Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Geert1976 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:31:
nou, wil je een Express Replacement, dan houden ze wel of €1159 of €1329 als reservering op je CC totdat Apple je defecte iPhone retour ontvangen heeft.
Apple zal nooit zo maar ff een iPhone sturen

Wel een ''klein dingetje'' om rekening mee te houden...Je zal maar net op het punt staan je zomervakantie te boeken ivm de vroegboekkortingen :+
Ja uiteraard maar dat vertellen ze er keurig bij en je betaald via een e-mail link waar dat ook nog eens vermeld wordt.

Als je daarna alsnog zonder te weten een vakantie boekt en de betaling niet door kunt voeren dan ben je gewoon een niet oplettende pannenkoek :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Tja ik ga gewoon naar de store als ik wat moet met AppleCare. Ik heb een limiet van 1000 euro op de creditcard staan ter beveiliging. Dus 1330 gaat niet lukken.

Zoals in het andere topic genoemd zit ik toch weer aan de protector. Komende week werk in een zandrijke omgeving dus toch maar even plakken. Helaas was er iets mis met het apparaat ofzo, alle protectors werden te ver naar rechts geplakt waardoor je die “pixel” regenboog aan 1 rand zier en vooral linksonder in de hoek. Echt heel irritant. Gelukkig maar voor een weekje, maar had ik het eerder geweten dan had ik de oude laten zitten, die zat perfect zover een protector goed kan zitten.

Wel is de kras niet meer te vinden sinds deze protector erop zit. Coating is weer mooi bijgevuld dus. Heb nog overwogen ergens anders een protector te laten zetten omdat die rand me best wel stoort, maar steden afreizen is het me ook weer niet waard voor dat weekje

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:48
Eduardboon schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:51:
Tja ik ga gewoon naar de store als ik wat moet met AppleCare. Ik heb een limiet van 1000 euro op de creditcard staan ter beveiliging. Dus 1330 gaat niet lukken.

Zoals in het andere topic genoemd zit ik toch weer aan de protector. Komende week werk in een zandrijke omgeving dus toch maar even plakken. Helaas was er iets mis met het apparaat ofzo, alle protectors werden te ver naar rechts geplakt waardoor je die “pixel” regenboog aan 1 rand zier en vooral linksonder in de hoek. Echt heel irritant. Gelukkig maar voor een weekje, maar had ik het eerder geweten dan had ik de oude laten zitten, die zat perfect zover een protector goed kan zitten.

Wel is de kras niet meer te vinden sinds deze protector erop zit. Coating is weer mooi bijgevuld dus. Heb nog overwogen ergens anders een protector te laten zetten omdat die rand me best wel stoort, maar steden afreizen is het me ook weer niet waard voor dat weekje
Verhoog je de limiet tijdelijk. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb ook een week na aankoop AC+ aangeschaft omdat de schermvervanging nu wel erg veel kost. Wat de micro-krasjes betreft, dat heb ik op letterlijk alle iPhones gezien. Wellicht gewoon toeval dat het nu pas met je X gebeurt.

Verwijderd

sinds 3 weken heb ik een i phone X met de laatste updates van iOS 11 maar hij blijft vast lopen cq reageert niet op schermaanrakingen. ben benieuwd naar andere ervaringen met dito toestel....

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:45:
sinds 3 weken heb ik een i phone X met de laatste updates van iOS 11 maar hij blijft vast lopen cq reageert niet op schermaanrakingen. ben benieuwd naar andere ervaringen met dito toestel....
Reset met behoud van gegevens al eens gedaan, of soft reset? :)

• Eduardboon
Cocoia schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 03:13:
Ik heb ook een week na aankoop AC+ aangeschaft omdat de schermvervanging nu wel erg veel kost. Wat de micro-krasjes betreft, dat heb ik op letterlijk alle iPhones gezien. Wellicht gewoon toeval dat het nu pas met je X gebeurt.
Ja, komt gewoon in de coating.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn scherm lekker soepel kan maken als de protector er straks weer afgaat? Na het verwijderen van de vorige was het scherm ontzettend stroef, en vingerafdrukken bleven hardnekkig zitten, maar de oleophobische laag was nog intact (water kwam samen tot een druppel).

Dat stroeve voelt niet fijn aan de vingers :'(

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11 20:45
Eduardboon schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Ja, komt gewoon in de coating.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn scherm lekker soepel kan maken als de protector er straks weer afgaat? Na het verwijderen van de vorige was het scherm ontzettend stroef, en vingerafdrukken bleven hardnekkig zitten, maar de oleophobische laag was nog intact (water kwam samen tot een druppel).

Dat stroeve voelt niet fijn aan de vingers :'(
Microviber doekje (zonder stof) werkt altijd 👍

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DS File inmiddels ook een update voor iPhone X. Wat zijn jullie ervaringen met de batterij van de iPhone X? Ik heb nu een aantal Wireless chargers thuis, 1 in mijn auto en 1op het werk. Ik heb het toestel dus bijna altijd aan de lader staan. Ik kan me niet eens herinneren dat ik onder de 70% ben geweest.

