Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 11:40
Roos79 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:31:
[...]

Dan heb je toch veel ingeleverd op je 8 of zie ik dat verkeerd?
nee hoor die gaan nog geseald nu voor 650 weg en ik heb mijn 8 via mijn provider gekocht voor 720 dacht ik dus ja valt allemaal wel mee :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Nick25
545 via die site dus dan is 600 via die persoon waar ik het kan regelen heel fijn :)

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem niet hoor, zat gewoon even te kijken wat de waarde op dit moment was. Tussen de €850-700 euro op dit moment. Dat is best een snelle prijsdaling. Dus tegen de tijd dat er een nieuw exemplaar is zal zeker de €500 euro gehaald worden voor de 64gb versie. Iets om rekening mee te houden. Straks zal de aanwas nog groter zijn.
Als jij dat zegt...

Het is weer bijna September 2026 :)

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:30
Ik kan via marktplaats goedkoop een iPhone X kopen met een barst in de scherm.

Is het mogelijk dat ik nu nog een Applecare+ aanschaf en via de applecare + bijdrage het scherm laat vervangen bij Apple?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:55
Bobo221 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 17:31:

Is het mogelijk dat ik nu nog een Applecare+ aanschaf en via de applecare + bijdrage het scherm laat vervangen bij Apple?
Wat staat in de voorwaarden voor de aankoop van Applecare? Ik bedoel ik kan die voor je gaan zitten doorlezen, maar dat kun je zelf ook :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:31

Dat is alleen mogelijk als het toestel nog geen 60 dagen oud is. Daarna is het niet meer mogelijk om AppleCare+ aan te schaffen.
Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik zat net te kijken wat de waarde is van een 8 maar dat lukt niet op de apple website :P
Bij Amac stonden van het weekend ook al achter hun oren te krabben van eh geen idee 8)7
Bedoel je de inruilwaarde of...?
Want de aankoopwaarde en express waarde is €980 voor het 256GB model.

Ik denk dat het trouwens niet oneindig lang is dat de X modellen goedkoop op marktplaats staan.
Er was blijkbaar een of andere actie met Tele2 verlengingen waardoor je veel mensen die dingen redelijk goedkoop (eg: €1000 voor 256GB model) ziet dumpen en er waarschijnlijk nog steeds een slaatje uit slaan. ;)
Maar dat zal niet permanent zo zijn gok ik.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26

Nee dat kan niet want er is al schade voordat je het aanschaft (Apple care dus) en dan kan je het niet meer afsluiten.
Je moet namelijk verklaren dat het toestel nog heel is bij afsluiten en feitelijk pleeg je fraude als je daarop dus aangeeft dat het geen schade heeft ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Roos79 op 07-02-2018 19:34 ]

• Nick25
WhatsappHack schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:15:
[...]

Bedoel je de inruilwaarde of...?
Want de aankoopwaarde en express waarde is €980 voor het 256GB model.

Ik denk dat het trouwens niet oneindig lang is dat de X modellen goedkoop op marktplaats staan.
Er was blijkbaar een of andere actie met Tele2 verlengingen waardoor je veel mensen die dingen redelijk goedkoop (eg: €1000 voor 256GB model) ziet dumpen en er waarschijnlijk nog steeds een slaatje uit slaan. ;)
Maar dat zal niet permanent zo zijn gok ik.
Inruil ja 64 gb iphone 8 silver

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wie heeft er ook last van dat de X heel snel krast. Ik heb 2 diepe krassen het scherm die ook met je vinger voelt.

En heb echt heen gekke dingen gedaan. Draag hem ook alt zonder sleutels ik mijn broekzak

Lesdictische is mijn hash#

Verwijderd

xbeam schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:56:
Wie heeft er ook last van dat de X heel snel krast. Ik heb 2 diepe krassen het scherm die ook met je vinger voelt.

En heb echt heen gekke dingen gedaan. Draag hem ook alt zonder sleutels ik mijn broekzak
Hmm, ik gebruik hem zonder cover en zit ook in broek- of jaszak en ik heb nog geen enkele kras, zelfs geen piepkleine... Bizar dat jij dan twee diepe krassen al hebt. Geen metalen knoopje of weet-ik-veel-wat aan de binnenkant van je broekzak?

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Krijg het idee dat de X met verschillende soorten glas is geleverd, zie veel berichten van mensen met krassen en mensen die geen enkel krasje hebben.

Ik zelf heb geen krassen op de voorkant, wel op de achterkant, maar ik ga er niet lichtzinnig mee om, doe niet aan protectors of hoesjes etc.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Malt007 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:39:
Krijg het idee dat de X met verschillende soorten glas is geleverd, zie veel berichten van mensen met krassen en mensen die geen enkel krasje hebben.

Ik zelf heb geen krassen op de voorkant, wel op de achterkant, maar ik ga er niet lichtzinnig mee om, doe niet aan protectors of hoesjes etc.
Lijkt meer op verschil in de coating dan in het glas. Het glas krast echt niet zo vlot, maar de coating is bij de ene persoon zomaar vol mini-krasjes en bij de andere niet.

