Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
WhatsappHack schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
[...]
iPad lader is maar 10W he.
De MBP lader maakt wel degelijk flink verschil, maar niet bij release nee. Fastcharge is later ingeschakeld. Als ik hem aan de MBP lader hang dan laadt ie bijna dubbel zo snel op dan de normale lader, dat is echt een fikse vooruitgang. :)
Edit: is Bedraad snel laden ook later gekomen? Ik had begrepen dat alleen wireless “snel” laden later was.

Mocht dat zo zijn dan is even opnieuw testen misschien wel interessant.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 15-02-2018 17:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:18:
[...]

Edit: is Bedraad snel laden ook later gekomen? Ik had begrepen dat alleen wireless “snel” laden later was.

Mocht dat zo zijn dan is even opnieuw testen misschien wel interessant.
Heb nog ff gekeken, mijn vergelijk ging tussen iPhone lader en MBP lader.
Jij had het over de iPad lader. Daar is t verschil inderdaad een stuk minder groot.
Excuseer, heb m’n redbull nog niet op - heb t zelfs nog over de iPad lader gehad :+. (Het is hier vroeg in de ochtend voor mij :P)

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 15-02-2018 17:44 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:01

Yucko

One clown to rule them all !

WhatsappHack schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
[...]

iPad lader is maar 10W he.
De MBP lader maakt wel degelijk flink verschil, maar niet bij release nee. Fastcharge is later ingeschakeld. Als ik hem aan de MBP lader hang dan laadt ie bijna dubbel zo snel op dan de normale lader, dat is echt een fikse vooruitgang. :)
12W toch :? (iig die wat bij mijn iPad Pro zat)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:01
Apple: 'Apps moeten vanaf april 2018 aangepast zijn voor iPhone X

https://www.iculture.nl/n...-aangepast-voor-iphone-x/

• Blancavena
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-03-2024
Yucko schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:08:
[...]

12W toch :? (iig die wat bij mijn iPad Pro zat)
Stilletjes zijn er twee verschillende iPad laders in de omloop. Bij mijn iPad Mini 4 zat een 10W terwijl de iPad Pro’s volgens mij inderdaad met een 12W lader worden geleverd. Ik weet niet wat de “reguliere” iPad voor lader heeft. Los is geloof ik alleen de 12W te koop. Wat mij betreft kon Apple de 10W gewoon achterwege laten en enkel de 12W leveren..

14” M1 Pro MacBook Pro | iPad Pro 11” 2018 | iPhone 15 Pro Max | Apple Watch S7

Verwijderd

Het is maar hoe oud je laders zijn en bij welke iDevice ze kwamen. Ik heb er thuis in de lade liggen van allerhande wattages...

Ben aan't twijfelen om een USB-C lader te kopen voor m'n iPhone X, maar is de prijs de tijdswinst waard... #Dilemma

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 22:41
Het lijkt wel of de verbindingsproblemen op mijn iPhone X steeds erger worden. Wegvallende 4g naar 3g. Gesprekken die niet doorkomen terwijl ik wel beschikbaar ben. Gesprekken waarin ik of de tegenpartij niet hoorbaar is. Zeer slechte verbinding in winkels. Hier had ik bij mijn iPhone 6 plus totaal geen last van. Zelfde provider (T-Mobile in de randstad).

Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:33
jojoba007 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:40:
Het lijkt wel of de verbindingsproblemen op mijn iPhone X steeds erger worden. Wegvallende 4g naar 3g. Gesprekken die niet doorkomen terwijl ik wel beschikbaar ben. Gesprekken waarin ik of de tegenpartij niet hoorbaar is. Zeer slechte verbinding in winkels. Hier had ik bij mijn iPhone 6 plus totaal geen last van. Zelfde provider (T-Mobile in de randstad).

Ik woon ook in de randstad en heb T-Mobile maar herken je problemen helemaal niet. Misschien is er wat met het toestel?

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:13
jojoba007 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:40:

Zet eens voor een paar dagen "wifi bellen" uit. Dat bleek na een frustrerende periode voor mij de oplossing (al was dat bij vodafone). Ik had zelf voordat ik die optie uit had gezet in ieder geval precies dezelfde problemen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT203032
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:36:
Ben aan't twijfelen om een USB-C lader te kopen voor m'n iPhone X, maar is de prijs de tijdswinst waard... #Dilemma
Als je hem snachts aan de lader legt niet, dan boeit t weinig.
Als je hem soms overdag spontaan heel snel moet bijladen is t het wel waard.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• jojoba007
mark_78 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:15:
[...]

Zet eens voor een paar dagen "wifi bellen" uit. Dat bleek na een frustrerende periode voor mij de oplossing (al was dat bij vodafone). Ik had zelf voordat ik die optie uit had gezet in ieder geval precies dezelfde problemen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT203032
Thx voor de tip maar die optie zie ik bij mij niet staan. Ik heb T-Mobile. Ik zie wel Instellingen -> Telefoon -> Bel via andere apparaten (apparaten die zijn ingelogd bij iCloud). Is dat misschien de instelling voor T-Mobile?
jojoba007 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Thx voor de tip maar die optie zie ik bij mij niet staan. Ik heb T-Mobile. Ik zie wel Instellingen -> Telefoon -> Bel via andere apparaten (apparaten die zijn ingelogd bij iCloud). Is dat misschien de instelling voor T-Mobile?
Nope. VoWiFi is nog niet actief bij T-Mobile, dus die functie heb je inderdaad niet.

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 20-02-2018 09:29 ]

• jojoba007
WhatsappHack schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:28:
[...]

Nope. VoWiFi is nog niet actief bij T-Mobile, dus die functie heb je inderdaad niet.
Ok, duidelijk

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik denk eraan de RVS band rondom de telefoon te gaan polijsten. Heeft iemand dit al gedaan? Hoe waren de ervaringen?

