Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat het te kort is om echt een conclusie te trekken maar voor nu, ja, ik vindt het echt fijner.

TouchID was ook goed, alleen had toch beperkingen (maximaal 5 vingers), bij koude, vieze of natte vingers reageerde hij niet lekker.

FaceID kan dit soort problemen goed oplossen, ja, natuurlijk zal het wennen zijn en zal hij soms weigeren maar tot nu toe heb ik daar totaal geen last van.

Ook steeds meer apps zullen te vergrendelen zijn met TouchID of FaceID. Gister wou ik inloggen op de ing app. Wat is er nou makkelijker dan alleen maar naar het scherm kijken?
Mag ik vragen waarom je meer dan 5 vingers zou willen? Ik gebruik alleen mijn duim en wijsvinger en heb beide van mijn "verkeerde" hand gemakshalve ook maar ingesteld. Maar het komt zelden voor dat ik met links ontgrendel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 08:53
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:25:
[...]

Klopt..

Was niet op mijn Iphone 7 plus
Wel op de 8 plus
Wel op de X
en net ook getest bij een vriend en daar ook op de X en de kleine 8...
En ik hoor het ook duidelijk.
Laten weten aan Apple en dan zal het wel gefixt worden zeker :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Zon scheen hier net ff buiten...ging er ff met mijn rug naar toe staan en dus de zon (vol) op het scherm:

Het beeldscherm nog steeds haarscherp...echt top

8) 8)

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 04-11-2017 12:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:09
Heb hem al sinds gister, maar nu even showen. :P
Die nieuwe ringtone is wel nice trouwens! :+
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/FXxmr1KBz9LuHwL_osFbVJpcfnt7M28u9Ta3Tu2UGkBt3LYm4vpjxv7PDv8TmPFYH7mKsuMFOru52DmFP3iXEEe7sv2zQkD8WpUPkDPFJ9e55qhvnC81TNsKawHi5wHEKxZruHHW810-3jvJrEGZA395ek7inUA2JTkLWI1og8MIL8cSumRjQVD6j3FKKMKOpvSNSPhmqAvqOVAiEnlBBcbssfRWmnwQ9oDTotjYU6utW2BAXAn2WunAFwJQB3-UqT6lswtvMq9jYifoOdNM4d7uvyJ8DAQouhQfx8t87UHdYA6b6xZWyaWoZ7wxaUgsG1vb6RoinYJwkXgB69a1vtR4mTK3okb1xGwPxLRZm3AlruykiFNOmB-3yHbHXZ8Zy8rWCRhLowUpTd3mbMMmnwou2ggbAhkDFIZtY5EjaSyglb04tVMC23wsl93iylZxiuwHkJ5NaiukjquZOjxHIY0ewWCllbxxhJTn6Mk449SYNBq8Ksp4cJ_I9fZVWsg3QoACaiZb2P7KFfmmPHtDkYfub10-8Xrvsutzvqb1pxgVRUbJkt5Lng-kxMS4kO-87bratmToZ2-HobcsSGU_bBwi1ZxB1veDz2zbYPD5nQ=w750-h563-no

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:11
Het tofste vind ik nog wel die meldingen op je lockscreen die verborgen blijven tot dat ie ziet dat jij het bent, echt super fijn werkt dat.

En dat swipen naar andere apps onderin, echt weer flink wat verbetering die iPhone X.

PS: Ik was de laatste volgens de UPS bezorger gisteren, kwam om half 6 pas langs haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-10 15:28
Hoesje is zeker geen overbodige luxe....
Ben er per ongeluk op gaan zitten.

voorkant werkt nog wel, alleen last van glas splinters tijdens het swipen ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNseeeyX4AERQJ0.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Richie B op 04-11-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 15:20
Na bijna 24uur met de X lijkt het er hier op, dat face id in verschillende apps sneller lijkt te werken dan het unlocken van het toestel zelf. Meer mensen deze ervaring?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Scrtz
Bontes schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:10:

[afbeelding]
Misschien dat je grap op je kinderfeestje vanmiddag tussen de cola en sinas door meer gewaardeerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:48

Toppe

Oké ✅

[afbeelding]
Het zou je maar overkomen |:(

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 13:27
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:16:
[...]

Ja! Hoe moet je anders outlook toevoegen onder de app?
Door middel van IMAP.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-10 15:28
Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:16:
[...]

ja idd, dit is natuurlijk niet van mijzelf.

https://www.hln.be/ihln/m...de-grond-vallen~a48310a8/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:13:
Zie dat meerdere mensen de Notch aanhalen als problematisch en jammer van die status balk en het gebrek aan icoontjes, batterpercentage etc.

Ik vind het echter rete fijn! Het voelt veel cleaner aan, was geen fan van die volgepropte balk op m’n iPhone 6. Icoontjes die komen en gaan..

Wat mij betreft een pluspunt op deze manier!
De cleane look vind ik ook mooi. De meeste iconen zal ik ook niet missen. Maar het 'do not disturb'-icoon mis ik wel, dat vind ik vrij essentieel want als het aan staat ben je gewoon niet bereikbaar zolang het scherm uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10 19:06
Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:16:
[...]

Net besloten om m’n case terug te sturen zie je dit :|

Hij voelt zoveel fijner aan zonder case vooral die van Apple (leer) maakt het toestel zo verschrikkelijk bulky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:24:
[...]

De cleane look vind ik ook mooi. De meeste iconen zal ik ook niet missen. Maar het 'do not disturb'-icoon mis ik wel, dat vind ik vrij essentieel want als het aan staat ben je gewoon niet bereikbaar zolang het scherm uit is.
Nu je het zegt, had hem ook nog aan staan en keek al in mijn instellingen of ik trillen had uitgezet ofzo (doe ik wel vaker). Dit ga ik ook nog missen idd, hopelijk voegen ze dat toch nog eventjes toe ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:58:
[...]

ja, ik ben ook niet echt blij dat er geen mogelijkheid tot permanente batterij % in de statusbalk ( ik hheb liever het % in die balk dan het batterij icoontje) en ook niet het halve maan icoontje (Niet Storen) in de statusbalk als deze aanstaat.
Begrijp wel dat het niet past in de statusbalk, maar wel heul erg jammer.

het leven met een iPhone X is erg zwaar :+
Zelfde ook voor wekker symbool helaas

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 21:28

Sick Nick

Drop the top!

Hoop dat ze wel een software aanpassing doen, het omhoog swipen vanaf het lock screen is best irritant. Snap dat niet iedereen meteen in de telefoon wil maar geef in ieder geval de optie. Of maak het zodat je niet vanaf helemaal de onderkant moet beginnen, zit nu vaak net iets te hoog en dan schuif je de notificaties een beetje heen en weer in plaats van ontgrendelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Omg, daar zou ik dus ziek van zijn! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 22:42
FaceID werkt echt super, niet verwacht. Je vergeet gewoon dat je het hebt.

Ik zou zelfs durven stellen dat het fijner werkt dan TouchID.

[ Voor 30% gewijzigd door talkatoo op 04-11-2017 14:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jaymone
Dag 2 met de X:

Vandaag dag 2 en mijn eerste aanraking met de X begon toen ik de wekker moest uitzetten ;)

Gisteravond, voordat ik mn X op het nachtkastje weglegde, testte ik nog even FaceID en moet echt zeggen dat het uitstekend zijn werk doet, ik had het minder verwacht eerlijk gezegd maar heeft mij echt doen overtuigen. Betreft hier nog een 1e versie FaceID, kortom dit biedt echt meer perspectief voor de toekomst. Wie weet komen ze dan wel met AdemID of weet ik wat, maar tot die tijd is FaceID echt "de bom"!
Apps die normaliter TouchID ondersteunen, schakelen nu over naar FaceID en mijn ervaring is dat ik zelf geen vertraging ervaar/voel, al is het wellicht in milliseconden wel aanwezig maar ik ervaar dat niet zo. Enige nadeeltje ervaar ik wel wanneer ik FaceID wil gebruiken op het moment ik achter mijn bureau zit en even de X wil gebruiken, dan moet je er helaas beter voor zitten en "de kop er bovenop hangen". Hopelijk wordt dit gaandeweg in de toekomst beter.