Overigens zijn die coating krasjes weg zodra je een screenprotector plakt, weekje laat zitten en er weer afhaalt is mijn ervaring met de X :)

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11 18:36
Vanaf dag 1 heb ik hem los in de broekzak en op het glas nog geen 1 kras (gelukkig).
De glimmende bovenkant wordt wel snel mat/bekrast door de wrijving in mijn zak. Dit is gelukkig snel weer te verhelpen.
Ik ben wel echt super voorzichtig met het neer leggen op tafel etc.

• xbeam
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Hmm, ik gebruik hem zonder cover en zit ook in broek- of jaszak en ik heb nog geen enkele kras, zelfs geen piepkleine... Bizar dat jij dan twee diepe krassen al hebt. Geen metalen knoopje of weet-ik-veel-wat aan de binnenkant van je broekzak?
Nee geen Harde voorwerpen hoogstens een plastic pen of paracetamol. ik gebruik hem het zelfde als mijn vorrige iPhone. Die heeft heb ik de afgelopen 3 jaar op de zelfde manier behandelt en daar zitten alleen wat kleine krasje op in iedergeval geen diepe die voelt.

Kleinen krasje vindt ook niet erg maar deze voel je en breekt het licht ook in een regenboog waardoor leters achter de kras lastiger leesbaar is.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 19:52
Het lijkt mij vrij eenvoudig...gewoon geen zaken in de zak waar je de telefoon ook stopt...beter nog, telefoon in een hoesje...dan krijg je dit soort vreemde dingen niet.

8)7

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:
Het lijkt mij vrij eenvoudig...gewoon geen zaken in de zak waar je de telefoon ook stopt...beter nog, telefoon in een hoesje...dan krijg je dit soort vreemde dingen niet.

8)7
Ik had vroeger ook een hoesje, maar zie je amper je iPhone en z'n gelikt design... Ik loop nu rond met m'n iPhone X zonder hoesje... #Hardcore #WildSide :-p

En als hij valt, tsja, life's a bitch.

• xbeam
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:

8)7
Hoesje tegen krassen😖
Vroeger zo veel telefoons verkocht en gebruikte voorbij zien komen. Telefoons met hoesje zijn juist het ergst kwa krassen. Ik heb veel telefoons gezien die gewoon een witte waas hadden van de krassen van het hoesje op het scherm en achterkant.

Verder vind ik maar dat is persoonlijk hoesje zonde. Je koopt een telefoon vanwege het model en met een hoesje maakt het niets welke telefoon je koopt. Maak dan alle telefoons het zelfde vierkant en zwart en doe er een hoesje om. Dat doe bij alle andere dingen die koopt toch ook niet.

Ik heb het idee dat het glas van de X minder hard is dan van mij vorrige 6 en dat hij veel sneller en meer krast. De discussie hoesje heeft hier niets mee te maken.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:58:
[...]
Ik had vroeger ook een hoesje, maar zie je amper je iPhone en z'n gelikt design... Ik loop nu rond met m'n iPhone X zonder hoesje... #Hardcore #WildSide :-p

En als hij valt, tsja, life's a bitch.
Uhm...nope. Geen case...een hoesje voor onderweg ter bescherming van de telefoon.

Bij mij komt er ook Never nooit niet een case omheen...naked is the only way baby!

>:)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
He he...eindelijk, de meest onbetrouwbare krant van Nederland heeft eindelijk hun App klaar voor de iPhone X

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:47:
He he...eindelijk, de meest onbetrouwbare krant van Nederland heeft eindelijk hun App klaar voor de iPhone X
Kan zijn dat het een bewuste keuze is maar vind opzet/design van deze app toch wel beduidend minder dan de rest..weinig logische structuur en onoverzichtelijk

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

xbeam schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:26:
[...]

Hoesje tegen krassen😖
Vroeger zo veel telefoons verkocht en gebruikte voorbij zien komen. Telefoons met hoesje zijn juist het ergst kwa krassen. Ik heb veel telefoons gezien die gewoon een witte waas hadden van de krassen van het hoesje op het scherm en achterkant.

Verder vind ik maar dat is persoonlijk hoesje zonde. Je koopt een telefoon vanwege het model en met een hoesje maakt het niets welke telefoon je koopt. Maak dan alle telefoons het zelfde vierkant en zwart en doe er een hoesje om. Dat doe bij alle andere dingen die koopt toch ook niet.

Ik heb het idee dat het glas van de X minder hard is dan van mij vorrige 6 en dat hij veel sneller en meer krast. De discussie hoesje heeft hier niets mee te maken.
Ieder z'n ding, ik zie dit toch echt anders (tegenovergesteld).
Mijn iPhone 6 zat ruim drie jaren in een Apple leather case en is nog als nieuw. Een goed hoesje van 50-60 Euro doet echt wonderen. M'n iPhone 6 is zeker 5-7 keer op de grond gevallen met zeker 2-3 gevallen die met schade hadden kunnen aflopen - scherm plat op de stoep, tegelvloer thuis, etc.
Ik koop een telefoon ook deels voor de looks; zeker! Maar alle telefoons zien er ook zonder hoesje nagenoeg hetzelfde uit, zeker aan de voorkant. Mijn advies zal altijd de voorkeur geven aan een hoesje; grip en bescherming verkies ik boven het design van een telefoon. Helemaal met de reparatieprijzen van de X, die zijn simpelweg krankzinnig. Uiteraard is er Apple Care maar ik vind een goed hoesje zeker wel wat toevoegen.
Ook andere dingen die je koopt bescherm je, bijvoorbeeld jouw auto. Rij jij maar eens zonder beschermfolie in een 911 Turbo; je hele zijkant - onder, bij de turbo-inlaat - gaat dan naar de gallemiezen; daar zit af-fabriek al beschermfolie(hier zie je het zitten). Dit is dan één voorbeeld maar zo zijn er echt wel meer, dit schiet mij dan even snel te binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 08-02-2018 18:22 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Geert1976 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:47:
Het AD heeft een nieuwe app? Oo
Waar dan?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
WhatsappHack schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]

