Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vandaag mijn eerste bugje meegemaakt sinds dat ik de X heb. (release). Standaard camera app van Apple weigerde, haperde en bleef flikkeren bij openen. Camera + werkte wel. Telefoon opnieuw opgestart en probleem verholpen. Ik draai Beta 11.2.5

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11

GforceNL

Out of memory....

Hier ook gisteren mijn eerste vastloper. Gebeurde tijdens het unlocken met Face-ID. Telefoon liep vast en alleen een hard reset loste dit op.

Verder niks dan lof over de X!

Had gisteren mijn 7 nog even vast, toch wel even wennen dan. Vooral het omhoog swipen ipv de home knop indrukken miste ik vrijwel direct. :o

<Zinloze tekst hier>

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
Na lang peinzen toch de overstap gemaakt van de 8+ naar de X. Ik dacht eigenlijk dat ik het formaat van de 8+ zou gaan missen maar dit is allesbehalve zo. Alle verdere pro's van de X zijn hier al uitgebreid voorbij gekomen dus daar voeg ik niets meer aan toe :)

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Michie23 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:51:
Na lang peinzen toch de overstap gemaakt van de 8+ naar de X. Ik dacht eigenlijk dat ik het formaat van de 8+ zou gaan missen maar dit is allesbehalve zo. Alle verdere pro's van de X zijn hier al uitgebreid voorbij gekomen dus daar voeg ik niets meer aan toe :)
Beste keuze van het jaar d:)b ;)
(Alles draait om verhouding vh scherm) Veel plezier ermee!

Ps: hier een mooi vb van een passend video kwa scherm-verhouding voor de X
YouTube: The truth about the Apple iPhone X - Review!

Edit: Heb het gevoel dat een OLED scherm zachter/fijner aanvoelt tov LCD waardoor het in positieve zin gevoeliger is waardoor je dmv een klein tikje/aanraking al response krijgt, jullie ervaring ook zo? Scheelt maar een fractie maar toch voor je gevoel...

[ Voor 38% gewijzigd door Jaymone op 21-12-2017 09:35 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• dafmay
  • Laatst online: 10:19
Jaymone schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:57:
[...]
Edit: Heb het gevoel dat een OLED scherm zachter/fijner aanvoelt tov LCD waardoor het in positieve zin gevoeliger is waardoor je dmv een klein tikje/aanraking al response krijgt, jullie ervaring ook zo? Scheelt maar een fractie maar toch voor je gevoel...
Yup dat is bekend...bevalt mij ook uitstekend!

https://www.macworld.com/...er-smoother-response.html

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 21-12-2017 09:44 ]

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24
Mel33 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:54:
[...]

Oei dat ziet er niet goed uit, je ziet het dus alleen met deze kleurenparen, en het is een foto van een gezicht?, en lijkt het alsof er op het hoofd een laag van de foto zichtbaar wordt, die je anders nooit ziet. Alsof de foto in dia meer onthult, is het zo iets?

Kan je het filmen, of misschien zie je het ook met screenrecoder.
Kan je het voor ons eens laten zien in een film?

Edit: stuk uitleg erbij
Op de foto's zie ik het ook, maar heb niet het gevoel dat het scherm kapot is. Gezien de vlek ook soms beweegt en ik dit bij daglicht niet goed zie. Ook zie ik het onder een bepaalde contrast pas.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds de filmpjes van iJustine over de X uitkwamen ben ik haar (en der zusje :P ) aan het volgen. Nu heeft ze weer een filmpje over een nieuwe server online gezet. Wat heeft die griet toch veel spul in de huis. Pffff..

YouTube: NEW SERVER! 150TB server install with Linus!

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
Jaymone schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:57:
[...]

Beste keuze van het jaar d:)b ;)

Ik raak het scherm aan en m'n X is unlocked :)

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:18
Tylen schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:39:
Sinds de filmpjes van iJustine over de X uitkwamen ben ik haar (en der zusje :P ) aan het volgen. Nu heeft ze weer een filmpje over een nieuwe server online gezet. Wat heeft die griet toch veel spul in de huis. Pffff..

YouTube: NEW SERVER! 150TB server install with Linus!
Moet je eens de Linus versie kijken van dit filmpje....over spullen gesproken 8)7

YouTube: iJustine’s Unbelievably NERDY Studio House – EXPOSED!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 14:00
Heeft iemand ook last van het volgende: als je je helderheid op bv 40% of hoger zet en dan een filmpje kijkt (via youtube app of safari) dat de X vrij warm wordt? Dit is al mijn 2de X waarbij ik dit meemaak. vind het toch behoorlijk storend en niet correct, aangezien mijn 6 Plus nergens last van had en gewoon koud bleef. :/

• Tylen

Tylen

ppeterr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:13:
[...]

Moet je eens de Linus versie kijken van dit filmpje....over spullen gesproken 8)7

YouTube: iJustine’s Unbelievably NERDY Studio House – EXPOSED!
Niet normaal he ;) Ze zijn er dus wel die vrouwen hahaha

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:35

Grin

Ride si sapis.

pdavie2311 schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:13:
[...]

Yep! Eerder gehad Helaas! Weet niet meer wat ik toen deed! Volgens mij ook gewoon aan/uit en weer opladen tot 100%
En ik heb er nu ook weer last van! Ben hier best wel klaar mee.... :(

NewsBlur || My Fujifilm gear

• pdavie2311

pdavie2311

Grin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:00:
[...]

En ik heb er nu ook weer last van! Ben hier best wel klaar mee.... :(
Even Apple berichtje sturen?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou deze jongen stapt ook maar weer over van Android naar iOS. Lang genoeg verlekkerd gekeken naar filmpjes van zo'n beetje iedere YouTuber die een iX heeft dus maar overstag gegaan en de SG 64GB besteld samen met een Apple Leather case (rood) + Apple Watch series 3 + Airpods. Want als ik iets doe doe ik het goed natuurlijk en gunde mezelf wel wat mooie kerstcadeautjes :9

Hoop vooral dat ik kan wennen aan het niet hebben van touchID. Maar voor de rest zal ik mij ongetwijfeld kunnen vermaken.

Tesla M3LR '21

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Is al door diverse fora/sites gemeld, naast locatiegegevens uit-/aanzetten zijn er nog twee opties:
"
That’s exactly what happened on my 8+ all of a sudden after running beautifully for a week, brand new phone. I tried many things to find the culprit for days to no avail, then did the network reset and it’s been running perfectly now. This issue also presented itself on my new X immediately after restoring from my 8+ backup. Went straight to resetting network and my first charge since 2 days ago still has 35% with 6 hours of usage.

Give the network reset a try. The only thing you lose is Wi-Fi password to all previously remembered Wi-Fi networks.

"

En je batterij kalibreren:

"
How to make a calibrate the battery in iPhone X?
Let your phone die all the way until it turns itself off, then wait 5 minutes - plug in the charger and leave it plugged in for 8-10 hours...

"
Ik heb het inmiddels weer opgelost maar er zijn 10-tallen mensen die dit probleem hebben en het regelmatig zien terugkeren. Voor mij is dit het eerste probleem met een iPhone waar ik echt last van heb, stand-by tijden zijn mij heilig omdat ik niet altijd kan/wil opladen; 40-60 uren stand-by is voor mij echt een must.

