Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Ik krijg in de Apple mail app e-mails binnen met een notificatie op het vergrendelde homescreen. Kijk ik er naar en faceid ontgrendeld verdwijnt meteen deze notificatie. Geen last met andere app notificaties.

Notificatie wil ik laten staan totdat ik omhoog swipe, is dit een instelling?

Verwijderd

Vanwege het PWM verhaal (echt last van helaas) en dat ik het scherm toch wat te smal vindt (in vergelijking met de plus) heb ik besloten terug te gaan naar de 8 plus....

Zie mijn advertentie voor diegene die interesse hebben......."veel extra's erbij ..haha"

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
WarShadow schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:49:
[...]
Een paar tips voor batterij onderhoud:
1: laad hem niet te lang aan de lader liggen als deze al op 100% zit.
2: helemaal leeg (0%) dat het toestel uitvalt is ook niet goed.
3: 1x per maand (ongeveer) batterij laden van <10% naar >90% is goed voor de batterij en zijn levens duur.
Punt 1 betwijfel ik, als je de originele lader gebruikt schakelt deze in samenwerking met de telefoon vanzelf uit als hij vol is.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:03:
Vanwege het PWM verhaal (echt last van helaas) en dat ik het scherm toch wat te smal vindt (in vergelijking met de plus) heb ik besloten terug te gaan naar de 8 plus....

Zie mijn advertentie voor diegene die interesse hebben......."veel extra's erbij ..haha"
Ruilen voor mijn iPhone 8 Plus? _O-

[ Voor 28% gewijzigd door HereIsTom op 15-12-2017 15:28 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afgelopen dagen wat foto's gemaakt met iPhone X en ben toch wel gecharmeerd van de kwaliteit. Klik voor groter. :)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/eHNu5R/2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hDHSQR/3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dGPVem/4.jpg

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben afgelopen week ook overgestapt naar de iPhone X. Laatste iPhone die ik had was de 6s en ik kwam momenteel van een Galaxy S7 af.

Erg mooi toestel en ik ben ook tevreden over de camera tot dusver, een stuk minder hardhandige post processing dan de S7. En flink wat vooruitgang sinds de 6s. Denk dat deze het wel een tijdje uit gaat houden bij mij :) .

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:32:
Ik ben afgelopen week ook overgestapt naar de iPhone X. Laatste iPhone die ik had was de 6s en ik kwam momenteel van een Galaxy S7 af.
Welcome (back) to the dark side >:)

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:21:
[...]

Welcome (back) to the dark side >:)
Haha, niets darks aan, vond enkel de lading iPhones na de 6s beetje saai en heb destijds de 6s aan m'n vader gegeven. De X is een beetje frisse wind in iPhone land en ben fan het design. Verder niets mis met de S7 ook :P .

• _Bailey_
  • Niet online
PayPal update voor het schermformaat van de X.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:22:
Das mooi!
Nu nog ApplePay als major update voor NL ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jaymone op 16-12-2017 09:25 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 13:52
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:22:
Ja de meeste apps zijn nu wel op de x afgestemd. alleen om de nodge heen zie ik nog niet echt veel leuks doen, maar ik stoor me er niet aan.
Weekje gewacht met klagen op apps, en this nu redelijk op peil.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• _Bailey_
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:33:
[...]

Ja de meeste apps zijn nu wel op de x afgestemd. alleen om de nodge heen zie ik nog niet echt veel leuks doen, maar ik stoor me er niet aan.
Weekje gewacht met klagen op apps, en this nu redelijk op peil.
tsja, de notch.
Afgelopen maanden was onder andere ik een Master in het zeiken over de notch :+
En nu na ruim een maand is het voor mij een non issue geworden, er zijn genoeg momenten dat ik 'm niet eens in de gaten meer heb.

Jij hebt het over dat apps ''nog niet echt veel leuks doen'' rondom de notch.
Bedoel je daarmee de devs van 3rd party apps of de stock apps?

Ik vind het zelf namelijk wel eens tijd worden dat Apple eens zelf gaat kijken naar het gebruik van de ruimte rondom de notch.
Geef de gebruiker daar nou eens wat customization, bijv keuze van icoontjes die je daar graag wil zien, een voorbeeld is het Niet Storen icoontje.

Gisterochtend vergeten mijn Niet Storen uit te zetten (ja, ik weet dat je ook op schema dit kan instellen), een paar uur later kom ik er achter dat ik van alles en nog wat heb gemist.
Dit heb ik met vorige iPhones nooit hoeven te ervaren (immers zie je daar in de statusbar wat je aan en uit hebt staan)

• Mel33
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:48:
[...]

tsja, de notch.
En nu na ruim een maand is het voor mij een non issue geworden, er zijn genoeg momenten dat ik 'm niet eens in de gaten meer heb.

