Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.616 views

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:28:
[....]Zo moet je St Juste en Amrabat ook zien. Ajax had overigens ook belangstelling voor de laatste.
Heb je die info van Ajax zelf of van 'kamp Amrabat'?
(lees: de enige bron van dat nieuws was broer Amrabat, die de onderhandelingen deed voor zijn broertje)

Ajax claimt zelf namelijk nooit interesse in het te hebben gehad, ook is Utrecht nooit benaderd door Ajax. Ik vermoed dat het een gevalletje 'schermen met interesse van de concurrent' is geweest, doet het meestal wel goed bij de onderhandelingen ;)
Ajax haalt ook spelers die dan in jouw ogen middelmaat zouden zijn. En is Veltman dan zo'n wereldtopper?
Veltman is niet gehaald, die speelde vanaf zijn 9e al bij Ajax :P

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 01-02-2018 09:37 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Feyenoord heeft ooit de UEFA-cup gewonnen met spelers als van Wonderen, Paauwe en Bosvelt die dienend speelden naast v Hooydonk en andere uitblinkende spelers. Zo moet je St Juste en Amrabat ook zien. Ajax had overigens ook belangstelling voor de laatste.

Je roept veel te snel een speler uit tot middelmaat. Ajax haalt ook spelers die dan in jouw ogen middelmaat zijn. Ajax heeft ook spelers die in jouw ogen dan middelmaat zijn. Maar je kunt niet alleen maar Neresjes halen. Ten eerste zijn die veel duurder en ten tweede blijft ook dat een gok.
Je noemt nu een Bosvelt en Van Wonderen, maar dit was geen middelmaat hoor. Dat waren spelers zonder een verfijnde techniek, maar wel met hele andere kwaliteiten. Van Wonderen was gewoon een laatbloeier maar absoluut zeer waardevol, zij het op een andere manier. Je haalt nu dingen doorelkaar. Je hoeft niet de techniek van Messi te hebben om zeer waardevol te zijn. Kijk maar naar Kuijt. Technisch zeer ondermaats, maar tactisch zeer sterk en op en top prof.

Amrabat kon helemaal niet naar Ajax toe, dit is een fabeltje. In het leven geroepen om de fans van Feyenoord te pleasen. Hij kon immers ook naar de aartsrivaal dus moet het wel goed zijn. Komt ook uit de koker van MvG, die is namelijk zeer rancuneus naar Ajax.

En ja, Ajax haalt ook middelmaat. Maar waarom Ajax erbij betrekken iedere keer? Ik analyseer toch Feyenoord met alle goede bedoelingen. Of is het gezegde toch waar? Een Feyenoorder ziet het liever slecht gaan met Ajax ipv dat het goed gaat met de eigen ploeg.

I don't have dreams, I have goals!!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Feyenoord heeft ooit de UEFA-cup gewonnen met spelers als van Wonderen, Paauwe en Bosvelt die dienend speelden naast v Hooydonk en andere uitblinkende spelers. Zo moet je St Juste en Amrabat ook zien. Ajax had overigens ook belangstelling voor de laatste.

Je roept veel te snel een speler uit tot middelmaat. Ajax haalt ook spelers die dan in jouw ogen middelmaat zouden zijn. En is Veltman dan zo'n wereldtopper? Je kunt niet alleen maar Neresjes halen. Ten eerste zijn die veel duurder en ten tweede blijft ook dat een gok.
St. Juste en Amrabat zijn ook prima spelers met potentie, dat een speler wellicht op een bepaald moment niet bij een Ajax in de selectie past, maakt een speler nog niet automatisch middelmaat. Ik stoor mij als Ajacied zijnde ook behoorlijk aan de meeste posts van Redondo, hij heeft soms wel terechte punten, maar de manier waarop het dan weer gebracht wordt zorgt ervoor dat z'n punten uiteindelijk minder goed naar voren komen. (en vaak als trollen wordt gezien of arrogant, wat ik volkomen begrijp)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:40:
Ik stoor mij als Ajacied zijnde ook behoorlijk aan de meeste posts van Redondo, hij heeft soms wel terechte punten, maar de manier waarop het dan weer gebracht wordt zorgt ervoor dat z'n punten uiteindelijk minder goed naar voren komen. (en vaak als trollen wordt gezien of arrogant, wat ik volkomen begrijp)
Eens :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20
[...]

St. Juste en Amrabat zijn ook prima spelers met potentie, dat een speler wellicht op een bepaald moment niet bij een Ajax in de selectie past, maakt een speler nog niet automatisch middelmaat. Ik stoor mij als Ajacied zijnde ook behoorlijk aan de meeste posts van Redondo, hij heeft soms wel terechte punten, maar de manier waarop het dan weer gebracht wordt zorgt ervoor dat z'n punten uiteindelijk minder goed naar voren komen. (en vaak als trollen wordt gezien of arrogant, wat ik volkomen begrijp)
Iets met spijker en kop _/-\o_

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:53
Redondo1982 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Lozano niet gezien? Je bedoeld dat Lozano niet beslissend is geweest? Dit had zomaar het geval kunnen zijn, want hij heeft wel degelijk de kansen daartoe gehad.

En als je Lozano af kan stoppen op een manier die de scheidsrechter toelaat dan is dit toch binnen de grenzen en uitstekend gedaan? Wat maakt het nou uit hoe Ajax dit heeft gedaan? Het is toch gelukt om de beste speler van PSV te neutraliseren.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Veltman helemaal werd opgehemeld dat Lozano niet in de wedstrijd zat, en dat hij daar alle middelen voor heeft ingezet die door de scheidsrechter werden goedgekeurd (maar eigenlijk niet goed te keuren waren).
Vervolgens wordt alles en iedereen (St. Juste bijvoorbeeld) weggezet als 'niet goed genoeg', slecht gescout. (niet per se door jou) Ik merk dan nu op dat het blijkbaar niet zo middelmaat is als wordt beweerd, die jongen weert zich goed, wordt niet overlopen en heeft daarbij geen gekke dingen gedaan.

Was als ik zo teruglees niet helemaal duidelijk, maar ik merk wel dat iedereen v Geel afbrandt, terwijl qua linksback Feyenoord zo'n beetje de enige is die daar nu wel zo een redelijke bezetting heeft en St. Juste het toch echt heel goed doet, en Tapia wordt ook afgebrand als niet goed genoeg, terwijl hij het momenteel ook erg goed doet.

• LZ86
jbdeiman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:55:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat Veltman helemaal werd opgehemeld dat Lozano niet in de wedstrijd zat, en dat hij daar alle middelen voor heeft ingezet die door de scheidsrechter werden goedgekeurd (maar eigenlijk niet goed te keuren waren).
Vervolgens wordt alles en iedereen (St. Juste bijvoorbeeld) weggezet als 'niet goed genoeg', slecht gescout. (niet per se door jou) Ik merk dan nu op dat het blijkbaar niet zo middelmaat is als wordt beweerd, die jongen weert zich goed, wordt niet overlopen en heeft daarbij geen gekke dingen gedaan.

Was als ik zo teruglees niet helemaal duidelijk, maar ik merk wel dat iedereen v Geel afbrandt, terwijl qua linksback Feyenoord zo'n beetje de enige is die daar nu wel zo een redelijke bezetting heeft en St. Juste het toch echt heel goed doet, en Tapia wordt ook afgebrand als niet goed genoeg, terwijl hij het momenteel ook erg goed doet.
Tapia is een noodgreep. Dat ie het goed doet ( met elke wedstrijd wel een Tapia'tje ) op die positie is wel een klein wonder. Tapia is van nature een middenvelder, net zoals een F de Jong. Die doet ook gekke dingen centraal als ie onder druk komt.

