Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Bedankt voor jullie antwoorden!

Siri is nu aan het wegzakken in de lijst gelukkig. Uiteindelijk viel de telefoon uit op 50 uur stand-by en 11 uur gebruik. 5 uren daarvan is die vervelende bug geweest die we eerder in het topic ook al tegenkwamen. Kon hem dit keer stoppen door alles af te sluiten.

Heb nu Siri op Amerikaans gezet en Hey Siri ook aangezet. Ga ik eens kijken wat de telefoon nu doet :).

De stand-by is verder erg fijn! Ben blij dat ik de X gekocht heb voordat de S9 aangekondigd werd, anders jeukte dat toestel ook wel heel erg 😅

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:03
Mel33 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:30:
[...]

Er zit een finesse in, en die is dat je beter eerst de behuizing aan kan raken, en dan de fingerprint-button(ring) (want die kan een stroompje direct in het mbord jakkeren.)
Het zal meestal niet mis gaan, maar onder de juiste omstandigheden kan alles stuk door statische elektrischiteit, het voltage kan statisch oplopen +4000volt en meer.

Maar de X heeft alleen een metalen rand, en die is vast niet geleidend naar een vitaal onderdeel. (Tenminste als de Apple-techs het goed hebben gemaakt)
Thanks voor je reactie!! Het betreft idd een iPhone X.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:52
@turkeyhakan thanks
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Dat dubbelclicken om te kopen en faceID te activeren vind ik echt wel enorm onhandig... Ik hoop dat iOS12 daar een paar opties geeft voor handigere manieren.
Hetzelfde als FaceID niet werkt om je iPhone te unlocken, om welke reden je dan ook, er geen "opnieuw" knopje is en je je code moet invullen of terug naar je lockscreen, terug swipe up, ... Zo omslachtig... Dat is echt wel balen.
FreshMaker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:16:
Dat is nu juist niet mijn wens, ik wil de telefoon oppakken, kijken en gebruiken.
Net zoals de 6S, vinger op de sensor en gaan

Maar als je dat opzoekt zie je alleen maar reacties in de trent van 'dat is onhandig'
Meestal van lui die de wijsheid van Jobs geerfd denken te hebben :+
Die drukken zich dan onhandig uit, het zit hem erin dat er een menselijke interactie in 'moet' zitten, (ook bij aankopen) omdat we tegenwoordig met malware en hyjack (gijzel) software zitten opgescheept. het is anders totaal niet tegen te houden.

Ook wat betreft het face id unlocken, is een ander verhaal dan je zou denken, als het fout gaat.
Ook daar zit een stukje face id-learning in, als je namelijk direct na de foute herkenning, de code invult als hij je gezicht niet goed herkent, dan geef je door de code in te vullen het face-id systeem een opdracht om de positie van je mislukte face-id poging op te slaan, en dan maak je het face-id slimmer. het is dus aan te raden de code als het mislukt in te vullen,de eerste paar dagen, om hem jou gezicht beter te laten herkennen.
Dus de volgende de keer dat je iets uit positie bent dan herkent hij je beter. (dit was met de finger-print al ingebouwd, ga maar eens naar je touch-id en leg je vinger er steeds een beetje anders op, je ziet hem dan grijs oplichten als hij hem herkend heeft, zo kan je hem steeds een stukje draaien en zelfs ondersteboven je vinger laten herkennen op den duur, slim heh die Iphone, dit heeft Samsung echt niet hoor haha

Nee de bashers verwoorden zich niet goed omdat ze geen kennis van zaken hebben, meelullers noemen we ze ook wel eens, laat die gasten maar bashen. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 01-03-2018 06:58 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:06 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mel33 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 06:51:

[...]

[...]

Die drukken zich dan onhandig uit, het zit hem erin dat er een menselijke interactie in 'moet' zitten, (ook bij aankopen) omdat we tegenwoordig met malware en hyjack (gijzel) software zitten opgescheept. het is anders totaal niet tegen te houden.

Ook wat betreft het face id unlocken, is een ander verhaal dan je zou denken, als het fout gaat.
Ook daar zit een stukje face id-learning in, als je namelijk direct na de foute herkenning, de code invult als hij je gezicht niet goed herkent, dan geef je door de code in te vullen het face-id systeem een opdracht om de positie van je mislukte face-id poging op te slaan, en dan maak je het face-id slimmer. het is dus aan te raden de code als het mislukt in te vullen,de eerste paar dagen, om hem jou gezicht beter te laten herkennen.
Dus de volgende de keer dat je iets uit positie bent dan herkent hij je beter. (dit was met de finger-print al ingebouwd, ga maar eens naar je touch-id en leg je vinger er steeds een beetje anders op, je ziet hem dan grijs oplichten als hij hem herkend heeft, zo kan je hem steeds een stukje draaien en zelfs ondersteboven je vinger laten herkennen op den duur, slim heh die Iphone, dit heeft Samsung echt niet hoor haha

Nee de bashers verwoorden zich niet goed omdat ze geen kennis van zaken hebben, meelullers noemen we ze ook wel eens, laat die gasten maar bashen. :P
:+ ik dacht toch echt dat malware geen kans had op IOS ;)

En de learning-curve, die is dan niet zo snel als met touchID, daar had ik alleen problemen als ik natte / vette vingers had.
Ik heb mijn X opnieuw ingesteld, omdat hij me na een week nog steeds niet herkende zonder mijn bril.
Wat dus vooral in de nacht / ochtend lastig was.
Na het inleren van mijn gezicht zonder bril, lukt het de telefoon al wat beter, al moet ik nog wel zo nu en dan overdag mijn code invoeren ( maar minder dan andersom )

• Mel33
FreshMaker schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:12:
[...]

:+ ik dacht toch echt dat malware geen kans had op IOS ;)

En de learning-curve, die is dan niet zo snel als met touchID, daar had ik alleen problemen als ik natte / vette vingers had.
Ik heb mijn X opnieuw ingesteld, omdat hij me na een week nog steeds niet herkende zonder mijn bril.
Wat dus vooral in de nacht / ochtend lastig was.
Na het inleren van mijn gezicht zonder bril, lukt het de telefoon al wat beter, al moet ik nog wel zo nu en dan overdag mijn code invoeren ( maar minder dan andersom )
o jawel, er worden zelfs fake icloud login schermen ge-pop-upt, in apps die in 1ste instantie door de keuring komen. Daar ga je zo de mist mee in. als je niet oppast. das inmiddels opgelost door een update.

