Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.616 views

Onderwerpen

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
dutchgio schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:53:
[...]

"Nicola Innocentin, de zaakwaarnemer van Amin Younes, heeft tegenover de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio meer duidelijkheid gegeven omtrent de situatie van de Duitser. 'Na de ongefundeerde verhalen die rondgingen in Napels de afgelopen uren, wil ik verduidelijken dat de speler naar Rome ging om de medische keuring te doorgaan en een contract te ondertekenen, dat was in eerste instantie de intentie. In de tussentijd echter, kende hij familieproblemen en daarom vroeg hij de clubs om de transfer uit te stellen tot juni.'

De verslaggever heeft verder tegenover Telesport bevestigd dat de transfer van Younes aankomende zomer plaats zal vinden. Zodoende zal de dribbelaar transfervrij uit Amsterdam vertrekken om zijn heil te zoeken bij Napoli."

Verweij meldt nu dat Ajax hem vandaag verwacht in Amsterdam.
Wat een nonsens is dit toch eigenlijk, familieproblemen.... Geef gewoon meer duidelijkheid, dan kan er misschien begrip voor hem worden opgebracht. Nu mist Ajax de transfersom en kunnen z'n salaris nog betalen. Ik denk verder dat ie niet verder zal komen dan de bank.

PSN: Curvaa_

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Die Mike Verweij gelooft het ook allemaal niet zo met die Younes. Een enorm zure tweet.

https://twitter.com/MikeV...es-woensdag-terug-in-adam

• Curva
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:30:
Die Mike Verweij gelooft het ook allemaal niet zo met die Younes. Een enorm zure tweet.

https://twitter.com/MikeV...es-woensdag-terug-in-adam
Hmm, aparte tweet.

Misschien dat ik mijn vorige post ook wat moet nuanceren. Natuurlijk staat privé voorop. Maar het zal Younes (en Ajax) wel sieren als ze wat meer openheid geven. De afgelopen weken heeft hij al een paar aparte uitspraken gedaan in de media en hij wilde graag weg, waarom dan nu de vertraging? En Ajax het geld laten mislopen..

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
Curva schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Hmm, aparte tweet.

Misschien dat ik mijn vorige post ook wat moet nuanceren. Natuurlijk staat privé voorop. Maar het zal Younes (en Ajax) wel sieren als ze wat meer openheid geven. De afgelopen weken heeft hij al een paar aparte uitspraken gedaan in de media en hij wilde graag weg, waarom dan nu de vertraging? En Ajax het geld laten mislopen..
Misschien is er daadwerkelijk iets aan de hand en heeft Youness simpelweg geen zin om dat met de buitenwereld te delen. Het maakt echter wel nieuwsgierig.

Dat Ajax geld misloopt is niet relevant, aangezien het simpelweg een contractspeler is, en dat dus twee kanten op werkt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Curva
Bossie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Misschien is er daadwerkelijk iets aan de hand en heeft Youness simpelweg geen zin om dat met de buitenwereld te delen. Het maakt echter wel nieuwsgierig.

Dat Ajax geld misloopt is niet relevant, aangezien het simpelweg een contractspeler is, en dat dus twee kanten op werkt.
Ik vind het toch wel relevant. Ajax stond niet welwillend tegenover een vertrek aangezien de opties voorin beperkt zijn. Toch gaat Ajax overstag, ook met een beduidend lager bedrag dan de vraagprijs, en nu gaat het feestje niet door.
Denk jij dat Younes nog gaat spelen aankomende wedstrijden? Ik denk (en eigenlijk hoop) het niet. Hij is totaal uit vorm, heeft geen vertrouwen en voelt zich niet gewaardeerd door de supporters.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Younes gaat geen wedstrijd meer spelen natuurlijk, tenzij Kluivert zijn been breekt ofzo, maar dan nog verwacht ik dat ze Johnson eerder een kans geven.

Hoop wel dat het inderdaad iets persoonlijks is (klinkt beetje gek), en dat het niet een heel vies spelletje is dat is ingegeven door Napoli.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
ph4ge schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:32:
[...]