Na het uitzetten van mijn wekker bewonderde ik direct weer, ook op dag 2, het scherm :9 Ik vind het echt te gek en voor mijn belevenis/gevoel oogt deze verhouding veel 'moderner' dan die van de Plus bijvoorbeeld. Het went snel en geen home-knop vind ik zeker een vooruitgang: het swipen gaat super en ik mis totaal geen homeknop meer. Sterker nog, op mijn iPad merk ik dat ik het swipen veel fijner vind dan het drukken op een Homeknop. Apps zoals Mail, Easy Calendar, 1Password, Mario etc zijn voor de X aangepast en dat ziet er echt wel strak uit zeg!

Accuduur valt mij ook niet tegen moet ik zeggen, wel denk ik dat de Plus toestellen het beter doet maar of dat een groot gemis voor mij is, betwijfel ik. Het valt reuze mee en ook de Plus moest ik dagelijks laden. En als ik dat ook met de X moet doen, dan mis ik dus eigenlijk vwb batterijduur niets. Of ik moet een jungle reis willen beginnen zonder stroom ergens maar dan heb ik altijd nog mijn powerbank bij mij.

Al met al ben ik dus dag 2 met de X weer hoopvol begonnen en iedere keer als ik 'm in mijn handen heb, krijg ik weer een wauw-effect! Hoe langer je de X gebruikt, hoe oubolliger de vorige iPhones voor mij ogen.
Ben er helemaal blij mij. Ondanks dat ik al een erg goed toestel (7Plus) had, vind ik dit echt wel een goede keuze en een onderbouwd upgrade, althans voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Dat vind ik ook, dat FaceID echt briljant werkt.

Dat gezanik over FaceID, het werkt wonderbaarlijk goed. Herkent je gezicht snel in veel standen en uit diverse hoeken. Erg onder de indruk.

Als het bij jou niet goed werkt zijn er een paar opties:
- je gebruikt het niet goed
- je hebt geen symmetrisch gezicht 😉
- of je bent gewoon te lelijk 😜

Maar nu ff terug naar de serieuzere modus: voordat je begint te zeiken over zo’n feature zou je uit kunnen zoeken of het ligt aan de instelling cq het gebruik. Mijn vrouw probeerde het vanmorgen uit en vond het matig werken. Reageerde vaak niet, laat, gaf foutmeldingen, enz.... even opnieuw ingesteld en het werkt vlekkeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:04:
Ben er helemaal blij mij. Ondanks dat ik al een erg goed toestel (7Plus) had, vind ik dit echt wel een goede keuze en een onderbouwd upgrade, althans voor mij ;)
;) Ja zo gaat dat vaak :P

Maar zonder dollen...klinkt top d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 04-11-2017 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:05
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:04:
Na het uitzetten van mijn wekker bewonderde ik direct weer, ook op dag 2, het scherm :9 Ik vind het echt te gek en voor mijn belevenis/gevoel oogt deze verhouding veel 'moderner' dan die van de Plus bijvoorbeeld.
Je merkt alleen wel dat het toestel echt voor portret-weergave gemaakt is, want landscape werkt niet zo fijn als op de Plus. In Safari is dat goed te merken, al heeft dat meer te maken met de notch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok die van mijn vanochtend vroeg opgehaald bij CoolBlue.
Dat refreshen om 08:01 toch ergens goed voor geweest.

Mijn eerste reactie was voor het eerst in Jaren weer eens WOW bij een apple product.
Mooi, Vernieuwend voelt direct nagenoeg perfect (wat afgelopen jaren zeer zeker wel is anders is geweest) Tot nu toe werkt face ID erg goed en volgens mij ook snel genoeg, maar dat zal ik pas over een week echt definitief kunnen zeggen.

Verder is het formaat echt geweldig, zwaar genoeg voor echt wat body. en zo veel meer in balans dan de iphone 8 plus. Wat ik geweldig vond qua scherm maar een ellendig formaat.

Wel denk ik dat ik voor het eerst in mn leven aan een hoesje ga denken. Vind hem wel heel erg fragiel volledig uit glas. En gezien het formaat is dat ook gewoon prima te doen lijkt me. nu nog beetje twijfelen wat ik ga doen, welke kleur. Net in rdam was bij Amac en Media markt alles uitverkocht op X gebied. misschien zo nog even naar Apple Store den haag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinW schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:19:
[...]

Je merkt alleen wel dat het toestel echt voor portret-weergave gemaakt is, want landscape werkt niet zo fijn als op de Plus. In Safari is dat goed te merken, al heeft dat meer te maken met de notch.
Ja de plus is sowieso beter als je veel aan het browsen bent met safari vind ik dan.
Meer scherm zeker in landscape.

Ondanks dat de X diagonaal 5.8 inch is ten opzichte van 5.5 is het oppervlak van de 5.5 plus wel groter dit omdat de aspect ratio verschillend zijn.

Keuzes uiteraard... Maar goed de plus is wel een stukje lomper mede door de bezels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-10 11:05
Duurde het bij jullie ook zo lang voordat je fotos waren ingeladen vanaf iCloud, nou begrijp ik dat het even duurt maar bij de vorige iPhones zag je ze binnenkomen en nu blijft mijn bibliotheek akelig leeg.

Daarnaast wilde ik zojuist via de apple site apple care aanschaffen en dan moet klaarblijkelijk via de service en support opties op de apple site. Maar ik krijg daar deze melding

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9CTnKKMAboOeH9zWuXeRkfiK/thumb.png

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:25:

Wel denk ik dat ik voor het eerst in mn leven aan een hoesje ga denken. Vind hem wel heel erg fragiel volledig uit glas. En gezien het formaat is dat ook gewoon prima te doen lijkt me. nu nog beetje twijfelen wat ik ga doen, welke kleur. Net in rdam was bij Amac en Media markt alles uitverkocht op X gebied. misschien zo nog even naar Apple Store den haag!
Misschien is dit iets voor je:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53129345

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:05
Captain Planet schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:35:
Duurde het bij jullie ook zo lang voordat je fotos waren ingeladen vanaf iCloud, nou begrijp ik dat het even duurt maar bij de vorige iPhones zag je ze binnenkomen en nu blijft mijn bibliotheek akelig leeg.

Daarnaast wilde ik zojuist via de apple site apple care aanschaffen en dan moet klaarblijkelijk via de service en support opties op de apple site. Maar ik krijg daar deze melding

[afbeelding]
Het kan even duren tot de activatie zichtbaar is op Apple's site. Even een dagje wachten en dan kan je AppleCare+ wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
edwinkuipers89 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:57:
FaceID werkt echt super, niet verwacht. Je vergeet gewoon dat je het hebt.

Ik zou zelfs durven stellen dat het fijner werkt dan TouchID.
Ja ik vind het ook nu al fijner dan touchID. Ook met headset op enzo werkt het nog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Captain Planet schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:35:

[afbeelding]
Is al eerder ook iets over geroepen, iPhone aan de lader hangen, dan zou het moeten gaan met de foto's d:)b
Ikzelf ben nog aan het twijfelen mbt AppleCare+ wel/niet/wel/niet

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik dacht dat ik een huge fanboy was, maar als ik alles hier lees dan val ik nog wel mee, men zou dat ding de hemel in pushen al was het een zwart/wit scherm haha.

Na 4 uur mee spelen blijf ik er bij dat het de beste iPhone is, maar zeker niet de beste foon. En voor de prijs die je betaald is plaats 2 zijn echt niet zo goed. Mijn is met aardige winst verkocht en heb er geen seconde van wakker gelegen, of gemist.

Ik wacht de zwarte vrijdag aanbieden af, dan kijken wat ik haal. Maybe weer de X maar ik zal het woordje WOW geen een keer gebruiken, men heeft hier duidelijk niet de schermen van de concurrenten bekeken. Als de X een wow is dan moet er een nog unieker woord bedacht worden voor andere haha.

( en nee Apple doet niet aan zwarte vrijdag show, hun producten mogen niet met kortingen verkocht worden dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-10 16:53
Vedrano schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:52:
Ik dacht dat ik een huge fanboy was, maar als ik alles hier lees dan val ik nog wel mee, men zou dat ding de hemel in pushen al was het een zwart/wit scherm haha.

Na 4 uur mee spelen blijf ik er bij dat het de beste iPhone is, maar zeker niet de beste foon. En voor de prijs die je betaald is plaats 2 zijn echt niet zo goed. Mijn is met aardige winst verkocht en heb er geen seconde van wakker gelegen, of gemist.

