Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Zit zelf met de 8 plus maar overweeg de s9. Crappy game peformance viel mij ook al op met de s7. Ik speel veel hearthstone en de crappy frame drops verziekte het allemaal wel een beetje. Had stiekem gehoopt dat dit wel beter was geworden, maar niet dus :( ach voor spelletjes heb ik dan altijd de iPad pro nog; inderdaad, wat een luxe anno 2018:p
Hearthstone is hier goed te doen als ik game launcher uitzet, game tuner installeer en de hardware prestatie op +5 zet. zelfs met 100 procent resolutie.

Heb zelf nog overwogen een iPad pro te halen ipv de S9+, maar ik vind een telefoon (ook al is het een phablet) makkelijker mee te nemen dan een tablet :). Ja, ik had dus ook verwacht dat het beter was. Ik hoor mensen lyrisch zijn over de goede performance van Asphalt 8, nou wat een framedrops man :+. Zelfs Mario Run loopt niet soepel.

We zijn verwend met onze iPhones Wouter :)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik ben afgelopen 3 maanden op zoek gegaan naar een, voor mij, top Android toestel.
Heb de volgende devices gehad:
- Essential Phone
- OnePlus 5T
- LG V30
- Pixel 2 en Pixel 2 XL
- (weer) Samsung S8. Nog even getwijfeld over de nieuwe S9, maar ben op het laatste moment afgehaakt.

Heb me " kostelijk vermaakt" met de diverse devices en vooral de customisation mogelijkheden. Elk toestel wat ik heb geprobeerd had zo zijn eigen top eigenschappen.

Uiteindelijk voelde elke keer weer terug naar mijn iPhone X als een soort van "ah, lekker..ben weer 'thuis'! (Waarschijnlijk ook door mijn ander Apple spul hier thuis)
iOS (11) is oer en oersaai, maar toch blijft het me aantrekken. Oreo, 8.0/8.1 beide uitvoerig getest, bijv de notificatie afhandeling, met de diverse notifcation channels in 8.0, is hier echt lichtjaren beter dan het zwaar waardeloze iOS

Voorlopig wel ff klaar met mijn Android Adventure :+

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 13-03-2018 15:14 ]

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 19:52
I hear ya!

(y)

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 13:54
Geert1976 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:03:
Ik ben afgelopen 3 maanden op zoek gegaan naar een, voor mij, top Android toestel.
Heb de volgende devices gehad:
- Essential Phone
- OnePlus 5T
- LG V30
- Pixel 2 en Pixel 2 XL
- (weer) Samsung S8. Nog even getwijfeld over de nieuwe S9, maar ben op het laatste moment afgehaakt.

Heb me " kostelijk vermaakt" met de diverse devices en vooral de customisation mogelijkheden. Elk toestel wat ik heb geprobeerd had zo zijn eigen top eigenschappen.

Uiteindelijk voelde elke keer weer terug naar mijn iPhone X als een soort van "ah, lekker..ben weer 'thuis'! (Waarschijnlijk ook door mijn ander Apple spul hier thuis)
iOS (11) is oer en oersaai, maar toch blijft het me aantrekken. Oreo, 8.0/8.1 beide uitvoerig getest, bijv de notificatie afhandeling, met de diverse notifcation channels in 8.0, is hier echt lichtjaren beter dan het zwaar waardeloze iOS

Voorlopig wel ff klaar met mijn Android Adventure :+
Ik Heb precies het zelfde, voor mijn werk meerdere Android telefoons gehad. Maar Android 8 is op sommige punten, zoals notificaties veel verder dan iOS11. Al brengt de stabiliteit mij altijd weer terug naar mijn iPhone X :)

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 22:03
Vind de stabiliteit van de iPhone ook zeer prettig te noemen. Ik wil eigenlijk niet meer terug naar Android. Eigenlijk is het schandalig hoe bagger Android toestellen na een tijd werken.

Verwijderd

Heb de X nu 5 dagen in gebruik en moet zeggen dat de batterijduur beter is dan de 8 die ik had en ongeveer gelijk ligt met de 8+ die ik daarvoor had. Heel blij mee!

• Eduardboon
Even wat verder onderzoek gedaan naar waarom mijn X zo stroef voelt en kwam erachter dat een klein gedeelte bij de notch niet stroef is. Heb er naar gekeken met een lamp erop na 1 keer vegen met een doekje over het scherm. Resultaat: dat stukje is brandschoon, de rest is vrij vies. Zie bijgevoegde afbeelding.

https://photos.app.goo.gl/GfznFZCUodnrRSFs1

Ook een video voor de duidelijkheid:

https://photos.app.goo.gl/OVD8QIactR9RQlTZ2

Apple zegt dat ze de coating er niet op kunnen aanbrengen omdat dat in de fabriek had moeten gebeuren, wederom excuses en het aanbod voor een nieuw toestel. Maar ik heb geen zin nu de kans te lopen een slecht scherm te krijgen (heb eindelijk een goede). Dus helaas; geen leven zonder screenprotector. Ik ga er morgen één laten plakken zodat de boel weer soepel voelt.