Ik zou Tapia graag als spelverdeler zien, hij geeft namelijk wel leipe passjes. Wat de de andere middenvelders van F'noord niet/amper doen.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Normaal gesproken ben ik niet van het wijzen naar de scheids, moet je maar zorgen dat je zelf beter bent, maar wat Van Boekel gisteren presteerde was echt zeldzaam waardeloos...onwaarschijnlijk hoe slecht hij floot, hoeveel fouten hij maakte, hoe de spelers totaal niet wisten waar ze aan toe waren en hoeveel duidelijke blunders hij maakte (samen met zijn assistenten) :X 8)7

Feyenoord begon uitstekend en scoorde al snel een prima goal, waarna PSV het heft wat meer in handen kreeg. De grote Van Boekel blundershow bleek echter beslissend te zijn en in het grote voordeel van Feyenoord; eerst kwam er een gele kaart voor Luuk die werkelijk niets verkeerd deed, waarna El Ahmadi niet eens een vrije trap tegen (laat staan een verdiende kaart) kreeg na een harde overtreding, daarna viel de 2-0 uit een corner die overduidelijk geen corner was (dat was gewoon meteen te zien aan de wijze waarop de bal over ging), hierna besloot Van Boekel zijn assistent te overrulen toen deze een corner gaf aan PSV en zat Van Boekel vanzelfsprekend fout, tot slot besloot hij niet eens te fluiten bij een duidelijke overtreding van Malacia wat deze zijn 2e gele kaart had moeten opleveren (en wat hoogstwaarschijnlijk ook de reden was dat hij niet durfde te fluiten, de assistent aan die kant had blijkbaar ook geen greintje lef).
In plaats van 1-0 tegen 10 man was het 2-0 tegen 11 man, hoezo de scheids speelde de hoofdrol...

De 2e helft bood iets minder spektakel, vooral omdat PSV de kansen niet wist te benutten (zoals wel vaker de afgelopen weken) en een echt geweldige goal van Jorgensen terecht werd afgekeurd vanwege buitenspel (waarvoor ingrijpen nodig was van de videoscheidsrechter, aangezien Van Boekel en zijn assistent het vanzelfsprekend weer niet gezien hadden...zowel het buitenspel staan van Toornstra in 1e instantie als van Jorgensen daarna).

Nou ja, met Feyenoord de beker en PSV de competitie kan ik heel goed leven O-)

PS: Mario Been liet zich ook weer kennen...eerst aangeven dat Feyenoord volkomen verdiend had gewonnen en erg dominant was, om daarna helemaal mee te gaan met de uitleg van Cocu na de wedstrijd die echter aangaf het een gelijkopgaande wedstrijd te hebben gevonden waarbij PSV bij vlagen de dominante ploeg was _O-
Gelukkig was Perez er voor de nodige realiteit en objectiviteit.

PPS: Waarom zijn er zo weinig goede linksbacks en waarom lukt het PSV maar niet om een fatsoenlijke te halen??? Ik heb Brands hoog zitten, maar ik vind het onbegrijpelijk dat het weer niet is gelukt -O-

• Han
  • Niet online

Han

jbdeiman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:55:
Mwoh... dat ben ik totaal niet met je eens. Veltman speelde inderdaad een dijk van een wedstrijd en voerde zijn opdracht zeer goed uit. De duels waren stevig en er werd over en weer flink geworsteld. Maar vergeet niet dat Lozano ook bij het minste en geringste valt, dat deed hij gisteren ook. Vaak lijken dingen erger dan dat ze zijn. En door de leeftijd van Lozano had het spel van Veltman effect; Lozano was op een gegeven moment meer met Veltman bezig dan met voetballen. Anders ook, maar dat was juist de taak van Veltman, waar de taak van Lozano assists geven en doelpunten maken is. En dat deed hij dus niet meer. En wanneer je Lozano op een dergelijke manier uit de wedstrijd weet te halen dan heb je de angel uit PSV :)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
Baseman77 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:01:
Normaal gesproken ben ik niet van het wijzen naar de scheids, moet je maar zorgen dat je zelf beter bent
Ik ook niet :) ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Martinusz

PPS: Waarom zijn er zo weinig goede linksbacks en waarom lukt het PSV maar niet om een fatsoenlijke te halen??? Ik heb Brands hoog zitten, maar ik vind het onbegrijpelijk dat het weer niet is gelukt -O-
Ik begreep dat er een linksback in een vliegtuig had moeten zitten voor PSV gisteren? :o
Portugese betrouwbaarheid kwam om de hoek kijken geloof ik :X

• Baseman77

Baseman77

We move

Han schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:06:
De duels waren stevig en er werd over en weer flink geworsteld.
Huh?
Volgens mij was iedereen het na afloop toch eens met de conclusie dat Veltman een paar keer aardig over de grens was gegaan (en dus heel goed wegkwam door niet minimaal 1 kaart te krijgen) en daarbij zich enorm aanstelde als hij zelf werd aangepakt. Zelfs de media zien dit in.

Apart dat jij zo lief bent voor hem.
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:07:
Ik begreep dat er een linksback in een vliegtuig had moeten zitten voor PSV gisteren?
Schijnbaar was de komst van die Lumor Agbenyenu inderdaad zo goed als rond, totdat Sporting op het allerlaatste moment even tussendoor kwam.

[ Voor 68% gewijzigd door Baseman77 op 01-02-2018 10:12 ]

• jbdeiman
[...]

Dank voor deze reactie, deze realiteitszin mis ik vaak bij verschillende posts van (vermoedelijk) mede-Ajacieden.
Ik snap vanuit Ajax wel dat ze deze spelers niet nodig hebben (of dachten te hebben) gezien de selectie die ze hadden en de verdediging die behoorlijk staat/ stond bij Ajax. Ook op het middenveld zijn ze goed voorzien, dus ze hebben ze niet nodig. Voor Feyenoord hebben ze zich na een moeizame start (met name Tapia) toch wel echt bewezen in mijn ogen.
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Tapia is een noodgreep. Dat ie het goed doet ( met elke wedstrijd wel een Tapia'tje ) op die positie is wel een klein wonder. Tapia is van nature een middenvelder, net zoals een F de Jong. Die doet ook gekke dingen centraal als ie onder druk komt.

Ik zou Tapia graag als spelverdeler zien, hij geeft namelijk wel leipe passjes. Wat de de andere middenvelders van F'noord niet/amper doen.
Dat klopt, het is een noodgreep, maar Tapia laat wel zien best wat potentie te hebben in mijn ogen. Vorig jaar volledig afgebrand, omdat hij niet goed genoeg was, maar als je ziet hoe hij verdedigd en wat hij weg haalt, dat is heerlijk om te zien na al die (toch ook wel terechte) kritiek.

• Han
  • Niet online

Han

De grote Van Boekel blundershow bleek echter beslissend te zijn en in het grote voordeel van Feyenoord
Ik denk eerder dat de tactiek PSV op brak; telkens de makkelijk te verdedigende lange bal terwijl je op het middenveld het overwicht had, daarnaast was PSV veel te slordig in balbezit.
Waarom zijn er zo weinig goede linksbacks en waarom lukt het PSV maar niet om een fatsoenlijke te halen??? Ik heb Brands hoog zitten, maar ik vind het onbegrijpelijk dat het weer niet is gelukt -O-
Er zijn genoeg linksbacks maar in Nederland willen we aanvallende backs die mee opkomen, dat maakt de spoeling al wat dunner. Je kan beter een linkeraanvaller met verdedigende kwaliteiten zoeken en dan een pure verdediger met aanvallende kwaliteiten.

Maar het was wel een zure dag voor PSV gisteren. Niet alleen om de uitschakeling maar helemaal omdat men er van overtuigd was de gewenste linksback te hebben binnengehaald. PSV was al akkoord met de desbetreffende club en de speler zou vanuit Portugal met een door PSV gekocht vliegticket naar Nederland afreizen voor de medische keuring en ondertekening van het contract. Maar helaas, er kwam geen linksback uit het vliegtuig gestapt, een medewerker van PSV was voor niks naar Schiphol gekomen. Wat blijkt; de linksback had op weg naar het vliegtuig een aanbieding gekregen van Sporting, waardoor de speler rechtsomkeert maakte en vervolgens voor 5,5 jaar daar tekende. Oeps...

• LZ86
Normaal gesproken ben ik niet van het wijzen naar de scheids, moet je maar zorgen dat je zelf beter bent, maar wat Van Boekel gisteren presteerde was echt zeldzaam waardeloos...onwaarschijnlijk hoe slecht hij floot, hoeveel fouten hij maakte, hoe de spelers totaal niet wisten waar ze aan toe waren en hoeveel duidelijke blunders hij maakte (samen met zijn assistenten) :X 8)7
Ging beide kanten op met die rare beslissingen hoor ;)
Han schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:16:
[...]
Wat blijkt; de linksback had op weg naar het vliegtuig een aanbieding gekregen van Sporting, waardoor de speler rechtsomkeert maakte en vervolgens voor 5,5 jaar daar tekende. Oeps...
Dat dit zomaar mag is al een schande. Je zou zeggen, eenmaal in onderhandeling met een club mag de rest geen contact meer opnemen. Gelukkig lijkt die stroman bij de FIFA de uit de hand gelopen transfermarkt aan te gaan willen pakken.

