A person who never made a mistake never tried anything new.
Verwijderd
Ook een keer gehad. Reboot werkte bij mijVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:41:
Sinds paar dagen krijg ik geen voorvertoningen meer van mijn screenshots... iPhone slaat ze wel op onder fotos... wie weet hoe ik die voorvertoningen terug kan krijgen linkerhoek onder???
wat zegt ie nou toch!?dafmay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:03:
[...]
Altijd al afgevraagd. Iphone 8 lijkt mij zo'n heerlijk compact toestel en ik speel wel eens met de gedachte mijn iPhone X weg te doen voor een 8.
Verwijderd
Werkt deze tweak zonder jailbreak?[b][message=53954543,noline]MelvinW schreef op vrijdag 19 januari 2018
Heb die tweak ook geprobeerd, maar er zijn nog veel teveel issues met een groot aantal apps.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 08:52 ]
Even de topic doorzoeken op @Geert1976 Ik weet dat geert de 8 uitgebreid heeft getest.
En vervolgens voor de IPhone 8 is gegaan, met name vanwege de prijs. Hij vroeg zich af of de functies van de X de prijs van 500 euro meer rechtvaardigde. Hij had toen zijn x weggedaan voor een 8 en uiteindelijk weer de X gekocht lol.
k denk dat als je de x nooit hebt gehad de keuze voor een 8 makkelijk is. Maar om van een x naar een 8 te gaan is moeilijker dan je denkt. En qua formaat scheelt het helemaal niet zoveel.
Met mijn nieuwe geruilde toestel heb ik dat nog niet 1 keer meegemaakt. Wel heb ik meegemaakt dat de GPS aan bleef staan met een systeemfunctie, zelfs als ik alles had uitgezet en opnieuw opstartte. Een reset van de netwerksettings hielp daarbij en nu kan alles weer aanstaan
Ondertussen veel minder last van de kleuruniformiteit (eigenlijk het gebrek aan). Heb er heerlijk video's op gekeken gister en een aantal potjes MvC gespeeld. Waar de iPhone 7 voor mij een teleurstelling was is dit toestel gewoon LEUK in gebruik
Over 2 jaar, als het design normaal is, zal ik waarschijnlijk voor een LCD scherm gaan als OLED nog steeds zo slecht is met witte achtergronden. Misschien hebben we dan wel een transparant glasplaatje als telefoon
Dat klopt niet meer sinds iOS 11 - je health data (inc activity) gaat nu naar iCloud (als je het vinkje aan hebt staan).Eduardboon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:21:
(En het kan best dat de telefoon als nieuw instellen werkt, maar dan ben ik mijn Apple Watch badges kwijt, nooit!)
Dan ga ik vanaf nu bij elke update vers beginnen. Gamesaves e.d gaan ook al naar de cloud tegenwoordig, dus veel verschil zit er dan niet meer tussen je backup terugzetten en vers beginnen. Baal nog steeds dat ik al mijn badges van 2016 kwijt ben omdat de backup van Series 0 niet goed gepakt werd door de Series 2 toenex87 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Dat klopt niet meer sinds iOS 11 - je health data (inc activity) gaat nu naar iCloud (als je het vinkje aan hebt staan).
Herkenbaar probleem, haha. Gister eindelijk me 500 move goal badge gehaald! Ik ben bij m'n iPhone X schoon begonnen en dat ging dus prima in combinatie met een health only iCloud restore. Hij synct het na het schoon starten gewoon rustig terug.Eduardboon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:53:
[...]
Dan ga ik vanaf nu bij elke update vers beginnen. Gamesaves e.d gaan ook al naar de cloud tegenwoordig, dus veel verschil zit er dan niet meer tussen je backup terugzetten en vers beginnen. Baal nog steeds dat ik al mijn badges van 2016 kwijt ben omdat de backup van Series 0 niet goed gepakt werd door de Series 2 toen
Whow Jailbreak. Ik wist niet dat dit nog een dingetje was.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ik mis het good ol' Evasi0n jailbreak tijdperk. Zeer stabiele jailbreak met destijds goeie devs met zeer handige tweaks/apps.Donstil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:13:
[...]
Whow Jailbreak. Ik wist niet dat dit nog een dingetje was.
Ook het begintijdperk van PanGu had mooie en handige tweaks/apps.
Er zijn legio jailbreak tweaks die de iPhone X zo veel handiger en productiever zou kunnen maken.
''one can dream...''