• Eduardboon
UncleSam schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:53:
DS File inmiddels ook een update voor iPhone X. Wat zijn jullie ervaringen met de batterij van de iPhone X? Ik heb nu een aantal Wireless chargers thuis, 1 in mijn auto en 1op het werk. Ik heb het toestel dus bijna altijd aan de lader staan. Ik kan me niet eens herinneren dat ik onder de 70% ben geweest.
Tja, de ene dag is de standby echt heel goed en de andere dag verlies ik ineens 10 procent tijdens een autoritje. Echt geen idee waarom, maar over het algemeen is het eigenlijk gewoon supergoed. En dan speel ik geregeld Vainglory en Arena of Valor :)

Ik heb wel belangrijke plekken aanstaan in de systeemservices, die houdt wel bij hoe lang ik ergens geweest ben en geeft mij dan zo nu en dan verkeerstips. Heb er eigenlijk niets aan, maar vind het wel leuk dat mijn device mij leert kennen :) Wellicht dat daar ook veel stroom bij gebruikt wordt, maar ik geloof dat er voor dit soort metingen vrij weinig GPS aangezet wordt.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 06:44
Kan niet wachten, vanavond mijn iPhone X ophalen! Eerst nog een hele dag werken..

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de eerste installatie/alles overzetten van een 6s?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 07:36
jordyyyys schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:03:
Kan niet wachten, vanavond mijn iPhone X ophalen! Eerst nog een hele dag werken..

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de eerste installatie/alles overzetten van een 6s?
nja, de keuze begin je schoon? of zet je een kopie over.
en daarna keihard genieten :)

no comment

• jordyyyys
Martinus schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:14:
[...]

nja, de keuze begin je schoon? of zet je een kopie over.
en daarna keihard genieten :)
Ik ga denk ik een kopie overzetten aangezien ik allemaal apps draai met bepaalde instellingen etc, whatsapp geschiedenis weet ik ‘t wat. Dat lijkt mij dan het makkelijkste niet?

En daarna zeker genieten!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 07:36
jordyyyys schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:22:
[...]

Ik ga denk ik een kopie overzetten aangezien ik allemaal apps draai met bepaalde instellingen etc, whatsapp geschiedenis weet ik ‘t wat. Dat lijkt mij dan het makkelijkste niet?

En daarna zeker genieten!
als je een icloud backup maakt, kan je ook bv ook schoon beginnen en dan instellingen en whats-app terug zetten. Je zal je in moeten lezen hoe. Omdat zowel de iPhone als whats app zelf een backup kan maken (maakt). Ik heb zelf ook de copy teruggezet en ervaar daar geen problemen mee.

no comment

• lp77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-07 20:23
jordyyyys schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:03:

Fuck man, wordt ik net gebeld door Tele 2 met een leuke aanbieding, omdat ze mij van het 3G netwerk af willen hebben.

Iphone 8 64GB of Iphone X met 8 euro teostelkorting per maand. Ik wilde eigenlijk nog geen nieuw toestel want:
- Iphone X te duur
- Iphone 8 is laatste ontwerp met schermrand.....

Maar goed voor 456 euro een nieuwe Iphone 8 is natuurlijk niet duur en een X met 192 euro korting.......

Dat soort aanbiedingen komen altijd als het niet uitkomt. Had me al voorgenomen de opvolger van de 8 te gaan kopen of te kijken wat de nieuwe SE gaat worden.

• jordyyyys
lp77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Dat soort aanbiedingen komen altijd als het niet uitkomt. Had me al voorgenomen de opvolger van de 8 te gaan kopen of te kijken wat de nieuwe SE gaat worden.
Inderdaad, ik ben blij dat ik nu kan verlengen en de X gewoon op voorraad is, dat ik niet gigantisch lang hoef te wachten of iets anders zou moeten kiezen.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de mensen die op de 1ste Beta van iOS 11.3 zitten, hebben jullie het idee dat de animatie(s) tijdens het unlocken weer wat vlotter zijn dan de laatste stable 11.2.5?

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 22:36

royhoi

-

Is het eigenlijk mogenlijk om meer dan een gezicht in te stellen voor face id?

K

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 19:52
Geert1976 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:55:
voor de mensen die op de 1ste Beta van iOS 11.3 zitten, hebben jullie het idee dat de animatie(s) tijdens het unlocken weer wat vlotter zijn dan de laatste stable 11.2.5?
Lijkt weer iets vlotter...maar kan ook placebo zijn ;)

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Lijkt weer iets vlotter...maar kan ook placebo zijn ;)
Thanks!

Wat zijn je verdere bevindingen so far? Écht de moeite waard, die 1ste bèta van iOS 11.3?
Of weinig verschil met 11.2.5?

• jordyyyys
Iemand eerder gehad? Ik heb een Reservekopie van mijn 6s gemaakt, en wanneer ik deze op mijn X probeer te plaatsen geeft die aan dat er iets niet goed is of dat de versie niet op de X kan.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
jordyyyys schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:05:Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Wellicht een back-up gemaakt op een iPhone met bijv. iOS 11.2.5 en je probeert 'm terug te zetten op een iPhone met een lagere versie? Dat kan problemen veroorzaken. Eerst de nieuwe iPhone updaten naar het nieuwste iOS en daarna de back-up terugzetten zou dat probleem moeten verhelpen.