[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 01-02-2018 10:21 ]

• ph4ge
Er zijn genoeg linksbacks maar in Nederland willen we aanvallende backs die mee opkomen, dat maakt de spoeling al wat dunner. Je kan beter een linkeraanvaller met verdedigende kwaliteiten zoeken en dan een pure verdediger met aanvallende kwaliteiten.
Naar verluid was Kongolo ook aangeboden bij PSV (verhuur), maar die wilden ze niet. Volgens mij waren ze dan uit de brand geweest tenminste voor een half jaartje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Redondo1982
[...]

Een andere mening is niet direct trollen of arrogant zijn. Dat is nu eenmaal het vooroordeel op Ajacieden.

Overigens is het bij mij altijd inhoudelijk en ken ik ook facts van andere clubs. Daar hoeven mensen het niet mee eens te zijn en dat vind ik prima, maar ik vind deze mensen dan ook niet direct arrogant of weet ik veel wat. Helaas is dit andersom wel zo, maar vaak heeft dit te maken met de club die aangehangen wordt en dit is vaak Ajax. Er is nu eenmaal een grote hekel aan Ajax.

• Redondo1982
ph4ge schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Naar verluid was Kongolo ook aangeboden bij PSV (verhuur), maar die wilden ze niet. Volgens mij waren ze dan uit de brand geweest tenminste voor een half jaartje.
Die had direct een CV uit de basis gespeeld. Dit had in één klap de beste CV geweest van Psv geweest.

• jbdeiman
Han schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:06:
[...]

Mwoh... dat ben ik totaal niet met je eens. Veltman speelde inderdaad een dijk van een wedstrijd en voerde zijn opdracht zeer goed uit. De duels waren stevig en er werd over en weer flink geworsteld. Maar vergeet niet dat Lozano ook bij het minste en geringste valt, dat deed hij gisteren ook. Vaak lijken dingen erger dan dat ze zijn. En door de leeftijd van Lozano had het spel van Veltman effect; Lozano was op een gegeven moment meer met Veltman bezig dan met voetballen. Anders ook, maar dat was juist de taak van Veltman, waar de taak van Lozano assists geven en doelpunten maken is. En dat deed hij dus niet meer. En wanneer je Lozano op een dergelijke manier uit de wedstrijd weet te halen dan heb je de angel uit PSV :)
Ik zeg ook niet dat het niet effectief was/ niet werkte. Wat ik aan wil geven is dat die enorme provocatie ook weer niet nodig zou hoeven zijn, het kan ook zonder. Het is naar mijn idee begrijpelijk dat Veltman dit deed, omdat dit voor hem de manier is om Lozano uit de wedstrijd te halen, maar ik houd er ook wel van als het allemaal iets minder risicovol is. Gezien de achterstand op dat moment van Ajax op PSV wilde ik ook dat Ajax de wedstrijd won, maar ik heb toch wat momenten gehad dat ik er bang voor was dat Veltman eraf moest, en dan wordt het toch ineens een stuk lastiger.

Ja, ik ben een Feyenoorder, maar volg eigenlijk alle voetbal wel en vind het toch het leukst als het nog een beetje spannend is (of lijkt) in de competitie. Dus dan heb ik liever dat 'aardsrivaal' Ajax wint van PSV, omdat dit spanning terug brengt in de competitie.

• Martinusz
Redondo1982 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Een andere mening is niet direct trollen of arrogant zijn. Dat is nu eenmaal het vooroordeel op Ajacieden.

Overigens is het bij mij altijd inhoudelijk en ken ik ook facts van andere clubs. Daar hoeven mensen het niet mee eens te zijn en dat vind ik prima, maar ik vind deze mensen dan ook niet direct arrogant of weet ik veel wat. Helaas is dit andersom wel zo,
Als je mijn post goed leest, gaat het ook niet zozeer om de inhoud van je posts, maar de manier waarop.
maar vaak heeft dit te maken met de club die aangehangen wordt en dit is vaak Ajax. Er is nu eenmaal een grote hekel aan Ajax.
En dit is dan gelijk weer zo'n voorbeeld :) het niet bij jezelf zoeken, maar zij zij zij....

Er zijn hier genoeg Ajacieden, en ik denk dat bij de meeste echt wel duidelijk is wie dat zijn, maar ik zelf en volgens mij ook anderen heb ik nog niet uitgemaakt zien worden voor arrogant of trollen richting andere clubs. Blijkbaar kan dat dus prima ;)

Maar goed, heb niet het idee dat het wat gaat uitmaken, maar wilde het toch meegeven als mede Ajacied (y)

back to (voetbal) business zullen we maar zeggen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
Gefeliciteerd Feyenoorders! Dik verdiende overwinning d:)b
Ja, er had een tweede geel mogen vallen en ja het was geen corner, maar PSV was als een kip zonder plan aan het voetballen, die zag ik sowieso niet meer winnen.
Vreemd vind ik het wel dat Blom de goal uit de corner niet af liet keuren. Daar zit hij toch voor als videoref? :?
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:06:
[...]
Fijn dat je het leuk hebt gehad, zo zie je maar dat de sfeer (die ook wel ietsje meer was dan normaal) in de Kuip op tv vaak niet lekker overkomt.
Stond je geluid wel aan? Hier kwam de sfeer prima binnen hoor :)
Dat de sfeer (en ook de gevulde stoeltjes) iets meer was dan normaal kwam ook omdat er in de dagen vooraf een oproep was gedaan aan de supporters. (en het heeft geholpen want de sfeer was dikke prima)
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:35:
[...]
of trollen richting andere clubs.
Ik maak heel soms wel eens een grappig trol-grapje over Feyenoord, maar Rammz modereert die elke keer weg. Het lijkt wel of Feyenoorders het alleenrecht hebben op het zich beledigd voelen :P
*dit is een dolletje he, dus niet te serieus op ingaan aub :+

Geef eens één reden waarom niet? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2018 10:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
dvdkiwi schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:43:
Ik maak heel soms wel eens een grappig trol-grapje over Feyenoord, maar Rammz modereert die elke keer weg. Het lijkt wel of Feyenoorders het alleenrecht hebben op het zich beledigd voelen :P
*dit is een dolletje he, dus niet te serieus op ingaan aub :+
Kom er maar in Rammzzz >:)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Feyenoord begon uitstekend en scoorde al snel een prima goal, waarna PSV het heft wat meer in handen kreeg. De grote Van Boekel blundershow bleek echter beslissend te zijn en in het grote voordeel van Feyenoord; eerst kwam er een gele kaart voor Luuk die werkelijk niets verkeerd deed, waarna El Ahmadi niet eens een vrije trap tegen (laat staan een verdiende kaart) kreeg na een harde overtreding, daarna viel de 2-0 uit een corner die overduidelijk geen corner was (dat was gewoon meteen te zien aan de wijze waarop de bal over ging), hierna besloot Van Boekel zijn assistent te overrulen toen deze een corner gaf aan PSV en zat Van Boekel vanzelfsprekend fout, tot slot besloot hij niet eens te fluiten bij een duidelijke overtreding van Malacia wat deze zijn 2e gele kaart had moeten opleveren (en wat hoogstwaarschijnlijk ook de reden was dat hij niet durfde te fluiten, de assistent aan die kant had blijkbaar ook geen greintje lef).
In plaats van 1-0 tegen 10 man was het 2-0 tegen 11 man, hoezo de scheids speelde de hoofdrol...

De 2e helft bood iets minder spektakel, vooral omdat PSV de kansen niet wist te benutten (zoals wel vaker de afgelopen weken) en een echt geweldige goal van Jorgensen terecht werd afgekeurd vanwege buitenspel (waarvoor ingrijpen nodig was van de videoscheidsrechter, aangezien Van Boekel en zijn assistent het vanzelfsprekend weer niet gezien hadden...zowel het buitenspel staan van Toornstra in 1e instantie als van Jorgensen daarna).