Heb om heel de band heen best veel krasjes zitten omdat ik in de eerste week een case gebruikt heb die blijkbaar veel stof doorliet. Zie online wat enge verhalen over troep die onder het scherm terecht komt of in de speaker grills.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 06:44
Ik heb in dit topic een beetje informatie gezocht over de Ikea draadloze lader maar had toch nog een vraag,

Zal de accu in de loop der tijd aangetast worden doordat het geen officiële apple lader is? Of zou ik deze zonder problemen op de lange termijn gewoon kunnen gebruiken?

Thanks alvast!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:06

GforceNL

Out of memory....

jordyyyys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:19:
Ik heb in dit topic een beetje informatie gezocht over de Ikea draadloze lader maar had toch nog een vraag,

Zal de accu in de loop der tijd aangetast worden doordat het geen officiële apple lader is? Of zou ik deze zonder problemen op de lange termijn gewoon kunnen gebruiken?

Thanks alvast!
Belkin en anker zijn ook geen officiële Apple laders. ze volgen wel allemaal de zelfde standaard.

Geen zorgen dus....

<Zinloze tekst hier>

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Wel nice: volgens KPN komt Visual Voicemail vanaf vrijdag naar de iPhone!

Bron

Verwijderd

Ik heb visual voicemail bij Orange in België. Werkt leuk. Alleszins véél handiger dan te moeten bellen naar een nummer en toetsjes indrukken om je menu te bedienen...
martijnmartijn schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:12:

Bron
Zo, bijna een jaar later dan ze geplanned hadden. Maar beter laat dan nooit he.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24

Bron
Vroeger bij mijn iphone 3g ook gehad bij T-mobile. prettige functie, met name omdat het terugluisteren zeer snel gaat.
Even na een paar weken gebruik een update: ik vind de X veel fijner dan de 8. Behalve het keyboard in landscape mode, dat zuigt echt harder dan de gecombineerde zuigkracht van alle op de wallen werkzame.... Mja, you get the idea. Ik kan er maar moeilijk aan wennen, het is te groot en crunched; te vaak verkeerde aanslagen. Anderzijds is gek genoeg het keyboard in portrait mode beter dan die van de 8. :P

TouchID en FaceID hebben beiden hun voor en nadelen. Bij t unlocken zit FaceID er vaker naast en erg gevoelig voor te dicht bij je hoofd houden, maar over t algemeen is t, zeker in-app, sneller. Aan de andere kant was TouchID wel fijn dat t eerst interactie met je vinger nodig had alvorens te starten. FaceID begint meteen en dat kan soms tot gevolg hebben dat t niet werkt of dat ie een app launcht die je per ongeluk had aangetikt en al weg wilde drukken.

De accuduur lijkt iets beter op de X. T scherm is oneindig veel beter en de camera is ook een stuk relaxter. Die hap uit t scherm is totaal niet storend en zelfs best een elegante oplossing.
Ik hoop wel dat animoji’s snel zullen sterven. Al is die face tracking geniaal.

De speakers op de 8 waren wel ietsjes beter. Net iets betere bass en op hoog volume kraken die van de X soms heel lichtjes bij hoge tonen. Niet storend, maar toch: de 8 won op dit punt. Ook de gesprekskwaliteit op de normale speaker was iets voller op de 8, al is de X zeker niet slecht.
De X, ondanks dat het dezelfde CPU heeft, voelt nét ietsjes sneller. Maar t scheelt echt bijna niets dus misschien ligt t aan de nieuwere iOS versie.

Het formaat van de X is prima, maar je zult wel sneller reachability nodig hebben dan op de 8.
De homeknop mis je na een paar uur al niet meer. De gestures werken gewoon prima en t went erg snel - zo snel dat ik gister op een 6S probeerde Siri op te roepen door de aan/uit knop ingedrukt te houden. :+ De X is wakker te maken door erop te tikken, dat is ook fijn. M’n 8 deed dat niet.
De X is wel iets trager met opladen, maar dat boeit me over t algemeen erg weinig.

Guess that’s it, dacht ik schrijf t toch nog ff uit na wat langer gebruik. :)
Vind t fijn dat ik toch geupgrade heb omdat ik daar kans toe zag en een hele goede deal kon sluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 21-02-2018 06:45 ]

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 11:40
WhatsappHack schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 06:43:
Even na een paar weken gebruik een update: ik vind de X veel fijner dan de 8.
Nice ik ga hem vandaag me 8 inruilen voor de X O+ ben echt zeer benieuwd!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Eduardboon
Eduardboon schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:03:
Ik denk eraan de RVS band rondom de telefoon te gaan polijsten. Heeft iemand dit al gedaan? Hoe waren de ervaringen?

Heb om heel de band heen best veel krasjes zitten omdat ik in de eerste week een case gebruikt heb die blijkbaar veel stof doorliet. Zie online wat enge verhalen over troep die onder het scherm terecht komt of in de speaker grills.
Nog steeds benieuwd.

Overigens het “geel” in het midden van het scherm dat erboven en onder rozig is trekt nog niet weg na een anderhalve maand gebruik. Gelukkig is het alleen echt storend met witte/sepia achtergronden en als ik mijn bril niet op heb (alles na 10cm is dan wazig dus toestel is erg dichtbij). Nog steeds goede hoop dat het wegtrekt. Anders tegen de zomer maar even langs een Apple store.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51

Audione0

Strijdt der titanen

Heb mijn x een paar dagen in gebruik en moet zeggen dat ik blij verrast ben na een jaar de 7 gebruikt te hebben.

