Wellicht omdat je zelf niet door hebt hoe vreselijk irritant jij jouw argumenten verwoord, andermans mening bagataliseeed en spastisch jouw gelijk wilt halen? Jij voert geen discussie. Een andersmans mening is per definitie fout en val je aan met eigen meningen als of het feiten zijn. Jouw manier van reageren en beargumenteren wekt bij mij in ieder geval veel irritatie op en als ik de overige reacties lees ben ik daar niet de enigste in. Zoals ik al eerder aangaf; wellicht bedoel je het goed maar je verwoord het op een irritante betweterige manier. Jouw gelijk willen halen is niet het zelfde als een discussie voeren, je bent namelijk blind voor andermans argumenten en zal deze ook niet serieus nemen. Andermans argumenten zijn bij jou per definitie fout als deze niet stroken met jouwe.Redondo1982 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:
Dit kan toch gewoon zonder hartd feelings?
Nogmaals; jullie zeggen voor 90% het zelfde, iedereen is het eens dat het rood is maar die overige 10% wil jij over door discussiëren om jouw volledige gelijk te halen en dat doe jij op een irritante manier. Helaas zie je dat zelf niet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.