Het AD heeft een nieuwe app? Oo
Waar dan?
:+

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 15:09
Door @Evernote mag ik mij sinds gisterenavond trotse x eigenaar noemen heb hem toch maar gehaald 😁

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:25
runner83 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:57:
Door @Evernote mag ik mij sinds gisterenavond trotse x eigenaar noemen heb hem toch maar gehaald 😁
Haha uiteindeljk had je hem wel gehaald daar ben ik van overtuigd! Maar ik zal niet ontkennen dat ik je een zetje heb gegeven. :+

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:15
Ik ben momenteel in de VS, en overweeg om de X te kopen.
Is er enog risico op incompabiliteit met netwerk?

Ik heb ooit een 5 gekocht van een collega, en die geraakte niet op 4G.
3G en al de rest werkte wel perfect.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Tommie12 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:53:

Volgens mij niet, https://9to5mac.com/2017/...x-carrier-compatibilitiy/

De 5 had sowieso een beperkte 4g ondersteuning. Ik meende alleen bij t-mobile en bij een enkele provider in de grote steden (in Nederland bedoel ik dan :)

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 10:53
runner83 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:57:
Hier ook een X sinds gisteren. Ik kom van een 7 plus. Heerlijk scherm en veel beter formaat dan de plus.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Roos79
Tommie12 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:53:

Als je op de Apple site kijkt heb je twee verschillende modellen dus ik denk dat je moet kijken welke er in Nederland worden gebruikt/verkocht.
Anders heb je misschien wel een probleem in Nederland straks?

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Roos79 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:26:
[...]

Als je op de Apple site kijkt heb je twee verschillende modellen dus ik denk dat je moet kijken welke er in Nederland worden gebruikt/verkocht.
Anders heb je misschien wel een probleem in Nederland straks?
Dat gaat volgens mij over model A 1865 die beschikt ook over cdma ondersteuning voor Verizon en sprint, model A 1901 wordt hier in Europa verkocht en ondersteunt dat niet.

Verwijderd

Er is een speciale topic die over iPhones importeren gaat. Scroll even helemaal onderaan deze pagina en je ziet'm staan ;-)

Ik ben echt enorm tevreden van de X, prachtig toestel... Maar heb'm wel met korting gekocht, want de volle prijs is hij echt niet waard. Geen enkele telefoon kan dat volgens mij zijn...

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 06:44
Ik heb sinds de X problemen met mijn ABN app, ik voer mijn code in en dan klapt die der uit, meer mensen problemen mee?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Jaymone
jordyyyys schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:58:
Ik heb sinds de X problemen met mijn ABN app, ik voer mijn code in en dan klapt die der uit, meer mensen problemen mee?
App verwijderen en opnieuw installeren. Nu nog FaceID

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 06:44
Jaymone schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:34:
[...]

App verwijderen en opnieuw installeren. Nu nog FaceID
Ga ik doen, ben ik dan niet de koppeling aan mijn bank account kwijt?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Nick25
jordyyyys schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Als je inlog code weet kom je gelijk al heel eind :)

• Jaymone
jordyyyys schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Die ben je kwijt maar kan je opnieuw instellen.

• Nick25
Jaymone schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:39:
[...]

Die ben je kwijt maar kan je opnieuw instellen.
Jup met die code :)

Verwijderd

Of je gaat naar de ING :)

• Nick25
:? dus omdat de app niet werkt moet je dan naar een andere bank?? 8)7

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:39
Ik heb sinds een week ook een Iphone X en ik moet zeggen dat deze me na lang twijfelen tussen een Iphone 8 plus en deze uitstekend bevalt!

Nu even een vraag over het opladen, hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie een draadloze lader? en zo ja welke is een aanrader? Ik vind het een mooie oplossing al vraag ik me om eerlijk te zijn wel af of ik het echt nodig heb....

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• Jaymone
martin484 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:16:
Ik heb sinds een week ook een Iphone X en ik moet zeggen dat deze me na lang twijfelen tussen een Iphone 8 plus en deze uitstekend bevalt!

Nu even een vraag over het opladen, hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie een draadloze lader? en zo ja welke is een aanrader? Ik vind het een mooie oplossing al vraag ik me om eerlijk te zijn wel af of ik het echt nodig heb....
Hier kan je veel over draadloze laders vinden

[iPhone X] Cases en andere accessoires

• Nick25
Gewoon ankertje aanraden joh :P

https://www.amazon.de/Ank...5&keywords=anker+wireless :+

[ Voor 26% gewijzigd door Nick25 op 09-02-2018 15:29 ]

• martin484
Thanks!