Nou ja, met Feyenoord de beker en PSV de competitie kan ik heel goed leven O-)

PS: Mario Been liet zich ook weer kennen...eerst aangeven dat Feyenoord volkomen verdiend had gewonnen en erg dominant was, om daarna helemaal mee te gaan met de uitleg van Cocu na de wedstrijd die echter aangaf het een gelijkopgaande wedstrijd te hebben gevonden waarbij PSV bij vlagen de dominante ploeg was _O-
Gelukkig was Perez er voor de nodige realiteit en objectiviteit.

Het enige dat ik er positief over te melden heb, is dat de 3-0 volkomen terecht werd gecancelled.

Ik was al klaar met kijken - bij wijze van spreken - omdat er naast bovenstaande gedoe ook nog uit buitenspel werd gescoord, maar blijkbaar kan Kevin Blom met behulp van een miljoenmiljard herhalingen wél een goede beslissing nemen. :+

Terechte winst - hard spel maar wel effectief PSV ontregeld, dat vól op de aanval speelde. En meerdere spelers hadden een tweede (of zelfs eerste, niet gekregen, vooral Malacia en El Ahmadi) geel verdiend, Van Ginkel speelde met vuur - had een donkeroranje kaart verdiend.

Je zou bijna gaan denken dat PSV (van hogerhand) dit als een veredeld trainingspotje zag, waarom in vredesnaam anders Ramselaar opstellen i.p.v. Van Ginkel, dat kan toch alleen maar zijn omdat je je beste speler wilt sparen voor a.s. weekend?

Daar houd ik niet van. De beker ga je ook professioneel in en vol aan de bak? :(

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2018 10:58 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De videoref greep niet in bij de 2-0, omdat die volkomen legitiem was. De corner daarvoor alleen niet, en corners horen dan weer niet bij een videoref.

Toch zijn het dingen die zich moeten uit kristalliseren en we moeten kijken hoe ver we willen gaan.

Natuurlijk was het een tweede gele kaart, zou ook videoref kunnen zijn
De diep donker rode kaart van van Ginkel, die Cocu vergat, (van Ginkel had al 2x geel had kunnen hebben overigens) zou ook een videoref moment kunnen zijn

Maar volgens mij doen we het nu alleen bij doelpunten/penalty's. En dat is ook weer arbitrair, want we hebben ook wel eens gezien dat een goal werd afgekeurd door een overtreding op het middenveld 10 seconden ervoor.

Lastig allemaal.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
Lastig is het zeker.
Als we voor elk twijfelmoment de videoref gaan inschakelen ligt het vaak net zo vaak stil als bij het American Football, en duurt één wedstrijd net zo lang als een baseballmatch ;)
Outerspace schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:03:
Alleen wijzen naar hullie, tja... daar zit de crux.
Waarom wijzen naar hullie als WIJ de beste zijn? Niet zo bescheiden, kom op! >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2018 11:05 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het contract van Kramer is tevens per direct ontbonden, aldus VI. Die kan nu gaan en staan waar ie wil.

Betreffende Ajaxsupporters en 'arrogant'.. Ik ben ook een Ajaxaanhanger, maar volgens mij ben ik redelijk objectief en schrijf ik dat ook zo op. Alleen wijzen naar hullie, tja... daar zit de crux.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Baseman77

Baseman77

We move

PWM schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:59:
Maar volgens mij doen we het nu alleen bij doelpunten/penalty's.
Bij doelpunten, penalty's en (directe) rode kaarten.
Dus de overtreding van Van Ginkel was geen directe rode kaart, anders had Blom ingegrepen. En ik ben het die ene keer met Van Boekel eens, het was een flinke en lompe overtreding maar het was geen rode kaart waard (Van Ginkel raakte Van Beek namelijk niet met zijn omhoog geheven been).

Dus dat de 2-0 viel uit een onterechte corner is jammer maar helaas, daar doet de video ref niets aan.
De niet gegeven 2e gele kaart daarentegen vind ik dubieus, aangezien dat dus rood was geworden. Het excuus zal wel zijn dat alleen eventuele directe rode kaarten bekeken worden.
Maar hier valt nog wel iets te verbeteren.
Ramzzz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:53:
Daar houd ik niet van. De beker ga je ook professioneel in en vol aan de bak?
Je hebt niets voor niets een selectie die bestaat uit meer spelers dan 11...de beker is dan een uitgelezen mogelijkheid om reservespelers speeltijd te geven, helemaal als de beker veruit ondergeschikt is aan de competitie. En spelers als Ramselaar, Pereiro en Mauro Jr. ( _/-\o_ ) zouden goed genoeg moeten zijn, al liet gisteren alleen Mauro Jr. dit ook zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Baseman77 op 01-02-2018 11:09 ]

Verwijderd

Ergens mag ik spelers als Kramer wel, zich niet overal en nergens zozeer conformerend dat ze tot de grijze muizen toetreden maar authentiek zichzelf blijvend. Lijkt er net op of Kramer's eerlijkheid hem is opgebroken. In loondienst kun je niet altijd 100% jezelf zijn maar moet je je althans een beetje aanpassen.

Hij heeft overigens een net afscheid genomen op het Intstagram account van Feyenoord: https://www.instagram.com...rdam/?utm_source=ig_embed

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Baseman77 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Bij doelpunten, penalty's en (directe) rode kaarten.
Dus de overtreding van Van Ginkel was geen directe rode kaart, anders had Blom ingegrepen. En ik ben het die ene keer met Van Boekel eens, het was een flinke en lompe overtreding maar het was geen rode kaart waard (Van Ginkel raakte Van Beek namelijk niet met zijn omhoog geheven been).

Dus dat de 2-0 viel uit een onterechte corner is jammer maar helaas, daar doet de video ref niets aan.
De niet gegeven 2e gele kaart daarentegen vind ik dubieus, aangezien dat dus rood was geworden. Het excuus zal wel zijn dat alleen eventuele directe rode kaarten bekeken worden.
Maar hier valt nog wel iets te verbeteren.
Het maakt helemaal niks uit of ie em met dat hoge been raakte of niet, als je zo als een malloot inkomt is het donkerrood.

• Baseman77

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:08:
Ergens mag ik spelers als Kramer wel, zich niet overal en nergens zozeer conformerend dat ze tot de grijze muizen toetreden maar authentiek zichzelf blijvend. Lijkt er net op of Kramer's eerlijkheid hem is opgebroken. In loondienst kun je niet altijd 100% jezelf zijn maar moet je je althans een beetje aanpassen.
Nou ja, niet willen meedoen met de huidige trainingsvormen omdat de training van 'vroegah' ook werkte en niet hard willen trainen omdat je dat nutteloos vindt kun je ook zien als werkweigering en onzinnige praat.
Leuk dat authentieke, maar ouderwets blijven denken en je weigeren te conformeren aan de moderne opvattingen zie ik als vragen om problemen. Die hij dan ook meerdere malen heeft gehad.

Verwijderd

Baseman77 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Nou ja, niet willen meedoen met de huidige trainingsvormen omdat de training van 'vroegah' ook werkte en niet hard willen trainen omdat je dat nutteloos vindt kun je ook zien als werkweigering en onzinnige praat.
Leuk dat authentieke, maar ouderwets blijven denken en je weigeren te conformeren aan de moderne opvattingen zie ik als vragen om problemen. Die hij dan ook meerdere malen heeft gehad.
Hoe vaak is dat voorgekomen? Feyenoord is er de club niet voor om zich de les te laten lezen door welke speler dan ook. Wanneer het echt zo erg was, had van Bronckhorst en van Geel wel eerder ingegrepen.

Ben overigens wel echt benieuwd naar wat Kramer nu gaat doen. Zie hem er wel voor aan dat hij zijn schoenen aan de wilgen gaat hangen om zich ergens anders op te richten. Zijn meer spelers geweest die het na verloop van tijd wel hadden gehad met het voetbalwereldje.

• Redondo1982
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:35:
[...]
En dit is dan gelijk weer zo'n voorbeeld :) het niet bij jezelf zoeken, maar zij zij zij....
Ik moet toch ook wijzen naar 'zij', want die vinden mij een troll of arrogant. Ik vind dit uiteraard niet van mezelf 8)7

Ik noem iemand met een andere mening niet een troll of arrogant. Dit is nu eenmaal de hetze tegen Ajax.

Terug naar het inhoudelijke vind ik meer dan prima. Hopelijk kunnen mensen hun antipathie opzij zetten jegens mij en Ajax en net zo inhoudelijk reageren over andere clubs zoals ik doe. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik zie alleen maar oneliners voorbij komen op de man omdat ik voor Ajax ben.

