[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.426 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:35
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:38:
Lekker Kuipers... Vol mikken op de knie
Smerige overtreding, waar is de videoref nu?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Virtueel een puntje ingelopen op Ajax. Kampioenen! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Faddermakker schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:38:
[...]

Smerige overtreding, waar is de videoref nu?
Dit had Kuipers zelf ook prima kunnen zien. Maarja Kuipers heeft altijd zn eigen regels qua kaarten, net als Nijhuis

Ah was dus nog buitenspel ook. Erg lastig te zien, maar goed

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 05-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:28
Wow buitenspel goal dus van Utrecht, Kuipers en z'n team zijn lekker bezig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:45:
Wow buitenspel goal dus van Utrecht, Kuipers en z'n team zijn lekker bezig 8)7
Ik kan me voorstellen dat de grens dat voetje niet ziet, zo duidelijk was het niet (anders hadden wij hier ook wel eerder geklaagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Videoref was wel handig geweest ja. Maar die staat Vitesse - PEC te fluiten ofzo. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Waarom neemt Ziyech in godsnaam nogsteeds de vrije trappen, 2 seizoenen 2 trainers, nooit een goede vrije trap

Fijn zo'n scheids die alles laat doorgaan bij Ajax Utrecht, dan weet je precies welk team er een voordeel uithaalt.

[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 05-11-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pff Dolberg.. bij dat mislukte schot van Schone mag je ook proberen om de bal nog wel te raken ipv em te ontwijken...
Ik mis echt de echte wil om te score bij hem. Ook hoe hij in de 16 loopt als Younes van links wil voorzetten. Totaal geen loopactie, lekker in de dekking blijven staan...

En ook dit was geel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Terranova schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:50:
Waarom neemt Ziyech in godsnaam nogsteeds de vrije trappen, 2 seizoenen 2 trainers, nooit een goede vrije trap

Fijn zo'n scheids die alles laat doorgaan bij Ajax Utrecht, dan weet je precies welk team er een voordeel uithaalt.
Ik denk met dezelfde reden dat Younes nog steeds linksbuiten staat, qua rendement 1 op 1 vergelijkbaar.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lol en dan krijgt Labyad geel voor zo'n onschuldige overtreding. Dan begin ik toch te twijfelen of ie die overtreding van Leeuwin op Schone wel gezien heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:00:
Lol en dan krijgt Labyad geel voor zo'n onschuldige overtreding. Dan begin ik toch te twijfelen of ie die overtreding van Leeuwin op Schone wel gezien heeft
Daar ben ik nu helemaal van overtuigd na die gele kaart voor schone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nou ja die was duidelijker geel dan die voor Labyad. Schone moet gewoon niet vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:07:
Nou ja die was duidelijker geel dan die voor Labyad. Schone moet gewoon niet vasthouden
Dat klopt, maar als op een knie mikken minder erg is dan vasthouden dan moet de scheids het niet gezien hebben. Anders snap ik het niet.
Edit:
Zo hehe!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:14

Hupske

AFCA

Ik vind de commentator bij Fox opvallend negatief. Zo heel slecht speelt Ajax niet.

Hop 1-1

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:12:
Ik vind de commentator bij Fox opvallend negatief. Zo heel slecht speelt Ajax niet.

Hop 1-1
Leo Driesen is altijd negatief. En wij krijgen hem zoooo vaak als commentator :(

Wel apart dat die Kerk nu alweer geen geel krijgt. Eerst komt ie goed weg bij doorlopen op Onana, nu weer voor de bal gaan staan als we een vrije trap willen nemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Nou, het is een feit: in seizoen 2019-2020 weer geen rechtstreekse CL-plek. Mede mogelijk gemaakt door Giovanni en zijn kornuiten.
Voorbijgestoken door Oostenrijk ftw. 8)7. Vooral blijven vasthouden aan 433 en mooi voetbal.