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Heb sinds woensdag de iPhone X (zwart), en wat een top apparaat. Ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om mijn S8+ te verpatsen voor de iPhone X. Alleen ik vind dat true tone wel echt te geel.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Jaymone
Intelcorei7 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:02:
Heb sinds woensdag de iPhone X (zwart), en wat een top apparaat. Ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om mijn S8+ te verpatsen voor de iPhone X. Alleen ik vind dat true tone wel echt te geel.
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan! Laatst heb ik true tone zowel op de 8+ als de X getest. Viel mij op dat het moment/plaats afhankelijk is welke van deze 2 meer geel is. De ene keer was het de 8+ en de andere keer de X. Wel denk ik zelf dat de X vaker warmer van kleur/geler en dat heeft alles te maken met OLED. Ik persoonlijk vind het wel fijn, maar dat heb ik wel vaker genoemd ;)

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zeg, misschien een beetje een simpele vraag, maar met welke player (op Windows) spelen jullie de video af die je hebt opgenomen met je iPhone X in dat nieuwe fancy formaat dat ruimte moet besparen?

Ik laat OneDrive automatisch de boel syncen naar de cloud. Windows speelt vanzelfsprekend geen .mov af in hun standaard apps, VLC maakt er een bende van en zelfs iTunes geeft enkel een zwart scherm. Dus ben benieuwd of er een player is die het wel goed doet, of moet ik gewoon maar de oude codec gebruiken voor het opnemen?

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
Sinds 16 november heb ik mijn SG iPhone X 256Gb. Nu valt me op dat er een licht groene waas over het scherm heen zit en met name aan de linkerkant is dit erg aanwezig. Het scherm heb ik vergeleken met de iPhone X van mijn vrouw en van een collega van me en die hebben dit niet. Daar komt bij dat mijn scherm iets minder fel lijkt.

Zojuist toch maar besloten om Apple te bellen, omdat ik me er toch steeds meer aan stoor. Meneer aan de telefoon begon over reparatie, maar dat zie ik niet zitten. Iets meer als een maand een nieuwe iPhone van ruim €1300,- en dan een paar weken kwijt... dacht het niet. Heb me ook enorm opgewonden over de telefoon en aangegeven dat ik hem om wil ruilen.

Volgende week zaterdag ga ik langs de Apple store Amsterdam om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Zijn er hier mensen met een soortgelijk probleem en zo ja, hoe is dit opgelost? Omgeruild of opgestuurd?

Winners don't use drugs!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
Grin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:38:
[...]

Is al door diverse fora/sites gemeld, naast locatiegegevens uit-/aanzetten zijn er nog twee opties:
"
That’s exactly what happened on my 8+ all of a sudden after running beautifully for a week, brand new phone. I tried many things to find the culprit for days to no avail, then did the network reset and it’s been running perfectly now. This issue also presented itself on my new X immediately after restoring from my 8+ backup. Went straight to resetting network and my first charge since 2 days ago still has 35% with 6 hours of usage.

Give the network reset a try. The only thing you lose is Wi-Fi password to all previously remembered Wi-Fi networks.

"

En je batterij kalibreren:

"
How to make a calibrate the battery in iPhone X?
Let your phone die all the way until it turns itself off, then wait 5 minutes - plug in the charger and leave it plugged in for 8-10 hours...

"
Ik heb het inmiddels weer opgelost maar er zijn 10-tallen mensen die dit probleem hebben en het regelmatig zien terugkeren. Voor mij is dit het eerste probleem met een iPhone waar ik echt last van heb, stand-by tijden zijn mij heilig omdat ik niet altijd kan/wil opladen; 40-60 uren stand-by is voor mij echt een must.
Al even hierover mee zitten lezen maar kan nu bevestigen dat er waarschijnlijk een bug in ios zit. Een paar dagen geleden jubelde ik hier nog dat ik bijna 2 volle dagen had gedaan met een volle accu en echt zwaar gebruik. Nu in 5 uur tijd van 100 naar 5 % zonder dat er uberhaupt apps op de achtergrond open staan. En juist heel weinig gebruikt. In het instellingen menu geeft hij bij mij nu ook standby-tijd en gebruik-tijd hetzelfde getal. Dat laatste zag ik ook op dit forum voorbij komen.

Nu de feestdagen maar even afwachten of het een incident is of een bekende bug gaat worden, anders maar eens contact opnemen :(

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Dennisdn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:47:
[...]

Al even hierover mee zitten lezen maar kan nu bevestigen dat er waarschijnlijk een bug in ios zit. Een paar dagen geleden jubelde ik hier nog dat ik bijna 2 volle dagen had gedaan met een volle accu en echt zwaar gebruik. Nu in 5 uur tijd van 100 naar 5 % zonder dat er uberhaupt apps op de achtergrond open staan. En juist heel weinig gebruikt. In het instellingen menu geeft hij bij mij nu ook standby-tijd en gebruik-tijd hetzelfde getal. Dat laatste zag ik ook op dit forum voorbij komen.

Nu de feestdagen maar even afwachten of het een incident is of een bekende bug gaat worden, anders maar eens contact opnemen :(
Trust me, dit gaat niet over en het komt terug... Echt een zeer vervelende bug! Het enige wat je kan doen is hier uitvoerig in dit topic besproken. Zoek maar eens op mijn nickname in dit forum, dan komen alle post wel boven die je verder helpen. Succes!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:25
Ik heb serieuze problemen met mijn iPhone X. Het toestel isa als het zich in de slaapstand bevind niet meer wakker te krijgen. En als ik hem dan eindelijk aankrijg dan komt het niet voorbij de Apple logo.

Vandaag een zaak aangemeld bij Apple Support en de senior support medewerker heeft een call aangemaakt voor de engineers met alle logs van het toestel. Hij vermoed dat het software gerelateerd is(terwijl ik iOS opnieuw erop gezet heb zonder backup) maar toch bleven ze denken aan de software en niet hardware.

Gaat lekker zo :/

You and I have memories longer than the road ahead

• Dennisdn
Grin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:10:
[...]

Trust me, dit gaat niet over en het komt terug... Echt een zeer vervelende bug! Het enige wat je kan doen is hier uitvoerig in dit topic besproken. Zoek maar eens op mijn nickname in dit forum, dan komen alle post wel boven die je verder helpen. Succes!
Het is zo vreemd dat het zo van het ene op het andere moment is. Tot de lading van vanmiddag had ik er gewoon nog 40 uur mee gedaan :(

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou heb m'n 64GB SG van Wehkamp vandaag ook netjes ontvangen. Eerste indruk: fantastisch natuurlijk. Superrrrsnel, fantastisch scherm en mis de homeknop vooralsnog niet. Gestures is ff wennen maar dat komt met de tijd ook vast goed.

Accu kan ik vooralsnog geen uitspraak over doen maar het voelt super goed om m'n iPhone X op z'n Belkin dock te zien liggen laden. Dat heb ik wel gemist bij voorgaande iPhones en beviel me juist zo goed aan Samsungs.