Ik wacht de zwarte vrijdag aanbieden af, dan kijken wat ik haal. Maybe weer de X maar ik zal het woordje WOW geen een keer gebruiken, men heeft hier duidelijk niet de schermen van de concurrenten bekeken. Als de X een wow is dan moet er een nog unieker woord bedacht worden voor andere haha.

( en nee Apple doet niet aan zwarte vrijdag show, hun producten mogen niet met kortingen verkocht worden dan )
Ligt er maar net aan waar je vandaan komt. Als je van een 5S of 6 komt is deze update wel groot. Wanneer is een telefoon wel WOW dan? Enige wat we tegenwoordig nog onder revolutionair vinden vallen is dat hij koffie kan zetten/ op kan stijgen of de was doet. Want hoog of laag, deze telefoon heeft bij vele wel een wow-effect gegeven. Groter scherm/ OLED/ nieuw design/ FaceID/ geen homebutton/ rond scherm en natuurlijk de iphone 8 toevoegingen. Wat wil je nog meer zien dan? Prijs kun je droevig over zijn, maar ik weet 100% zeker dat Samsung volgt jaar de prijzen ook omhoog gooit. Niet om hier een apple vs android discussie te beginnen, maar meer omdat mensen het ervoor uit willen geven. Dit zou de laatste telefoon zijn geweest die zo duur is als niemand hem kocht.

Dit bewijst eigenlijk één ding; We zoeken nog steeds de grens op van een luxe telefoon die je 3 a 4 jaar hebt. Daarnaast vind je de prijs zelf ook geen probleem; want in eerste instantie zeg je dat het te duur is, maar vervolgens wel met een winst verkopen. Beetje dubbel.

Persoonlijk denk ik dat alle het apparatuur duurder wordt. Als ik hier in de BBG kijk over een game pc dan komt deze ook al gauw in de richting van 1300 euro+.

[ Voor 9% gewijzigd door grote_oever op 04-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:27:
[...]

Ja de plus is sowieso beter als je veel aan het browsen bent met safari vind ik dan.
Meer scherm zeker in landscape.

Ondanks dat de X diagonaal 5.8 inch is ten opzichte van 5.5 is het oppervlak van de 5.5 plus wel groter dit omdat de aspect ratio verschillend zijn.

Keuzes uiteraard... Maar goed de plus is wel een stukje lomper mede door de bezels.
Klopt, maar ik ben toch wel erg blij dat ik weer het 'normale' formaat heb en met een stuk groter scherm :) Dat heeft voor mij iig meer waarde dan het bredere scherm en de lompigheid van de 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Vedrano schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:52:

Dit vind ik nou echt totaal flauwekul en zal je uitleggen waarom. Voor een iPhone liefhebber als mij, gaat enkel een vergelijking op met de schermen/verhoudingen/design etc van de voorgaande generaties. Ik heb er geen enkel voordeel mee om het te vergelijken met Android toestellen aangezien dat geen optie voor mij is, dat is ook de reden waarom het voor mij wel een wauw-gevoel en meerwaarde heeft ;)
Vraagstuk wanneer het voor iemand wow is, is naar mijn inziens ook een niet relevante vraag aangezien dit geheel subjectief is, ieder zn beleving en randvoorwaardelijke dingen die voor een beleving zorgen, is anders

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 15:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zie dit absoluut niet als rant of fanboyisme, maar dit is serieus wel echt één van de lelijkste smartphones van afgelopen jaren zeg. Natuurlijk is dat erg persoonlijk, maar ik vind de X echt totaal niet des Apple imho. De iPhone 8 en 8 Plus waren al geheel anders door het gebruik van glas en de kleurstelling en vond ik al wat minder. Voelden fragiel aan, bleek uit uit eigen gebruik (en andere tests) en was niet zo strak afgewerkt als de vorige metalen iPhones. Met de X heb ik nu weer een ochtend kunnen spelen, maar de afwerking vind ik echt verschrikkelijk. Toestel ligt qua maat goed in de hand (is persoonlijk), maar het gebruik van glas maakt hem vrij slippery en daarbij is het gewoon een fingerprintmagnet all over. Bij het Silver-model vind ik de metalen rand echt afzichtelijk lelijk, bij de Spacegrey valt dat wat minder op. Die cameramodule is dat ook, weird choice.
Ik heb jaarlijks tientallen smartphones in mijn hand, maar de prijs van dit apparaat en de afwerking daarvan staan echt totaal niet met elkaar in verhouding en een Wileyfox Swift 2 vind ik nog een veel chiquer device.

AMOLED-scherm... Het zal aan mij liggen, maar elke keer dat ik het apparaat in mijn hand heb heb ik echt geen wow-factor. In vergelijking met een BlackBerry Priv-scherm, displays van de Galaxy S7/ S8 / Note 8 waren alle iPhone X-schermen die ik gezien heb echt flets. Gespeeld met helderheid, TrueTone aan en uit, maar het lijkt elke keer gewoonweg op een LCD-display. Geen sprankelende kleuren, geen diep zwart, oke.

Face ID heb ik te weinig kunnen testen om daar een goed oordeel over te vellen, maar de set-up duurde en duurde maar, dus daar kom ik later op terug. Aangepaste iOS swipes en dergelijke om bijvoorbeeld het multitaskmenu te openen is een kwestie van wennen en werkte best wel slick, chapeau voor Apple wat dat betreft. Al met al veel plezier met jullie toestellen, ik ga nog even verder koekeloeren, maar dat de duurste iPhone ooit, zo is afgewerkt, sla mij maar dood, dat begrijp ik echt niet. Kan nog wel wat eigen foto's delen van de silver of spacegrey als jullie willen, maar ik denk dat er wel genoeg te vinden is op het internet inmiddels.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:08:
[...]

Dit vind ik nou echt totaal flauwekul en zal je uitleggen waarom. Voor een iPhone liefhebber als mij, gaat enkel een vergelijking op met de schermen/verhoudingen/design etc van de voorgaande generaties. Ik heb er geen enkel voordeel mee om het te vergelijken met Android toestellen aangezien dat geen optie voor mij is, dat is ook de reden waarom het voor mij wel een wauw-gevoel en meerwaarde heeft ;)
En dat heet de blinde fanboy gehalte dus :+
Zo was ik ook 9 jaar, om de 1.5 jaar van iPhones switchen, tot ik afgelopen zomer eens om me heen begon te kijken en een nieuwe wereld open zag gaan :D. Ik maakte overige apparaten ook jaren lang belachelijk, wat vaak terecht was omdat iPhones altijd jaren voorsprong hadden op de rest. Maar wie nu kijkt en vergelijkt ziet dat iPhone al lang gepasseerd zijn op veel fronten :)

Alleen tja... fanboy's will be koppige fanboys, Dus je kan trouw zijn en tevreden met een vooruitgang van de beste iPhone, maar de kans dat er iets beters bestaat/komt zonder een appel is gewoon groot. Alleen de wil om de ogen open te houden en kansen te geven is lastig voor 90% van Appleboys, zo als ik ook was 9 jaar lang dus ken jullie struggle wel :D

Gelukkig behoor ik nu tot de 'normale' mensen, bekeerd en al. Kan prima leven met een X of een Note 8 ook. Maar men moet zich zelf geen sprookjes vertellen dat de X heilig is puur omdat het een Apple product is. Flagships vergelijk je met de concurrenten, daar moet je de beste zijn ook. Het is te makkelijk om te roepen is de beste iPhone dus de beste foon ook meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:11:
Zie dit absoluut niet als rant of fanboyisme, maar dit is serieus wel echt één van de lelijkste smartphones van afgelopen jaren zeg. Natuurlijk is dat erg persoonlijk, maar ik vind de X echt totaal niet des Apple imho. De iPhone 8 en 8 Plus waren al geheel anders door het gebruik van glas en de kleurstelling en vond ik al wat minder. Voelden fragiel aan, bleek uit uit eigen gebruik (en andere tests) en was niet zo strak afgewerkt als de vorige metalen iPhones. Met de X heb ik nu weer een ochtend kunnen spelen, maar de afwerking vind ik echt verschrikkelijk. Toestel ligt qua maat goed in de hand (is persoonlijk), maar het gebruik van glas maakt hem vrij slippery en daarbij is het gewoon een fingerprintmagnet all over. Bij het Silver-model vind ik de metalen rand echt afzichtelijk lelijk, bij de Spacegrey valt dat wat minder op. Die cameramodule is dat ook, weird choice.
Ik heb jaarlijks tientallen smartphones in mijn hand, maar de prijs van dit apparaat en de afwerking daarvan staan echt totaal niet met elkaar in verhouding en een Wileyfox Swift 2 vind ik nog een veel chiquer device.

