“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Waarom denk je toch dat ik dat negatief bedoel? Snap niet zo goed waar die “bril” vandaan komt. Met onderste lagen bedoel ik de mensen met uitkering, AOW, bijstand etc. Gewoon mensen met een minimaal inkomen. Is toch helemaal niks mis mee? Je maakt er nu echt zelf een punt van.ccave1975 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:14:
[...]
Als je zo'n plaat voor je kop hebt dat je mensen met minder inkomen wegzet als onderste lagen van een samenleving ben je zeker niet een persoon die ik graag in mijn bedrijf zou willen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Nergens voor nodig.Intelcorei7 schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:30:
Is het nodig om vaak apps helemaal af te sluiten, Of is dat nergens voor nodig ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Top bedankt 👍🏻
[Battle.net: Forsaken#22243]
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 31-12-2017 09:35 ]
Thanks!☺Donstil schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:47:
[...]
Nee zou ik nog niet doen. Is morgen wel over.
[...]
Gewoon de cons en pros in een kolommetje zetten en uiteindelijk voor de X gaanNick25 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:31:
Ik twijfel ook om mijn 8 in te ruilen voor een x...
Het is weer bijna September 2026 :)
Terwijl ik juist faceID een vooruitgang vind, zeker nu die me ook half onder m’n dekens in bed herkent
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 31-12-2017 14:26 ]
Het scherm is erg mooi, de batterij gaat erg lang mee, de gestures werken na een paar dagen alsof je deze altijd al hebt gebruikt, toestel is erg snel, kortom erg tevreden, ook over de case en de wireless lader.
Heb nu een aantal standaard apps geïnstalleerd zoals Bankieren, Whatsapp, Facebook en Twitter.
Twijfel nog over Tapatalk om voor forums te gebruiken, deze app werkt niet helemaal zoals ik had verwacht, kan bijvoorbeeld hier op Tweakers moeilijk topics vinden.
Of doe ik misschien iets fout ?
Ben nieuwsgierig, wat zijn voor jullie de must have apps die direct geïnstalleerd worden en die jullie vaak gebruiken ?
Dat is wel heel herkenbaar. Moet er dagelijks 2-3 verwijderen.NiGeLaToR schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:36:
hij drukt meerdere keren per dag de screenshot combi in, onbedoeld.
[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 31-12-2017 14:26 ]
Ik zeg doen👌🏽👌🏽Nick25 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:31:
Van Android fan nu naar de iPhone X. Zelden zo’n goed toestel vastgehouden. De iPhone 7 heb ik zakelijk een jaartje nu, maar dat model voelt nu wel echt gedateerd aan tov de X. Dus ik adviseer, doen!Nick25 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:31:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik kan er maar niet aan wennen dat dat nu gewoon kan. Zelfs al filmpjes voorbij zien komen waarin ze kijken of onderwater face id werkt.Tylen schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:53:
Spoel mijn X ook vaak even onder de kraan af. Maar heb nog geen problemen gehoord dat ik slecht verstaanbaar ben.
Maar ik vind het nog steeds eng om de phone boven bad te gebruiken, wat dus nergens meer voor nodig is. Erfenis van een leven op een jachthaven waarbij elk jaar telefoons tussen wal en schip vielen. :-)
Hoewel ik hem ga opsluiten in een hoesje twijfel ik nog een beetje over de kleur. Wilde eerst de zwarte variant maar vind het effect van het kleine beetje kleur dat zichtbaar blijft bij de camera lens als hij in een hoesje zit wat mooier bij de zilveren variant dan de zwarte
Iemand nog een mening of ervaring hiermee? Ik vermoed dat krasjes misschien sneller zichtbaar kunnen zijn op de zwarte versie..
Wit is echt heel nice. Vooral die chrome zijkanten! Ook vingerafdrukken zie je veel minder dan op zwart. Ik gebruik een clear case zodat je nog wel wat ziet van het toestel. Ultra thin ook.CeetjeBeetje schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:21:
Ik sta op het punt om te verlengen en de iPhone X te kiezen. Toch nog een heeeeel klein beetje twijfel, maar waarschijnlijk niet genoeg om mij er van te weerhouden een iPhone X te nemen.