Er gaat weer eens een text message rond voor de iphone die je toestel laat crashen. Oplossing in de messenger alle berichten verwijderen en schoon beginnen.
http://www.telegraph.co.u...h-iphones-single-message/
Door eerst te jailbraken en dan de instructie te volgen.
Maar jailbraken vind ik zo iPhone4, dus ik kan niet zeggen hoe het moet.
Wat een tijd was dat je toen via de website https://www.jailbreakme.com direct jb op je iphone 3gs hadGeert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:23:
[...]
ik mis het good ol' Evasi0n jailbreak tijdperk. Zeer stabiele jailbreak met destijds goeie devs met zeer handige tweaks/apps.
Er zijn legio jailbreak tweaks die de iPhone X zo veel handiger en productiever zou kunnen maken.
''one can dream...''
[ Voor 6% gewijzigd door Nick25 op 19-01-2018 14:47 ]
Legio? Kan mij maar slecht voorstellen dat er al zoveel jailbreak tweaks zijn gericht op de X.Geert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:23:
[...]
ik mis het good ol' Evasi0n jailbreak tijdperk. Zeer stabiele jailbreak met destijds goeie devs met zeer handige tweaks/apps.
''one can dream...''
Kan ik mijzelf ergens inlezen?
Het was een goede tijd. Maar voor mij persoonlijk wel achterhaald. Alle dingen die ik toen miste zitten intussen wel in iOS, Het enige wat ik nog echt mis, is toevallig de hier bedoelde dark-mode. Ik heb de huidige darkmode onder de sneltoest zitten, maar gebruik het alsnog nooit omdat het gewoon niet klopt.Geert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:23:
[...]
''one can dream...''
En ik zou heel graag een sneltoets zien in het controlcenter om de tether aan te zetten, meer kan ik niet verzinnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 19-01-2018 14:58 ]
Damn die dark-mode ziet er goed uit, weer iets bij op het lijstje waarvan ik niet wist dat ik het nodig hadDennisdn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Alle dingen die ik toen miste zitten intussen wel in iOS, Het enige wat ik nog echt mis, is toevallig de hier bedoelde dark-mode.
Sorki#2242
als je force touch doet op een van de verbindings icoontjes, springt er een menu uit waar je Hotspot aan/uit kunt zetten.Dennisdn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Het was een goede tijd. Maar voor mij persoonlijk wel achterhaald. Alle dingen die ik toen miste zitten intussen wel in iOS, Het enige wat ik nog echt mis, is toevallig de hier bedoelde dark-mode. Ik heb de huidige darkmode onder de sneltoest zitten, maar gebruik het alsnog nooit omdat het gewoon niet klopt.
En ik zou heel graag een sneltoets zien in het controlcenter om de tether aan te zetten, meer kan ik niet verzinnen.
[ Voor 10% gewijzigd door GforceNL op 19-01-2018 15:07 ]
<Zinloze tekst hier>
Jawel, maar het kan nóg een tik minderGforceNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:07:
[...]
als je force touch doet op een van de verbindings icoontjes, springt er een menu uit waar je Hotspot aan/uit kunt zetten.
[afbeelding]
Zeker nu we het controlpanel al zelf mogen aanpassen, is dat maar een kleine wens extra.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 19-01-2018 15:13 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Twee weken geleden op internet. Nu op iculture.
Het is rustig qua geruchten over nieuwe Apple-apparaten, dus wat moet je anders.Donstil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:07:
[...]
sowieso Activator van Ryan Petrich, wat mij betreft DE jailbreak dev aller tijden.Donstil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Legio? Kan mij maar slecht voorstellen dat er al zoveel jailbreak tweaks zijn gericht op de X.
Met Activator kon je vrijwel alles instellen naar hartenlust en vrijwel altijd zeer stabiel.
Auxo zou zeer handig zijn op de iPhone X. Kun je tenminste fatsoenlijk bij het CC.
CCSettings of CCControlls, zelf je toggles in het CC selecteren (+ toevoegen van niet in stock CC aanwezige toggles)
iFile, een echte file manager
Springtomize, om je homescreen te orderen ipv de zeer saaie ononverzichtelijke stock home screen.
En zo waren er nog genoeg tijdens iOS 7 en 8 die nu ook met de iPhone X zeer welkom zouden zijn, imho.
Ooh iOs tweaks in het algemeen, ik had het begrepen als X specifieke dingenGeert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:17:
[...]
sowieso Activator van Ryan Petrich, wat mij betreft DE jailbreak dev aller tijden.
Met Activator kon je vrijwel alles instellen naar hartenlust en vrijwel altijd zeer stabiel.
