier stellig melden dat er getraind wordt op theater, maar ik lees alleen nog maar dat jij denkt dat het zo gaat.

offtopic:
en gebruik de edit knop of quote gewoon meer in 1 bericht, je dubbel post steeds ;)
Jeugdspeler en bekijken van trainingen bij topclubs van senioren en het bekijken van trainingen van een kennis van mij. Die heeft een zoon en die maakt grote stappen richting een volwaardig profbestaan op hoog niveau, als ie z'n koppie erbij houdt en niet achter de poesjes aanloopt. Wat is jouw ervaring nu met een bvo? Dit heb je nog steeds niet beantwoord.

Ik heb trouwens even mijn eigen reacties nagelezen en ik heb nergens gezegd dat er getraind wordt op theater. Alleen dat er wordt getraind op ruimtelijk inzicht. Waar heb je dit gelezen?

En ja, ik weet het over die edit knop. Dit vergeet ik zo nu en dan en dat is stom. Ambieer je trouwens een functie als moderator? ;)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

@Redondo1982
Ik ken meerdere (voornamelijk ex-) profs die bijna allemaal hun gehele jeugdopleiding bij één of meerdere BVO's gehad hebben, ik ken een aantal jongens die het uiteindelijk niet gered hebben bij een BVO en ik ken enkele mensen die werkzaam zijn bij een BVO in verschillende functies. En nee, dat maakt mij absoluut geen "expert". Maar hierdoor weet ik dat je echt hopeloos uit je nek kletst en een enorme fantast bent, Baron van Münchhausen is er niets bij _O-

Al hoef je daarvoor niet eens veel kennis te hebben, een paar keer gaan kijken bij een training van een BVO en je weet al voldoende. Wat ik overigens een periode regelmatig heb gedaan bij PSV.

Tot slot sluit ik me helemaal aan bij de uitstekende post van @Han over jouw gedrag hier (1e post op deze pagina) en waarom jij zoveel weerstand oproept. Simpel voorbeeld: Je zegt dat alleen Mourinho traint op theater maken. Dit houdt dus in dat jij zowel intieme kennis hebt van de trainingsmethodes van Mourinho als van alle (!) andere trainers wereldwijd. Je zou het bijna geloven :F

Don't feed the Troll is niet zo makkelijk, maar ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen bij jou ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 13-02-2018 14:23 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
In de Feyenoord Academy wordt er op jonge leeftijd wel eens zonder scheidsrechter gespeeld zodat ze gewoon blijven doorvoetballen in plaats van op de grond blijven liggen. :9 Kan zo alleen de bron niet meer vinden, maar werd gedaan om de weerstand van de spelertjes te verhogen. Een scheidsrechter fluit in 'echte wedstrijden' ook niet iedere keer.

• Martinusz
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Jeugdspeler en bekijken van trainingen bij topclubs van senioren en het bekijken van trainingen van een kennis van mij. Die heeft een zoon en die maakt grote stappen richting een volwaardig profbestaan op hoog niveau, als ie z'n koppie erbij houdt en niet achter de poesjes aanloopt. Wat is jouw ervaring nu met een bvo? Dit heb je nog steeds niet beantwoord.
Ik heb zelf enkele jaren een BVO jeugdopleiding mogen volgen en daarnaast is een familielid +/- 15 jaar trainer geweest van een BVO van B en A jeugd. Ruimtelijk inzicht heeft niets met opspringen voor een tackle te maken of met lichtvoetig staan, Piet van FC Bal op het Dak het 9de elftal springt ook op als hij een tackle zit aankomen ook al heeft ie een ruimtelijk inzicht van een aardappel ;)
Ik heb trouwens even mijn eigen reacties nagelezen en ik heb nergens gezegd dat er getraind wordt op theater. Alleen dat er wordt getraind op ruimtelijk inzicht. Waar heb je dit gelezen?
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:42:
[...]
Theater maken wordt zeker wel, afhankelijk per trainer, geadviseerd. En dit laatste (lees: theater) is vaak aanstekelijk onderling. Dus dit wordt automatisch verder ontwikkeld naarmate ze ouder worden, zoals ik al eerder aangaf. Specifiek trainen doet alleen Mourinho hierop, maar er wordt zeker aandacht aan besteed. Niet bij o13 waar zeker wel vanaf 016 en ouder.
En ja, ik weet het over die edit knop. Dit vergeet ik zo nu en dan en dat is stom. Ambieer je trouwens een functie als moderator? ;)
;w laat ook maar.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Die rode kaart van afgelopen weekend is nu wel uitgekauwd, vooral omdat vrijwel iedereen het inmiddels wel met elkaar eens is. Nu weer on-topic ajb.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:54
Come on City! Wordt een blauwe maan vanavond! *O*