• dafmay
Geert1976 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:53:
[...]
Thanks!

Wat zijn je verdere bevindingen so far? Écht de moeite waard, die 1ste bèta van iOS 11.3?
Of weinig verschil met 11.2.5?
Draait prima...goede update! Vlot, soepel en zonder problemen. Maar dat geldt eigenlijk wel voor zo'n beetje iedere bèta zover op mijn X.

In ieder geval de moeite waard om te updaten Geert d:)b

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
royhoi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:34:
Is het eigenlijk mogenlijk om meer dan een gezicht in te stellen voor face id?
Nope, voorlopig niet. Dat zou het uitvoeren van een scan te veel vertragen, vermoed men.

• jordyyyys
Krulliebol schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Wellicht een back-up gemaakt op een iPhone met bijv. iOS 11.2.5 en je probeert 'm terug te zetten op een iPhone met een lagere versie? Dat kan problemen veroorzaken. Eerst de nieuwe iPhone updaten naar het nieuwste iOS en daarna de back-up terugzetten zou dat probleem moeten verhelpen.
Dat is een hele goeie! Ik ga eens kijken.

Later meer!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Draait prima...goede update! Vlot, soepel en zonder problemen. Maar dat geldt eigenlijk wel voor zo'n beetje iedere bèta zover op mijn X.

Mooi, hebben we voor morgenvroeg een leuk klusje ;)

Thanks

• jordyyyys
Het updaten van de X heeft inderdaad gewerkt, ben nu de kopie aan het terugzetten.

dafmay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Serieus? Ik zou niemand 11.3 beta 1 aanraden. Pageload op websites is gigantisch en ook klapt webkit er hier regelmatig uit.

Matigste beta sinds tijden als je het mij zou vragen.
Geert1976 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:55:
Nee niet speciaal.

• dafmay
Hmm apart idd...ondervind totaal geen issues :?
dafmay schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:57:
Hmm apart idd...ondervind totaal geen issues :?
Mm hier is het op meerdere iOS devices aanwezig. Op zowel WiFi als 4G. Best wel irritant maar goed de volgende beta komt vast snel.

• dafmay
Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Mm hier is het op meerdere iOS devices aanwezig. Op zowel WiFi als 4G. Best wel irritant maar goed de volgende beta komt vast snel.
Men zegt a.s. maandag d:)b

• _Bailey_
  • Niet online
Vanochtend geïnstalleerd.

Voor het gevoel gaan veel zaken weer wat vlotter op m'n X.
Maar goed, kan ook placebo zijn zoals @dafmay al aangaf.
Wel 2x springboard crash gehad, iets wat ik al echt jaren niet mee heb gemaakt op vorige iPhones

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 13:25
Krulliebol schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:13:
[...]
:Y Daar liep ik gisteravond ook al tegenaan |:(
6S backup gemaakt en wilde niet op de X installeren. Gelukkig na de update wel.

* Blije gebruiker van de X *O*

Vraagje, als je het toestel unlocked met face ID, kan je dan niet direct naar je startscherm ?
Dat swipen van die lege pagina bevalt mij niets....

• _Bailey_
  • Niet online
vndk schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Dat swipen van die lege pagina bevalt mij niets....
lege pagina?

klinkt spannend ;)

• jordyyyys
Iemand tips waar ik heerlijke wallpapers vandaan kan halen om dit scherm echt volledig tot zn recht te laten komen?

• dafmay
jordyyyys schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:12:
Iemand tips waar ik heerlijke wallpapers vandaan kan halen om dit scherm echt volledig tot zn recht te laten komen?
http://www.idownloadblog.com/tag/wallpaper/

• _Bailey_
  • Niet online
Kleine waarschuwing :

De 1ste bèta van iOS 11.3 werkt niet (of nauwelijks) met de Bankieren App van de ING.
Is bekend bij de devs van ING

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Geert1976 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:12:
Kleine waarschuwing :

De 1ste bèta van iOS 11.3 werkt niet (of nauwelijks) met de Bankieren App van de ING.
FTFY:
"De Bankieren App van ING werkt niet (of nauwelijks) op de 1ste beta van iOS 11.3"

• _Bailey_
  • Niet online
haha...ja ik las mijn post ook nog een keertje...dat liep niet helemaal lekker (zondagochtend? :o )

bedankt voor the FTFY!

:O :O :O

• dafmay
Geert1976 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:12:
Kleine waarschuwing :

Is bekend bij de devs van ING
Dat is vervelend idd (wist ik niet...gebruik zelf abn). Loopt alles verder wel ok bij jou?

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Dat is vervelend idd (wist ik niet...gebruik zelf abn). Loopt alles verder wel ok bij jou?
verder loopt het wel goed ja, wel gister 2 of 3x een springboard crash gehad. Dit zou wellicht te maken kunnen hebben met de incompatibiliteit van de ING app icm met deze beta van 11.3.

Ik weet dat je ergens in Instellingen je crash logs kan bekijken, maar ben ff kwijt waar precies...jij een idee? Of @Donstil ?