Hoewel ik hem ga opsluiten in een hoesje twijfel ik nog een beetje over de kleur. Wilde eerst de zwarte variant maar vind het effect van het kleine beetje kleur dat zichtbaar blijft bij de camera lens als hij in een hoesje zit wat mooier bij de zilveren variant dan de zwarte
Iemand nog een mening of ervaring hiermee? Ik vermoed dat krasjes misschien sneller zichtbaar kunnen zijn op de zwarte versie..
Echter heeft ze veel vaker wel bereik dan ik en veel beter 4g bereik dan ik. De 7 doet dat gewoon beter dan de X en dat is wel even een tegenvaller. Had ik toch niet verwacht van een vlaggenschip.
( Als je de 7 vast houdt merk je hoe dun en licht die is vergeleken de X)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Dat is helaas ook mijn ervaring met de x ivm de 7plus.Hann1BaL schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:19:
Mijn vrouw heeft de 7 en we hebben allebei Vodafone. Nu zijn we in Engeland en dat is toch een land met op veel plekken gebrekkige bereikbaarheid.
Echter heeft ze veel vaker wel bereik dan ik en veel beter 4g bereik dan ik. De 7 doet dat gewoon beter dan de X en dat is wel even een tegenvaller. Had ik toch niet verwacht van een vlaggenschip.
U allen hier wens ik ook een goed 2018
Ik vind de 7 dus te dun en te licht. Hou wel van wat meer body, voelt ook degelijker en premium aan. Heb zelf een 7 van de zaak, maar ben in Nederland nog geen verschillen tegengekomen. Beide op KPN 4g netwerk. Ik zal er eens op letten! Reis voor werk veeL door Nederland.Hann1BaL schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:19:
Mijn vrouw heeft de 7 en we hebben allebei Vodafone. Nu zijn we in Engeland en dat is toch een land met op veel plekken gebrekkige bereikbaarheid.
[ Voor 0% gewijzigd door Alekz87 op 01-01-2018 11:48 . Reden: Typo, scherp hieronder op nieuwjaarsdag ]
Met wat voor vee reis je door Nederland? Koeien of schapen?Alekz87 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 10:42:
[...]
Ik vind de 7 dus te dun en te licht. Hou wel van wat meer body, voelt ook degelijker en premium aan. Heb zelf een 7 van de zaak, maar ben in Nederland nog geen verschillen tegengekomen. Beide op KPN 4g netwerk. Ik zal er eens op letten! Reis voor werk vee door Nederland.
Zat je nu serieus op een forum tijdens de jaarwisseling, exact om twaalf uur?Alekz87 schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:00:
[...]
Waarom denk je toch dat ik dat negatief bedoel? Snap niet zo goed waar die “bril” vandaan komt. Met onderste lagen bedoel ik de mensen met uitkering, AOW, bijstand etc. Gewoon mensen met een minimaal inkomen. Is toch helemaal niks mis mee? Je maakt er nu echt zelf een punt van.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nee dat zat hij niet.THE_BASE schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:06:
[...]
Zat je nu serieus op een forum tijdens de jaarwisseling, exact om twaalf uur?
(Nacht van 30 op 31 december)
Ben gek op GoT, maar om 00:00 tijdens de jaarwisseling was ik echt te kachel om mijn telefoon t bedienen.THE_BASE schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:06:
[...]
Zat je nu serieus op een forum tijdens de jaarwisseling, exact om twaalf uur?
1. als ik hotspot wil maken van mijn iPhone, dan doet de WiFi het goed, maar krijg geen IP adres... totdat ik de iPhone reboot en dan doet de DHCP service het weer naar al mijn clients. Dat probleem heb ik sinds mijn Samsung S3 niet meer gehad. Erg onprettig als je effe snel een ander toestel internet wilt geven.
2. als data je heilig is (toevallig mijn ding), dan is het wel wat zuur dat als iemand het toestel uit je handen snaait, hij/zij de telefoon in je gezicht zwaait en dat het al voldoende is voor een unlock. Want FaceID werkt super goed wat dat betreft. Ja, FaceID kan uit... maar come on... 'de feature' van de iPhone. En zonder FaceID kan ik geen enterprise mobility unlock doen, want company policy.
