Vaak bij eerste gebruik en zeker na het terugzetten van een backup is de iPhone even aan het indexeren, waardoor de batt ietsje sneller leeg loopt, dit moet in enkele dagen weer normaal zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:35:
[...]
Ik was vannacht 8 procent kwijt.
Erg veel voor een iPhone.
Normaal 2 a 3 procent
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ze hadden toch juist de iPhone X gelockt op 650 nits (tov de mogelijke 1200nits) om dit soort dingen te voorkomen?Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:29:
Ter info.
https://www.macrumors.com...ay-screen-burn-in-normal/
Belangrijk stukje hierin :
With Apple referring to burn-in as normal behavior, it's not clear how this issue will be treated should it occur in terms of the one-year iPhone X warranty or extended AppleCare+ coverage. Typically, issues that Apple considers normal are not covered.
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Zo,
Gister middag mijn iPhone X 256GB (inclusief hoesje, draadloze lader van Mophie, screen protector en Apple TV 4K) opgehaald en ik moet toegeven, wat een mooi toestel.
Ik vind alles binnen proporties, scherm is vrijwel perfect qua formaat, al denk ik wel dat er nog een aantal verbeter punten zijn met betrekking tot het toetsenbord, die grote balk onderin snap ik wel (anders typ je echt op het randje) maar daar hadden ze in mijn ogen beter dan ook de camera app etc in kunnen stoppen.
Camera heb ik nog niet echt kunnen testen, ga ik hopelijk vandaag doen met wat betere weersomstandigheden!
Oude iPhone 7 Plus ingeleverd bij de Apple store en een leuk bedrag voor gekregen (zeker de moeite waard, ik heb geen zin in Mo en Pietje die zeiken over een prijs of krasje), wel eens waar in de vorm van een giftcard maar die is weer goed besteed!
Top toestel!
Gister middag mijn iPhone X 256GB (inclusief hoesje, draadloze lader van Mophie, screen protector en Apple TV 4K) opgehaald en ik moet toegeven, wat een mooi toestel.
Ik vind alles binnen proporties, scherm is vrijwel perfect qua formaat, al denk ik wel dat er nog een aantal verbeter punten zijn met betrekking tot het toetsenbord, die grote balk onderin snap ik wel (anders typ je echt op het randje) maar daar hadden ze in mijn ogen beter dan ook de camera app etc in kunnen stoppen.
Camera heb ik nog niet echt kunnen testen, ga ik hopelijk vandaag doen met wat betere weersomstandigheden!
Oude iPhone 7 Plus ingeleverd bij de Apple store en een leuk bedrag voor gekregen (zeker de moeite waard, ik heb geen zin in Mo en Pietje die zeiken over een prijs of krasje), wel eens waar in de vorm van een giftcard maar die is weer goed besteed!
Top toestel!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Lekker aan het trollen hier?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hoeveel levert dat bij Apple op en is dat vooraf ergens te bepalen?Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:07:
Oude iPhone 7 Plus ingeleverd bij de Apple store en een leuk bedrag voor gekregen
Haters everywhere but I don’t really care
https://www.apple.com/nl/iphone/trade-up/matthijst schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:11:
[...]
Hoeveel levert dat bij Apple op en is dat vooraf ergens te bepalen?
Mijn 7 Plus deed het maximale (€510). Vindt t een prima prijs, zeker vanwege wat beschadigingen dankzij een Tech21 hoesje
Verwijderd
Nou dacht ik dat het alleen bij mijn iPhone 8 plus was maar de X doet het ook.
Live foto maken met flitser.
Dan terug kijken (geluid wat harder zetten dan) via 3D touch.
Dan hoor ik een harde TIK op het moment dat de flitser afgaat. Lijkt me niet dat de 8 plus en de X beide stuk zijn.
De ontlading van de flitser maakt altijd een klein beetje geluid en dit geluid lijkt dan ook opgenomen te worden door de microfoon die er vlakbij zit.
Iemand die dit ook eens wil testen op zijn X
Dan hoor ik een harde TIK op het moment dat de flitser afgaat. Lijkt me niet dat de 8 plus en de X beide stuk zijn.
De ontlading van de flitser maakt altijd een klein beetje geluid en dit geluid lijkt dan ook opgenomen te worden door de microfoon die er vlakbij zit.
Dat was hem Thanks!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sterker nog, sommige apps/verhoudingen doen mij ineens terugdenken aan het scherm van de 3GSGeert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:22:
ik weet heel goed dat we de devs de tijd moeten gunnen om hun apps klaar te maken voor de X, maar man man...sommige apps die nog niet klaar zijn voor de X zien er echt spuuglelijk nu uit haha
Voorlopig haal ik bijvoorbeeld mijn (wereldwijde) nieuws dus wel van de NOS app, die ziet er prima uit.
De Telegraaf (ja, I know, sowieso een k*t krant) en NU laat ik wel zoveel mogelijk ff voor wat het is
Het is weer September 2025 :)
My Bad....

Wat is hier trollen aan? Dit is gewoon bewijs dat de note 8 sneller is dan de iphone x. De iphone heeft absoluut het fancy faceID maar je kunt nu eenmaal niet in alles beter zijn.
Haha idd. Lekker vierkant.Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:18:
[...]
Sterker nog, sommige apps/verhoudingen doen mij ineens terugdenken aan het scherm van de 3GS
Je kunt nu wel goed zien welke developers de Apple richtlijnen volgen en welke niet. De eerste schalen namelijk nu al prima mee.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
denk dat dit een persoonlijk iets is, die instelling. Dan maar ietsjes minder fel en nauwelijks tot geen last (meer) van color shifting.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:23:
[...]
Wordt het scherm door deze instelling niet een stuk minder fel?
Bij mij in ieder geval wel
zo dan, die camera!!