Auxo zou zeer handig zijn op de iPhone X. Kun je tenminste fatsoenlijk bij het CC.
CCSettings of CCControlls, zelf je toggles in het CC selecteren (+ toevoegen van niet in stock CC aanwezige toggles)
iFile, een echte file manager
Springtomize, om je homescreen te orderen ipv de zeer saaie ononverzichtelijke stock home screen.
En zo waren er nog genoeg tijdens iOS 7 en 8 die nu ook met de iPhone X zeer welkom zouden zijn, imho.
Ik heb tot en met de 5s wel jailbreaks gebruikt (Op de eerste twee iPhone moest je zelfs wel) maar ging altijd na een maandje terug naar stock. Werd er vrijwel zonder uitzondering onstabieler van zodra ik tweaks begon te combineren.
I know Daarom zeg ik gaan we weerDonstil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:07:
[...]
#Scoop
Komt ie nu meeeeej! Thx!GforceNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:07:
[...]
als je force touch doet op een van de verbindings icoontjes, springt er een menu uit waar je Hotspot aan/uit kunt zetten.
[afbeelding]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Er zijn al een redelijk aantal tweaks beschikbaar. Ben zelf fan van Barmoji en BatteryPercentX. Verder heb ik ook nog AutoUnlockX, waardoor je niet meer hoeft te swipen voor Face ID unlock.Donstil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Legio? Kan mij maar slecht voorstellen dat er al zoveel jailbreak tweaks zijn gericht op de X.
Screenshotje:
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Cool, dat ziet er wel tof uit eigenlijk alleen geen zin meer om de veiligheid van het toestel ervoor open te breken.MelvinW schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:34:
[...]
Er zijn al een redelijk aantal tweaks beschikbaar. Ben zelf fan van Barmoji en BatteryPercentX. Verder heb ik ook nog AutoUnlockX, waardoor je niet meer hoeft te swipen voor Face ID unlock.
Screenshotje:
[afbeelding]
Damn...dat is wel een lekkere tweak zeg! Ga ik toch weer twijfelen...Verder heb ik ook nog AutoUnlockX, waardoor je niet meer hoeft te swipen voor Face ID unlock.
(alhoewel coolstar al goed op weg is)
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 19-01-2018 20:55 ]
De prijs die we moeten betalen voor een beschermd scherm
dat is al 1 reden om te JB-en wmbdafmay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:39:
@MelvinW
[...]
Damn...dat is wel een lekkere tweak zeg! Ga ik toch weer twijfelen...
Al die app namen onder de icoontjes weg, de dock transparant en 5 icoontjes breed, ook de overige icoontjes 5 rijen breed,.. dat malle T-mobile Nederland wat er maar half op staat linksboven weg en alarmclock/silent, battery% etc etc
Verwijderd
Tja, dat is de hele Android-iOS discussie. Customizen of betrouwbaarheid....Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 02:07:
Ik vind het design van de iPhone X zeer mooi, maar denk dat ik heel snel uitgekeken ben op iOS aangezien ik het customizen van Android gewend ben.
Verwijderd
Android is net zo betrouwbaar. Een argument dat nu wel heel oud en achterhaald is.Dennisdn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:18:
[...]
Tja, dat is de hele Android-iOS discussie. Customizen of betrouwbaarheid....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 09:20 ]
De discussie ga ik niet aan. Maar het is algemeen bekend dat je bij iOS gewoon heel veel vrijheid moet inleveren maar wát je hebt wel altijd, goed werkt, zonder gedoe.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:19:
[...]
Android is net zo betrouwbaar. Een argument dat nu wel heel oud en achterhaald is.
De reden dat ze moeilijk te krijgen zijn is omdat Belkin de productie/verkoop heeft gehalt ivm problemen.Eduardboon schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:52:
Heb eindelijk de invisiglass ultra kunnen laten zettenwat was die lastig te vinden zeg. Beviel me op de iPhone 7 erg goed. Maar ik merk dat op de iPhone x de zwartwaarde wat achteruit gaat. Ja de pixels staan uit onder het glas, maar de pixels die wel aanstaan schijnen hun licht over de onderkant de protector waardoor je alle randen blijft zien.
De prijs die we moeten betalen voor een beschermd scherm. Mooie ocd test. Vind het wel jammer dat de “bezels” tijdens het YouTube kijken nu niet meer vlekkeloos in de notch overgaan.
https://www.macrumors.com...glass-ultra-iphone-x/amp/
Verwijderd
Zo goed werkt iOS nu ook niet met al die bugs.Dennisdn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:07:
[...]