[ Voor 27% gewijzigd door Witte op 05-11-2017 15:18 ]

Houdoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Witte schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:16:
Nou, het is een feit: in seizoen 2019-2020 geen rechtstreekse CL-plek. Mede mogelijk gemaakt door Giovanni en zijn kornuiten.
Je bedoelt PSV en Ajax die zich uberhaupt niet geplaatst hebben. Feyenoord mag je hiervoor niet aanwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 17:55

kronolith

[EDIT]

Het mooiste aan deze wedstrijd is nog die duif, die daar onverstoord zit _/-\o_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:17:
[...]

Je bedoelt PSV en Ajax die zich uberhaupt niet geplaatst hebben. Feyenoord mag je hiervoor niet aanwijzen.
Laten we het maar houden op alle NL teams die de afgelopen 5 jaar in Europa hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:17:
[...]

En waarom niet ? Ajax heeft vorig jaar best wel puntjes gesprokkeld, en PSV daarvoor. Feyenoord was (net als Vitesse) rechtstreeks geplaatst en bakt er vervolgens echt helemaal niks van.
Thuis tegen Shaktar had gewoon gewonnen kunnen worden met een volwassen spelopvatting. Zo goed is Shaktar ook niet. Als je ziet hoeveel kansen Feyenoord alsnog heeft gehad, maar door onbermogen heeft verprutst.
(Om over vitesse maar te zwijgen, want dat kan echt helemaal niet)

[ Voor 25% gewijzigd door Witte op 05-11-2017 15:23 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:25:
Ik herhaal dat mantra omdat tactiek in Nederland een ondergeschoven kindje is en ik me daar echt mateloos aan stoor.
Dat blijkt. :P

Ik ben het overigens helemaal met je eens hoor, het is bedroevend wat de meeste coaches bedenken. Ik denk echter ook dat er meer is dan tactiek alleen. :)
Te weinig inzet: je kunt er ook helemaal niks mee want voor hetzelfde geld lijkt het alleen maar zo of iemand te weinig inzet toont. Als je net te laat komt omdat je verkeerd stond opgesteld lijkt het alsof je geen inzet toont maar dan was de oorzaak dat je gewoon verkeerd stond :)
Jíj kunt er niets mee, anderen blijkbaar wel. Dat is ook prima want ieder heeft zijn eigen visie. Anderen hoeven echter niet "eens te kappen" met het hebben van een eigen visie, dan blijft er geen discussie over. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:12:

Hop 1-1
Normaal heb ik het idee dat ik wel snap wat er fout of slecht (of juist goed) gaat bij Ajax... maar deze wedstrijd snap ik het echt niet.... voor mijn gevoel speelt ajax inderdaad niet zo slecht, maar het lijkt of iedere ajacied constant 2 utrechters om zich heen heeft, en of Utrecht bij iedere steekbal e.d. steeds toevallig de goede kant kiest.. dat lijkt meer geluk dan wijsheid... al met al lijkt dat me ook wel weer wat sterk, en dus moet ik tot de conclusie spelen dat ajax niet goed speelt... maar ik kan niet aanwijzen waar dat hem deze keer in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Witte schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:20:
[...]

En waarom niet ? Ajax heeft vorig jaar best wel puntjes gesprokkeld, en PSV daarvoor. Feyenoord was (net als Vitesse) rechtstreeks geplaatst en bakt er vervolgens echt helemaal niks van.
Thuis tegen Shaktar had gewoon gewonnen kunnen worden met een volwassen spelopvatting. Zo goed is Shaktar ook niet. Als je ziet hoeveel kansen Feyenoord alsnog heeft gehad, maar door onbermogen heeft verprutst.
en Feyenoord plaatste zich vorig jaar ook via de voorronde.Oohnee via de beker. Ajax en PSV is dat niet eens gelukt. Dus vorig jaar heeft Feyenoord ook netjes zijn taak voldaan door punten te pakken in EL. PSV en Ajax laten het dit jaar verschrikkelijk afweten. Ze hebben vorig jaar en het jaar daarvoor iig wel netjes de puntjes verzameld. Terwijl het nog steeds een club is in opbouw.