Waar ik wel weer achter ben gekomen is hoe fantastisch Apple apparaten met elkaar samenwerken. Heb ook m'n Airpods en Apple Watch ontvangen vandaag en binnen een paar minuten heb je alles goed werkend.

Morgen maar ff een screen protector laten installeren bij Amac en een case kopen want naakt durf ik hem niet te gebruiken O-)

/Fanboyoff :+

Overigens had ik niet verwacht dat ik de Airpods fijn zou vinden. Als je die vasthoudt denk je dat ze ieder moment uit je oor kunnen vallen maar eenmaal in je oor kun je rondspringen als een idioot maar ze blijven goed zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 22-12-2017 22:20 ]

Tesla M3LR '21

• pdavie2311

pdavie2311

Planespotter schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:19:
Nou heb m'n 64GB SG van Wehkamp vandaag ook netjes ontvangen. Eerste indruk: fantastisch natuurlijk. Superrrrsnel, fantastisch scherm en mis de homeknop vooralsnog niet. Gestures is ff wennen maar dat komt met de tijd ook vast goed.

Accu kan ik vooralsnog geen uitspraak over doen maar het voelt super goed om m'n iPhone X op z'n Belkin dock te zien liggen laden. Dat heb ik wel gemist bij voorgaande iPhones en beviel me juist zo goed aan Samsungs.

Waar ik wel weer achter ben gekomen is hoe fantastisch Apple apparaten met elkaar samenwerken. Heb ook m'n Airpods en Apple Watch ontvangen vandaag en binnen een paar minuten heb je alles goed werkend.

Morgen maar ff een screen protector laten installeren bij Amac en een case kopen want naakt durf ik hem niet te gebruiken O-)

/Fanboyoff :+

Overigens had ik niet verwacht dat ik de Airpods fijn zou vinden. Als je die vasthoudt denk je dat ze ieder moment uit je oor kunnen vallen maar eenmaal in je oor kun je rondspringen als een idioot maar ze blijven goed zitten.
Congrats! Dat is een mooie investering geweest! 8) Je had toch al een rode Apple Case besteld als ik dat eerder las? Ik gebruik ook de Apple lederen case en pasvorm is subliem.
Planespotter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:47:
Nou deze jongen stapt ook maar weer over van Android naar iOS. Lang genoeg verlekkerd gekeken naar filmpjes van zo'n beetje iedere YouTuber die een iX heeft dus maar overstag gegaan en de SG 64GB besteld samen met een Apple Leather case (rood) + Apple Watch series 3 + Airpods. Want als ik iets doe doe ik het goed natuurlijk en gunde mezelf wel wat mooie kerstcadeautjes :9

Hoop vooral dat ik kan wennen aan het niet hebben van touchID. Maar voor de rest zal ik mij ongetwijfeld kunnen vermaken.

[ Voor 19% gewijzigd door pdavie2311 op 23-12-2017 08:24 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pdavie2311 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:21:
[...]

Congrats! Dat is een mooie investering geweest! 8) Je had toch al een rode Apple Case besteld als ik dat eerder las? Ik gebruik ook de Apple lederen case en pasvorm is subliem.

[...]
Haha ja maar er was wat mis gegaan met een kortingscode dus ik moest een dag wachten alvorens die weer te kunnen gebruiken :+ Dus eerst de iPhone besteld en gisteravond kon ik de code weer gebruiken dus nu is er alsnog een rode iPhone case onderweg met 20 euro korting :D

Tesla M3LR '21

• winwiz
  • Laatst online: 15:30
Ik heb mezelf ook een 64GB SG cadeau gedaan met lether case. Mijn 7 plus ingeruild dus verder geen geleur. Ik verbaas mij erover dat de FaceID nog beter werkt dan dat ik verwachte. Gestures zijn al bijna automatisch.

Scherm is fantastisch maar geen dag en nacht verschil met de 7 plus. LCD's van Apple zijn immers al bijna perfect. Dat hij sneller is is wel goed te merken :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:30
Even een tip voor de mensen met een iPhone X silver die net als ik geen hoesje gebruiken: als je fijne krasjes hebt of vlekjes op de rand dan kun je dat prachtig weg polijsten!

Dat kan uiteraard met een polijst pasta maar dat gaat overal tussen zitten en dat willen we niet, ik heb vandaag mijn Cape Cod polijst doekjes binnen gekregen en die zijn vochtig, even oppoetsen en na poetsen met een zachte doek en: BLING BLING als nieuw

Linkje <-klik ....met wat voorbeelden ook..

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Cardwizard schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:59:
Even een tip voor de mensen met een iPhone X silver die net als ik geen hoesje gebruiken: als je fijne krasjes hebt of vlekjes op de rand dan kun je dat prachtig weg polijsten!

Dat kan uiteraard met een polijst pasta maar dat gaat overal tussen zitten en dat willen we niet, ik heb vandaag mijn Cape Cod polijst doekjes binnen gekregen en die zijn vochtig, even oppoetsen en na poetsen met een zachte doek en: BLING BLING als nieuw

Linkje <-klik ....met wat voorbeelden ook..
ik heb deze doekjes al enige tijd (ongeopend) in de kast liggen hier thuis.
Belangrijk is wel te vermelden dat je voorzichtig moet zijn met Cape Cod in de buurt van de lightning poort en speaker, als ook het scherm.

Heb jij je scherm eerst afgeplakt met tape, om er voor te zorgen dat het spul niet op het scherm komt?

• Cardwizard
Geert1976 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:10:
[...]

Belangrijk is wel te vermelden dat je voorzichtig moet zijn met Cape Cod in de buurt van de lightning poort en speaker, als ook het scherm.

Heb jij je scherm eerst afgeplakt met tape, om er voor te zorgen dat het spul niet op het scherm komt?
Niks afgeplakt, gewoon netjes gepoetst... het is nou niet bepaald zo dat ze zeiknat zijn, gewoon licht vochtig dus ik denk dat er weinig kan gebeuren

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:33
Zojuist krijg ik plotseling de welbekende groene verticale streep op mijn iPhone X. Heeft er hier iemand ervaringen met het omwisselen van de iPhone bij de Apple Store?

Verwijderd

Propane schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:51:
Zeg, misschien een beetje een simpele vraag, maar met welke player (op Windows) spelen jullie de video af die je hebt opgenomen met je iPhone X in dat nieuwe fancy formaat dat ruimte moet besparen?

Ik laat OneDrive automatisch de boel syncen naar de cloud. Windows speelt vanzelfsprekend geen .mov af in hun standaard apps, VLC maakt er een bende van en zelfs iTunes geeft enkel een zwart scherm. Dus ben benieuwd of er een player is die het wel goed doet, of moet ik gewoon maar de oude codec gebruiken voor het opnemen?
Wat ik daarvoor gebruik is Potplayer, erg fijn programma en speelt meer af dan VLC player

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:10:
[...]