I've visited the Mothership @ Cupertino
Bij punt 2 gewoon je ogen dichthouden als hij dat doet. Nadeel is dan wel dat je niet ziet waar hij naartoe rent, maar je weet iig wel zeker dat je data veiliggesteld is.VisionMaster schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:34:
Lichte irritatie over mijn iPhone X:
1. als ik hotspot wil maken van mijn iPhone, dan doet de WiFi het goed, maar krijg geen IP adres... totdat ik de iPhone reboot en dan doet de DHCP service het weer naar al mijn clients. Dat probleem heb ik sinds mijn Samsung S3 niet meer gehad. Erg onprettig als je effe snel een ander toestel internet wilt geven.
2. als data je heilig is (toevallig mijn ding), dan is het wel wat zuur dat als iemand het toestel uit je handen snaait, hij/zij de telefoon in je gezicht zwaait en dat het al voldoende is voor een unlock. Want FaceID werkt super goed wat dat betreft. Ja, FaceID kan uit... maar come on... 'de feature' van de iPhone. En zonder FaceID kan ik geen enterprise mobility unlock doen, want company policy.Nice.
Verwijderd
Als iemand mij belt dan gaat mijn beltoon naar zacht .
Nog meer mensen die dit ervaren ?
Heeft iemand een oplossing ?
Dat is een instelling in je iPhone.Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:25:
Ik ervaar het volgende .
Als iemand mij belt dan gaat mijn beltoon naar zacht .
Nog meer mensen die dit ervaren ?
Heeft iemand een oplossing ?
Je kan het zo instellen dat wanneer je gebeld wordt en je naar je telefoon kijkt, het belvolume zachter wordt
Wit met de chromen rand is echt een topper! En icm de Spigen Ultra Hybrid clear is dit een perfecte comboCeetjeBeetje schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:21:
Ik sta op het punt om te verlengen en de iPhone X te kiezen. Toch nog een heeeeel klein beetje twijfel, maar waarschijnlijk niet genoeg om mij er van te weerhouden een iPhone X te nemen.
Ik ben er heel content mee..
Gewoon voor de X gaan... Ik heb ook lang getwijfeld en op 25 november de knoop doorgehakt. Vroeg ik de ochtend via de Apple Store besteld en in de middag naar Amsterdam gegaan om het juweeltje op te halen.. totaal geen spijt (kom van een 7 plus af)
Verwijderd
Geert1976 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Dat is een instelling in je iPhone.
Je kan het zo instellen dat wanneer je gebeld wordt en je naar je telefoon kijkt, het belvolume zachter wordt
Weet iemand waar dat verschil ineens vandaan komt? Btw is toch nog gewoon 21%?
Thuiskopieheffing?Lejavh schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
Sinds vandaag zijn bijna alle Apple producten ineens duurder. iPhone X kost ineens €1160,45
Lejavh schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
Sinds vandaag zijn bijna alle Apple producten ineens duurder. iPhone X kost ineens €1160,45
Klopt, Thuiskopieheffing is op Smartphones van €3,50 naar €4,70 sinds het nieuwe jaar.
Nieuwe heffing:
Ben ik blij dat ik m vorig jaar heb aangeschaftDonstil schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:23:
[...]
[...]
Klopt, Thuiskopieheffing is op Smartphones van €3,50 naar €4,70 sinds het nieuwe jaar.
Nieuwe heffing:
[afbeelding]
Ikzelf vind dat een mooie feature
[ Voor 20% gewijzigd door Jaymone op 01-01-2018 18:38 ]
Haha, dus 00:00 is 31 december 2017. Doh.Geert1976 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:11:
[...]
Nee dat zat hij niet.
(Nacht van 30 op 31 december)
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
En die 3,50 en 4,70 zijn tevens excl. btw.Donstil schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:23:
[...]
[...]
Nieuwe heffing:
[afbeelding]
Beetje vreemd overigens dat Apple die 1,45 euro doorrekent. Blijkbaar zat het altijd in de prijs (iPhone X was 1159,-). Dus waarom zou je die 1,45 euro nu wel doorbelasten op zo'n gigantisch bedrag met flinke marge?