AMOLED-scherm... Het zal aan mij liggen, maar elke keer dat ik het apparaat in mijn hand heb heb ik echt geen wow-factor. In vergelijking met een BlackBerry Priv-scherm, displays van de Galaxy S7/ S8 / Note 8 waren alle iPhone X-schermen die ik gezien heb echt flets. Gespeeld met helderheid, TrueTone aan en uit, maar het lijkt elke keer gewoonweg op een LCD-display. Geen sprankelende kleuren, geen diep zwart, oke.

Face ID heb ik te weinig kunnen testen om daar een goed oordeel over te vellen, maar de set-up duurde en duurde maar, dus daar kom ik later op terug. Aangepaste iOS swipes en dergelijke om bijvoorbeeld het multitaskmenu te openen is een kwestie van wennen en werkte best wel slick, chapeau voor Apple wat dat betreft. Al met al veel plezier met jullie toestellen, ik ga nog even verder koekeloeren, maar dat de duurste iPhone ooit, zo is afgewerkt, sla mij maar dood, dat begrijp ik echt niet. Kan nog wel wat eigen foto's delen van de silver of spacegrey als jullie willen, maar ik denk dat er wel genoeg te vinden is op het internet inmiddels.
Ben het eens dat het overpriced is, net als bijvoorbeeld de Note8. Maar de rest van de technische hoogstandjes en afwerking vind ik persoonlijk echt gaaf en vooruitstrevend. Mensen die in een vorige Apple tijdperk willen blijven, zijn er ook en die zullen dit nooit accepteren en dat begrijp ik vanuit hun standpunt wel maar dat is bijv niet mijn standpunt. Het is veel geld, maar veel geld hoeft niet voor iedereen veel in aantal te zijn maar gevoelsmatig. Deze discussie (prijs/android etc) is dan ook niet relevant voor deze topic hier, gaat om ervaring delen met de X, dat kan negatief als positief zijn maar oordeel is geheel naar ieder zn eigen belevenis/ervaring en kijk op zaken.
Vedrano schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:15:
[...]

Zo was ik ook 9 jaar, om de 1.5 jaar van iPhones switchen, tot ik afgelopen zomer eens om me heen begon te kijken en een nieuwe wereld open zag gaan :D. Ik maakte overige apparaten ook jaren lang belachelijk, wat vaak terecht was omdat iPhones altijd jaren voorsprong hadden op de rest. Maar wie nu kijkt en vergelijkt ziet dat iPhone al lang gepasseerd zijn op veel fronten :)

Alleen tja... fanboy's will be koppige fanboys, Dus je kan trouw zijn en tevreden met een vooruitgang van de beste iPhone, maar de kans dat er iets beters bestaat/komt zonder een appel is gewoon groot. Alleen de wil om de ogen open te houden en kansen te geven is lastig voor 90% van Appleboys, zo als ik ook was 9 jaar lang dus ken jullie struggle wel :D

Gelukkig behoor ik nu tot de 'normale' mensen, bekeerd en al. Kan prima leven met een X of een Note 8 ook. Maar men moet zich zelf geen sprookjes vertellen dat de X heilig is puur omdat het een Apple product is. Flagships vergelijk je met de concurrenten, daar moet je de beste zijn ook. Het is te makkelijk om te roepen is de beste iPhone dus de beste foon ook meteen :)
Inhoud van je reactie en hoe je dit overbrengt zegt veel over je. Als dat jouw mening is, is dat zo maar moest wel hard lachen om je intentie :D
In ieder geval top voor je bijdrage hierin d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:16:
[...]

Ben het eens dat het overpriced is, net als bijvoorbeeld de Note8. Maar de rest van de technische hoogstandjes en afwerking vind ik persoonlijk echt gaaf en vooruitstrevend. Mensen die in een vorige Apple tijdperk willen blijven, zijn er ook en die zullen dit nooit accepteren en dat begrijp ik vanuit hun standpunt wel maar dat is bijv niet mijn standpunt. Het is veel geld, maar veel geld hoeft niet voor iedereen veel in aantal te zijn maar gevoelsmatig. Deze discussie (prijs/android etc) is dan ook niet relevant voor deze topic hier, gaat om ervaring delen met de X, dat kan negatief als positief zijn maar oordeel is geheel naar ieder zn eigen belevenis/ervaring en kijk op zaken
CLB brengt het gewoon rustig, netjes en onderbouwd. Niks mis mee dat hij een andere telefoon chique vind toch? Het is zijn eigen mening en zolang hij die netjes onderbouwd ipv 'LOHOOL DE X IS SPUUGLELIJK KOOP TOCH EEN BLABLAPHONE Z' vind ik het gewoon thuishoren hier.

Ik vind juist de X sinds tijden een van de mooiste iphones weer, ik vond de iPhone 3G(S) altijd supermooi door die zwarte voorkant en witte achterkant, daar is Apple nu weer een beetje op teruggestapt en dat bevalt mij wel.

De wereld zou ook nogal saai zijn als iedereen hetzelfde mooi en hetzelfde lelijk vind, dan zou iedereen dus dezelfde phone hebben, dezelfde auto rijden en dezelfde onderbroek aanhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:19:
[...]

CLB brengt het gewoon rustig, netjes en onderbouwd. Niks mis mee dat hij een andere telefoon chique vind toch? Het is zijn eigen mening en zolang hij die netjes onderbouwd ipv 'LOHOOL DE X IS SPUUGLELIJK KOOP TOCH EEN BLABLAPHONE Z' vind ik het gewoon thuishoren hier.

Ik vind juist de X sinds tijden een van de mooiste iphones weer, ik vond de iPhone 3G(S) altijd supermooi door die zwarte voorkant en witte achterkant, daar is Apple nu weer een beetje op teruggestapt en dat bevalt mij wel.

De wereld zou ook nogal saai zijn als iedereen hetzelfde mooi en hetzelfde lelijk vind, dan zou iedereen dus dezelfde phone hebben, dezelfde auto rijden en dezelfde onderbroek aanhebben.
Tuurlijk is daar niets mis mee, helemaal mee eens. Hoop dat je het begrijpt want hoe ik het anders voor je moet formuleren weet ik even niet meer maar ik denk dat de meeste hier niet gaan vergelijken met een Android toestel, het zijn naar mijn inziens vaak mensen die zeker zijn van een Apple product en in dit geval de iPhone. Dit wil niet zeggen dat het altijd beter is oid maar dit zegt dat er een bewuste keuze gemaakt wordt door mensen hier en ze daarom hier zijn, anders zou je een topic moeten openen (misschien is die er al, ik zou t niet weten) voor mensen die geen keuze tussen deze 2 werelden kunnen maken en volwassen willen brainstormen, zo bedoel ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Mannen....iemand hier die toevallig voor de X een Galaxy s8 of s8 plus heeft gehad?
Ik heb zelf een Galaxy s8 plus en twijfel of ik voor een X ga. De s8 plus heeft een groot scherm, zou het formaat in vergelijking tegen vallen?
Als iemand ervaringen kan delen zou dit fijn zijn.

Another one bites the DUST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:39:
[...]
Laat iedereen lekker kopen wat hij wilt. Maar ga niet trollen. Doen wij iOS gebruikers ook niet bij Android users.
Als jij vindt dat een vergelijkingsfilmpje tussen een note 8 en een X trollen is dan kun je beter verkassen naar iphoneclub oid. Je zit hier altijd nog op tweakers, waar het normaal is dat telefoons objectief met elkaar vergeleken worden, ongeacht OS en fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 17:40

alienfruit

the alien you never expected

Mijn iPhone X is alweer terug bij de Apple Store omdat het de simkaart niet herkende (en de Bluetooth werkte ook niet lekker) en de standaard dingen opnieuw opstarten etc. hielpen niet. De winkel heeft geen nieuwe op voorraad :( Betaal je dan € 1.124,- voor :/

[ Voor 6% gewijzigd door alienfruit op 04-11-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:17
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:24:
[...]