FaceID vind ik prima werken en de bouwkwaliteit vind ik subliem. Ligt lekker in de hand, beter dan de 7 waar ik altijd het gevoel had het zomaar, zonder pardon mijn hand uit kon glijden. De coating voelde overigens wel erg lekker aan, dat dan weer wel, maar wel erg glad.

In overall UI prestaties merk ik tot nu toe weinig verschil, de 7 was ook erg snel! Verder nog niet echt app’s gebruikt waarbij ik opmerkte dat de X sneller is. Komt tzt wel, denk ik.

Het beeldscherm is top, jammer dat apple hier niet eerder mee gekomen is, de reden hiervan snap ik nog steeds niet. Kleuren spatten er vanaf, zwart en contrastwaarde heerlijk gewoon!
Na een paar dagen een extra glasplaatje gebruikt te hebben om zo het beeldscherm te beschermen tegen eventuele krasjes, er toch voor gekozen deze er weer af te halen. Het beperkte echt het kijkgenot en de looks van de telefoon!
Ik heb een beetje het idee dat we ons gek laten maken door de “upselling” technieken van de telefoon verkopers. Ten eerste vond ik het glasplaatje ronduit veel te duur, maar toch kocht ik zo’n ding voor het geval dat. Ik heb nog nooit een telefoon uit mijn handen laten vallen, en al hij zou vallen zit er een case omheen.
Op mijn iphone 7 zat zo’n plaatje niet, en tot nu toe nog geen kras te vinden. Kwestie van geen sleutels of andere scherpe spullen in je zak hebben waar je telefoon zich ook bevind.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

@Audione0 Mja dat zou je denken, maar de 8 krast echt als de neten; bizar snel en van de gekste dingen. Had ook nooit een hoesje om m’n telefoon en zeker geen screenprotector, maar op de 8 was t heel zwaar nodig.

Op de X heb ik dus uit voorzorg maar gewoon zo’n flinterdun belkin ding erop laten zetten in de AMAC. Zie en voel je bijna niets van, frustratieloos en better safe than sorry.

• Grin
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

WhatsappHack schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:32:
@Audione0 Mja dat zou je denken, maar de 8 krast echt als de neten; bizar snel en van de gekste dingen. Had ook nooit een hoesje om m’n telefoon en zeker geen screenprotector, maar op de 8 was t heel zwaar nodig.

Op de X heb ik dus uit voorzorg maar gewoon zo’n flinterdun belkin ding erop laten zetten in de AMAC. Zie en voel je bijna niets van, frustratieloos en better safe than sorry.
Inderdaad, ik heb dit al heel veel gelezen op dit forum. Gebruikers die nooit een screenprotector hebben gehad op eerdere iPhones en geen noemenswaardige krassen hebben gehad, ervaren met de X iets totaal anders. Ik zou er maar eens goed over nadenken. Ik heb ook nooit screenprotectors gehad op mijn eerdere iPhones omdat ik het rond de homeknop een ranzige verschijning vind, maar met de X heb je dat issue niet. Wanneer je hem netjes laat plakken met zo'n Belkin apparaat dan zie je er maar weinig van. Ik ben helemaal niet van de screenprotectors maar op de X ben ik er enthousiast over. Apple leren hoesje d'r om en je bent tegen de meeste ongevallen prima beschermd.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Nick25
1 woord WOW :9~ O+

• dafmay
  • Laatst online: 19-11 19:52

• Nick25
Zeker!
Iemand Nog een leuke wallpaper in de aanbieding?

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Huh? Heb je een nieuwe iPhone ofzo? :9

• Nick25
Geert1976 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Huh? Heb je een nieuwe iPhone ofzo? :9
Man man wat een genot dit zeg :p

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nick25 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:24:
[...]

Zeker!
Iemand Nog een leuke wallpaper in de aanbieding?
Ik ga eens per 2-3 weken even los in Frax (leuke app!) en maak mijn eigen high-res (50 megapixel 8) ) renders/wallappers, de laatste tijd ben ik van de Psychedelische Willy Wonka Swirly Art™. Niet ieders ding maar het smoelt wel lekker op een OLED schermpje!
Tip, groen en geel zijn de meest energiezuinige kleuren voor een OLED-scherm, paars en blauw vreten het meeste stroom. Vandaar mijn groen/zwarte homescreen. Alles voor die laatste beetjes extra... ;)

Pas op, zeer grote files na de *click*!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 21-02-2018 20:21 ]

• Nick25
Grin schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:17:
[...]

Ik ga eens per 2-3 weken even los in Frax (leuke app!) en maak mijn eigen high-res (50 megapixel 8) ) renders/wallappers, de laatste tijd ben ik van de Psychedelische Willy Wonka Swirly Art™. Niet ieders ding maar het smoelt wel lekker op een OLED schermpje!
Tip, groen en geel zijn de meest energiezuinige kleuren voor een OLED-scherm, paars en blauw vreten het meeste stroom. Vandaar mijn groen/zwarte homescreen. Alles voor die laatste beetjes extra... ;)
***members only***
Nice die black & green :D
Staat nu op beide!

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/vdzos9.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 21-02-2018 20:23 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nick25 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:20:
[...]

Nice die black & green :D
Staat nu op beide!

[afbeelding]
Ik heb deze ook in het blauw gerenderd. Frax dus. (y)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Nick25
Nick25 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:54:
[...]

Man man wat een genot dit zeg :p
Hebben jullie true tone aan of uit staan?

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:44
Nick25 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Uit. Vind die gelige gloed maar niks.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• dafmay
Nick25 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Aan!

• Nick25

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:03
Ik heb een vraagje, hier op het werk hebben wij tapijt die heel goed is in het opslaan van energie. Elke keer als ik erover heen loop raak ik statisch geladen en in aanraking met metaal krijg ik een schok.