Zeker als je kijkt naar de ervaring Europees presteert Feyenoord helemaal niet ondermaats. Dit was te verwachten. Je hebt 3 tegenstanders die erg veel ervaring hebben om Europees ver te komen.

Ik vind dat Feyenoord niks te verwijten valt.
P.O. Box schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:24:
[...]

Normaal heb ik het idee dat ik wel snap wat er fout of slecht (of juist goed) gaat bij Ajax... maar deze wedstrijd snap ik het echt niet.... voor mijn gevoel speelt ajax inderdaad niet zo slecht, maar het lijkt of iedere ajacied constant 2 utrechters om zich heen heeft, en of Utrecht bij iedere steekbal e.d. steeds toevallig de goede kant kiest.. dat lijkt meer geluk dan wijsheid... al met al lijkt dat me ook wel weer wat sterk, en dus moet ik tot de conclusie spelen dat ajax niet goed speelt... maar ik kan niet aanwijzen waar dat hem deze keer in zit...
Utrecht verdedigd goed vandaag. Maar Ajax heeft toch nog wel genoeg ruimte gehad om er meer te maken dan 1. Worden alleen veel foute keuzes gemaakt in de 16.

Utrechts is nog niet verder gekomen dan het doelpunt. Meer kansen hebben ze niet gehad, ondanks dat ze gigantisch veel ruimte hebben in de omschakeling.

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 05-11-2017 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:24:
[...]

In het begin achterin staan slapen (Wober), de rest vd wedstrijd voorin te weinig beweging in de 16. Zonder loopactie komt niemand los van zn man en krijgen de zijkanten geen mogelijkheid om een goede voorzet te geven. Spits hoort beweging naar 1e paal te maken, dan krijgen Siem/Neres/Ziyech ruimte voor de 2e paal, penaltystip en randje 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh was dat niet vasthouden meneer Kuipers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:34

Vos

AFCA

Ik schakel net in bij Ajax, wat is er met dat veld gebeurt?

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 05-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:39:
Ik schakel net in bij Ajax, wat is er met dat veld gebeurt?
Duiven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha, ik las al dat een duif het hoogtepunt van de wedstrijd was.

Lekkere stuit voor Youness. Goed te zien in herhaling, kwam op zijn kuit.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 05-11-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hahahahahahahahaha Younes toch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Jezus, die Younes...

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Witte schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:16:
Nou, het is een feit: in seizoen 2019-2020 weer geen rechtstreekse CL-plek. Mede mogelijk gemaakt door Giovanni en zijn kornuiten.
Voorbijgestoken door Oostenrijk ftw. 8)7. Vooral blijven vasthouden aan 433 en mooi voetbal.
Feyenoord heeft dit seizoen gewoon 4 punten weten te pakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Onana _/-\o_ Youness ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Pfff Youness. Heel snel deze 'Duits international' verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jorgensen weer geblesseerd? Wat een pech zeg. Feyenoord zou alles hebben gewonnen en de Eredivisie domineren als deze fabelachtige spits alles had gespeeld.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:42:
Jorgensen weer geblesseerd? Wat een pech zeg. Feyenoord zou alles hebben gewonnen en de Eredivisie domineren als deze fabelachtige spits alles had gespeeld.
Maar hij mocht woensdag niet gewisseld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:45
Dat veld is inderdaad wel dramatisch. De bal remt super snel af met rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oh Siem de Jong speelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Kuipers helpt ook niet mee, keurt een buitenspeldoelpunt goed (lastig te zien) en spaart zojuist de 2e Utrechtspeler.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kuipers toch... Donder es een eind op met je eigen verzonnen spelregels

En t wordt nu wel erg genant. Vasthouden mag dus ook in de 16 als je van Utrecht bent

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 05-11-2017 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Dan haal je de enige redelijke middenvelder eraf. Ziyech raakt geen bal en Siem de Jong speelt zoals vanouds weer verstoppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:44:
[...]