Younes zelf was maar 1,5 miljoen euro. Natuurlijk zomers, maar dat is gewoon haalbaar. Sterker nog, met het oog op het WK zullen er genoeg spelers zijn die bij hun (grote) club buiten de boot vallen en wel even een halfjaar ergens willen voetballen.
Daar vergis je je in. Dat wordt later wel duidelijk in de rest van m'n verhaal.
[...]
Dat doet van Geel ook niet (op misschien een pinch hitter na net als bij Ajax) en ik ben niet op de hoogte van het feit dat Ajax geen dubbele bezetting wil.
MvG zijn visie is wel degelijk dubbelbezetting met een mindere speler achter de basisspeler. Dit heeft hij bij AZ, Ajax en Feyenoord zo uitgevoerd. Ajax beleid is dat er een speler wordt gehaald die kan concurreren en niet iemand die opvulling is. Ik zeg ook nergens dat Ajax geen dubbelbezetting wil, dat maak jij er zelf van. Ik zeg alleen dat Ajax voor kwaliteit ipv kwantiteit gaat.
[...]
:z
Is gewoon de waarheid. Ajax legt echt de lat hoger, dit sijpelt nu ook door in de media. RvdG niet gezien bij VI? Ajax gaat binnenkort domineren. Heb ik een tijdje geleden hier al gemeld, maar ja dan word je afgeschoten. Doet pijn blijkbaar.
[...]
Menen dat er geen aankopen nodig zijn is iets anders als menen dat ze niet haalbaar zijn.
Echt waar joh lolbroek? :+

Maar je gaat geen zware aankoop doen als je een talent hebt staan poppelen en ook hebt overgehaald om te komen vanuit Heerenveen met het oog op ontwikkeling. Sterker nog, er is al een grote aankoop (Bande) gedaan die in de zomer komt. Dan kan je toch niet nog iemand halen voor de linkerkant? In Labyad is alleen maar interesse omdat ie multifunctioneel is en ook op rechts kan spelen. Na Neres komt namelijk een tijdje niks.

Younes een half jaar is dus een mooie oplossing.

I don't have dreams, I have goals!!

• Bossie
  • Laatst online: 00:05
Curva schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Ik vind het toch wel relevant. Ajax stond niet welwillend tegenover een vertrek aangezien de opties voorin beperkt zijn. Toch gaat Ajax overstag, ook met een beduidend lager bedrag dan de vraagprijs, en nu gaat het feestje niet door.
Denk jij dat Younes nog gaat spelen aankomende wedstrijden? Ik denk (en eigenlijk hoop) het niet. Hij is totaal uit vorm, heeft geen vertrouwen en voelt zich niet gewaardeerd door de supporters.
Ook niet relevant, Ajax heeft de speler onder contract staan en Youness houd Ajax simpelweg aan dat contract. Dat Ajax hierdoor een financiele meevaller misloopt (transfersom + half jaar salaris) is zuur voor de club maar helaas.

Ik ben het wel met Martinusz eens, maar als zijn prive-reden is omdat Napoli hem bijvoorbeeld liever 2 miljoen tekengeld als bonus geeft om een voorcontract te tekenen voor een zomertransfer ipv nu 5 miljoen aan ajax, dan zou dat nog zuurder zijn, maar tegelijk ook iets wat we allemaal zouden doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• LZ86
Redondo1982 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Is gewoon de waarheid. Ajax legt echt de lat hoger, dit sijpelt nu ook door in de media. RvdG niet gezien bij VI? Ajax gaat binnenkort domineren. Heb ik een tijdje geleden hier al gemeld, maar ja dan word je afgeschoten. Doet pijn blijkbaar.

[...]

Echt waar joh lolbroek? :+

Maar je gaat geen zware aankoop doen als je een talent hebt staan poppelen en ook hebt overgehaald om te komen vanuit Heerenveen met het oog op ontwikkeling. Sterker nog, er is al een grote aankoop (Bande) gedaan die in de zomer komt. Dan kan je toch niet nog iemand halen voor de linkerkant? In Labyad is alleen maar interesse omdat ie multifunctioneel is en ook op rechts kan spelen. Na Neres komt namelijk een tijdje niks.

Younes een half jaar is dus een mooie oplossing.
Je hebt wel meer gemeld, dat het dubieus is en nogal enorm arrogant overkomt sterkt je niet echt in een discussie, schoolvoorbeeld van waarom Ajacieden in het land zo slecht liggen.
En die grote aankoop van Bandé..... Je volgt de media blijkbaar (door een enorme Ajaxbril zo te zien), dan heb je waarschijnlijk ook gezien en gelezen dat die knul al maanden geen pepernoot meer raakt?

maar vooruit, ik ben de kwaadste niet, als Ajax inderdaad gaat domineren (wat ik ten zeerste betwijfel gezien de laatste jaren) dan geef ik graag mijn fout toe.