Zijn er andere waar de faceid niet zo lekker werkt ?
ik vind hem vrij traag en reageert niet altijd paar keer opnieuw gedaan maar het blijft
ik vind hem vrij traag en reageert niet altijd paar keer opnieuw gedaan maar het blijft
Toch geen vieze dingen naar de vrouw gestuurd eh Geertje!Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:24:
[...]
denk dat dit een persoonlijk iets is, die instelling. Dan maar ietsjes minder fel en nauwelijks tot geen last (meer) van color shifting.
zo dan, die camera!!![]()
ik ben verre van een goeie fotograaf...maar dit is toch wel smullen
Zal hen binnenkort eens testen.. meeste foto’s hier zijn via snapchat dus dan zal de kwaliteit wel mee vallen
Net meerdere keren getest en ik kan dit geluid niet horen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:17:
ik ben nog niet zo blij met als ik de iPhone op m'n bureau tafel heb liggen en achter mn Mac aan het werken ben en ff ''vlug'' mijn wil X unlocken. Dit gaat toch 100x vlotter/beter met mijn iPhone 7.Slux schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:26:
Zijn er andere waar de faceid niet zo lekker werkt ?
Heb nu 2 keer de FaceID set up doorlopen en gelukkig doet ie het nu beter, maar dus nog niet echt denderend de bureau tafel
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 04-11-2017 09:29 ]
Gaat het niet om..Ik ga ook niet in Android topics bashen dat iOs stabiel is etc..Maar hey, laten we normaal tegen elkaar doen! Ieder mag zijn mening hebben!jdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:23:
[...]
Wat is hier trollen aan? Dit is gewoon bewijs dat de note 8 sneller is dan de iphone x. De iphone heeft absoluut het fancy faceID maar je kunt nu eenmaal niet in alles beter zijn.
Beschadigingen dankzij een Tech21 hoesje? Kleine krasjes of wat?Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:15:
Mijn 7 Plus deed het maximale (€510). Vindt t een prima prijs, zeker vanwege wat beschadigingen dankzij een Tech21 hoesje
Verwijderd
Bizar. Zowel op de iphone 8 plus als nu de X.serial_killa159 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:27:
[...]
Net meerdere keren getest en ik kan dit geluid niet horen.
Vreemd vreemd
jdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:23:
[...]
offtopic:
Normaal reageer ik hier niet op, maar waarom moet je nou een schaamteloze post doen waar niemand om vraagt? Dit is een iPhone X ervarings topic met mensen die blij zijn met hun iPhone X. Wij komen toch ook het Note 8 topic niet verzieken door functies op te noemen die een iPhone wel heeft en een Note niet?
Ik vindt dit soort reacties altijd zo jammer. Waarom moeten mensen altijd dingen verpesten? Dat is toch nergens voor nodig? Laat ons lekker blij zijn met onze iPhone X en ga jij blij zijn met je Note 8!
Normaal reageer ik hier niet op, maar waarom moet je nou een schaamteloze post doen waar niemand om vraagt? Dit is een iPhone X ervarings topic met mensen die blij zijn met hun iPhone X. Wij komen toch ook het Note 8 topic niet verzieken door functies op te noemen die een iPhone wel heeft en een Note niet?
Ik vindt dit soort reacties altijd zo jammer. Waarom moeten mensen altijd dingen verpesten? Dat is toch nergens voor nodig? Laat ons lekker blij zijn met onze iPhone X en ga jij blij zijn met je Note 8!
Je zou bijna zeggen zandkorreltjes die tussen het hoesje en de iPhone zaten die zorgden voor kleine witte stipjes op de achterkant, was vrij snel al (4 weken?)catchingfire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:30:
[...]
Beschadigingen dankzij een Tech21 hoesje? Kleine krasjes of wat?
[ Voor 17% gewijzigd door Toppe op 04-11-2017 09:34 ]
Maak je foto’s door op de volume toets te drukken of tik je op het scherm?Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:31:
[...]
Bizar. Zowel op de iphone 8 plus als nu de X.
Vreemd vreemd
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Beetje overdreven reactie, het is gewoon een algemene test die een apple zo’n beetje voor het eerst verliest. Gewoon info voor het topic dus.Toppe schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:33:
[...]
offtopic:
[...]
Je zou bijna zeggen zandkorreltjes die tussen het hoesje en de iPhone zaten die zorgden voor kleine witte stipjes op de achterkant, was vrij snel al (4 weken?)
nu bijna 24 uur mijn X in gebruik...had het gister al opgemerkt;
iOS 11.1 draait echt als een tierelier hier. En dan zijn er zelfs nog allerlei achtergrondprocessen draaiende (want nieuwe telefoon met nieuwe iOS erop en met back up teruggezet)
iOS 11.1 draait echt als een tierelier hier. En dan zijn er zelfs nog allerlei achtergrondprocessen draaiende (want nieuwe telefoon met nieuwe iOS erop en met back up teruggezet)
Niks mis met een vergelijkingstest. Dat het niet is wat je wil zien/horen is wat anders.pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:30:
[...]
Gaat het niet om..Ik ga ook niet in Android topics bashen dat iOs stabiel is etc..Maar hey, laten we normaal tegen elkaar doen! Ieder mag zijn mening hebben!
[ Voor 4% gewijzigd door jdevries189 op 04-11-2017 09:39 ]
Bij mij maakt dit nagenoeg geen verschil, op welk percentage heb je hem gezet?Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 02:25:
tip voor diegene die ook wat willen doen om color shifting (grotendeels) tegen te gaan:
ik heb Verminder witpunt aangezet in de instelling Aangepaste Weergave, dit heeft bij mij enorm geholpen om color shifting tegen te gaan.
Waar ik eerst bij het licht kantelen van de telefoon duidelijk kleur verschillen zag, zie ik dit nauwelijks tot niet meer met Verminder witpunt ingeschakeld.
heb alleen de schakelaar aangezet, de slider liet toen 25% zien en hier verder niets aan veranderd.Teknix1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:41:
[...]
Bij mij maakt dit nagenoeg geen verschil, op welk percentage heb je hem gezet?
Die stond bij mij op 80% maar bij 25 helpt het iets. Maar misschien valt het overdag ook gewoon minder op. Even de dag aankijken.Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:42:
[...]
heb alleen de schakelaar aangezet, de slider liet toen 25% zien en hier verder niets aan veranderd.
