• DennisUniOn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 20:32
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:00:
[...]

Waarom ?
Wat doet een goede buiten de deur vezekering en inboedel dan minder ?
Interpolis heeft nu wel 50 euro eigen risico , maar dan nog.

De Apple care kosten staan niet in verhouding wat mij betreft.
Voor mij was dat duurder, ik heb een inboedelverzekering voor studenten, en dat kost een paar euro per maand. Als ik daar ook dekking voor buitenshuis aan wilde toevoegen dan moest ik wisselen naar een 'gewone' inboedelverzekering, die een heel stuk duurder is.

Daarnaast heb ik goede ervaring met AppleCare+ en lees ik er ook goede dingen over. Dus dan heb je wel zonder gezeur een nieuw toestel of snel een reparatie.

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-12 23:50
Interssant stuk over het aantal nits dat diverse telefoons produceren. Zo inferieur is het scherm van de iPhone X blijkbaar niet!

Dit lijkt wel een soort diesel schandaal te worden “ons scherm produceeert onder speciale niet nader genoemde omstandigheden x aantal nits.”

https://www.tomsguide.com...2-note-8,review-4807.html

Afbeeldingslocatie: https://img.purch.com/tg-brightness-iphonex-jpg/o/aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS85L1gvNzI0ODIxL29yaWdpbmFsL1RHX0JyaWdodG5lc3NfaVBob25lWC5qcGc=

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:13:
iPhone X vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison

[video]
Moraal van het verhaal:
De beste telefoons op dit moment hebben beide een fantastische camera. Hoera, hoera....hoera.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:00:
[...]

Waarom ?
Wat doet een goede buiten de deur vezekering en inboedel dan minder ?
Interpolis heeft nu wel 50 euro eigen risico , maar dan nog.

De Apple care kosten staan niet in verhouding wat mij betreft.
Ik vind het gemak en voordelen van het AppleCare+ Plan erg prettig. Ik heb het ook in het verleden regelmatig op mijn Mac's afgesloten.
Wellicht zal het duurder zijn dan sommige inboedel verzkeringen.

In dit topic trouwens ook al meerdere keren uitgelegd waarom ik kies voor AC+. Ik lijk onderhand wel een uithangbord voor dat AC+ .
Wordt tijd dat Apple mij eens gaat betalen voor het aanbevelen van AC+ :+

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Moraal van het verhaal:
De beste telefoons op dit moment hebben beide een fantastische camera. Hoera, hoera....hoera.
[/quote]
Dan zou ik de video nog maar een keer bekijken.

Verwijderd

Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:25:
Interssant stuk over het aantal nits dat diverse telefoons produceren. Zo inferieur is het scherm van de iPhone X blijkbaar niet!

Dit lijkt wel een soort diesel schandaal te worden “ons scherm produceeert onder speciale niet nader genoemde omstandigheden x aantal nits.”

[afbeelding]
408 Nits op de Note 8 is onzin.
Heb deze telefoon ook en forget it.

Verwijderd

ccave1975 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:33:
Moraal van het verhaal:
[/quote]
Dan zou ik de video nog maar een keer bekijken.
Eerste post is altijd moeilijk :)

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-12 12:41
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:25:

[afbeelding]
Verrassend stuk!

• Evernote
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:37:
[...]

408 Nits op de Note 8 is onzin.
Heb deze telefoon ook en forget it.
Heb wel eens vaker gelezen dat de Note 8 niet in de buurt komt van het aantal nits dat verkocht wordt.

Maar goed heb geen Note 8 of lichtmeter dus ik kan er weinig aan toevoegen.

Ben zelf overigens niet weggeblazen door het scherm van de X.
Het is goed maar niet zo goed als ik had gehoopt, maar voor mij is het wel aanzienlijk beter dan m’n iPhone 6.
The fact that the Note 8 isn't far and away the leader here may come as a surprise, especially after it was reported by DisplayMate that the device could reach a peak brightness of 1,240 nits. Indeed, the Note 8 can get brighter than the iPhone X, but only in extremely specialized conditions where a very small portion of the display is active. Owners are not likely to ever encounter such a scenario in typical usage, so when viewing full-screen content, Apple's phone actually performs better.

[ Voor 31% gewijzigd door Evernote op 04-11-2017 18:51 . Reden: Edit: Stuk toegevoegd van Tom’s Guide ]

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Hier nog een aantal vergelijkingen (Nee: dit is NIET om te TROLLEN!):

iPhone X vs Samsung Galaxy Note 8 & S8 Plus!

iPhone X vs Samsung Galaxy Note 8 - Speed Test! (4K)

iPhone X vs Galaxy Note 8 vs iPhone 8 Plus- Battery Life Drain Test

Nogmaals: ben objectief in deze, en heb ze zelf (nog) niet bekeken (ten tijde van posten)

Reden van posten: beiden zijn de huidige vlaggenschepen van Apple & Samsung (elkaars concurrenten), en is een "vergelijkend warenonderzoek" best wel op zijn plaats

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12 09:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:59:

[video]

[video]

[video]

Nogmaals: ben objectief in deze, en heb ze zelf (nog) niet bekeken (ten tijde van posten)

Reden van posten: beiden zijn de huidige vlaggenschepen van Apple & Samsung (elkaars concurrenten), en is een "vergelijkend warenonderzoek" best wel op zijn plaats
Henk! Ik waardeer jouw onderzoeken en vergelijken, maar eigenlijk zit je nooit rond te neuzen (actief dan) in Apple topics, maar nu post je me toch een aantal berichten, niet normaal! Je zegt niet om te trollen en dat je ze niet eens bekijkt alvorens te plaatsen? Dat laatste vind ik vooral vreemd! Stel dat er een heel andere film wordt upgeload na plaatsen?