• Han
  • Niet online

Han

Overigens is Labyad nooit een optie geweest voor Ajax en dat is in mijn ogen niet meer dan terecht. Ik haalde al eerder aan (toen het in de pers als uitgemaakte zaak werd gemaakt) dat Labyad niet het niveau is om na te streven. Het is een prima basisspeler voor de subtop en een eventuele breedte speler voor net daar boven, maar niet het enorme talent waar nog rek in zit waar Ajax naar op zoek is. Daarnaast is Labyad niet de speler die plaatsneemt op de bank achter Kluivert en is hij vanwege zijn contract een te dure optie ten opzichte van zijn leeftijd en verleden

Toen Younes zo goed als zeker ging vertrekken was enkel Ten Hag die uitsprak hem er graag bij te willen hebben, niet Ajax, niet Overmars. Labyad en Utrecht zijn dan ook nooit benaderd. Sowieso vind ik een dergelijke aankoop, los van de kwaliteiten, een enorm risico. Trainers die spelers binnenhalen vanuit hij vorige werkgever vind ik niet handig, je gaat altijd de discussie krijgen over het opstellen vanwege persoonlijke relaties c.q. voorkeur gebaseerd op het verleden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Redondo1982
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Je hebt wel meer gemeld, dat het dubieus is en nogal enorm arrogant overkomt sterkt je niet echt in een discussie, schoolvoorbeeld van waarom Ajacieden in het land zo slecht liggen.
En die grote aankoop van Bandé..... Je volgt de media blijkbaar (door een enorme Ajaxbril zo te zien), dan heb je waarschijnlijk ook gezien en gelezen dat die knul al maanden geen pepernoot meer raakt?

maar vooruit, ik ben de kwaadste niet, als Ajax inderdaad gaat domineren (wat ik ten zeerste betwijfel gezien de laatste jaren) dan geef ik graag mijn fout toe.
Waarom wordt een visie nu altijd als arrogant gezien? Je kan het ook vooruitstrevend noemen. Bij mij is het glas gewoon halfvol. Ajax is toch ook de succesvolste, rijkste en grootste club van Nederland? Dit zorgt voor een bepaalde aantrekkingskracht, maar ook afgunst en haat. Ja, dat heeft Apple ook nog steeds. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Ajacieden zitten ook niet te wachten op sympathie van anders clubs en supporters, want dat is toch allemaal nep.

En waar heb ik gezegd dat Bande kwaliteit heeft om bij Ajax te spelen? Ik zei alleen een grote aankoop en dat is het ook. Het kan oplopen tot 9,5 miljoen met bonussen en zelfs hoger dmv doorverkoop. Die doe je niet om tussentijds nog even een grote wintertransfer te doen. Dan moet je minimaal aan éénzelfde bedrag denken met het risico dat je dan drie waardevolle spelers aan de linkerkant hebt in 2018/2019. Jeugdspelers willen dan ook vertrekken.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Curva niet voor niets wordt de term privé omstandigheden gebruikt. Ondanks dat we wellicht nieuwsgierig zijn hebben we geen enkel recht op informatie als het daadwerkelijk privé is.
Mocht het een slap excuus zijn dan komt de informatie binnenkort vanzelf wel naar buiten, zo niet dan mag je gewoon aannemen dat de keuze terecht is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Redondo1982 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Waarom wordt een visie nu altijd als arrogant gezien? Je kan het ook vooruitstrevend noemen. Bij mij is het glas gewoon halfvol. Ajax is toch ook de succesvolste, rijkste en grootste club van Nederland? Dit zorgt voor een bepaalde aantrekkingskracht, maar ook afgunst en haat. Ja, dat heeft Apple ook nog steeds. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Ajacieden zitten ook niet te wachten op sympathie van anders clubs en supporters, want dat is toch allemaal nep.
_O- _O-

Je bevestigd hiermee dus het hele beeld wat er van veel Ajacieden is. Wees er maar trots op kerel! :w

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:18:
_O- _O-

Je bevestigd hiermee dus het hele beeld wat er van veel Ajacieden is. Wees er maar trots op kerel! :w
Kap eens met die dooddoeners. Dat het jouw beeld is dat is wel duidelijk, jij zeikt op alles wat los en vast zit, jouw eigen club maar met name op Ajax. Je hebt nergens een goed woord voor over.