Edit:

Scherm zit ook al onder de microkrasjes, niet zo gek natuurlijk als alles zo stroef is, duwt alleen maar meer tegen het scherm omdat het een soort "magneet" wordt. Balen.

[ Voor 66% gewijzigd door Eduardboon op 14-03-2018 00:04 ]

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 13:25
vndk schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:29:
Nadat mijn scherm aan de bovenzijde slecht of niet reageerde in bepaalde apps, kon ik plotseling binnenkomende gesprekken niet meer aannemen. Scherm reageerde bijna niet op mijn slide om op te pakken. Gelijk daarna ging het scherm zijn eigen leven leiden en was er niets meer met de telefoon te doen. Mijn X is nu opgehaald voor reparatie. Ik heb aangedrongen op een nieuw vervangend toestel gezien de klachten binnen 2 weken met dit als gevolg, maar helaas.....
Zowel Apple als Mobiel.nl ging daar niet op in.
Nu maar ff afwachten. Reparatie gebeurd in Tsjechië ....
Top!
Toestel vrijdagochtend opgehaald door UPS en vanochtend om 09.00 uur werd hij weer bezorgt.
Gerepareerd, nieuw scherm. Netjes verpakt en een kort schrijven erbij.
Ik ben tevreden _/-\o_

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
Mosin schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:58:
Vind de stabiliteit van de iPhone ook zeer prettig te noemen. Ik wil eigenlijk niet meer terug naar Android. Eigenlijk is het schandalig hoe bagger Android toestellen na een tijd werken.
Eens per jaar een volledige wipe doet wonderen. Zou helaas niet moeten, maar je merkt wel echt het verschil me dunkt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Zat net in de auto, al zeker 5 minuten, met de X in mijn broekzak, ineens het alarmsignaal en toen ik hem uit mijn broekzak haalde was hij 112 aan het bellen... Zal hem ongetwijfeld unlocked in mijn broekzak hebben gedaan maar dit is al de zoveelste keer dat er van alles gebeurd in mijn broekzak :) heb namelijk ook veel last van broekzakgesprekken, had ik voorheen nooit met iphones.

Meer mensen hier last van?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Malt007 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:43:
Zat net in de auto, al zeker 5 minuten, met de X in mijn broekzak, ineens het alarmsignaal en toen ik hem uit mijn broekzak haalde was hij 112 aan het bellen... Zal hem ongetwijfeld unlocked in mijn broekzak hebben gedaan maar dit is al de zoveelste keer dat er van alles gebeurd in mijn broekzak :) heb namelijk ook veel last van broekzakgesprekken, had ik voorheen nooit met iphones.

Ik heb ook regelmatig dat als ik op straat loop met m'n iPhone X in m'n broekzak en m'n hand in dezelfde broekzak (omdat ik koude handen heb of zo) dat ie automatisch allemaal mensen belt. Ook via dat noodgebeuren. Heel irritant.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

DennusB schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Ik heb ook regelmatig dat als ik op straat loop met m'n iPhone X in m'n broekzak en m'n hand in dezelfde broekzak (omdat ik koude handen heb of zo) dat ie automatisch allemaal mensen belt. Ook via dat noodgebeuren. Heel irritant.
Zorg dat je niet de volumeknop + pwr tegelijk indrukt :P
En niet 5x achter elkaar op de pwrknop geloof ik. Ga t niet testen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Malt007 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:43:

Geen last van gelukkig. Kan jet misschien door een hoesje komen? Dat er bij een bepaalde zithouding de beide volume knop en power knop worden ingedrukt?

Ikzelf heb verscheidene hoesjes. De ene drukt de knoppen bijna vanzelf in. De andere totaal niet..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Malt007
TheKerremenke schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Geen last van gelukkig. Kan jet misschien door een hoesje komen? Dat er bij een bepaalde zithouding de beide volume knop en power knop worden ingedrukt?

Ikzelf heb verscheidene hoesjes. De ene drukt de knoppen bijna vanzelf in. De andere totaal niet..
Nee gebruik geen hoesje, dus dat zal de reden niet zijn.

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:09
Ik heb sinds kort een Apple USB-C lader. Het laden gaat in het begin supersnel, dus idd binnen een half uur 50 procent als ee telefoon leeg is, maar daarna vertraagt het vanaf 70 procent behoorlijk. De laatste 30 procent lijken lang te duren, volgens mij begint dan het druppelladen. In totaal duurt het daardoor langer dan met de 12volt lader van de iPad. Dat is toch een beetje apart?

• dafmay
Nog maar eens mijn vergelijkend overzichtje...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Hsbr2WkGQ7cm0WDBGtBSAuVo/full.jpg

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:23
Sinds dit weekend een IPhone X in huis, maar met een vreemd probleem.
Op WiFi gaan pushmeldingen van email en whatsapp goed, maar op 4g (t-mobile) en gelocked screen komen meldingen niet binnen. De whatsapp verzender ziet ook maar 1 vinkje, totdat de telefoon wordt gelocked..

Ik kan het echt niet vinden, iemand een idee? Verversen staat op automatisch, in de specifieke app instellingen staat alles aangevinkt..