• Baseman77

Baseman77

We move

Niet alleen om de uitschakeling maar helemaal omdat men er van overtuigd was de gewenste linksback te hebben binnengehaald.
Het verhaal rondom Lumor Agbenyenu is inderdaad vrij bizar:
https://www.ad.nl/transfe...et-komt-opdagen~a51fa287/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Redondo1982 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Ik noem iemand met een andere mening niet een troll of arrogant. Dit is nu eenmaal de hetze tegen Ajax.
Dat is niet de hetze tegen Ajax, dat is verveeld zijn omdat iemand zich onbewust (of misschien wel bewust) overkomt als een troll.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik zie alleen maar oneliners voorbij komen op de man omdat ik voor Ajax ben.
Nogmaals; het heeft niks te maken met Ajax. Het heeft te maken met de persoon, die geheel toevalligerwijs voor Ajax is. Was je voor PSV en had je jezelf op dezelfde manier laten uiten, had je hetzelfde gehoord :)

Maar goed, we gaan redelijk offtopic. @naitsoezn, @PWM en @Ramzzz kunnen vast wel modbreaken dat we hiermee moeten stoppen. Het heeft niks meer met voetbal te maken ;)

Kusje erop :>

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

* PWM is mod in Vervoer

Dus wellicht als je gaat zeuren over de auto's van de spelers kan ik ingrijpen :+

• Martinusz
Waarom wilde PSV hem eigenlijk huren?
Waarom dan niet gewoon kopen voor die 2,5 miljoen? :?

Wel bizar dit soort dingen, persoonlijk akkoord zijn en dan nog wordt ie weggeplukt.
PWM schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:37:
* PWM is mod in Vervoer

Dus wellicht als je gaat zeuren over de auto's van de spelers kan ik ingrijpen :+
Er stonden hier laatst veel auto's van Ajax in de straat :( behoorlijke bron van ergenis!! :o

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 01-02-2018 11:40 ]

• LZ86
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:38:
Er stonden hier laatst veel auto's van Ajax in de straat :( behoorlijke bron van ergenis!! :o
Van die hele arrogante auto's zonder zelfinzicht? :+

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Van die hele arrogante auto's zonder zelfinzicht? :+
Maar wel de BESTE auto's ja! Alleen aangeschaft omdat Ajax het rijkste is van allemaal!!
En we hebben de meeste.....uuh.....auto's!! En de jongste!!

:+

• LZ86
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Maar wel de BESTE auto's ja! Alleen aangeschaft omdat Ajax het rijkste is van allemaal!!
En we hebben de meeste.....uuh.....auto's!! En de jongste!!

En alle andere clubs hebben pure middelmaat auto's! En ze hebben er ook nog teveel voor betaald 8)

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Ik hoop toch dat de KNVB de videoref in de competitie ook gaat doorvoeren. Volgens mij zijn er nu in elke bekerronde 1 of meer goals goedgekeurd of afgekeurd die een herhaling nodig hadden. Soms had de scheidsrechter in het veld al de goede beslissing genomen, maar zoals gisterenavond bij Feyenoord - PSV niet.

PSN: Curvaa_

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Alle gekheid op een stokje, en trollen en ouwehoeren over allesbehalve voetbalinhoudelijke zaken houdt nu op.

;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:58:
Ik hoop toch dat de KNVB de videoref in de competitie ook gaat doorvoeren. Volgens mij zijn er nu in elke bekerronde 1 of meer goals goedgekeurd of afgekeurd die een herhaling nodig hadden. Soms had de scheidsrechter in het veld al de goede beslissing genomen, maar zoals gisterenavond bij Feyenoord - PSV niet.
Hopelijk denken ze er wel eerst goed over na en doen ze niks overhaast.
Als voorbeeld, bij Liverpool tegen West Brom afgelopen weekend waren er video ref momenten in de 1e helft die relatief lang duurden. Vervolgens werd volgens Klopp veel te korte extra tijd gegeven onder druk van de tv zender. Ook hadden de toeschouwers in het stadion geen idee hoe de scheids uiteindelijk tot zn beslissingen kwam, de beelden werden niet getoond op de schermen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:08:

Hij heeft overigens een net afscheid genomen op het Intstagram account van Feyenoord: https://www.instagram.com...rdam/?utm_source=ig_embed
Inderdaad een net afscheid. Zoveel beter dan dat van Aubemeyang.

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:45:
[...]

Hopelijk denken ze er wel eerst goed over na en doen ze niks overhaast.
Als voorbeeld, bij Liverpool tegen West Brom afgelopen weekend waren er video ref momenten in de 1e helft die relatief lang duurden. Vervolgens werd volgens Klopp veel te korte extra tijd gegeven onder druk van de tv zender. Ook hadden de toeschouwers in het stadion geen idee hoe de scheids uiteindelijk tot zn beslissingen kwam, de beelden werden niet getoond op de schermen.
Tja Klopp lult natuurlijk ook in zijn eigen straatje, denk je dat hij problemen zou hebben als het langer duurt als het in het voordeel van Liverpool was, dan hoor je hem waarschijnlijk niet.
De niet extra gegeven tijd staat natuurlijk los van de videoref, dat heeft er niets mee te maken, dat ligt aan de 4de man.
Toeschouwers informeren mag ook geen probleem zijn, zoals het artikel meldt doen ze in Duitsland een logo tonen op de schermen in het stadion zodra de videoref wordt gebruikt. Kortom gewoon bestaande techniek. Men kan prima al met videoref gaan werken voor wel/niet doelpunten/penalties, rode kaarten.

• jbdeiman
Daar ben ik het helemaal mee eens, al vond ik het (Feyenoorder..) heel jammer dat de goal buitenspel bleek te zijn. Het lijkt me wel gezond dat er een eerlijker spelletje ontstaat, weg van onduidelijkheid en foute beslissingen die voor 1 van beide partijen negatief uitvallen.
Daarbij hoop ik ook dat de videoref een opmaat is voor het 'verbannen' van allerhande spelbederf situaties, denk daarbij aan schwalbes en allerhande irritante/ vervelende randzaken die niets met een duel om de bal te maken hebben.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

jbdeiman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens, al vond ik het (Feyenoorder..) heel jammer dat de goal buitenspel bleek te zijn. Het lijkt me wel gezond dat er een eerlijker spelletje ontstaat, weg van onduidelijkheid en foute beslissingen die voor 1 van beide partijen negatief uitvallen.
Daarbij hoop ik ook dat de videoref een opmaat is voor het 'verbannen' van allerhande spelbederf situaties, denk daarbij aan schwalbes en allerhande irritante/ vervelende randzaken die niets met een duel om de bal te maken hebben.
Zoals tijdrekken. :r

Elke club doet het. Altijd even irritant. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2018 13:29 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je moet eens nagaan hoeveel extra tijd er wordt gegeven in de eerste helft in vergelijking met de tweede helft. Over het algemeen logisch door de wissels die vaker in de tweede helft plaatsvinden maar met enige regelmaat zie je lange blessurebehandelingen, tijdrekkende acties of wat dan ook in de eerste helft en dan wordt er maar 1 minuut extra tijd genomen. Daar hoor je men vrijwel nooit over klagen maar als exact hetzelfde gebeurt in de tweede helft is het moord en brand.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:18
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:06:
[...]

Fijn dat je het leuk hebt gehad, zo zie je maar dat de sfeer (die ook wel ietsje meer was dan normaal) in de Kuip op tv vaak niet lekker overkomt.

Feyenoord liet eindelijk een topje van de ijsberg zien. Jammer dat dit niet lukt tegen mindere tegenstanders.
Toch een instellingsprobleem?

Ben ook wel benieuwd of v Persie inmiddels warm is :+
Ik vond dit de beste sfeer die ik mee gemaakt heb. In Duitsland ben ik het ook nog niet tegen gekomen, maar ik stond wel tussen die gezellige supporters in.

Je zou denken van wel. Vaak hoor je het wel tussen de regels door, maar ik denk dat sommige clubs zich absoluut niet goed kunnen motiveren tegen laat vliegers. Die denken wel dat het een walk in the park wordt..

Van Persie is wel goed warm denk ik :+
Trouwens, die Mauro Jr is net zo breed als 5 potloden naast elkaar. Jezus wat is die gozer mager. Als je daar met 2 benen op in vliegt kom je er aan de achterzeide weer uit :9

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Inderdaad een net afscheid. Zoveel beter dan dat van Aubemeyang.
Moest ff opzoeken wie dat was :Y

Was sprake van dat hij afgelopen zomer naar een andere club zou gaan toch? Verder heb ik het niet bijgehouden wat hem betreft.