En ja, het is de visie die Ajax na streeft, dat heeft niks met arrogantie te maken maar met een keuze. En de financiële middelen die dat mogelijk maken komen voort uit die keuze; jonge getalenteerde spelers kopen en uiteindelijk verkopen voor het veelvoudige. En de lat voor wat betreft de kwaliteit ligt steeds hoger. Dat heeft 0,0 te maken met arrogantie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Kap eens met die dooddoeners. Dat het jouw beeld is dat is wel duidelijk, jij zeikt op alles wat los en vast zit, jouw eigen club maar met name op Ajax. Je hebt nergens een goed woord voor over.

En ja, het is de visie die Ajax na streeft, dat heeft niks met arrogantie te maken maar met een keuze. En de financiële middelen die dat mogelijk maken komen voort uit die keuze; jonge getalenteerde spelers kopen en uiteindelijk verkopen voor het veelvoudige. En de lat voor wat betreft de kwaliteit ligt steeds hoger. Dat heeft 0,0 te maken met arrogantie.
Ja, want bij elke kans die zich voordoet even melden dat Ajax zo geweldig is, de beste is, de rijkste is etc etc is niet arrogant...

Als men het zou melden zoals jij het doet, de visie uitleggen zonder al dat arrogante gelul erbij was er dan ook niets aan de hand. Het is ook voor het eerst dat ik zo'n Ajacied met dat arrogante hier tegenkom in het topic.

Jazeker ik kan wel eens wat negatief zijn, zou jij ook zijn als je club zo zwaar onder kunnen presteert en er niets ondernomen wordt om het te verbeteren. Ik zal er wat op proberen te letten

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:26:
Tien wedstrijden op rij niet gescoord uit m'n hoofd, da's inderdaad niet echt rooskleurig. :P
Aan de andere kant is hij wel zo'n beetje de enige die bij de hekkensluiter nog kan voetballen, dus ik kan mij ook voorstellen dat hij nu gewoon standaard dubbele dekking heeft. Op de rest van die prutsers hoef je toch niet te letten. :+

Maar goed, gezien zijn leeftijd is en dip ook niet geheel verrassend. Ben benieuwd of het wat is, dat blijft nu toch koffiedik kijken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:41:
Ja, want bij elke kans die zich voordoet even melden dat Ajax zo geweldig is, de beste is, de rijkste is etc etc is niet arrogant...
Elke kans? Serieus? Wauw B)
Als men het zou melden zoals jij het doet, de visie uitleggen zonder al dat arrogante gelul erbij was er dan ook niets aan de hand. Het is ook voor het eerst dat ik zo'n Ajacied hier tegenkom in het topic.
Volgens mij verwoorde hij het prima en reageer jij er nogal overspannen op. Er werd serieus geen scheef woord of arrogantie geuit.
Jazeker ik kan wel eens wat negatief zijn, zou jij ook zijn als je club zo zwaar onder kunnen presteert en er niets ondernomen wordt om het te verbeteren. Ik zal er wat op proberen te letten
Kritiek hebben is niks mis mee maar bij jou voert het de boventoon. Elke speler is wel wat mis mee, net als beslissingen van trainers of het beleid van een club. Sowieso enige nuance zou op de plaats zijn aangezien wij allemaal aan de zijlijn staan en niet deel uitmaken van het dagelijks reilen en zeilen binnen een club. En zoals al eerder opgemerkt, je bent meer bezig met Ajax dan een gemiddelde Ajacied hier en staat altijd te trappelen om zaken af te kraken.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:42:
[...]

Tien wedstrijden op rij niet gescoord uit m'n hoofd, da's inderdaad niet echt rooskleurig. :P
Aan de andere kant is hij wel zo'n beetje de enige die bij de hekkensluiter nog kan voetballen, dus ik kan mij ook voorstellen dat hij nu gewoon standaard dubbele dekking heeft. Op de rest van die prutsers hoef je toch niet te letten. :+

Maar goed, gezien zijn leeftijd is en dip ook niet geheel verrassend. Ben benieuwd of het wat is, dat blijft nu toch koffiedik kijken.
Nog altijd beter dan Younes :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:47:
Kritiek hebben is niks mis mee maar bij jou voert het de boventoon. Elke speler is wel wat mis mee, net als beslissingen van trainers of het beleid van een club. Sowieso enige nuance zou op de plaats zijn aangezien wij allemaal aan de zijlijn staan en niet deel uitmaken van het dagelijks reilen en zeilen binnen een club. En zoals al eerder opgemerkt, je bent meer bezig met Ajax dan een gemiddelde Ajacied hier en staat altijd te trappelen om zaken af te kraken.
Nou ja, als hij over Feyenoord los gaat vind ik het altijd wel handig. Wij denken het, hij zegt het. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:47:
[...]
Elke kans? Serieus? Wauw B)
Ja, elke kans. Kijk zijn gemiddelde post maar eens terug. Er zijn ook nogal wat van die trollposts weg gemodereerd de laatse weken.
Maar zoals ik al zei, ik zal proberen wat minder negatief over te komen, ik ga er gewoon niet meer op in :+

Dus de beker vanavond. Wat denken jullie? Wordt een 50/50 potje verwacht ik.