Overigens, als Real net zo speelt als de eerste helft tegen Sociedad afgelopen weekend, geef ik ze een kans op de CL. Man man, wat waren ze goed. Zo wil ik ze elke week zien! Als die bullshit over uitgeblust team. Ze moeten gewoon een schop onder hun reet hebben, dan willen ze wel. :(

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Zo dat was juventus Tottenham :-P
Andere pot maar kijken

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
Die goal was wel akelig goed zeg, echt knap vanuit de draai in een keer inschieten

• Harribo
Jammer dat het zo snel gebeurd is
Eerste goal was inderdaad mooi

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 13-02-2018 20:54 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06
Harribo schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:49:
Zo dat was juventus Tottenham :-P
Andere pot maar kijken
Ik zag vanmiddag dat deze wedstrijd op tv komt. Ik heb er nu al geen zin meer in :9

• Bossie
  • Laatst online: 23:58
Zou de voorzet van Sterling voor Aguero bedoeld zijn geweest of zou hij echt het overzicht hebben gehad en Bernardo daadwerkelijk hebben gezien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Grindtegel
Voor de juve-tottenham afhakers; jullie missen een mooie pot voetbal hoor

• Mosin
Zit nog te kijken. Hopelijk slaat het nu om.

• Harribo
Ik kijk nog.
Tottenham een belangrijk uit doelpunt.

Ook knappe goal hoor, hoeveel spelers schuiven hem met de mindere voet vanuit die hoek gewoon naast

Die Dembele voetbalt wel mooi he, zeer balvast, speciale motoriek

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 13-02-2018 21:23 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs heeft de wedstrijd nu in handen, die 2-2 kan best komen. Kane blijft verrassen, het is alleen jammer dat hij blijft duiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Grindtegel
LOl, goed verdedigd... schop hem nog harder onderuit in de 16

• Harribo
Het blijft leuk!
Higuain toch beetje nerveus

• Mosin
Die Aurier ook hahaha. Gifschijter.
Dembele is wel een tank van een gozer zeg :D

@Harribo
Ook als je nerveus bent is het nog moeilijker om de lat te raken dan eronder te trappen. Hopelijk checkt hij die penaltie van Lewandowski tegen Real. Die doet hem dat voor :+

[ Voor 54% gewijzigd door Mosin op 13-02-2018 21:35 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
Beetje faal van Higuain. Ondanks de twee goals toch een grote kans en penalty gemist. Nu zit Tottenham er nog helemaal in.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Lekkere pot hoor!
Ik gun de Spurs nog wel enkele goaltjes.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bossie
Fleximex schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:34:
Beetje faal van Higuain. Ondanks de twee goals toch een grote kans en penalty gemist. Nu zit Tottenham er nog helemaal in.
Idd, ik hoopte al op een misser omdat anders simpelweg beide potjes al beslist waren bij rust.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fleximex
Lekker 2-2. Dit worden nog 20 leuke minuten.

• JanW
Flinke fout van Buffon toch, die 2-2. Die bal mag daar nooit erin gaan. Wel lekker dat Eriksen hem scoort. Hij en Dembele waren toch wel de uitblinkers bij Tottenham.

• Fleximex
Wat een lekkere potjes vanavond weer. Het is dan wel van miljoenenbal in miljardenbal veranderd. En de beste teams worden alleen maar beter + geen Nederlandse team.

Maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat het niveau dit jaar wel erg hoog is en er veel leuke wedstrijden gaan komen. City, Barca, Real, PSG en Bayern steken er op papier wel uit boven uit dit jaar. Maar Tottenham, Liverpool, Juventus en Chelsea kunnen als ze hun dag hebben makkelijk de eerder genoemde teams verslaan. Ik denk dat het dit seizoen scheelt dat de Engelse teams eindelijk weer terug zijn.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JanW schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:26:
Flinke fout van Buffon toch, die 2-2. Die bal mag daar nooit erin gaan. Wel lekker dat Eriksen hem scoort. Hij en Dembele waren toch wel de uitblinkers bij Tottenham.
Die Dembele was echt ongenaakbaar, in de dekking aangespeeld worden (soms dubbel), maar wel een goede pass verzenden!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Die Dembele was echt ongenaakbaar, in de dekking aangespeeld worden (soms dubbel), maar wel een goede pass verzenden!
Zo jammer dat ie zo vaak geblesseerd is.
Afgelopen weekend was wat dat betreft wel lekker, hij vs Wilshere van Arsenal. Ook een speler die briljant kan zijn maar helaas zo vaak geblesseerd is.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PSG mag blij zijn dat de scheidsrechter geen rood durft te geven, zeg. Bij de pingel had die Lo Celso zijn 2e geel moeten hebben, en Neymar stond ook op scherp, doet een overduidelijke schwalbe op het middenveld, en weer geen rood

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• apis29
  • Niet online
Die scheidsrechter loopt wel mooi te zwaaien met geel voor overtredingen van niks ... Bij die eerste voor Lo Celso gebeurde er helemaal niks,was niet eens een overtreding. Weet niet meer wie het was maar die gleed gewoon uit ...

Mooi (niet) gefloten ook voor die overtreding van Ronaldo op Kimpembe voorafgaand aan de 2-1. En nu alsnog de 'echte' 2-1 :+

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 14-02-2018 22:36 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:29
Wel lekker potje hoor! Ben geen Madrid fan, maar gun het ze 10x meer dan die eigenaar van PSG. Neymar heeft weinig laten zien behalve een schwalbe. Koop er nog maar 10 van dit soort spelers. Gaat echt niets opleveren.

• apis29
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:35:
Wel lekker potje hoor! Ben geen Madrid fan, maar gun het ze 10x meer dan die eigenaar van PSG. Neymar heeft weinig laten zien behalve een schwalbe. Koop er nog maar 10 van dit soort spelers. Gaat echt niets opleveren.
:+ En drie keer raden wie de transfer target van Madrid is aankomende zomer?

• Lekkerboeie86
apis29 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Ik geloof er helemaal nix van. Even de fans bedanken zit er ook niet in bij Neymar zie ik. Walgelijke speler.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:15
apis29 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Mja Neymar laten gaan is opgeven droom CL winnen. Ik kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren en als het wel gebeurd dan betekend het begin van einde van PSG.

• Bossie
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Ik geloof er helemaal nix van. Even de fans bedanken zit er ook niet in bij Neymar zie ik. Walgelijke speler.
Kane zie ik nog wel gebeuren voor Benzema, zeker als Tottenham dadelijk weer eens naast alle prijzen grijpt.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:12

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Miki schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:41:
[...]

Mja Neymar laten gaan is opgeven droom CL winnen. Ik kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren en als het wel gebeurd dan betekend het begin van einde van PSG.
Prijskaartje van 750miljoen aan hangen , kunnen ze Messi terugkopen 8)7 8)7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Lekkerboeie86
Bossie schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:42:
[...]

Kane zie ik nog wel gebeuren voor Benzema, zeker als Tottenham dadelijk weer eens naast alle prijzen grijpt.
Jaa die maakt wel een ongekend seizoen door. Denk niet dat Spurs de CL zou kunnen winnen. Maar of hij bij Madrid past is ook de vraag. Zou het persoonlijk mooier vinden als Spurs een poging doet om Bale terug te kopen. Maar gezien het prijskaartje ook nauwelijks haalbaar.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 13:54
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Jaa die maakt wel een ongekend seizoen door. Denk niet dat Spurs de CL zou kunnen winnen. Maar of hij bij Madrid past is ook de vraag. Zou het persoonlijk mooier vinden als Spurs een poging doet om Bale terug te kopen. Maar gezien het prijskaartje ook nauwelijks haalbaar.
Geld zat in de PL. Ik weet ook niet of Bale nou nog zoveel waarde heeft.

Vind Kane overigens totaal niet passen in Spanje. Laat die Engelsen maar lekker in de PL blijven

• Bossie
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Dat zal wel meevallen, zou me niet verbazen als RM Bale voor een leuk prijsje of als onderdeel van een transfer laat gaan.

Beter cashen dan nog een jaar dat salaris overmaken voor 10-15 wedstrijden per jaar.