De discussie ga ik niet aan. Maar het is algemeen bekend dat je bij iOS gewoon heel veel vrijheid moet inleveren maar wát je hebt wel altijd, goed werkt, zonder gedoe.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 16% gewijzigd door Grin op 20-01-2018 10:54 ]
Helemaal eens. Ik ben afgelopen 6 jaar Android minded geweest. Nu sinds de X overgestapt omdat ik het eindelijk een mooi model iPhone vind. Maar de bugs zijn wel irritant ja. Soms verdwijnt mn batterij/WiFi icoon ineens of sommige widgets zijn ineens leeg. Op Android nooit echt zulke bugs meegemaakt. Had ook we t idee dat apps daar veel sneller en meer ge-update worden. Of dit positief is laat ik in het midden.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Zo goed werkt iOS nu ook niet met al die bugs.
Maar wat ik niet kan ontkennen is hoe vloeiend alles werkt. Zelfs Google apps werken soepeler op iOS dan op Android. Nee sinds de X zou ik voorlopig niet meer terug willen naar Android.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat Android net zo betrouwbaar is blijft idd een achterhaald argument. Op de Pixel met security patches komen ze een heel eind maar het gros van de Android toestellen kan zich niet meten aan de veiligheid van iOS, dat is algemeen bekend en getest enz.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:19:
[...]
Android is net zo betrouwbaar. Een argument dat nu wel heel oud en achterhaald is.
https://www.reddit.com/r/.../?st=JCNGCHN8&sh=d8c15a74
Okay, het is niet echt natuur getrouw, maar ik vind het persoonlijk wel echt mooi. De kleuren poppen wat meer. (ben de amoled van S8 gewend)
Verwijderd
Zit jij op ios 11.2.2?Heb electra geinstalleerd op mijn iphone x maar krijg een error.Je hebt electra nodig om deze tweaks te installeren of is er een andere weg?MelvinW schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:34:
[...]
Er zijn al een redelijk aantal tweaks beschikbaar. Ben zelf fan van Barmoji en BatteryPercentX. Verder heb ik ook nog AutoUnlockX, waardoor je niet meer hoeft te swipen voor Face ID unlock.
Screenshotje:
[afbeelding]
Je kan alleen tweaks installeren op iOS 11.1.2 en lager.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:54:
[...]
Zit jij op ios 11.2.2?Heb electra geinstalleerd op mijn iphone x maar krijg een error.Je hebt electra nodig om deze tweaks te installeren of is er een andere weg?
Ben je dan niet stiekem een beetje kleurenblind? Hier is deze functionaliteit voor gemaakt volgens mij.Pukson schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:
Heb de X nu ook 2 weekjes en onlangs kwam ik dit tegen op reddit.
Okay, het is niet echt natuur getrouw, maar ik vind het persoonlijk wel echt mooi. De kleuren poppen wat meer. (ben de amoled van S8 gewend)
https://mcow.praktijkinfo...s/ben_ik_kleurenblind.php
Even getest maar damn wat ziet dat er verschrikkelijk uit zeg!Pukson schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:
De kleuren zijn echt niet mooi meer op die manier, Zoals HenkEisjedies ook zegt ben je misschien kleurenblind..
It's All In The "Mix"
Ik kom ook van een s8 maar ik vind dit persoonlijk geen vooruitgang. Bepaalde kleuren overlappen te veel en soms is het ‘to much’Pukson schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:
ThanksJaymone schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:41:
Mijn X background 2day
https://imgur.com/gallery/39f60
Zit dat er nog in of jullie weten?
Gewoon vanaf rechts boven naar beneden vegen en daar staat ie naast je “niet storen” icoontje.Donstil schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:18:
Ik wil de rotatie van mijn scherm locken, kan het alleen helemaal niet meer vinden.
Zit dat er nog in of jullie weten?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nais. Honderd keer overheen gekekenDennusB schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Gewoon vanaf rechts boven naar beneden vegen en daar staat ie naast je “niet storen” icoontje.
Thnx.
Geeft een lijn aan de buitenrand, wel leuk
https://heyeased.weebly.com/the-x.html
Nice, heb de graduation gepakt. Oogt wel chique!knakker2 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:10:
redelijk aparte wallpaper voor de X
Gisteren helaas de X voor de 4e keer laten vallen, ditmaal op laminaat. Nog steeds 100%
Geen barst of scheurtje te bekennen, hij houdt het erg goed vol!