Ik durf mijn iPhone X niet aan te raken, maar kan dit kwaad? Iemand die hier kennis van heeft? Alvast bedankt.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:57
turkeyhakan schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:21:
Ik heb een vraagje, hier op het werk hebben wij tapijt die heel goed is in het opslaan van energie. Elke keer als ik erover heen loop raak ik statisch geladen en in aanraking met metaal krijg ik een schok.

Ik durf mijn iPhone X niet aan te raken, maar kan dit kwaad? Iemand die hier kennis van heeft? Alvast bedankt.
Of het schadelijk is durf ik niet te zeggen. Met een lederen hoesje kan hij via de tafel niet ontladen. Of lederen schoenzolen :-)

Verwijderd

Ik heb de binnenkant van mijn X als wallpaper. Best wel leuk. Ik maak dan ook vele (oudere) mensen wijs dat het scherm doorschijnend is als er geen activiteit is.

https://ifixit.org/blog/9419/iphone-x-wallpapers-internals/

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023

Kan geen kwaad hoor, ik ben op het werk ook zo statisch dat het gewoon knettert. Heb met nog niet 1 iphone problemen gehad bij jarenlang gebruik en ik heb hem echt heel vaak in mijn handen (laat mijn werkgever het maar niet horen :+ ).

Bron
Weer uitgesteld. :+

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Yep. Ze zijn al vanaf oktober vorig jaar bezig ..

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:52

Er zit een finesse in, en die is dat je beter eerst de behuizing aan kan raken, en dan de fingerprint-button(ring) (want die kan een stroompje direct in het mbord jakkeren.)
Het zal meestal niet mis gaan, maar onder de juiste omstandigheden kan alles stuk door statische elektrischiteit, het voltage kan statisch oplopen +4000volt en meer.

Maar de X heeft alleen een metalen rand, en die is vast niet geleidend naar een vitaal onderdeel. (Tenminste als de Apple-techs het goed hebben gemaakt)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

martijnmartijn schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Yep. Ze zijn al vanaf oktober vorig jaar bezig ..
Nog veel langer, in Juni 2017 was al een aankondiging gedaan dat het per 17 Juli 2017 zou gaan werken. Dat is na een paar uur in alle haast weer verwijdert, dat hele topic is weggehaald. (Heb nog screencaps though.)

Zie ook:
https://www.iculture.nl/n...oicemail-invoeren-iphone/

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 24-02-2018 11:38 ]

• Eduardboon
Om de batterij te ontlasten gebruik ik vaak een draad tijdens het spelen van spellen in de avond. Nu merkte ik op dat bij sommige games de telefoon bij de power button zo heet wordt dat je je eraan kan branden. Als ik de kabel eruit trek koelt het toestel meteen af.

Is dit te verwachten gedrag? Voordat ik begin met spelen laadt ik eerst tot 100 procent op, zodat de stroom gewoon uit het net gepakt kan worden. Ben ik nu gewoon dom bezig en is het beter voor de accu om gewoon cycles te maken?

• koendio
  • Laatst online: 19:42
Zijn er meer mensen die, net al ik, vaak de telefoon op zijn kop oppakken, waardoor het scherm niet aan gaat, je dan ontdekt; oja, bij deze telefoon zit de uitsparing aan de bovenkant. Je dan de telefoon omdraait en ie het dan wel doet? Heb hem toch al ruim 2 maanden, maar bijna dagelijks overkomt mij dit

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

koendio schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:47:
Zijn er meer mensen die, net al ik, vaak de telefoon op zijn kop oppakken, waardoor het scherm niet aan gaat, je dan ontdekt; oja, bij deze telefoon zit de uitsparing aan de bovenkant. Je dan de telefoon omdraait en ie het dan wel doet? Heb hem toch al ruim 2 maanden, maar bijna dagelijks overkomt mij dit
Nee, want voel altijd wel aan de volume knoppen welke kant boven moet zijn.

Ben er overigens ook eindelijk achter waarom FaceID mij zo stoorde ten opzichte van TouchID. De optie ''Aandacht vereist voor Face ID'' uitgezet en nu doet FaceID het zelfs in het donker goed. Dat was voor mij het grootste euvel, dat je altijd recht in de camera moest kijken. Wist eigenlijk niet dat deze functie bestond maar ben blij dat ik erachter ben gekomen want ik was bijna in staat om de X voor een 8 om te gaan ruilen.

Tesla M3LR '21

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:33
Apple schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:01:
[...]

Ben er overigens ook eindelijk achter waarom FaceID mij zo stoorde ten opzichte van TouchID. De optie ''Aandacht vereist voor Face ID'' uitgezet en nu doet FaceID het zelfs in het donker goed. Dat was voor mij het grootste euvel, dat je altijd recht in de camera moest kijken. Wist eigenlijk niet dat deze functie bestond maar ben blij dat ik erachter ben gekomen want ik was bijna in staat om de X voor een 8 om te gaan ruilen.
Super bedankt voor deze tip :)
Ik ruil hem never nooit in, dat scherm van de X overtreft geen enkele iPhone!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09
heel afentoe heb ik dat maar haha

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nee, mijn toestel ligt voornamelijk 'goed' op buro / nachtkastje
[...]Nee, want voel altijd wel aan de volume knoppen welke kant boven moet zijn.
Vóór mijn hoesje er omheen, had ik in de nacht wel eens dat ik de achterkant voor had ..

Wist eigenlijk niet dat deze functie bestond maar ben blij dat ik erachter ben gekomen
Ironisch, met jouw usernaam zou je dat niet verwachten :+

[ Voor 31% gewijzigd door FreshMaker op 25-02-2018 21:47 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:57
[...]