• martin484
Leuke oplader, niet duur :-)

• Nick25
martin484 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:29:
[...]

heb ze zelf ook en meerdere hier :)

Fijn trouwens dat de X een knop op t lockscreen heeft staan om je zaklamp aan/uit te toggelen. Op de 8 en lager ging dat niet zonder te unlocken als je control center had uitgeschakeld als t toestel vergendeld is.

Ben tot dusver erg blij met t toestel en vind t wel een upgrade tov de 8.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
martin484 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Pak dan gelijk de fast charging (10W) versie:

https://www.amazon.de/Ank...ahtlose-Induktive-Ladegerät/dp/B01KJL4XNY/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1518288928&sr=1-1&keywords=anker+wireless+charger

:)

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 22:36

royhoi

-

Is het normaal dat de X bij -10c niet meer goed werkt?

[ Voor 16% gewijzigd door royhoi op 10-02-2018 20:04 ]

K

Jaguar645 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:56:
[...]

https://www.amazon.de/Ank...ahtlose-Induktive-Ladegerät/dp/B01KJL4XNY/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1518288928&sr=1-1&keywords=anker+wireless+charger

Die laad de iPhone 8/X niet snel op toch? Alleen Android apparaten (die dat ondersteunen)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:14

swv

Wat ik irritant vind van die draadloze Anker lader (of van de iPhone X, het is maar hoe je het bekijkt) is dat de iPhone begint te glijden en er van verloop van tijd scheef op zit. En dat betekent weer dat laden minder efficient gaat. Zal met een stroever hoesje geen probleem zijn maar ik gebruik de X naakt.

Gelukkig heb ik nog een S7 van t werk die er dankbaar gebruik van maakt en welke het snelladen wel ondersteunt.

Ook heb ik zat laders hier, van 12w naar zelfs de 29w en 61w usb-c laders van Apple zelf die ik uiteindelijk gebruik voor de X. Gaat het laden nog sneller ook. Ouderwets bedraad maar toch o zo vertrouwd 8)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ben erg nieuwsgierig hoe dat snelladen de accukwaliteit gaat beïnvloeden over, pak hem beet, 12-18 maanden. Ik hang hem altijd aan een kabeltje met de standaard 5W Apple lader, over een jaar maar eens vergelijken met een snellader.

• Eduardboon
Grin schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:14:
Ben erg nieuwsgierig hoe dat snelladen de accukwaliteit gaat beïnvloeden over, pak hem beet, 12-18 maanden. Ik hang hem altijd aan een kabeltje met de standaard 5W Apple lader, over een jaar maar eens vergelijken met een snellader.
Heb hier de Anker snellader aan een iPad blokje hangen, geloof niet dat 5W of 7W echt veel uit gaat maken.
Het echte snelladen via de USB-C lader wel denk ik, dan wordt de batterij goed heet.

Maar; ik zit binnen 20 dagen ook al op 20 cycles omdat ik best veel spelletjes speel die het toestel ook opwarmen. Denk dat ik over een jaar wel aan een nieuwe batterij toe ben met dit soort gebruik.
swv schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:09:
Wat ik irritant vind van die draadloze Anker lader (of van de iPhone X, het is maar hoe je het bekijkt) is dat de iPhone begint te glijden en er van verloop van tijd scheef op zit. En dat betekent weer dat laden minder efficient gaat. Zal met een stroever hoesje geen probleem zijn maar ik gebruik de X naakt.

Gelukkig heb ik nog een S7 van t werk die er dankbaar gebruik van maakt en welke het snelladen wel ondersteunt.

Ook heb ik zat laders hier, van 12w naar zelfs de 29w en 61w usb-c laders van Apple zelf die ik uiteindelijk gebruik voor de X. Gaat het laden nog sneller ook. Ouderwets bedraad maar toch o zo vertrouwd 8)
Precies om deze reden gebruik ik ook geen draadloze lader meer :)

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Donstil schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:48:
[...]

Precies om deze reden gebruik ik ook geen draadloze lader meer :)
Ik heb gewoon een staande draadloze lader. Geen issues met FaceID en nu dus ook niet met het eraf glijden (wellicht komt dat door de meldingen die je krijgt icm trilling).

Deze heb ik en ooit gekocht voor een S7 Edge. https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Sinds gisteren ook een nieuwe iPhone X. Ben nu op zoek naar een draadloze lader. Zie hier het merk anker veel voorkomen, is dat echt beter dan bijvoorbeeld een oplader van de Ikea? Trouwens vrouw heeft een iPhone 8 plus. Misschien een multi lader of toch liever 2 aparte?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:58
Ik heb die van de Ikea, glijdt niet eraf, geen irritant licht. En als ik wakker word helemaal vol. En dat netjes weggewerkt in mijn nachtkastje voor nog geen 20 euro.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
royhoi schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:03:
Ik las maanden terug dat bij 'extreem' koude en warme temperaturen dit probleem zou kunnen ontstaan.

• Roos79
Is dat niet bij elk mobiel toestel zo?
Dat ze onder de 0 graden het minder leuk vinden en moeilijker reageren?

• royhoi

royhoi

-

Roos79 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Is dat niet bij elk mobiel toestel zo?
Dat ze onder de 0 graden het minder leuk vinden en moeilijker reageren?
Geen idee maar als de huawei van mijn nieuwe Finse vriend hier gewoon werkt vindt ik dat gewoon raar 😝

K

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nope, werkt hier prima met -15C en lager.