[ Voor 23% gewijzigd door THE_BASE op 01-01-2018 18:50 ]
Nou ik ook, hij was al “ZO DUUR”
Ze zouden het bruto toestel goedkoper kunnen maken idd (maar waarom zouden ze?) de kosten door belasten is echter verplicht, je zag deze kosten daarom altijd al tijdens het doorvoeren van je Apple Order online.THE_BASE schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:48:
[...]
En die 3,50 en 4,70 zijn tevens excl. btw.
Beetje vreemd overigens dat Apple die 1,45 euro doorrekent. Blijkbaar zat het altijd in de prijs (iPhone X was 1159,-). Dus waarom zou je die 1,45 euro nu wel doorbelasten op zo'n gigantisch bedrag met flinke marge?
- via USB 3.0 direct naar de TV lukt niet
- via Windows 10 (up-to-date) en VLC/Windows 10 eigen video app lukt ook niet
- via Plex server en de Xplay app op mijn tv ook niet
Ik heb op Reddit gelezen dat het zelfs met Apple TV 4K ook (nog) niet werkt i.v.m. ontbreken van AirPlay 2.
Enige manier om ze afspelend te krijgen was uploaden naar Google Photos, deze worden automatisch geconverteerd naar lagere bitrate en dan lukte het wel.
Kortom, hoe kijken jullie je 4K@60 filmpjes op een groot scherm?
Tenminste, iphone streamt de 4k60 filmpjes naar TV (geen idee hoe ze daar aankomen, maar ziet er goed uit op een 4k tv).
[ Voor 63% gewijzigd door matthijst op 01-01-2018 23:26 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Bestand op mijn nas zetten en die afspelen via de nVidia Shield.baba420 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 23:15:
Vraag: ik heb filmpjes geschoten in 4K 60FPS met mijn iPhone X. Hoe kan ik deze afspelen op mijn LG E6 OLED TV?
- via USB 3.0 direct naar de TV lukt niet
- via Windows 10 (up-to-date) en VLC/Windows 10 eigen video app lukt ook niet
- via Plex server en de Xplay app op mijn tv ook niet
Ik heb op Reddit gelezen dat het zelfs met Apple TV 4K ook (nog) niet werkt i.v.m. ontbreken van AirPlay 2.
Enige manier om ze afspelend te krijgen was uploaden naar Google Photos, deze worden automatisch geconverteerd naar lagere bitrate en dan lukte het wel.
Kortom, hoe kijken jullie je 4K@60 filmpjes op een groot scherm?
Er zijn hier genoeg mensen om een duidelijker beeld te krijgen.
Vervangen van achterkant is onbetaalbaar bijna. Of heeft iedereen applecare? Of een goed hoesje?
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe er met de breekbaarheid glas wordt omgegaan..
Ik heb geen hoesje erom heen (vind dat niet mooi en niet fijn). Hij is al 1 keer goed op de tegels gevallen zonder dat het scherm kapot ging. Mocht het ooit wel gebeuren dan laat ik hem repareren bij apple.badnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Je hoort altijd alleen de gevallen dat het fout ging.. maar hoe stootvast/val vriendelijk is de iphone x?
Vervangen van achterkant is onbetaalbaar bijna. Of heeft iedereen applecare? Of een goed hoesje?
Ik gebruik alleen een DBrand sticker op de achterkant. Maar dat is meer voor grip en enige bescherming tegen krassen op achterkant. Geen Apple Care maar een risico wat ik neem. Daardoor misschien ook extra extra voorzichtig. M’n 6s is ook 2 jaar krasvrij gebleven.badnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Je hoort altijd alleen de gevallen dat het fout ging.. maar hoe stootvast/val vriendelijk is de iphone x?
zoals ik al eerder gemeld heb: gebruik mijn X icm de Spigen Ultra Hybrid clear case. En vanaf morgen ook afwisselend met de Olive Green Mujjo casebadnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Jij had toch ook de Black leather skin van DBrand?Dennisdn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:07:
[...]
Ik gebruik alleen een DBrand sticker op de achterkant. Maar dat is meer voor grip en enige bescherming tegen krassen op achterkant. Geen Apple Care maar een risico wat ik neem. Daardoor misschien ook extra extra voorzichtig. M’n 6s is ook 2 jaar krasvrij gebleven.