• Gonadan

Gonadan

Vanavond? Schijtbakkenvoetbal wint en daarna zit jij weer de hele avond Gio af te fikken. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:12:
Vanavond? Schijtbakkenvoetbal wint en daarna zit jij weer de hele avond Gio af te fikken. O-)
Schijtbakkenvoetbal... eens!

Gio is mijn energie niet waard ;)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

JdM

Humbled

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:12:
Vanavond? Schijtbakkenvoetbal wint in de blessuretijd en daarna zit jij weer de hele avond Gio af te fikken. O-)
fixed ;)

• Han
  • Niet online

Han

Ik ben wel serieus benieuwd wat Feyenoord gaat doen wanneer ze vanavond worden uitgeschakeld. Dan is het seizoen verloren; kansloos uitgeschakeld in Europa, 16 punten achterstand op de koploper en geen kans op de KNVB beker.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Beetje vergelijkbaar met Ajax, die hebben dan een iets mindere achterstand op de koploper maar zijn in alle andere competities al veel eerder veel kanslozer uitgeschakeld :P

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Ankona schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:24:
Beetje vergelijkbaar met Ajax, die hebben dan een iets mindere achterstand op de koploper maar zijn in alle andere competities al veel eerder veel kanslozer uitgeschakeld :P
Yep... en de maatregelen zijn daar al wel getroffen. Vandaar dat ik benieuwd ben wat er gaat gebeuren bij een eventuele uitschakeling vanavond :)

• Redondo1982
Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Yep... en de maatregelen zijn daar al wel getroffen. Vandaar dat ik benieuwd ben wat er gaat gebeuren bij een eventuele uitschakeling vanavond :)
Gio zou ontslagen moeten worden. Dit is m.i. laatste strohalm.

• Ankona
Maak het nou niet te aantrekkelijk om te hopen op een verlies....

alles kan off-topic

• Redondo1982
*knip* Zo is het wel weer genoeg.

[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 31-01-2018 14:53 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Roda heeft een verdediger bij Darmstadt gehaald.

Ze doen het qua versterkingen beter dan vorig jaar maar of je nu zoveel hebt aan een 2e keus van een zwakke ploeg uit de 2e liga.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Redondo1982 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Gio zou ontslagen moeten worden. Dit is m.i. laatste strohalm.
En dan Bosz binnenhalen? Of is dat te ambitieus. >:)

Ik verwacht niet dat ze het aandurven om Gio de laan uit te sturen mochten ze vanavond verliezen.

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:27:
Ik verwacht niet dat ze het aandurven om Gio de laan uit te sturen mochten ze vanavond verliezen.
Daar ben ik ook bang voor, Gio is een icoon voor Feyenoord, ondanks zijn zwakke optreden. Kans is groot dat er een gentlemens agreement komt en ze aan het einde van het seizoen afscheid nemen van elkaar. Wel een gemiste kans om alvast te gaan bouwen voor volgend seizoen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Als Feyenoord nu wint vanavond blijft Gio gewoon zitten. Als ze beker winnen dan is het één van de meest succesvolste coaches van de laatste jaren (ik zal jullie voor zijn, dat is iemand al snel bij Feyenoord). Dus dan komt er gewoon weer een jaar erbij. Verder verwacht ik bij verlies helemaal niets. Gio maakt gewoon het seizoen af.

@dutchgio Bosz heeft nooit goed gelegen in de Kuip, zelfs voor zijn tijdelijke uitstapje naar Ajax. Ik zou het echt niet snappen als MvG hem benaderd. Ik had gehoopt na dit seizoen op van Marwijk maar nu hij naar de WK gaat zal er na de WK wel weer een mooie club voor hem klaarstaan.

• LZ86
Het is dus niets ernstigs met Younes volgens Ajax.
Toch een vies spelletje?

https://nos.nl/artikel/22...r-napoli-van-de-baan.html

• Ankona
Zou er iemand belang hebben bij een vies spelletje?