• royhoi

royhoi

-

Propane schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:53:
[...]
Nope, werkt hier prima met -15C en lager.
Mmm oké vreemd. Had hem wel in Mn borst zak zitten op de sneeuwscooter mischien was dat nog wel een stuk kouder dan. Maar doe het niet elke dag dus een probleem is het voor mij verder helemaal niet 😆

K

Ja dat zou wel kunnen. Elektronica is gevoelig voor dat soort temperaturen.

Apple meld dit trouwens:
Omgevings­vereisten

Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C
Temperatuur bij opslag: ‑20 tot 45 °C
Relatieve luchtvochtigheid: 5-95%, niet-condenserend
Hoogte bij gebruik: getest tot 3000 meter
Echter zitten er altijd zulke grote marges aan dit soort waardes dat je nooit echt serieuze problemen zult krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 11-02-2018 22:28 ]

• Eduardboon
Laatste paar dagen kreeg ik erg droge ogen en hoofdpijn van het scherm. Dacht dat het aan de PWM lag, maar heb nooit problemen gehad met CRTs en mijn goedkope TV gebruikt ook PWM, zelden last van.

Na wat uitproberen bleek dat night shift de boosdoener was. Als true tone en night shift beide aanstaan voel ik dat meteen achter mijn ogen. Night shift uit en alles is ok.

Kan het niet verklaren, maar night shift is hier dus verleden tijd

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:44
Fijn toestel maar de GPS werkt niet helemaal lekker. Plaatst me vaak 1/2 straten verderop en ook na een minuut stilstaan corrigeert dat niet. Kan hier geen issues vinden maar op "iphone x GPS drift" een aantal hits. Zou met iOS 11.2 al verbeterd moeten zijn maar op 11.2.5 hier nog steeds een issue.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

carpebios schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:01:
Ik heb die van de Ikea, glijdt niet eraf, geen irritant licht. En als ik wakker word helemaal vol. En dat netjes weggewerkt in mijn nachtkastje voor nog geen 20 euro.
Bij mij is dat wel een grote glijboel. Maar mijn iPhone X glijdt sowieso echt overal vanaf!
Wordt ik 's ochtends niet wakker (want telefoon leeg) of half opgeladen. Ik vind het lichtje wel irritant. Maar het voordeel is wel dat je hem best mooi weg kunt werken.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:51

RnB

jaspov schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:04:
Fijn toestel maar de GPS werkt niet helemaal lekker. Plaatst me vaak 1/2 straten verderop en ook na een minuut stilstaan corrigeert dat niet. Kan hier geen issues vinden maar op "iphone x GPS drift" een aantal hits. Zou met iOS 11.2 al verbeterd moeten zijn maar op 11.2.5 hier nog steeds een issue.
Ha dit is me ook een paar keer opgevallen.
Het gekke is dat het wel uitstekend heeft gewerkt.
Het enige verschil wat ik me kan bedenken, is de kou die toen speelde. Toen de koude dagen voorbij waren, heb ik het ook niet meer meegemaakt.
Jaguar645 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Dieheppikook, maar ik heb hem tot dusver niet zo ver gekregen om ook daadwerkelijk met Fast Charge te werken. :P Misschien dat de iPad-lader niet voldoende spanning levert.

• Jaguar645
WhatsappHack schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:48:
[...]

Dieheppikook, maar ik heb hem tot dusver niet zo ver gekregen om ook daadwerkelijk met Fast Charge te werken. :P Misschien dat de iPad-lader niet voldoende spanning levert.
ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet of hij wel fast charging doet ook :P

Hij gaat erop als ik ga slapen en als ik wakker wordt zit hij vol.... Eens even testen straks! want die 5 poort Anker USB charger erachter zou voldoende power moeten leveren ;)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:57
iAmRenzo schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Bij mij is dat wel een grote glijboel. Maar mijn iPhone X glijdt sowieso echt overal vanaf!
Wordt ik 's ochtends niet wakker (want telefoon leeg) of half opgeladen. Ik vind het lichtje wel irritant. Maar het voordeel is wel dat je hem best mooi weg kunt werken.
Dat glijden is heel herkenbaar. Ik heb het verholpen met een DBrand cover. (Soort sticker op achterkant). Heb het er nu een paar maanden op zitten en ben er erg blij mee. Het ziet er nog steeds als nieuw uit.
https://dbrand.com/shop/iphone-x-skins

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Dennisdn schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:50:
Dat glijden is heel herkenbaar. Ik heb het verholpen met een DBrand cover. (Soort sticker op achterkant). Heb het er nu een paar maanden op zitten en ben er erg blij mee. Het ziet er nog steeds als nieuw uit.
https://dbrand.com/shop/iphone-x-skins
Zijn dat mooie stikkers ja? Een vriend zei dat het 't net niet was.
Ik heb er nu een hoesje om, voor de krassen, maar dat vind ik toch wel zonde.
Krijg je die stikkers er weer netjes en mooi af?
Ik vond m’n X nog steeds snel leeglopen, gaat veel minder lang mee dan m’n 8. Eind van de dag dikwijls leeg en moet opletten wat ik doe. Was bij de 8 niet het geval, vaak verre van zelfs.

Nu viel me op dat “Gebruik” en “Standby” in Batterij dezelfde waarde hadden. Ik zou m’n telefoon gister 16 uur lang constant gebruikt hebben - maar kon niet inzien waarom/welke app of taak daar verantwoordelijk voor zou zijn.