Mijn AirPods zijn verbonden met mijn AppleTV maar zie ze nu toch in mijn batterij widget. Is dat nieuw?

Volgens mij klopt er iets niet met de iPhone 8 en X bij het openen van apps. In vergelijkingstests tussen de 7 en de 8 deed de 8 er ook aanmerkelijk langer over. Wat eigenlijk vreemd is want als ik de ervaringen in het 8 en dit X topic lees voelen beide toestellen retesnel aan. Daar gaat het uiteindelijk om.jdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:39:
[...]
Niks mis met een vergelijkingstest. Dat het niet is wat je wil zien/horen is wat anders.
Ik vraag mij af wat de resultaten zijn als je apps niet afsluit (uit het RAM geheugen haalt). Ik sluit nooit apps geforceerd af voor geheugenbesparing (alleen als een app crasht oid) namelijk.
Verder idd niks mis met vergelijkingstests.
@pdavie2311 @Malt007 @Toppe @Donstiljdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:39:
[...]
Niks mis met een vergelijkingstest. Dat het niet is wat je wil zien/horen is wat anders.
1. Ik heb deze video's hier geplaatst ZONDER ze eerst te kijken (dus ik wist de uitslag niet eens!)
2. Als de iPhoneX had gewonnen, had ik deze video OOK gepost (JA: ik ben objectief!)
3. Ik vind de iPhoneX een mooi toestel: eindelijk "vernieuwing" van deze brand door Apple, maar heb er zelf niet zo veel mee (dit mag & kan toch?)
4. Ben hier NIET om te trollen (verre van dat)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ach ook deze test zegt mij niet zo veel !henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:50:
[...]
@pdavie2311 @Malt007 @Toppe @Donstil
1. Ik heb deze video's hier geplaatst ZONDER ze eerst te kijken (dus ik wist de uitslag niet eens!)
2. Als de iPhoneX had gewonnen, had ik deze video OOK gepost (JA: ik ben objectief!)
3. Ik vind de iPhoneX een mooi toestel: eindelijk "vernieuwing" van deze brand door Apple, maar heb er zelf niet zo veel mee (dit mag & kan toch?)
De benchmark zegt eigenlijk alles, gewoon dat de appmakers nog huiswerk zat hebben kwa optimalisatie
Verwijderd
SchermBillSpaarbank schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:33:
[...]
Maak je foto’s door op de volume toets te drukken of tik je op het scherm?
Voor mij is dat niet nieuw, was ook al zo op de 7+ met IOS11.xDonstil schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:48:
Mijn AirPods zijn verbonden met mijn AppleTV maar zie ze nu toch in mijn batterij widget. Is dat nieuw?
[afbeelding]
Het is weer September 2025 :)
zit ik dan... als 41 jarige nitwit, Animoji's te maken en sturen naar diverse vrienden....

Haha zie je nou wel. Je was nog wel een groot tegenstander aan het begin.Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:58:
zit ik dan... als 41 jarige nitwit, Animoji's te maken en sturen naar diverse vrienden....![]()
![]()
![]()
Nou ik kende het wel als de Pods verbonden zijn met de telefoon maar zie dit nu voor het eerst. Of het werkt voor her eerst dat kan ookJaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:58:
[...]
Voor mij is dat niet nieuw, was ook al zo op de 7+ met IOS11.x
Mee eens, ik zie het ook niet als bash, je vergelijkt iets wat je niet kan vergelijken, de snelste is niet de eerste in dit soort vergelijkingen.Malt007 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:36:
[...]
Beetje overdreven reactie, het is gewoon een algemene test die een apple zo’n beetje voor het eerst verliest. Gewoon info voor het topic dus.
Het kan best zijn dat Apple alles via https doet en Samsung(google) niet, het kan ook zijn dat de wifi de oorzaak is, 2,4 GHz is 12 cm, dus als de tel op een andere plek ligt kan hij langzamer laden.
Je ziet het ook voor het overgrote deel in het laden en opstarten. Maar je zou ook het gebruik in de app moeten meten (saven/ bewerken/ foto uploaden, enz enz.
Dit is best leuk voor de leek om te zeggen, kijk mijne is sneller, maar wij weten wel dat het aan zoveel factoren kan liggen.
En dan een heel persoonlijke observatie:
Persoonlijk, mag het op beiden, of beter gezegd, "op alle toestellen" nog wel veeel sneller graag!.
Man man ik kan nog 10 keer sneller met me vingers door de apps, en typen, en terug naar de andere app, en weer door door... en het duurt me allemaal te lang op ALLE toestellen eigenlijk.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verwijderd
Batterij ging snel vannacht.
Zie nu dat gebruik en stand-by gelijk zijn.
Beide 12 uur en instellingen staat boven aan.
Kijken of dat komende nacht beter gaat worden
Ok Henk!henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:50:
[...]
Snap ook niet echt hoe die post met filmpjes een troll is. Het filmpje van Jerry geeft gewoon de bouwkwaliteit aan en wat je zo'n beetje kan verwachten qua duurzaamheid, het unbox-filmpje spreekt voor zich en het Note 8 VS iPhone X filmpje geeft enkel aan dat de iPhone X niet altijd het snelste is.
Daarnaast is de Note 8 na de iPhone X de duurste telefoon en in die zien directe concurrenten van elkaar.
De reden waarom het waarschijnlijk als troll wordt gezien is vanwege het feit dat de Note 8 in deze test er beter uit komt en men dit hier niet objectief kan bekijken. Benieuwd of sommige het nog als troll zouden zien wanneer de Note 8 het onderspit moest delven in dat filmpje...
Daarnaast is de Note 8 na de iPhone X de duurste telefoon en in die zien directe concurrenten van elkaar.