Laten we het speculeren even laten voor wat het is. Mogelijk dat we volgende week meer weten uit echte bronnen.

alles kan off-topic

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
rikoos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:38:

@dutchgio Bosz heeft nooit goed gelegen in de Kuip, zelfs voor zijn tijdelijke uitstapje naar Ajax. Ik zou het echt niet snappen als MvG hem benaderd. Ik had gehoopt na dit seizoen op van Marwijk maar nu hij naar de WK gaat zal er na de WK wel weer een mooie club voor hem klaarstaan.
Van marwijk heeft al aangegeven thuis te willen wonen. Dus ik denk dat een Feyenoord echt wel een realistische kans maakt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rikoos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:38:
Tot begin vorig seizoen was Bosz nou ook niet heel populair in Amsterdam ;)
Zou wel een prima coach zijn voor Feyenoord. Van Marwijk zie ik na dit seizoen wel bij PSV rond lopen samen met Von Bömmel, die kan dan nog een jaar of twee van hem leren en daarna het stokje van hem overnemen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
[...]

Gio ontslaan zou ik te belachelijk voor woorden vinden. Daarnaast gaan we vanavond niet verliezen. Ik heb nog genoeg vertrouwen in Gio. Dat de competitie een mislukking is dit seizoen is redelijk onverwacht. Maar hij maakt wat mij betreft het seizoen hoe dan ook af.

• Redondo1982
[...]

Ik verwacht juist van wel. Denk dat ze op het juiste moment wachten. Dit zou vanavond kunnen zijn.

Bosz is wel een fantastische trainer.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 31-01-2018 19:24 ]

• LZ86
Zo, dat PEC wordt even over de knie gelegd. Die staan ook veel te hoog voor het materiaal dat ze hebben.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:49:
Zo, dat PEC wordt even over de knie gelegd. Die staan ook veel te hoog voor het materiaal dat ze hebben.
Het is 3-1 tegen een PEC waarbij de keeper met een rode kaart er af is gestuurd. Is dat al over de knie leggen.
Ok inmiddels 4-1. Maar tot de rode kaart werden ze toch niet helemaal zoek gespeeld.

• LZ86
PolarBear schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Het is 3-1 tegen een PEC waarbij de keeper met een rode kaart er af is gestuurd. Is dat al over de knie leggen.
Ok inmiddels 4-1. Maar tot de rode kaart werden ze toch niet helemaal zoek gespeeld.
Nou, ik zie het nog wel 5/6-1 worden. Dat is een beste afstraffing ja.

Edit: nvm, AZ neemt wel erg veel gas terug nu

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 31-01-2018 20:15 ]

• PolarBear
  • Niet online
Ja nu met 10 tegen 11.

• LZ86
Ja, die Boer haalt met zijn hand een 100% goal eruit. AZ had het betere van het spel, en nu helemaal.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Redondo1982 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Ik verwacht juist van wel. Denk dat ze op het juiste moment wachten. Dit zou vanavond kunnen zijn.

Bosz is wel een fantastische trainer.
Bosz heeft Feyenoord bijna eigenhandig een faillissement ingeholpen als TD. Hij heeft contracten afgesloten met Roy Makaay, Denny Landzaat, Tim de Cler en Kevin Hofland waar Messi jaloers op zou zijn :+ Ik denk dat hij niet echt veel vrienden meer heeft binnen Feyenoord.

Maarja, het is voetbal

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:02:
[...]

Ja, die Boer haalt met zijn hand een 100% goal eruit. AZ had het betere van het spel, en nu helemaal.
Hu? :? Ik heb niets gezien, maar daarom is hij toch keeper? Of bedoel je iets anders?

• PolarBear
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Hu? :? Ik heb niets gezien, maar daarom is hij toch keeper? Of bedoel je iets anders?
Ja, behalve als je buiten het stafschopgebied bent als keeper ;)

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
PolarBear schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:28:
[...]

Ja, behalve als je buiten het stafschopgebied bent als keeper ;)
O, zo. Ja, dat kan natuurlijk ook. Klonk voor mij meer alsof hij de bal van de doellijn afhaalde.

• LZ86
lateef schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:30:
[...]