• dafmay
Geert1976 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:55:
[...]

verder loopt het wel goed ja, wel gister 2 of 3x een springboard crash gehad. Dit zou wellicht te maken kunnen hebben met de incompatibiliteit van de ING app icm met deze beta van 11.3.

Ik weet dat je ergens in Instellingen je crash logs kan bekijken, maar ben ff kwijt waar precies...jij een idee? Of @Donstil ?
Settings > Privacy > Analytics > Analytics data...?

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Settings > Privacy > Analytics > Analytics data...?
top!! dankjewel

en inderdaad, daar staat de ING tussen met verschillende crashes met als datum 03-02 (gister dus). Dat verklaart het 1 en ander.

Ach ja, het is de prijs die betaald als je een beta wil draaien.
Maar zoals ook in het forum van ING breeduit is besproken, dit is vrijwel de allereerste iOS 11 beta (ooit) waar de ING dus niet of nauwelijk werkt.
Hopelijk een fix in de komende 2e Beta.

thanks @dafmay _/-\o_

• dafmay
@Geert1976 no problem. En idd het probleem zal vermoed ik snel zijn opgelost.

Ps nieuwe bèta wordt morgen verwacht...

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:58
dafmay schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:28:
@Geert1976 no problem. En idd het probleem zal vermoed ik snel zijn opgelost.

Ps nieuwe bèta wordt morgen verwacht...
Dat is toch vaak op een dinsdag?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• dafmay
carpebios schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Dat is toch vaak op een dinsdag?
Het verschilt...houd dit draadje maar in de gaten...en m.n. de posts van Madscotsman.

https://forums.macrumors....eculation-thread.2048587/

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 04-02-2018 11:13 ]

• dafmay
jordyyyys schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:12:
Oh en deze ook...

https://unsplash.com/new

• _Bailey_
  • Niet online
1 van mn favo wallpaper sites. Hier vindt je vaak echt pareltjes

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:55:
[...]

Schijnt dat ING na een update dit heeft verholpen...(?) Verwijderen en opnieuw installeren?

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Schijnt dat ING na een update dit heeft verholpen...(?) Verwijderen en opnieuw installeren?
heb je een bron?

Heb de app gister 2x verwijderd & opnieuw geinstalleerd, helaas geen positief resultaat.

• Jaymone
Geert1976 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:09:
[...]

heb je een bron?

Heb de app gister 2x verwijderd & opnieuw geinstalleerd, helaas geen positief resultaat.
In hoeverre betrouwbaar/nuttig weet ik niet maar las het bij de reacties (laatste) op:
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-11-3-beta/

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:11:
[...]

In hoeverre betrouwbaar/nuttig weet ik niet maar las het bij de reacties (laatste) op:
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-11-3-beta/
thanks!
Toch maar geupgraded naar een X voor een zacht prijsje. Ff wennen maar die gestures heb je zo onder de knie. En reachabiliy meteen maar aangezet :P Het landscape keyboard is wel driewerf k*t zeg... Hoop dat dat wennen is.
Accuduur is met een slag om de arm iets minder dan de 8. FaceID is snel, je merkt t vaak niet eens.

... En damn, wat een geweldig scherm en camera zeg. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:00:
Toch maar geupgraded naar een X voor een zacht prijsje. Ff wennen maar die gestures heb je zo onder de knie. En reachabiliy meteen maar aangezet :P Het landscape keyboard is wel driewerf k*t zeg... Hoop dat dat wennen is.
Accuduur is met een slag om de arm iets minder dan de 8. FaceID is snel, je merkt t vaak niet eens.

Accuduur minder dan de normale 8? Dat zou toch niet mogen.
Hoeveel cycli heb je al?

Donstil schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Accuduur minder dan de normale 8? Dat zou toch niet mogen.
Hoeveel cycli heb je al?
2 :P
Maar is kennelijk inderdaad zo dat de accu iets minder lang meegaat dan de 8, behalve bij videokijken. Dan is OLED superieur natuurlijk :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:59:
[...]
2 :P
Maar is kennelijk inderdaad zo dat de accu iets minder lang meegaat dan de 8, behalve bij videokijken. Dan is OLED superieur natuurlijk :)
Ooh twee, dan is er nog niet echt wat van te zeggen. De X zit ongeveer gelijk aan de 8 inderdaad, ietsje beter afhankelijk van je gebruik.

Opzich wel jammer want ik kom van een 7+ welke aanzienlijk beter was. Nu haal ik de dag met heavy use nog steeds wel maar het is geregeld krap aan.

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Ooh twee, dan is er nog niet echt wat van te zeggen. De X zit ongeveer gelijk aan de 8 inderdaad, ietsje beter afhankelijk van je gebruik.

Opzich wel jammer want ik kom van een 7+ welke aanzienlijk beter was. Nu haal ik de dag met heavy use nog steeds wel maar het is geregeld krap aan.
Zo ervaar ik dat ook maar kom de dag wel door. Tis nog maar 7 maandjes en dan weer een grotere accu ;)

Trouwens ervaren jullie ook met Whatsapp icm 11.3 beta dat optie doorsturen van berichten etc niet meer oproepbaar is?