Ik vind het zelf namelijk wel eens tijd worden dat Apple eens zelf gaat kijken naar het gebruik van de ruimte rondom de notch.
Geef de gebruiker daar nou eens wat customization, bijv keuze van icoontjes die je daar graag wil zien, een voorbeeld is het Niet Storen icoontje.

Gisterochtend vergeten mijn Niet Storen uit te zetten (ja, ik weet dat je ook op schema dit kan instellen), een paar uur later kom ik er achter dat ik van alles en nog wat heb gemist.
Dit heb ik met vorige iPhones nooit hoeven te ervaren (immers zie je daar in de statusbar wat je aan en uit hebt staan)
Ja of een streep erdoor, of een maan, ja er kan daar zoveel mee gedaan worden. kleine pip schermen, of idd een extra cc voor die iconen als je er op drukt bijv.

Komt wel ,komt wel, denk ik. ;)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• _Bailey_
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone X te gaan verkopen en een iPhone 8 aan te schaffen. Dit heeft totaal niets te maken met de prestaties van de X, want die zijn (behalve FaceID) echt dik in orde.

Het unlocken via FaceID is over het algemeen genomen nu na een maand een hit of mis voor mij. Als het werkt, is het heerlijk.
Maar het gebeurd mij nu te vaak dat het niet lekker werkt (paar keer FaceID set up opnieuw uitgevoerd), waarbij ik met de vorige (TouchID) iPhones vrijwel nooit problemen had.

Ben nu aan het nadenken of alle andere voordelen (voornamelijk en vrijwel alleen het oled scherm en oke, ook het inloggen van apps en websites) opwegen tegen mijn ergernissen met FaceID/unlocken van de X.

Met de iPhone 7 heb ik sterk het gevoel dat de telefoon voor mij werkt ipv nu regelmatig met FaceID op de X dat ik voor de telefoon werk.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 16-12-2017 10:14 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:48:
[...]

tsja, de notch.

Notch stoor ik mij ook niet aan, sterker nog het hoort bij de X inmiddels ;) Scherm van de X is echt super, blijf dat iedere keer zo ervaren. Wat ik wel graag anders zou willen, is dat het control center ipv boven naar beneden gemoved kon worden. Zou mooi zijn dat je dat ook zelf kunt bepalen...
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:12:
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone X te gaan verkopen en een iPhone 8 aan te schaffen. Dit heeft totaal niets te maken met de prestaties van de X, want die zijn (behalve FaceID) echt dik in orde.

Het unlocken via FaceID is over het algemeen genomen nu na een maand een hit of mis voor mij. Als het werkt, is het heerlijk.
Maar het gebeurd mij nu te vaak dat het niet lekker werkt (paar keer FaceID set up opnieuw uitgevoerd), waarbij ik met de vorige (TouchID) iPhones vrijwel nooit problemen had.

Ben nu aan het nadenken of alle andere voordelen (voornamelijk en vrijwel alleen het oled scherm en oke, ook het inloggen van apps en websites) opwegen tegen mijn ergernissen met FaceID/unlocken van de X.

Met de iPhone 7 heb ik sterk het gevoel dat de telefoon voor mij werkt ipv nu regelmatig met FaceID op de X dat ik voor de telefoon werk.
Dat ga je niet menen Geert :O Als jij het doet, doe ik het ook.. :D
Maar even serieus, alleen om FaceID?

[ Voor 27% gewijzigd door Jaymone op 16-12-2017 10:15 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:13:
[...]

Dat ga je niet menen Geert :O Als jij het doet, doe ik het ook.. :D
Maar even serieus, alleen om FaceID?
haha nee joh, jij houdt lekker je X aftellend naar de X Plus :D

om iets te kunnen uitvoeren op mijn X, merk ik gewoon met regelmaat een soort van hindernis die ik eerst voorbij moet zien te komen, namelijk FaceID.
En weegt dat op tegen de andere (mooie/handige) voordelen?
Dat is de €10.000.000 vraag! :+

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 16-12-2017 10:22 ]

• Mel33
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:18:
[...]

om iets te kunnen uitvoeren op mijn X, merk ik gewoon met regelmaat een soort van hindernis die ik eerst voorbij moet zien te komen, namelijk FaceID.
Ik snap je punt, maar face id faalt heel weinig, druk je even op de power en dan kan je opnieuw.

Maar wat vooral belangrijk is, is het stadium ervoor. Dat je in het begin van de setup, en de pogingen daarna, die dan failen, 'moet' gaan inloggen de eerste paar keren bij een fail.
Dus niet gelijk power en opnieuw, maar direckt na een fail inloggen,(in verschillende houdingen) en je handen niet voor de camera houden, na verloop van tijd wordt hij beter, en daarna kan je wel power>opnieuw face-id'en. en soms is de tik op het paswoord invoeren al genoeg.

Probeer het maar eens.(en let vooral op je vinger's met de cam, onbewust gaat het daar fout)

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 16-12-2017 10:39 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:18:
[...]