Over je face-id, ik heb een heel markante kop met heel wat afwijkingen, misschien ben jij te gangbaar. :9

Ergens gaat het bij de herkenning fout, misschien heb je -niet ontspiegelde glazen- waardoor hij je ogen niet goed kan onderscheiden.
Dat zijn zo van die dingen waar je aan moet denken waardoor het bij jou wat lastiger gaat.
Maar het wil niet zeggen dat het aan face-id ligt snap je?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Verwijderd

FaceID instellen zonder bril en vanaf dan gebruiken met. Net zoals bij TouchID leert het systeem elke keer bij als je het gebruikt.

Bij TouchID kon je hem zelfs helpen met leren door in de instellingen te gaan en dan je vinger op de ring te leggen. Dan zag je het veldje van die vinger even oplichten en leerde hij weer bij. Dat is iets dat bij FaceID spijtig genoeg niet gaat. Die moet je dan echt locken, unlocken en weer herhalen...

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:06

GforceNL

Out of memory....

WhatsappHack schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:30:
Bellen via 4G is juist heerlijk en hogere kwaliteit. Oo Zou raar zijn als je t uit moet zetten.

@Eduardboon Spotlight en wat overige indexing valt volgens mij ook onder de noemer siri.
Als je een paar procent verliest in een paar uur tijd standby, dan is het normaal om wat processen te zien die je anders wellicht niet zou zien; maar dat zijn niet daadwerkelijk stroomslurpers. Zou me er dan ook niet te druk om maken als de drain verder normaal is voor een toestel in standby. :)
Dat was bij Vodafone inderdaad zo, super goede geluidskwaliteit. Bij KPN helaas niet daar is de kwaliteit is bij 3g/4g het zelfde( nog geen HD voice heb ik begrepen) en als mensen me niet horen, is bellen via 4G dus nutteloos.

In ieder geval verdwenen bij mij de problemen toen ik bellen over 4G uit zette.

Wellicht eind van het jaar overstappen naar Vodafone als het dan niet gefixt is. >:)

<Zinloze tekst hier>

• Mel33
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:22:
FaceID instellen zonder bril en vanaf dan gebruiken met. Net zoals bij TouchID leert het systeem elke keer bij als je het gebruikt.

Bij TouchID kon je hem zelfs helpen met leren door in de instellingen te gaan en dan je vinger op de ring te leggen. Dan zag je het veldje van die vinger even oplichten en leerde hij weer bij. Dat is iets dat bij FaceID spijtig genoeg niet gaat. Die moet je dan echt locken, unlocken en weer herhalen...
Heb je mijn uitleg een stuk boven je bericht gelezen? Link

[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 01-03-2018 08:31 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:54

RnB

Het zal bij KPN nog geen HD-Voice zijn, maar de kwaliteit is echt wel beduidend beter op 4G.

Ik ben hier achter gekomen toen ik een blikkerig gesprek had, dat was ik immers niet gewend. Na meerdere gesprekken achter elkaar gehad te hebben, de ene blikkerig, de ander fantastisch, ben ik gaan kijken waar dat nou aan kon liggen. Toen merkte ik het 3G vs 4G op.

• Mel33
RnB schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:31:
Het zal bij KPN nog geen HD-Voice zijn, maar de kwaliteit is echt wel beduidend beter op 4G.

Ik ben hier achter gekomen toen ik een blikkerig gesprek had, dat was ik immers niet gewend. Na meerdere gesprekken achter elkaar gehad te hebben, de ene blikkerig, de ander fantastisch, ben ik gaan kijken waar dat nou aan kon liggen. Toen merkte ik het 3G vs 4G op.
Hd voice is al een tijd actief hoor (3g). link
Voice over(4g) LTE (VoLTE) Link

Je bedoeld voice over wifi, dat heeft kpn nog niet klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 01-03-2018 08:37 ]

HDVoice wordt inderdaad al jaren ondersteund door KPN (ze waren de eerste vziw) en voor VoLTE hadden ze zelfs een nog betere codec ingezet; het moet juist de beste kwaliteit zijn.

Let wel dat het afhangt van wie je belt. Tussen de providers wil het lang niet altijd werken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Eduardboon
Gister de iPhone vrij intensief gebruikt en vandaag merk ik op dat ik een roze rand om het middenstuk heen heb op het scherm. Die rand was er gister nog niet :(.

In het midden is het scherm ook wat geler geworden, al kan dat komen omdat het "roze/rode" eromheen meer naar het midden trekt. Heb nu ook bij de geringste kanteling een kleurverschil in het wit van heb ik jou daar. Ik heb het dan niet over de telefoon plat leggen o.i.d, maar even een mini-kanteling om met je duim een knop bovenin te raken. Ook bij recht naar het scherm kijken bij reacties op de homepage van tweakers is het goed te zien. de +2 comments hebben een groenig vakje, die is halfgroen/halfwit of halfrood/halfwit nu :(.

Zal het nog wel even aankijken, want lijkt me niet dat een oled scherm ineens zo veranderd. Maar ben bang dat het weer een opstuurfeest wordt met Applecare. Balen, dacht de kleurverschillen juist weg zouden trekken, niet erger worden. Ik vrees voor de plusversie van het toestel komend jaar, waarbij het nog makkelijker is om "off-axis" naar je scherm te kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Eduardboon op 01-03-2018 17:42 ]

• Novadecasa
  • Laatst online: 14:31
Mijn vriendin heeft een IPhone X van het werk maar heeft regelmatig dat het scherm niet reageert (geheel of gedeeltelijk, hebben meer mensen daar last van?
Google geeft aan dat er gewerkt wordt aan X support voor Inbox. Eindelijk! de laatste van mijn dagelijkse apps die nog niet geüpdate is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eduardboon
Denk dat ik morgen Apple bel. Heb true tone uitgezet en na even tv kijken is het scherm gewoon groengeel. Op zichzelf is het scherm vrij wit, tot je dus naar iets anders kijkt. Heel irritant. Bij de minste beweging is het een soort disco naar roze. Jammer dat het niet beter is geworden, en hopen dat Apple er iets mee wil.

Het mooiste zou een schermreparatie zijn natuurlijk, heb het idee dat je dan sneller een goed scherm krijgt.
Novadecasa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:27:
Mijn vriendin heeft een IPhone X van het werk maar heeft regelmatig dat het scherm niet reageert (geheel of gedeeltelijk, hebben meer mensen daar last van?
Onder normale omstandigheden of als het heel koud is?
Indien dat laatste; welke iOS-versie?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Eduardboon schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:08:
Het mooiste zou een schermreparatie zijn natuurlijk, heb het idee dat je dan sneller een goed scherm krijgt.
Omdat je hem dan kunt testen en terug kunt sturen bedoel je? Want de schermen zelf verschillen natuurlijk niet.