Maar hij mocht woensdag niet gewisseld worden ;)
Klopt, als hij niet fit was had hij niet eens in de selectie moeten zitten. Blijkbaar was hij niet fit en vandaag ook nog niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Keizer, tijd voor KJH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Terranova schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:50:
Dan haal je de enige redelijke middenvelder eraf. Ziyech raakt geen bal en Siem de Jong speelt zoals vanouds weer verstoppertje.
Maar Hennie vindt de vrouw van Siem zo aardig en Hakim kon wel eens boos worden :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:54:
[...]

Maar Hennie vindt de vrouw van Siem zo aardig en Hakim kon wel eens boos worden :/
Siem is wel altijd dreigend richting de goal. Je kunt Frenkie wel op 10 zetten, maar dat kan ie helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het is wachten op de 1-2, die er al bijna was, dan gaan ze pas aanzetten om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Siem kan nu weer een x aantal wedstrijden kansloos aanwezig zijn, maar zodra je denkt dat de bank dichtbij komt scoort hij. Dus 2 - 1 door Siem de Jong lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Van de week weer wat gelezen over Ziyech, dat het waarschijnlijk zijn laatste seizoen is bij Ajax. Maar hij is niet eens bepalend bij Ajax? Ik vind hem maar middelmatig spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Hands en de bal wegtrappen, wat heeft Kerk op Kuipers dat ie em vertikt geel te geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25
Younes :N Verrekte postbode dat 't is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ziyech scoort uit vrije trap!!

Bijna. Kan niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:04:

Volgens mij was de enige keer dat hij scoorde ook een vrije trap naar de 2e paal met de bedoeling dat iemand em binnen zou lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younes zou je hem niet even naar Dolberg kunnen spelen terwijl die vrij stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:45
Vos schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:04:

Een beetje het CR7 verhaal. Speler met een goede trap. Maar als je naar de statistieken gaat kijken scoren ze schrikbarend weinig uit een vrije trap. Laat Schöne gewoon alle vrije trappen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Utrecht speelt 6-4-0? Ook wel lastig doorkomen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slimme actie Keizer, al het scorend vermogen eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:07:
Slimme actie Keizer, al het scorend vermogen eruit halen.
Eigenlijk kan je het hem niet kwalijk nemen ook. Wanneer jij of ik gevraagd worden nemen we de baan ook. Maar het is schrijnend om te zien, zoveel onvermogen aan het roer.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Utrecht speelt al weken heel erg slecht, maar verliezen van Ajax accepteren de supporters echt niet. Vervolgens de komende weken weer open huis houden en kansloos verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En dan inworp Ajax Kuipers, tijdrekken wordt alleen maar beloond zo :X

Jup, en dan krijg je dit. Volgende week mogen ze thuis tegen Excelsior en dan zullen ze wel weer verliezen :X

[ Voor 44% gewijzigd door JanW op 05-11-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jezus christus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:05:
[...]

Volgens mij was de enige keer dat hij scoorde ook een vrije trap naar de 2e paal met de bedoeling dat iemand em binnen zou lopen
Volgens mij kreeg Traore die op z'n naam, raakte m minimaal met z'n dreadlocks.

In z'n Twente tijd ging wel elke vrije trap er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En terecht, stel prutsers!

Youness ook weer aan het prutsen.

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 05-11-2017 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:09:
[...]

Eigenlijk kan je het hem niet kwalijk nemen ook. Wanneer jij of ik gevraagd worden nemen we de baan ook. Maar het is schrijnend om te zien, zoveel onvermogen aan het roer.
Alleen gebruiken jij en ik wel normale logica.
Spits 1: 10 wedstrijden, 4 doelpunten 4 assists
Spits 2: 10 wedstrijden, 2 doelpunten 0 assists

En mooi, liever 0 punten dan 1 als dat betekent dat Keizer opflikkert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Godver zeg, kan het niet onverdiend noemen ook.
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:11:
[...]