• Fleximex
Niemand nog iets over Liverpool gezegd? Als die gasten hun hoofd er naar zetten dan kunnen ze iedereen verslaan. Zeer gevaarlijke outsider voor de CL winst. Ze zullen waarschijnlijk de volgende competitiewedstrijd tegen een laagvlieger wel weer punten verspelen :P

• Bossie
Fleximex schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:11:
Niemand nog iets over Liverpool gezegd? Als die gasten hun hoofd er naar zetten dan kunnen ze iedereen verslaan. Zeer gevaarlijke outsider voor de CL winst. Ze zullen waarschijnlijk de volgende competitiewedstrijd tegen een laagvlieger wel weer punten verspelen :P
Mwoah, ik denk dat ze verdedigend te zwak zijn, daar is wel meer nodig dan VVD om dat op te lossen.

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:22:
Die Gio is toch verdorie niet meer houdbaar na weer een enorme dreun?
Alsjeblieft leiding, grijp nou toch eens in
Heb slecht nieuws voor jou @Leon Zwiers :o
Giovanni van Bronckhorst hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over zijn positie
Jan de Jong steunt 'Gio': "Wij willen een club zijn zoals Arsenal"

De nieuwe algemeen directeur Jan de Jong heeft zich hard gemaakt voor de oefenmeester en ziet in hem misschien wel de nieuwe Arsène Wenger.

"Wij hebben bij Feyenoord gewoon volop vertrouwen in hem."
"Zijn functioneren is op dit moment helemaal geen kwestie"
"Als mens en als trainer zijn wij echt tevreden over hem"

Hoewel De Jong óók niet tevreden is met de prestaties van Feyenoord, wil hij het resultaat pur sang en andere scheiden in de beoordeling van Van Bronckhorst. "Wij willen een club zijn, zoals bijvoorbeeld Arsenal en Arsène Wenger. Dat beleid is een mooi voorbeeld. Natuurlijk hebben we te weinig punten gehaald, maar Feyenoord wil een club zijn die langer met een trainer werkt, omdat wij niet geloven dat een trainerswissel iets oplevert."

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:25:
[...]

[...]
De nieuwe AW? Hoeveel prijzen heeft die in zijn carrière niet gehaald? :F

Slecht nieuws indeed...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• dutchgio
Dat wordt dus de komende jaren een 4e plek en af en toe de beker winnen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 15-02-2018 09:21 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

dutchgio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:20:
Dat wordt dus de komende jaren een 4e plek en af en toe de beker winnen.
Dat is toch ook wat ze gewend zijn? >:)

• Martinusz
Hmm wacht even....hogere hand die zijn vertrouwen uitspreekt in de trainer..... dat hebben we wel vaker gezien _O-

• JanW
gambieter schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:09:
PSG mag blij zijn dat de scheidsrechter geen rood durft te geven, zeg. Bij de pingel had die Lo Celso zijn 2e geel moeten hebben, en Neymar stond ook op scherp, doet een overduidelijke schwalbe op het middenveld, en weer geen rood
De coach van PSG is het niet met je eens: https://www.vi.nl/nieuws/...-in-het-voordeel-van-real

Hij had 't niet goed gezien, maar heeft toch al z'n klaagzang klaar :X Zeg dan gewoon niks.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Martinusz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:30:
Hmm wacht even....hogere hand die zijn vertrouwen uitspreekt in de trainer..... dat hebben we wel vaker gezien _O-
Het gemiddelde is twee weken maximaal :+ vanaf nu zo'n beetje :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
JanW schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:42:
[...]

De coach van PSG is het niet met je eens: https://www.vi.nl/nieuws/...-in-het-voordeel-van-real

Hij had 't niet goed gezien, maar heeft toch al z'n klaagzang klaar :X Zeg dan gewoon niks.
Kan zijn, maar hij heeft zeker wel een punt. Zo ongeveer alle twijfelgevallen gingen naar Real. Neymar kreeg 2 dikke schoppen waarvoor geen geel gegeven werd (ook een van Nacho) maar vervolgens krijgt hij zelf bij de eerste beste schop wel geel. Nacho had er vervolgens af gekund met 2x geel. Rabiot krijgt geel voor ?? op Modric. Penalty vond ik terecht en oerdom, maar voorafgaand aan de 2-1 maakte Ronaldo gewoon een dikke overtreding. Nee, deze scheids was totaal niet consequent.