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 07:48

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

WhatsappHack schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:00:

En heeft deze ook het live foto flits probleempje? :9

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

Het blijft grappig om te lezen dat sommigen krap de dag doorkomen op een volle accu, wanneer ik onder de 70 uren stand-by kom dan is het een teken dat ik (te) veel met m'n telefoon heb gespeeld... :+
Zit nu op 88 uren en 24 minuten @ 41%...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-11 17:26
Grin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:28:
Het blijft grappig om te lezen dat sommigen krap de dag doorkomen op een volle accu, wanneer ik onder de 70 uren stand-by kom dan is het een teken dat ik (te) veel met m'n telefoon heb gespeeld... :+
En wat zijn dan je actieve uren want stand-by zegt niet zoveel dat is niet meer dan een telefoon werkeloos laten liggen en daar is de mijne niet voor bedoelt :+
Grin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:28:
Nou ik ben een redelijke heavy user dat klopt wel. Einde van de dag meestal 5uur SOT ongeveer en dan is de koek op. Ik maak dan echter ook weer geen uitzonderingen op features. Gewoon alles aan, geen functies uitgezet enz.

Maar denk dat eerder jij hier de uitzondering bent dan ikzelf als ik zo naar je verbruik kijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 05-02-2018 10:15 ]

• Roos79
@Donstil Ik denk dat @Grin zijn telefoon alleen mooi ligt te zijn op de tafel O+

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Roos79 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:09:
@Donstil Ik denk dat @Grin zijn telefoon alleen mooi ligt te zijn op de tafel O+
Iets meer dan 9 uren gebruik, dat komt neer op ongeveer 3 uren per dag. Light use en ik heb niks van Google, Facebook, etc op de telefoon. Alleen Spotify (AirPods), bellen, iMessage, Signal, mail, weer, nieuws, Apple Watch, etc. Wifi 90% van de tijd, 4G gebruik ik tussen de 2-5GB per maand.
Voor m'n werk heb ik een andere iPhone en thuis gebruik ik de iPad, iMac, of MBP; dan ga ik niet met zo'n kneuterig telefoonschermpje lopen te pielen. ;)

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:39
sinds afgelopen zaterdag ben ik ook de trotse bezitter van een Iphone X, tot nu toe bevalt deze erg goed!

Ik heb nu alleen even een vraag over wat jullie gedaan hebben met de verzekering van dit toestel. Heb je hem verzekerd, of heb je alleen Apple Care, of juist via de inboedel van je normale huisverzekering (of extra module zoals de buiten de deur verzekering).

Ik heb nu een verzekering afgesloten bij de verlenging van het abonnement maar dat komt op 14 euro per maand. Niet echt goedkoop lijkt me en dat moet denk ik toch anders kunnen.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 11:40
martin484 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:05:
sinds afgelopen zaterdag ben ik ook de trotse bezitter van een Iphone X, tot nu toe bevalt deze erg goed!

Ik heb nu alleen even een vraag over wat jullie gedaan hebben met de verzekering van dit toestel. Heb je hem verzekerd, of heb je alleen Apple Care, of juist via de inboedel van je normale huisverzekering (of extra module zoals de buiten de deur verzekering).

Ik heb nu een verzekering afgesloten bij de verlenging van het abonnement maar dat komt op 14 euro per maand. Niet echt goedkoop lijkt me en dat moet denk ik toch anders kunnen.
2 woorden Apple Care ;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:39
Thanks haha. Duidelijk ;)

Toch vind ik dat nog een aardige investering. 229 euro meen ik (?).
Als hij hier binnen in huis kapot zou vallen dan zou ik ook de inboedelverzekering kunnen gebruiken lijkt me. Buiten de deur op reis heb je een reisverzekering en voor "normaal" buiten de deur heb je extra modules die ook goedkoper zijn. Zodoende even de twijfel wat te doen.
De verzekering die ik nu afgesloten heb ga ik sowieso stoppen, dan kan ik inderdaad beter Apple Care nemen.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Grin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:57:
thuis gebruik ik de iPad, iMac, of MBP; dan ga ik niet met zo'n kneuterig telefoonschermpje lopen te pielen. ;)
Nou dat zeg je nu, ik heb sinds woensdag een nieuwe MBP (15") maar toch vind ik de X gebruiken op de bank wel erg fijn voor de meeste zaken die in Apps zitten (Instagram, whatsapp, mail, enz).

De MBP gebruik ik dan weer echt voor FCP, Photoshop enz.

• Nick25
martin484 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Thanks haha. Duidelijk ;)

Toch vind ik dat nog een aardige investering. 229 euro meen ik (?).
Als hij hier binnen in huis kapot zou vallen dan zou ik ook de inboedelverzekering kunnen gebruiken lijkt me. Buiten de deur op reis heb je een reisverzekering en voor "normaal" buiten de deur heb je extra modules die ook goedkoper zijn. Zodoende even de twijfel wat te doen.
De verzekering die ik nu afgesloten heb ga ik sowieso stoppen, dan kan ik inderdaad beter Apple Care nemen.
Voordeel is als je hem laat donderen en hij gaat echt kapot binnen no time een nieuwe X moet je maar eens afwachten via je verzekering partij :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Nou dat zeg je nu, ik heb sinds woensdag een nieuwe MBP (15") maar toch vind ik de X gebruiken op de bank wel erg fijn voor de meeste zaken die in Apps zitten (Instagram, whatsapp, mail, enz).