Daar kom je maar op 1 manier achter...neem de 8 (tijdelijk?) en vergelijk het al gebruikend.
Je zult daarna merken dat je de grootste fout in je leven hebt gemaakt :+
Nu weer serieus, ik begrijp je standpunt maar nogmaals..ervaar het zelf en oordeel zou ik zeggen..

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 16-12-2017 10:47 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:45:
[...]

Daar kom je maar op 1 manier achter...neem de 8 (tijdelijk?) en vergelijk het al gebruikend.
Je zult daarna merken dat je de grootste fout in je leven hebt gemaakt :+
haha ;)
Ik heb hiervoor een iPhone 7 gehad, dus een 8 nemen om te vergelijken lijkt me overbodig. Wat dat betreft zijn de 7 en 8 identiek in gebruik (minus de mogelijkheid van draadloze opladen uiteraard)
Nogmaals, ik vind de X echt een top toestel, dus wil ook niet als een zuur pruimpje overkomen :P
Mel33 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:36:
[...]

Ik snap je punt, maar face id faalt heel weinig, druk je even op de power en dan kan je opnieuw.

Maar wat vooral belangrijk is, is het stadium ervoor. Dat je in het begin van de setup, en de pogingen daarna, die dan failen, 'moet' gaan inloggen de eerste paar keren bij een fail.
Dus niet gelijk power en opnieuw, maar direckt na een fail inloggen,(in verschillende houdingen) en je handen niet voor de camera houden, na verloop van tijd wordt hij beter, en daarna kan je wel power>opnieuw face-id'en. en soms is de tik op het paswoord invoeren al genoeg.

Probeer het maar eens.(en let vooral op je vinger's met de cam, onbewust gaat het daar fout)
Thanks.
Maar ik ben vrij goed op de hoogte wat betreft de techniek achter FaceID, ik heb hier een tijd terug ook een .pdf document van Apple over gelinked.
En dat FaceID na verloop van tijd beter wordt, dat heet machine learning, ook daar ben ik van op de hoogte.

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 16-12-2017 10:50 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:46:
[...]

haha ;)
Ik heb hiervoor een iPhone 7 gehad, dus een 8 nemen om te vergelijken lijkt me overbodig. Wat dat betreft zijn de 7 en 8 identiek in gebruik (minus de mogelijkheid van draadloze opladen uiteraard)

[...]
Dat weet ik, ook ik heb de 7 Plus gehad en moest daarna toch nog even weer de 8 Plus (opnieuw) ervaren om erachter te komen of dit het is..maar dat hoeft idd niet voor iedereen te gelden.

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:50:
[...]

Dat weet ik, ook ik heb de 7 Plus gehad en moest daarna toch nog even weer de 8 Plus (opnieuw) ervaren om erachter te komen of dit het is..maar dat hoeft idd niet voor iedereen te gelden.
precies!

En tuurlijk top dat je bij Apple nu qua iPhones echt ruime keuze hebt (itt tot voorgaande jaren); de consument heeft nu maar liefst 4 verschillende formaten iPhone's waar hij/zij uit kan kiezen.

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:52:
[...]

precies!

En tuurlijk top dat je bij Apple nu qua iPhones echt ruime keuze hebt (itt tot voorgaande jaren); de consument heeft nu maar liefst 4 verschillende formaten iPhone's waar hij/zij uit kan kiezen.
Daar ben ik het helemaal met je eens, zo "dwing" je mensen niet om voor die ene (vaak dan de duurste) iPhone te gaan en dat is alleen maar goed. Zowel voor de consument als Apple zelf. Beide toestellen zijn top met zijn voors- en tegens.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31

Rudios

Lost in space?

Gezellig @Geert1976, ik zie je in het 8(plus) topic :> ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 16-12-2017 11:05 ]

Whole lot of stars ***

• _Bailey_
  • Niet online
Rudios schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:05:
haha, mocht ik mijn X gaan verkopen voor een 8 (non Plus in mijn geval) verwacht ik niet echt bijzondere of moeilijke dingen tegen te komen waarvoor ik het topic in moet ;) , de 8 is in die zin gewoon identiek aan mijn vorige 7 (non Plus).

Zet jij vast de koffie klaar? (met scheutje koffiemelk alsjeblieft)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:19
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:12:
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone X te gaan verkopen en een iPhone 8 aan te schaffen.
Geert... :X 8)7

- al vroeg aan de nieuwjaars champagne?
- sneeuwpop op je kneiter gedonderd?
- tijdelijke sneeuw blindheid opgelopen?

Zeg het maar...

:P

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:12:
[...]

Geert... :X 8)7

- al vroeg aan de nieuwjaars champagne?
- sneeuwpop op je kneiter gedonderd?
- tijdelijke sneeuw blindheid opgelopen?

Zeg het maar...