Nog steeds de 8 aan het testen Geert? Al keuze gemaakt?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik post hier maar weer eens m'n bevindingen, wanneer je geen last hebt van het issue: 'stand-by tijd == gebruik tijd', dan is het echt een briljant stuk hardware, 70 uren stand-by met nog 60% batterij... Nu ben ik geen telefoonverslaafde (15 uren gebruik) en heb ik alles snaarstrak ingesteld m.b.t. wat er mag draaien op de achtergrond, mobiele data, push/fetch, etc. Dus schrik niet als je niet in de buurt komt van deze cijfers, er is niks mis met je accu! ;)
Het nieuwe is er na anderhalve maand wel af, puur qua looks blijft het de mooiste smartphone die er op dit moment te koop is. Samsung S8 is zeker ook niet mis maar de iPhone zit er net een stukje boven, en dat hoor ik de eigenaren van de S8 ook zeggen. Snelheid ben ik niet zo kapot van, ik kom van een iPhone 6 en die was ook zeker nog snel genoeg. De menu's en appjes laden iets sneller, vloeiendere animaties, webpagina's laden sneller maar verder... Niet echt van onder de indruk, het is een telefoon, geen machine waar je VM's op draait met Oracle DB's. De GUI van notificaties blijft prut, de icons (VPN,DND, etc) die zich verstoppen in de oren is onvoorstelbaar slecht en ik erger me nog steeds kapot aan het batterijpercentage, iOS dark mode where are you? WiFi en BT wat je niet meer kan uitschakelen via control Centre (hallo, force touch voor uitschakelen?!?!?! Zo moeilijk is dat niet Apple!) En zo kan ik nog wel even doorgaan, Apple heeft qua software nog veel werk te verzetten... Het blijft een wat gehandicapt apparaat van ruim 1.300 fking Euro's...

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 16:28
Lizardz schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:49:
Zojuist krijg ik plotseling de welbekende groene verticale streep op mijn iPhone X. Heeft er hier iemand ervaringen met het omwisselen van de iPhone bij de Apple Store?
Hoe lang heb je ‘m al?

• Lizardz
Sinds 5 december, iets meer dan twee weken nu dus.

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:33:
[...]

Nog steeds de 8 aan het testen Geert? Al keuze gemaakt?
nu een weekje de iPhone 8 in gebruik (en dus m'n iPhone X in de kast).

Op zich mis ik mijn iPhone X niet echt. Ik zei dat ik mijn iPhone 8 had besteld bij Apple, maar ik zag vorige week zaterdag een erg mooi TweedeKansje bij Coolblue, een 64Gb iPhone 8 in nieuwstaat voor € 672, deze werd dag erna (zondag) al bezorgd en heb direct daarna mijn bestelling bij Apple geannuleerd.
De iPhone 8 van CoolBlue was gewoon als nieuw, alleen dus niet meer in de seal.
Sowieso heeft CoolBlue vaak zeer mooie, in nieuwstaat, iPhone 8-en te koop voor rond €680-€720 (64Gb)

Dus deze iPhone 8 is bijna €500 goedkoper dan mijn 64Gb iPhone X.

En ik ben serieus aan het afvragen of de X echt €500 extra waard is ten op zichte van de iPhone 8.

De iPhone X is zeer handzaam (one handed use echter niet altijd), de 8 zo goed als overal en elk denkbare situatie one-handed te gebruiken.

Qua snelheid merk ik tussen de 8 en de X werkelijk 0,0 verschil. Logisch ook, beide hebben de A11 Bionic SoC.

Het unlocken van de 8 is gewoon meer dan prima, in mijn ogen echt vlotter en handiger dan de X.
Een goed voorbeeld is uiteraard wanneer de telefoon op een tafel ligt.

Batterij van de iPhone 8 is voor mij persoonlijk ook dik in orde. Vrijwel zelfde als de X.
Ik laad zowel de 8 als de X alleen ''s nachts op

Het oled scherm van de X is mooi, maar het scherm van de 8 (met TrueTone aan, welke overigens vele malen beter tot zn recht komt in vergelijking met TrueTone op de iPhone X) is prima in orde.

Toegegeven, de notficatie afhandeling op de iPhone X is King vergeleken met de iPhone 8.

Ik ben geen pro wat betreft foto's, maar de foto's van de 8 vind ik prima in orde. Minus portrait mode uiteraard.
Maar ik maak sowieso niet bijster veel foto's/video's met mijn telefoon. Dit is al enige jaren zo.

Uiteraard is de zichtbare content op de X wat groter dan iPhone 8. Dit zou wel een puntje zijn om toch mijn iPhone X te houden en de iPhone 8 te retourneren.

Overall gezien ben ik meer dan tevreden met mijn iPhone 8, net zoals ik (zeer) tevreden ben met mijn iPhone X.
Vraag is nu alleen of ik ''tevreden'' genoeg ben voor die €500 extra voor de iPhone X t.o.v mijn iPhone 8.

wat @Grin ook al aangaf in zijn laatste post; het nieuwe van de X is er wel af, aan het einde van de dag is de iPhone X ook gewoon een iPhone net als de iPhone 8.
En of ruim €1150 het waard is, tsja, dat is al een discussie die we hier reeds uitgebreid hebben gevoerd :+

Laat ik het zo zeggen, met de wetenschap van nu zou ik als ik geen 'oude' smartphone (bijv een iphone 7 of 7 Plus) had om te verkopen voor minimaal €600 om een nieuwe iPhone X te kunnen bekostigen, zou ik dit absoluut nooit doen.

Ik gebruik mijn iPhone 8 nog tot en met vrijdag en hak dan de knoop door; mijn iPhone X houden of mijn 8 retourneren

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 24-12-2017 14:06 ]

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
Geert1976 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:45:
[...]

Op zich mis ik mijn iPhone X niet echt. Ik zei dat ik mijn iPhone 8 had besteld bij Apple, maar ik zag vorige week zaterdag een erg mooi TweedeKansje bij Coolblue, een 64Gb iPhone 8 in nieuwstaat voor € 672, deze werd dag erna (zondag) al bezorgd en heb direct daarna mijn bestelling bij Apple geannuleerd.
Sowieso heeft CoolBlue vaak zeer mooie, in nieuwstaat, iPhone 8-en te koop voor rond €680-€720 (64Gb)

En ik ben serieus aan het afvragen of de X echt €500 extra waard is ten op zichte van de iPhone 8.

De iPhone X is zeer handzaam (one handed use echter niet altijd), de 8 zo goed als overal en elk denkbare situatie one-handed te gebruiken.

Qua snelheid merk ik tussen de 8 en de X werkelijk 0,0 verschil. Logisch ook, beide hebben de A11 Bionic SoC.

Het unlocken van de 8 is gewoon meer dan prima, in mijn ogen echt vlotter en handiger dan de X.

Het oled scherm van de X is mooi, maar het scherm van de 8 (met TrueTone aan, welke overigens vele malen beter tot zn recht komt in vergelijking met TrueTone op de iPhone X) is prima in orde.

Toegegeven, de notficatie afhandeling op de iPhone X is King vergelelen met de iPhone 8.

Ik ben geen pro wat betreft foto's, maar de foto's van de 8 vind ik prima in orde. Minus portrait mode uiteraard.
Maar ik maak sowieso niet bijster veel foto's/video's met mijn telefoon. Dit is al enige jaren zo.

Uiteraard is de zichtbare content op de X wat groter dan iPhone 8. Dit zou wel een puntje zijn om toch mijn iPhone X te houden en de iPhone 8 te retourneren.