Ik vind het juist wel een mooi veiligheidsprincipe zodat hij niet tijdens de slaap open gemaakt kan worden of als-we-ooit-door-de-russen-gevangen-worden-genomen-en-gedwongen-de-X-te-ontgendelen.
[...]

Je hoeft absoluut niet recht in de camera fe kijken.
De grootste reden, 99% van de gevallen waar mensen over dit probleem klagen, is heel erg simpel; in bed en bepaalde andere donkere situaties houden ze het toestel zo dichtbij dat de camera niet je hele hoofd kan zien :P

Ik had zelf ook verschrikkelijk veel last van dit probleem, en de oplossing was gewoon het toestel iets verder weg houden zoals je normaal ook zou doen bij dagelijks gebruik als je hem uit je zak trekt. Maar hem van je nachtkastje oppikken en naar je toe brengen is anders, komt ie geheid dichterbij. Te dichtbij.
Dus iets verder weg en voila: unlockt altijd en direct, geen probleem in t donker.

Dus ook geen enkele noodzaak om belangrijke veiligheidsmaatregelen uit te schakelen. ;)
Licht of compleet donker maakt namelijk niets uit voor FaceID, en FaceID werkt ook prima als je vanuit een lichte hoek naar je toestel kijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-02-2018 08:50 ]

• grote_oever
WhatsappHack schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Geen idee wat je bedoelt met recht in de camera kijken, maar ik moet echt naar mijn telefoon kijken om hem te unlocken. Vind het best knap dat de telefoon kan zien dat ik naar de telefoon kijk of niet. Zelf ook wel prettig, want een telefoon unlocken zonder er naar te kijken werkt gewoon niet lekker.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

WhatsappHack schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:48:
[...]

De grootste reden, 99% van de gevallen waar mensen over dit probleem klagen, is heel erg simpel; in bed en bepaalde andere donkere situaties houden ze het toestel zo dichtbij dat de camera niet je hele hoofd kan zien :P

Ik had zelf ook verschrikkelijk veel last van dit probleem, en de oplossing was gewoon het toestel iets verder weg houden zoals je normaal ook zou doen bij dagelijks gebruik als je hem uit je zak trekt. Maar hem van je nachtkastje oppikken en naar je toe brengen is anders, komt ie geheid dichterbij. Te dichtbij.
Dus iets verder weg en voila: unlockt altijd en direct, geen probleem in t donker.

Dus ook geen enkele noodzaak om belangrijke veiligheidsmaatregelen uit te schakelen. ;)
Licht of compleet donker maakt namelijk niets uit voor FaceID, en FaceID werkt ook prima als je vanuit een lichte hoek naar je toestel kijkt.
Zal het eens proberen, an sich logisch als je er over nadenkt inderdaad.

Tesla M3LR '21

@Dennisdn Als ze willen kijk je er toch wel in, zat manieren om mensen hun ogen te laten openen :p
Maar een mooie tip voor een rainy day: als je de aan/uit knop en volumeknop +/- 3 seconden vasthoudt krijg je dat uit/sos scherm en trilt je toestel. Op dat moment wordt FaceID uitgeschakeld en wordt je verplicht om de code in te tikken om te unlocken. :)

@grote_oever Klopt, je moet naar het scherm kijken, maar niet perse direct in de camera.
Ik vind het ook best goed werken. :) Hij pakt wel als je er echt naar kijkt, maar vanuit een schuine hook tegen de zijkant van je hoofd accepteert ie niet zodat niemand sneaky vanaf opzij kan unlocken. :P

@Verwijderd Jep, ik vond het ook logisch. Was ook een tip die ik elders las en dacht “ja... duh, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb” :P Ben benieuwd of dat het probleem voor je oplost. :)

• Nick25
Zo naar bijna een week de X te hebben ( eerst de 8 ) kan ik maar 1 ding zeggen.

WOW! :9~

Wat een plezier om nu naar je telefoon te staren 8)

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Over FaceID gesproken:

Het begint mij nu wel een beetje te irriteren, nu ik met veel regelmatig een zonnebril draag, dat FaceID niet werkt. Ook niet met 'Aandacht vereist' uitgeschakeld.

Heb van alles geprobeerd, ook opnieuw instellen, maar dat lijkt niet te werken. Collega van mij heeft er geen probleem mee met zijn zonnebril, en wanneer hij die van mij op zet ontgrendelt zijn iPhone ook niet.

Ligt dus aan mijn zonnebril (Persol, niet polarized). Iemand anders nog een tip?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Nick25
THE_BASE schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:20:
Over FaceID gesproken:

Het begint mij nu wel een beetje te irriteren, nu ik met veel regelmatig een zonnebril draag, dat FaceID niet werkt. Ook niet met 'Aandacht vereist' uitgeschakeld.

Heb van alles geprobeerd, ook opnieuw instellen, maar dat lijkt niet te werken. Collega van mij heeft er geen probleem mee met zijn zonnebril, en wanneer hij die van mij op zet ontgrendelt zijn iPhone ook niet.

Ligt dus aan mijn zonnebril (Persol, niet polarized). Iemand anders nog een tip?
Niet resetten gewoon paar x proberen en dan je pincode invoeren dan onthou die je face dan zou die moeten werken :)

• grote_oever
Over FaceID gesproken:

agh bekijkt het zo, als je nu touchID had dan had je problemen omdat je handschoenen aan had. zo heeft elke unlockmethode wel z'n voor en nadelen.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24

paQ

Over FaceID gesproken:

Bij mij werkt ie prima met zonnebril.
(Mexx niet polarized)

offtopic:
valt trouwens best nog tegen om niet-polarizerende zonnebrillen te vinden

[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 26-02-2018 13:14 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:41
Vandaag mijn iPhone X ontvangen. Superblij tot ik em aan wilde zetten... niks nada noppes.