De reden waarom het waarschijnlijk als troll wordt gezien is vanwege het feit dat de Note 8 in deze test er beter uit komt en men dit hier niet objectief kan bekijken. Benieuwd of sommige het nog als troll zouden zien wanneer de Note 8 het onderspit moest delven in dat filmpje...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
vergeet niet dat er nog verschillende achtergrondprocessen plaatsvinden, want nieuwe telefoon etc...Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:15:
Batterij ging snel vannacht.
Deze zullen aardig wat van je batterij vragen.
Geef het een dag of 2 en denk dat je dan al een betere batterij duur / standby zal hebben.
Mijn vrouw heeft dat ook. Alles op haar 7+ en X staat goed maar toch geen foto’s.pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:16:
Heb wel een reservekopie teruggezet maar foto’s komen er nog niet op? Staat wel aan bij iCloud!
We restoren hem nu opnieuw.
Je moet én verbonden zijn met WiFi én aan de stroom hangen en dan komen je foto’s vanzelf.pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:16:
Heb wel een reservekopie teruggezet maar foto’s komen er nog niet op? Staat wel aan bij iCloud!
Mijn 15.000 foto’s zijn er ook gewoon weer.
Over foto’s gesproken hier nog wat testjes:

Cameras zijn ook mooi in de X.
Eindelijk zoom 😍
Gewend aan het scherm inmiddels. Apparaat zelf is.mooi snel. Face Id iets trager met inloggen maar wel lekker met apps als ING.
Eindelijk zoom 😍
Gewend aan het scherm inmiddels. Apparaat zelf is.mooi snel. Face Id iets trager met inloggen maar wel lekker met apps als ING.
Haters everywhere but I don’t really care
Op de lader kan ook helpen. Bij mij werden de foto’s ook niet gesynchroniseerd totdat ik de x op de lader zette.Donstil schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:35:
[...]
Mijn vrouw heeft dat ook. Alles op haar 7+ en X staat goed maar toch geen foto’s.
Idd aan het stroom en ze komen allemaal!Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:38:
[...]
Je moet én verbonden zijn met WiFi én aan de stroom hangen en dan komen je foto’s vanzelf.
Mijn 15.000 foto’s zijn er ook gewoon weer.
Over foto’s gesproken hier nog wat testjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep!!rimac3 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:39:
[...]
Op de lader kan ook helpen. Bij mij werden de foto’s ook niet gesynchroniseerd totdat ik de x op de lader zette.
Okay, mensen die de iphone x hebben, de vraag waar ik graag antwoord op wil:
Overal lees ik over face ID dat het werkt. Nee goh, natuurlijk werkt het.
Maar de vraag die ik reviewers e.d. niet zie beantwoorden is:
Is face ID in dagelijks gebruik fijner als touch ID?
Dat zou ik graag van jullie willen weten. Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat dit zo is, en verwacht echt een achteruitgang in gebruiksgemak. Lijkt mij langer duren om te unlocken als de iphone uit je zak haalt, als ie op tafel ligt bijvoorbeeld. Maar ik heb er geen ervaring mee.
De irisscanners en gezichtscanners van de samsungs en windows phones werken ook, maar werken minder fijn en snel in dagelijks gebruik als een goede vingerafdrukscanner op een fijne plaats, overal behalve naast de camera dus, samsung. Wtf is dat.
Bij de 10 ook zo of?
Dat zou ik graag van jullie willen weten. Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat dit zo is, en verwacht echt een achteruitgang in gebruiksgemak. Lijkt mij langer duren om te unlocken als de iphone uit je zak haalt, als ie op tafel ligt bijvoorbeeld. Maar ik heb er geen ervaring mee.
De irisscanners en gezichtscanners van de samsungs en windows phones werken ook, maar werken minder fijn en snel in dagelijks gebruik als een goede vingerafdrukscanner op een fijne plaats, overal behalve naast de camera dus, samsung. Wtf is dat.
Bij de 10 ook zo of?
Verwijderd
Had ik ook, gewoon even wachten... duurt even.Donstil schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:35:
[...]
Mijn vrouw heeft dat ook. Alles op haar 7+ en X staat goed maar toch geen foto’s.
Heb je al door de laatste pagina's van dit topic gekeken? Er staan hier al tientallen ervaringen. Op een enkele kanttekening na is iedereen er tot dusver positief over.Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Dat zou ik graag van jullie willen weten.
dit topic heeft nog niet eens zoveel pagina's en er zijn al aardig wat ervaringen gedeeld wat betreft FaceID.Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Dat zou ik graag van jullie willen weten.
Bij de 10 ook zo of?
Sinds vanmorgen in gebruik en met een slaperige rotkop met wallen slechts 1x ingesteld en hij pakt gewoon alles tot nu toe. Nu mijn bril op en ook geen problemen. Heerlijk!Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
Edit: Mijn hooooofd ziet er nu iets beter uit dus...
Ik denk dat het te kort is om echt een conclusie te trekken maar voor nu, ja, ik vindt het echt fijner.Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
TouchID was ook goed, alleen had toch beperkingen (maximaal 5 vingers), bij koude, vieze of natte vingers reageerde hij niet lekker.
FaceID kan dit soort problemen goed oplossen, ja, natuurlijk zal het wennen zijn en zal hij soms weigeren maar tot nu toe heb ik daar totaal geen last van.
Ook steeds meer apps zullen te vergrendelen zijn met TouchID of FaceID. Gister wou ik inloggen op de ing app. Wat is er nou makkelijker dan alleen maar naar het scherm kijken?
Verwijderd
Gister tot laat mee zitten spelen, en bijna tot 3x uit mijn handen laten glippen
... nu weer veilig in zijn sarcofaag opgeborgen en wacht eerst tot mijn boobook komt voordat ik hem echt in gebruik ga nemen

Na wat meer met portrait mode en de camera gespeeld hebben krijg ik de artifacts alleen als ik te dicht bij het object kom.
Als je een bloem zoals een Dahlia pakt dan heeft deze een hoop losse bladeren en het lijkt wel alsof hij dan specifiek 1 bloemblad pakt en de rest blurry maakt.
Iemand die dezelfde ervaring heeft?
De camera is wel echt heek goed overigens!