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24
pixels66 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:13:
Op WiFi gaan pushmeldingen van email en whatsapp goed, maar op 4g (t-mobile) en gelocked screen komen meldingen niet binnen. De whatsapp verzender ziet ook maar 1 vinkje, totdat de telefoon wordt gelocked..

Ik kan het echt niet vinden, iemand een idee? Verversen staat op automatisch, in de specifieke app instellingen staat alles aangevinkt..
Ligt dit wel aan je iphone en niet aan je provider? Want ik kan me herinneringen dat Telfort een tijd geleden ook z'n probleem had.

• pixels66
grote_oever schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Ligt dit wel aan je iphone en niet aan je provider? Want ik kan me herinneringen dat Telfort een tijd geleden ook z'n probleem had.
Geen idee... Ik zou ook niet weten hoe ik daar achter kan komen..

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:19
Toevallig onder instelingen -> berichtgeving-> toon voorvertoning op: indien ontgrendelt (standaard) staan?

• pixels66
Maite schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:30:
Toevallig onder instelingen -> berichtgeving-> toon voorvertoning op: indien ontgrendelt (standaard) staan?
Die heb ik op "altijd" gezet.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:01

Yucko

One clown to rule them all !

Maite schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:30:
Meh, die instelling is alleen voor het al dan niet verbergen van de daadwerkelijke inhoud van binnengekomen berichten/notificaties op een lockscreen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 19-03-2018 06:58 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Even simkaart van iemand anders erin doen, die andere procider heeft, en dan weer testen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:41

Het kan toeval zijn. Maar een maatje heeft Tmob en exact hetzelfde. Mijn berichten komen alleen aan als hij WA opent. Maar alleen bij mij (Voda). Terwijl alle anderen waar ik naar stuur wel goed gaat, dus het moet aan zijn kant zitten. Hij heeft een keer z’n iPhone gereset en een keer de netwerkinstellingen gereset. Beide geen resultaat. Maar niet urgent genoeg om verder uit te zoeken.

Verwijderd

Misschien heeft t wel te maken met de problemen die T-mobile nu überhaupt heeft met de iPhone 8/8 plus & X.

In de linkjes worden problemen aangegeven met bellen, maar dit zou net zo kunnen zijn met data.

https://www.google.nl/amp...x-t-mobile-problemen/amp/
https://forum.t-mobile.nl...-mij-besodemieterd-296341
https://forum.t-mobile.nl...lemen-met-t-mobile-296223

Als je in dit topic zoekt op T-mobile zie je ook aardig wat Tweakers met problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2018 10:14 ]

• Tylen

Tylen

Zojuist een raar geluid gehoord uit de X. Ik ging via ideal betalen en dan pak ik altijd de "barcode scanner" uit de ING app. To hij de camera wilde aanzetten ging deze niet aan maar hoorde wel een raar geluid uit de telefoon.

Nu ik het zo tik lijkt het erop dat de camera niet open wilde gaan..... Dit moet ik even in de gaten gaan houden :(

Tylen schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:21:
Zojuist een raar geluid gehoord uit de X. Ik ging via ideal betalen en dan pak ik altijd de "barcode scanner" uit de ING app. To hij de camera wilde aanzetten ging deze niet aan maar hoorde wel een raar geluid uit de telefoon.

Nu ik het zo tik lijkt het erop dat de camera niet open wilde gaan..... Dit moet ik even in de gaten gaan houden :(
Heb ik ook een keer gehad met een 8. Maand of 2 later werkte de camera nog steeds prima, dus het lijkt onschuldig te zijn. :)
Toevallig ook met de ING app trouwens.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Tylen

Tylen

WhatsappHack schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Heb ik ook een keer gehad met een 8. Maand of 2 later werkte de camera nog steeds prima, dus het lijkt onschuldig te zijn. :)
Toevallig ook met de ING app trouwens.
zal wel even een hick-up geweest zijn dan ;)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:33:
:|

Ik heb last van het "T-Mobile > nieuwe generatie iPhone"-probleem. Heb de telefoon los gekocht via Coolblue en ben recentelijk overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Vodafone werkte perfect, hoge snelheden en goede gesprekskwaliteit. T-Mobile max 5 MBit, gesprekken die haperen en wegvallen, veel switches naar 3G.

T-Mobile via Twitter benaderd, aantal tests gedaan:
- T-Mob SIM in andere telefoon (iPhone 6S) > werkt perfect
- Vodafone SIM in iPhone X > werkt perfect
- Telefoon reset
- Software upgrade

T-Mobile heeft een nieuwe SIM gestuurd maar dezelfde problemen, ook weer dezelfde tests gedaan. Dezelfde problemen.

Net met Apple aan de telefoon en zij vinden een hardware swap niets toevoegen, zonder logging. Dus nu een logging profile geïnstalleerd en morgen een vervolggesprek. Ben benieuwd wat het allemaal wordt.

Dit is echt klote, was ik maar niet geswitched :(
Nou even een recap: Apple heeft niet terug gebeld, kreeg pas enkele dagen later een bericht dat het hem speet dat hij niet hadden kunnen bellen. Beetje jammer.

Ik werd ineens, out of the blue gebeld door T-Mobile. Wanneer een telefoon swap kon plaatsvinden... Uhm lieve mevrouw aan de telefoon ik heb de telefoon NIET bij jullie gekocht. Dat weten we: toch willen we u een nieuw toestel aanbieden... WTF?