• Eduardboon
Donstil schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Omdat je hem dan kunt testen en terug kunt sturen bedoel je? Want de schermen zelf verschillen natuurlijk niet.
Hoe bedoel je dat?

Ik bedoel dat ik het liefst mijn eigen unit houd, maar alleen een ander scherm krijg. Want de rest van de hardware doet het hartstikke goed en ik heb het idee dat losse onderdelen strenger gecontroleerd worden.

Kijk eens naar deze foto (embedden lukt me niet vanaf Dropbox)
https://www.dropbox.com/s/eb06egpzer3r907/iphone.jpg?dl=0

Hier is iets overdrevener te zien waar ik mee kamp. Het midden is een gele ovaal met roze eromheen. Die ovaal kun je bewegen door het toestel een beetje te kantelen waardoor de boek van gelig naar rodig vliegt. Iets verder en je hebt de standaard blauwe tint, maar die overgang naar roze is echt heel storend.

[ Voor 3% gewijzigd door Eduardboon op 02-03-2018 21:05 ]

Eduardboon schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:04:
[...]
Hoe bedoel je dat?

Ik bedoel dat ik het liefst mijn eigen unit houd, maar alleen een ander scherm krijg. Want de rest van de hardware doet het hartstikke goed en ik heb het idee dat losse onderdelen strenger gecontroleerd worden.
Nee ik dacht dat je wilde controleren in de Apple store en daarom een liever een reparatie had.

Losse onderdelen hebben verder dezelfde kwaliteitschecks ondergaan als de onderdelen die in toestellen gaan.

• Eduardboon
Donstil schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:15:
[...]

Nee ik dacht dat je wilde controleren in de Apple store en daarom een liever een reparatie had.

Losse onderdelen hebben verder dezelfde kwaliteitschecks ondergaan als de onderdelen die in toestellen gaan.
Op die manier. Ja dat zou leuk zijn, maar van leeuwarden naar Amsterdam of Den Haag is me toch te prijzig. Dan stuur ik hem liever op. Heb nog een iPhone 5C als reservetoestel liggen voor de tussentijd.

Hoop alleen dat het niet een oneindige ruilcyclus gaat worden of dat Apple het afdoet als normaal. Maar denk dat het wel goedkomt. Er zit AppleCare plus op en de kanteling is echt heel klein voor deze verschuiving.

Ben wel heel jaloers op al die OLED schermen om me heen die dit in veel mindere mate hebben. Heb vergeleken met demo modellen van de X, de Galaxy s7 van mijn broer en de Galaxy s5 van een kennis. Allemaal zeer acceptabele shifts. Dan moet deze X het ook kunnen lijkt me

Edit om dubbelpost te voorkomen:

Gebeld met Applecare, kreeg iemand aan de lijn die hetzelfde probleem had met zijn Galaxy S8+ (heerlijk he :+ ). En hij begreep me dus meteen. Ik ga een nieuw scherm krijgen en er is een aantekening gemaakt dat ik gevoelig ben voor dit soort defecten. Hopelijk dus over een week een fris wit scherm :)

[ Voor 14% gewijzigd door Eduardboon op 03-03-2018 11:47 ]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 19:35
Novadecasa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:27:
Ik zou ook wel willen weten of anderen hier last van hebben.

Mijn vrouw heeft haar 6s laten vallen met alle gevolgen van dien. Waar ze eerst wou wachten op de nieuwe modellen is ze gisteren even gaan kijken naar de 8 en de X.

Het demotoestel dat ik vasthad van de X reageerde de helft van de tijd niet op mijn 'aanslagen'.
Dus ik was al enigzins weigerachtig om extra bucks op tafel te gooien voor de X, ondanks het mooie ontwerp.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
@Ekfad ik heb het mijn 6s dat hij sinds ik denk de laatste 2 IOS updates slechter reageert dus misschien is het niet zozeer X afhankelijk maar eerder iOS afhankelijk?
Maar misschien dat er meerdere het herkennen met een X ook ben namelijk wel benieuwd :)
Ik heb er gelukkig geen last van in ieder geval. Slechts zelden dat ie net m’n vinger niet pakt om te unlocken, maar dat komt volgens mij door de screenprotector :P

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
DennusB schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Die is er hoor, telefoon even omhoog kantelen en dan terug op je gezicht richten en dan probeert hij het weer :)
Lekker als je in de auto zit met de telefoon in de houder. Ik vind dit echt enorm irritant. Er moet echt een 'retry' knop komen op dat password scherm, ik begrijp niet waarom deze er niet zit. Het is niet dat het daardoor onveiliger wordt, alleen makkelijker.

Scenario (in de auto, rijdend):
"Hey Siri, navigeer naar $plek" (hopen dat Siri je goed verstaat)
Siri: "Je moet eerst je iPhone ontgrendelen"
(zucht) (ontgrendelen gaat niet goed omdat ik m'n ogen even op de weg moest houden)
(nu zit ik dus op dat scherm zonder retry button)

Kies maar. Swipen betekent wel automatisch een nieuwe ontgrendelpoging, maar dan is het Siri scherm weer weg en kan je dus nog een keer de opdracht geven om te navigeren.
Of je mag tijdens het rijden je passcode invoeren (bij mij alfanumeriek dus hele kleine knopjes) wat weer tot gevaarlijk rijgedrag leidt. Beide opties zijn gewoon klote. Een retry-knop zou zoveel handiger zijn.

Wat ook handig zou zijn is een optie "blijft ontgrendeld tot de lader wordt losgekoppeld", dan kun je gewoon 1x ontgrendelen bij het instappen.

[ Voor 5% gewijzigd door PhilipsFan op 04-03-2018 11:54 ]

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 05:20
PhilipsFan schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Lekker als je in de auto zit met de telefoon in de houder. Ik vind dit echt enorm irritant. Er moet echt een 'retry' knop komen op dat password scherm, ik begrijp niet waarom deze er niet zit. Het is niet dat het daardoor onveiliger wordt, alleen makkelijker.

Scenario (in de auto, rijdend):
"Hey Siri, navigeer naar $plek" (hopen dat Siri je goed verstaat)
Siri: "Je moet eerst je iPhone ontgrendelen"
(zucht) (ontgrendelen gaat niet goed omdat ik m'n ogen even op de weg moest houden)
(nu zit ik dus op dat scherm zonder retry button)

Kies maar. Swipen betekent wel automatisch een nieuwe ontgrendelpoging, maar dan is het Siri scherm weer weg en kan je dus nog een keer de opdracht geven om te navigeren.
Of je mag tijdens het rijden je passcode invoeren (bij mij alfanumeriek dus hele kleine knopjes) wat weer tot gevaarlijk rijgedrag leidt. Beide opties zijn gewoon klote. Een retry-knop zou zoveel handiger zijn.