:P
:P :P

antwoord D: klap van de molenwiek :+

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
=deleted=

[ Voor 105% gewijzigd door henklbr op 16-12-2017 13:08 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• dafmay
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:17:
[...]
:P :P

antwoord D: klap van de molenwiek :+
>:)

Maar ik begrijp natuurlijk je gedachtengang. Ps als je True tone niet gebruikt en draadloos laden kunt missen dan kun je zelfs prima terug naar een 7. Die zijn tegenwoordig voor een leuk prijsje te krijgen...hou je een boel knaken over na verkoop van je X. Extra klappers en champagne voor oud&nieuw...

;)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 16-12-2017 11:35 ]

• Mel33
Ik heb voor dat ik de x kocht, de 8plus gehad, 2 week, en toen weer retour gestuurd, vond het niet echt heel veel meer waard dan een 6s

Tja grote bezels, verder zelde als de 6s
Ik zou bij de x blijven er komt nog zoveel aan wat de 8 niet kan.

Dus voor mij was de 8plus de zelfde ervaring als vorige iphone.

Me geld dan beter uitgeven voor wat nieuws.
X tot nu toe echt heelijk met een duim te bedienen. Dat is echt de grootste vooruitgang of het verschil.

This zoveel handelingen minder of meer. maar anders, en soms heel handig anders.
Heerlijk.

• Jaymone
dafmay schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:33:
[...]

Maar ik begrijp natuurlijk je gedachtengang. Ps als je True tone niet gebruikt en draadloos laden kunt missen dan kun je zelfs prima terug naar een 7. Die zijn tegenwoordig voor een leuk prijsje te krijgen...hou je een boel knaken over na verkoop van je X. Extra klappers en champagne voor oud&nieuw...

;)
True Tone zou ik niet meer zonder willen, vind het zelf een verademing als je het gewend bent

• dafmay
Jaymone schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:36:
[...]

True Tone zou ik niet meer zonder willen, vind het zelf een verademing als je het gewend bent
Geldt voor mij ook.

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:33:
[...]

;)
ik heb zonet het advies van @Jaymone ten harte genomen; een iPhone 8 besteld bij Apple. Ivm de feestdagen hebben zij nu een extra lang retourbeleid. Kan het toestel tot 8 januari evt inleveren.

Ik ga ongeveer 3 weken de iPhone gebruiken en dan de keuze maken; de 8 retour naar Apple of mijn X verkopen.
En wellicht wordt het wel een gevalletje "you don't know what you have got till it's gone!" (in voordeel van de X)
;)

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:42:
[...]

ik heb zonet het advies van @Jaymone ten harte genomen; een iPhone 8 besteld bij Apple. Ivm de feestdagen hebben zij nu een extra lang retourbeleid. Kan het toestel tot 8 januari evt inleveren.

Ik ga ongeveer 3 weken de iPhone gebruiken en dan de keuze maken; de 8 retour naar Apple of mijn X verkopen.
En wellicht wordt het wel een gevalletje "you don't know what you have got till it's gone!" (in voordeel van de X)
;)
Vanuit jouw perspectief het beste wat je op dit moment kon doen, ben zeer benieuwd naar je eind oordeel (wat het ook moge zijn) d:)b

• dafmay
Prima plan Geert!

Benieuwd naar het resultaat...

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
[...]

;)
Jij kan hier gewoon over gaan vloggen man #spannend

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
[...]

;)
Heh, maar als je 3 weken lang een toestel gebruikt, dan kan je het toestel toch niet zomaar nog eens retourneren? Dat gaat toch buiten wat de WKOA bedoelt?

• _Bailey_
  • Niet online
Michie23 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:27:
[...]

Jij kan hier gewoon over gaan vloggen man #spannend
Vloggen is zo 2017.
Ik ga er een boek over schrijven.

@Danny.G Apple heeft nu tijdens de Feestdagen ruimere retour data.

• Luca
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:33:
[...]

Vloggen is zo 2017.
Ik ga er een boek over schrijven.

@Danny.G Apple heeft nu tijdens de Feestdagen ruimere retour data.
Maar retour data is wat anders dan voorwaarden. Het lijkt me sterk dat iedereen een toestel 3 weken mag gaan gebruiken om het vervolgens weer terug te sturen en het aankoopbedrag terug krijgt. :D

Maar misschien zit ik fout, dat kan. :)

• _Bailey_
  • Niet online
Danny.G schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:36:
[...]

Maar retour data is wat anders dan voorwaarden. Het lijkt me sterk dat iedereen een toestel 3 weken mag gaan gebruiken om het vervolgens weer terug te sturen en het aankoopbedrag terug krijgt. :D

Maar misschien zit ik fout, dat kan. :)
Waarom denk je dat een bedrijf als Apple zo rond de Feestdagen élk jaar dit speciale retour beleid hanteert?