Maar goed nieuw toestel ontvangen, jammer genoeg wel de 'oude' moeten inleveren ;). SIM erin, Speedtest aan en meteen een groot verschil in snelheid. Waar ik eerst 4-5 Mbit haalde is het nu ~ 100 Mbit. Kwaliteit van de gesprekken is ook omhoog gegaan, en geen last meer van dropped calls.

Toch even de mensen van T-Mobile in het zonnetje zetten dus, de service desk, de telefoon swap service en de aftercare is daar zeer goed geregeld.

Ik ben een blij mens met een nieuwe X en de snelheden die bij dit toptoestel horen.

This is the Way.

• _Bailey_
  • Niet online
Hup! Gauw iedereen z'n iPhone X verkopen. Apple gaat hoogstwaarschijnlijk volgende week een (blush?) gold iPhone X releasen

:+

• Tylen

Tylen

Geert1976 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:40:
Hup! Gauw iedereen z'n iPhone X verkopen. Apple gaat hoogstwaarschijnlijk volgende week een (blush?) gold iPhone X releasen

Link met deze aanname?

• dafmay
Geert1976 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:40:

Yes!!!!!!!!!!!!!!

*;

;)

• Dennisdn
Als sommige apps op de achtergrond doorwerken geeft ie een teken linksboven naast de notch. De tijd wordt dan bijvoorbeeld in blauw weergegeven. Afgelopen dagen zag ik dat bijvoorbeeld continu op de piste met de ski-app. Maar vandaag ineens niet meer. Terwijl hij op de achtergrond wel gewoon draait.

Iemand enig idee wanneer hij dat nou wel of niet links naast de notch weergeeft? Ik geloof niet dat ik iets heb veranderd namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 19-03-2018 17:20 ]

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55
Dennisdn schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:20:
Als sommige apps op de achtergrond doorwerken geeft ie een teken linksboven naast de notch. De tijd wordt dan bijvoorbeeld in blauw weergegeven. Afgelopen dagen zag ik dat bijvoorbeeld continu op de piste met de ski-app. Maar vandaag ineens niet meer. Terwijl hij op de achtergrond wel gewoon draait.

Iemand enig idee wanneer hij dat nou wel of niet links naast de notch weergeeft? Ik geloof niet dat ik iets heb veranderd namelijk.
Hier is het groen = bellen, blauw = navigatie.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Famous schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:48:
[...]

Hier is het groen = bellen, blauw = navigatie.
blauw kan ook Personal Hotspot zijn. En rood = opname (bv Shazam).

• Famous
PhilipsFan schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:02:
[...]

blauw kan ook Personal Hotspot zijn. En rood = opname (bv Shazam).
Zou goed kunnen, heb maar enkele apps op de telefoon :+

Bedoelde meer aan te geven dat die echt ergens mee bezig is (en je snel naar die app kan). Niet zoals als ik nu bijv. Safari weg klik, draait het nog op de achtergrond maar is niet actief.

• Dennisdn
Famous schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:08:
[...]

Zou goed kunnen, heb maar enkele apps op de telefoon :+

Bedoelde meer aan te geven dat die echt ergens mee bezig is (en je snel naar die app kan). Niet zoals als ik nu bijv. Safari weg klik, draait het nog op de achtergrond maar is niet actief.
Nouja, dan zal het wel aan de Ski Track app liggen. Eerst deed ie het wel en nu ineens niet meer. Maargoed, hij werkt nog wel gewoon goed. Ik heb er dus geen last van.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
Aanhaken op bovenstaande. Wanneer gaan apps uit, die je locatie gebruiken?. Denk aan Waze, Maps, flitsmeister. Deze blijven natuurlijk linksboven blauw als je naar je homescreen gaat wanneer ik bijvoorbeeld op de plaats van bestemming ben. Hoe weet iOS dat ik ze niet meer nodig heb? Gewoon wachten en in m’n zak doen en niet meer naar kijken? Force close nu telkens deze apps.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Alekz87 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:28:
Aanhaken op bovenstaande. Wanneer gaan apps uit, die je locatie gebruiken?. Denk aan Waze, Maps, flitsmeister. Deze blijven natuurlijk linksboven blauw als je naar je homescreen gaat wanneer ik bijvoorbeeld op de plaats van bestemming ben. Hoe weet iOS dat ik ze niet meer nodig heb? Gewoon wachten en in m’n zak doen en niet meer naar kijken? Force close nu telkens deze apps.
Gister toevallig Google Maps & Flitsmeister gebruikt.

Als je aankomt op je bestemming zal Google Maps automatisch stoppen, waardoor je hem dus niet hoeft te force closen.
Zelfde geldt voor Flitsmeister. Alleen hier blijft ie door draaien totdat ie merkt dat je stilstaat en geeft hier netjes een push melding over.

• Dennisdn
Dennisdn schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 06:39:
[...]