Nogmaals, bij mij komt het nu wel steeds meer over om te trollen! Niet persoonlijk bedoeld hoor!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:04:
[...]

Henk! Ik waardeer jouw onderzoeken en vergelijken, maar eigenlijk zit je nooit rond te neuzen (actief dan) in Apple topics, maar nu post je me toch een aantal berichten, niet normaal! Je zegt niet om te trollen en dat je ze niet eens bekijkt alvorens te plaatsen? Dat laatste vind ik vooral vreemd! Stel dat er een heel andere film wordt upgeload na plaatsen?

Nogmaals, bij mij komt het nu wel steeds meer over om te trollen! Niet persoonlijk bedoeld hoor!
Zal het anders stellen: niet afgekeken...

Maar ik ind dit niet "trollen", het zijn vergelijken (en dat mag (volgens mij) in dit topic) ;)

En als je er niet in bent geïnteresseerd: dan kijk je ze toch niet...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
[b][message=53132169,noline]
Ik heb hier mijn Samsung S6 scherm vergeleken met de Iphone X en er zit niet veel verschil op hoor... Iphone geeft iets meer licht....

Ook op de Samsung is er kleurverschiuving als je er schuin op kijkt... evenveel als bij de Iphone...

• pdavie2311

pdavie2311

henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:07:
[...]

Maar ik ind dit niet "trollen", het zijn vergelijken (en dat mag (volgens mij) in dit topic) ;)

Heb er nog geen 1 bekeken hoor! Wees maar niet bang! Plaats ze lekker in “ jouw “ Android draadje..Of plaats je ze daar ook?

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-12 21:17

aex351

I am the one

SuperSaf TV heeft de camera van de iPhone X vergeleken met die van de Samsung Note 8. Een hele mooie side-by-side vergelijking: YouTube: iPhone X vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison. Je ziet dat de iPhone X de kleuren wat donkerder weergeeft, maar niet consistent en minder stabiel (schokkerig) is in video-mode. En dat de Note 8 nagenoeg altijd scherpere foto's maakt, kleuren zijn consistent en de video's zijn stabiel..

De Note 8 is op het vlak van de camera overall de winnaar. Aangezien de Galaxy S8 dezelfde camera heeft, los van de dual camera set-up, kan vastgesteld worden dat zowel de S8 als de Note 8 beter is dan de iPhone X op dit vlak.

< dit stukje webruimte is te huur >

• D-Ed
  • Niet online
henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:59:

[video]

[video]

[video]

Dank! Zojuist mijn reservering voor de iPhone X geannuleerd en een Note 8 besteld _O-

:(:)

Edit: Je geeft aan dat mensen ‘je video’s’ niet hoeven te bekijken als ze geen interesse hebben.. Dat geld dan ook als je geen interesse hebt in een iPhone.. De meeste mensen die hier komen (of in ieder ander liefhebbers forum) hebben interesse in het onderwerp.. Zo te zien heb je weinig interesse in een iPhone en probeer je hier mensen te overtuigen om vooral naar een ander dvice te kijken. Prima overigens als je twee toestellen tegen elkaar wegzet om de voor en nadelen af te wegen maar dit lijkt niet echt op ‘interesse’..

Ik heb vanmiddag de X kunnen proberen bij een Apple winkel en ben zéér enthousiast. Niet enthousiast genoeg om er nu geld aan uit te geven maar wel genoeg om hier meer over het ding te lezen.. Jouw video’s bekijk ik idd niet omdat ik géén interesse in Android heb

[ Voor 30% gewijzigd door D-Ed op 04-11-2017 19:26 ]

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:13:
[...]

Heb er nog geen 1 bekeken hoor! Wees maar niet bang! Plaats ze lekker in “ jouw “ Android draadje..Of plaats je ze daar ook?
Ja: ze staan ook in het "Note8"-topic...

Verwijderd

Vandaag de X in gebruik genomen, ik heb toch het gevoel dat ik iets mis qua omvang (ben 6plus en 7plus gewend) hoop dan ook niet dat het een issue gaat worden (zou zomaar kunnen) dus het formaat vind ik een stapje achteruit. Qua scherm en face id zijn het natuurlijk grote stappen vooruit. Maar goed, komt tijd komt raad... 8)7

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:23:
Vandaag de X in gebruik genomen, ik heb toch het gevoel dat ik iets mis qua omvang (ben 6plus en 7plus gewend) hoop dan ook niet dat het een issue gaat worden (zou zomaar kunnen) dus het formaat vind ik een stapje achteruit. Qua scherm en face id zijn het natuurlijk grote stappen vooruit. Maar goed, komt tijd komt raad... 8)7
Wellicht komen ze aankomend jaar met een X+ Vanmiddag even mee gespeeld en ik dacht precies hetzelfde.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-12 11:03
Vreemde vraag wellicht... Maar als jullie dit forum bekijken via de X... Krijgen jullie dan ineens ook "artifacts" rond de bewegende emojis? Ik zie die wel...was eerst (7 Plus) niet.