O, zo. Ja, dat kan natuurlijk ook. Klonk voor mij meer alsof hij de bal van de doellijn afhaalde.
Als je de zijlijn als doellijn ziet wel ja :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
Gio wordt toch niet ontslagen na verlies vanavond?
Het seizoen wordt door velen al als verloren beschouwd, dus waarom zou je het restant van het seizoen nog met een nieuwe trainer gaan aanmodderen terwijl je alle punten hard nodig hebt om Europees voetbal voor volgend seizoen veilig te stellen?
Pakt Gio de beker dan stelt ie Europees voetbal veilig en heeft ie toch wéér een prijs gewonnen.
Haalt Feyenoord nog de 3e plaats in de competitie dan stelt ie directe plaatsing EL veilig (toch?).
In beide gevallen zie ik 'm dan ook na dit seizoen niet vertrekken.

Grijpt Feyenoord naast de beker én weten ze zich niet te plaatsen voor de EL volgend seizoen, dan zie ik 'm in de zomer misschien vertrekken. Ik zeg misschien, want onder de streep is hij nog steeds de coach die Feyenoord een kampioenschap en enkele andere prijzen heeft gebracht.
Maar in de voetbalwereld sta ik tegenwoordig helemaal nergens meer van te kijken, dus pin me er niet op vast ;)

Aan de Feyenoord en PSV supporters: succes zometeen!
Hopelijk wordt het een doelpuntrijke, aantrekkelijke wedstrijd.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
Geen v Ginkel bij PSV? hmmm....

Dan nog zal PSV wel winnen

[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 31-01-2018 20:35 ]

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:35:

PSV doet een 'Europa League'-je. :+

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:35:

Waarom? Feyenoord speelt thuis en vindt de KNVB beker belangrijker dan PSV. Snap niet dat je zo pessimistisch bent. Of is het stiekem een beetje indekken voor de worst-case-scenario?

• LZ86
Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Waarom? Feyenoord speelt thuis en vindt de KNVB beker belangrijker dan PSV. Snap niet dat je zo pessimistisch bent. Of is het stiekem een beetje indekken voor de worst-case-scenario?
Past in het seizoen tot nu toe. Feyenoord dichtte ik in het begin grote kansen toe, maar vanaf de verliespartij tegen City was het klaar.

De bal is rond etc, we gaan het zien, maar ik heb weinig hoop op winst.

Edit: FUCK PESSIMISME, GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAL

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 31-01-2018 20:49 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Zo kennen we PSV weer in De Kuip. Op achterstand!

PSN: Finally_Chris

• chengbondkwok
  • Laatst online: 23:23
Ik hou toch mijn hart vast bij Jones...... Wat een verschil met vorig seizoen :/

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gaat lekker met de gele kaarten :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• PWM
  • Niet online

PWM

3 verdedigers voor de goal, en de bal komt bij Lozano. Ook knap :+

EDIT:

Lol, je zag al dat hij voor de pingel ging, voordat hij in de 16 kwam.

Was ook gewoon geel natuurlijk.

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 31-01-2018 20:57 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nog meer van zulke Hendrix!

• PWM
  • Niet online

PWM

Niet perse een overtreding waar je geel voor moet geven
Volgens mij is dat JUIST een overtreding waar je geel voor moet geven :p

Feyenoord lijkt iets sterker, maar qua kansen is het toch wel 1-1 (of 2-2).

• LZ86
Daar word die Vilhena even gepwnd door Lozano

• PWM
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:11:
Daar word die Vilhena even gepwnd door Lozano
Kan ik ook wel even gebruiken, 2 voetjes op de grond.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Berghuis speelt lekker :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Jones Jones Jones toch. Man man.

En dan Vermeer zo laten verpieteren :(

• LZ86
Daar kostte Jones je bijna weer eens je voorsprong.....

• Grudgie

Grudgie

Malacia, held. Die speelt ook fijntjes hoor. Beetje fan van hem geworden. :)

• Grudgie

Grudgie

Vilhenaaaaa! Jaaaa.. Wat een goal!!

• LZ86
Bammmmmmm.

Voor deze keer gun ik het m!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:29
Niet eens een corner. Pff.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vilhena is weer lekker bezig de laatste tijd. Toch een lekker voetballertje hoor!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PWM schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:15:
Jones Jones Jones toch. Man man.

En dan Vermeer zo laten verpieteren :(
Aqua - Dr Jones ? :+

Also schijnbaar was het geen hoekschop :?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Lekker maar wel geloof nog door 2 PSV spelers geraakt.. Who cares 😇

• toolkist
  • Niet online
Cadeautje van de scheids, goed uitgepakt door Vilhena

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekker sfeertje ook hoor. Heerlijk, zo moet een voetbalavondje zijn.