Volgens mij had die een 100% “break” score
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Niets nieuws, is al eerder voorbij gekomenknakker2 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:10:
Grappig idd. Ik had er met kerst gepost met kerst verlichting die waren ook wel leuk.knakker2 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:10:
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 21-01-2018 21:32 ]
Die is mooi. Heb hem nu ingesteld. Zal de batterij nu ook merkbaar lange meegaan met z'n achtergrond?knakker2 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:10:
de reden waarom ik um ook laat staan.. heb her en der gelezen dat met OLED alles wat zwart is geen energie verbruikt... moet zeggen dat het wel effectief is..grote_oever schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:07:
[...]
Die is mooi. Heb hem nu ingesteld. Zal de batterij nu ook merkbaar lange meegaan met z'n achtergrond?
usage : 4 uur
standby : 19 uur
heb nog 65%
moet daarbij zeggen dat ik een hele hoop ander onnodig zooi uit heb, screenbrightness op 30% etc, alle beetjes helpen, die wallpaper zal er wel 1 van zijn
die pagina is alleen maar lijnen, de website zelf heeft nog meer stijlen
https://heyeased.weebly.com/x-style-wallpapers.html
[ Voor 8% gewijzigd door knakker2 op 21-01-2018 22:27 ]
https://www.allaboutphones.nl/iphone-x-2018-plannen/
[ Voor 48% gewijzigd door Mixpower op 22-01-2018 13:17 ]
It's All In The "Mix"
Waarom niet ?Mixpower schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:15:
Hahahaha, dit geloof je toch zelf niet..
https://www.allaboutphones.nl/iphone-x-2018-plannen/
Sinds begin januari zijn de X-en op voorraad gekomen en nergens meer uit voorraad geraakt.
Dat was bij de vorige Iphones wel anders en die waren al sinds september leverbaar.
Zelfs Coolblue zegt dat het minder hard gaat dan normaal.
En dat ze binnen no-time waren uitverkocht op lanchday kan ook te maken hebben gehad met de aantallen die op voorraad waren.
Zelfs op Marktplaats (partner en ik hadden allebei de X) viel het zwaar tegen om ze kwijt te raken.
Pas als de prijs goed was kwamen er reacties (en dan echt een stuk minder voor de 256GB
Ik denk dat de X minder goed verkoopt om meerdere redenen.
Sowieso de prijs en voor velen (ja ik weet niet voor iedereen) de Notch die is gewoon niet mooi. Zeker niet met fullscreen in landscape mode.
Dus waarom zou dit niet kunnen ?
Ik verwacht dat de opvolgers een minder opvallende notch krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door EdvanAl op 22-01-2018 13:48 ]
Dat een toestel op voorraad is betekent natuurlijk niet dat deze slecht verkoopt, de 8 en 8 Plus zijn ook gewoon op voorraad.EdvanAl schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Waarom niet ?
Sinds begin januari zijn de X-en op voorraad gekomen en nergens meer uit voorraad geraakt.
Dat was bij de vorige Iphones wel anders en die waren al sinds september leverbaar.
Zelfs Coolblue zegt dat het minder hard gaat dan normaal.
En dat ze binnen no-time waren uitverkocht op lanchday kan ook te maken hebben gehad met de aantallen die op voorraad waren.
Zelfs op Marktplaats (partner en ik hadden allebei de X) viel het zwaar tegen om ze kwijt te raken.
Pas als de prijs goed was kwamen er reacties (en dan echt een stuk minder voor de 256GB)
Ik denk dat de X minder goed verkoopt om meerdere redenen.
Sowieso de prijs en voor velen (ja ik weet niet voor iedereen) de Notch die is gewoon niet mooi. Zeker niet met fullscreen in landscape mode.
Dus waarom zou dit niet zou kunnen ?
Daarnaast is de formfactor van de X perfect, heb zelf altijd een Plus gehad en moet zeggen dat de X gewoon fijner in de hand ligt en dat hoor ik van meer mensen.
Dat gezeik over die Notch moeten mensen ook eens mee ophouden, ken genoeg mensen die erover klaagden en nu zelf een X hebben en het ineens geweldig vinden blijft het standaard gezeik.
De X verkoopt voor zover ik kan zien goed en Apple is de enige met de verkoopcijfers, een toestel schrappen een jaar na release zullen ze echt niet gaan doen en het blijft allemaal maar speculatie.
It's All In The "Mix"
Mixpower schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Dat een toestel op voorraad is betekent natuurlijk niet dat deze slecht verkoopt, de 8 en 8 Plus zijn ook gewoon op voorraad.