8)7 :(:)

Verwijderd

Ik heb een 8 plus en ik merk het ook.
Echter na een volle dag X is het al een minder groot issue..

Met andere woorden je went ook snel aan een kleiner formaat.

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-11 13:01
Apple heeft een waarschuwing naar buiten gebracht over het inbranden van het OLED scherm, zijn er mensen die er iets van hebben gemerkt? Het is zonde als het scherm na een tijdje gaat inbranden.

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:28:
Vreemde vraag wellicht... Maar als jullie dit forum bekijken via de X... Krijgen jullie dan ineens ook "artifacts" rond de bewegende emojis? Ik zie die wel...was eerst (7 Plus) niet.

Ik zie ook idd witte vlekken?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:57
Ik heb hem ook binnen. Tot nu toe geen problemen met Face ID gehad, hoewel ik de telefoon overdag nog niet hebben kunnen uitproberen. De afwerking is prachtig en ik ben blij dat ik voor de zilveren ben gegaan, de zwarte is een beetje te saai in mijn ogen. De beeldkwaliteit is uitstekend en niet veel minder dan het scherm van mijn Galaxy S8.

• pdavie2311

pdavie2311

Face ID werkt ook in bad! Met een doorlopen natte kop! :)

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ervaar dezelfde twijfel qua formaat. Ben nu weer een dag verder en langzaam went het maar ik zou liever gezien hebben dat ze het scherm breeder gemaakt hadden.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:57
Teknix1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:39:
[...]

Ik ervaar dezelfde twijfel qua formaat. Ben nu weer een dag verder en langzaam went het maar ik zou liever gezien hebben dat ze het scherm breeder gemaakt hadden.
Is waarschijnlijk gewenning, kom zelf van de S8 en die is qua formaat bijna identiek.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Haters everywhere but I don’t really care

• ccave1975
aex351 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:17:
SuperSaf TV heeft de camera van de iPhone X vergelijken met die van de Samsung Note 8. Een hele mooie side-by-side vergelijking: YouTube: iPhone X vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison. Je ziet dat de iPhone X de kleuren wat donkerder weergeeft, maar niet consistent en minder stabiel (schokkerig) is in video-mode. En dat de Note 8 nagenoeg altijd scherpere foto's maakt, kleuren zijn consistent en de video's zijn stabiel..

De Note 8 is op het vlak van de camera overall de winnaar. Aangezien de Galaxy S8 dezelfde camera heeft, los van de dual camera set-up, kan vastgesteld worden dat zowel de S8 als de Note 8 beter is dan de iPhone X op dit vlak.
Duidelijk verhaal of je moet blind zijn.

• Garret1410
  • Laatst online: 23:32
Het scherm van de X is ook ietsje kleiner dan de 5,5” Plus variant. Dus je gevoel klopt.

Diagonaal zegt niets over de oppervlakte.

Verder vind ik de glimmende rand van de silver uitvoering niet mooi. Komt echt goedkoop over plus je ziet elk krasje. Vind de zwarte mooier.
De camera lijkt er echt opgeplakt te zijn wat ik ook niet mooi vind.
Belangrijkste pluspunt vind ik het scherm en FaceID lijkt goed uitgewerkt te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Garret1410 op 04-11-2017 19:49 ]

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:13
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:38:
Face ID werkt ook in bad! Met een doorlopen natte kop! :)
Tenzij je in zwavelzuur gaat badderen werkt het inderdaad prima.

AdGuard Home

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-11 08:33
bardi-1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:48:
[...]

Tenzij je in zwavelzuur gaat badderen werkt het inderdaad prima.
Face ID takes under 30 seconds to set up, so getting the iPhone X up, running, and ready to recognize your face is incredibly fast. Face ID also seems to work quite reliably, and the new Animoji feature that comes alongside Face ID is fun to use.

Bron: Macrumors

Het is weer bijna September 2026 :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:38:
Ik blijf bij m’n stelling dat je sterk de indruk wekt dat je dit gewoon niet aan de tand gevoeltd hebt.
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:11:
maar de set-up duurde en duurde maar, dus daar kom ik later op terug.
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:38:
Ik (en velen met mij) kan me totaal niet vinden in jouw bevinding.
Fijn toch, dan zal ik wel uitzondering op de regel zijn, jij blij ik blij :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Teknix1982
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:41:
[...]

Is waarschijnlijk gewenning, kom zelf van de S8 en die is qua formaat bijna identiek.
Ja dat is het ook alleen als je vanaf de 6 plus altijd die grootte gehad hebt dan merk je wel dat je in de breedte wat mist. Ik merkte het gisteren en vanmorgen vooral met typen maar dat gaat nu steeds fijner. Al met al nog steeds tevreden over de rest van de telefoon.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:13
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:49:
[...]