Tuurlijk is daar niets mis mee, helemaal mee eens. Hoop dat je het begrijpt want hoe ik het anders voor je moet formuleren weet ik even niet meer maar ik denk dat de meeste hier niet gaan vergelijken met een Android toestel, het zijn naar mijn inziens vaak mensen die zeker zijn van een Apple product en in dit geval de iPhone. Dit wil niet zeggen dat het altijd beter is oid maar dit zegt dat er een bewuste keuze gemaakt wordt door mensen hier en ze daarom hier zijn, anders zou je een topic moeten openen (misschien is die er al, ik zou t niet weten) voor mensen die geen keuze tussen deze 2 werelden kunnen maken en volwassen willen brainstormen, zo bedoel ik het ;)
Ja ik snap je wel hoor, heb dat zelf ook. Zit tegenwoordig zo diep ook in het 'Apple netwerk' dat het überhaupt switchen mij veel te veel werk zou opleveren (iPhone X + macbook). Sinds de HTC Desire geen Android telefoon meer gehad. Waar ik bij Android altijd continu bezig was met het changen van custom rom, apps, widgets en weet ik wat, staat bij mijn iPhone al jarenlang alles op dezelfde plek, het werkt gewoon en goed.

Mijn pa heeft van het werk laatst een Samsung S6 gekregen en je merkt meteen dat Android tegenwoordig ook lekker snappy is, maar vind IOS toch net iets chiquer ogen en afgewerkt en bij Android blijft het jammer dat er zoveel zooi van fabrikanten en providers wordt meegeleverd..
alienfruit schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:26:
Mijn iPhone X is alweer terug bij de Apple Store omdat het de simkaart niet herkende (en de Bluetooth werkte ook niet lekker) en de standaard dingen opnieuw opstarten etc. hielpen niet. De winkel heeft geen nieuwe op voorraad :( Betaal je dan € 1.124,- voor :/
Snap dat het vervelend is voor je maar het blijft hardware, dat gaat altijd wel eens mis, ook als je een nieuwe Mercedes S klasse koopt van 2 ton dan kan daar nog het een en ander fout mee gaan..

[ Voor 16% gewijzigd door Scrtz op 04-11-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:27:
[...]

Ja ik snap je wel hoor, heb dat zelf ook. Zit tegenwoordig zo diep ook in het 'Apple netwerk' dat het überhaupt switchen mij veel te veel werk zou opleveren (iPhone X + macbook). Sinds de HTC Desire geen Android telefoon meer gehad. Waar ik bij Android altijd continu bezig was met het changen van custom rom, apps, widgets en weet ik wat, staat bij mijn iPhone al jarenlang alles op dezelfde plek, het werkt gewoon en goed.

Mijn pa heeft van het werk laatst een Samsung S6 gekregen en je merkt meteen dat Android tegenwoordig ook lekker snappy is, maar vind IOS toch net iets chiquer ogen en afgewerkt en bij Android blijft het jammer dat er zoveel zooi van fabrikanten en providers wordt meegeleverd..
Achja, zo rij ik ook 100% bewust een Alfa en niet bijv Audi, voor hetzelfde geld.

"OMG! Maar Audi is veeuuul beter!" roept men.. Tsja.. Dus? Ik rij een Alfa. kan geen Audi tegenop :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 15:11
dust419 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:25:
Mannen....iemand hier die toevallig voor de X een Galaxy s8 of s8 plus heeft gehad?
Ik heb zelf een Galaxy s8 plus en twijfel of ik voor een X ga. De s8 plus heeft een groot scherm, zou het formaat in vergelijking tegen vallen?
Als iemand ervaringen kan delen zou dit fijn zijn.
Ik heb hier de X en de Galaxy 8+ voor me op tafel.
De 8+ blaast de X helemaal weg wat het scherm betreft. Ruim 1300e voor een telefoon bizar.. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:16:
Ben het eens dat het overpriced is, net als bijvoorbeeld de Note8.
Dat heb ik niet gezegd ;) Apparaat is duur, erg duur, een unicum in smartphoneland als we niet kijken naar de Vertu's en dergelijke. Maar wat iets moet kosten en of dat overpriced is, moet een ieder voor zichzelf bepalen.

Als ik zie dat een iPhone 7 € 769 moest en inmiddels €600, zou ik er persoonlijk liever twee van kopen dan één X. Ook in Androidland zijn er zeer interessante smartphones te koop voor de helft van de prijs. Nee dat is geen iOS, nee dat is misschien wat minder vloeiend, nee dat is niet het gesloten ecosysteem van Apple, maar wel heel prima voor dat geld. Voor iPhone X-bedragen verwacht ik een ultieme afwerking en dat mis ik hier echt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:27
Weet niet of het hier al gedeeld is, maar ik heb 'gevonden' hoe je in 1x naar de eerste pagina gaat als je bijvoorbeeld helemaal op je laatste pagina bent. Simpel weg van onder naar boven swipen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:32:
[...]

Dat heb ik niet gezegd ;) Apparaat is duur, erg duur, een unicum in smartphoneland als we niet kijken naar de Vertu's en dergelijke. Maar wat iets moet kosten en of dat overpriced is, moet een ieder voor zichzelf bepalen.

Als ik zie dat een iPhone 7 € 769 moest en inmiddels €600, zou ik er persoonlijk liever twee van kopen dan één X. Ook in Androidland zijn er zeer interessante smartphones te koop voor de helft van de prijs. Nee dat is geen iOS, nee dat is misschien wat minder vloeiend, nee dat is niet het gesloten ecosysteem van Apple, maar wel heel prima voor dat geld. Voor iPhone X-bedragen verwacht ik een ultieme afwerking en dat mis ik hier echt.
Ik heb wel een beetje het idee dat jij de woorden design en afwerking door elkaar haalt, want qua afwerking vond ik alles van Apple wel perfect hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:32:
[...]

Denk dat je altijd nog een grote groep hebt die zeker de 7 of 8 haalt, klopt. Net zoals een groep die voor de X gaat, dat heeft Apple ook goed gezien en ws daarom 3 modellen, welke voor mij nog jaren mee kunnen. Het zijn keuzes die je voor jezelf maakt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Vedrano schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:15:
[...]

Je kan het proberen je reacties recht te lullen, maar zolang jij en andere, expres meerdere keren "fanboy" typt dan wordt je nog steeds niet serieus genomen, en ben je stiekem aan het trollen,
probeer je volgende post eens zonder dat woord, kijk of het lukt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
absrnd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:39:
[...]

Je kan het proberen je reacties recht te lullen, maar zolang jij en andere, expres meerdere keren "fanboy" typt dan wordt je nog steeds niet serieus genomen, en ben je stiekem aan het trollen,
+ dat het me altijd opvalt dat 'Android fanboys' altijd de discussies willen winnen door puur hardware met hardware te vergelijken, maar het gaat om het totaal pakket en dat zal waarschijnlijk nooit een ander bedrijf zo goed krijgen als Apple dat heeft. Google heeft dit ook ingezien en maakt sindsdien ook zelf telefoon zoals de Pixel's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:44:
[...]

+ dat het me altijd opvalt dat 'Android fanboys' altijd de discussies willen winnen door puur hardware met hardware te vergelijken, maar het gaat om het totaal pakket en dat zal waarschijnlijk nooit een ander bedrijf zo goed krijgen als Apple dat heeft. Google heeft dit ook ingezien en maakt sindsdien ook zelf telefoon zoals de Pixel's.
Daar herken je ze aan, ze pakken een paar specifieke specs en vergelijken dan met een beter model, bv 2 pixels meer dan de iphone,
gooi daar wat persoonlijke ideeën bij en ze hebben weer een reactie te posten.

Ik vraag me soms af waar het wringt, dat ze zo veel moeite nemen om continue hetzelfde te posten, de thread ook te volgen om te blijven reageren, terwijl ze niet doorhebben dat ze in een iPhone topic zitten !

En net zoals je zegt, het is het totaal plaatje waar we de meeste naar kijken ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:10
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:44:
[...]

Nja als we het over hardware hebben ; Apple CPUS zijn onovertroffen kwa snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
absrnd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:50:
[...]