Daarnaast is de formfactor van de X perfect, heb zelf altijd een Plus gehad en moet zeggen dat de X gewoon fijner in de hand ligt en dat hoor ik van meer mensen.
Dat gezeik over die Notch moeten mensen ook eens mee ophouden, ken genoeg mensen die erover klaagden en nu zelf een X hebben en het ineens geweldig vinden blijft het standaard gezeik.
De X verkoopt voor zover ik kan zien goed en Apple is de enige met de verkoopcijfers, een toestel schrappen een jaar na release zullen ze echt niet gaan doen en het blijft allemaal maar speculatie.
Wat betreft de notchMixpower schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Dat een toestel op voorraad is betekent natuurlijk niet dat deze slecht verkoopt, de 8 en 8 Plus zijn ook gewoon op voorraad.
Waarom moet mensen daarmee ophouden ?
Ik heb de X gehad (sinds lanchday) en kan er niet aan wennen.
Zeker niet in landscape mode.
De een vindt het een probleem en de ander niet. Simpel toch..
Ik zeg toch ook niet tegen andere mensen dat Blauw geen mooie kleur is en dat ze niet moeten zeiken want groen is mooier .. Onzin...
Ik vind bijvoorbeeld het smalle scherm (nieuwe aspect ratio) niet fijner dan mijn 8 plus..
En de andere vindt de X beter.
Maar onze smaak is geen wet !!!
Dus daarom zeg ik het zou zo maar kunnen kloppen dat de huidige X niet meer in het assortiment zit als de nieuwe X-en worden uitgebracht
En het blijft inderdaad allemaal speculatie...
Maar dan moet je ook niet zeggen dat het niet kan toch ?
We gaan het zien
[ Voor 4% gewijzigd door EdvanAl op 22-01-2018 13:51 ]
Op marktplaats loopt niet alleen de X slecht hoor. een iPhone 7 kwam ik ook met moeite vanaf en verkocht ik uiteindelijk voor 100 minder dan dat ik een maand ervoor kon vangen.EdvanAl schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Pas als de prijs goed was kwamen er reacties (en dan echt een stuk minder voor de 256GB)
Hou in het achterhoofd dat iedereen net de dure december maand achter de rug heeft, niet de beste maand voor een launch (vs sept/oktober).
<Zinloze tekst hier>
Ja de 7 is al weer een dik jaar oud...GforceNL schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Op marktplaats loopt niet alleen de X slecht hoor. een iPhone 7 kwam ik ook met moeite vanaf en verkocht ik uiteindelijk voor 100 minder dan dat ik een maand ervoor kon vangen.
Hou in het achterhoofd dat iedereen net de dure december maand achter de rug heeft, niet de beste maand voor een launch (vs sept/oktober).
Ik was destijds (ja ben meerdere keren heen en weer gegaan tussen X en 8 PLUS) de 8 plus veel sneller kwijt en verhoudingsgewijs voor een betere prijs ten opzichte van de nieuw prijs van de X.
Zeg nou eerlijk wanneer heb je bij een net nieuwe Iphone een aanbieding gezien ?
Als ze als broodjes verkopen zal dit echt niet gebeuren zo kort na release..
Ja het scheelt niet veel (50 euro) maar toch..
https://www.pdashop.nl/pr...e-x-256gb-space-grey.html
[ Voor 18% gewijzigd door EdvanAl op 22-01-2018 14:40 ]
In september zien we wel of ik gelijk weer voor de opvolger ga en dan mijn X verkoop. Uiteraard zal dit met verlies gaan, maar het lijkt me niet dat ze in september voor 500,- euro weg gaan hoor. Als de prijs nog steeds rond de 1100,- ligt voor dit model, moet een X in zeer nette staat nog wel 800,- kunnen opleveren lijkt me..Kapitaalvernietiging? Yep!
Ben het met je eens...pdavie2311 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:30:
Weet je..Eigenlijk ben ik hier nog helemaal niet mee bezig. Ik wil gewoon op dit moment de beste iPhone die Apple kan bieden en ik was echt aan iets anders toe na een paar jaar hetzelfde model. Voor mij is dat nu de X.
In september zien we wel of ik gelijk weer voor de opvolger ga en dan mijn X verkoop. Uiteraard zal dit met verlies gaan, maar het lijkt me niet dat ze in september voor 500,- euro weg gaan hoor. Als de prijs nog steeds rond de 1100,- ligt voor dit model, moet een X in zeer nette staat nog wel 800,- kunnen opleveren lijkt me..Kapitaalvernietiging? Yep!