Na een uit/aan toggle van locatieservices en automatische schermhelderheid, zie ik dat vandaag de waardes nu sterk van elkaar beginnen af te wijken zoals de bedoeling is.

Ik hoop dat m’n accu nu dus ook langer meegaat, ben benieuwd! :)

P.S. @moderators:
Mag misschien de quick-reply weer aan hier? :)

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 13-02-2018 16:12 ]

• Jaguar645
Kennelijk doet de Anker 10W versie alleen fast charge als je hem op een QuickCharge adapter aansluit. Dacht dat ik er ergens 1 had liggen maar kan het niet zo snel vinden.....
Jaguar645 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:31:
Kennelijk doet de Anker 10W versie alleen fast charge als je hem op een QuickCharge adapter aansluit. Dacht dat ik er ergens 1 had liggen maar kan het niet zo snel vinden.....
Maar waar moet een adapter dan aan voldoen om fastcharge te activeren? De 10W adapter van iPad is kennelijk niet genoeg (noot: Qi-fastcharge doet 7.5W).

Hoevee watt/amps moet je lader dan leveren? :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

WhatsappHack schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:10:
[...]
Nu viel me op dat “Gebruik” en “Standby” in Batterij dezelfde waarde hadden. Ik zou m’n telefoon gister 16 uur lang constant gebruikt hebben - maar kon niet inzien waarom/welke app of taak daar verantwoordelijk voor zou zijn.

Na een uit/aan toggle van locatieservices en automatische schermhelderheid, zie ik dat vandaag de waardes nu sterk van elkaar beginnen af te wijken zoals de bedoeling is.

Ik hoop dat m’n accu nu dus ook langer meegaat, ben benieuwd! :)
[...]
Zodra je last hebt van een extreem snel lege accu, dan direct even die twee tijden met elkaar vergelijken, zodra die hetzelfde zijn dan weet je wat je moet doen (veelvuldig in dit topic voorbij gekomen). Deze bug is dus ook in 11.2.5 nog niet opgelost... :N

• Jaguar645
WhatsappHack schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:42:
[...]

Maar waar moet een adapter dan aan voldoen om fastcharge te activeren? De 10W adapter van iPad is kennelijk niet genoeg (noot: Qi-fastcharge doet 7.5W).

Hoevee watt/amps moet je lader dan leveren? :P
Van de Anker website:
Note:
For 10W Fast Charge Mode, a Quick Charge adapter must be used for the power input.
En dat zijn dus chargers met het volgende logo erop:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41zsPPfW45L.jpg

Die heb ik dus niet in huis :P

Nouja als ik lig te knorren heeft hij tijd zat om te laden en anders kan hij wel op de normale kabel op het werk oid :)

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jaguar645 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:23:
[...]

Nouja als ik lig te knorren heeft hij tijd zat om te laden en anders kan hij wel op de normale kabel op het werk oid :)
Ja ik maak me daar ook niet druk over hoor hoe hard hij laadt. Snachts is er tijd zat om op te laden en overdag doe ik er ruimschoots mee. Heb vaak als ik naar bed toe ga nog rond de 40-50% over. En dan gebruik ik hem normaal (geen facebook en WA of twitter erop).
@Jaguar645
Volgens Anker moet de iPad-lader ook werken blijkbaar. Zolang de output maar 5V/2A is moet t kunnen. Maar toch t verzoek t met een andere te proberen en de case te verwijderen. :P
Had t al geprobeerd met de 8, die deed zonder case met 3.8 a 4W laden ofzo, niet met 7.5. Zal eens kijken met andere adapter :P

M’n accuduur lijkt inderdaad wel verbeterd sinds de autohelderheid reset trouwens! Even slag om de arm omdat 1 dag helemaal niets zegt, maar hij staat nu op 15 uur van lader waarvan 6 uur het toestel in gebruik is geweest. (Daadwerkelijk scherm aan/in gebruik) Heeft nu nog 42% acculading over.
Gister en de dagen ervoor was ie dus na zo’n 16 uur “in gebruik” op zo’n 15% over, soortgelijk gebruik gedurende de dag. Dan is dit toch een heel stuk beter. :P

Als ie dit volhoudt zal hij weer bijna altijd netjes de hele dag meegaan zonder te laden, zelfs op dagen waarbij ik meer van hem vraag.
Leipe bug hoor...

Die iPhone X laat trouwens vooral in de Watch-app zien dat we echt een algemeen dark theme moeten hebben :P Dat slim kleuren omkeren gaat nergens over.
Animoji’s eens getest, die dingen krijgen zwaar parkinson als je een bril op hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door WhatsappHack op 14-02-2018 06:17 ]

• Dennisdn
WhatsappHack schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 05:52:
@Jaguar645
Volgens Anker moet de iPad-lader ook werken blijkbaar. Zolang de output maar 5V/2A is moet t kunnen. Maar toch t verzoek t met een andere te proberen en de case te verwijderen. :P
Had t al geprobeerd met de 8, die deed zonder case met 3.8 a 4W laden ofzo, niet met 7.5. Zal eens kijken met andere adapter :P

M’n accuduur lijkt inderdaad wel verbeterd sinds de autohelderheid reset trouwens! Even slag om de arm omdat 1 dag helemaal niets zegt, maar hij staat nu op 15 uur van lader waarvan 6 uur het toestel in gebruik is geweest. (Daadwerkelijk scherm aan/in gebruik) Heeft nu nog 42% acculading over.
Gister en de dagen ervoor was ie dus na zo’n 16 uur “in gebruik” op zo’n 15% over, soortgelijk gebruik gedurende de dag. Dan is dit toch een heel stuk beter. :P

Als ie dit volhoudt zal hij weer bijna altijd netjes de hele dag meegaan zonder te laden, zelfs op dagen waarbij ik meer van hem vraag.
Leipe bug hoor...

