Dat zal het verschil tussen wel of geen Champions League zijn.rikoos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:03:
[...]
Wel bijzonder de enorme daling in het budget van PSV!
+ ELGaius schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:15:
[...]
Dat zal het verschil tussen wel of geen Champions League zijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
En die van Twente dan? De boel bedonderen en toch nog een begroting van bijna 30 miljoen hebben dit seizoen, zelfs een stijging van 2 miljoen ten opzichte van het seizoen er voor. En dat met torenhoge schulden en gemeentelijke subsidie. Alleen dodelijk dat je vervolgens met de vierde begroting onderaan bungelt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien de mazzel dat ze volgend jaar de grootste begroting hebben van de divisieHan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:04:
En die van Twente dan? De boel bedonderen en toch nog een begroting van bijna 30 miljoen hebben dit seizoen, zelfs een stijging van 2 miljoen ten opzichte van het seizoen er voor. En dat met torenhoge schulden en gemeentelijke subsidie. Alleen dodelijk dat je vervolgens met de vierde begroting onderaan bungelt.
Sterke opstelling van Ajax, Keizer neemt het zeer serieus. Alleen jammer dat hij Huntelaar weer op de bank zet.
http://www.ajax.nl/stream...n/nieuw-instagram-167.htm
http://www.ajax.nl/stream...n/nieuw-instagram-167.htm
Verwijderd
Weinig te maken met excuses voor puntverlies hoor. Dat je je niet vergist. Zal de laatste zijn die eigen falen wijt aan externe factoren. Omdat je daar niets aan hebt. Hebt daar toch geen invloed op.toolkist schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:51:
Pech dat er 3 clubs uit de regio spelen met bij elkaar misschien net iets meer dan de helft van het budget van Feyenoord? Ik geloof niet dat pech hier het juiste woord is. Zou het eerder vervelend noemen ofzo..
De excuses voor (eventueel) puntverlies worden wel steeds creatiever, dat moet ik je nageven.
Dit is voor mij zo'n beetje van het niveau dat ik zou stellen dat Ajax toch zo'n pech heeft dat het hele linkerrijtje (en een deel van de rechterhelft) zo erg extra hun best doen als Ajax langskomt. Los van of dat waar is, is het geen pech maar iets waar elke topclub wel last van heeft en maar mee moet zien te dealen.
Match je zo'n tegenstander op inzet dan zijn ze helemaal nergens en speel je ze zo kapot alleen kan geen enkele club dat blijkbaar structureel opbrengen.
VVV is ook wel klaar in de beker.
Jammer van de 1-1 voor PSV vlak voor rust, anders had het nog wel even spannend kunnen worden.
Jammer van de 1-1 voor PSV vlak voor rust, anders had het nog wel even spannend kunnen worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Malfunctions schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:22:
[...]
Niet helemaal eerlijk dit lijstje. Oleguer was echt een prima verdediger. Ook Boilesen was voor z'n blessures een groot talent. En Melchiot heeft volgens mij best een aardige carrière in Engeland gehad.
Noem dan bijvoorbeeld Frank Verlaat of Marcio Santos.
Die heb ik bewust niet genoemd, aangezien die net anderhalve wedstrijd voor Ajax gespeeld hebben.JanW schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:32:
Timothee Atouba en Sami Kuffour niet te vergeten.
En Boilesen was inderdaad een talent. Wat er nooit uitgekomen is, dus in mijn ogen gewoon een prutser
Verwijderd
Oh je bedoelt de bus waar de ramen van open zijnP.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:03:
lekkere goal van Kluivert... zo door de "muur" van twente heen
Ziggo sport heeft de komende 3 jaar de rechten gekocht van de CL, die gaan dus ook achter de decoder.
Mooi, kom ik die saaie rijke-clubs-competitie ook niet meer tegen bij het zappenMartinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:13:
Ziggo sport heeft de komende 3 jaar de rechten gekocht van de CL, die gaan dus ook achter de decoder.
De CL vind ik toch steeds minder leuk worden.Martinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:13:
Ik neem aan alleen voor niet Ziggo klanten dusMartinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:13:
Maar de open-net-rechten moeten nog worden verhandeldP.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:14:
[...]
Mooi, kom ik die saaie rijke-clubs-competitie ook niet meer tegen bij het zappen
@Terranova ik verwacht 1 wedstrijd live op kanaal 14, de rest achter Sport pakket van Ziggo.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 20-12-2017 21:16 ]
ach ja... zappen is toch zo 2010 he...Martinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:15:
[...]