Nouja, dan zal het wel aan de Ski Track app liggen. Eerst deed ie het wel en nu ineens niet meer. Maargoed, hij werkt nog wel gewoon goed. Ik heb er dus geen last van.
Ondertussen heb ik het ontdekt. Ik had de app toch aangepast in locatievoorzieningen de privacy-instellingen naar “altijd aan”. Nu terug gezet naar “alleen bij gebruik” en is het blauwe teken terug links naast de notch.

Overigens: nu echt het bewijs van een waanzinnige batterij in de X. Met mijn 6s moest ik tussen de middag op de piste altijd bijladen met een powerbank. Nu de X aan einde van dag nog 90 procent. Maar wellicht hebben ze afgelopen jaar de skiapp ook aangepast naar minder verbruik.

• Eduardboon
Dennisdn schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:04:
[...]

Ondertussen heb ik het ontdekt. Ik had de app toch aangepast in locatievoorzieningen de privacy-instellingen naar “altijd aan”. Nu terug gezet naar “alleen bij gebruik” en is het blauwe teken terug links naast de notch.

Overigens: nu echt het bewijs van een waanzinnige batterij in de X. Met mijn 6s moest ik tussen de middag op de piste altijd bijladen met een powerbank. Nu de X aan einde van dag nog 90 procent. Maar wellicht hebben ze afgelopen jaar de skiapp ook aangepast naar minder verbruik.
Klinkt vooral als optimalisatie van de app. Leeg in een halve dag tov nog geen 10 procent verbruik is niet aan de X toe te schrijven.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
Even een vraagje, als je 2de hands een iPhone X koopt maar de bon zit er niet bij. Kun je dan gewoon garantie krijgen bij Apple zelf?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Famous
Erik1805 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:00:
Even een vraagje, als je 2de hands een iPhone X koopt maar de bon zit er niet bij. Kun je dan gewoon garantie krijgen bij Apple zelf?
https://checkcoverage.apple.com/be/nl/

Verwijderd

Erik1805 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:00:
1 jaar bij apple zelf. Op de garantiepagina zelf staat tot wanneer volgens mij. Heb al meerdere malen refurbished iphones ontvangen onder de garantieperiode zonder aankoopbon.

• Erik1805
Zo, ben weer bij het Apple front. Kon mijn Pixel 2 XL ruilen tegen een Iphone X 256GB. Dat heb ik maar gedaan. Wel een gaaf toestel

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:40
Erik1805 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:11:
Zo, ben weer bij het Apple front. Kon mijn Pixel 2 XL ruilen tegen een Iphone X 256GB. Dat heb ik maar gedaan. Wel een gaaf toestel
Goede keus ;)

Ik kon 2 maanden terug mijn 8 omruilen tegen een X met leuke bijbetaling :+
totaal geen spijt!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• dafmay
Erik1805 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:11:
I hear ya! (y)

Welkom terug ;)

• Erik1805
Wel raar, ik heb de Rabo app geïnstalleerd maar kan geen betalingen doen. Vakje van "volgende"blijft grijs. Iemand dit wel eens gehad? Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd

• Tylen

Tylen

Nope, ik werk ook met de rabobank app. Gaat allemaal goed hier.

• Erik1805
Tylen schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:27:
Nope, ik werk ook met de rabobank app. Gaat allemaal goed hier.
Vaag, geen idee. Zal een melding bij Rabo doen. Inloggen en saldo checken werkt prima

Update:
Nog een keer geinstalleerd en nu werkt het. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Erik1805 op 23-03-2018 15:45 ]

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone X. Fijn toestel. Maar ik loop wel tegen wat dingen aan.
Het lukt mij niet altijd om een screenshot te maken. Ik druk de knoppen goed in, maar er gebeurd gewoon niks. Dit verschilt per keer.

Iemand hier ervaringen mee/oplossing voor?

• Erik1805
thijsn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:18:
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone X. Fijn toestel. Maar ik loop wel tegen wat dingen aan.
Het lukt mij niet altijd om een screenshot te maken. Ik druk de knoppen goed in, maar er gebeurd gewoon niks. Dit verschilt per keer.

Ik had dat ook wel eens. Voornamelijk is ik de 2 knoppen te lang indrukte.

• Tylen

Tylen

Ik heb juist altijd dat ik ongewild screenshots maak. Lol

• Famous
Tylen schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:26:
Ik heb juist altijd dat ik ongewild screenshots maak. Lol
Heb ik ook inderdaad, screenshot zelf gaat verder prima. :Y

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
thijsn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:18:

gebruikt je wijsvinder (volume up) en je duim (power).

alternatief:
Afbeeldingslocatie: https://dpz3vo6cdewd2.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/11/AssistiveTouch.jpg
Afbeeldingslocatie: https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-b3fc2c33803158a196b3f34358f972f6.webp
Another way to take a screenshot on iPhone X is to use AssistiveTouch. If you are not sure about the button by using method 1, you can try this method to turn on AssistiveTouch. It enables you to control your iPhone device conveniently and insists you in performing gestures like a pinch, multi-finger swipe, or 3D Touch. Follow the steps below and see how to turn on AssistiveTouch to screenshot iPhone X.
  • Go to Settings then click on General. Tap Accessibility and find AssistiveTouch to turn on it.
  • Go to the “AssistiveTouch” preferences and choose how you want to take a screenshot. You can choose “Sing-Tap” for screenshot.
  • Now, triple-click the Side button, and you’ll see the Home button icon appear on your screen. Tap that once to take an iPhone X screenshot.