Wat ook handig zou zijn is een optie "blijft ontgrendeld tot de lader wordt losgekoppeld", dan kun je gewoon 1x ontgrendelen bij het instappen.
Dat probleem ken ik niet. Hier kan ik Siri met vergrendeld scherm de navigatie laten starten of iemand laten bellen. Alleen bij gevoelige info moet ik ontgrendelen, maar dat mag toch niet tijdens het rijden 😎

Misschien moet je Siri toestemming geven bij vergrendeling?

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Weken verder en nog altijd een iPhone X die weigert om apps automatisch te updaten.

Even m'n frustratie uiten wat is het tegenwoordig toch ronduit k*t sinds iOS 11.

Support is ook brak en weet ook geen oplossing, zwaar kansloos dit.

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:09
Evernote schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:37:
Weken verder en nog altijd een iPhone X die weigert om apps automatisch te updaten.

Even m'n frustratie uiten wat is het tegenwoordig toch ronduit k*t sinds iOS 11.

iPhone herstellen (volledige wipe) en geen backup terugplaatsen maar handmatig alles instellen/installeren?

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Evernote
Eiríkr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:18:
[...]

iPhone herstellen (volledige wipe) en geen backup terugplaatsen maar handmatig alles instellen/installeren?
Helaas al op verzoek van Apple gedaan en lost het probleem niet op.

Probleem is er ingeslopen, eerste maand 0 problemen. Toen ook fresh install gedaan geen restore van m'n 6.

Ticket is geclosed bij Apple "doorgestuurd naar R&D meer kunnen we niet doen".

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Bij mij werkt alles gewoon perfect.
De face id werkt gewoon altijd. Ik denk niet dat ik al 5 keer de code heb moeten invoeren.
Zelfs in de auto moet ik alleen een beetje naar rechts buiten en de telefoon ziet mijn gezicht, zelfs als het donker is.

Eén keer is het scherm of telefoon in total freeze gegaan. Na herstarten was alles ok.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:15

Maar toch denk ik dat het een IOS ding is.....heb hier een 7+ en een iPad 2017 die geen van beide automatisch updates van apps installeren.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Evernote
SpoekGTi schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:47:
[...]

Maar toch denk ik dat het een IOS ding is.....heb hier een 7+ en een iPad 2017 die geen van beide automatisch updates van apps installeren.
Absoluut, is ook een iOS dingetje maar op een X extra vervelend omdat apps nu een beetje geoptimaliseerd raken.

En omdat je voor dat geld een basis functie maf verwachten.

Laatst ook weer AirPods die stotteren, om van te janken gewoon.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:38
Ik heb dat probleem geloof ik al sinds de 5s. Er is ook geen pijl op te trekken. Zoals vandaag. De ene helft van updates heeft hij ongemerkt vandaag nog gedaan. Maar als ik de Appstore open en refresh staan er nog 6 waarvoor hij eerst het wachtwoord wil hebben voordat ze gaan updaten.

• MartijnMartijn
  • Nu online

Hier heb (had) ik ook last van op mijn iPhone en iPad. Door uit te loggen met mijn iTunes account is het gelukt om op mijn iPhone weer automatisch updates binnen te halen. Voor mijn iPad hielp dit helaas niet. Maar je kunt het proberen,

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Je wilt toch dat het juist werkt als je ingelogd bent??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Evernote
martijnmartijn schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:21:
[...]

Hier heb (had) ik ook last van op mijn iPhone en iPad. Door uit te loggen met mijn iTunes account is het gelukt om op mijn iPhone weer automatisch updates binnen te halen. Voor mijn iPad hielp dit helaas niet. Maar je kunt het proberen,
Dank voor de suggestie, dit had ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat. Wat ik niet snap is dat het gewoon wel heeft gewerkt en ook bij andere toestellen speelt.

Hoop echt dat er een update gaat komen die dit oplost ben het probleem echt zat.

• MartijnMartijn
  • Nu online
Evernote schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:42:
[...]

Dank voor de suggestie, dit had ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat. Wat ik niet snap is dat het gewoon wel heeft gewerkt en ook bij andere toestellen speelt.

Hoop echt dat er een update gaat komen die dit oplost ben het probleem echt zat.
Klopt, zo loop ik ook nog steeds tegen het batterij issue aan. Ik hoop dat 11.3 wat stabieler is.
Tylen schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:24:
Je wilt toch dat het juist werkt als je ingelogd bent??
Het is nog vroeg, uiteraard bedoelde ik uit en inloggen :9~

[ Voor 51% gewijzigd door MartijnMartijn op 06-03-2018 09:08 ]

• Eduardboon
Apple stelt me teleur helaas. de iPhone wordt teruggestuurd en er is niks mee gedaan.

"Wij zagen niet dat het scherm te geel is en de verschuivingen hebben we niet bekeken want dat was niet de primaire klacht". Dus ondertussen weer terug bij UPS en onderweg naar mijn adres. Mag ik hem donderdag zelf weer terugsturen omdat ze dan de verschuiving nog eens zullen bekijken. Gedverderrie man.

Het scherm laat bij mij geen wit zien; een groen-gele zweem lijkt het net op lagere brightness of met weinig omgevingslicht. Bij een beetje kantelen vliegt hij naar rozig, maar dan lijkt het beter. Ben benieuwd hoe lang dit gevecht gaat duren. Gelukkig heb ik Applecare+, dus ze zullen wel blijven helpen. Maar ik vind het rete-irritant dat ze niet even bellen maar meteen terugsturen. Ik krijg hem dus gewoon as-is weer terug.

"We hebben hem een uur aangehad op een wit scherm op hoge helderheid, maar zagen geen gekke dingen". Bedankt jongens, voor het verkorten van de levensduur van mijn display en het niet goed luisteren naar mijn klacht. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Eduardboon op 06-03-2018 14:21 ]

• ericafterdark
Evernote schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:53:
[...]

Probleem is er ingeslopen, eerste maand 0 problemen. Toen ook fresh install gedaan geen restore van m'n 6.

De grap is... ik besef me nu dat ik er ook last van heb op mijn 6S. Ik switch deze week naar een X, zal er eens op letten.

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:01
Hehe eindelijk TomTom Go op volledig scherm. Gelijk ook nieuwe kaarten.