Daar herken je ze aan, ze pakken een paar specifieke specs en vergelijken dan met een beter model, bv 2 pixels meer dan de iphone,

Ik vraag me soms af waar het wringt, dat ze zo veel moeite nemen om continue hetzelfde te posten, de thread ook te volgen om te blijven reageren, terwijl ze niet doorhebben dat ze in een iPhone topic zitten !

En net zoals je zegt, het is het totaal plaatje waar we de meeste naar kijken ;)
Ja standaard he. Ik snap sowieso niet dat er nog zoveel mensen zijn in Nederland die altijd maar weer hun koop moeten verantwoorden en nog veel erger, anderen moeten overtuigen dat zij het beste hebben en de rest hun maar moeten volgen. Man wat walg ik toch van zulk volk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:10
Na een dag met de IPhone X gespeeld te hebben vind ik het een top toestel.
Mooie afwerking , de notch stoort me totaal niet en de homeknop ben ik al vergeten.
Geluid is super en snelheid lijkt beter dan op mijn IPhone 8 , of dat is mss maar een gedacht.
Mooi scherm en goede camera. Of het nu een oled display is of een lcd zoals in de vorige iphones, maakt me totaal niet uit. Het lcd scherm vond ik ook al fantastisch.
Face id werkt perfect, heeft nog geen enkele keer gefaald hier.

Vergelijkingen kan je altijd maken, een collega van het werk heeft een Samsung S8.
Als je dat scherm mooier vind, fijn voor je. Het is mss ook mooier, maar dat stoort me totaal niet.

Zou ik het toestel opnieuw komen voor 1329euro? Zeker wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 13:27
Hoe bevalt jullie de batterijduur tot nu toe? Eventueel met beschrijving wat je precies gedaan hebt om die ervaring te krijgen. 'Goed' ofzo hebben we natuurlijk niet zo veel aan :P

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:24

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

jdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:25:
[...]

Als jij vindt dat een vergelijkingsfilmpje tussen een note 8 en een X trollen is dan kun je beter verkassen naar iphoneclub oid. Je zit hier altijd nog op tweakers, waar het normaal is dat telefoons objectief met elkaar vergeleken worden, ongeacht OS en fabrikant.
Dit was niet objectief. Het geforceerd afsluiten van apps moet je niet doen op iOS. Dat het erin zit is voor laatste redmiddel om buggy apps te herstarten. (Of zoals mij om zeker te zijn dat flitsmeister niet auto start in de trein).

Edit: Maar ik stop ermee. De note 8 is sneller. Whatever. Ik hebt liever een telefoon die 0,1s trager is met de helft minder aan vulnerabilities.

[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 04-11-2017 16:17 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 23:16
Dank. Voor zover ik kan meten is de iPhone 6 59mm breed (zichtbare deel scherm), 3mm verschil, had eigenlijk iets meer verwacht (5-6mm en gehoopt richting de 1cm). Het is dus echt verticaal dat de winst zit. Had op iets meer breedte gehoop zodat alles net wat groter is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Evernote
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:11:
Heb je de telefoon überhaupt echt in je handen gehad of ben je gewoon de troll aan het uithangen?

FaceID is echt in een paar seconden geconfigureerd (gezicht in beeld en 2 rondjes draaien)

Verder heb je natuurlijk recht op een eigen mening maar dit zet je andere vergelijkingen niet bepaald kracht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hee toch nog even wat FiD vraagjes waar ik niet zo 123 op internet antwoord op kan vinden:
  • Kun je zowel de FaceID als Code uitzetten? (Dus dat er sws geen lock op zit) Zo ja hoe werkt het dan?
  • Kun je meerde FaceID's aanmaken? (Misschien ondertussen aangepast?)
  • Zou t handiger zijn om je initiële face scan in extreem lichte situaltie te doen? (Aangezien ie er soms moeite mee heeft in fel licht)
  • Waarom zit er onder dit topic deel geen quick reply? :/
thnx

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Precies wat @Evernote zegt, wat betreft FaceID

Ik heb nog nooit een smartphone gehad waar de set up van het unlocken zo snel ingesteld is als bij de iPhone X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 12:22
Azmodann schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:06:
Na een dag met de IPhone X gespeeld te hebben vind ik het een top toestel.
Mooie afwerking , de notch stoort me totaal niet en de homeknop ben ik al vergeten.
Geluid is super en snelheid lijkt beter dan op mijn IPhone 8 , of dat is mss maar een gedacht.
Mooi scherm en goede camera. Of het nu een oled display is of een lcd zoals in de vorige iphones, maakt me totaal niet uit. Het lcd scherm vond ik ook al fantastisch.
Face id werkt perfect, heeft nog geen enkele keer gefaald hier.

Vergelijkingen kan je altijd maken, een collega van het werk heeft een Samsung S8.
Als je dat scherm mooier vind, fijn voor je. Het is mss ook mooier, maar dat stoort me totaal niet.

Waarom moeten mensen hier altijd zichzelf verklaren dat de samsung s8(+) een veel beter scherm heeft? Het lijkt net alsof men zich verontschuldigd dat ze een iPhone hebben aangeschaft.

Als jij een iPhone koopt, dan doe je dat met een reden, geniet er lekker van :)

Dit is geen persoonlijke aanval, maar zie hier redelijk veel mensen die melding maken van de samsung schermpjes, terwijl men een iPhone koopt met een reden, wellicht flink over nagedacht ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:18:
Hee toch nog even wat FiD vraagjes waar ik niet zo 123 op internet antwoord op kan vinden:
  • Kun je zowel de FaceID als Code uitzetten? (Dus dat er sws geen lock op zit) Zo ja hoe werkt het dan?
  • Zou t handiger zijn om je initiële face scan in extreem lichte situaltie te doen? (Aangezien ie er soms moeite mee heeft in fel licht)
thnx
- Ja, tijdens de eerste setup kan je ze alle twee overslaan.
- Nee.
- zou niet uit mogen maken met IR
- Omdat er zoveel ge slowchat wordt denk ik. Zo denken we dan langer na over onze post. Althans dat gebeurd niet maar dat wordt gehoopt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:24

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

thnx
Zojuist alles uitgezet. Dan krijg je nog steeds het swipe scherm. Maar dan is het slotje weg en is hij dus al unlockef.

Je kan maar 1 gezicht instellen.

Die quick reply heb ik al eerder gevraagd. Maar @CLB geeft geen antwoord.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Azmodann schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:06:

Exact dat, kan nu al niet wachten voor de X2 ;) (niet helemaal serieus nemen he, ben nog lang niet uitgespeeld met de huidige X) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:10
thnx
Je kan faceId gewoon uitzetten in instellingen.
De toegangscode kan je ook uitzetten in instellingen.
Dus je kan je toestel gewoon gebruiken zonder deze beveiliging.
Je kan maar 1 face registreren.
Als het handiger zou zijn weet ik niet, maar je Face Id opnieuw instellen neemt 20sec in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
bardi-1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:09:
Hoe bevalt jullie de batterijduur tot nu toe? Eventueel met beschrijving wat je precies gedaan hebt om die ervaring te krijgen. 'Goed' ofzo hebben we natuurlijk niet zo veel aan :P
Ook erg benieuwd naar maar als je net een nieuwe telefoon hebt gebruik je deze wel extra intensief. Komend van een 6 had ik wel op meer gehoopt.

Terwijl ik dit schrijf heb ik volgens m’n iPhone 5 uur actief gebruik gemaakt van m’n telefoon en staat deze 8 uur en 33 minuten stand-by sinds ze 100% opgeladen was.

Mijn batterij is nu nog 35%.

Dit is overigens zonder batterijbesparing aan, ik vind het zonde om de voeten onder het toestel vandaan te trekken. Bovendien wil ik nu zoveel mogelijk van m’n toestel genieten.

Edit: Ik denk wel dat door de extra pixels die aangestuurd moeten worden de batterij niet beter zal zijn de de 7P/8P.

[ Voor 6% gewijzigd door Evernote op 04-11-2017 16:33 . Reden: Toevoeging betreft aantal pixels tov 7P/8P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:22:
[...]

Zojuist alles uitgezet. Dan krijg je nog steeds het swipe scherm. Maar dan is het slotje weg en is hij dus al unlockef.
Kun je ook het lift to wake uitzetten? Zou ie dan alleen aangaan via de zijknop? En daarna dus swipen?