Face ID takes under 30 seconds to set up, so getting the iPhone X up, running, and ready to recognize your face is incredibly fast. Face ID also seems to work quite reliably, and the new Animoji feature that comes alongside Face ID is fun to use.

Bron: Macrumors
Oké?

AdGuard Home

• Jaymone
Teknix1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:52:
[...]

Ja dat is het ook alleen als je vanaf de 6 plus altijd die grootte gehad hebt dan merk je wel dat je in de breedte wat mist. Ik merkte het gisteren en vanmorgen vooral met typen maar dat gaat nu steeds fijner. Al met al nog steeds tevreden over de rest van de telefoon.
Klopt, verschil is er wel en merk je wel tov Plus scherm. Al vind ik het verschil minimaal maar wel zichtbaar. Dit is een kwestie van wennen. Ik weet nog dat ik na de lancering van de 6Plus zei dat ik het ideaal zou vinden als Apple een tussenmaat, 5.0/5.1 inch zou uitbrengen. Dat hebben ze nu, op het gebied van minder bezels en ergonomie, gedaan. Echter, wanneer je na aantal jaren de Plus bent gewend, dan doe je kwa gevoel en feitelijk ook wel een beetje een stapje terug als het gaat om effectief oppervlakte bruikbaar scherm. Daarentegen vind ik wel dat je alsnog een groot scherm hebt in een klein jasje wat zorgt voor beter grip in je hand en in je broekzak minder aanwezig. Maar gevoel zegt misschien: heb er meer voor betaald en krijg er "minder" scherm voor terug bij sommigen, snap ;) het wel

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 19:58 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:08

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mannen ik ga weer opt-out. Bedankt voor de aanloop. Ik ben blij met de X. Als iemand hem wilt hebben voor €1750,- kan je hem komen halen hahaha. Voor minder gaat hij niet weg. Top toestel. Maar heb geen zin in altijd weer die Android gasten. Zakelijk (Ben mobility consultant/architect) weet ik de verdchillen tussen beide OS’n en kan ik gedegen zeggen dat iOS zoveel beter is dan Android. Maar goed ik zet het topic op hidden en zoek hem wel weer eens op als ik iet wilt weten. Tjuus.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• ccave1975
*snip* troll

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2017 22:08 ]

• hmr
  • Laatst online: 11-12 09:59

hmr

Heb mijn nieuwe iPhone X ingesteld als nieuwe telefoon, maar nu dacht ik dat ik toegang had tot mijn icloudfotobibliotheek maar krijg het niet aan de gang..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
hmr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:13:
Heb mijn nieuwe iPhone X ingesteld als nieuwe telefoon, maar nu dacht ik dat ik toegang had tot mijn icloudfotobibliotheek maar krijg het niet aan de gang..
Je iCloud goed insteld en iCloud Photo Bibliotheek ook aangezet?
Duurt sowieso wel even voordat je foto's binnenkomen en daarvoor dient hij wel verbonden te zijn met WiFi en met de oplader.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12 15:56
ccave1975 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:41:
[...]

Duidelijk verhaal of je moet blind zijn.
Uit 1975 en je komt in een topic om een beetje mensen uit de tent te lokken, is je vrouwtje op de bank niet meer interessant genoeg, wil de hond niet meer met je knuffelen? Het is 20.15 dus je lievelingsserie GTST is nog op, zou je niet even opletten voor je iets mist?

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:58:
Maar heb geen zin in altijd weer die Android gasten. Zakelijk (Ben mobility consultant/architect) weet ik de verdchillen tussen beide OS’n en kan ik gedegen zeggen dat iOS zoveel beter is dan Android.
:O

Verwijderd

Face id werkt echt krankzinnig goed moet ik zeggen. Zelfs de animatie als je net een halve sec vetraging hebt vind ik erg handig zodat het niet als belemmering wordt gezien. En och wat is het formaat heerlijk. Toch maar even black leather back case gehaald. Kreeg al pijn in Mn buik bij het idee dat ik die glazen back zou breken. Benieuwd hoe slijtvast de front in praktijk is.

• Jaymone
hmr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:13:
X aan de stekker (oplaadkabel, lightning) doen

• Rivanov
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:16:
[...]

Uit 1975 en je komt in een topic om een beetje mensen uit de tent te lokken, is je vrouwtje op de bank niet meer interessant genoeg, wil de hond niet meer met je knuffelen? Het is 20.15 dus je lievelingsserie GTST is nog op, zou je niet even opletten voor je iets mist?
GTST komt niet op zaterdag. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• smoken
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:34:
[...]

Ik zie ook idd witte vlekken?
Correct! Best vreemd... Uitschakelen van true tone en nightshift verminderd dit, maat het gaat niet totaal weg.

Is me eerder nooit opgevallen.. Strange!

Verwijderd

Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:58:
Mannen ik ga weer opt-out. Bedankt voor de aanloop. Ik ben blij met de X. Als iemand hem wilt hebben voor €1750,- kan je hem komen halen hahaha. Voor minder gaat hij niet weg. Top toestel. Maar heb geen zin in altijd weer die Android gasten. Zakelijk (Ben mobility consultant/architect) weet ik de verdchillen tussen beide OS’n en kan ik gedegen zeggen dat iOS zoveel beter is dan Android. Maar goed ik zet het topic op hidden en zoek hem wel weer eens op als ik iet wilt weten. Tjuus.
Laat iedereen nou toch in zijn waarde.
Er is niet iets zoals "veel beter"

De een vindt Android fijn de ander IOS.