Als je een bloem zoals een Dahlia pakt dan heeft deze een hoop losse bladeren en het lijkt wel alsof hij dan specifiek 1 bloemblad pakt en de rest blurry maakt.

Heb jij een Botanische achtertuin ofzo?Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:54:
Na wat meer met portrait mode en de camera gespeeld hebben krijg ik de artifacts alleen als ik te dicht bij het object kom.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb één nadeeltje gevonden: voorheen kwam er een halve maan-icoon in de statusbalk te staan wanneer je 'do not disturb' in had geschakeld. Nu zie je (volgens mij) alleen in het control center of deze functie ingeschakeld is, maar niet op bijv. je homescherm of ergens anders. Ik gebruik die functie 's nachts en tijdens meetings, maar de kans dat je vergeet dat het aanstaat is zo wel erg groot. Ik had liever gezien dat de gsm-bereik-balkjes plaatsmaakten voor het 'do not disturb'-icoon op momenten dat het ingeschakeld is. Je bereik is op dat moment namelijk minder van belang.
ja, ik ben ook niet echt blij dat er geen mogelijkheid tot permanente batterij % in de statusbalk ( ik hheb liever het % in die balk dan het batterij icoontje) en ook niet het halve maan icoontje (Niet Storen) in de statusbalk als deze aanstaat.Tom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:55:
Ik heb één nadeeltje gevonden: voorheen kwam er een halve maan-icoon in de statusbalk te staan wanneer je 'do not disturb' in had geschakeld. Nu zie je (volgens mij) alleen in het control center of deze functie ingeschakeld is, maar niet op bijv. je homescherm of ergens anders. Ik gebruik die functie 's nachts en tijdens meetings, maar de kans dat je vergeet dat het aanstaat is zo wel erg groot. Ik had liever gezien dat de gsm-bereik-balkjes plaatsmaakten voor het 'do not disturb'-icoon op momenten dat het ingeschakeld is. Je bereik is op dat moment namelijk minder van belang.
Begrijp wel dat het niet past in de statusbalk, maar wel heul erg jammer.
het leven met een iPhone X is erg zwaar
Je kunt de scanners van de Lumia’s en Samsungs niet met FaceID vergelijken. Dat is niet eerlijk voor de eerste twee. Die technieken zijn anders en werken daardoor op een andere (minder veilige) manier.Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
Ik heb wat ervaring met Face unlock (of Iris unlock) op de S8 maar FaceID werkt tot nu toe veel beter. Het is net zoals toen Apple met TouchID kwam, iedereen riep dat het al bestond maar Apple deed wat anders en werkte dat beter uit. Dat is nu weer zo.
FaceID als unlock van je device geeft wel iets meer vertraging dan TouchID deed, het zijn natuurlijk geen secondes maar het is wel een fractie langzamer.
Dat maakt FaceID wel weer goed binnen het OS. Je hoeft nu namelijk geen extra handeling meer te doen als inloggen vereist is (Vinger op homeknop leggen) maar de app ziet je en logt automatisch in. Werkt voor mij erg fijn.
Ook vind ik het een fijne feature dat notificatie inhoud alleen getoond wordt als de X ziet dat zijn baasje kijkt. Dat kon vroeger ook wel maar dat koste toch een hoop extra handelingen (Notificatie zonder inhoud > unlocken > app openen > lezen), daarin is FaceID dus weer een stuk sneller.
Voor mij zijn er dus wel voordelen maar ik begrijp dat er wat gewenning kan ontstaan bij sommige.
Valt me op bij dat eerste filmpje dat de iPhone vaak aanzienlijk trager is dan de samsung bij het openen van apps. Had er meer van verwacht bij de iPhone, en laat ook zien dat geekbench scores dus niet alles zeggen over hoe snel een toestel in dagelijks gebruik is.
NOSIG
Gelijk heb je. Ikzelf heb ook niet zoveel met de iphone x, toch volg ik dit topic uit liefde voor hardware. Geweldig om te volgen hoe mensen blij zijn met hun nieuwe goodies. En interessant wat voor beest er weer op de markt is gekomen.henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:50:
[...]
..Jaja.. Ondanks ik niet zoveel heb met apple/iphone heb ik toch een iphone7... ligt allemaal gecompliceerd enzo
(Weliswaar via werk)
Hier net zo! Toch maar een case halen straks denk totdat mijn caudabe binnen is. Misschien toch de Tech21 clear...Kan hij daarin als ik ga stappen en niet meer zo helder ben...Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:52:
Gister tot laat mee zitten spelen, en bijna tot 3x uit mijn handen laten glippen... nu weer veilig in zijn sarcofaag opgeborgen en wacht eerst tot mijn boobook komt voordat ik hem echt in gebruik ga nemen
Dat vind ik ook echt een hele fijne feature!Donstil schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:58:
[...]
Ook vind ik het een fijne feature dat notificatie inhoud alleen getoond wordt als de X ziet dat zijn baasje kijkt. Dat kon vroeger ook wel maar dat koste toch een hoop extra handelingen (Notificatie zonder inhoud > unlocken > app openen > lezen), daarin is FaceID dus weer een stuk sneller.
[ Voor 35% gewijzigd door pdavie2311 op 04-11-2017 11:04 ]
Haha mijn vrouw zat daar ook al over te klagen. Zelfde geld voor het wekker icoon dat is ook verdwenen.Tom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:55:
Bij mij gaan dat soort dingen op schema’s dus ik kijk er eigenlijk nooit naar om.
Moet je er echt met je hoofd boven gaan hangen als het ding op je bureau ligt om te unlocken ? Lijkt me inderdaad een stuk minder snel gaan dan met Touch ID...Geert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:28:
[...]
ik ben nog niet zo blij met als ik de iPhone op m'n bureau tafel heb liggen en achter mn Mac aan het werken ben en ff ''vlug'' mijn wil X unlocken. Dit gaat toch 100x vlotter/beter met mijn iPhone 7.