• Deadsy
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Moest ff opzoeken wie dat was :Y

Was sprake van dat hij afgelopen zomer naar een andere club zou gaan toch? Verder heb ik het niet bijgehouden wat hem betreft.
Geloof ook dat afgelopen zomer hij aan andere clubs gelinked werd.
Maar in zijn afscheid geeft hij min of meer aan dat hij zich expres als een lul gedragen heeft de afgelopen maanden omdat hij afgelopen zomer niet weg mocht.

Dus er staat Arsenal misschien nog wel wat te wachten.

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Tja Klopp lult natuurlijk ook in zijn eigen straatje, denk je dat hij problemen zou hebben als het langer duurt als het in het voordeel van Liverpool was, dan hoor je hem waarschijnlijk niet.
De niet extra gegeven tijd staat natuurlijk los van de videoref, dat heeft er niets mee te maken, dat ligt aan de 4de man.
Toeschouwers informeren mag ook geen probleem zijn, zoals het artikel meldt doen ze in Duitsland een logo tonen op de schermen in het stadion zodra de videoref wordt gebruikt. Kortom gewoon bestaande techniek. Men kan prima al met videoref gaan werken voor wel/niet doelpunten/penalties, rode kaarten.
Het gaat me niet om Klopp, maar als hij gelijk heeft dan is het wel heel kwalijk. Dan kun je maar beter vantevoren vastleggen/afspreken dat de tijd dat het spel stil ligt voor de videoref hoe dan ook toegevoegd moet worden als extra tijd.
Op een zelfde manier lijkt het me erg handig om af te spreken dat de beelden, op basis waarvan de videoref zn beslissing maakt, in het stadion getoond worden. Begrip kweken dus.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:18
Grappig dat juist Wenger hem opneemt in de selectie. Meende juist altijd dat hij niet op dat soort spelers gerust is.
Aubameyang is gewoon een lul door dat gedrag te vertonen Ik heb het te doen met de BVB supporters.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Doe maar alleen doellijntechnologie, die VAR heeft ons in de Kuip al 2 goals voor gekost en 1 goal extra tegen. ;) Zonder te geinen, geweldig dat het er is. Maakt het spelletje alleen maar eerlijker.

Wel moet nog even goed worden duidelijk gemaakt wanneer de VAR juist wel of juist niet gebruikt kan worden. Want zou je VAR gebruiken voor het geven van een (tweede) gele kaart of een corner? Zodoende had Malacia wellicht rood gehad en had Feyenoord niet gescoord na de corner, maar als je iedere gele kaart (Of gele kaart situatie) en iedere corner/ingooi/whatever gaat herbeoordelen dan zat ik nu nog in het stadion.

Ander verbeterpuntje is het communiceren dat er wordt teruggekeken in het stadion. Nu is er geen communicatie toe richting de aanwezige supporters.

Het is wellicht nog niet perfect, ik twijfel of het ooit perfect gaat zijn, maar ik vind het erg tof dat ze er actief naar kijken.

• LZ86
Zo, laatste bekerronde en straks de loting.

Tegen wie mag Feyenoord in de halve finale in de kuip? Hopen op AZ

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:20:
Zo, laatste bekerronde en straks de loting.

Tegen wie mag Feyenoord in de halve finale in de kuip? Hopen op AZ
Het zou mooi zijn als de subtoppers tegen een van de onderste moeten zodat je Az tegen Feyenoord in de finale kan hebben, anders krijg je denk ik toch een eenzijdige finale.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Gynnad schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
[...]

Het zou mooi zijn als de subtoppers tegen een van de onderste moeten zodat je Az tegen Feyenoord in de finale kan hebben, anders krijg je denk ik toch een eenzijdige finale.
Tja, ik zie Feyenoord nog wel verliezen van de onderste regionen. AZ daarintegen is altijd een dikke overwinning de laatste tijd.

Hoop wel dat Willem 2 doorgaat en niet die kunstgras semi-duitsers uit kerkrade

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 01-02-2018 21:38 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Lekker dubieus video ref momentje.

Ja, het was hands, maar ver voor het doelpunt viel. Moet nu elke mogelijke overtredingen tot 8 acties voor een doelpunt nagegaan worden? Dan eindigt elke wedstrijd in 0-0.

alles kan off-topic

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mooi ik zeg:

Feyenoord - Willem II
Twente - AZ

Finale:
spoiler:
Willem II - Twente :+

• LZ86
Feyenoord- Willem 2 lijkt me prima!

• Martinusz
Appeltje eitje lijkt me, weer 2x thuis ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 01-02-2018 23:40 ]

• LZ86
lol, Feyenoord weer thuis ;)

Tegen Willem 2. Te pakken lijkt me

Verwijderd

Kon slechter! ;)

• LZ86
En nu maar hopen dat Twente weet te winnen van AZ ;)
Hoe dan ook spelen we de finale niet thuis :+

[ Voor 31% gewijzigd door LZ86 op 01-02-2018 23:47 ]

• KDL
  • Laatst online: 15:49

KDL

Ankona schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:26:
Lekker dubieus video ref momentje.

Ja, het was hands, maar ver voor het doelpunt viel.
Speler leek geen voordeel uit hands te halen, op het moment niet en erna niet doordat er alweer balverlies was. Maar toen ze de bal weer hadden, stond hij wel weer vrij. ... later doelpunt ...
Eerst vond ik het doelpunt wel eerlijk omdat het in een andere situatie is gebeurd en er vooral ook balverlies was, maar nu kom ik erop terug, want als er wel was afgefloten voor hands, en een vrije trap (wel/geen kaart maakt ff niet uit) ... dan had deze speler nooit zo daar vrij rondgelopen om deze soort van countervoorzet te geven.. dus terecht afgekeurd het doelpunt vanwege hands wat eerder wel bepalend is geweest.

• Han
  • Niet online

Han

Ja hoor... KNFB ten top weer :P

Weer thuis :+

• LZ86
Han schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:53:
Ja hoor... KNFB ten top weer :P

Weer thuis :+
Jamaar de finale is uit! 8)
En AZ wordt (als ze Willem 2 weten te kloppen) een pittige pot tbh. Kan beide kanten op gezien de vorm.
Misschien dat een warm lopende v Persie net dat beetje extra brengt voor de overwinning.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:44:
En nu maar hopen dat Twente weet te winnen van AZ ;)
Hoe dan ook spelen we de finale niet thuis :+
Kan zo maar gaan gebeuren dat Twente en Feyenoord de finale zullen gaan spelen. En zie het ook nog wel gebeuren dat Feyenoord AZ achterhaalt in de eredivisie. En PSV niet meer te achterhalen is door Ajax. Laatste niet eens door al of niet winst of verlies van PSV in de competitiewedstrijd in de Kuip maar door het feit dat PSV nog maar 6 uitwedstrijden heeft te spelen en nog 8 thuiswedstrijden.

• LZ86
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:58:
[...]

Kan zo maar gaan gebeuren dat Twente en Feyenoord de finale zullen gaan spelen. En zie het ook nog wel gebeuren dat Feyenoord AZ achterhaalt in de eredivisie. En PSV niet meer te achterhalen is door Ajax. Laatste niet eens door al of niet winst of verlies van PSV in de competitiewedstrijd in de Kuip maar door het feit dat PSV nog maar 6 uitwedstrijden heeft te spelen en nog 8 thuiswedstrijden.
Wie gaat de goals voor PSV dan maken als Lozano zijn dag niet heeft? Ik dicht Ajax nog best kansen toe als je ziet wat voor spel PSV de laatste tijd op de mat legt >:)

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:58:
Misschien dat een warm lopende v Persie net dat beetje extra brengt voor de overwinning.
v Persie maakt de winnende in de finale... dat hoort zo ;)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:01:
Wie gaat de goals voor PSV dan maken als Lozano zijn dag niet heeft? Ik dicht Ajax nog best kansen toe als je ziet wat voor spel PSV de laatste tijd op de mat legt >:)
Ajax is juist niet zo goed in het doorbreken van schijtbakkenvoetbal. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:01:
[...]