En moet je na het aanzetten van de FaceID weer een nieuwe maken, zoals bij de code? Kun je überhaupt een nieuwe maken, als stel, je bijvoorbeeld vaak een error krijgt? al antwoord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
poor Leno schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:27:
[...]

Kun je ook het lift to wake uitzetten? Zou ie dan alleen aangaan via de zijknop? En daarna dus swipen?

En moet je na het aanzetten van de FaceID weer een nieuwe maken, zoals bij de code? Kun je überhaupt een nieuwe maken, als stel, je bijvoorbeeld vaak een error krijgt? al antwoord :)
Die kan je zeker uitzetten en vervolgens middels een tik op het scherm awaken dacht ik.
FaceID kan je opnieuw instellen indien nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:10:
[...]

Dit was niet objectief. Het geforceerd afsluiten van apps moet je niet doen op iOS. Dat het erin zit is voor laatste redmiddel om buggy apps te herstarten. (Of zoals mij om zeker te zijn dat flitsmeister niet auto start in de trein).

Edit: Maar ik stop ermee. De note 8 is sneller. Whatever. Ik hebt liever een telefoon die 0,1s trager is met de helft minder aan vulnerabilities.
cc: @jdevries189

Nu ben ik toch wel eens benieuwd:

1. wat vind jij er niet objectief aan?
2. hoe zou je reactie geweest zijn als het resultaat ten voordeel was van de iPhoneX?

Mijn stelling: "een ieder z'n meuk", toch?

absrnd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:50:
[...]

Het zit je nogal hoog, of niet: "Daar herken je ze aan"?

Gelukkig heb ik een objectieve kijk op dingen, en laat een ieder in zijn waarde:

iPhoneX is een mooi toestel, maar niet echt mijn ding: kan toch? ;)

Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:56:
[...]

Ja standaard he. Ik snap sowieso niet dat er nog zoveel mensen zijn in Nederland die altijd maar weer hun koop moeten verantwoorden en nog veel erger, anderen moeten overtuigen dat zij het beste hebben en de rest hun maar moeten volgen. Man wat walg ik toch van zulk volk.
Dit was altijd al zo, en zal altijd wel zo blijven... Laat je toch niet op de kast jagen...

"Man wat walg ik toch van zulk soort volk": dat kunnen we ook van sommigen "omgekeerd zeggen", toch? ;)

Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:13:
[...]

Heb je de telefoon überhaupt echt in je handen gehad of ben je gewoon de troll aan het uithangen?

FaceID is echt in een paar seconden geconfigureerd (gezicht in beeld en 2 rondjes draaien)

Verder heb je natuurlijk recht op een eigen mening maar dit zet je andere vergelijkingen niet bepaald kracht bij.
Waarom is iemand meteen "aan het trollen" als deze een "andere mening" heeft over de iPhoneX? Dat is zijn mening toch, of mag dat niet meer?

Beetje kortzichtig dit, vind je niet?

@CLB is de "Topic-starter", dus ik denk dat hij echt wel de iPhoneX in handen heeft gehad...

Gelukkig mag je op "Tweakers" tenminste een "eigen mening" hebben; heb je dat op bv "iPhoneClub", en als het niet "ten voordele" is voor Apple-producten, dan word je gelijk geblocked!

Dat is pas kijken door een "roze bril"!

[ Voor 17% gewijzigd door henklbr op 04-11-2017 16:50 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
absrnd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:39:
[...]

Tja, gevoelige discussie blijft het voor velen, welke woordjes je ook gebruikt :D
Ik ben geen fanboy meer, ik kies puur de beste telefoon op dit moment. In dit topic is iPhone alleen heilig, in Samsung topic tipt niks aan de Note8, dat zal nooit veranderen. Maar 1 ding hebben beide kampen wel gemeen, woordje fanboy kunnen ze niet handelen haha :D

Of mijn keus straks de X, V30 of Note 8 word, ik kan met beide leven omdat ik een neutrale kijk heb op alles nu. Had je me 2 maanden geleden gevraagd dan had ik alles wat geen iPhone was uitgelachen. Dus ik snap de periode waar veel 'fanboys' in zitten heus wel, heb het zelf ook 9 jaar gehad. Maar ook voor de mensen in dit + Samsung topic zal er ooit een dag komen dat ze meer gaan zien dan hun eigen ding alleen

Wanneer je neutraal oogje op zaken hebt lach je je dood in zulke topics, hoe men vecht voor zijn mening/product/merk. Perfectie bestaat ook niet, elk foon heeft wel iets, maar de 'fanboys' weten het altijd mooi in te kleuren dat het helemaal gecamoufleerd is en als nog de beste blijkt haha. En dingen die gewoon matig zijn nog steeds goed praten, want ja.. je bent nou eenmaal trouw of niet..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat kan helaas met elk product in elke prijsklasse gebeuren natuurlijk.
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:33:
Ik heb wel een beetje het idee dat jij de woorden design en afwerking door elkaar haalt
Dat mag, geheel persoonlijk natuurlijk. Design vind ik dus zéér lelijk, maar afwerking net zo. Zoals genoemde camerabump enzo, dat is designwise, maar heeft ook te maken met afwerking. Vind dat niet des Apples.
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:13:
Als je m'n historie hier kent, dan roep je zoiets niet, maar prima.
En hier dus niet, daarom noemde ik het. Met daarbij dat ik Face ID nog verder moet ontdekken.
Verder heb je natuurlijk recht op een eigen mening
maar dit zet je andere vergelijkingen niet bepaald kracht bij.
Wat jij wilt. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Tylen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:22:
Die quick reply heb ik al eerder gevraagd. Maar @CLB geeft geen antwoord.
Omdat ik dat ook niet kan aan- of uitzetten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
Tsja..ik heb zelf ook genoeg iphones gehad in het verleden dus weet hoe het is. Echter op gegeven moment overgestapt naar Samsung omdat deze veel mooiere schermen had. Pas nu met de X ben ik weer serieus gaan kijken naar de iphone omdat ik ten opzichte van mijn S6 edge+ (5.7 inch oled) er niet op achteruit wil gaan.
Maar zo groot zijn de verschillen tussen beide OS'en niet meer. Bij Apple heb je heel erg het 'WIJ' gevoel. Dat spreekt veel mensen nu eenmaal aan. En eerlijk is eerlijk, Apple bouwt nu eenmaal betere software dan welke fabrikant dan ook (met een goed updatebeleid). Toch zijn er genoeg andere redenen om ook naar bijv. een note 8 te kijken. Prachtige grote schermen, snel, veel vrijheid etc. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door jdevries189 op 04-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
Ik ben benieuwd hoe/of jullie de iPhone X beschermen. Naakt of met een case & screenprotector?

Zelf heb ik de leather case van Apple en had ik er een tempered glass op. Zooo zonde van het prachtige design en de bescherming er maar weer afgehaald en de keuze gemaakt om hem zonder bescherming te gebruiken.

Persoonlijk vind ik de batterij nog tegen vallen maar dat word vast beter de komende dagen..

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
S. Oortwijn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:01:
Ik ben benieuwd hoe/of jullie de iPhone X beschermen. Naakt of met een case & screenprotector?
Klopt..een case is zonde voor het design. Ik heb geen X maar hebruik voor mijn telefoons altijd een sleeve. Dan is hij veilig opgeborgen is jas, tas en broek en kan ik het design bewonderen als ik hem gebruik. Wel een beetje oppassen met het uit de sleeve halen natuurlijk.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
S. Oortwijn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:01:

Zelf heb ik de leather case van Apple en had ik er een tempered glass op. Zooo zonde van het prachtige design en de bescherming er maar weer afgehaald en de keuze gemaakt om hem zonder bescherming te gebruiken.

Persoonlijk vind ik de batterij nog tegen vallen maar dat word vast beter de komende dagen..
Ik gebruik momenteel de silicone case van Apple, welke tempered glass heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 27-10 15:20
dust419 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:08:
[...]

Klopt..een case is zonde voor het design. Ik heb geen X maar hebruik voor mijn telefoons altijd een sleeve. Dan is hij veilig opgeborgen is jas, tas en broek en kan ik het design bewonderen als ik hem gebruik. Wel een beetje oppassen met het uit de sleeve halen natuurlijk.
Ik gebruik een semi transparante Peel ultra slim case in huis, wanneer ik op pad ga, komt daar een simpele sleeve overheen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Er is een cases topic, zie de topic warning..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 12:53
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:38:
[...]