Toevallig een fotootje van het (eind)resultaat?
Clear case (wat harder plastic) maar eigenlijk meer tegen krasjes op de achterkant en wat meer grip. Ook een screenprotector van glas.badnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Ik heb geen foto maar het is exact zoals de reclame-foto's van hun zelf. Erg netjes. Ook eenvoudig aan te brengen en super netjes afgewerkt. En dan ben ik nou niet één van de allernetste. Alleen had ik er zelf misschien iéts meer van verwacht dan alleen een stevige papieren sticker.Geert1976 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Jij had toch ook de Black leather skin van DBrand?
Iemand zei hier eens "Apple Care is mijn hoesje" (Geert dacht ik). Dat hebben we dit jaar voor het eerst ook eens gedaan en we hebben er nu al profijt van.badnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Mijn vrouw heeft haar iPhone laten vallen, althans iemand liet haar iPhone vallen, die viel recht naar beneden op een kleed en schoof toen vlak over de vloer (binnen). Na inspectie leek er niets aan de hand maar nu blijkt (onder normale verlichting) het hele scherm onder de krassen te zitten en dat valt eigenlijk best wel een beetje tegen voor dit type glas op een parket vloer.
Dit met Apple besproken en er komt nu een "nieuwe" voor 99,-
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 02-01-2018 18:19 ]
Eerst dacht ik nog dat ik hem verkeerd had weg gelegd oid maar dat lijkt inmiddels wel uitgesloten. Ik controleer nu of hij gaat laden als ik hem erop leg maar dan toch is hij in de morgen vaak leeg.
Mensen die dit herkennen toevallig?
Ik heb die toevallig ookGeert1976 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Jij had toch ook de Black leather skin van DBrand?

[ Voor 14% gewijzigd door dark0990 op 03-01-2018 07:44 ]
wow, echt zeer mooi!dark0990 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:41:
[...]
Ik heb die toevallig ooken ik moet zegen dat het resultaat wel erg mooi is!
[afbeelding]
[afbeelding]
dat (nep
Ik heb deze iPhone X zwart leren skin ook van DBrand, nog ongeopend in de verpakking, maar dan helaas geen iPhone X meer haha
Heb je het gevoel dat de grip (ietsjes) beter is geworden met deze skin?
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 03-01-2018 07:55 ]
Ja vooral op de zilveren variant staat hij erg mooi! Ik weet niet of hij ook zo mooi staat op de grijze variant.Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:48:
[...]
wow, echt zeer mooi!
dat (nep) leer staat wel erg strak icm die stainless steel randen.
Ik heb deze iPhone X zwart leren skin ook van DBrand, nog ongeopend in de verpakking, maar dan helaas geen iPhone X meer haha
Heb je gevoel dat de grip (ietsjes) beter is met deze skin?
Grip kan ik niet zeggen. Heb de sticker er gelijk op gedaan, dus heb je iPhone nooit zonder gebruikt
In het begin heb ik dat ook een paar keer gehad, s ochtends bijna leeg terwijl ik in de veronderstelling was dat het er goed op lag. Daarna niet meer voorgekomen..Donstil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:37:
Ik heb sinds een weekje of twee last van het feit dat mijn iPhone geregeld slecht of niet laad via diverse “draadloze” matten.
Eerst dacht ik nog dat ik hem verkeerd had weg gelegd oid maar dat lijkt inmiddels wel uitgesloten. Ik controleer nu of hij gaat laden als ik hem erop leg maar dan toch is hij in de morgen vaak leeg.
Ik heb de telefoon in een Mous (carbon fibre achterkant) hoesje zitten met glazen privacy screen protector. Helaas heb ik dit al eens getest met een goede val en totaal geen schade gelukkig!badnews.nl schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:11:
Staat erg mooi. Ik kan best goed Screenprotectors plakken al zeg ik het zelf. Heb er vanaf dag 1 ook eentje op mijn X. Als dat lukt, lukt zo'n DBrand sticker dan ook redelijk? Toch maar de X naakt gaan gebruiken dan...dark0990 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:55:
[...]
Ja vooral op de zilveren variant staat hij erg mooi! Ik weet niet of hij ook zo mooi staat op de grijze variant.