IOS is voor "jouw" veel beter en dat is prima.
Maar jij bent niet de hele wereld.

• hmr
  • Laatst online: 11-12 09:59

hmr

Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:15:
[...]

Je iCloud goed insteld en iCloud Photo Bibliotheek ook aangezet?
Duurt sowieso wel even voordat je foto's binnenkomen en daarvoor dient hij wel verbonden te zijn met WiFi en met de oplader.
Staan beide aan, maar de fotos uit mijn bibliotheek zie ik niet... Hmm wellicht oplader. Even proberen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:05

Ik heb ze ook. iPhone 7 😄

©2004

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:07
henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:13:
iPhone X vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison

[video]
Die vent snapt weinig van fotografie hij snapt niet wat belichting is en snapt niet wat dynamisch bereik is

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:07:
[...]

Gewoon wegwezen, je komt hier alleen om vervelende reacties en discussies te starten, waarom eigenlijk?
Iedereen heeft zo'n zijn keuzes en voorkeuren, niks is echt slecht en/of beter dan dat en dit, en ieder heeft zijn budget. Ga gewoon niet kinderachtig doen en geniet fijn van je Note8 en blijf uit Apple topics. Samsung maakt prima telefoons, Apple ook, Android is top en IOS ook, maar zie een paar zinnen terug.

Er zijn altijd wel filmpjes of sites te vinden die zo denken zoals jij, prima overigens maar val ons daarmee niet lastig.

Fijne avond en ;w

Modbreak:Zo op de man reageren is niet gewenst. Als een reactie je niet bevalt, maak dan een topic report aan. Het is dan aan de moderators om te bepalen of iemand al dan niet in een topic mag reageren.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:15 ]

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-12 15:54
Nou ik heb de foto’s terug. 3 keer terwijl hij aan de lader hing ging het bijna goed. Maar nu zegt hij al flink wat uren dat hij nog steeds bezig is met herstellen media.

Terwijl ik volgens mij alles al terug heb. Gaat lekker zo.

En dan nog mijn horloge opnieuw koppelen.

Ik ben nog wel even bezig

You and I have memories longer than the road ahead

• _Bailey_
  • Niet online
Vreemd...

Laatste paar uurtjes heb ik als ik een App (willekeurig) afsluit een soort van 'freeze'. De animatie bevriest dus als 't ware voor een split second alvorens de App gesloten is en ik weer terug naar het home screen.

Herkenbaar voor jullie?

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 04-11-2017 21:04 ]

• smoken
harm12nl schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:33:
[...]

Ik heb ze ook. iPhone 7 😄
Okay,dan is het me nooit eerder opgevallen denk ik..

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:16 ]

• aex351
  • Laatst online: 10-12 21:17

aex351

I am the one

Mooie artikel en foto's. Alleen het is totaal geen review. Los van het artikel (inhoud) lijkt het meer op een advertorial van Apple. Van kijk! we hebben de iPhone X gebruikt om deze foto's te maken. Met als doel dat men gaat denken, hè best mooie foto's. Maar het heeft totaal geen meerwaarde.

< dit stukje webruimte is te huur >

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:34:
[...]

Gewoon wegwezen, je komt hier alleen om vervelende reacties en discussies te starten, waarom eigenlijk?
Iedereen heeft zo'n zijn keuzes en voorkeuren, niks is echt slecht en/of beter dan dat en dit, en ieder heeft zijn budget. Ga gewoon niet kinderachtig doen en geniet fijn van je Note8 en blijf uit Apple topics. Samsung maakt prima telefoons, Apple ook, Android is top en IOS ook, maar zie een paar zinnen terug.

Er zijn altijd wel filmpjes of sites te vinden die zo denken zoals jij, prima overigens maar val ons daarmee niet lastig.

Fijne avond en ;w
Nou nou: wat een reactie: wegwezen...

Gelukkig leven we in een "vrije wereld", zijn mijn posts "ON-topic", dus: daar is niks verkeerds mee!

Het zijn objectieve tests. En je hoeft ze niet te kijken, maar er zijn meer mensen in dit topic dan jij... 8)7

Modbreak:Als een reactie je niet bevalt, maak dan een topic report aan in plaats van op deze manier te reageren.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:16 ]

• Xmoo
  • Laatst online: 29-11 22:34
Dag twee.

Erg tevreden! Vandaag veel gebruik gemaakt van Google Maps en Camera. 11.2 b2 loopt heerlijk smooth. Batterij doet het beter als op mijn 7+

• Evernote
Batterij van 100% naar 1% laten lopen.

Hiebij de resultaten!

Gebruik: 7 uur en 37 minuten
Stand-by: 12 uur en 23 minuten
Stiekem had ik op meer gehoopt!

iPhone vervolgens aan 12w iPad lader gehangen en na +/- 70 minuten zat hij op 70%.