En mooi, liever 0 punten dan 1 als dat betekent dat Keizer opflikkert
Ja zo simpel is het echt. Ik kan Dolberg ook niet betrappen op fenomenaal veldspel.

[ Voor 82% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2017 16:15 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Kuipers laat wel lekker over zich heenlopen, die vent geeft nog de assist ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alleen kijkend naar de 2e helft is dit verdiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
Mede mogelijk gemaakt door Younes... man man man ga niet zo zitten prutsen en schiet die bal gewoon weg. Meneer denkt vanaf de eigen corner vlag de bal langs de tegenstander te kunnen spelen en na een sprint van 80m de bal binnen te kunnen tikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tja, je kon er op wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Waarom mocht Utrecht die vrije trap überhaupt nog nemen? Gele kaart na tijdrekken en vervolgens de inworp aan een ander overlaten. Daar had direct voor gefloten moeten worden en Ajax de inworp moeten krijgen.

Maar op de manier waarop Younes denkt uit te verdedigen is natuurlijk dodelijk, wat een aanfluiting dit Ajax

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:13:
Waarom mocht Utrecht die vrije trap überhaupt nog nemen? Gele kaart na tijdrekken en vervolgens de inworp aan een ander overlaten. Daar had direct voor gefloten moeten worden en Ajax de inworp moeten krijgen.

Maar op de manier waarop Younes denkt uit te verdedigen is natuurlijk dodelijk, wat een aanfluiting dit Ajax
En Klaiber geeft nog de voorzet ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSV winnen en dan is de spanning voor de titel ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Komende week gaan we weer discussiëren wie Keizer moet vervangen. En dan komen we tot de conclusie dat Keizer gewoon nog tot einde van seizoen aan het roer staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Han schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:13:

Dat vroeg ik me ook al af. Die back staat daar prinsheerlijk tijd te rekken. Krijgt dan geel, maar mag wel de inworp nog nemen. Dat lijkt me dan toch gewoon een inworp voor Ajax. Kuipers is iets te overtuigd van z'n eigen kwaliteiten. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51
Ik ben echt klaar met keizer. Elke keer slechte wissels.

Linksachter viergever is het beste wat we hebben. Bij 1-1 gewoon huntelaar erbij. De buitenspelers lopen elke keer makkelijk langs de verdedigers

Waarom sinkgraven erin. Die jongen heeft amper gespeeld dit seizoen

[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 05-11-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die Sinkgraven kan toch ook echt helemaal niks. Wordt ingebracht als aanvallende back, maar zodra ie iemand tegenkomt stopt ie en gaat t weer achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tja, 11 spelers opstellen lukt nog wel maar ze goed laten voetballen en spelers beter maken is niet terug te zien. Op individuele klasse kun je veel winnen maar met een beetje tegenstand val je door de mand.
Kun je wel weer prima tweede mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Kuipers zal wel lekker slapen vanavond...de bal naar de grond meppen is geen hands?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
En nu sturen we De Ligt maar naar de spits.

PSV kan alvast de planning gaan maken voor het titelfeest. Er is gewoon dit jaar geen team dat kan concurreren. Gebrek aan kwaliteit is echt schrijnend. Vooral de coaches van de teams waarvan je verwacht dat ze mee strijden om de titel zijn om te janken. Uithuilen, Keizer en Van Bronckhorst ontslaan en opnieuw beginnen.