De MBP gebruik ik dan weer echt voor FCP, Photoshop enz.
Thuisgebruik ziet er bij mij zo uit: voornamelijk de iMac(~50% van de tijd), iPad (~40%), 15" MBP 'Touch Bar-versie' (~5-10%) en de restpercentages zijn voor de iPhone. Thuis raak ik dat ding amper aan, is simpelweg het meest beperkte device wat ik thuis tot m'n beschikking heb.

Grin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:14:
[...]

Thuisgebruik ziet er bij mij zo uit: voornamelijk de iMac(~50% van de tijd), iPad (~40%), 15" MBP 'Touch Bar-versie' (~5-10%) en de restpercentages zijn voor de iPhone. Thuis raak ik dat ding amper aan, is simpelweg het meest beperkte device wat ik thuis tot m'n beschikking heb.
Nou dat laatste is hier uiteraard ook, de iMac en de MBP kunnen uiteraard veel meer maar hebben als enorm beperkende factor dat deze niet (iMac) of minder fijn (MBP) op de bank gebruikt kunnen worden.

Omdat ik heel de dag al achter een bureau zit probeer ik dit s'avonds een beetje te vermijden. Vandaag ook de screentime op mijn iPhone's denk ik. Een iPad heb ik niet meer, daar zag ik de meerwaarde niet meer van.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Nou dat laatste is hier uiteraard ook, de iMac en de MBP kunnen uiteraard veel meer maar hebben als enorm beperkende factor dat deze niet (iMac) of minder fijn (MBP) op de bank gebruikt kunnen worden.

Omdat ik heel de dag al achter een bureau zit probeer ik dit s'avonds een beetje te vermijden. Vandaag ook de screentime op mijn iPhone's denk ik. Een iPad heb ik niet meer, daar zag ik de meerwaarde niet meer van.
En juist op de bank is m'n iPad Pro 10.5 zo fijn, ben zo blij met dat ding! MBP vind een beetje een onding en gebruik ik zeker niet vaker dan 10 keer per maand (eerder 5), maar ach... handig voor in de tuin/onderweg/whatever. Je moet wat...

• FBeetje
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-01-2024
Goedemiddag ik heb tussendoor snel een vraagje, hoe maken jullie de speakers schoon? Ik lees op internet dat ze je adviseren een tandenborstel te gebruiken. Maar weer niet of dit wel goed is nog meer tips?

• Nick25
FBeetje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:33:
Goedemiddag ik heb tussendoor snel een vraagje, hoe maken jullie de speakers schoon? Ik lees op internet dat ze je adviseren een tandenborstel te gebruiken. Maar weer niet of dit wel goed is nog meer tips?
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 genoeg te vinden lijkt me? ;)

Psycho_Mantis schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:12:
[...]

En heeft deze ook het live foto flits probleempje? :9
Uiteraard :(
Alle iPhone’s blijken daar inderdaad last van te hebben :P
Nu maar kijken of we het met engineering op kunnen lossen. Want er is wel een oplossing, maar die gaat moeilijk te implementeren worden.

FBeetje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:33:
hoe maken jullie de speakers schoon?
Niet :+

• Roos79
Grin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Iets meer dan 9 uren gebruik, dat komt neer op ongeveer 3 uren per dag. Light use en ik heb niks van Google, Facebook, etc op de telefoon. Alleen Spotify (AirPods), bellen, iMessage, Signal, mail, weer, nieuws, Apple Watch, etc. Wifi 90% van de tijd, 4G gebruik ik tussen de 2-5GB per maand.
Voor m'n werk heb ik een andere iPhone en thuis gebruik ik de iPad, iMac, of MBP; dan ga ik niet met zo'n kneuterig telefoonschermpje lopen te pielen. ;)
Kijk dat scheelt wel en geen energie vretende apps erop :P
Maar over dat kleine schermpje ben ik t wel met je eens dan is de ipad wel prettiger in gebruik eigenlijk en op die manier zou de iphone hier het ook langer uithouden :)

• DieGekkeBoy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-11 09:08
Ik heb dus een aantal maanden de iPhone X in gebruik, en het toestel valt me toch echt tegen. Ontiegelijk slechte batterij. Met mijn 7 Plus kon ik (bijna altijd) de dag halen, maar met de X haal ik net 12h ofzo. ik moet wel toegeven dat ik een redelijk heavy user ben. Constant 4G + Bluetooth voor AirPods en Spotify/Deezer op de achtergrond. Ik hoop echt dat ze bij de nieuwe iPhone van dit jaar een grotere batterij erin zetten.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:27
DieGekkeBoy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:16:
Ik heb dus een aantal maanden de iPhone X in gebruik, en het toestel valt me toch echt tegen. Ontiegelijk slechte batterij. Met mijn 7 Plus kon ik (bijna altijd) de dag halen, maar met de X haal ik net 12h ofzo. ik moet wel toegeven dat ik een redelijk heavy user ben. Constant 4G + Bluetooth voor AirPods en Spotify/Deezer op de achtergrond. Ik hoop echt dat ze bij de nieuwe iPhone van dit jaar een grotere batterij erin zetten.
Weet niet hoor ik doe er met het grootste gemak 2 dagen mee. Ik gebruik 3 a 4 uur per dag Airpods, maak veel kilometers, dus veel zendmasten wisselen, Apple Watch...