Heb de reset met button up, button down en side button geprobeerd, niks. 15 min. aan de oplader, niks. Aan laptop gehangen, niks. iTunes, niks.

Nu nog wat langer aan t opladen maar lijkt mij ijdele hoop. Iemand nog suggesties?

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:15
Meer dan aan de kabel hangen voor een half uurtje, en dan de powerknop een paar seconden induwen kan je niet doen.

Gewoon terug naar de winkel.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Morpheus2003
Tommie12 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:51:
Meer dan aan de kabel hangen voor een half uurtje, en dan de powerknop een paar seconden induwen kan je niet doen.

Gewoon terug naar de winkel.
Ja idd. Dan vind ik t alleen zo kansloos dat ik niet direct een nieuwe krijg. Eerst terugsturen, dan gaan ze em onderzoeken en mag je geluk hebben dat ze dezefde dag nog een nieuwe sturen.

• Dennisonline
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023
Morpheus2003 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:49:
Vandaag mijn iPhone X ontvangen. Superblij tot ik em aan wilde zetten... niks nada noppes.

Heb de reset met button up, button down en side button geprobeerd, niks. 15 min. aan de oplader, niks. Aan laptop gehangen, niks. iTunes, niks.

Nu nog wat langer aan t opladen maar lijkt mij ijdele hoop. Iemand nog suggesties?
Krijg je ook niet de melding dat de accu leeg is?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Morpheus2003 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Ja idd. Dan vind ik t alleen zo kansloos dat ik niet direct een nieuwe krijg. Eerst terugsturen, dan gaan ze em onderzoeken en mag je geluk hebben dat ze dezefde dag nog een nieuwe sturen.
Nee hoor, dit is een DOA. Dus ze moeten direct een nieuwe meegeven.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Morpheus2003
Dennisonline schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Krijg je ook niet de melding dat de accu leeg is?
Nee, niks. Zwart scherm. Heb t plastic er niet afgehaald en SIM kaart zit er nog niet in. Moet niet uitmaken, toch?
DennusB schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Nee hoor, dit is een DOA. Dus ze moeten direct een nieuwe meegeven.
Online gekocht bij Belsimpel.

[ Voor 27% gewijzigd door Morpheus2003 op 26-02-2018 13:55 ]

• Dennisonline
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023
Morpheus2003 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Nee, niks. Zwart scherm. Heb t plastic er niet afgehaald en SIM kaart zit er nog niet in. Moet niet uitmaken, toch?

[...]

Geloof van niet... Zou hem voor de zekerheid even een uur aan de lader laten hangen, anders terug inderdaad.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:16

NoTimeRemains

I know

Morpheus2003 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:54:
[...]

[...]

anders stuur je em terug onder de koopopafstand wet

This is the Way.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:15
NoTimeRemains schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:58:
[...]

anders stuur je em terug onder de koopopafstand wet
Idd, dan moeten ze je direct geld terug geven.
Heb je dan geen winkel in de buurt die ze liggen heeft?

Dingen van 300€ en meer die ze gewoon bij de buren aan de deur kunnen leggen koop ik niet zo makkelijk op het web, zeker niet als ik het makkelijk kan ophalen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• FreshMaker
  • Niet online
grote_oever schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:09:
[...]

agh bekijkt het zo, als je nu touchID had dan had je problemen omdat je handschoenen aan had. zo heeft elke unlockmethode wel z'n voor en nadelen.
Nu we het over de verificatie hebben ;)

Heb ik ergens over het hoofd gezien dat je 2x moet drukken op de sideknop om een app te installeren ?
Of is dat niet uit te zetten ?

* FreshMaker dacht dat de in eerste instantie dat niet nodig was, maar weet het niet zeker ( of het was een al aangeschafte <gratis> app )

• Morpheus2003
Tommie12 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Idd, dan moeten ze je direct geld terug geven.
Heb je dan geen winkel in de buurt die ze liggen heeft?

Dingen van 300€ en meer die ze gewoon bij de buren aan de deur kunnen leggen koop ik niet zo makkelijk op het web, zeker niet als ik het makkelijk kan ophalen.
Heb de X met abonnement gekocht bij Belsimpel dus zal wel via BS moeten..

Verwijderd

FreshMaker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:09:
[...]

Nu we het over de verificatie hebben ;)

Heb ik ergens over het hoofd gezien dat je 2x moet drukken op de sideknop om een app te installeren ?
Of is dat niet uit te zetten ?

* FreshMaker dacht dat de in eerste instantie dat niet nodig was, maar weet het niet zeker ( of het was een al aangeschafte <gratis> app )
Dat dubbelclicken om te kopen en faceID te activeren vind ik echt wel enorm onhandig... Ik hoop dat iOS12 daar een paar opties geeft voor handigere manieren.
Hetzelfde als FaceID niet werkt om je iPhone te unlocken, om welke reden je dan ook, er geen "opnieuw" knopje is en je je code moet invullen of terug naar je lockscreen, terug swipe up, ... Zo omslachtig... Dat is echt wel balen.