Die iPhone X laat trouwens vooral in de Watch-app zien dat we echt een algemeen dark theme moeten hebben :P Dat slim kleuren omkeren gaat nergens over.
Animoji’s eens getest, die dingen krijgen zwaar parkinson als je een bril op hebt.
Ik gebruik al vele iphone-generaties vooral een iPad-lader, maar merk met de X geen enkel verschil dat het sneller gaat als met vorige generaties.
Dennisdn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 06:59:
[...]

Ik gebruik al vele iphone-generaties vooral een iPad-lader, maar merk met de X geen enkel verschil dat het sneller gaat als met vorige generaties.
Dat klopt, daar heb je een 29W of hoger lader voor nodig. ;) Dan gaat het veeeeel sneller.
We hadden t nu over verschillende adapters om je Qi-lader mee van stroom te voorzien zodat je met 7.5W ipv 5W draadloos oplaadt.

• Dennisdn
WhatsappHack schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:06:
[...]

Dat klopt, daar heb je een 29W of hoger lader voor nodig. ;) Dan gaat het veeeeel sneller.
We hadden t nu over verschillende adapters om je Qi-lader mee van stroom te voorzien zodat je met 7.5W ipv 5W draadloos oplaadt.
Maar een iPad-lader als input gaat daar dus geen verschil in maken.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Dennisdn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:20:
[...]

* Grin moet beter lezen....

[ Voor 36% gewijzigd door Grin op 14-02-2018 09:35 ]

• dafmay
Wellicht interessant voor diegenen bezig met draadloze lader en/of bedraad fast charging. Ik heb eens een vergelijkend waren onderzoekje gedaan...zie hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LGsVpX0SsFxHsitDDTTmFLda/thumb.jpg

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
De X een week in noord-Finland gebruikt in temperaturen tot -30c, totaal probleemloos.
Waar mn DSLR (met name batterij) en de iPhone SE van mn vriendin het allang hadden opgegeven en bevroren was, gaf de iPhone X geen krimp.
Uiteraard tijdens verplaatsingen wel in een jaszak gehouden, maar hierdoor ook steeds sterke temperatuur-schommelingen gehad.
Echt een genot om bij je te hebben, zeker dankzij de geweldige foto's.

Telefoon werd 1x wat traag, toen ie van -30c in 1x naar +25c ging, maar dat was na een minuutje weer weg.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Dennisdn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:20:
[...]

Hoe kom je daarbij?
Dat is dus wel de bedoeling.

De normale lader geeft 5W. Dan werkt enkel normaal laden. Met een 10W voeding (iPad-lader) kan de Qi snelheid omhoog van 5W naar 7.5W en zou het toestel dus sneller laden via Qi dan met een normaal 5W pad of een 5W gevoede pad.

• Dennisdn
WhatsappHack schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Hoe kom je daarbij?
Dat is dus wel de bedoeling.

De normale lader geeft 5W. Dan werkt enkel normaal laden. Met een 10W voeding (iPad-lader) kan de Qi snelheid omhoog van 5W naar 7.5W en zou het toestel dus sneller laden via Qi dan met een normaal 5W pad of een 5W gevoede pad.
Dan zal het aan mijn cheap-ass Aliexpress Qi-snelladers liggen. Ik merk geen verschil tussen een iPad- of iPhone-adapter.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 14-02-2018 16:44 ]

Dennisdn schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Dan zal het aan mijn cheap-ass Aliexpress Qi-snelladers liggen. Ik merk geen verschil tussen een iPad- of iPhone-adapter.
De Qi-lader zelf moet natuurlijk ook meer dan 5W kunnen leveren ja :P

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
Iemand ervaring met een (goedkoop, ali?) cardboard voor de x? Heb vandeweek weer op de s8 een leuk filmpje gezien, maar dat moet met de x toch ook zeker moeten lukken? Zie in de app store ook een paar apps waarmee het kan. Nu dus alleen nog de hardware

• Eduardboon
koendio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:47:
Iemand ervaring met een (goedkoop, ali?) cardboard voor de x? Heb vandeweek weer op de s8 een leuk filmpje gezien, maar dat moet met de x toch ook zeker moeten lukken? Zie in de app store ook een paar apps waarmee het kan. Nu dus alleen nog de hardware
Tot je youtube gebruikt in cardboard mode, waar alle witte interface elementen continue op je scherm blijven staan :(
WhatsappHack schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:06:
[...]
Nou dat “veeeeel” sneller kan je vervangen voor “iets” sneller. Er zijn bij release diverse testen geweest (ook van gebruikers hier) en iPad of MacBookPro lader scheelde amper.