Kuipers, slappe lul dat je er één bent. Rode kaart voor Jansen gemist, hands gemist, tijdrekken belonen. Ajax speelt slecht, maar deze man doet er nog een schepje bovenop :X

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 05-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:11:
Yup. Spits twee is 'de toekomst' en moet spelen van het technisch hart. Keizer mag vast niet eens zelf kiezen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hand naar de bal... Goedzo Kuipers weer fijn je eigen regel toegepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:14:
Komende week gaan we weer discussiëren wie Keizer moet vervangen. En dan komen we tot de conclusie dat Keizer gewoon nog tot einde van seizoen aan het roer staat.
Bosz is binnenkort beschikbaar. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Moeten ze wel eerst Bergkamp en Spijkerman dumpen, schijnt lastig te zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:21:
[...]

Bosz is binnenkort beschikbaar. ;)
Mooi moment voor een grote schoonmaak zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
AZ doet goede zaken dit weekend. Alles aan de top verliest punten

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gehele staf op de bank moet per direct ontslagen worden. Ongeacht wie je er neer zet, slechter kan niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wel bijzonder. PSV, waarvan ik had verwacht in het begin van het seizoen dat die niet eens in de middenmoot zouden mee doen, staat riant bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10 18:45
Moet het nog eens terugzien.. maar die bal kwam van zo dichtbij op de hand van de Utrechtspeler dat je moeilijk van opzettelijk hands kunt spreken, leek eerder zichzelf te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En Younes. Spelers ontslaan mag, doen ze bij Marseille ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Prosac schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:23:
Moet het nog eens terugzien.. maar die bal kwam van zo dichtbij op de hand van de Utrechtspeler dat je moeilijk van opzettelijk hands kunt spreken, leek eerder zichzelf te beschermen.
Spelbepalend is ook een criterium hè ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Toch nog een punt ingelopen. Niet verwacht na vanmiddag ;-).

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Knap van Utreg! En niet eens onverdiend. Wie had van te voren gedacht dat PSV wel eens favoriet zou kunnen zijn voor de titel?! Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
JanW schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:24:
En Younes. Spelers ontslaan mag, doen ze bij Marseille ook.
Ook na een wanprestatie inderdaad. Evra schiet alleen wel raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
Utrecht heer en meester in de Arena.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hupske schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:23:
Wel bijzonder. PSV, waarvan ik had verwacht in het begin van het seizoen dat die niet eens in de middenmoot zouden mee doen, staat riant bovenaan.
En als je dan kampioen wordt kan je niet eens trots zijn want dan roept iedereen ineens weer "van armoede". :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
dutchgio schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:25:
[...]

Ook na een wanprestatie inderdaad. Evra schiet alleen wel raak.
Ik vond de prestatie van Younes ook een aardige klap in m'n gezicht. Waar kan ik aangifte doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:32:
[...]

En als je dan kampioen wordt kan je niet eens trots zijn want dan roept iedereen ineens weer "van armoede". :')
Klopt dan toch, de rest is armoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Armoe lijkt me nou net het enige dat niet opgaat voor Ajax.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Gonadan schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:32:
[...]

Even uitgaande dat aan het einde het huidige beeld niet is veranderd is die uitdrukking meer dan terecht. Wat Feyenoord en Ajax laten zien is zo ontzettend droevig.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Younes zit in de voorselectie van Duitsland, maar die gaat het toch niet halen tussen al die top middenvelders..
Overigens zou ik voor Ten Hag gaan of Bosz terug halen mits die beschikbaar zijn aan het eind van 't seizoen. Overigens zou Dortmund enorm dom zijn om hem te ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:36:
[...]

Even uitgaande dat aan het einde het huidige beeld niet is veranderd is die uitdrukking meer dan terecht. Wat Feyenoord en Ajax laten zien is zo ontzettend droevig.
Als je dan met 2 punten verschil kampioen wordt met relatief weinig punten wel, maar PSV gaat veel ruimer kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Exocet schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:35:
[...]

Klopt dan toch, de rest is armoe
Kampioen van de armoe ben je eerder als je zelf ook tot die armoede behoort. Maar PSV onderscheid zich nu gewoon nog door gewoon goed te spelen. Als ze dat nou ook in Europa hadden gedaan...
Pagina: 1 ... 3 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!