Owja, ik was niet meer voor PSG dan voor Real in deze, is me om het even wie er door gaat.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Rabiot had vanwege zijn irritante gedrag sowieso al heel verdiend.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JanW
Daar ben ik het inderdaad mee eens. Neymar roept dat ook wel over zichzelf af. De eerste 10 tot 15 minuten heb ik 'm ongeveer 4 keer in foetus houding op het veld zien liggen voor minimaal contact. Kan er dan niet mee zitten dat zijn tegenstanders niet de gele kaarten krijgen die ze wel verdienen. Dat vallende gedrag van 'm is echt vreselijk irritant.

De schop van Neymar was geel waard. Bal was weg en tikt 'm gewoon op de enkels. Geen idee wat er tussen Modric en Rabiot gebeurde, leek heel weinig tot geen contact te zijn. Dan volgt een vrije trap die weer door Ronaldo de tribune in wordt geblazen :D

Dat is toch ook een bijzonder fenomeen. Er is niemand bij Real die tegen hem durft te zeggen "Joh, blijf eens van die bal af en laat 't eens aan iemand anders." Hij kan dat gewoon niet, maar blijft 't stug proberen en weer ballen in de muur of op de tribune te knallen. Zet dan Kroos achter de bal en ga zelf in de 16 staan. Hij is zo sterk in de lucht, veel gevaarlijker dan uit een vrije trap.

• Martinusz
JanW schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:59:
Daar ben ik het inderdaad mee eens. Neymar roept dat ook wel over zichzelf af. De eerste 10 tot 15 minuten heb ik 'm ongeveer 4 keer in foetus houding op het veld zien liggen voor minimaal contact. Kan er dan niet mee zitten dat zijn tegenstanders niet de gele kaarten krijgen die ze wel verdienen. Dat vallende gedrag van 'm is echt vreselijk irritant.

De schop van Neymar was geel waard. Bal was weg en tikt 'm gewoon op de enkels. Geen idee wat er tussen Modric en Rabiot gebeurde, leek heel weinig tot geen contact te zijn. Dan volgt een vrije trap die weer door Ronaldo de tribune in wordt geblazen :D

Dat is toch ook een bijzonder fenomeen. Er is niemand bij Real die tegen hem durft te zeggen "Joh, blijf eens van die bal af en laat 't eens aan iemand anders." Hij kan dat gewoon niet, maar blijft 't stug proberen en weer ballen in de muur of op de tribune te knallen. Zet dan Kroos achter de bal en ga zelf in de 16 staan. Hij is zo sterk in de lucht, veel gevaarlijker dan uit een vrije trap.
Helemaal mee eens, Neymar de nieuwe Messi of Ronaldo, nou hij komt niet eens in de buurt, al is het alleen al om zijn gedrag, maar ook totaal geen overzicht (in ieder geval gisteren niet). Lange rushes waar zoveel meer uit te halen was.

Ronaldo is wel op zijn retour denk ik, je merkt het gewoon (ja hij scoort 2x), maar toch durft inderdaad niemand zo'n vrije schop op te eisen, ik geloof dat hij 1 op de 100 erin schiet? Denk dat Kroos of Modric dat beter kunnen, maarja trainer grijpt daar ook niet op in?

• Fleximex
JanW schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:59:

Die situatie heb je eigenlijk ook bij Ajax. Je weet dat Schöne veel beter is met vrije trappen dan Ziyech. Je weet ook dat Modric of Kroos waarschijnlijk veel beter zijn dan Ronaldo.
Ronaldo heeft bij Man United er toen een paar ingeschoten met zo'n zwabber. Maar daarna heeft hij nooit meer dat gemiddelde gehaald.
Ziyech heeft bij FC Twente er toen een paar ingeschoten met zo'n zwabber. Maar daarna heeft hij nooit meer dat gemiddelde gehaald.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Schöne mist ook gewoon heel veel hoor. Alleen bij Ziyech let iedereen op alles wat hij verkeerd doet. Hij zal wel minder als de ideale schoonzoon gezien worden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Zou dat het zijn? De cijfers laten ook toch zien dat Schöne veel beter is daarin dan Ziyech. Ik als niet ajax supporter vond Schöne nooit een goede speler (toen hij naar ajax ging) echter die heeft ondertussen wel bewezen dat hij met vrije trappen echt wel een hele goede is in de seizoenen voor Ziyech terwijl Ziyech het maar niet laat zien sinds hij er is.