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Eduardboon
Sinds ik de X heb ben ik veel meer games gaan spelen. Op de 7 was binnen 3 uur de accu leeg, nu kan er dik 5 uur gespeeld worden. Dus veel stand-by tijd heeft de mijne eigenlijk niet de laatste tijd. Als ik een weekend werk gaat hij wel het hele weekend mee op 1 lading.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:19
Echter wordt Apple Care zo geschreven: AppleCare. Dus 1 woord.
Volkan1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:04:
Echter wordt Apple Care zo geschreven: AppleCare. Dus 1 woord.
Nou als we dan toch aan het mieren zijn, het is AppleCare+ niet AppleCare.

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 05:20
Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een zilveren X. Heb nog een Nokia 8 en heb ook een iPhone 7 gehad. Hoe krijg ik mijn Outlook contacten op de X? Op mijn Nokia gebruik ik de Outlook app welke synchroniseert met de contacten app. Volgens mij ging het op mijn iPhone 7 ook redelijk eenvoudig. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar. Is dit een IOS 11 dingetje? Wil graag mijn contacten blijven synchroniseren met Outlook zodat ook mijn contacten op de pc up to date blijven.
Bedankt aan de gene die hier begonnen is over een screenprotector laten aanbrengen met zo’n Belkin apparaat. Vlekkeloos! Scheelt weer een paar jaar in de hel voor vloeken.

Caudabe hoesje erbij en klaar is kees. :)

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:44
dafmay schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Het gekke is dat ik dit probleem ook had (ING app die het niet meer deed na updaten naar 11.3 public beta 1). De app laat even de leeuw zien en knalt dan. Maar vervolgens heb ik het toestel via DFU opnieuw voorzien van IOS 11.2.5 en vervolgens geupdate naar 11.3 public beta 1 en daarna met iTunes mijn backup teruggezet. En guess what? De ING app doet het nu prima 8)7

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:25
Hoe is jullie stereo luidspreker ?? Mijn speaker kraakt best wel namelijk en is niet echt fijn om naar te luisteren.

De mijne kan ik niet echt volume op max zetten wanneer ik via luidspreker bel of wanneer een ringtone op max staat.

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11 20:45
WhatsappHack schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:53:
Bedankt aan de gene die hier begonnen is over een screenprotector laten aanbrengen met zo’n Belkin apparaat. Vlekkeloos! Scheelt weer een paar jaar in de hel voor vloeken.

Caudabe hoesje erbij en klaar is kees. :)
Je kunt hiermee dus glazen en plastic screenprotectors aanbrengen? En kaarsrecht ook? Hoe heet het? Ben wellicht geïnteresseerd...
Udrene schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:38:
Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een zilveren X. Heb nog een Nokia 8 en heb ook een iPhone 7 gehad. Hoe krijg ik mijn Outlook contacten op de X? Op mijn Nokia gebruik ik de Outlook app welke synchroniseert met de contacten app. Volgens mij ging het op mijn iPhone 7 ook redelijk eenvoudig. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar. Is dit een IOS 11 dingetje? Wil graag mijn contacten blijven synchroniseren met Outlook zodat ook mijn contacten op de pc up to date blijven.
Outlook Account toevoegen onder Instellingen>Accounts en wachtwoorden.

kevinkrs schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Je kunt hiermee dus glazen en plastic screenprotectors aanbrengen? En kaarsrecht ook? Hoe heet het? Ben wellicht geïnteresseerd...
Ja, kaarsrecht, perfect aangebracht.
Geen idee hoe t precies heet, heb het bij Amac laten doen waar ze dat apparaat hebben staan.
Koste €34,95 incl de protector zelf.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:25
WhatsappHack schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Ja, kaarsrecht, perfect aangebracht.
Geen idee hoe t precies heet, heb het bij Amac laten doen waar ze dat apparaat hebben staan.
Koste €34,95 incl de protector zelf.
En ik dacht dat het bij Media Markt duur was, die rekende mij 25,- voor protector en 5,- euro om te plaatsen en vooral dat laatste verbaasde mij best wel.

Ik moest de randen nog wel zelf inwrijven kort erna maar nu zo'n dikke maand verder zit het nog perfect op mijn scherm.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Kan het echt iedereen aanraden, ben een extreem tevreden klant/gebruiker hiervan en ik heb de 'slechte/eerste' versie - deze zou snel/spontaan breken, er is inmiddels een versie 2.0.
Nee, ik werk niet bij de A-Mac en heb 0,0 banden met die toko, maar dit doen ze gewoon netjes. Je hebt dus twee opties: Tempered Glass: €24,95 en InvisiGlass Ultra: €34,95. Uiteraard voor de Ultra gegaan.