Maar de open-net-rechten moeten nog worden verhandeld
Bij Dijks kan je wel met zekerheid zeggen dat het niet bewust was, niets is bewust bij Dijks
Lekker handig ja. En net op een moment dat ik dacht dat van Boekel 2-3 keer op rij onterecht tegen Ajax floot. Wordt zo in 1x ruimschoots goedgemaakt
https://www.telegraaf.nl/...n/kpn/article29598452.eceMartinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:13:
Hier een link. Gaat om zogenaamde B-wedstrijden.
het scenario herhaalt zich... Ajax veel en veel sterker... Twente maakt veel kleine overtredingen.... Twente wordt niet al te lang voor rust een penalty onthouden (hands Dijks?).... publiek gaat zich tegen scheids keren... scheids gaat tweede helft compenseren... en Ajax is de lul....
just sayin'
just sayin'
[ Voor 7% gewijzigd door P.O. Box op 20-12-2017 21:24 ]
ik wilde net het zelfde posttenP.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:24:
het scenario herhaalt zich... Ajax veel en veel sterker... Twente wordt niet al te lang voor rust een penalty onthouden (hands Dijks?).... publiek gaat zich tegen scheids keren... scheids gaat tweede helft compenseren... en Ajax is de lul....
just sayin'
Dat geloof ik pas als Veltman weer een zeker doelpunt voorkomt
Dat Twente publiek is wel altijd heerlijk snel op te winden
Gewoon dikke boetes voor geven, er is niks wat meer pijn doet bij Twente
Kansloos publiek daar in Enschede, blijft jammer dat ze niet gewoon failliet zijn verklaard.Terranova schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:29:
Dat Twente publiek is wel altijd heerlijk snel op te winden
XXXVI
Dit is natuurlijk gewoon een pingel.
Ruime 4-2 overwinningP.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:31:
AZ is ook lekker bezig zeg...
[ Voor 70% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 21:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb jij een glazen bol?P.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:31:
AZ is ook lekker bezig zeg...
Neuh hij ziet net die doelpunten.. komen ze goed weg zeg....
inderdaad.... raar dat Bruggink dat niet vindt...St@m schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:38:
Dit is natuurlijk gewoon een pingel.
inderdaad... dat bedoelde ik tochRuime 4-2 overwinning
Hij zei het nog voor de 2-2toolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:40:
[...]
Neuh hij ziet net die doelpunten.. komen ze goed weg zeg....
Wel een mooie goal van Kluivert. Ben weer helemaal bij in 3 minuten. Terug naar het darten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
je hebt denk ik 100% gelijk. In een minuut 2 overtredingen van Twente en niet gefloten.P.O. Box schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:24:
het scenario herhaalt zich... Ajax veel en veel sterker... Twente maakt veel kleine overtredingen.... Twente wordt niet al te lang voor rust een penalty onthouden (hands Dijks?).... publiek gaat zich tegen scheids keren... scheids gaat tweede helft compenseren... en Ajax is de lul....
just sayin'
Wtf, die Cuevas gooit zichzelf voor Neres en krijgt een vrije trap mee, da's een nieuwe
Die Cuevas krijgt elke keer alles mee.. Net dat duel met Veltman en in de competitie wedstrijd had ie ook al niet te klagen
nee, die zie je vaker...Terranova schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:49:
Wtf, die Cuevas gooit zichzelf voor Neres en krijgt een vrije trap mee, da's een nieuwe
samen met de bal die niet over de lijn is toch over de lijn geven voor de aanvallende ploeg... verdedigers worden door de scheids altijd meer beschermd. Want een foutje in dat opzicht kan een goal betekenen... en de berg shit die je in de media over je heen krijgt als een goal wél goedgekeurd wordt terwijl daarvoor een overtreding was (neem bijv. de bal over de zijlijn van Younes bij Fey-Aja een paar jaar terug) staat niet in verhouding tot de oorverdovende stilte die een scheids "over zich heen krijgt" als hij een veelbelovende aanval onterecht onderbreekt. Ik geef ze daarom geen ongelijk.
Het lijkt vooralsnog mee te vallen... (ff afkloppen)Qu3st schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:47:
[...]
je hebt denk ik 100% gelijk. In een minuut 2 overtredingen van Twente en niet gefloten.
[ Voor 13% gewijzigd door P.O. Box op 20-12-2017 21:55 ]
Dijks jongen... Lever die bal nou gewoon meteen in bij Kluivert en ga niet zelf proberen om steekballetjes te geven...
Verwijderd
Nu verwacht je toch echt teveel van Dijkstoolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:58:
Dijks jongen... Lever die bal nou gewoon meteen in bij Kluivert en ga niet zelf proberen om steekballetjes te geven...
Nee hij verwacht teveel van zichzelfVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:59:
[...]
Nu verwacht je toch echt teveel van Dijks
Ik verwacht elk moment de gelijkmaker. Of Ajax moet uit een counter scoren. Twente meer dreigend gelukkig dan 1e helft. Waar niet heel veel nodig is.
[ Voor 59% gewijzigd door Qu3st op 20-12-2017 22:05 ]
Waarschijnlijk door de extra "training" met Keizer na de training. Iets anders kan ik niet verzinnen. Hopelijk scoren we snel, al is t maar om dat "woho twente <iets onverstaanbaars>" x100.000 op te laten houdenephymerous schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:01:
Raadsel van de avond: waarom staat Dolberg in het veld?
En daar mocht ie er weer 1 krijgen.toolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:59:
En dat was gewoon geel voor Lam...
Twente Enschedetoolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:05:
[...]