• thijsn
Erik1805 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:22:
[...]

Ik had dat ook wel eens. Voornamelijk is ik de 2 knoppen te lang indrukte.
Als ik de telefoon herstart doet hij het wel normaal. Lijkt iets software matig?
Ik heb het met name als ik met faceID unlock na een tijdje de telefoon niet gebruikt te hebben.

• thijsn
Oke bedankt voor je info.
Ik heb hem zojuist herstart, en dan werkt het wel. Maar dit doe ik regelmatig, dus het lijkt een software fout?

Oke dat is inderdaad ook een optie, Assitstive touch. Maar ik vind het juist jammer om die knop dan in het scherm te krijgen...
icegodd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:32:
[...]

gebruikt je wijsvinder (volume up) en je duim (power).

alternatief:
[afbeelding]
[afbeelding]
Another way to take a screenshot on iPhone X is to use AssistiveTouch. If you are not sure about the button by using method 1, you can try this method to turn on AssistiveTouch. It enables you to control your iPhone device conveniently and insists you in performing gestures like a pinch, multi-finger swipe, or 3D Touch. Follow the steps below and see how to turn on AssistiveTouch to screenshot iPhone X.
  • Go to Settings then click on General. Tap Accessibility and find AssistiveTouch to turn on it.
  • Go to the “AssistiveTouch” preferences and choose how you want to take a screenshot. You can choose “Sing-Tap” for screenshot.
  • Now, triple-click the Side button, and you’ll see the Home button icon appear on your screen. Tap that once to take an iPhone X screenshot.

• Erik1805
Even een vraag, ik heb sinds gisteren een iPhone x. Nu staat er bij batterij gebuik een min teken voor. Is dat een bug of zo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OoJTEMCU1VLztOhfeXzMCdeA/thumb.png

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 15:52
Erik1805 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:07:
Even een vraag, ik heb sinds gisteren een iPhone x. Nu staat er bij batterij gebuik een min teken voor. Is dat een bug of zo?

[afbeelding]
Geen min teken te bekennen of ben ik nou zo blind 8)7

• Erik1805
Plisson schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Geen min teken te bekennen of ben ik nou zo blind 8)7
Is omcirkeld. Gebruik gaat naar beneden dan 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ooEpTlSBqo0HKvjhXELOeESN/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Erik1805 op 24-03-2018 20:52 ]

• Plisson
Erik1805 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:39:
[...]

Is omcirkeld. Gebruik gaat naar beneden dan 8)7

[afbeelding]
Ah, daarzo. Moest kennelijk een beetje swipen om het te zien. Welke iOS versie gebruik je nu?

• Erik1805
Plisson schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 21:01:
[...]

Ah, daarzo. Moest kennelijk een beetje swipen om het te zien. Welke iOS versie gebruik je nu?
11.2.6

• Plisson
Heb je misschien de tijd aangepast? Als ik bij mij de klok achteruit zet, dan komt er bij mij ook een minus teken te staan.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50
Hier meer mensen die na een tijdje gebruik (1-2 weken) spontaan een leeg unlockscherm krijgen?

Leeg? Ja leeg. Geen tijd, geen notificaties, alleen m’n wallpaper. Alles werkt wel, incl faceid, alleen op de tast dus want ik zie niets. Reboot is enige manier om dit op te lossen. Probleem komt vaker voor, alleen een werkende oplossing heb ik nog niet.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• _Bailey_
  • Niet online
Ga tzt een Road trip maken door de VS. Nu heb ik een zeer mooi unlimited 4G data/texts/international calls plan gezien voor een US simcard (plan).

Kan ik gewoon mijn KPN sim (Nederlandse iPhone X uiteraard) eruit halen en de Amerikaanse sim card erin en dan genieten van 4G in de VS? (Betreft T-mobile USA)
Of ga ik problemen ondervinden met de diverse banden NL vs US?

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 25-03-2018 13:08 ]

• Erik1805
Plisson schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Heb je misschien de tijd aangepast? Als ik bij mij de klok achteruit zet, dan komt er bij mij ook een minus teken te staan.
Was idd de tijd verandering. Nu is het goed

@NiGeLaToR Volgens mij een paar pagina's terug iemand die het er over heeft gehad.
Geert1976 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:06:
Ga tzt een Road trip maken door de VS. Nu heb ik een zeer mooi unlimited 4G data/texts/international calls plan gezien voor een US simcard (plan).

Kan ik gewoon mijn KPN sim (Nederlandse iPhone X uiteraard) eruit halen en de Amerikaanse sim card erin en dan genieten van 4G in de VS? (Betreft T-mobile USA)
Volgens de website van Apple moet T-Mobile gewoon werken in je EU iPhone X. (Waarschijnlijk een A1901)
https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-X

• _Bailey_
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:43:

[...]

Volgens de website van Apple moet T-Mobile gewoon werken in je EU iPhone X. (Waarschijnlijk een A1901)
https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-X
Thanks!