Ik vermoed om mensen "een extra zetje" te geven op hun aankoop in de hoop op extra sales.
En bij CoolBlue is het zelfs 1 van hun USP's; 30 dagen een product uitproberen en indien gewenst retourneren (indien onbeschadigd uiteraard)

• Luca
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:47:
[...]

Waarom denk je dat een bedrijf als Apple zo rond de Feestdagen élk jaar dit speciale retour beleid hanteert?

Ik vermoed om mensen "een extra zetje" te geven op hun aankoop in de hoop op extra sales.
En bij CoolBlue is het zelfs 1 van hun USP's; 30 dagen een product uitproberen en indien gewenst retourneren (indien onbeschadigd uiteraard)
Ik bedoel het uiteraard ook niet verkeerd. Het zou immers wat rot zijn als had gebleken dat het niet zou gaan zoals je had verwacht.

Als het mag, dan is dat alleen maar erg tof en dan snap ik je keuze sowieso. :)

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Voor de fans van Star Wars: een leuke "WallPaper" voor op je iPhoneX :)
(Screenshot is "Lockscreen Note8")

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vIpQMEtzDhDwfEm8R5TdmZcq/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9oXgN11n2QPxzHMOXt2kvqWB/thumb.jpg

Link WallPaper: https://mega.nz/#!BhIhgKa...RAXgT2DbV8hc3FhpS1sdi8mvw

Voor een ieder alvast "Fijne Feestdagen" en een "Gelukkig, maar vooral GEZOND 2018"... :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geert1976 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:47:
[...]

Tip, als je toch alleen het wilt voor uitproberen tijdens feestdagen of het wat voor je is en net retourbeleid is Wehkamp.nl. Zelfs nu tijdelijk 60 dagen retourbeleid. ;)
Dat is best relaxt eigenlijk dat het retourbeleid wordt extend... Dat wist ik niet.
Goed om te onthouden voor volgend jaar, dank voor de tip. :)

En succes @Geert1976 :) De 8 is een prima toestel.

Nu ik eraan denk, kan iemand van jullie met een iPhone X misschien een foto maken in een redelijk stille omgeving met de flitser ingeschakeld? Wil graag weten of de flitser dan een tik geeft als je de live photo afspeelt. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Rudios schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:05:
Voor ons ook gezellig :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

henklbr schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:09:
Voor de fans van Star Wars: een leuke "WallPaper" voor op je iPhoneX :)
(Screenshot is "Lockscreen Note8")

[afbeelding][afbeelding]

Link WallPaper: https://mega.nz/#!BhIhgKa...RAXgT2DbV8hc3FhpS1sdi8mvw

Voor een ieder alvast "Fijne Feestdagen" en een "Gelukkig, maar vooral GEZOND 2018"... :)
Cool, heb je ook een hogere resolutie?
Hij is nu maar 781x1102
Haha keurig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 16-12-2017 21:13 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

WhatsappHack schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:52:
Dat is best relaxt eigenlijk dat het retourbeleid wordt extend... Dat wist ik niet.
Goed om te onthouden voor volgend jaar, dank voor de tip. :)

En succes @Geert1976 :) De 8 is een prima toestel.

Nu ik eraan denk, kan iemand van jullie met een iPhone X misschien een foto maken in een redelijk stille omgeving met de flitser ingeschakeld? Wil graag weten of de flitser dan een tik geeft als je de live photo afspeelt. :)
Geeft hier ook een tik...Maar ik heb live foto's altijd uit staan..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:19:
[...]

Laat ons weten wat de uitkomst is ;)
Het lijkt beter met deze test foto, al is dit natuurlijk wel een makkelijke. Het logo is scherp en vol detail.
Heb buiten nog geen foto’s gemaakt dus ben benieuwd of dit echt de oplossing was.

Een foto door Snapchat leek nog niet echt scherp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7wRaD5P8NMsTycxXrcDf7aT0/full.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:13:
[...]

Cool, heb je ook een hogere resolutie?
Hij is nu maar 781x1102

[...]

Haha keurig :)
Here you go:

https://beta.zedge.net/wa...item&utm_campaign=sharing

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sinds 2 dagen mijn X in bezit. Ik ben helemaal verliefd op deze iPhone.

Ik lees her en der over de mogelijkheid tot inbranden. Nu heb ik mijn scherm vrijwel nooit lang actief met hetzelfde beeld, maar ik vraag me af wat er gebeurt met de 2 stukken naast de notch. Tijd, netwerksterkte etc icoontjes.
Die staan vrijwel altijd op dezelfde plek en ‘aan’.

Hoe zit dit dan? Kunnen die ‘inbranden’ na verloop van tijd?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

freddyathlon schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:22:
Sinds 2 dagen mijn X in bezit. Ik ben helemaal verliefd op deze iPhone.