Ook daar zou je verwachten dat de trainer (eerst Keizer en nu Ten Hag) dit zou moeten omzetten. Schijnbaar degene met het grootste ego mag ze steeds nemen ipv de beste net als bij Real.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Neymar vond ik gisteren veel weg hebben van Ronaldo in zijn laatste seizoen bij United.
Waar hij regelmatig een zwart gat was welke elke bal op zat te eisen maar er niets mee wist te doen omdat hij alles zelf wilde doen.

In de Franse competitie is het allemaal wel leuk maar daar is de tegenstand ook wat minder.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 15-02-2018 14:36 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Mwoah, Neymar laat wel regelmatig zien dat hij de enige speler is die in de buurt komt van Messi en Ronaldo. Jammer alleen dat hij zich zo makkelijk laat vallen altijd...een erfenis van zijn Barca tijd.

• apis29
  • Niet online
Een erfenis uit z'n Santos tijd ja waar ie regelmatig doodschoppen moest ontwijken

Eerste wat ik tegenkom :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FzinK56EPWg]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:10
Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:25:
[...]

[...]
Argh :(

Btw https://www.vi.nl/nieuws/roda-jc-sleept-knvb-voor-rechter
_O- _O-

Wat een soap word dat.

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 15-02-2018 17:57 ]

• Deadsy
Ach, vind het niet echt een soap want de kans dat er nog iets gaat gebeuren acht ik 0,0.
Zul je zien dat ze het laatste gedeelte gaan overspelen }:O

• dutchgio
Ze doen anders aardig en poging tot GTST 2.0 in het zuiden, bij Fortuna is er ook al een soap gaande: :+

https://www.vi.nl/nieuws/...n-spant-arbitragezaak-aan

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:58:
[...]

Ach, vind het niet echt een soap want de kans dat er nog iets gaat gebeuren acht ik 0,0.
Zul je zien dat ze het laatste gedeelte gaan overspelen }:O
Stel je voor, spelen ze die laatste minuten over, wordt het 3-3. Verlenging en strafschoppen zijn dan niet meer nodig, die zijn al gespeeld.

Maar het gaat Roda natuurlijk enkel nog om de centen. Ze hebben al door laten schemeren daar genoegen mee te nemen.

alles kan off-topic

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
dutchgio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:35:
Ze doen anders aardig en poging tot GTST 2.0 in het zuiden, bij Fortuna is er ook al een soap gaande: :+

https://www.vi.nl/nieuws/...n-spant-arbitragezaak-aan
Rol van Hofland is ook opmerkelijk

• Deadsy
Vraag me af of Oliseh gewoon wat zit te zeggen of dat er waarheid zit achter zijn uitspraak over illegale praktijken

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 24
16.02. 20:00 VVV-Venlo v FC Groningen
17.02. 18:30 Vitesse v Excelsior
17.02. 19:45 NAC v AZ
17.02. 19:45 PSV v scHeerenveen
17.02. 20:45 ADO Den Haag v Willem II
18.02. 12:30 Roda JC v FC Utrecht
18.02. 14:30 Feyenoord v Heracles
18.02. 14:30 FC Twente v Sparta
18.02. 16:45 PEC Zwolle v Ajax

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 21-11 10:55
Voor mijn Sparta een zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Twente, die zullen we wel weer dik verliezen en dan staan we keihard onderaan :(

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:07:
Voor mijn Sparta een zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Twente, die zullen we wel weer dik verliezen en dan staan we keihard onderaan :(
Voor mijn gevoel staat Sparta veel te laag. Ze kunnen best leuk voetballen maar op de een of andere manier missen ze steeds de punten. De selectie is wel flink versterkt de laatste tijd. (En met Twente weet je het ook nooit, echt zo'n club die het iedereen lastig kan maken maar ook van iedereen kan verliezen)

alles kan off-topic

• dutchgio
Van Twente kun je dat inderdaad ook wel stellen, die zou je gezien de selectie ook hoger verwachten.