Kwam een artikel tegen van Business Insider waarin uitgelegd wordt dat de laatste iPhone modellen ( 8 serie en de X) de nieuwste T Mobile (US) banden niet ondersteund.
Ik ben echt een n00b met al die banden, het artikel is dan in mijn ogen ook wat vaag.

Ik ga eens verder op onderzoek
Geert1976 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:06:

Ik kom regelmatig in de vs en wij doen altijd het zelfde maar dan via AT&T, dit omdat ik eens een trip gemaakt heb met t-mobile en het bereik daarvan toen een stuk minder was (2015 dacht ik). Gewoon op de eerste dag even een AT&T store binnen lopen en je bent na 15 minuten al 4g gebruikend weer buiten.

Ik had afgelopen keer (paar maandjes terug) een unlimited everything ding voor $60,- pay as you go (Pre-paid), wel kiezen voor een officiële AT&T store, niet een reseller. Prijzen zijn bij resellers vaak minder gunstig voor toeristen.

Werkt al jaren zo, zou niet weten waarom dat met de X ineens anders is.

Edit: Ik had alleen wel dat ik na 150 GB afgeknepen werd. Ik heb toen de klantenservice gebeld maar ik bleek over FUP te zijn gegaan oid. Toen ik uitlegde dat ik op reis was en mijn foto en video materiaal naar Nederland moest uploaden werd dat zonder pardon ongedaan gemaakt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 25-03-2018 19:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:03:
[...]

Ik kom regelmatig in de vs en wij doen altijd het zelfde maar dan via AT&T, dit omdat ik eens een trip gemaakt heb met t-mobile en het bereik daarvan toen een stuk minder was (2015 dacht ik). Gewoon op de eerste dag even een AT&T store binnen lopen en je bent na 15 minuten al 4g gebruikend weer buiten.

Ik had afgelopen keer (paar maandjes terug) een unlimited everything ding voor $60,- pay as you go (Pre-paid),

Werkt al jaren zo, zou niet weten waarom dat met de X ineens anders is.
Kijk, dat geeft de burger moed.

Heb een unlimited data (4G), texts and calls (200 minutes international)gevonden voor omgerekend €36 en dit dus op het netwerk van T Mobile US. Geldig voor 4 weken
Geert1976 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Kijk, dat geeft de burger moed.

Heb een unlimited data (4G), texts and calls gevonden voor omgerekend €36 en dit dus op het netwerk van T Mobile US. Geldig voor 4 weken
Dat is iets van $45 (zonder TAX) zeker?
Dan zou ik die $15 er direct bij leggen en voor AT&T gaan :)

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:13:
[...]

Dat is iets van $45 (zonder TAX) zeker?
Dan zou ik die $15 er direct bij leggen en voor AT&T gaan :)
Ja, dat Pay as you Go heb ik ook vluchtig naar gekeken...wellicht toch dat nemen dan.

Sorry, dit is allemaal erg off topic. Mea culpa! ;)

• Erik1805
Vind het wel jammer. Heb er nu een hoesje omheen maar dat doet afbreuk aan de mooie telefoon . Zijn er ook mensen die de telefoon zonder hoesje druven te gebruiken ?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

• dafmay
Erik1805 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:17:
Vind het wel jammer. Heb er nu een hoesje omheen maar dat doet afbreuk aan de mooie telefoon . Zijn er ook mensen die de telefoon zonder hoesje druven te gebruiken ?
Yup 8)
Ja ik, sinds release al. Ziet er nog prima uit.

• Famous
Waarom zou je dat niet durven? :+

• Erik1805
Voornamelijk vanwege krassen op de achterkant. Maar hoesje gaat er af. Ziet er niet uit

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:32
Ik niet, heb er een mooie leren hoes van decoded omheen. Heb ooit eens mijn 7plus over de grond laten glijden en toen was ik wel genezen om het zonder hoes te doen.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24
Erik1805 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:54:
Voornamelijk vanwege krassen op de achterkant. Maar hoesje gaat er af. Ziet er niet uit
Welke hoesje heb je dan?

Ik heb namelijk de orginele leather case en vind hem zeer mooi om de telefoon:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2017/12/iphonexcases-lowres-8086.jpg

Geeft je gelijk meer grip en voorkomt wat krasjes/stoten
Famous schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Waarom zou je dat niet durven? :+
Met de aluminium toestellen durfde ik t wel, met de snel krassende glasversies echt niet :P

• Erik1805
Ik heb een standaard zwart hoesje maar je ziet dan de aluminium niet. Ik heb de zilveren iPhone X

Of een Dbrand skin erop :)

[ Voor 13% gewijzigd door Erik1805 op 26-03-2018 08:46 ]

• Famous
WhatsappHack schreef op maandag 26 maart 2018 @ 03:03:
[...]

Met de aluminium toestellen durfde ik t wel, met de snel krassende glasversies echt niet :P
Mijn alu telefoons werden helemaal kaal aan de achterkant waar de X juist goed blijft :)

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

ABN app eindelijk Face ID ondersteuning :)

• _Bailey_
  • Niet online
s0kkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:48:
zo hey, die zijn er wel heel vlot bij! :+

• Malt007
NiGeLaToR schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:38:
Hier meer mensen die na een tijdje gebruik (1-2 weken) spontaan een leeg unlockscherm krijgen?