Mwah, ik vond PSV gisteren bepaald niet onder doen voor Feyenoord anders. Die nieuwe speler van hun (een Braziliaan?) deed het alleraardigst. Lozano en Perreiro kunnen ook echt wel voetballen. Idem geldt voor Luuk de Jong en van Ginkel.

Enige is dat menige Zuid-Amerikaan het nog wel eens wil laten lopen wanneer een wedstrijd niet zo loopt als zij wel graag zouden zien. Geldt niet alleen voor die van PSV.

• LZ86
Han schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:03:
[...]

v Persie maakt de winnende in de finale... dat hoort zo ;)
Zou wel episch zijn, maar eerst Wilhem zwei. Die ging 2 jaar geleden in de beker nog bijna mis. lang 0-1, VIlhena 88e minuut 1-1. En Kuyt 119e minuut 2-1.

Maar goed, het huidige Willem 2 is een degradatieploeg, dus het moet te pakken zijn.

• KDL
  • Laatst online: 15:49

KDL

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:07:
[...]
Enige is dat menige Zuid-Amerikaan het nog wel eens wil laten lopen wanneer een wedstrijd niet zo loopt als zij wel graag zouden zien.
}:O

Verwijderd

• Baseman77

Baseman77

We move

Opvallend dat aantal thuiswedstrijden van Feyenoord in de beker:

Feyenoord:
2017/2018: 4 thuis.
2016/2017: 3 thuis, 1 uit (uitwedstrijd werd verloren).
2015/2016: 5 thuis, 1 uit (uitwedstrijd werd gewonnen, na verlenging).
2014/2015: 1 uit (werd verloren).
2013/2014: 2 thuis, 2 uit.

Totaal: 14 thuis, 5 uit. Enkel uitgeschakeld in uitwedstrijden en 74% thuiswedstrijden.
De laatste 3 jaar heeft Feyenoord 13 thuiswedstrijden gehad tegenover 2 uitwedstrijden...

Ajax:
2017/2018: 3 uit.
2016/2017: 1 thuis, 2 uit.
2015/2016: 1 thuis, 1 uit.
2014/2015: 1 thuis, 2 uit.
2013/2014: 3 thuis, 3 uit.

6 thuis, 11 uit. 35% thuiswedstrijden.

PSV:
2017/2018: 1 thuis, 3 uit.
2016/2017: 1 thuis, 1 uit.
2015/2016: 3 thuis, 1 uit.
2014/2015: 1 thuis, 2 uit.
2013/2014: 2 thuis.

Totaal: 8 thuis, 7 uit. 53% thuiswedstrijden.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Warme balletjes :+

• Martinusz
Die heeft van Persie nu denk ik _O-

• Han
  • Niet online

Han

Ik voel een rijtje aankomen met tegenstanders in de beker... amateurs vs. BVO's :P

• LZ86
Han schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:42:
Ik voel een rijtje aankomen met tegenstanders in de beker... amateurs vs. BVO's :P
Geen rijtje nodig, is wel bekend dat Feyenoord veel minder amateurs/JL clubs heeft geloot.. En F'noord heeft ook nog eens veel meer bekerduels gespeeld, dus 1 op 1 vertalen gaat zowieso niet.

Ja inderdaad, het zit niet tegen, zag een tijdje geleden ergens een statistische berekening voorbijkomen. P waarde hiervan is iets van 0,64 --> niet significant dus :+

• Redondo1982
Gewoon vanaf heden de Feyenoord Bokaal noemen. Misschien dat Ajax hem dan weer eens wilt winnen, want dit is lang geleden.

• ph4ge
Redondo1982 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:59:
Gewoon vanaf heden de Feyenoord Bokaal noemen. Misschien dat Ajax hem dan weer eens wilt winnen, want dit is lang geleden.
Het is best opvallend dat Feyenoord de beker relatief vaak heeft gewonnen tov de kampioenschappen:

Beker:
18 Ajax
12 Feyenoord (hopelijk +1 dit seizoen)
9 PSV

Kampioen:
33 Ajax
23 PSV
15 Feyenoord

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:44

Qu3st

Han schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:42:
Hierbij het lijstje :+

Ajax en tegenstanders beker:
2013/2014: FC Volendam (BVO), ASWH (amateur), IJsselmeervogels (amateur), Feyenoord (BVO), AZ (BVO), PEC Zwolle (BVO)
2014/2015: JOS Watergraafsmeer (amateur), Urk (amateur), Vitesse (BVO)
2015/2016: De Graafschap (BVO), Feyenoord (BVO)
2016/2017: Willem II (BVO), Kozakken Boys (amateur), SC Cambuur (BVO)
2017/2018: SVV Scheveningen (amateur), ASV De Dijk (amateur), FC Twente (BVO)

Aantal wedstrijden: 17
Tegenstanders BVO: 10
Tegenstanders Amateur: 7
Percentage BVO: 58,8%

Feyenoord en tegenstanders beker:
2013/2014: FC Dordrecht (BVO), Hoek (amateur) Heracles Almelo (BVO), Ajax (BVO)
2014/2015: De Dijk (amateur), Go Ahead Eagles (BVO)
2015/2016: Willem II (BVO), Ajax (BVO), Roda JC (BVO), AZ (BVO), FC Utrecht (BVO)
2016/2017: FC Oss (BVO), Excelsior (BVO), Ado Den Haag (BVO), Vitesse (BVO)
2017/2018: ADO Den Haag (BVO), AVV Swift (amateur), Heracles Almelo (BVO), PSV (BVO)

Aantal wedstrijden: 19
Tegenstanders BVO: 16
Tegenstanders Amateur: 3
Percentage BVO: 84,2%

PSV en tegenstanders beker:
2013/2014: Telstar (BVO), Roda JC (BVO),
2014/2015: FC Utrecht (BVO), Almere City FC (BVO), Roda JC (BVO)
2015/2016: SC Cambuur (BVO), SC Genemuiden (amateur), Heracles Almelo (BVO), FC Utrecht (BVO)
2016/2017: Roda JC (BVO), Sparta Rotterdam (BVO)
2017/2018: SDC Putten (amateur), FC Volendam (BVO), VVV Venlo (BVO), Feyenoord (BVO)

Aantal wedstrijden: 15
Tegenstanders BVO: 13
Tegenstanders Amateur: 2
Percentage BVO: 86,7%

edit: @Quantor sorry, tellen is zo moeilijk :+

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wel eerlijk tellen he, Feyenoord heeft 3 Amateur tegenstanders gehad (en in totaal 19 wedstrijden in jouw lijstje)

[ Voor 25% gewijzigd door Quantor op 02-02-2018 10:30 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 21
02.02. 20:00 Vitesse v FC Groningen
03.02. 18:30 scHeerenveen v FC Twente
03.02. 19:45 PSV v PEC Zwolle
03.02. 20:45 Heracles v ADO Den Haag
04.02. 12:30 Excelsior v FC Utrecht
04.02. 14:30 AZ v Roda JC
04.02. 14:30 Sparta v Willem II
04.02. 14:30 VVV-Venlo v Feyenoord
04.02. 16:45 Ajax v NAC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ilhanko
  • Niet online
Maar als je meer wedstrijden speelt en verder in de beker komt, is de kans dat je een BVO loot ook groter, dus speel je vaker tegen BVO's!!!!!1 #knfb

PSV - PEC kan wen eens een interessante wedstrijd worden dit weekend!

• Martinusz
ilhanko schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:05:

PSV - PEC kan wen eens een interessante wedstrijd worden dit weekend!
Welnee laatste minuut extra tijd wint PSV alsnog ;)

• Ankona
Martinusz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Welnee laatste minuut extra tijd wint PSV alsnog ;)
Je vergeet de gelijkmaker in de 83e minuut

alles kan off-topic

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Het is best opvallend dat Feyenoord de beker relatief vaak heeft gewonnen tov de kampioenschappen:

Beker:
18 Ajax
9 PSV

Kampioen:
33 Ajax
23 PSV
15 Feyenoord
Met name Ajax heeft er wel een handje van om de beker als 'troostprijs' te zien en flink te rouleren.
Dan ben jie niet op volledige sterkte en gaat het dus ook wel eens mis, zie 'Jong Ajax' tegen Cambuur vorig jaar. Het is dan ook een logisch gevolg dat dat niet altijd even goed gaat.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ph4ge schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Beker:
18 Ajax
9 PSV

Kampioen:
33 Ajax
23 PSV
15 Feyenoord
In een éénwedstrijd knock-out toernooi heb je als mindere partij gemiddeld genomen meer kans op een prijs dan in competitie verband of een toernooi met uit en thuiswedstrijd ;) :+

XXXVI

• Martinusz
Overigens zie je in veel landen dus wel dat 2 wedstrijden systeem, maar dat haalt de charme er eigenlijk helemaal vanaf vind ik :) weinig verrassingen in Spanje bijvoorbeeld.