Ik lees her en der over de mogelijkheid tot inbranden. Nu heb ik mijn scherm vrijwel nooit lang actief met hetzelfde beeld, maar ik vraag me af wat er gebeurt met de 2 stukken naast de notch. Tijd, netwerksterkte etc icoontjes.
Die staan vrijwel altijd op dezelfde plek en ‘aan’.

Hoe zit dit dan? Kunnen die ‘inbranden’ na verloop van tijd?
Als die al inbranden zie je dat toch niet. Want die staan daar altijd ;).

Maar ik heb nog nergens gezien dat de schermen inbranden. Zelfs mij LG OLED tv heeft een ingebouwde schoonmaak functie die actief is als de tv op standby staat. En ga ervanuit (assumption...) dat Apple ook wel zoiets heeft ingebouwd in iOS.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Tylen schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:11:
[...]

Als die al inbranden zie je dat toch niet. Want die staan daar altijd ;).

Maar ik heb nog nergens gezien dat de schermen inbranden. Zelfs mij LG OLED tv heeft een ingebouwde schoonmaak functie die actief is als de tv op standby staat. En ga ervanuit (assumption...) dat Apple ook wel zoiets heeft ingebouwd in iOS.
Inbranden zal wellicht niet zo snel gaan.
Maar om te zeggen dat je nergens OLED schermen heb zien in branden. Dan heb je wellicht geluk.

Ik heb vele samsungs gehad en heb het toch wel gezien hoor. Dus blijf voorzichtig!!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 18:11
Is het jullie opgevallen dat de roestvrijstalen rand aan de rechterbovenkant meer aansluit dan de linkerbovenkant? :) of sluit ie bij jullie rondom wel helemaal aan? Ik heb verder vanaf dag 1 geen problemen met me IPhone, maar wilde even weten of dit een fabrieksfout is,of dat het zo hoort.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Reem0nN schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:14:
Is het jullie opgevallen dat de roestvrijstalen rand aan de rechterbovenkant meer aansluit dan de linkerbovenkant? :) of sluit ie bij jullie rondom wel helemaal aan? Ik heb verder vanaf dag 1 geen problemen met me IPhone, maar wilde even weten of dit een fabrieksfout is,of dat het zo hoort.
Als je het in de zin bedoelt van een ‘kiertje’ tussen rand en scherm, die is er altijd wel. Bij mijn X is het overal hetzelfde kwa ‘ruimte’.

Wat ik wel moet zeggen, is dat bij mijn iPhone 6, 7 en 8 soms wel verschil zat in ‘aansluiting’ van de rand op het glas. Ook in diverse winkels gekeken toen en ook hier dit ‘euvel’ gezien bij sommige modellen die ter demo stonden. Komt dus vaker voor. De ‘loterij’ zeg maar.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 18:11
freddyathlon schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:30:
[...]

Als je het in de zin bedoelt van een ‘kiertje’ tussen rand en scherm, die is er altijd wel. Bij mijn X is het overal hetzelfde kwa ‘ruimte’.

Wat ik wel moet zeggen, is dat bij mijn iPhone 6, 7 en 8 soms wel verschil zat in ‘aansluiting’ van de rand op het glas. Ook in diverse winkels gekeken toen en ook hier dit ‘euvel’ gezien bij sommige modellen die ter demo stonden. Komt dus vaker voor. De ‘loterij’ zeg maar.
Ja dat bedoel ik, het loopt niet allemaal even netjes rondom.
Ik kan bijvoorbeeld bij de linkerbovenkant net geen papier tussen krijgen, en de rechterbovenkant zit totaal geen kier. Maar vraag me af hoe dit dat dan zit met waterbestendigheid als het allemaal niet rondom strak is.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Reem0nN schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:40:
[...]

Ja dat bedoel ik, het loopt niet allemaal even netjes rondom.
Ik kan bijvoorbeeld bij de linkerbovenkant net geen papier tussen krijgen, en de rechterbovenkant zit totaal geen kier. Maar vraag me af hoe dit dat dan zit met waterbestendigheid als het allemaal niet rondom strak is.
*mierenn..ker modus aan* Als ik beter naar mijn X kijk, zie ik ook wel dat het niet overal exact gelijk aansluit. Bij mijn vorige iPhones was het op sommige punten nog duidelijker zichtbaar, dus ben nu wel tevreden verder zo. *modus uit*

Waterbestendigheid heeft hier niet onder te lijden hoor. Zijn via Google diverse vergelijkbare threads te vinden over de iPhone 7 en 8. Komt gewoon vaker voor. Ja en deze ruilen hiervoor; wat krijg je ervoor terug; misschien wel een X met andere probleempjes. Ik heb wel het idee dat de X een echt veel betere bouwkwaliteit heeft dan de 7 of 8. Zal ook wel met materiaal te maken hebben.