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 05:20
Donstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:11:
[...]

Outlook Account toevoegen onder Instellingen>Accounts en wachtwoorden.
Gelukt, bedankt! Ik had het al een keer zo geprobeerd maar toen gebeurde er niks. Misschien was ik te ongeduldig en moest alles nog gesynchroniseerd worden.
Grin schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:41:
Kan het echt iedereen aanraden, ben een extreem tevreden klant/gebruiker hiervan en ik heb de 'slechte/eerste' versie - deze zou snel/spontaan breken, er is inmiddels een versie 2.0.
Nee, ik werk niet bij de A-Mac en heb 0,0 banden met die toko, maar dit doen ze gewoon netjes. Je hebt dus twee opties: Tempered Glass: €24,95 en InvisiGlass Ultra: €34,95. Uiteraard voor de Ultra gegaan.
Tempered glass verkopen ze niet meer vanwege teveel fabricagefouten.
Dus je kan nu enkel voor Ultra kiezen.

Althans, voor de iPhone X. Volgens mij doen ze met de 8 wel die andere nog.

@beezjeh Not bad :)
Je mag de eerste 2 maanden bij amac aankloppen als ie niet goed zit. Zetten ze er een nieuwe op. Wel zo relaxt.

[ Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 07-02-2018 06:15 ]

Verwijderd

De waarde van de iPhone X gaat ook best snel omlaag als ik zo naar Marktplaats kijk. Gaat al richting de €700 euro toe terwijl het vrij recent op de markt kwam. Met de aankondiging van de iPhone X 2 denk ik persoonlijk dat je een exemplaar voor om en nabij de €500 euro kunt vinden. Wat zeker een goede prijsstelling is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 10:31 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:29:
De waarde van de iPhone x gaat ook best snel omlaag als ik zo naar Marktplaats kijk. Gaat al richting de €700 euro toe terwijl het vrij recent op de markt kwam. Met de aankondiging van de iPhone X 2 denk ik persoonlijk dat je een exemplaar voor om en nabij de €500 euro kunt vinden.
ja, dat geloof ik ook wel inderdaad.
Dit wordt de 1ste iPhone ooit die na een klein jaartje zo'n (wellicht ruim) 50% minder waard is dan de oorspronkelijke retailprijs net na lancering.

Als je een 256Gb model hebt van €1329 mag je blij zijn na de zomer er nog zo'n €650-675 voor te krijgen...uiteraard wel uitmuntende staat ;)
Ik kreeg bij voorgaande iPhone verkopen toch vaak nog wel zo'n 70-75% van de aanschafwaarde.

• Nick25
De waarde van de iPhone X gaat ook best snel omlaag als ik zo naar Marktplaats kijk. Gaat al richting de €700 euro toe terwijl het vrij recent op de markt kwam. Met de aankondiging van de iPhone X 2 denk ik persoonlijk dat je een exemplaar voor om en nabij de €500 euro kunt vinden. Wat zeker een goede prijsstelling is.
Ik ga eind feb naar de X zijn al genoeg telefoon winkels waar je kan pinnen en garantie..enz die vragen inruil 8 + 275 max 350 euro vind ik prettige deal :)

Als ik de x heb gaat die gewoon net als me andere iphones easy 2 jaar mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Nick25 op 07-02-2018 10:45 ]

• Jaymone
Dat denk ik nou ook weer niet. Dan is mijn advies om m eerder bij Apple in te ruilen waar je meer voor zal ontvangen. Dat er een paar voor 500 zullen aanbieden, dat kan. Maar het is aan jou om daarin mee te gaan of niet ;)

• Nick25
Jaymone schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Dat denk ik nou ook weer niet. Dan is mijn advies om m eerder bij Apple in te ruilen waar je meer voor zal ontvangen. Dat er een paar voor 500 zullen aanbieden, dat kan. Maar het is aan jou om daarin mee te gaan of niet ;)
Ik zat net te kijken wat de waarde is van een 8 maar dat lukt niet op de apple website :P
Bij Amac stonden van het weekend ook al achter hun oren te krabben van eh geen idee 8)7

• Roos79
Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Ik ga eind feb naar de X zijn al genoeg telefoon winkels waar je kan pinnen en garantie..enz die vragen inruil 8 + 275 max 350 euro vind ik prettige deal :)

Als ik de x heb gaat die gewoon net als me andere iphones easy 2 jaar mee.
Dan heb je toch veel ingeleverd op je 8 of zie ik dat verkeerd?

• Jaymone
Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik zat net te kijken wat de waarde is van een 8 maar dat lukt niet op de apple website :P
Bij Amac stonden van het weekend ook al achter hun oren te krabben van eh geen idee 8)7
https://mresell.nl/verkoop/

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Ik heb hem niet hoor, zat gewoon even te kijken wat de waarde op dit moment was. Tussen de €850-700 euro op dit moment. Dat is best een snelle prijsdaling. Dus tegen de tijd dat er een nieuw exemplaar is zal zeker de €500 euro gehaald worden voor de 64gb versie. Iets om rekening mee te houden. Straks zal de aanwas nog groter zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 11:59 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.