Ik ben er ook niet mee bezig maar reageerde alleen op een bericht waarbij iemand al zeker wist dat het niet kon kloppen.
We zien het vanzelf hoe of wat en in de tussentijd geniet iedereen van zijn keuze..
Klopt! Gewoon genieten van de X...EdvanAl schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:38:
[...]
Ben het met je eens...
Ik ben er ook niet mee bezig maar reageerde alleen op een bericht waarbij iemand al zeker wist dat het niet kon kloppen.
We zien het vanzelf hoe of wat en in de tussentijd geniet iedereen van zijn keuze..
Was sceptisch maar voor mij zeker een verbetering! Door mijn werk veranderd de ‘textuur’ van mijn duim nog al eens en werkte touchid soms niet. Nu natuurlijk geen last meer van 😆Havelock schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:40:
Is het unlocken van het scherm beter of ongeveer hetzelfde ik vroeg me af of verbetering is tenopzichte touchID wie kan mij dat vertellen ?
K
Daar heb ik gelukkig geen last van dat me duim niet pakt.royhoi schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:46:
[...]
Was sceptisch maar voor mij zeker een verbetering! Door mijn werk veranderd de ‘textuur’ van mijn duim nog al eens en werkte touchid soms niet. Nu natuurlijk geen last meer van 😆
Maar dit is goed om te horen dat perfect werkt en gelukkig ben ik geen 2 Ling of toch wel als de spiegel mag geloven
Standby 18uur 21min en Gebruikt 18uur en 21min.
Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?!
Zoek even terug in dit topic op mijn naam of die van Grin:).Jieve schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:48:
Ik word helemaal gek van mijn iPhone X, vanochtend batterij opgeladen, nu is hij nog maar 3%. Nog geen 24 uur.
Standby 18uur 21min en Gebruikt 18uur en 21min.
Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?!
10 uur usage en 50 uur standby. Hoppakee. Dat kon ik met de iPhone 7 wel vergeten. Heb in die periode gewoon whatsapp, bellen, safari, app store gebruikt en een klein spelletje zo nu en dan. Maar; niet heel veel gebruikt.
Heerlijk! eindelijk niet meer midden op de dag opladen met veel gebruik, maar pas tegen 7 uur
Het lijkt niet veel voor te komen. Zijn er hier mensen die bovenstaande ook ervaren? Vind het zelf een beetje onafgewerkt overkomen. De demo modellen die ik gevoelt heb hadden dit ook totaal niet.
één is geen, twee is één
Locatieservices voor systeemservices staat altijd aan.
En dat is gek; want ik heb al die functies uitstaan! Toch verdwijnt het icoon als ik de toggle uitzet en komt hij terug als ik de toggle weer aanzet.
Wat kan dit zijn? Was gister nog niet het geval. Een force reset lost het niet op en privacyinstellingen wil ik eigenlijk niet herstellen, dan kan ik dat wekelijks gaan doen straks.
Verkeerd topic, en hij is al een aantal uur uitVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:54:
Update 11.2.5 is uit!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb mijn X bij lancering in Amerika gehaald, en merkte dit ook. De glazen achterkant leek niet helemaal aan te sluiten op de rand. Even getwijfeld of ik ermee terug zou gaan en nadat ik zag dat er zich vuil verzamelde in dit gleufje toch een afspraak gemaakt bij de Genius Bar daar. Afspraak viel net buiten de eerste 14 dagen maar na het gecheckt te hebben bij wat demo-toestellen was het de medewerker ook duidelijk dat dit niet hoorde en heb toen gelijk een nieuwe meegekregen. Deden ze totaal niet moeilijk over. Het nieuwe toestel had er geen last van.Wackoz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:55:
Sinds gisteren dan ook eindelijk mijn X in bezit. Eerste wat direct opviel na thuis aan te komen was dat de RVS randen van het toestel scherp zijn. Niet zo dat je je eraan openhaalt maar wel dat het erg voelbaar een overgang/ruw is! Na wat zoeken op internet vind ik een paar posts van mensen die dit ook ervaren.
Het lijkt niet veel voor te komen. Zijn er hier mensen die bovenstaande ook ervaren? Vind het zelf een beetje onafgewerkt overkomen. De demo modellen die ik gevoelt heb hadden dit ook totaal niet.
Ik weet niet of je ‘m via Apple zelf hebt, maar in dat geval zou ik er zeker mee teruggaan.