Overall gezien ben ik meer dan tevreden met mijn iPhone 8, net zoals ik tevreden ben met mijn iPhone X.
Vraag is nu alleen of ik ''tevreden'' genoeg ben voor die €500 extra voor de iPhone X t.o.v mijn iPhone 8.

wat @Grin ook al aangaf in zijn laatste post; het nieuwe van de X is er wel af, aan het einde van de dag is de iPhone X ook gewoon een iPhone net als de iPhone 8.
En of ruim €1150 het waard is, tsja, dat is al een discussie die we hier reeds uitgebreid hebben gevoerd :+

Laat ik het zo zeggen, met de wetenschap van nu zou ik als ik geen 'oude' smartphone (bijv een iphone 7 of 7 Plus) had om te verkopen voor minimaal €600 om een nieuwe iPhone X te kunnen bekostigen, zou ik dit absoluut nooit doen.

Ik gebruik mijn iPhone 8 nog tot en met vrijdag en hak dan de knoop door; mijn iPhone X houden of mijn 8 retourneren
500 minder maar toch de zelfde cpu en gpu is zeker iets om over na te denken,buiten dat werkt touch id ook nog steeds heerlijk.

Ik had zelf een kleine grote update wat betreft die tikkende en krakende taptic engine geluiden op de X.....deze zijn verholpen met 11.2.5 beta 2 YESSSSSSSS!

• Cardwizard
Gisteren eindelijk de draadloze lader “rällen” van de Ikea kunnen oppikken, netjes een gat in mijn nachtkastje geboord en hoppa mooi weggewerkt... blij mee

Mijn X is nog bijna nooit met kabel opgeladen

• Lizardz
Zojuist gebeld met de Apple Store over de groene streep die door mijn beeldscherm loopt. Eerste medewerker gaf aan dat er een aantal opties zijn, onder andere het opsturen en ontvangen van een nieuwe iPhone, of het omwisselen in de Apple Store. Tweede medewerker wilde die toezeggingen toch niet doen, omdat ik buiten de 14 dagen val. Heb mijn iPhone ontvangen op 5 december. Advies wat om de iPhone opnieuw op te starten (uiteraard al gedaan voordat ik belde) en de iPhone te resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw te installeren. Ook dit verhielp het probleem niet. Woensdag maar weer bellen om hem om te kunnen gaan ruilen in Amsterdam. Dit is voor mij een uur rijden, maar met opsturen kun je 12 dagen zonder telefoon zitten.

• Jaymone
[...]

Batterij van de iPhone 8 is voor mij persoonlijk ook dik in orde. Vrijwel zelfde als de X.

Toegegeven, de notficatie afhandeling op de iPhone X is King vergeleken met de iPhone 8.

Overall gezien ben ik meer dan tevreden met mijn iPhone 8, net zoals ik (zeer) tevreden ben met mijn iPhone X.

Wat doet de 8 als je, vanuit zn standby, op het scherm tikt Geert? :o ;)
Overall begrijp ik je bevindingen en is het zeer persoonlijk vind ik. Het gaat er niet om dat je de een beter of minder moet benoemen, want beide zijn oke, maar meer welke toestel past beter bij jou en gevoel daarbij. Ik persoonlijk prefereer meer een Plus formaat scherm maar weet na aantal pogingen dat mijn gevoel zegt en ervaart dat het een gedateerd design is en in mn achterhoofd weet ik dat ergens een nieuwste van het nieuwste ligt..maar dat ben ik dan weer, zegt niets over de 8 of degene die een 8 aanschaft. Uiteraard vind ik wel technische hoogstandjes een pluspunt bij de X maar uiteindelijk eindigt het meer met een beter gevoel. Wat ook erg meespeelt is dat de huidige 7/8 modellen volgend jaar sowieso einde oefening is...

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:11:
[...]

Wat doet de 8 als je, vanuit zn standby, op het scherm tikt Geert? :o ;)
dan zet ie de lekkerste Nespresso! :+

nee, ik begrijp je punt.
Tap to wake is een mooie functie van de X

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
[...]

Daarom heb ik ook voor de iPhone 8 Plus gekozen d:)b

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Lizardz schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:10:
Zojuist gebeld met de Apple Store over de groene streep die door mijn beeldscherm loopt. Eerste medewerker gaf aan dat er een aantal opties zijn, onder andere het opsturen en ontvangen van een nieuwe iPhone, of het omwisselen in de Apple Store. Tweede medewerker wilde die toezeggingen toch niet doen, omdat ik buiten de 14 dagen val. Heb mijn iPhone ontvangen op 5 december. Advies wat om de iPhone opnieuw op te starten (uiteraard al gedaan voordat ik belde) en de iPhone te resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw te installeren. Ook dit verhielp het probleem niet. Woensdag maar weer bellen om hem om te kunnen gaan ruilen in Amsterdam. Dit is voor mij een uur rijden, maar met opsturen kun je 12 dagen zonder telefoon zitten.
Tip, alle aankopen vanaf 15 november online bij Apple Store kan je gratis retourneren tot 6 januari. Dus je kunt hem gewoon nog terug sturen en een nieuwe bestellen ;)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het lijkt zoiets simpels, maar wat ik ook doe, elke keer als ik de camera app start staat hij ingesteld op live waar ik de meerwaarde niet van in zie.

In de instelling live al uitgezet naar het mag niet baten. Een kleine maar zeer hinderlijke setting.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:44
Hann1BaL schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:16:
Het lijkt zoiets simpels, maar wat ik ook doe, elke keer als ik de camera app start staat hij ingesteld op live waar ik de meerwaarde niet van in zie.

In de instelling live al uitgezet naar het mag niet baten. Een kleine maar zeer hinderlijke setting.
Settings -> Camera -> Preserve settings -> Live Photo

Knopje aanzetten. Dan naar de camera en Live Photo uitzetten. Als het goed is blijft het dan uit.

• _Bailey_
  • Niet online
voor mensen die Telegram met enige regelmaat gebruiken, er is nu Telegram X. Deze Telegram app is zuiniger en vlotter dan de ''gewone'' Telegram app en is speciaal voor de iPhone X gemaakt.
App is gemaakt door leden van het dev team van de officiele Telegram App.

Ik heb zonet ff mijn iPhone X weer ff uit de kast gehaald om te kijken of het wat is; moet zeggen, Telegram X ziet er echt zeer mooi (UI) uit op de iPhone X.
Er is ook een Dark Theme aanwezig.

link AppStore: https://itunes.apple.com/nl/app/apple-store/id898228810?mt=8

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 24-12-2017 19:24 ]

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 09:03
alwaysleft schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:58:
[...]

Tip, alle aankopen vanaf 15 november online bij Apple Store kan je gratis retourneren tot 6 januari. Dus je kunt hem gewoon nog terug sturen en een nieuwe bestellen ;)
niet alleen voor online bestellingen! ook voor bestellingen die in de winkel zijn opgehaald.