• Matthijs
  • Laatst online: 01-12 19:52
Tom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:14:
Stel je voor (kwestie van tijd) dat Face ID naar de MacBook's en iMac's komt. Gewoon gaan zitten en het ding unlocked :9~
Niet met Face ID, maar met m'n Apple Watch heb ik dit al een tijdje ingesteld, werkt echt heerlijk. Ik raak muis/toetsenbord aan, en Mac unlocked automatisch.

Er is volgens mij ook een app voor de iPhone die hetzelfde resultaat geeft, maar ik vind het kunnen aanvinken van 1 setting op m'n Mac toch wel een fijne gebruikservaring. Daarnaast geef ik een 3rd party app niet graag dat niveau van toegang, dus een geintegreerde oplossing (lees: het Apple ecosysteem) heeft altijd mijn voorkeur. Ook mag je er vanuit gaan dat het blijft werken bij toekomstige updates.

https://support.apple.com/nl-nl/HT206995

On-topic:
Zeer tevreden met de X, enige dat ik merkte was dat Face ID niet werkte vanochtend toen m'n gezicht nog half in m'n kussen lag. Helemaal m'n hoofd van m'n kussen moeten optillen, zucht ;)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45
aex351 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:04:
[...]

Mooie artikel en foto's. Alleen het is totaal geen review. Los van het artikel (inhoud) lijkt het meer op een advertorial van Apple. Van kijk! we hebben de iPhone X gebruikt om deze foto's te maken. Met als doel dat men gaat denken, hè best mooie foto's. Maar het heeft totaal geen meerwaarde.
Ah, je had gemist dat ik zei "review" |:(
Of gewoon even lekker de zuurpruim uithangen?

Haters everywhere but I don’t really care

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:12
Hmm...misschien is het tijd voor iets luchtigs? :*)

[ Voor 44% gewijzigd door dafmay op 04-11-2017 22:00 ]

• Jaymone
Dit begrijp ik niet. Op mijn vorige iPhone 7 Plus had ik voor ongv 20GB aan foto/video en nu op de X maar ongv 500MB vwb de Foto's app en 11GB fotobibliotheek terwijl ik mn foto's en video's gewoon terugheb :?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Dit topic is bedoeld voor het delen discussiëren over en het delen van ervaringen met de iPhone X. Vergelijkingen met Android of andere niet-Apple telefoons zijn hier niet op z'n plaats, en passen beter in een apart topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb een probleempje ; vandaag belkin Qi charger gekocht ; mijn telefoon trilt/schuift ervanaf na den tijdje. Hij is op een gegeven moment zelfs op de grond gevallen. Telefoon stond ook op stil en geen trilstand ( hij ging dus ook niet af ). Iemand een idee?

• pdavie2311

pdavie2311

Daedalus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:05:
[modbreak]Dit topic is bedoeld voor het delen discussiëren over en het delen van ervaringen met de iPhone X. Vergelijkingen met Android of andere niet-Apple telefoons zijn hier niet op z'n plaats, passen beter in een apart topic.[/]
👍

• _Bailey_
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:26:
Batterij van 100% naar 1% laten lopen.

Hiebij de resultaten!

Gebruik: 7 uur en 37 minuten
Stand-by: 12 uur en 23 minuten
Stiekem had ik op meer gehoopt!

iPhone vervolgens aan 12w iPad lader gehangen en na +/- 70 minuten zat hij op 70%.
dit zijn prima tijden hoor, zeker voor een toestel wat je nu pas een kleine 2 dagen in bezit hebt. Ik denk dat je tijden komende week alleen maar beter zullen worden

• Evernote
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:04:
Dit begrijp ik niet. Op mijn vorige iPhone 7 Plus had ik voor ongv 20GB aan foto/video en nu op de X maar ongv 500MB vwb de Foto's app en 11GB fotobibliotheek terwijl ik mn foto's en video's gewoon terugheb :?
Had je optimaliseer iPhone opslag zowel toen als nu aan?

Er is nu wel ook het nieuwe formaat voor video en foto, misschien is dit toegepast bij het overzetten van je iPhone 7 Plus naar je iPhone X?(HEVC en HEIF)

• Jaymone
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:09:
[...]

Had je optimaliseer iPhone opslag zowel toen als nu aan?

Er is nu wel ook het nieuwe formaat voor video en foto, misschien is dit toegepast bij het overzetten van je iPhone 7 Plus naar je iPhone X?(HEVC en HEIF)
Had ik ook op de 7 Plus aanstaan inderdaad, settings zijn gelijk.
Klopt mbt nieuwe formaat en heb daar ook wel aan gedacht maar wist niet dat het dan automatisch toegepast kon worden op reeds eerdere foto's/video's van voor IOS11?
Edit: formaat is jpeg
Denk dat het nu nog soort van thumbnails zijn en pas volledig downloaden op het moment je een foto of video afspeelt..anders zou ik het even niet weten

[ Voor 12% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 22:17 ]

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:00
*snip* offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:03 ]

• Evernote
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:13:
[...]

