Sowieso hebben oplichters een fulltime baan om dit soort advertenties op marktplaats te zetten. Let maar eens op hoeveel advertenties wonen in uithoeken als Waddeneilanden, Zeeland, Maastricht of Delfzijl en graag willen opsturen....JB schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:43:
Valt me trouwens op dat er vrij veel iPhone X “gesealed” in doos te koop staan op MP. Wat zou daar de reden van zijn? Bij bedrijfjes snap ik het maar ook veel particulieren die dat doen zo lijkt? Toestel kopen en meteen weer verkopen. Bij een abbo “nemen” is ook niet meer echt interessant, zeker als je meteen doorverkoopt.
Dan heb je nog alle gejatte versies, kansarme lui die 10 abo's afsluiten en zich direct falliet laten verklaren etc.
Ik geloof niet dat er heel erg veel mensen zijn die een op juiste manier aan een X zijn gekomen, hem direct weer doorverkopen met alle risico's voor de verkoper en koper. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je als potentiele koper via marktplaats gaat omdat het 100 euro scheelt met de winkel.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 24-01-2018 11:20 ]