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 22:16
Leuke TrueDepth/Face ID demo! Werkt toch wel gaaf. :9~
https://itunes.apple.com/...ew/id1352818700?l=en&mt=8

Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/5414cc37e4b06505bdaf2198/t/5a97aa7e8165f5deb772b823/1519889071944/TheVoid_GIF_1.gif?format=1500w
Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/5414cc37e4b06505bdaf2198/t/5a97aaabe4966bcb16ff7580/1519889098984/BoxScene_affixed_GIF_1.gif?format=1500w

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-11 15:43
dafmay schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Yup...en/of via de batterij widget op de widget-pagina.
Zijn er geen apps die batterij status laten zien ? Of piepen als die onder bepaald niveau komt dat je weet waar en welke presentatie laat zien of ben ?

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-11 21:22
Evernote schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:53:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook bij mij werkt het niet, zelfs na een clean install. Of de iPhone op WiFi of 4G zit maakt ook niet uit, zowel onderweg als thuis werkt het niet.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 14:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zeker grappig! Jammer dat er maar 2 demo's zijn, dus je post laat eigenlijk alles al zien.

• Mel33
Kan zijn dat ik er overheen lees, maar is er iets verandert wat de batterij indicator betreft?

Ik zag hem dacht ik altijd.., maar nu zie ik hem alleen als ik CC tevoorschijn haal, en weer weg veeg, hij blijft even staan en fade dan uit.

( ik dacht gister te zien -als hij volledig is opgeladen- dat hij dan zichtbaar is, en naarmate de dag vorderde en of de avond invalt,(dat weet ik niet meer precies) hij dan tevoorschijn komt.

één van die 2 opties dacht ik gemerkt te hebben.

Ben benieuwd of ik me dit inbeeld of goed herinner haha..

Kzal eens opladen en opletten, of weet iemand of ik gelijk heb? (iphone x ios 11.2.6)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:16

NoTimeRemains

I know

Mel33 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:25:
Kan zijn dat ik er overheen lees, maar is er iets verandert wat de batterij indicator betreft?

Ik zag hem dacht ik altijd.., maar nu zie ik hem alleen als ik CC tevoorschijn haal, en weer weg veeg, hij blijft even staan en fade dan uit.

( ik dacht gister te zien -als hij volledig is opgeladen- dat hij dan zichtbaar is, en naarmate de dag vorderde en of de avond invalt,(dat weet ik niet meer precies) hij dan tevoorschijn komt.

één van die 2 opties dacht ik gemerkt te hebben.

Ben benieuwd of ik me dit inbeeld of goed herinner haha..

Kzal eens opladen en opletten, of weet iemand of ik gelijk heb? (iphone x ios 11.2.6)
Op de X zie je het percentage alleen als je Control Panel naar beneden schuift. Dat is "as intended"

This is the Way.

• Mel33
Het gaat me om de indicator, percentage zag ik daar idd nooit.

• Eduardboon
Applecare weer gebeld vandaag, want het de iPhone weer teruggekregen. Ze hebben een express replacement voor me opgezet. Ik krijg dus een gloednieuw exemplaar :)

• Mel33
Och ik zie het al, in-app zie je de batterij indicator wel.

Damn ik dacht al, ben ik enig die het weer ziet haha

• Evernote
iFlyKLM schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:24:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook bij mij werkt het niet, zelfs na een clean install. Of de iPhone op WiFi of 4G zit maakt ook niet uit, zowel onderweg als thuis werkt het niet.
Support al benaderd?

• Eduardboon
Heb de nieuwe iPhone X binnen! Alhoewel de kleurbalans nog steeds vrij geel is (maar dat kan nu ook true tone zijn) zie ik compleet geen roze bij het kantelen. Echt helemaal niks. Heel opvallend, want elke OLED die ik tot nu toe heb gezien had het op zijn minst een klein beetje. De blue shift komt wel iets sneller dan wenselijk, maar volgens mij is dit uitstekend te doen.

Hoera :)

• dafmay
  • Laatst online: 19-11 19:52
Nice!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:19
Ik zit te twijfelen ik mag in april een nieuwe telefoon+abbo en ben enorm apple minded.

Op dit moment heb ik een iphone 8 is een upgrade naar een iphone X verstandig of zou ik toch even wachten tot eind zomer wanneer de nieuwe iphones worden geintroduceerd.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Inhumanous schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:12:
Ik zit te twijfelen ik mag in april een nieuwe telefoon+abbo en ben enorm apple minded.

Op dit moment heb ik een iphone 8 is een upgrade naar een iphone X verstandig of zou ik toch even wachten tot eind zomer wanneer de nieuwe iphones worden geintroduceerd.
Waarom zou je upgraden, een 8 is toch prima?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Nick25
  • Laatst online: 11:40

Ik ben zelf ook van 8 naar X gegaan zou niks anders meer willen :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• MartijnMartijn
  • Nu online

Tja als je het geld kan missen en je wilt er eentje dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
Maar echt nodig is het niet.

Waarschijnlijk is het wat je ook besluit stukken goedkoper om je 8 te verkopen, een gloednieuwe X te zoeken op V&A of Marktplaats en vervolgens je abo verlengen naar sim-only.

• Nick25
WhatsappHack schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:09:
[...]

Waarschijnlijk is het wat je ook besluit stukken goedkoper om je 8 te verkopen, een gloednieuwe X te zoeken op V&A of Marktplaats en vervolgens je abo verlengen naar sim-only.
Of een goede ruil deal op Marktplaats (heb ik ook gedaan) Moest 200 euro betalen en mijn 8 64gb tegen die X *bon alles erbij* van die persoon 8)

Verwijderd

Sinds vandaag mijn iPhone 8 vervangen door een X. Ik dacht dat t verschil niet zo groot was, maar man wat ben ik verliefd op dit toestel.

• Nick25
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:19:
Sinds vandaag mijn iPhone 8 vervangen door een X. Ik dacht dat t verschil niet zo groot was, maar man wat ben ik verliefd op dit toestel.
O+

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:23
Ik kom er net achter dat er een dunne kier zit boven waar het scherm het alluminium raakt. Is wat stof tussen gaan zitten waardoor het me is gaan opvallen maar je moet er wel echt voor onder een bepaalde hoek voor kijken is niet heel opvallend. lijkt me niet helemaal de bedoeling dus binnenkort even mee langs de apple store. Iemand ervaring hoe ze hiermee omgaan?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

:|

Ik heb last van het "T-Mobile > nieuwe generatie iPhone"-probleem. Heb de telefoon los gekocht via Coolblue en ben recentelijk overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Vodafone werkte perfect, hoge snelheden en goede gesprekskwaliteit. T-Mobile max 5 MBit, gesprekken die haperen en wegvallen, veel switches naar 3G.