Had ik ook op de 7 Plus aanstaan inderdaad, settings zijn gelijk.
Klopt mbt nieuwe formaat en heb daar ook wel aan gedacht maar wist niet dat het dan automatisch toegepast kon worden op reeds eerdere foto's/video's van voor IOS11?
Edit: formaat is jpeg
Denk dat het nu nog soort van thumbnails zijn en pas volledig downloaden op het moment je een foto of video afspeelt..anders zou ik het even niet weten
Goed punt ja van die thumbnails! :r Ik had verwacht dat bij het overzetten van iPhone 7 Plus naar iPhone X via de Cloud misschien alles in 1 keer naar HEIF en HEVC omgezet zou worden.

Eens zelf vergelijken zometeen tussen de 6 en X.

iPhone 6: 7,76GB
iPhone X: 2,37GB

Behoorlijk verschil!
Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:09:
[...]

dit zijn prima tijden hoor, zeker voor een toestel wat je nu pas een kleine 2 dagen in bezit hebt. Ik denk dat je tijden komende week alleen maar beter zullen worden
Omdat ik hem straks minder intensief gebruik? :+

• BoerHarm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

Vanmiddag voor het eerst een telefoongesprek gevoerd met de X. De geluidskwaliteit viel me erg tegen, hoop dat het aan de andere kant van de lijn lag...

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:08
Zojuist merk ik op dat wanneer ik reachability, control center of notification center gebruik en het scherm wegswipe dat de taptic engine niet helemaal fijn lijkt te zijn.

Af en toe geen feedback van de taptic engine, soms wel correcte feedback en soms een harde (hoorbare) tik ipv normale trilling.

Komt dit door software (ios 11.2 public beta 2) of kan dit hardware matig iets zijn?

Bij forcetouch lijkt alles goed te werken...

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

• Rivanov
BoerHarm schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:42:
Vanmiddag voor het eerst een telefoongesprek gevoerd met de X. De geluidskwaliteit viel me erg tegen, hoop dat het aan de andere kant van de lijn lag...
Denk dat het aan jouw specifieke situatie lag, want heb totaal geen last van slechte geluidskwaliteit bij het bellen.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:24:
[...]

Goed punt ja van die thumbnails! :r Ik had verwacht dat bij het overzetten van iPhone 7 Plus naar iPhone X via de Cloud misschien alles in 1 keer naar HEIF en HEVC omgezet zou worden.

Behoorlijk verschil!

[...]

Gaat niet gebeuren je bestaande foto’s naar het nieuwere formaat, omdat je dan compressie op compressie uitvoerd, dat komt de kwaliteit niet ten goede. Dat blijft dus gewoon jpeg..

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:24:
[...]

Behoorlijk verschil!

[...]

Hoe kom je op zo weinig GB’s nu dan?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Evernote
Dnc1n schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:11:
[...]

Gaat niet gebeuren je bestaande foto’s naar het nieuwere formaat, omdat je dan compressie op compressie uitvoerd, dat komt de kwaliteit niet ten goede. Dat blijft dus gewoon jpeg..
Goed punt maar ik dacht dat ik dit ergens gelezen had maar leid dus aan waanideeën :+
THE_BASE schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:36:
[...]

Hoe kom je op zo weinig GB’s nu dan?
Optimaliseer iPhone opslag staat aan en hij zal niet alle 15.000 foto’s gecached hebben. Alleen een kleine thumbnail tot ik de foto bekijk.

Dat kost natuurlijk niet zoveel MBtjes op deze manier.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:41:
[...]

Dat kost natuurlijk niet zoveel MBtjes op deze manier.
Ja MBtjes van je abo wel ;w

• ccave1975
*snip* offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:03 ]

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
*snip* offtopic

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12 15:56
*snip* offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 01:03 ]

• ccave1975
*snip* kritiek op de moderaties mogen via DM of het feedback topic, maar niet hier.

[ Voor 75% gewijzigd door Daedalus op 05-11-2017 00:59 ]

• ccave1975
*snip* offtopic

• Evernote
True. Maar even lokaal opslaan :)
Slowchatten is niet toegestaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2017 10:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Stop nou met slowchatten.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2017 10:28 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Dag 2 met de iPhone X.

Al helemaal gewend aan het “nieuwe” gebruik tov modellen touch id, face id lijkt in mijn ogen een lerende functie, kan dat of verbeeld ik me dat? Zowel binnen, buiten, in het donker werkt het steeds beter.

Wat betreft de accu voor dag 2 (nu op 1%)

Gebruik: 8:52
Stand-by: 14:40

Best tevreden over de accu so far

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Rivanov
Mijn accu nu: 18% (vanochtend om 7:30 van de lader gehaald op 100%)

Usage: 7 hrs, 47 min
Standby: 16 hrs, 48 min

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2017 00:53 ]

• Teknix1982
  • Niet online
Zien jullie ook bij het scrollen hier op tweakers een soort ghosting? Als ik een topic lees en snel naar onder scroll zie ik bij elk teken een witte schaduw die direct weer weg is als de tekst stil staat. Valt vooral op bij zwarte letters op wit en valt me ook meer op in het donker.