Mijn X komt in aanmerking voor retournering tot 8 januari 2018 ;)
Voor de kerst liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2017/12/Christmas-Lights-Red-for-iPhone-X-wallpaper-ar72014.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2017/12/Christmas-Lights-Blue-for-iPhone-X-wallpaper-ar72014.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:08:
voor mensen die Telegram met enige regelmaat gebruiken, er is nu Telegram X. Deze Telegram app is zuiniger en vlotter dan de ''gewone'' Telegram app en is speciaal voor de iPhone X gemaakt.

Ik heb zonet ff mijn iPhone X weer ff uit de kast gehaald om te kijken of het wat is; moet zeggen, Telegram X ziet er echt zeer mooi (UI) uit op de iPhone X.

Weer uit de kast? Je gebruikt de Note 8 als “Daily driver”?

• _Bailey_
  • Niet online
Berlinetta schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:01:
[...]

Weer uit de kast? Je gebruikt de Note 8 als “Daily driver”?
haha, nee niet de Note 8. Momenteel is mijn iPhone 8 mijn daily driver.

Lees mijn eerdere uitvoerige post van eerder vandaag, waar ik de iPhone 8 vergelijk met mijn iPhone X.

Had natuurlijk veel mooier geweest als ze dit gewoon in de normale app hadden gestopt.

Niet dat ik telegram gebruik verder. Daar zitten mij te weinig vrienden/collegas op.
Imessage en Whatsapp denkt hier de lading.

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 23:25

Ik moet inderdaad beamen dat het er superstrak uit ziet! Je hebt keuze uit de thema’s: day classic (zoals de algemene app), day, night blue en night (black).

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:17:
[...]

Had natuurlijk veel mooier geweest als ze dit gewoon in de normale app hadden gestopt.

Niet dat ik telegram gebruik verder. Daar zitten mij te weinig vrienden/collegas op.
Imessage en Whatsapp denkt hier de lading.
tsja, Telegram is helaas nooit echt doorgebroken of groter dan WhatsApp geworden.

Ik gebruik Telegram voor 3 werk gerelateerde group apps en 1 vrienden app en mijn vriendin zweert bij Telegram.
Vind Telegram ook net ff wat fijner/sneller met meer feautures dan WhatsApp. Maar kan me inderdaad goed voorstellen dat mensen genoeg hebben aan WhatsApp.

• Jaymone
Waar ik ook wel naar benieuwd ben, hebben jullie auto-brightness aan of uit?

Jaymone schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:34:
Aan. Is vrijwel altijd prima, moet het maar zelden wat feller zetten.

Zelfde geld voor TrueTone trouwens. Staat hier gewoon aan. Is vrijwel altijd mooier dan zonder.

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:34:
Ook auto aan.
Hoef ook zelden de brightness slider te gebruiken

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:40:
[...]

Aan. Is vrijwel altijd prima, moet het maar zelden wat feller zetten.

Zelfde geld voor TrueTone trouwens. Staat hier gewoon aan. Is vrijwel altijd mooier dan zonder.
Ik heb ze ook beide aan. Binnen mag het soms wel iets meer maar onder fel licht is het goed. True Tone zet ik ook niet meer uit, werkt goed voor mij. Was meer benieuwd vanwege OLED en batterij, of dat een overweging is voor sommige om auto-brightness aan/uit te zetten

• _Bailey_
  • Niet online
to all my fellow iPhone nerds:

Fijne Kerstdagen! o<:) o<:)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:26

Yucko

One clown to rule them all !

op zich een leuk alternatief, echter

1) de app is niet van dezelfde makers (Telegram Messenger LLP) als de officiele app (Telegram LLC)
2) je kunt alleen een achtergrond selecteren uit de meegeleverde achtergronden. Een eigen achtergrond is hier niet mogelijk.
3) je kunt alleen een pin qua beveiliging instellen. Touch ID of Face ID is niet mogelijk. Bij de officiele app kan dat wel.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• _Bailey_
  • Niet online
Yucko schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:11:
[...]

op zich een leuk alternatief, echter

1) de app is niet van dezelfde makers (Telegram Messenger LLP) als de officiele app (Telegram LLC)
2) je kunt alleen een achtergrond selecteren uit de meegeleverde achtergronden. Een eigen achtergrond is hier niet mogelijk.
3) je kunt alleen een pin qua beveiliging instellen. Touch ID of Face ID is niet mogelijk. Bij de officiele app kan dat wel.
1) de app is gemaakt door leden van de officiele Telegram App. Een van de devs in Reddit:
''I think we're going to hold off public announcements until at least the first update though. AppStore is going to be closed for holydays today, so we'll not be able to push changes until 27th''
Telegram X vervangt (de oude, ooit officiele) Telegram HD, maar dan van scratch of on opnieuw opgebouwd.

2) het is pas een allereerste versie van Telegram X, komt vast wel in een toekomstige update
3) zie 2

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 25-12-2017 10:20 ]

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Aan al mijn "iPhoneX"-vrienden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q0Xs1NoK2F4GHYmXaZexng2q/full.gif

Prettige Kerstdagen... o<:) o<:) o<:)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geert1976 schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:52:

The same ;)

• Cardwizard
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26001129_10155662329483197_9204027609670188135_n.png?oh=ab00732dab7b1500a507088489ae6b0d&oe=5AC4FCAD

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:52:

Jij ook Geert!
henklbr schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:18:
Aan al mijn "iPhoneX"-vrienden:

[afbeelding]

Prettige Kerstdagen... o<:) o<:) o<:)
Jij ook Henk!
Jij ook Card...

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:18
Voor kerst een samsung wireless fast charger gekregen (de stand versie)

Zat echter geen power brick & kabel bij dus even mijn kabel van mijn vroegere galaxy S6 bovengehaald. Hoe weet je eigenlijk dat hij al dan niet aan het fast chargen is?

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
[...]

De prijs is sws belachelijk voor woorden. Ik heb zelf eergisteren een iphone x aangeschaft. Ze hadden het best voor 999 kunnen verkopen ipv 1159. Ik heb zelf ook lang getwijfeld omdat ik van een 7 kwam en het gevoel had dat ik een telefoon had die alles redelijk goed kon. Goed scherm (formaat en beeldkwaliteit), redelijke accuduur, snel!, camera was oke en de telefoon was handzaam.

Dat terzijde ik merk uit jouw post dat je graag een iphone x wilt kopen maar dat je duizend redenen bedenkt om het niet te kopen. Uiteindelijk kan je met alle toestellen ongeveer hetzelfde, iPhone 6, 6S, 7 en 8 en X. hiermee bedoel ik dat je kan bellen, internetten en mailen en apps gebruiken.

Het gaat er allemaal om of je het er voor over hebt of niet. Als het het puur vanuit een economisch opzicht bekijkt kan je met een iPhone zes of SE ook uit de voeten.

Dit is een vraag die jij alleen zelf kunt beantwoorden en waar eigenlijk niemand mee me kan helpen.

Er zijn mensen die schoenen kopen van 1500 euro en ze maar 1x dragen, is een schoen zoveel geld waard?

• _Bailey_
  • Niet online
raishel70 schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:08:
[...]

Dat terzijde ik merk uit jouw post dat je graag een iphone x wilt kopen maar dat je duizend redenen bedenkt om het niet te kopen.
Wellicht nog een keer mijn post goed doornemen, want je conclusie in bovenstaande zin klopt niet ;)

• Tylen

Tylen

Zo lees ik het anders ook.