Mijn 7 heb ik voor de ‘kier’ geruild voor een nieuwe. Die zag er beter uit, maar had een scherm met aan de rechterkant een meer gele kleur. Altijd wel wat dus.

Ik dacht in eerste instantie dat mijn scherm er ietwat scheef in zat. In de X. Maar dat is gezichtsbedrog en komt door de lichtval op het gebogen glas. Als je recht naar je scherm kijkt, lijkt het soms daardoor of de kant rechts naast de notch ietsje lager zit dan de linkerkant. Maar kijk je ernaar op een ander moment, is het opeens andersom.

Ja, ik ben zeer kritisch over het algemeen ook. Maar mag ook wel voor dit soort bedragen ;).

• pdavie2311

pdavie2311

Bert er maar even af en deze erop gezet...Apart!

• pdavie2311

pdavie2311

Grin schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:09:
Iemand ook last van dit probleem? Sinds 11.2 lijkt het erop dat mijn usage en stand-by tijden gelijk zijn. Exact het issue zoals hier is vermeld: iPhone X usage = standby en iPhone X, battery usage and standby the same

Herkennen jullie dit probleem/heb je er zelf ook last van?
Opgelost, locatievoorzieningen uitgezet, reboot, en weer aangezet... weird.... :?
Thanx! Ik had dit sinds gister ook weer. Ik wist dat een aantal dagen dit voorbij was gekomen. En dat je de oplossing vervolgens hebt toegevoegd, helemaal TOP!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:35

Grin

Ride si sapis.

pdavie2311 schreef op maandag 18 december 2017 @ 07:46:
[...]

Thanx! Ik had dit sinds gister ook weer. Ik wist dat een aantal dagen dit voorbij was gekomen. En dat je de oplossing vervolgens hebt toegevoegd, helemaal TOP!
Graag gedaan! d:)b
Je zegt: weer. Dat betekend dat je het vaker hebt gehad? Behoorlijk irritant probleem, want je batterij gaat in één dag leeg.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• _Bailey_
  • Niet online
op Reddit (subreddit Apple) heeft iemand zijn gehele wallpaper collectie gedeeld. Het zijn er bijna 400, zitten wel een paar hele mooie bij, imho

https://drive.google.com/...dULjgOhmOjGvAMrA1CDHoZ5iE

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 18-12-2017 09:30 ]

• Jaymone
Goedemorgen! Niet om het een of ander maar still love my X :)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:42:
lucht op hè? :+

• dafmay
Jaymone schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:42:
Better believe it! Lekker ding is het.

• pdavie2311

pdavie2311

Grin schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:13:
[...]

Graag gedaan! d:)b
Je zegt: weer. Dat betekend dat je het vaker hebt gehad? Behoorlijk irritant probleem, want je batterij gaat in één dag leeg.
Yep! Eerder gehad Helaas! Weet niet meer wat ik toen deed! Volgens mij ook gewoon aan/uit en weer opladen tot 100%

Verwijderd

ik zit zelf nog met een 6Plus, abbonement verloopt in Maart 2018.

Ik zit aan een X te denken, maar sinds ik nog 4+ maanden te gaan hebt kan ik beter uitkijken naar een Xs of 8s/plus.

Ik zit te twijfelen, ik gebruik mijn telefoon enorm veel om videos en fotos voor youtube te maken.
Ik heb heel veel comparison videos en foto bekeken, maar de camera van de X geeft alleen duidelijk wat verschil in slechter belichte omgevingen.

Mag ik stellen dat de huidge camera`s in smart phones niet zulke grote stappen in vooruitgang meer boeken?

Begrijp me niet verkeerd, de front cam is een stuk beter, en het filmt vast meer smooth 4K @ 30 FPS maar voor de rest zie ik nog te "weinig" vooruitgang van de camera`s.

Ik hou van een mobile plattform camera setup voor youtube/ facebook etc, en daar doet het heus wel toe wat de output is, juist met de compressie van youtube and facebook op fotos.

Ik ben bang dat de "marginale" verschillen van de daadwerkelijke foto en video output gewoon te klein zijn om een daadwerkelijke telefoon swap te doen. Ik weet dat de Iphone 6 Plus al weer bijna 3 jaar oud is, maar ik vind dat de camera techniek niet dezelfe onwijze stappen heeft gemaakt als wat ik gehoopt had op een iphone.

Ik zoek niet naar een alternatief want ik weet dat er zat dedicated cameras zijn die beter zijn dan een mobieltje, echter het always online zijn en makkelijk en snel content te kunne delen is belangrijk, en des te hoger the qualiteit des te beter.

Maar mischien zie ik het verkeerd, en door jullie ervaringen met de X zien jullie dit anders?
Ik kijk naar beide hardware specs en wat ik met mijn ogen zie, het voelt meer als een "15% verbetering" ik had meer op een drastisch betere vooruitgang gehoopt als in 50% merkbaar verschil op bijna alle vlakken in vergelijking met de 6Plus. Ik denk een van de boosdoeners is dat de 6Plus ook 4K filmt albeit compressed/ software matig upscaled.