Ik denk dat dit hetzelfde effect is. Komt door de snelle beweging en herstelt zich ook weer? Ik zie het ook bij de bewegende emoticons idd

[ Voor 44% gewijzigd door Teknix1982 op 05-11-2017 01:49 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12
Teknix1982 schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:30:
Zien jullie ook bij het scrollen hier op tweakers een soort ghosting? Als ik een topic lees en snel naar onder scroll zie ik bij elk teken een witte schaduw die direct weer weg is als de tekst stil staat. Valt vooral op bij zwarte letters op wit en valt me ook meer op in het donker.

[...]

Ik denk dat dit hetzelfde effect is. Komt door de snelle beweging en herstelt zich ook weer? Ik zie het ook bij de bewegende emoticons idd
Dit zie ik ook, en ik zit op een 7 plus lijkt me een safari ding

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-12 23:37
SpoekGTi schreef op zondag 5 november 2017 @ 05:30:
[...]

Dit zie ik ook, en ik zit op een 7 plus lijkt me een safari ding
Hier op een 7 plus en IOS Chrome ook, dus geen Safari ding...

• Teknix1982
  • Niet online
@SpoekGTi @BellySM , bedoelen jullie dat met de tekst scrollen of emoticons bewegen? Dat met het scrollen zie ik nu niet meer. Enige verschil is denk ik dat het nu iets lichter is en mijn iphone weer vol is. Dat met die emoticons zie ik wel nog. Maar ook niet bij alle. Kan ook in de emoticon zitten?

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Hij ziet er mooi uit van binnen: heeft Apple goed voor elkaar!

iPhone X Teardown and Analysis!

• Evernote
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:53:
Mijn accu nu: 18% (vanochtend om 7:30 van de lader gehaald op 100%)

Usage: 7 hrs, 47 min
Standby: 16 hrs, 48 min
Dit is wel heel erg netjes! Nog 18% ja?!
Hoe dan? Bizarre stats.
crazylegs schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:45:
Dag 2 met de iPhone X.

Al helemaal gewend aan het “nieuwe” gebruik tov modellen touch id, face id lijkt in mijn ogen een lerende functie, kan dat of verbeeld ik me dat? Zowel binnen, buiten, in het donker werkt het steeds beter.

Wat betreft de accu voor dag 2 (nu op 1%)

Gebruik: 8:52
Stand-by: 14:40

Best tevreden over de accu so far
Er is sprake van machine learning volgens Apple zie: hier
Face ID uses the TrueDepth camera and machine learning for a secure authentication solution.
FaceID moet dus na verloop van tijd nóg beter en sneller gaan werken!

Betreft de batterij en de bovengenoemde stats..
Waar ik benieuwd naar ben:

- Stond batterijbesparing aan?
- Stond TrueTone aan?
- Stond automatische helderheid aan?
- Stond Bluetooth aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Evernote op 05-11-2017 08:45 ]

• Xmoo
  • Laatst online: 29-11 22:34
Gisteren erachter gekomen dat de screenshot knoppen toch best wel onhandig geplaatst zijn. Hoe ik mijn toestel vasthoud om aan/uit te zetten, druk ik toch vaker onbewust volume up in. Gisteren na het stappen had ik ongeveer 19 screenshots gemaakt. Denk dat ik tap to wake ga aanzetten zodat ik niet hele tijd aan/uit knop hoef te gebruiken

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
henklbr schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:15:
Hij ziet er mooi uit van binnen: heeft Apple goed voor elkaar!

iPhone X Teardown and Analysis!

[video]
Ja natuurlijk, wat had je anders verwacht? |:(

Dit is gewoon de meest top-notch (no pun intended) telefoon op de markt vandaag de dag.

Dan kun je wel leuk doen met je videootjes, maar hoe je t ook wendt of keert en op je kop gaat staan dat een andere telefoon misschien ietsje sneller iets opstart..

Graag een TR maken en niet zo reageren in het topic :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2017 10:14 ]

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Xmoo schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:32:
Gisteren erachter gekomen dat de screenshot knoppen toch best wel onhandig geplaatst zijn. Hoe ik mijn toestel vasthoud om aan/uit te zetten, druk ik toch vaker onbewust volume up in. Gisteren na het stappen had ik ongeveer 19 screenshots gemaakt. Denk dat ik tap to wake ga aanzetten zodat ik niet hele tijd aan/uit knop hoef te gebruiken
En ik ben juist helemaal blij hoe je nu een printscreen maakt. Lekker handig met 1 hand ipv 2 handen nodig te hebben.
Maar snap je punt.

• _Bailey_
  • Niet online
Ga nu mijn 3e dag in met de X.
Het indexeren is nu wel zo goed als klaar, lijkt me.
Het gehele systeem voelt weer een stukje vloeiender/smoother aan, vergeleken met de afgelopen 2 dagen.

Met deze iPhone X en iOS 11.1 laat Apple toch wel weer zien dat zij Heer en Meester (+ King :+ ) zijn met optimalisatie in smartphone land.

Zonder Apple een te dikke veer in hun reet te duwen, maar qua OS en hardware is dit echt een Master Piece. (my 2cts)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:12
Slowchat :F

[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2017 10:29 ]

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:56
Als je je telefoon unlockt met de face id en de 1ste poging mislukt moet je onmiddellijk je pincode invoeren.
Kan dit niet worden aangepast dat je nog een 2de poging krijgt ?
Pagina: 1 ... 9 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.