T-Mobile via Twitter benaderd, aantal tests gedaan:
- T-Mob SIM in andere telefoon (iPhone 6S) > werkt perfect
- Vodafone SIM in iPhone X > werkt perfect
- Telefoon reset
- Software upgrade

T-Mobile heeft een nieuwe SIM gestuurd maar dezelfde problemen, ook weer dezelfde tests gedaan. Dezelfde problemen.

Net met Apple aan de telefoon en zij vinden een hardware swap niets toevoegen, zonder logging. Dus nu een logging profile geïnstalleerd en morgen een vervolggesprek. Ben benieuwd wat het allemaal wordt.

Dit is echt klote, was ik maar niet geswitched :(

This is the Way.

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 13:25
Nadat mijn scherm aan de bovenzijde slecht of niet reageerde in bepaalde apps, kon ik plotseling binnenkomende gesprekken niet meer aannemen. Scherm reageerde bijna niet op mijn slide om op te pakken. Gelijk daarna ging het scherm zijn eigen leven leiden en was er niets meer met de telefoon te doen. Mijn X is nu opgehaald voor reparatie. Ik heb aangedrongen op een nieuw vervangend toestel gezien de klachten binnen 2 weken met dit als gevolg, maar helaas.....
Zowel Apple als Mobiel.nl ging daar niet op in.
Nu maar ff afwachten. Reparatie gebeurd in Tsjechië ....

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:19:
Wel grappig inderdaad dat zelfs tussen de 8 en de X de verschillen toch nog wel groot zijn qua gebruiksgemak e.d.

Moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben met de X. Vooral Face ID heeft mij even wat tijd gekost alvorens ik gewend was maar ook dat bevalt nu zeer goed.

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Apple schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:15:
[...]

Wel grappig inderdaad dat zelfs tussen de 8 en de X de verschillen toch nog wel groot zijn qua gebruiksgemak e.d.

Moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben met de X. Vooral Face ID heeft mij even wat tijd gekost alvorens ik gewend was maar ook dat bevalt nu zeer goed.
Ja, ik dacht idd dat t verschil niet zo te merken was, maar t is wel echt een verschil.
Wat mij vooral verbaast is hoe goed FaceID werkt. Petje op, petje af. Bril op, Bril af. Wel een baardje, geschoren. Hij pakt het allemaal heel makkelijk.
Ook vind ik het swipe systeem lekker werken. Vooral tussen apps switchen door een veeg aan de onderkant van het scherm te doen, bevalt heel erg.

Ik ben iig een zeer tevreden overstapper. :)

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:55
NoTimeRemains schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:33:
:|

Ik heb last van het "T-Mobile > nieuwe generatie iPhone"-probleem. Heb de telefoon los gekocht via Coolblue en ben recentelijk overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Vodafone werkte perfect, hoge snelheden en goede gesprekskwaliteit. T-Mobile max 5 MBit, gesprekken die haperen en wegvallen, veel switches naar 3G.

T-Mobile via Twitter benaderd, aantal tests gedaan:
- T-Mob SIM in andere telefoon (iPhone 6S) > werkt perfect
- Vodafone SIM in iPhone X > werkt perfect
- Telefoon reset
- Software upgrade

T-Mobile heeft een nieuwe SIM gestuurd maar dezelfde problemen, ook weer dezelfde tests gedaan. Dezelfde problemen.

Net met Apple aan de telefoon en zij vinden een hardware swap niets toevoegen, zonder logging. Dus nu een logging profile geïnstalleerd en morgen een vervolggesprek. Ben benieuwd wat het allemaal wordt.

Dit is echt klote, was ik maar niet geswitched :(
Dit is voor mij een reden om nog even te wachten met de X. Ik zit vast aan T-Mobile en wil dus niet dit probleem hebben. Op het moment dat dit probleem is opgelost stap ik over naar de X.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
chippie777 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:18:
[...]

Dit is voor mij een reden om nog even te wachten met de X. Ik zit vast aan T-Mobile en wil dus niet dit probleem hebben. Op het moment dat dit probleem is opgelost stap ik over naar de X.
Ik zat net even op het KPN forum maar lees het daar ook...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50
M’n compagnon en ik hebben problemen met draadloos laden: ‘s avonds erop leggen, zien dat hij oplaadt.. ‘s ochtends niet opgeladen. 1 keer was mijn telefoon zelfs niet opgeladen en kokend heet geworden.

Hebben het met drie verschillende Qi laders geprobeerd, waarvan twee met eigen ingebouwde voeding. Hoe zijn jullie ervaringen? ‘Misplaatsen’ tot daar aan toe, maar wel laden en dan stoppen of de X een nachtje opwarmen geeft me geen goed gevoel.

Verder erg blij mee, nog geen rare dingen na 4 maanden gebruik.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 20:16
NiGeLaToR schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:03:
M’n compagnon en ik hebben problemen met draadloos laden: ‘s avonds erop leggen, zien dat hij oplaadt.. ‘s ochtends niet opgeladen. 1 keer was mijn telefoon zelfs niet opgeladen en kokend heet geworden.

Hebben het met drie verschillende Qi laders geprobeerd, waarvan twee met eigen ingebouwde voeding. Hoe zijn jullie ervaringen? ‘Misplaatsen’ tot daar aan toe, maar wel laden en dan stoppen of de X een nachtje opwarmen geeft me geen goed gevoel.

Iedere nacht op een samsung lader en overdag op een goedkope draadloze autolader van Aliexpress en totaal geen problemen.

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:38

Dat opwarmen is vreemd. Wel gehad dat als ik een berichtje krijg of als de telefoon om een andere reden trilt hij er niet goed meer op zit. Do not Disturb aanzetten heeft dit opgelost.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50
@Tales dat opwarmen gebeurde maar 1 keer, dat niet opladen elke week wel een keer. Dnd staat bij altijd aan als ik slaap, maar zal er nog beter op letten. Hoesje eraf laten hebben we ook geprobeerd, maar dat lijkt niets uit te maken.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Zowel met de 8's en X geen problemen met de ANKER 10W Qi-lader. Werkt eigenlijk altijd.
Heb maar 1x gehad dat ie het niet deed, dat was omdat ik de telefoon blijkbaar verplaatst had. Te ver, dus stopt ie met laden.

• ericafterdark
Waanzinnig. Ben nu een paar dagen om, van een 6S naar een X. Het wow gevoel dat ik toentertijd met de 3G had (mijn eerste smartphone) heb ik nu weer. Wat een fantastisch toestel. Elke cent waard. Ik heb mijn MacBook Pro niet meer aangeraakt...