• _Bailey_
  • Niet online
nah, dan ligt het vast aan mijn (eigen?) manier van lezen van zijn post ;)

@raishel70 heeft het overduidelijk over dat ik nog twijfel over de aankoop van de iPhone X. Deze heb ik toch al enige tijd in bezit.
Verder snap ik zijn verhaal wel, uiteindelijk draai je op alle iPhones dezelfde apps, kan je er mee mailen, internetten en muziek luisteren.

En inderdaad wat hij in het laatste gedeelte van zijn post aangeeft ben ik uiteindelijk zelf degene die de knop doorhakt.
Mijn post waar ik uitgebreid de iPhone 8 en iPhone X naast elkaar leg en vergelijk was ook eenmalig en hier zal ik het verder bij laten.

Wellicht is mijn post waar ik de vergelijking maak en verschillen aangeef nog interessant voor andere mensen die nog enigzins twijfelen (zouden ze nog bestaan? :P ) tussen een iPhone 8 en een iPhone X.

o<:) o<:) o<:)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 07:36
Geert1976 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:02:
[...]

haha, nee niet de Note 8. Momenteel is mijn iPhone 8 mijn daily driver.
Lees mijn eerdere uitvoerige post van eerder vandaag, waar ik de iPhone 8 vergelijk met mijn iPhone X.
was dat nou Geert? ben ff een weekje weg uit het topic en meneer gaat vreemd :P

nja, laten we zeggen verandering van spijs doet eten... cu back in X camp oOo

no comment

• _Bailey_
  • Niet online
Martinus schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:29:
[...]

nja, laten we zeggen verandering van spijs doet eten... cu back in X camp oOo
kan geen spijs meer zien... na 2 Kerstontbijten :+

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 07:36
Geert1976 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:30:
[...]
kan geen spijs meer zien... na 2 Kerstontbijten :+
True-tone ;)

no comment

• Jaymone

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:14
Zo lees ik het niet. Hij kaart terecht het prijsverschil tov de prestaties aan. Je kunt je inderdaad afvragen of de ‘extras’ die een 10 biedt het prijsverschil rechtvaardigt. Zo lees ik zijn reactie.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Weer een leuke bug, bij opstarten van sommige apps klopt de bovenste balk niet meer.

Het tekentje van de batterij staat op rood bij opstarten en soms staat de tijd ook mis. Erg irritant!

Merk het sinds 11.2.1 update samen met wat andere kleine dingen (mail openen blijf ik mijn achtergrond zien bijv).

Onderstaande screenshots zijn binnen 2/3 seconde van elkaar gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GyRGAoh5rR1bPnv30C2Zc9BP/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1NFeZBwaEwYxWsR0b4rNVcUR/full.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mijansen1987
  • Laatst online: 10-11 15:22
Hallo allemaal,

Heeft iemand ook vast van het volgende probleem?
Apple zelf weet het ook niet precies..

YouTube: Iphone x

Thankz alvast

• raishel70
deBennie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:48:
[...]

Zo lees ik het niet. Hij kaart terecht het prijsverschil tov de prestaties aan. Je kunt je inderdaad afvragen of de ‘extras’ die een 10 biedt het prijsverschil rechtvaardigt. Zo lees ik zijn reactie.
Dat is hetzelfde vergelijking die ik opnoem met de schoen. Wat is de presatie van een schoen van 1500 t.o.v die van 59,95 bij de van haren schoenenwinkel? Is het dat extra geld waard?

Uiteindelijk loop je met een schoen, rij je met een auto en bel, internet, mailt, smst met een telefoon.

De manier hoe jij dat doet ligt aan jouw.
Rij je in een auto van 100000, loop je in een schoen van 59,95 of gebruik je een telefoon van 1159?

Maar goed @Geert1976 succes met de keuze. Mijn advies is, als je iets graag wilt hebben en je kunt het veroorloven. Gewoon doen! Geld komt en het gaat. Dat geld ben je over drie maanden weer vergeten.

Vergeet ook niet dat de iphone x weer een hoge resell waarde heeft, volgend jaar en wellicht de jaar daarop. De apple tweedehandse markt is booming. Juist vanwege de belachelijke prijzen.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:00
mijansen1987 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:34:
Hallo allemaal,

Heeft iemand ook vast van het volgende probleem?
Apple zelf weet het ook niet precies..

YouTube: Iphone x

Thankz alvast
Ik zie niet echt wat het probleem is?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mijansen1987
  • Laatst online: 10-11 15:22
carpebios schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:57:
[...]

Ik zie niet echt wat het probleem is?
Dat de achergrond danst zodra je Die waas van de nummerpad overheen komt

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
Famous schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:26:
Weer een leuke bug, bij opstarten van sommige apps klopt de bovenste balk niet meer.

Het tekentje van de batterij staat op rood bij opstarten en soms staat de tijd ook mis. Erg irritant!

Merk het sinds 11.2.1 update samen met wat andere kleine dingen (mail openen blijf ik mijn achtergrond zien bijv).

Onderstaande screenshots zijn binnen 2/3 seconde van elkaar gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit had ik ook, 11.2.1 zit nog vol met bugs. Dit is opgelost in de 11.2.5 beta 2, evenals de taptic engine problemen bij vibratie patronen, sluiten van control centre etc.. dit werkt allemaal weer zoals het hoort.
Dus nog even geduld op de officieele release van de update. (ik draai de beta op dit moment 2,2gb en buiten de fixes merk ik ook dat de batterij veel langer meegaat EN dat het RAM management vlotter is)

• dafmay

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 12:54
Excel in je dock.. Oef! ;)

Ziet er inderdaad goed uit.. Al moet ik persoonlijk zeggen dat die notch me allang niet meer opvalt (tot dat iemand er weer is iets over post)

• dafmay
ex87 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:02:
Excel in je dock.. Oef! ;)

Ziet er inderdaad goed uit.. Al moet ik persoonlijk zeggen dat die notch me allang niet meer opvalt (tot dat iemand er weer is iets over post)
Excel...goed toch >:) (ps heb slechts 1 home screen)

Notch vind ik persoonlijk wel iets hebben, een leuke eigenwijze smoel...ik stoor me er ook zeker niet aan. Ps ik wissel nog al eens van wallpaper :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 26-12-2017 17:01 ]

• deBennie
raishel70 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:53:
[...]

Dat is hetzelfde vergelijking die ik opnoem met de schoen. Wat is de presatie van een schoen van 1500 t.o.v die van 59,95 bij de van haren schoenenwinkel? Is het dat extra geld waard?

Uiteindelijk loop je met een schoen, rij je met een auto en bel, internet, mailt, smst met een telefoon.

De manier hoe jij dat doet ligt aan jouw.
Rij je in een auto van 100000, loop je in een schoen van 59,95 of gebruik je een telefoon van 1159?

Maar goed @Geert1976 succes met de keuze. Mijn advies is, als je iets graag wilt hebben en je kunt het veroorloven. Gewoon doen! Geld komt en het gaat. Dat geld ben je over drie maanden weer vergeten.