• PWM
  • Niet online

PWM

rikoos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:22:
Lekker maar wel geloof nog door 2 PSV spelers geraakt.. Who cares 😇
Klopt, maar als je in die positie de bal zo op de slof kan nemen en toch kan drukken, is de kans natuurlijk redelijk aanwezig dat zoiets gebeurd. Meestal komen die soort ballen bij de hoekvlag uit.

• tiswat
En geen corner voor PSV. Terwijl de grens vind van wel. Lekker Boekel.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Brenet komt toch wel tekort (verrassend, not). En Hendrix besluit deze avond niet met spelers van Feyenoord mee te lopen. Zo dwing je het geluk ook niet echt af.

Edit: Was er geen video ref?

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 31-01-2018 21:30 ]

• Grudgie

Grudgie

Daar komt Malacia goed weg zeg.

• toolkist
  • Niet online
Inderdaad, 2e cadeautje. Deze wel wat groter dan die corner ;)

• tiswat
Tsja, 12 tegen 11. Boekel is behoorlijk geïmponeerd door het stadion.

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat was inderdaad een cadeautje. Maar ook niet de eerste kaart die hij mist ;)

Wel lastig voor de 2de helft, hier komt ie niet nog een keer mee weg.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Toch maar Haps brengen. Want tegen Lozano is een overtreding snel gemaakt.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 14:45
Haha wow met moge duidelijk zijn dat, zelfs als PSV bij machte is, het hier vanavond echt niet mag winnen. Wat waslijst aan arbitrale fouten zeg...

• Fleximex
Die Mauro kan me wel bekoren. Maar dat wist ik al. Zoveel beter dan Bergwijn.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:31:
[...]

Toch maar Haps brengen. Want tegen Lozano is een overtreding snel gemaakt.
Cocu heeft zich daar in ontwikkeld. Die wisselt dan gewoon. Van Bronckhorst daarentegen.

[ Voor 65% gewijzigd door Fleximex op 31-01-2018 21:32 ]

• Grudgie

Grudgie

Wel een lekkere pot met hoog tempo. :)

• PolarBear
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:32:
Wel een lekkere pot met hoog tempo. :)
Heel goed, PSV uit de beker en moe kunnen ze eindelijk wat punten morsen :)

• Superkiwi
Leuk potje hoor, mooie goals.
PSV lijkt een beetje de kluts kwijt, leuk om te zien :P

• Fleximex
dvdkiwi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:33:
Leuk potje hoor, mooie goals.
PSV lijkt een beetje de kluts kwijt, leuk om te zien :P
Foutje van Zoet en Arias. En een van richting veranderd schot. Ik heb ze wel eens mooier gezien ;)

• LZ86
Ondanks de 2-0 voorsprong niet echt het idee dat het al voorbij is.

Hopelijk wisselt Gio Malacia per direct. Anders kan je straks nog een half uur met 10 man spelen

• Superkiwi
Fleximex schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Foutje van Zoet en Arias. En een van richting veranderd schot.
Mooi toch? :+

• Han
  • Niet online

Han

Ik kan als neutrale toeschouwer beamen dat het een prima pot is om naar te kijken :)

• Grudgie

Grudgie

Hapsie erin!

• Fleximex
Toch de wissel.
Waarom gaf Van Boekel eigenlijk geen geel aan Arias? Als je zo neer gaat en je bent van mening dat er niks aan de hand was. Dan is het dus een schwalbe.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Han schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:39:
Ik kan als neutrale toeschouwer beamen dat het een prima pot is om naar te kijken :)
Ik ben tegen allebei :+

XXXVI

• Fleximex
- en - is +

• LZ86
De tering, dat had 2-1 moeten zijn van Lozano

Edit: De tering dat had de 3-0 moeten zijn van Jorgensen (en geel Pereiro)

Jaaaaaaaa, daar is ie toch!!!!! *O* *O*

[ Voor 61% gewijzigd door LZ86 op 31-01-2018 22:01 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Van Boekel is heerlijk consequent zo te zien :+

• Grudgie

Grudgie

Wat een goal!1 Jorgensen! Jaaa! :D :D

• LZ86
Was buitenspel....kom maar videoref

• Fleximex
Natuurlijk is het buitenspel. Dat kan niet anders.

Edit: lol zag je Blom. Die keek naar een heel ander moment eerst :+

[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 31-01-2018 22:03 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!