Grip kan ik niet zeggen. Heb de sticker er gelijk op gedaan, dus heb je iPhone nooit zonder gebruikt
Ik mis Geert hier wel hoor! Laat hem maar snel weer een X halen.
HahaGeert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:30:
[...]
Ken je de film 'the return of the Jedi'?![]()
Hear Hear!pdavie2311 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:32:
[...]
Ik mis Geert hier wel hoor! Laat hem maar snel weer een X halen.
We maken allemaal wel eens een fout..Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:30:
[...]
Ken je de film 'the return of the Jedi'?![]()
Ja zo'n DBrand sticker is niet heel veel moeilijker. Gewoon het youtube filmpje volgen en dan moet het wel goed komen! Wel zorgen dat je föhn klaar hebt liggenpdavie2311 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:26:
[...]
Staat erg mooi. Ik kan best goed Screenprotectors plakken al zeg ik het zelf. Heb er vanaf dag 1 ook eentje op mijn X. Als dat lukt, lukt zo'n DBrand sticker dan ook redelijk? Toch maar de X naakt gaan gebruiken dan...
Sterker nog, een Dbrand sticker is heel heel heel veel eenvoudiger dan een screenprotector. Heb al heel wat screenprotectors van waanzin weer weggegooid. Maar de Dbrand, direct zonder ook maar 1 luchtbelletje gelijk perfect erop gekregen. Een fohn moet je inderdaad wel klaarleggen om de randjes mooi af te werken.dark0990 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Ja zo'n DBrand sticker is niet heel veel moeilijker. Gewoon het youtube filmpje volgen en dan moet het wel goed komen! Wel zorgen dat je föhn klaar hebt liggen
En de grip is super. Nouja, eigenlijk is het ook alleen maar daar goed voor. Verder doet ie niks. Het is zelfs geen nepleer, maar gewoon stevig papier.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 03-01-2018 11:18 ]
om precies te zijn, het is 3M vinylDennisdn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Het is zelfs geen nepleer, maar gewoon stevig papier.
De extra grip is inderdaad erg prettig, hij zorgt er ook voor dat er geen krassen op de achterkant komen. maar hij biedt inderdaad geen val bescherming. Daar heb ik hem ook niet voor, maar wel voor het unieke uiterlijkDennisdn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:16:
[...]
En de grip is super. Nouja, eigenlijk is het ook alleen maar daar goed voor. Verder doet ie niks. Het is zelfs geen nepleer, maar gewoon stevig papier.
1. In sommige apps kan je een filmpje niet doorspoelen met de slider aan de onderkant omdat je X dan denk dat je naar een andere app wilt. Ook heel voorzichtig het slidertje aan de bovenkant proberen te touchen werkt niet.
2. Bij het openen van elke willekeurige app kan het optreden dat je simpel een kale wallpaper in beeld krijgt. Een swipe omhoog en je komt gewoon weer in je homescreen en vervolgens de app opnieuw openen geeft geen problemen. Geen resets of restarts voor nodig gelukkig. Weet het even niet zeker maar volgens mij treed het ook wel eens op als je juist de app sluit.
3. Hij is nogal glad, hij glijdt van mij portemonnee af waar dat met mijn iphone 7 nooit gebeurde.
4. Ik toets toch te vaak mijn code in, geen volwaardige vervanger voor touch bij mijn gebruik.
Wat voor materiaal is nepleer dan? Elk materiaal wat leer immiteert is toch nepleerDennisdn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Stuitert mooi door, en valt meestal op de achterkant, net als een plak brood met boter erop, die valt ook altijd op de boter, als de hoogte, en valsnelheid tenminste 1 rotatie toestaat.
En ik koop er 3 om 2jaar te overbruggen.
vind het zo jammer als de hoes het uiterlijk verhult.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Sinds de laatste update ook 2/3x last van gehad.. Dan moet ik hem echt van de mat halen, en opnieuw erop leggen.. Gelukkig heeft mijn matje een lampje die aangeeft of die laad of niet dus het valt me snel op.Donstil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:37:
Ik heb sinds een weekje of twee last van het feit dat mijn iPhone geregeld slecht of niet laad via diverse “draadloze” matten.
Ik hoor dan ook het oplaad geluidje niet.