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
Eduardboon schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Tot je youtube gebruikt in cardboard mode, waar alle witte interface elementen continue op je scherm blijven staan :(
ingebrand?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Misschien een domme vraag, maar kan de X bij draadloos laden ook een dataconnectie opzetten?
Dus bijvoorbeeld ik heb een Qi lader aangesloten op mijn pc, leg de iPhone erop, zal deze ook willen connecten met de workstation?

In mijn geval vraag ik het af voor mijn auto, die heeft zo'n oplaadbak erin zitten. Android maakt dan wel een dataconnectie als ik hem daarin gooi :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:27
Als je dat instelt, waarom niet. Als hij thuis op de draadloze lader ligt heeft hij nog steeds contact met Wifi en als ik mijn Airpods insteek werken die ook via BT

Als je auto een BT verbinding heeft zal hij daar gewoon verbinding mee maken als je instapt. Leg je hem op de lader gaat hij gewoon laden.

Omdat NFC nog niet ondersteunt wordt voor externe zaken, zul je de verbinding dus eenmalig moeten instellen.

[ Voor 11% gewijzigd door winwiz op 15-02-2018 15:35 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

winwiz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:34:
[...]

Als je dat instelt, waarom niet. Als hij thuis op de draadloze lader ligt heeft hij nog steeds contact met Wifi en als ik mijn Airpods insteek werken die ook via BT

Als je auto een BT verbinding heeft zal hij daar gewoon verbinding mee maken als je instapt. Leg je hem op de lader gaat hij gewoon laden.
Ja, ik bedoel eigenlijk geen Bluetooth maar echt de dataconnectie die normaliter via de kabel tot stand komt om bijvoorbeeld zaken in iTunes aan te passen (en in dit geval Carplay te kunnen gebruiken).
De telefoon is wel aangesloten op het wifi-netwerk/router in mijn auto. Het zou er binnenkort aan moeten komen:
https://www.macrumors.com/roundup/carplay/#wireless_carplay

Vandaar dat ik benieuwd was of het al hetzelfde werkt alsof je de kabel aansluit in de USB i.p.v. een draadloze variant gebruikt :).

• winwiz
Kecin schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Ja, ik bedoel eigenlijk geen Bluetooth maar echt de dataconnectie die normaliter via de kabel tot stand komt om bijvoorbeeld zaken in iTunes aan te passen (en in dit geval Carplay te kunnen gebruiken).
De telefoon is wel aangesloten op het wifi-netwerk/router in mijn auto. Het zou er binnenkort aan moeten komen:
https://www.macrumors.com/roundup/carplay/#wireless_carplay

Vandaar dat ik benieuwd was of het al hetzelfde werkt alsof je de kabel aansluit in de USB i.p.v. een draadloze variant gebruikt :).
Hangt dus af van de fabrikant... zoals in het artikel staat: BMW is the first car manufacturer to implement wireless CarPlay support, and Volkswagen is also working on wireless CarPlay solutions.

Het wordt ondersteunt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

winwiz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:39:
[...]

Hangt dus af van de fabrikant... zoals in het artikel staat: BMW is the first car manufacturer to implement wireless CarPlay support, and Volkswagen is also working on wireless CarPlay solutions.

Het wordt ondersteunt.
Yes, maar daarom is mijn vraag; voordat dus de wifi optie komt, is het al mogelijk om via een Qi punt een dataconnectie op te zetten?
Dus stel, ik heb een iPhone X, ik heb een draadloze lader. Ik plug de lader in mijn pc/mac, leg de iPhone op de lader, komt er dan een verbinding tot stand met de pc/mac of zal de iPhone alleen stroom ontvangen? :)

• winwiz
Voor zover ik weet is het alleen laden, geen data. Daar lijkt me het protocol ook helemaal niet voor geschikt, of als het wel zou werken, een veel te kleine bandbreedte gezien het spectrum wat gebruikt wordt. Ik denk dat op de achtergrond toch een wifi of BT verbinding wordt opgezet als zoiets zou werken.

• winwiz
Wat ik zit te bedenken is dat zo'n dataverbinding met Android makkelijk te maken is m.b.v. NFC. Zodra je het toestel op de lader legt kan NFC zorgen voor de pairing via BT of uitwisselen van WiFi login. Het lijkt dus alsof de lader de dataverbinding heeft maar is dus niet zo.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

winwiz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:48:
Wat ik zit te bedenken is dat zo'n dataverbinding met Android makkelijk te maken is m.b.v. NFC. Zodra je het toestel op de lader legt kan NFC zorgen voor de pairing via BT of uitwisselen van WiFi login. Het lijkt dus alsof de lader de dataverbinding heeft maar is dus niet zo.
Dat zou heel goed kunnen, de bak is inderdaad voorzien van een NFC chip :).

Donstil schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Nou dat “veeeeel” sneller kan je vervangen voor “iets” sneller. Er zijn bij release diverse testen geweest (ook van gebruikers hier) en iPad of MacBookPro lader scheelde amper.
iPad lader is maar 10W he.
De MBP lader maakt wel degelijk flink verschil, maar niet bij release nee. Fastcharge is later ingeschakeld. Als ik hem aan de MBP lader hang dan laadt ie bijna dubbel zo snel op dan de normale lader, dat is echt een fikse vooruitgang. :)

Pagina: 1 ... 48 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.