@
turkeyhakan thanks
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Dat dubbelclicken om te kopen en faceID te activeren vind ik echt wel enorm onhandig... Ik hoop dat iOS12 daar een paar opties geeft voor handigere manieren.
Hetzelfde als FaceID niet werkt om je iPhone te unlocken, om welke reden je dan ook, er geen "opnieuw" knopje is en je je code moet invullen of terug naar je lockscreen, terug swipe up, ... Zo omslachtig... Dat is echt wel balen.
FreshMaker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:16:
Dat is nu juist niet mijn wens, ik wil de telefoon oppakken, kijken en gebruiken.
Net zoals de 6S, vinger op de sensor en gaan
Maar als je dat opzoekt zie je alleen maar reacties in de trent van 'dat is onhandig'
Meestal van lui die de wijsheid van Jobs geerfd denken te hebben

Die drukken zich dan onhandig uit, het zit hem erin dat er een menselijke interactie in 'moet' zitten, (ook bij aankopen) omdat we tegenwoordig met malware en hyjack (gijzel) software zitten opgescheept. het is anders totaal niet tegen te houden.
Ook wat betreft het face id unlocken, is een ander verhaal dan je zou denken, als het fout gaat.
Ook daar zit een stukje face id-learning in, als je namelijk direct na de foute herkenning, de code invult als hij je gezicht niet goed herkent, dan geef je door de code in te vullen het face-id systeem een opdracht om de positie van je mislukte face-id poging op te slaan, en dan maak je het face-id slimmer. het is dus aan te raden de code als het mislukt in te vullen,de eerste paar dagen, om hem jou gezicht beter te laten herkennen.
Dus de volgende de keer dat je iets uit positie bent dan herkent hij je beter. (dit was met de finger-print al ingebouwd, ga maar eens naar je touch-id en leg je vinger er steeds een beetje anders op, je ziet hem dan grijs oplichten als hij hem herkend heeft, zo kan je hem steeds een stukje draaien en zelfs ondersteboven je vinger laten herkennen op den duur, slim heh die Iphone, dit heeft Samsung echt niet hoor haha
Nee de bashers verwoorden zich niet goed omdat ze geen kennis van zaken hebben, meelullers noemen we ze ook wel eens, laat die gasten maar bashen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Mel33 op 01-03-2018 06:58
]