Vergeet ook niet dat de iphone x weer een hoge resell waarde heeft, volgend jaar en wellicht de jaar daarop. De apple tweedehandse markt is booming. Juist vanwege de belachelijke prijzen.
Ik zie je punt niet helemaal hoor, alsof je een 10 niet met een 8 mag vergelijken ofzo?

• raishel70
deBennie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:15:
[...]

Ik zie je punt niet helemaal hoor, alsof je een 10 niet met een 8 mag vergelijken ofzo?
Volgens mij moet je dan echt beter lezen. Nergens zeg ik dat niet mag.

• deBennie
Dan snap ik je punt niet.

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:25
Zoals sommige hebben kunnen lezen had mijn iPhone raar gedrag (hij viel uit in de ruststand) Dus ik via apple care+ een express replacement aangeboden gekregen.

Nou is zojuist mijn iPhone opgestuurd maar zowel mijn oude als nieuwe toestel zijn in week 42 geproduceerd ergo een refurbished model. Nou lekker dan 8)7

Ik hoop dat het toestel puntgaaf is, want ik ging echt super netjes met mijn telefoon om

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Planet op 27-12-2017 16:14 ]

You and I have memories longer than the road ahead

• Dennisdn
Captain Planet schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:12:
Zoals sommige hebben kunnen lezen had mijn iPhone raar gedrag (hij viel uit in de ruststand) Dus ik via apple care+ een express replacement aangeboden gekregen.

Nou is zojuist mijn iPhone opgestuurd maar zowel mijn oude als nieuwe toestel zijn in week 42 geproduceerd ergo een refurbished model. Nou lekker dan 8)7

Ik hoop dat het toestel puntgaaf is, want ik ging echt super netjes met mijn telefoon om
Ze geven echt alleen refurbisch mee die niet te onderscheiden zijn van nieuw. Geen zorgen :)

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

En als die niet puntgaaf is, mag je gewoon een nieuwe vragen, doen ze niet moeilijk over :)

hi!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 07:50
Morgen wordt mijn nieuwe iPhone X afgeleverd door UPS (gister online besteld bij Apple) ter vervanging van mijn huidige iPhone 7. _/-\o_

Iemand tips voor de nieuwe X, qua instellingen, waar moet ik om denken bij de installatie en configuratie en musthave apps voor de X of andere zaken ?

• dafmay
rnsmfd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:38:
Morgen wordt mijn nieuwe iPhone X afgeleverd door UPS (gister online besteld bij Apple) ter vervanging van mijn huidige iPhone 7. _/-\o_

Iemand tips voor de nieuwe X, qua instellingen, waar moet ik om denken bij de installatie en configuratie en musthave apps voor de X of andere zaken ?
Van harte...een prima keus ;)

Gewoon lekker aan de slag gaan en genieten van je nieuwe phone.

Daarna dit draadje beetje bijhouden en doorlezen...

Have fun! d:)b

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 00:55

Als dat niet zo is, vraag je een nieuwe. Bij de iPhone 7 Plus had ik 2 smartphones met een klikkende behuizing. De derde werd door UPS vakkundig op de grond geflikkerd.

Dus heb ik de boel 4x teruggestuurd. Ook daar deden ze niet moeilijk over.

• Jeroentje22
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-07-2018
Hey allemaal,
Ik ga denk ik ook een iPhone X kopen, maar wegens de prijs zat ik toch een beetje te twijfelen, dus kwam ik op het idee om hem via Tele2 te kopen met een maandelijks opzegbaar abonnement en dat vervolgens na een maand te cancelen (ik heb al een abonnement). Alsnog is de iPhone dan ruim 100 euro goedkoper dan direct van Apple. Ik vroeg me af of iemand een fout in mijn plan ziet en zoniet, dan hier een leuke tip.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22

Fixer

FP ProMod
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een iPhone X :w

Op smartphonegebied begonnen met de Google G1, daarna elk jaar/anderhalf jaar een andere Android Phone gehad (meestal een Nexus of Samsung). Nu dus maar eens de stap gemaakt naar iOS om te zien hoe dat gaat bevallen. Heb al wel een tijd een iPad Air 2 in gebruik, dus kan me inmiddels prima redden met iOS :Y)

Eerste indruk tot nu toe: zeer positief! Toestel ligt fijn in de hand, scherm ziet er goed uit en iOS voelt erg snappy aan. Weer een topic die dus aan mijn bookmarks toegevoegd kan worden ;)

• Jaymone
Jeroentje22 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:52:
Hey allemaal,
Ik ga denk ik ook een iPhone X kopen, maar wegens de prijs zat ik toch een beetje te twijfelen, dus kwam ik op het idee om hem via Tele2 te kopen met een maandelijks opzegbaar abonnement en dat vervolgens na een maand te cancelen (ik heb al een abonnement). Alsnog is de iPhone dan ruim 100 euro goedkoper dan direct van Apple. Ik vroeg me af of iemand een fout in mijn plan ziet en zoniet, dan hier een leuke tip.
Hallo, gaaf!
Hiervoor is er een aparte topic:

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

• Dennisdn
Jeroentje22 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:52:
Hey allemaal,
Je moet er dan nog wel 2 maanden abo bij op tellen. (Na 1 maand opzeggen + 1 maand opzegtermijn). Als ik het goed zie is de goedkoopste optie 15 euro per maand, dan blijft er 70 over.

Voor mij persoonlijk is het veel meer waard om voor die 70 euro korting op de bank te kunnen blijven liggen dan een abo aanvragen, opzeggen incl al het gedoe.

• dafmay
Svp alles mbt abo's in het hiervoor bestemde topic :

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 12:24
Sinds vorige week ook eigenaar van een iPhone X. Voorgaande (smart)phones zijn altijd van Android geweest. Het abonnement is al ongeveer 6 maanden over de tijd dat ik een nieuwe telefoon kon kiezen, aangezien de S8 mij echt tegenviel. De nieuwe iPhone heb ik vanaf het aankondigingsmoment tot ik hem had altijd in de gaten gehouden. Eerst ging het fout met het bestellen waardoor ik de eerste batch mistte, uiteindelijk hadden ze vorige week opeens voorraad bij de Mediamarkt in Breda.

Het wenningsproces van Android naar iOS ging makkelijker dan verwacht. De homebutton mis ik niet eens en Face-ID werkt fantastisch! De oneindigheid aan privacy instellingen heeft er ook voor gezorgd dat de batterijduur immens is. Hebben anderen ook zo'n immens lange batterij duur? Door de kerstdagen weinig actief met telefoon bezig geweest maar de standbytijd is ongekend.

https://imgur.com/a/cizrU

Al met al ontzettend tevreden met de keuze die ik heb gemaakt. Hij is dan wel iets duurder dan andere telefoons, maar uiteindelijk krijg je er veel voor terug. Anderen die nog twijfelen om over te stappen van Android naar iOS? Gewoon doen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Prophasis op 28-12-2017 10:08 ]

• Jaymone
Sinds gisteren werkt ineens ‘toneellicht mono’ bij portret modus niet meer. Foto blijft in kleur, ook na restart. Vreemde is dat dit wel met de selfie camera werkt :?

Pagina: 1 ... 40 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.