Heb nu 2 keer de FaceID set up doorlopen en gelukkig doet ie het nu beter, maar dus nog niet echt denderend de bureau tafel
ja wel met een bepaalde minimale hoek met je gezicht erboven.ddZ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:07:
[...]
Moet je er echt met je hoofd boven gaan hangen als het ding op je bureau ligt om te unlocken ? Lijkt me inderdaad een stuk minder snel gaan dan met Touch ID...
Maar heb het een soort van opgelost, als ik aan het werk ben thuis, staat mijn iPhone op de wireless stand charger, dus dan staat mijn gezicht al enigzins gericht op de iPhone, op deze manier werkt FaceID nu perfect. Ik hoef mijn hoofd echt nauwelijks te draaien of zo en de telefoon herkent m'n bakkes gelijk!
En wordt de iPhone ook van prik voorzien, win-win, zeg maar
overigens vind ik zo'n wireless charger waar je iPhone rechtop / ietwat gekanteld staat echt subliem!
FaceID werkt dus instantly en je kan op deze manier erg prettig op je iPhone werken zonder rare bewegingen te moeten maken
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 04-11-2017 11:15 ]
Ik weet niet of je gelijk hebt hoor? Eerste vaststelling mijnerzijds is dat L950(XL) fijner werkt dan de Samsung.Donstil schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:58:
[...]
Je kunt de scanners van de Lumia’s en Samsungs niet met FaceID vergelijken. Dat is niet eerlijk voor de eerste twee. Die technieken zijn anders en werken daardoor op een andere (minder veilige) manier.
Wat de L950 deed was het beschijnen van je irissen met een IR lamp en daarvan een IR foto maken. In beginsel zijn irissen veiliger dan een 'hoogtemap' van je gezicht, aangezien je irissen vrijwel niet na kan maken en gezichten wel.
Ik denk wel dat Face ID sneller en vloeiender werkt dan 't systeem op de L950. Wat je hier ook leest is de werking in apps, dat kan zeker een pluspunt zijn omdat je dan toch naar je scherm kijkt. In principe had Windows Hello die mogelijkheid ook, al is het door de slechte developer support nooit geimplementeerd. Toch zal je daar ook dat 'recht voor je gezicht houden' probleem tegenkomen, je unlockt je telefoon zo vaak zonder 'm vast te pakken.. reden voor mij om IR scanner op de L950 vrijwel niet te gebruiken, idem met de s8.
Even ter referentie: ik kom van een Oneplus 3 (die mogelijks de snelste vingerafdruk authentificatie der smartphones heeft). Ik vind Face ID erg prettig werken, het voelt niet zo snel aan als vingerafdruklezer op mijn OP3, maar het werkt wel prettig en consistent (ook in het donker). Dus voorlopig ben ik best wel fan :-)Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
Naar unlocken toe dus zeer zeker een goede functie. Sommige apps wekren ook al met Face ID om in te loggen (paypal, BNP Paribas app, etc) daarin vind ik het een stap voorhebben op Touch ID (of ander equivalent op android) omdat het sneller is in mijn gezicht te scannen dan dat ik de tijd zou nemen om even op mijn vingerafdruklezer te 'drukken'.
[ Voor 12% gewijzigd door Tomskii5 op 04-11-2017 11:13 ]
Geekbench scores ben ik al lang geleden mee gekapt om te geloven._Christiaan_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:59:
[...]
Valt me op bij dat eerste filmpje dat de iPhone vaak aanzienlijk trager is dan de samsung bij het openen van apps. Had er meer van verwacht bij de iPhone, en laat ook zien dat geekbench scores dus niet alles zeggen over hoe snel een toestel in dagelijks gebruik is.
Waarom weet ik niet hoor, maar kijk de scores van snapdragon 835 telefoons en de iphone 8. De iphone heeft een dubbele single core score en 4000 punten meer op multicore, ook bijna de helft.
Kijk je antutu? Dan heb je het over 185k voor de iphones en 175k voor de snapdragons. Hier wordt de gpu ook belast, maar goed. Het verschil is veel kleiner als bij geekbench.
Dat de a11 chip sneller is als de 835 geloof ik wel hoor, maar in andere tests, en in dagelijks gebruik is het verschil veel kleiner, of zelfs niet aanwezig. In alle android vs iphone speedtest filmpjes is de conclusie:
Android opent dagelijks gebruik apps een fractie sneller.
Iphones openen games een stuk sneller.
Werkt, die dag dat ik hem in gebruik heb nu erg fijn. Snel, zowel in licht als donkere omgeving.Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
Als ik naar Bluetooth ga op de iPhone X, dan zie ik onder mijn apparaten: mijn AirPods staan. Dit is raar omdat ik helemaal geen AirPods heb en ook nooit mee verbonden heb. Heeft iemand anders dit ook?
Je ziet jouw "mijn AirPods" staan maar je hebt geen AirPods, ooit geconnect met AirPods van een ander? Anders gewoon verwijderen. Ze synchroniseren via je iCloud account. Als je het zelfde iCloud account gebruikt met bijvoorbeeld een familielid die wel AirPods heeft dan zie jij ze staan.Zuperni schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:16:
Als ik naar Bluetooth ga op de iPhone X, dan zie ik onder mijn apparaten: mijn AirPods staan. Dit is raar omdat ik helemaal geen AirPods heb en ook nooit mee verbonden heb. Heeft iemand anders dit ook?
eventueel de AirPods van de (boven/beneden) buurman/vrouw? AirPods hebben echt een zeer goed bereik namelijk.Zuperni schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:16:
DuidelijkGeert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:11:
[...]
ja wel met een bepaalde minimale hoek met je gezicht erboven.
Maar heb het een soort van opgelost, als ik aan het werk ben thuis, staat mijn iPhone op de wireless stand charger, dus dan staat mijn gezicht al enigzins gericht op de iPhone, op deze manier werkt FaceID nu perfect. Ik hoef mijn hoofd echt nauwelijks te draaien of zo en de telefoon herkent m'n bakkes gelijk!
En wordt de iPhone ook van prik voorzien, win-win, zeg maar
overigens vind ik zo'n wireless charger waar je iPhone rechtop / ietwat gekanteld staat echt subliem!