Toen een tour du mediamarkt gedaan. Wat me toen wel opviel is dat mijn ontgrendel toets scherp is
Net alsof het niet afgebraamd is. Daar vergeleken met een paar demo modellen en die hadden dit weer niet. Wel valt op dat ze onderling weer andere verschillen hadden.
Dit opnieuw bij service opgegooid maar dit “hoorde” en was normaal.
Misschien dat ik er nu te veel op let, maar het valt me tegen dat er bij 4 demotoestellen en 2 eigen toestellen er voelbaar verschil in de afwerking zit. Verwacht je niet voor €1300,00
één is geen, twee is één
Mijn boefje is liev!
mensen die bijna net zoveel betaalde voor hun iphone 7 en nu gewoon verlengen met een X erbij en dan 1000 euro willen vangen...JB schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:43:
Valt me trouwens op dat er vrij veel iPhone X “gesealed” in doos te koop staan op MP. Wat zou daar de reden van zijn? Bij bedrijfjes snap ik het maar ook veel particulieren die dat doen zo lijkt? Toestel kopen en meteen weer verkopen. Bij een abbo “nemen” is ook niet meer echt interessant, zeker als je meteen doorverkoopt.
Ps en let op er zijn veel fake X op mp maatje heeft dit meegemaakt en kwam hier op tijd achter...
Aah zo, dat kan natuurlijk ook. Dus gewoon een BKR aan je broek maar wel "winst"Nick25 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:47:
[...]
mensen die bijna net zoveel betaalde voor hun iphone 7 en nu gewoon verlengen met een X erbij en dan 1000 euro willen vangen...
Ps en let op er zijn veel fake X op mp maatje heeft dit meegemaakt en kwam hier op tijd achter...
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat je daar van schrikt hoeveel mensen dat doen...JB schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Aah zo, dat kan natuurlijk ook. Dus gewoon een BKR aan je broek maar wel "winst"
Zijn natuurlijk wel voornamelijk de mensen die niet zo goed zijn in rekenenJB schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Aah zo, dat kan natuurlijk ook. Dus gewoon een BKR aan je broek maar wel "winst"
Het levert je hooguit 50 euro winst op mits je hem nog voor een leuke prijs kan verkopen.
Maar om daar nog 2 jaar lang voor te betalen lijkt mij niet echt heel handig.
Persoonlijk zou ik nooit de volle pond betalen voor een toestel die geseald in het 2de hands circuit. Je hebt ten eerste geen winkel meer die je kan aanspreken en ten tweede kan er mee gerommeld zijn (fake, gestolen of serie nummer klopt niet met bon o.i.d.). En dan hangt het er ook nog eens af of het marktplaats is of een goed aangeschreven tweaker op de V&A.
[ Voor 101% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:06 ]
Niet dat ik voor dit soort situaties ben maar de "BKR aan je broek" moeten we ook een beetje op waarde schatten natuurlijk.JB schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Iedereen met een huis, creditcard, Bankrekening met limiet staat daar toch al in. Het is niet alsof er echt wezenlijk wat veranderd als je met een telefoon krediet van €1000,- in dat register staat.
Ik heb al jaren geleden geaccepteerd dat geen een apparaat hetzelfde is. Als de afwerking acceptabel is ga ik er niet op letten anders blijf ik bezig.. Ik ben ooit is met de iPhone 6 4x terug geweest door echte problemen (pixels, los zittend scherm, knop die je niet kan indrukken etc) en sindsdien ben ik echt genezen van het detail geneuzel haha.Wackoz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:07:
Ik heb hem bij de mediamarkt gekocht, en ben gisteren ermee terug geweest. Medewerker snapte mijn punt en heeft hem gewisseld voor een nieuwe. Toen natuurlijk ter plekke het toestel bekeken en deze leek het niet te hebben.
Toen een tour du mediamarkt gedaan. Wat me toen wel opviel is dat mijn ontgrendel toets scherp is![]()
Net alsof het niet afgebraamd is. Daar vergeleken met een paar demo modellen en die hadden dit weer niet. Wel valt op dat ze onderling weer andere verschillen hadden.
Dit opnieuw bij service opgegooid maar dit “hoorde” en was normaal.
Misschien dat ik er nu te veel op let, maar het valt me tegen dat er bij 4 demotoestellen en 2 eigen toestellen er voelbaar verschil in de afwerking zit. Verwacht je niet voor €1300,00
Neemt niet weg dat je een punt heb, en dat ik me er nog steeds lichtelijk aan kan storen.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.