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Dat dubbelclicken om te kopen en faceID te activeren vind ik echt wel enorm onhandig... Ik hoop dat iOS12 daar een paar opties geeft voor handigere manieren.
Hetzelfde als FaceID niet werkt om je iPhone te unlocken, om welke reden je dan ook, er geen "opnieuw" knopje is en je je code moet invullen of terug naar je lockscreen, terug swipe up, ... Zo omslachtig... Dat is echt wel balen.
:+ Pas op met kritiek hoor, ik kreeg een paaqr dagen geleden de wind van voren dat ik het niet onhandig mocht vinden hoe de huidige screenshots op IOS11 werkt.
Dan hecht je teveel waarde aan een ( kennelijk ) onbelangrijke functie :+

Ik had al rond gezocht of ik NA een positieve face-ID het swipe al kon overslaan, maar daar krijgt men dezelfde reactie
"kan niet, want dan zie je de notificaties niet in één oogopslag"
Het is (volgens sommige apple-roepers) niet klantvriendelijk om de mogelijkheid in te bouwen om te kiezen, ik wil gewoon zoals de 6S - ID confirmed -> homescreen ...
Niet FACE-ID -> swipe -> homescreen, ik zet de notificaties bij vrijwel alles gelijk uit, ik zie aan de badges wel of er iets is binnengekomen / aandacht nodig heeft ;)

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 05:20
FreshMaker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Ik had al rond gezocht of ik NA een positieve face-ID het swipe al kon overslaan, maar daar krijgt men dezelfde reactie
"kan niet, want dan zie je de notificaties niet in één oogopslag"
Het is (volgens sommige apple-roepers) niet klantvriendelijk om de mogelijkheid in te bouwen om te kiezen, ik wil gewoon zoals de 6S - ID confirmed -> homescreen ...
Niet FACE-ID -> swipe -> homescreen, ik zet de notificaties bij vrijwel alles gelijk uit, ik zie aan de badges wel of er iets is binnengekomen / aandacht nodig heeft ;)
Wat ik doe is: onderweg omhoog swipe -> face-id en dan gaat het scherm omhoog bij herkenning. Werkt voor mij het beste.

• FreshMaker
  • Niet online
Dat is nu juist niet mijn wens, ik wil de telefoon oppakken, kijken en gebruiken.
Net zoals de 6S, vinger op de sensor en gaan

Maar als je dat opzoekt zie je alleen maar reacties in de trent van 'dat is onhandig'
Meestal van lui die de wijsheid van Jobs geerfd denken te hebben :+

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
Je kunt het wel willen, maar het is niet mogelijk. Apple geeft je niet zo veel opties wat dat soort dingen betreft. Volgens mij is het al een hele doorbraak dat je in 11.3 een keuze krijgt of je een snelle uitvallende iPhone met half gare accu wil hebben of eentje die wat langer meegaat.

Persoonlijk vind ik het juist een toffe feature dat het werk zoals het nu werkt. Ik heb de iPhone op een Samsung draadloze snellader staan (onder een hoek rechtop), als ik een berichtje krijg hoef ik alleen maar te kijken en zie of het belangrijk genoeg is om met hand uit te steken om te gaan swipen. Maar goed ieder zijn wens.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Alekz87
  • Laatst online: 22:44
FreshMaker schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:16:
Dat is nu juist niet mijn wens, ik wil de telefoon oppakken, kijken en gebruiken.
Net zoals de 6S, vinger op de sensor en gaan

Maar als je dat opzoekt zie je alleen maar reacties in de trent van 'dat is onhandig'
Meestal van lui die de wijsheid van Jobs geerfd denken te hebben :+
Met jailbreaks is dit allemaal wel mogelijk. Zeer handige tweaks die automatisch na faceid unlocken, tenzij je notificaties hebt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Op zich, de swipe up om te unlocken, daar kan ik perfect mee leven, maar als de FaceID, om welke reden dan ook, niet werkt, dan zit je te staren op de cijfertjes om je code in te vullen en daar knelt het schoentje bij mij. Dat is echt belachelijk onhandig om dan de FaceID opnieuw te proberen...
Daar zou je de keuze moeten hebben om met 1 tik de FaceID opnieuw te proberen...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:51:
Op zich, de swipe up om te unlocken, daar kan ik perfect mee leven, maar als de FaceID, om welke reden dan ook, niet werkt, dan zit je te staren op de cijfertjes om je code in te vullen en daar knelt het schoentje bij mij. Dat is echt belachelijk onhandig om dan de FaceID opnieuw te proberen...
Daar zou je de keuze moeten hebben om met 1 tik de FaceID opnieuw te proberen...
Die is er hoor, telefoon even omhoog kantelen en dan terug op je gezicht richten en dan probeert hij het weer :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Eduardboon
Kijk eens naar deze screenshot.

https://www.dropbox.com/s...8%2010%2036%2001.png?dl=0

1 nachtje van de lader omdat ik nog 94 procent overhad. Een drop naar 84 procent (vrij netjes) maar in het menu staat ineens Siri op 27 procent en is gebruik met een dik uur gestegen. Het enige moment dat Siri gebruikt is is op de Apple watch om een timer aan te zetten. Verder staat hey Siri uit en staan ook alle zoekfuncties van Siri uit. Is dit gewoon normaal als je de telefoon niet veel gebruikt?

Heb eigenlijk weinig zin in weer uitzoeken waar Siri deze usage vandaan tovert.

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 13:25
Probleempje;

Mijn touchscreen reageert linksboven slecht in bepaalde apps ( WhatsApp, Marktplaats, contacten )
De bovenste rij apps op homescreen kan ik bijvoorbeeld ook niet verplaatsen, alleen selecteren om te verwijderen.
Nu weet ik niet zeker of dit van begin of aan is geweest (denk het niet overigens)

Ik heb hier niets over kunnen vinden...

Telefoon heeft geen schade en heeft ook niet gestuiterd.

Iemand anders bekend met dit probleem ?

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

vndk schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:10:
Probleempje;

Mijn touchscreen reageert linksboven slecht in bepaalde apps ( WhatsApp, Marktplaats, contacten )
De bovenste rij apps op homescreen kan ik bijvoorbeeld ook niet verplaatsen, alleen selecteren om te verwijderen.
Nu weet ik niet zeker of dit van begin of aan is geweest (denk het niet overigens)

Ik heb hier niets over kunnen vinden...