Je moet én verbonden zijn met WiFi én aan de stroom hangen en dan komen je foto’s vanzelf.
Mijn 15.000 foto’s zijn er ook gewoon weer.

Over foto’s gesproken hier nog wat testjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto’s

Maar dat kan mijn 7 plus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Stel je voor (kwestie van tijd) dat Face ID naar de MacBook's en iMac's komt. Gewoon gaan zitten en het ding unlocked :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 04-11-2017 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:37:

[...]

Waarom is iemand meteen "aan het trollen" als deze een "andere mening" heeft over de iPhoneX? Dat is zijn mening toch, of mag dat niet meer?

Beetje kortzichtig dit, vind je niet?

@CLB is de "Topic-starter", dus ik denk dat hij echt wel de iPhoneX in handen heeft gehad...

Gelukkig mag je op "Tweakers" tenminste een "eigen mening" hebben; heb je dat op bv "iPhoneClub", en als het niet "ten voordele" is voor Apple-producten, dan word je gelijk geblocked!

Dat is pas kijken door een "roze bril"!
Het feit dat hij aankaart dat de set-up maar duurde en duurde is gewoon een aparte bevinding.

Dan mag hij een TS zijn (lekker belangrijk overigens) het is een proces met 3 stappen.

Dit is in paar seconden te doorlopen, hier mag je ook een roze bril bij op doen wat met een bril werkt FaceID ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Tom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:14:
Stel je voor (kwestie van tijd) dat Face ID naar de MacBook's en iMac's komt. Gewoon gaan zitten en het ding unlocked :9~
Stel je voor een Mac met een Notch :S _O-
Maar serieus, die kans is groot natuurlijk en zal erg relax zijn om mee te unlocken. Ben voor d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
dkawa schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:14:
[...]

Mooie foto’s

Maar dat kan mijn 7 plus ook
haha jezus beetje butthurt ofzo? :D

ja faceid op je mac zou ook echt super zijn!

[ Voor 10% gewijzigd door Scrtz op 04-11-2017 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:15:
Het feit dat hij aankaart dat de set-up maar duurde en duurde is gewoon een aparte bevinding.
Maar wel mijn bevinding B) En volgens mij is dit een ervaringen-topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:15:
[...]

Dan mag hij een TS zijn (lekker belangrijk overigens) het is een proces met 3 stappen.

Dit is in paar seconden te doorlopen, hier mag je ook een roze bril bij op doen wat met een bril werkt FaceID ook. ;)
Setup proces van FaceID is idd echt chill en binnen een paar sec zo gepiept. Je hoeft het zelfs niet te finetunen net als bij TouchID, maar werkt gewoon goed en fijn. Ben absoluut een fan van Apple maar dit berust echt op eigen ervaring, anderzijds had ik het ook vermeld

[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:18:
[...]

haha jezus beetje butthurt ofzo? :D

ja faceid op je mac zou ook echt super zijn!
🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Waarom komt Apple nu met dit bericht naar buiten??

https://www.iculture.nl/n...en-kleurverandering-oled/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vraag: kan je met FaceID (infrarood) je/buren tv>afstandbediening storen???

:+

[ Voor 16% gewijzigd door icegodd op 04-11-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Door hun klanten/gebruikers duidelijk te maken wat de nadelen van OLED kan zijn en hoe voorzorgsmaatregelen te nemen om de nadelen te minimaliseren. Lijkt mij een correcte manier van inlichten, niets mis mee toch? Voordelen zijn er genoeg om te noemen en hebben ze marketingtechnisch al gedaan, dat weten we inmiddels, daarom kan ik dit wel waarderen
icegodd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:33:
vraag: kan je met FaceID (infrarood) je/buren tv gek maken of storen???

:+
Wel met de 256GB versie, niet met de 64GB variant 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Jaymone op 04-11-2017 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:20:
[...]

Maar wel mijn bevinding B) En volgens mij is dit een ervaringen-topic.
Ik blijf bij m’n stelling dat je sterk de indruk wekt dat je dit gewoon niet aan de tand gevoelt hebt.

Mijn probleem met die bevinding van jou is dat deze zo eigenaardig dat ik niet anders kan dan er commentaar op bieden.

Dan volg ik de regels van dit topic ook nog eens.
Ik (en velen met mij) kan me totaal niet vinden in jou bevinding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:38:
[...]

Ik blijf bij m’n stelling dat je sterk de indruk wekt dat je dit gewoon niet aan de tand gevoelt hebt.

Mijn probleem met die bevinding van jou is dat deze zo eigenaardig dat ik niet anders kan dan er commentaar ook bieden.

Dan volg ik de regels van dit topic ook nog eens.
Ik (en velen met mij) kan me totaal niet vinden in jou bevinding.
cc: @CLB

Dit noem ik nou echt "arrogantie", een "bril" op hebben:

Als iemand een mening heeft wat jou niet aanstaat, krijg je dit soort opmerkingen (of in de trend van "aan het trollen")?

Wel eens doorgedrongen tot je, dat zijn iPhoneX misschien "defecten" heeft? Kan voorkomen, toch?

Maar dan meteen al een persoon zo "neer te sabelen": not done! Respectloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisUniOn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 23:23
Zojuist toch maar AppleCare+ aangeschaft voor m'n iPhone X. Wil liever zo weinig mogelijk een hoesje gebruiken, omdat het gewoon een heel mooi toestel is. Nu weet ik wel zeker dat als ik hem laat vallen dat ik voor 29 euro een nieuw scherm heb of voor 99 euro een nieuwe bij overige schade.

Heb jullie ook AppleCare+ gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DennisUniOn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:52:
Zojuist toch maar AppleCare+ aangeschaft voor m'n iPhone X. Wil liever zo weinig mogelijk een hoesje gebruiken, omdat het gewoon een heel mooi toestel is. Nu weet ik wel zeker dat als ik hem laat vallen dat ik voor 29 euro een nieuw scherm heb of voor 99 euro een nieuwe bij overige schade.

:Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:03:
Wel jammer dat er minder symbolen aan de bovenkant staan.

Geen batterij percentage
Geen bluetooth
Geen niet storen symbool.

Wellicht wordt dat nog eens anders
Indien je een Apple watch hebt kan je er Remote Battery op zetten. Dan heb je het battery percentage als compilatie op je watch face. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ?
Wat doet een goede buiten de deur vezekering en inboedel dan minder ?
Interpolis heeft nu wel 50 euro eigen risico , maar dan nog.

De Apple care kosten staan niet in verhouding wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 17:40

alienfruit

the alien you never expected

CLB schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:57:
Dat kan helaas met elk product in elke prijsklasse gebeuren natuurlijk.
Ja dat klopt, maar ik had hetzelfde probleem bij mijn oude Apple iPhone moest ik mee terug naar Covent Garden. Nu moet ik al terug met mijn MacBook Pro (2017) wegens een lamme toets. Laatste tijd wat pech met mijn nieuwe Apple spullen :/ Ik moet nu wel paar weken wachten op een vervangende telefoon en ze willen het niet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 21:01
DennisUniOn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:52:

Yep! Hier ook. Ik woon bij mijn ouders en ga hen niet opzadelen met mijn dure buiten-de-deur-aankoop. Plus je hebt dan recht op binnen 1 dag een nieuwe bij Apple. Dat heb je met een inboedelverzekering niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
iPhone X vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:54
Ben echt zeer tevreden over het toestel. Ook erg blij met de keuze voor Silver. Iedereen die 'm ziet vind 'm erg chique. :)
Vanmiddag even naast de iPhone 8 Silver van een vriend van me gehouden en dan is de rand van de X toch wel stuk mooier dan de matte rand van de 8 (IMHO!)
Ook het OLED scherm is dan stukken mooier dan die van de 8, zeker naast elkaar zie je dat verschil goed natuurlijk. Het scherm van de 8 is natuurlijk prima scherm, maar als je 'm direct naar de X legt dan zie je wel degelijk een groot verschil.

Face ID loopt bij mij ook perfect. Het went zo snel dat je er al niet bij nadenkt. Idem met de Homebutton / swipe gesture. Is nu al een natuurlijke gewoonte voor me geworden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
*snip* maak voor de volgende keer een topic report aan.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2017 22:09 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.