FaceID werkt dus instantly en je kan op deze manier erg prettig op je iPhone werken zonder rare bewegingen te moeten maken
Lijkt me echt iets voor Face ID 2.0; dat je inderdaad niet met een minimale hoek erboven hoeft te hangen. Aan de andere kant; iedere keer je toestel unlocken als je er toevallig naar kijkt is dan weer minder ideaal...
Thanks, dan zal het wel liggen aan het feit dat ik ook AirPods heb Connect met me iPhone 7 en dat ze via iCloud gesynchroniseerd zijn inderdaad.bardi-1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
[...]
Je ziet jouw "mijn AirPods" staan maar je hebt geen AirPods, ooit geconnect met AirPods van een ander? Anders gewoon verwijderen. Ze synchroniseren via je iCloud account. Als je het zelfde iCloud account gebruikt met bijvoorbeeld een familielid die wel AirPods heeft dan zie jij ze staan.
Verwijderd
Vindt de auto brightness wel erg zuinig hoor.
Voor mijn smaak net wat te donker.
Waarschijnlijk is dit bewust gedaan om in branden op langere termijn enigszins te voorkomen
Voor mijn smaak net wat te donker.
Waarschijnlijk is dit bewust gedaan om in branden op langere termijn enigszins te voorkomen
Ik hoor dit ook inderdaad, het is echt een best wel harde tik. Was me bij de 7 nooit opgemerkt.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:17:
Haha zoiets inderdaad! Sowieso een vrouw met groene vingersGeert1976 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:55:
[...]
Heb jij een Botanische achtertuin ofzo?
Maar hoop dat die FOD beter wordt in toekomstige updates!
Verwijderd
Klopt..Zuperni schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:23:
[...]
Ik hoor dit ook inderdaad, het is echt een best wel harde tik. Was me bij de 7 nooit opgemerkt.
Was niet op mijn Iphone 7 plus
Wel op de 8 plus
Wel op de X
en net ook getest bij een vriend en daar ook op de X en de kleine 8...
Nou recht voor je gezicht houden hoeft ook niet altijd hoor. Plat op bureau is het andere uiterste maar als ik op de bank zit. Of zoals gister in bed nog even klooi met de telefoon wekt het gewoon “scheef voor het gezicht”.Worsteneter schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:11:
[...]
Ik weet niet of je gelijk hebt hoor? Eerste vaststelling mijnerzijds is dat L950(XL) fijner werkt dan de Samsung.
Wat de L950 deed was het beschijnen van je irissen met een IR lamp en daarvan een IR foto maken. In beginsel zijn irissen veiliger dan een 'hoogtemap' van je gezicht, aangezien je irissen vrijwel niet na kan maken en gezichten wel.
Ik denk wel dat Face ID sneller en vloeiender werkt dan 't systeem op de L950. Wat je hier ook leest is de werking in apps, dat kan zeker een pluspunt zijn omdat je dan toch naar je scherm kijkt. In principe had Windows Hello die mogelijkheid ook, al is het door de slechte developer support nooit geimplementeerd. Toch zal je daar ook dat 'recht voor je gezicht houden' probleem tegenkomen, je unlockt je telefoon zo vaak zonder 'm vast te pakken.. reden voor mij om IR scanner op de L950 vrijwel niet te gebruiken, idem met de s8.
Unlocken zonder het scherm te zien werkt dan verder niet maar dat heeft ook niet zoveel nut. Je hebt het scherm toch nodig om dat ding te gebruiken, die kwart seconde snelheidswinst die ik dan kan halen door al te unlocken in mijn broekzak neem ik dan wel voor lief. Of die blijf ik dan s’avonds wel langer op om te compenseren
Heeft iemand toevallig ervaring met het terugzetten van een backup uit iOs 10? Ik heb nog een oude backup van mijn gestolen telefoon die ik er graag wil op zetten, kan dat?
Ik was gisteren in een donkere bioscoopzaal en zelfs daar werkte FaceID super goed en snel. Ben erg onder de indruk.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Helaas is dit niet zoals iOS werkt. Hij sluit alle apps continue af. Dit is juist niet is wat je moet doen op iOS. Misschien op een android dat dit wel moet maar op iOS niet.jdevries189 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:23:
[...]
Daarnaast zegt dit tabelletje ook wel voeldoende:
https://www.cvedetails.com/top-50-products.php?year=2017
Laat iedereen lekker kopen wat hij wilt. Maar ga niet trollen. Doen wij iOS gebruikers ook niet bij Android users.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik denk het wel, andersom niet.Jasperb_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:35:
Heeft iemand toevallig ervaring met het terugzetten van een backup uit iOs 10? Ik heb nog een oude backup van mijn gestolen telefoon die ik er graag wil op zetten, kan dat?
Dat was gister wel irritant, m'n iPhone 7 backup was iOS 11.1 en de iPhone X nog 11.0.X weet ik het.
Moest ik eerst de iPhone X updaten
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Restoren van een back-up die afkomstig is van een telefoon met een ouder iOS dan de huidige telefoon waar het naartoe moet is mogelijk. Andersom niet.Jasperb_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:35:
Werkt bij: Back-up iOS 10.x > iPhone iOS 10 of hoger
Werkt niet bij: Back-up iOS 10.x > iPhone iOS 9.x of lager
Net in de auto in één keer met een Ray Ban zonnebril op!UnitedJunk schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:37:
Ik was gisteren in een donkere bioscoopzaal en zelfs daar werkte FaceID super goed en snel. Ben erg onder de indruk.
alleen veilig is het niet he..
FaceID is echt wel een waardige vervanging van TouchID.
Echter is 1 scenario nog steeds niet echt mogelijk namelijk je telefoon plat op zeg de bank of tafel naast je en dan ziet de camera je niet en werkt FaceID niet.
Valt me wel op dat hij heel erg de focus heeft op je ogen, houd eens een oog dicht en probeer je telefoon te unlocken bijvoorbeeld.