Wilde het even kwijt! :)

• dafmay
Eiríkr schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:20:
Waanzinnig. Ben nu een paar dagen om, van een 6S naar een X. Het wow gevoel dat ik toentertijd met de 3G had (mijn eerste smartphone) heb ik nu weer. Wat een fantastisch toestel. Elke cent waard. Ik heb mijn MacBook Pro niet meer aangeraakt...

Wilde het even kwijt! :)
Top d:)b Zeer herkenbaar...

Oh en ik heb zelfs m'n macbook weggedaan en doe thuis alles op m'n X >:)
Echt? M’n iPhone X is geweldig hoor, maar die kan echt absoluut m’n Macbook Pro niet vervangen. :P

• dafmay
Yep...echt. :) Veel meer dan web browsen en email doe ik toch niet...en mocht ik eens een pc en/of groot scherm nodig hebben dan kan ik eea op m'n werkplek doen. Maar vaak is dat niet.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
WhatsappHack schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:08:
Echt? M’n iPhone X is geweldig hoor, maar die kan echt absoluut m’n Macbook Pro niet vervangen. :P
Herken ook dat ik mijn iPad/pc nooit meer aanraak! Heb echt voor alles wat ik nodig heb voldoende aan m’n iPhone X

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Ik gebruik beiden nog :P De X kan veel niet dat m’n Mac wel kan. En de accu van de. is nou ook weer niet zó denderend goed dat ik de iPad laat liggen/kan laten liggen, plus is het scherm veel te klein vergeleken met m’n iPad.

Nee de X is een leuke aanvulling en een zeer goede smartphone, maar geenszins een vervanging voor m’n Mac en iPad. Die vullen elkaar allemaal aan en hebben hun eigen doelen. :)

Maar goed, andere mensen andere wensen he. :P

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 11-03-2018 11:51 ]

• Alekz87
WhatsappHack schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:50:
Ik gebruik beiden nog :P De X kan veel niet dat m’n Mac wel kan. En de accu van de. is nou ook weer niet zó denderend goed dat ik de iPad laat liggen/kan laten liggen, plus is het scherm veel te klein vergeleken met m’n iPad.

Nee de X is een leuke aanvulling en een zeer goede smartphone, maar geenszins een vervanging voor m’n Mac en iPad. Die vullen elkaar allemaal aan en hebben hun eigen doelen. :)

Tijdens t koken, iPhone mee. Even naar de toilet, iPhone mee. Liggend op de bank met een kater op zondag, iPhone. Nu ik dit zo lees heb ik denk ik wel echt een smartphoneverslaving....

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• dafmay
Alekz87 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:47:
[...]
Tijdens t koken, iPhone mee. Even naar de toilet, iPhone mee. Liggend op de bank met een kater op zondag, iPhone. Nu ik dit zo lees heb ik denk ik wel echt een smartphoneverslaving....
:) Same :D

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Hier een merk null ooit op ebay besteld ( 5€ ding ) en laadt elke avond mijn telefoon netjes op.
Overdag ligt de Nexus7 er op, als die weer eens leeg is ;)

Nu een HOCO autolader onderweg, verwacht deze ergens deze week.

En een paar 'losse' buroladers voor hobbykamer en werkplek, al heb ik tot nog toe niet overdag hoeven bij-laden

• iFlyKLM
  • Laatst online: 19-11 21:22
Nee. Ik geloof daar niet zo in. Heb namelijk een andere X gehad met exact hetzelfde probleem. Ondanks clean install. ‘Gewoon’ een bug vermoed ik.

• Grin
  • Registratie: April 2009

Grin

Ride si sapis.

WhatsappHack schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:50:

Precies dat.
Maar dat komt van iemand die nagenoeg altijd een stand-by tijd heeft van: 75-110 uren. Mijn iPad en Mac zou ik niet willen missen. Maar ik ben voor een smartphone wellicht al van een oudere generatie (35), dat hele hippe/laatste trend/sociale media/etc. gaat gelukkig langs mij heen. Muziek luisteren, e-mail, het weer/nieuws, berichtjes, bellen, onderweg een beetje surfen en soms een foto/video. Meer wil ik niet van een smartphone.
Te veel met je smartphone bezig zijn vind ik net zo'n charmante eigenschap als roken; iedereen moet het uiteraard zelf weten maar het is niks voor mij.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Hebben jullie ook dat AirDrop na x tijd stopt met werken? (geen beta.)
Ik moet dan steeds m'n iPhone geheel opnieuw opstarten om het weer aan de praat te krijgen. WiFi en Bluetooth uit/aan maakt niet uit, moet echt perse een reboot krijgen.

• Evernote
iFlyKLM schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:46:
[...]

Nee. Ik geloof daar niet zo in. Heb namelijk een andere X gehad met exact hetzelfde probleem. Ondanks clean install. ‘Gewoon’ een bug vermoed ik.
Juist een reden om even iets die kant op te sturen.. Anders raken we nooit van deze 'bug' af..

• Alekz87
WhatsappHack schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:03:
Hebben jullie ook dat AirDrop na x tijd stopt met werken? (geen beta.)
Ik moet dan steeds m'n iPhone geheel opnieuw opstarten om het weer aan de praat te krijgen. WiFi en Bluetooth uit/aan maakt niet uit, moet echt perse een reboot krijgen.
Toevallig laatste weken last van ook. Wilde wat foto’s van mij X naar die van m’n vriendin versturen maar haar telefoon verscheen telkens niet in beeld. Pas na wat handelingen die jij omschrijft ineens wel.

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55
Ik weet dat ik mijn telefoons zie als gebruik object maar ik liet hem vandaag toch stuiteren...

Wel eens vaker gehad maar hier vloog die echt :o
Enige geluk was dat het op een houten vloer was denk ik, telefoon gaf geen krimp.
Voor en achterkant nog in perfecte staat _/-\o_

Weet nog wel dat ze het een absurd hoge breek kans gaven. Tegendeel kan ik wel bewijzen als die nog heel is na een half jaar 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Eduardboon
Dit valt me misschien op omdat ik nu ook een Galaxy S9+ bij me draag (mooi toestel, gaming is waardeloos, verder hartstikke leuk). Maar het scherm op de iPhone X is echt retestroef in vergelijking. Nou weet ik dat ik het scherm altijd lekkerder vond voelen met een screenprotector, maar de S9 voelt gewoon superglad aan, waar ik net op de X echt het gevoel had over een raam te vegen.