• Ankona
Idd, gewoon 6 keer een finale alles of niets . Voor berekenend schijtbakkenvoetbal heb je al de gewone competitie.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:24:
Met name Ajax heeft er wel een handje van om de beker als 'troostprijs' te zien en flink te rouleren.
Dan ben jie niet op volledige sterkte en gaat het dus ook wel eens mis, zie 'Jong Ajax' tegen Cambuur vorig jaar. Het is dan ook een logisch gevolg dat dat niet altijd even goed gaat.
Mjah... en daar heb ik dus een bloedhekel aan. Het is een prijs, een echte prijs in mijn ogen. Het is geen Johan Cruijff Schaal o.i.d. waar niemand een zak om geeft. Als je als topploeg het niet kunt opbrengen om 3 wedstrijden in 7 dagen te spelen dan moet je je serieus afvragen of je wel capabele spelers in huis hebt. Dat sparen van spelers vind ik reinste bullshit, helemaal in de Nederlandse competitie. Als of een midweekse wedstrijd om de beker een dermate aanslag is op spelers dat ze het aankomend weekend niet meer op de benen kunnen staan. Laat lekker het elftal in tact, houdt de flow er in en gooi de boel niet door elkaar.

Verwijderd

Hackus schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:20:
Eredivisie speelronde 21
02.02. 20:00 Vitesse v FC Groningen
03.02. 18:30 scHeerenveen v FC Twente
03.02. 19:45 PSV v PEC Zwolle
03.02. 20:45 Heracles v ADO Den Haag
04.02. 12:30 Excelsior v FC Utrecht
04.02. 14:30 AZ v Roda JC
04.02. 14:30 Sparta v Willem II
04.02. 14:30 VVV-Venlo v Feyenoord
04.02. 16:45 Ajax v NAC
De wedstrijden van Vitesse, Heerenveen, Heracles en Sparta zullen waarschijnlijk het leukste zijn voor de neutrale toeschouwer. Zie PSV, AZ en Ajax geen fouten maken.

Ten aanzien van Feyenoord ben ik daar, nota bene Feyenoord-supporter zijnde, niet zo zeker van. Prachtig stadionnetje overigens, De Koel, hoe de spelers die trap af moeten lopen, de arena in, uniek! In de Kuip verloor Feyenoord 2 punten door een gelijk spel. Noblesse oblige zou Feyenoord derhalve iets recht hebben te zetten. Maar moet dat eerst nog zien. Maurice Stein laat FC VVV alleraardigst voetballen.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:00:
[...]

De wedstrijden van Vitesse, Heerenveen, Heracles en Sparta zullen waarschijnlijk het leukste zijn voor de neutrale toeschouwer. Zie PSV, AZ en Ajax geen fouten maken.

Ten aanzien van Feyenoord ben ik daar, nota bene Feyenoord-supporter zijnde, niet zo zeker van. Prachtig stadionnetje overigens, De Koel, hoe de spelers die trap af moeten lopen, de arena in, uniek! In de Kuip verloor Feyenoord 2 punten door een gelijk spel. Noblesse oblige zou Feyenoord derhalve iets recht hebben te zetten. Maar moet dat eerst nog zien. Maurice Stein laat FC VVV alleraardigst voetballen.
Utrecht zie ik ook wel winnen. Ik hoop voor Sparta dat ze thuis winnen van Willemll, dat is wel nodig

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Hackus schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Utrecht zie ik ook wel winnen. Ik hoop voor Sparta dat ze thuis winnen van Willemll, dat is wel nodig
Dat mag je wel verwachten, wat Utrecht betreft. Al is Excelsior ook best wel een aparte club. Spelen beter dan je op grond van hun financiële mogelijkheden zou verwachten (worden die mogelijkheden niet beter met dat zij langer in de eredivisie verblijven?).

Las gisteren overigens dat de KNVB voornemens zou zijn ene Hoogma van Heracles als TD aan te stellen. Weet niet of dat nu zo slim is gezien de voorzitter van de RvC van de KNVB. Kan daardoor iets van vriendjespolitiek lijken. Is niemand mee gediend lijkt mij.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Nico-Jan Hoogma zal dat zijn denk ik. Ik begrijp er allemaal weinig meer van bij KNVB, zie Koeman
ook geen wonderen verrichten. wat ik het meeste hoor, is dat hij een goed lopend team kan coachen, maar als er moeilijkheid is houdt hij niet echt de rust. Ik zie hem ook liever trainer/coach zijn bij een club en niet als bondscoach.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Han schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Mjah... en daar heb ik dus een bloedhekel aan. Het is een prijs, een echte prijs in mijn ogen. Het is geen Johan Cruijff Schaal o.i.d. waar niemand een zak om geeft. Als je als topploeg het niet kunt opbrengen om 3 wedstrijden in 7 dagen te spelen dan moet je je serieus afvragen of je wel capabele spelers in huis hebt. Dat sparen van spelers vind ik reinste bullshit, helemaal in de Nederlandse competitie. Als of een midweekse wedstrijd om de beker een dermate aanslag is op spelers dat ze het aankomend weekend niet meer op de benen kunnen staan. Laat lekker het elftal in tact, houdt de flow er in en gooi de boel niet door elkaar.
Helemaal eens, zie ook mijn verwijt aan het adres van PSV. :/

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Baseman77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:36:
Opvallend dat aantal thuiswedstrijden van Feyenoord in de beker:

Feyenoord:
2017/2018: 4 thuis.
2016/2017: 3 thuis, 1 uit (uitwedstrijd werd verloren).
2015/2016: 5 thuis, 1 uit (uitwedstrijd werd gewonnen, na verlenging).
2014/2015: 1 uit (werd verloren).
2013/2014: 2 thuis, 2 uit.

Totaal: 14 thuis, 5 uit. Enkel uitgeschakeld in uitwedstrijden en 74% thuiswedstrijden.
De laatste 3 jaar heeft Feyenoord 13 thuiswedstrijden gehad tegenover 2 uitwedstrijden...
Het is dan ook vrij onzinnig om een kleine samplesize te gebruiken. ;) Ik zelf heb een tijd terug gekeken hoe de verhoudingen nou lagen. Daarvoor ben ik terug gaan kijken naar 1980(!). Hierbij gaat het dus om een wedstrijd of 100. Hierbij heb ik finales niet meegerekend, aangezien die standaard als 'thuisduel' zouden kunnen worden gemarkeerd. Het leuke is, sinds 1980 speelt Feyenoord 50% van hun wedstrijden thuis.

Het leuke daarvan weer is, moet je zien wat voor thuisreeks Feyenoord nodig had om net zo vaak thuis te spelen als uit. ;)
Quantor schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:29:
Wel eerlijk tellen he, Feyenoord heeft 3 Amateur tegenstanders gehad (en in totaal 19 wedstrijden in jouw lijstje)
Dit is ook een interresante om mee te nemen. Wellicht als ik ooit tijd over heb dat ik ga kijken naar in welke klasse de tegenstanders van Feyenoord uit kwamen. Ik bedoel, ik speel liever ook uit tegen de Dijk ofScheveningen dan thuis tegen PSV en Heracles. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JST94 op 02-02-2018 14:41 ]

• toolkist
  • Niet online
Tja als jullie Fc Oss al meetellen als BVO... Daar spelen zowat meer spelers op amateurbasis dan er betaald krijgen :+

• Extigo
  • Laatst online: 14:43
toolkist schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:59:
Tja als jullie Fc Oss al meetellen als BVO... Daar spelen zowat meer spelers op amateurbasis dan er betaald krijgen :+
Maakt niet uit, het is nog steeds een BVO.

"Met ingang van het seizoen 2018/2019 heet FC Oss weer TOP Oss. In 2009 wijzigde de club haar naam in FC Oss. De BVO werd destijds losgemaakt van de amateursectie. "

Bron: https://www.bd.nl/nederla...dt-weer-top-oss~a040691b/
Pagina: 1 ... 56 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!