Telefoon heeft geen schade en heeft ook niet gestuiterd.

Iemand anders bekend met dit probleem ?
Hier ook, lijkt een software probleem. na een reboot is het weg en werkt alles weer naar behoren. probleem doet zich bij mij voor sinds laatste update.

<Zinloze tekst hier>

• dafmay
Ik heb dit probleem niet op mijn X. Ps ik draai 11.3 bèta 3 momenteel.

Edit @mods...kan de Quick reply bovenaan worden geplaatst...bij voorbaat dank.

[ Voor 36% gewijzigd door dafmay op 27-02-2018 13:08 ]

• Nick25
dafmay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:07:
Ik heb dit probleem niet op mijn X. Ps ik draai 11.3 bèta 3 momenteel.
Zelfde

[ Voor 17% gewijzigd door Nick25 op 27-02-2018 13:24 ]

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat ik slecht verstaanbaar ben, "alsof de telefoon in de telefoon aan de andere kant van de kamer ligt" is wat iedereen zegt.

Enig idee waar dit door kan komen? Heb de telefoon in Amerika gekocht zonder Apple Care (ook net buiten de tijd nu), kan ik gewoon naar een apple store/reseller hier voor?

Ook heb ik soms dat de screenshots wel worden gemaakt, maar ik krijg deze niet links onder in beeld te zien. Ook staat er dat de muziek die ik via Spotify afspelen altijd nog op 0 seconden zit.

Telefoon is net 2 maand oud en draait 11.2.5, nooit laten vallen o.i.d.

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

@Shankfull KPN toevallig ? zet dan 4G op. "alleen data" ipv " data en gesprekken"

<Zinloze tekst hier>

• Merlinni
GforceNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:32:
@Shankfull KPN toevallig ? zet dan 4G op. "alleen data" ipv " data en gesprekken"
Tele2, maar hij staat wel op "Data en gesprekken".

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Shankfull schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Tele2, maar hij staat wel op "Data en gesprekken".
Zet het eens uit en kijk of het dan over is. Bij mij werkte dit.

<Zinloze tekst hier>

• Eduardboon
Eduardboon schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:

1 nachtje van de lader omdat ik nog 94 procent overhad. Een drop naar 84 procent (vrij netjes) maar in het menu staat ineens Siri op 27 procent en is gebruik met een dik uur gestegen. Het enige moment dat Siri gebruikt is is op de Apple watch om een timer aan te zetten. Verder staat hey Siri uit en staan ook alle zoekfuncties van Siri uit. Is dit gewoon normaal als je de telefoon niet veel gebruikt?

Heeft iemand dit ook al meegemaakt?

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
Shankfull schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:29:
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat ik slecht verstaanbaar ben, "alsof de telefoon in de telefoon aan de andere kant van de kamer ligt" is wat iedereen zegt.

Enig idee waar dit door kan komen? Heb de telefoon in Amerika gekocht zonder Apple Care (ook net buiten de tijd nu), kan ik gewoon naar een apple store/reseller hier voor?

Ook heb ik soms dat de screenshots wel worden gemaakt, maar ik krijg deze niet links onder in beeld te zien. Ook staat er dat de muziek die ik via Spotify afspelen altijd nog op 0 seconden zit.

Telefoon is net 2 maand oud en draait 11.2.5, nooit laten vallen o.i.d.
Draai jij je telefoon tijdens het gesprek van je mond weg? (onbewust). Dan heb je kans dat het door Noise Cancelling je stem naar de achtergrond wordt gedrukt omdat een achterste microfoon je stem ook oppikt

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29

JB

Cédric roelt!

GforceNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:32:
Mis je dan geen telefoongesprekken meer? Dit fenomeen heb ik veel last van gehad in beginne van 4G

Mijn boefje is liev!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

JB schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Mis je dan geen telefoongesprekken meer? Dit fenomeen heb ik veel last van gehad in beginne van 4G
Dat was jaren terug, nu geen last van.

<Zinloze tekst hier>

Bellen via 4G is juist heerlijk en hogere kwaliteit. Oo Zou raar zijn als je t uit moet zetten.

@Eduardboon Spotlight en wat overige indexing valt volgens mij ook onder de noemer siri.
Als je een paar procent verliest in een paar uur tijd standby, dan is het normaal om wat processen te zien die je anders wellicht niet zou zien; maar dat zijn niet daadwerkelijk stroomslurpers. Zou me er dan ook niet te druk om maken als de drain verder normaal is voor een toestel in standby. :)

• Merlinni
winwiz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Draai jij je telefoon tijdens het gesprek van je mond weg? (onbewust). Dan heb je kans dat het door Noise Cancelling je stem naar de achtergrond wordt gedrukt omdat een achterste microfoon je stem ook oppikt
Nope, zelfs als ik hem letterlijk voor mij hou (op speaker stand) klink ik erg zacht. Ik heb het geprobeerd met alleen Data en toen was het beter, maar toen ik het weer probeerde met Data + Gesprekken was het ook gefixed.

Hopen dat het blijft werken in ieder geval, bedankt voor de tips iedereen!

• FreshMaker
  • Niet online
Eduardboon schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:

Hou er ook rekening mee dat dat percentage OOK weer een percentage is van het al verbruikte.

Wat is vreemder vind, is dat verwijderde apps nog steeds verbruiken.
( er is niets verwijderd door mij, na de laatste lading - nu 99% )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FDdHmyA.png

[ Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 28-02-2018 10:10 ]

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Jij hebt geen iPhone maar een iZaklamp :+

• Nick25
s0kkie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:22:
Jij hebt geen iPhone maar een iZaklamp :+
Is dat een aparte app Zaklamp? :?
Zit toch in dashboard van IOS...

[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 28-02-2018 11:38 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.