Nou, nepleer in de vorm van sky of iets dergelijks. Nu is het écht papier. Nouja, zoals hierboven gezegd is het wel vinyl. Dus.. nep papier?Malt007 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Wat voor materiaal is nepleer dan? Elk materiaal wat leer immiteert is toch nepleer
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 03-01-2018 12:47 ]
Nee het is eerder een soort van plastic dan papier.Dennisdn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Nou, nepleer in de vorm van sky of iets dergelijks. Nu is het écht papier. Nouja, zoals hierboven gezegd is het wel vinyl. Dus.. nep papier?
Punt 1 ben ik het mee eens, zeker in landscape mode (en dat is toch hoe je je telefoon bij filmpjes doorgaans vast houdt)Malt007 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:27:
Na een tijdje gebruik 2 grote irritaties en wat kleinere.
1. In sommige apps kan je een filmpje niet doorspoelen met de slider aan de onderkant omdat je X dan denk dat je naar een andere app wilt. Ook heel voorzichtig het slidertje aan de bovenkant proberen te touchen werkt niet.
2. Bij het openen van elke willekeurige app kan het optreden dat je simpel een kale wallpaper in beeld krijgt. Een swipe omhoog en je komt gewoon weer in je homescreen en vervolgens de app opnieuw openen geeft geen problemen. Geen resets of restarts voor nodig gelukkig. Weet het even niet zeker maar volgens mij treed het ook wel eens op als je juist de app sluit.
3. Hij is nogal glad, hij glijdt van mij portemonnee af waar dat met mijn iphone 7 nooit gebeurde.
4. Ik toets toch te vaak mijn code in, geen volwaardige vervanger voor touch bij mijn gebruik.
Punt 2 ben ik niet tegengekomen op de telefoon en zal afhangen van de apps?
Punt 3 dat vind ik ook en had ik ook met mijn Galaxy S6 en een beetje inherent aan de glazen achterkant. Dat heb ik opgelost met een hoesje
Punt 4 vind ik heel apart. Ik zelf draag soms een bril en soms niet en met dit weer soms een muts en eigenlijk heb ik nooit unlockproblemen met faceID. Misschien eens opnieuw instellen?
Punt 2, staat helemaal los van de app, gebeurd ook als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga. Wellicht dat het aan de wallpaper ligt ofzo, al is het gewoon een plaatje van google opgeslagen in mijn fotoalbum.Hann1BaL schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Punt 2 ben ik niet tegengekomen op de telefoon en zal afhangen van de apps?
Punt 4 vind ik heel apart. Ik zelf draag soms een bril en soms niet en met dit weer soms een muts en eigenlijk heb ik nooit unlockproblemen met faceID. Misschien eens opnieuw instellen?
Punt 4, het is niet dat het niet werkt zoals het hoort maar simpelweg unlockt hij niet als hij op mijn bureau ligt op ongeveer toetsenbord afstand of als even snel wil unlocken in bed als ik met mijn gezicht half onder de deken lig. Dat was met touch toch beter.
Sinds de laatste update zou wel eens kunnen inderdaad, ik draai beta 12.2.5 namelijk.ex87 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Sinds de laatste update ook 2/3x last van gehad.. Dan moet ik hem echt van de mat halen, en opnieuw erop leggen.. Gelukkig heeft mijn matje een lampje die aangeeft of die laad of niet dus het valt me snel op.
Ik hoor dan ook het oplaad geluidje niet.
Al had ik het daar niet direct achter gezocht.
Waar kan je beta 12.2.5 downloaden? 😄Donstil schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Sinds de laatste update zou wel eens kunnen inderdaad, ik draai beta 12.2.5 namelijk.
Heeft daar niet mee te maken, ook met eerdere versie(s) enkele keren ervaren. (Heb ook Anker)Donstil schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Sinds de laatste update zou wel eens kunnen inderdaad, ik draai beta 12.2.5 namelijk.
Ik draai ook de beta’s maar niet 12.2.5
Mm dan zou het wel aan de anker kunnen liggenJaymone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:45:
[...]
Heeft daar niet mee te maken, ook met eerdere versie(s) enkele keren ervaren. (Heb ook Anker)
WWDC 2018
Ps: hoe is jullie ervaring met wifi op de X? Stabiel of valt vaak een streepje weg?