Leeg? Ja leeg. Geen tijd, geen notificaties, alleen m’n wallpaper. Alles werkt wel, incl faceid, alleen op de tast dus want ik zie niets. Reboot is enige manier om dit op te lossen. Probleem komt vaker voor, alleen een werkende oplossing heb ik nog niet.
Niet precies wat jij hebt, maar wel dat als ik een app open dat ik dan alleen een leeg scherm krijg. Omhoog swipen alsof ik de app sluit en ik ben weer in het homescreen. Heb ik al vanaf het begin en blijft terugkomen in elke software versie. Ook hier ooit gepost maar niemand anders die het had en derhalve ook geen oplossing. Gebeurd me eens per 10x als ik een app open, in alle soorten apps. Niet echt handig maar ook niet dermate storend dat ik er niet mee kan leven of zo.

• gers1972
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-07-2019
Gebruik screenprotector van Amac en folie op de achterkant.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

NiGeLaToR schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:38:

Yep heb ik ook regelmatig. Issue is ook bekend bij Apple geloof ik. Had er al eens op gegoogled en meerdere mensen met hetzelfde probleem gevonden.

https://discussions.apple.com/thread/8153750

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50
RvdH schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Yep heb ik ook regelmatig. Issue is ook bekend bij Apple geloof ik. Had er al eens op gegoogled en meerdere mensen met hetzelfde probleem gevonden.

https://discussions.apple.com/thread/8153750
Ja helaas dus nog geen oplossing.. ik heb dit al sinds m'n iPhone 6S, pakweg een jaar inmiddels. Ging op m'n iPhone X gewoon door.
Malt007 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:48:
[...]

Niet precies wat jij hebt, maar wel dat als ik een app open dat ik dan alleen een leeg scherm krijg. Omhoog swipen alsof ik de app sluit en ik ben weer in het homescreen. Heb ik al vanaf het begin en blijft terugkomen in elke software versie. Ook hier ooit gepost maar niemand anders die het had en derhalve ook geen oplossing. Gebeurd me eens per 10x als ik een app open, in alle soorten apps. Niet echt handig maar ook niet dermate storend dat ik er niet mee kan leven of zo.
Das ook irritant. De apple oplossing: schoon installeren en opnieuw beginnen gaat me voor mijn probleempje ook wat te ver. Voor zover dit het oplost, want daar lees ik weinig hoopvols op - wellicht dat het voor jou wel helpt.. maar dat is even een gedoetje uiteraard.

[ Voor 49% gewijzigd door NiGeLaToR op 26-03-2018 15:27 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

s0kkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:48:
Mooi ook dat ze zelf zeggen “Eindelijk: inloggen en overboeken kan nu ook via Face ID”

Edit: Wel jammer dat je alsnog op "Inloggen met Face ID" moet drukken en de app dus niet automatisch doorgaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 26-03-2018 16:20 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Zijn er nog steeds X gebruikers waarbij het opnemen (sliden) van een telefoongesprek niet altijd soepel gaat? Ene keer pakt ie t en de andere keer moet ik wel 3 keer sliden voordat ik het gesprek kan opnemen..

Het is weer bijna September 2026 :)

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 05:20
Jaymone schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:08:
Zijn er nog steeds X gebruikers waarbij het opnemen (sliden) van een telefoongesprek niet altijd soepel gaat? Ene keer pakt ie t en de andere keer moet ik wel 3 keer sliden voordat ik het gesprek kan opnemen..
Heb ik hier inderdaad ook last van.

• _Bailey_
  • Niet online
Nog geen enkele keer gebeurd hier

• JorianD96
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-11 16:23
Dit heb ik nog niet gehad op de iPhone X, maar al wel vaker op vorige iPhones.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
JorianD96 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:39:
[...]

Dit heb ik nog niet gehad op de iPhone X, maar al wel vaker op vorige iPhones.
Ik lees op diverse forums dat het idd ook bij eerdere iPhones voorkomt, al is dit mij nooit eerder overkomen. Het is ook niet altijd zo maar enkele keer, wel irritant op dat moment. Denk dat Apple eerst zal laten beginnen met een clean install, even aanzien..
Aan de andere kant..nog 6 maandjes voor de Plus :9

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 27-03-2018 08:53 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:50:
[...]

Aan de andere kant..nog 6 maandjes voor de Plus :9
Morgen kunnen we zeggen nog xxx dagen :9

• Famous
Nieuwigheid?
Elke keer als ik Facebook open (na een andere app) krijg ik de onderstaande melding.
Gekke is dat mijn telefoon in het Nederlands is ingesteld maar de melding is Engels..

Maar even een reboot doen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lI9xqMHJXGOf6rXacXxMOA66/full.png

Uhm.. na een reboot krijg ik het ook nog.
Ook andere apps doen mee :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KydCJIdoa9KotVpc8YpsS3qB/full.png

[ Voor 36% gewijzigd door Famous op 27-03-2018 21:21 ]

• dafmay
Hier ook. Wellicht te maken met voorbereidingen door Apple...?
Pagina: 1 ... 51 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.