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:56:
Eredivisie speelronde 24
16.02. 20:00 VVV-Venlo v FC Groningen
17.02. 18:30 Vitesse v Excelsior
17.02. 19:45 NAC v AZ
17.02. 19:45 PSV v scHeerenveen
17.02. 20:45 ADO Den Haag v Willem II
18.02. 12:30 Roda JC v FC Utrecht
18.02. 14:30 Feyenoord v Heracles
18.02. 14:30 FC Twente v Sparta
18.02. 16:45 PEC Zwolle v Ajax
Mijn gevoel zegt dat Ajax punten gaat verspelen en PSV dus verder uitloopt. -O-

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk 0-1 voor Ajax

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Han
  • Niet online

Han

Ajax zonder tegendoelpunt? Dat zou uniek zijn. In de laatste drie wedstrijden kregen ze elke keer een goal tegen.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Martinusz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:18:
[...]

Mijn gevoel zegt dat Ajax punten gaat verspelen en PSV dus verder uitloopt. -O-
Gaat PSV het dan zo makkelijk krijgen tegen Heerenveen? Denk dat zij ook nog wel eens punten kunnen verspelen hoor. Ook al is Heerenveen niet in grootse vorm.

• Martinusz
Qu3st schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Gaat PSV het dan zo makkelijk krijgen tegen Heerenveen? Denk dat zij ook nog wel eens punten kunnen verspelen hoor. Ook al is Heerenveen niet in grootse vorm.
Mwa als het uit was geweest wellicht, maar thuis....nee zie ik niet gebeuren :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

St@m

@ Your Service

Ajax heeft het traditioneel makkelijk tegen PEC, ik verwacht 0-3. PSV heeft het voor mijn gevoel altijd moeilijk tegen Heerenveen, ik verwacht 2-2. (laatste 4 ontmoetingen 2x winst, 2x gelijk)

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 16-02-2018 13:34 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Mosin
Off-topic:
In Eindhoven is een bom ontploft, Luis Suarez staat op hun stadion d.m.v een reclame.. Da ken nie jongu :')

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:15
Mosin schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:18:
Off-topic:
In Eindhoven is een bom ontploft, Luis Suarez staat op hun stadion d.m.v een reclame.. Da ken nie jongu :')
Die Eindhovenaren reageren ook wel weer meteen als door een hond Luis gebeten...

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:18:
Off-topic:
Daar kun je met de boerenverstand niet bij he :+

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:50:
Van Twente kun je dat inderdaad ook wel stellen, die zou je gezien de selectie ook hoger verwachten.
Neh. Vind dat ze staan waar ze horen te staan. De selectie is vrij matig tot slecht.
Er zijn nu in de winter twee namen bij gekomen die vrij groot zijn en Maher voegt wel wat toe maar dit is gewoon een degradatie selectie.

• LZ86
Je zal het niet vaak van me horen, maar hup Sparta!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:54

• LZ86
Spannende pot zo. Heb t gevoel dat PSV gaat verliezen

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:30:
Spannende pot zo. Heb t gevoel dat PSV gaat verliezen
PSV lijkt nu iets minder slecht te gaan voetballen of is nu eindelijk aan de wedstrijd beginnen. Hoop wel dat ze op deze manier eens puntverlies gaan leiden.

BAH :(

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 08:59
Weer lekker tegen de verwachting in en met laf voetbal, zoals gebruikelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 17-02-2018 20:21 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Faddermakker schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:21:
Weer lekker tegen de verwachting in en met laf voetbal, zoals gebruikelijk.
Het is tekenend voor dit psv dat dom balverlies aan de corner vooraf ging. Typisch , je zou het bijma een "kwaliteit" kunnen noemen

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als je dit moet aanzien snap ik wel waarom het Philips-stadion groot genoeg is voor de club ....

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

En nu zal het wel gedaan zijn :X lijkt wel matchfixing :

WTF higler :?

[ Voor 13% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 17-02-2018 20:31 ]

• vuurtjih
  • Laatst online: 21-11 15:39
Hm, lastig geval dit. Lijkt me toch een gele met een rode rand eerder.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Han
  • Niet online

Han

Dat was absoluut geen rood... hooguit geel wegens een zwaaiende arm, maar absoluut geen elleboogstoot.

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 17-02-2018 20:34 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
6 wedstrijden minimaal

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• LZ86
Lol, is het weer 2017? Dit was echt geen rood. Seponeren neem ik aan.
Verder PSV in het zadel geholpen door 2 persoonlijke fouten van Pirie

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 20:07
Rood? Hahaha, wat een farce. 2e helft niet het veld opstappen als PSV zijnde!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38
Be-la-che-lijk

[ Voor 7% gewijzigd door tiswat op 17-02-2018 20:33 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!