[ Voor 34% gewijzigd door Jaymone op 03-01-2018 19:04 ]
Lijkt wel of de mensen er nu kennis mee maken
Één leverancier wilde even FaceID zien en die was er zo verbaasd over dat die de volgende dag gelijk een berichtje stuurde dat die er ook een gehaald heeft.
Moet zeggen dat ik er zelf ook nog erg blij mee ben!
Normaal altijd snel uitgekeken op een telefoon maar op deze nog niet
Vind het goed meevallen, zeker voor zoveel uur statisch beeld.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Famous schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:05:
Moet zeggen dat ik er zelf ook nog erg blij mee ben!
Normaal altijd snel uitgekeken op een telefoon maar op deze nog niet
Ik ben er ook altijd nog erg blij mee. Bij mijn vorige 7 Plus was dat met een paar dagen alweer gewoontjes maar dit keer met de X is het anders..
[...]
Vind het goed meevallen, zeker voor zoveel uur statisch beeld.
Designed by Apple..manufactured by Samsung
Maar als ik het goed lees, hebben ze maar 1 toestel getest? Dat zegt niks over de rest.Jaymone schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:02:
http://bgr.com/2018/01/02...urn-in-screen-comparison/
Ps: hoe is jullie ervaring met wifi op de X? Stabiel of valt vaak een streepje weg?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
vanavond heeft Apple de 3e (Developer) Beta van iOS 11.2.5 released, ik denk dat later vanavond of uiterlijk morgen de Public Beta released zal worden.pdavie2311 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:49:
Ik draai de laatste publieke Beta en net een freeze op de X. Niet volledig, maar swipen werkte niet meer, wel apps aanklikken. Opnieuw opgestart en weer opgelost...
Hopelijk lost deze beta jouw freezes op.
Enne by the way... hier de iPhone 8 eruit, iPhone X er weer in.
Bwhahaha you’ve gotta be shitting me!?Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:00:
Enne by the way... hier de iPhone 8 eruit, iPhone X er weer in.![]()
Geweldig...welcome back
I shit you not!dafmay schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:06:
[...]
Bwhahaha you’ve gotta be shitting me!?
![]()
![]()
Geweldig...welcome back
thanks, doorslag waren toch wel de gestures, login websites en apps middels FaceID, en uiteraard het ergonomische formaat en het iets grotere scherm
Well done Sir.Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:07:
[...]
I shit you not!![]()
thanks, doorslag waren toch wel de gestures, login websites en apps middels FaceID, en uiteraard het ergonomische formaat en het iets grotere scherm
Ps dacht dat je jouw X al de deur uit had gedaan...of lag ie nog in het laatje?
nee, inderdaad verkocht aan een familie lid, vanmiddag een nieuwe X gehaald.dafmay schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:09:
[...]
Ps dacht dat je jouw X al de deur uit had gedaan...of lag ie nog in het laatje?
Dezelfde kleur of ben je deze keer voor zwart gegaan?Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:11:
[...]
nee, inderdaad verkocht aan een familie lid, vanmiddag een nieuwe X gehaald.
Je hebt het iig geprobeerd en wederom tot de X-conclusie gekomen..Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:00:
[...]
Enne by the way... hier de iPhone 8 eruit, iPhone X er weer in.![]()
Good choice, enjoy
Silver. Dit icm de eerder genoemde black leather DBrand skin is echt onwijs mooi, imho.dafmay schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:13:
[...]
Dezelfde kleur of ben je deze keer voor zwart gegaan?
Dat (nep
En ik kan nu gewoon de iPhone op tafel leggen en/of schuiven zonder bang te zijn dat ie krast.
verder brengt de skin uiteraard 0 bescherming, maar daar is AC+ voor.
Yup klinkt goed!Geert1976 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:16:
[...]
Silver. Dit icm de eerder genoemde black leather DBrand skin is echt onwijs mooi, imho.
Dat (nep) leer staat erg mooi zo samen met de stainless steel randen van de Silver X.
En ik kan nu gewoon de iPhone op tafel leggen en/of schuiven zonder bang te zijn dat ie krast.
verder brengt de skin uiteraard 0 bescherming, maar daar is AC+ voor.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.