Zijn iPhones tegenwoordig gewoon echt zo stroef? Verklaart wel waarom er snel microkrasjes in de coating komen als die maar dun is natuurlijk. Dit toestel is nog geen week oud, omdat het mijn vervangende toestel is.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35
Eduardboon schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:37:
Dit valt me misschien op omdat ik nu ook een Galaxy S9+ bij me draag (mooi toestel, gaming is waardeloos, verder hartstikke leuk). Maar het scherm op de iPhone X is echt retestroef in vergelijking. Nou weet ik dat ik het scherm altijd lekkerder vond voelen met een screenprotector, maar de S9 voelt gewoon superglad aan, waar ik net op de X echt het gevoel had over een raam te vegen.

Zijn iPhones tegenwoordig gewoon echt zo stroef? Verklaart wel waarom er snel microkrasjes in de coating komen als die maar dun is natuurlijk. Dit toestel is nog geen week oud, omdat het mijn vervangende toestel is.
Wat bedoel je met gaming is waardeloos?

• Eduardboon
Wouter Lucassen schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:09:
[...]

Wat bedoel je met gaming is waardeloos?
Bijvoorbeeld Arena of Valor; op mijn iPhone 7 haalde ik al 60FPS locked het gehele potje. op de S9 heb ik giga framedrops naar 30fps, zelfs met de resolutie op 720P.

Op de X is gaming gewoon supergoed.

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55
@Eduardboon stroef?
Wat is er stroef aan?

Hier glijdt die van de bankleuning af, zowel als die nou op de achter- of voorkant ligt. Voel hier niets stroef aan ‘t scherm?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Eduardboon
Famous schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:54:
@Eduardboon stroef?
Wat is er stroef aan?

Hier glijdt die van de bankleuning af, zowel als die nou op de achter- of voorkant ligt. Voel hier niets stroef aan ‘t scherm?
Stroef als in mijn vinger glijdt niet, maar stuitert soms wat over het scherm, bijvoorbeeld als ik control center wil openen.
Kan niet zeggen dat ik daaar last van heb. Zit er niet wat viezigheid in die hoek toevallig?

• ahb
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:11

ahb

Ik heb er zelf zo'n glass screenprotector op zitten die je in de Apple store kan kopen, hele prettige feel, merk geen enkel verschil met een kale iPhone.

Ik merk dat ik de iPad al jaren niet meer gebruikte omdat de iPhone 5S indertijd tijd daarvan afpakte. Die had ik gewoon vaker bij de hand dus die werd het als ik dingen moest opzoeken.

Nu heb ik een vaste imac voor audio, programmeren, etc, en een 12" macbook voor alle andere taken en on the road, en een iPhone x die precies het midden tussen iPad en iPhone is voor me. Dit is voor mij nu de perfecte combinatie. En alles draait als een tierelier.

• Eduardboon
WhatsappHack schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:22:
Kan niet zeggen dat ik daaar last van heb. Zit er niet wat viezigheid in die hoek toevallig?
Geen viezigheid. Merk wel dat de iphone veel stof en haartjes aantrekt. Dus wellicht is het scherm wat statisch. Ook vingerafdrukken zijn vrij goed zichtbaar. Ik kijk het wel even aan, anders misschien toch een protector erop zodat het in ieder geval glad aanvoelt.

• WouterL
Eduardboon schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:29:
[...]

Geen viezigheid. Merk wel dat de iphone veel stof en haartjes aantrekt. Dus wellicht is het scherm wat statisch. Ook vingerafdrukken zijn vrij goed zichtbaar. Ik kijk het wel even aan, anders misschien toch een protector erop zodat het in ieder geval glad aanvoelt.
Ik heb dit vaak bij een nieuwe iPhone, dat het scherm stroef aanvoelt! Dat loopt wel los :)

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 20:07
Ik heb nu sinds een week of 2 ook de X en over het algemeen ben ik zeer positief verast. Ik kom van een iPhone 7 Plus dus had verwacht dat het niet zo'n upgrade zou zijn maar daar kom ik toch op terug :-)

Ik zie alleen nu dat de rechterkant in de uiterste hoek van boven naar beneden een "rode" gloed/streep" loopt. Deze is heel licht zichtbaar maar kom op, een toestel dat meer dan duizend euro heeft gekost zou toch piekfijn in orde moeten zijn. Ik heb nu een nachtje True Tone uitgehad en kan niet echt merken dat het minder daardoor is geworden. Terug gaan en een nieuwe vragen? Of hebben jullie dit ook ?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:32
cypress3d schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:00:
Ik heb nu sinds een week of 2 ook de X en over het algemeen ben ik zeer positief verast. Ik kom van een iPhone 7 Plus dus had verwacht dat het niet zo'n upgrade zou zijn maar daar kom ik toch op terug :-)

Ik zie alleen nu dat de rechterkant in de uiterste hoek van boven naar beneden een "rode" gloed/streep" loopt. Deze is heel licht zichtbaar maar kom op, een toestel dat meer dan duizend euro heeft gekost zou toch piekfijn in orde moeten zijn. Ik heb nu een nachtje True Tone uitgehad en kan niet echt merken dat het minder daardoor is geworden. Terug gaan en een nieuwe vragen? Of hebben jullie dit ook ?
Gewoon omruilen, ook tussen toestellen van 1000 euro kan een slecht exemplaar zitten.

• Eduardboon
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Ik heb dit vaak bij een nieuwe iPhone, dat het scherm stroef aanvoelt! Dat loopt wel los :)
Zal de oleophobische laag wel zijn dan. Wel apart dat de s9 zo glad aanvoelt in vergelijking.

Ach als het me blijft irriteren haal ik wil gewoon zo'n glazen plaatje van onze vrienden bij de amac.

Op het moment is de iPhone vooral mijn gaming apparaat geworden vanwege de ziek veel betere performance en de s9 mijn communicatieapparaat. Wat een luxe kunnen we hebben anno 2018

• WouterL
Eduardboon schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Zal de oleophobische laag wel zijn dan. Wel apart dat de s9 zo glad aanvoelt in vergelijking.

Ach als het me blijft irriteren haal ik wil gewoon zo'n glazen plaatje van onze vrienden bij de amac.

Op het moment is de iPhone vooral mijn gaming apparaat geworden vanwege de ziek veel betere performance en de s9 mijn communicatieapparaat. Wat een luxe kunnen we hebben anno 2018
Zit zelf met de 8 plus maar overweeg de s9. Crappy game peformance viel mij ook al op met de s7. Ik speel veel hearthstone en de crappy frame drops verziekte het allemaal wel een beetje. Had stiekem gehoopt dat dit wel beter was geworden, maar niet dus :( ach voor spelletjes heb ik dan altijd de iPad pro nog; inderdaad, wat een luxe anno 2018:p
Pagina: 1 ... 50 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.