Waarschijnlijk door de extra "training" met Keizer na de training. Iets anders kan ik niet verzinnen. Hopelijk scoren we snel, al is t maar om dat "woho twente <iets onverstaanbaars>" x100.000 op te laten houden
[ Voor 95% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 22:08 ]
dat is toch gewoon geel voor Beije (of hoe die gast ook heet)
de bekersparing is zeker ingetreden ofzo
de bekersparing is zeker ingetreden ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door P.O. Box op 20-12-2017 22:08 ]
Twente mag weer eens veel meer. Ben benieuwd voor wie Siem nou moet komen
Frenkie leek ook niet blij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hehe en nu wel geel
Vage wissel dit. Zou ie niet doorhebben dat we voor staan?
Och ja en nu wel geel geven, held...
Och ja en nu wel geel geven, held...
Whahah Siem de Jong wel bij 1e overtreding meteen geel
Wat doet doe Veltman nou weer dan
De scheidsrechter drie redenen geven om hem geel te geven maar toch niets krijgen.
alles kan off-topic
Wat ben ik blij als Veltman in de zomer vertrokken is. Wat een non voetballer en Ajax onwaardig.
Boos worden dat Assaidi omvalt terwijl ie Veltman vasthoudt. Was helemaal geen reden om te fluiten, beide kanten zaten fout.
Vind ik mooi uitgelegdtoolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:16:
[...]
Boos worden dat Assaidi omvalt terwijl ie Veltman vasthoudt. Was helemaal geen reden om te fluiten, beide kanten zaten fout.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 22:18 ]
Als die kale langs de zijlijn nou gewoon eens bedenkt dat vd Beek niet kan verdedigen en er gewoon een verdediger bij zet.... Zo lastig is dat toch niet?
Na “bedenkt” kon ik stoppen met lezen helaas. Dat kan die kale niet. Zondetoolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:18:
Als die kale langs de zijlijn nou gewoon eens bedenkt dat vd Beek niet kan verdedigen en er gewoon een verdediger bij zet.... Zo lastig is dat toch niet?
En daar ging weer een gestrekt been...
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 20-12-2017 22:21 ]
Kijk de herhaling maar en let op de handen van Assaidi...St@m schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:17:
[...]
Vind ik mooi uitgelegdVoor een Ajaxsupporter
Gezien, en ik zag dat Veltman hem aan het uitkleden was.toolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:22:
[...]
Kijk de herhaling maar en let op de handen van Assaidi...
ok, je hebt vorige keer tegen Twente drie tegengoal gekregen uit hoge ballen... die lui kunnen dus koppen... je speelt met zo ongeveer de kleinste selectie van Nederland qua lengte... en dan ga je iedere aanvallende corner/vrije trap hoog voor de pot gooien... jaja...
zozo, Cuevas ook geel... nu al...
zozo, Cuevas ook geel... nu al...
Ach ja, zo vond hatsieflasiekos afgelopen zondag ook daar hij heel netjes tegen Huntelaar was. Contact moet kunnen vond hij, dat gebeurde ook hoger niveau ook. Tja, op hoger niveau doen ze dan slimmer dan alleen maar continu vasthouden. Het is maar hoe je er naar kijkt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja Cocu, dat krijg je nou met je wissels. Oh wacht Keizer.
Godverdomme, kansloze Keizer met zijn omzettingen en kut wissels.
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2017 22:31 ]
XXXVI
Hop, we gaan verlengen
Lekker Veltman!
Ach ja, het is maar de beker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Potverdorie Ajax..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik wilde op tijd naar bed
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
K*t Veltman scoort weer eens. Zoveelste 90e minuut+ doelpunt tegen van die non-voetbalploeg. Sjonge jonge.
Kan gewoon. Gewoon morgen zien wat het geworden is. Kan me namelijk niet voorstellen dat Ajax dit verliest.
hussels...toolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:32:
Kutkeizer met zn achterlijke wissels
We? Ik dacht dat jij darten aan het kijken wasSt@m schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:31:
Hop, we gaan verlengen
Oi oi ik kijk ook weer een wedstrijd. Ik weet weer waarom ik niet wil kijken. Echt ongelooflijk die wissels.toolkist schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:32:
Kutkeizer met zn achterlijke wissels
XXXVI
Wie anders hè
?
Once again open up your bag of tricks!
Saaie wedstrijd, ik switch om de minuut ofzodvdkiwi schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:34:
[...]
We? Ik dacht dat jij darten aan het kijken was
Ik vind het anders spannend genoegSt@m schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:36:
[...]
Saaie wedstrijd, ik switch om de minuut ofzo
Beide spelers doen me niet veel
Maar even kijken of Schindler checkt.
Nope.
En weer terug naar de voetbal
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 22:38 ]
Goh eindelijk Huntelaar. Jammer dat we die 50mio niet gecashed hebben voor onze apaat.
haha, vorige wedstrijd twente-ajax verwachtte ik dikke klop voor twente, die bleef uit en dacht dat ajax het vanavond dan wel even zou rechtzetten, maar wederom niet. Ligt het dan aan Twente of aan Ajax?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!