Geen idee of het de AI chip is maar als het één keer lukt met een gesloten oog gaat het daarna vlekkeloos. Alsof ie ‘t al geleerd heeft als het ware!
Een ander scenario dat niet werkt is als je telefoon facedown ligt. Jammer weer dit Apple.

Ja dat kan, ik ben van een iPhone 5 naar een x gegaan met de backup zonder problemen.Jasperb_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:35:
Verwijderd
In mijn dagelijks gebruik (werk) met de X na 1 dag, dus nog zoekende met FaceID -> Slecht!Ruw ER schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:46:
Bij de 10 ook zo of?
Maar dat is dus slechts na 1 dag gebruik!
(Mijn Samsung S8 daar is iris scan bij mij al uitgezet, werkt niet! Face scan iets beter maar niet bijster goed. Dus beide uit en verder met TouchID op S8)
Ik gebruik de iPhone 8+ dagelijks en dat blijft de "main" fuen
De X is op mijn bureau met FaceID tijdens werkt niet bruikbaar (zoals ik de 8+ gebruik).
Hou ik de X, ja want met de X in de hand is het gebruik makkelijker dan TouchID op de 8+.
Maar nogmaals dit is na de eerste dag, ben wel een heavy user op mobiel gebied
Wel rot dat je geen apps meer kunt installeren met de nieuwe Itunes....
Meer mensen waar Outlook soms foutmeldingen geeft als je verbonden bent met Wifi? Heel omslachtig kan ik dan toch de mail checken, door naar ongewenste email map te gaan, daar refreshen en dan pakt hij hem wel. Of naar 4G gaan dan ook geen probleem. Dit was bij de 7 zo en nu ook bij de X. Komt natuurlijk doordat ik een back up heb teruggezet.
Als ik het account verwijder en weer opnieuw install, dan komen er allemaal weer ongelezen mails binnen zeker..Toch raar...
Als ik het account verwijder en weer opnieuw install, dan komen er allemaal weer ongelezen mails binnen zeker..Toch raar...
Is het ook een @outlook account?pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:59:
Meer mensen waar Outlook soms foutmeldingen geeft als je verbonden bent met Wifi? Heel omslachtig kan ik dan toch de mail checken, door naar ongewenste email map te gaan, daar refreshen en dan pakt hij hem wel. Of naar 4G gaan dan ook geen probleem. Dit was bij de 7 zo en nu ook bij de X. Komt natuurlijk doordat ik een back up heb teruggezet.
Kennis van me had ook altijd gezeik met het mailadres die hij toegevoegd had bij Outlook terwijl zijn mail @live.nl was. Wellicht even switchen?
Graag enige opheldering wat je bedoeld met Outlook.pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:59:
1. Outlook > Applicatie van Microsoft uit de AppStore
2. Outlook > @outlook.com e-mail adres (Instellingen > Accounts > Account Toevoegen > Outlook.com) (Apple Mail)
3. Een combinatie van bovenstaande dus Outlook Applicatie met @outlook.com e-mail adres, geen Apple Mail App
Het is een @live account en deze heb ik gewoon gehangen onder de mail app van Apple..Moet ik hem daar verwijderen en de app van outlook installeren? Heb het liefst alles onder 1...Famous schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:01:
[...]
Is het ook een @outlook account?
Kennis van me had ook altijd gezeik met het mailadres die hij toegevoegd had bij Outlook terwijl zijn mail @live.nl was. Wellicht even switchen?
Reeds antwoord gegeven, haha!bardi-1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:12:
[...]
Graag enige opheldering wat je bedoeld met Outlook.
1. Outlook > Applicatie van Microsoft uit de AppStore
2. Outlook > @outlook.com e-mail adres (Instellingen > Accounts > Account Toevoegen > Outlook.com) (Apple Mail)
3. Een combinatie van bovenstaande dus Outlook Applicatie met @outlook.com e-mail adres, geen Apple Mail App
Zie dat meerdere mensen de Notch aanhalen als problematisch en jammer van die status balk en het gebrek aan icoontjes, batterpercentage etc.
Ik vind het echter rete fijn! Het voelt veel cleaner aan, was geen fan van die volgepropte balk op m’n iPhone 6. Icoontjes die komen en gaan..
Wat mij betreft een pluspunt op deze manier!
Ik vind het echter rete fijn! Het voelt veel cleaner aan, was geen fan van die volgepropte balk op m’n iPhone 6. Icoontjes die komen en gaan..
Druk op post en zie verschijnen inderdaad. Heb je in accounts gekozen voor Outlook.com account toevoegen?
Persoonlijk vind ik de Outlook applicatie uit de AppStore prettiger werken, maar deze is nog niet aangepast aan het iPhone X scherm. Werkt wel, maar nog niet 100% compatible.
Ik ervaar het ook als super tof! Clean look, vooral met een zwarte achtergrond valt het helemaal weg!Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:13:
Zie dat meerdere mensen de Notch aanhalen als problematisch en jammer van die status balk en het gebrek aan icoontjes, batterpercentage etc.
[ Voor 39% gewijzigd door crypt0rr op 04-11-2017 12:15 ]
Ja! Hoe moet je anders outlook toevoegen onder de app?bardi-1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
[...]
Druk op post en zie verschijnen inderdaad. Heb je in accounts gekozen voor Outlook.com account toevoegen?
Persoonlijk vind ik de Outlook applicatie uit de AppStore prettiger werken, maar deze is nog niet aangepast aan het iPhone X scherm. Werkt wel, maar nog niet 100% compatible.
[...]
Ik ervaar het ook als super tof! Clean look, vooral met een zwarte achtergrond valt het helemaal weg!
Hoe hebben jullie he gezicht gescanned? Kijkend naar het toestel of zo groot mogelijk rondje draaien maar zo groot dat je dan niet kan kijken naar je toestel?
Of hebben jullie die twee switches uit staat? (Dat je actief moet kijken tijdens het unlocken)
Of hebben jullie die twee switches uit staat? (Dat je actief moet kijken tijdens het unlocken)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.