Begrijp me niet verkeerd, je kan stuning fotos maken met de X, maar als ik het verder ontleed, dan zie ik maar marginaal verschil (X is beter in slecht belichte omgevingen, daar is het wel merkbaar)

Ik kijk naar de crop en zie toch vaak minder verschil, mischien wat meer kleur saturation etc, maar niet jaw dropping verschillen als ik het vergelijk met een iphone 3 generaties ouder.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 10:47 ]

• Mel33
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:36:

Ik zoek niet naar een alternatief want ik weet dat er zat dedicated cameras zijn die beter zijn dan een mobieltje, echter het always online zijn en makkelijk en snel content te kunne delen is belangrijk, en des te hoger the qualiteit des te beter.
Opzich koop je een smartphone niet voor camera werk, je hebt camara's met SMedia erop, en wifi, je zal ze nu ook wel met een sim kunnen krijgen, geen idee eigenlijk.

Maar ik vind de fotos goed genoeg, en iets beter dan de 8plus die ik 2 week heb gehad.
ios nieuwste versie op me x.

Vandaag wel iets leuks met de X.

Ik kreeg precies op het moment dat ik omhoog swipte een whatsapp bericht, (standaard ping geluid ingesteld)
Maar de ping bleef wel even 10 x herhalen en uitfaden, echo style haha, wel klein kraakje erin, dus het zal een bug zijn.

Kwil de ping iegelijk wel hebben, maar dan met 3 of 4 x echo en faden en dan uit.
iemand een tip?

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38
Het lijkt wel of sommige apps achteruit gaan in het ondersteunen van de X.
Gebeurd me steeds vaker dat een app bijvoorbeeld een sluit-knopje rechts naast de notch heeft zitten. Wat dus niet is te selecteren omdat daar al het controlcenter verstopt zit. Had ik eerst nooit last van. Lijkt zo te zijn sinds de laatste update.
Kinderziektes van het design zullen we maar zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 18-12-2017 15:57 ]

• dafmay
Dennisdn schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:55:
Het lijkt wel of sommige apps achteruit gaan in het ondersteunen van de X.
Gebeurd me steeds vaker dat een app bijvoorbeeld een sluit-knopje rechts naast de notch heeft zitten. Wat dus niet is te selecteren omdat daar al het controlcenter verstopt zit. Had ik eerst nooit last van. Lijkt zo te zijn sinds de laatste update.
Kinderziektes van het design zullen we maar zeggen.
Welke apps heb jij dit bij gezien? Ik ben er zelf nog geeneen tegengekomen die dit heeft.

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:01:
[...]

Welke apps heb jij dit bij gezien? Ik ben er zelf nog geeneen tegengekomen die dit heeft.
Had het vanochtend ook met volgens mij de ad app. Een foto welke ik klikte en vergroot te zien kreeg. Het was daarna niet mogelijk om het plaatje af te sluiten door het kruisje rechtsboven aan te klikken.

• _Bailey_
  • Niet online
Hoi lief dagboek,

Vandaag dag 2 met m'n iPhone 8. Zijn broer, de iPhone X, ligt nu in de kast in z'n doosje.

Ik moet zeggen dat TouchID weer erg prettig en vertrouwd voelt. Unlocken gaat écht vrijwel instantly.
Tuurlijk mis ik het oled scherm van je broer, de iPhone X, een beetje...maar niet dramatisch erg.

Lief dagboek, mijn 1ste 2 dagen met de iPhone 8 zijn mij zeer goed bevallen, durf ik wel te stellen.

Ik kijk het nog een weekje aan en dan na de Kerst beslis ik of de 8 of de X hou.

:+ :+

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Heb nu een Galaxy S8+, maar ik ga nu toch een keer voor de iPhone X, na al die jaren Android lekker een keer wat anders. Maat van me heeft de iPhone X en heb er daarom even mee mogen spelen, en was gelijk verkocht. De deur uit met die S8+ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Intelcorei7 op 18-12-2017 18:07 ]

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:48:
Hoi lief dagboek,

Vandaag dag 2 met m'n iPhone 8. Zijn broer, de iPhone X, ligt nu in de kast in z'n doosje.

Ik moet zeggen dat TouchID weer erg prettig en vertrouwd voelt. Unlocken gaat écht vrijwel instantly.
Tuurlijk mis ik het oled scherm van je broer, de iPhone X, een beetje...maar niet dramatisch erg.

Lief dagboek, mijn 1ste 2 dagen met de iPhone 8 zijn mij zeer goed bevallen, durf ik wel te stellen.

Ik kijk het nog een weekje aan en dan na de Kerst beslis ik of de 8 of de X hou.

Dat TouchID flawless werkt, geloof ik al te graag :)

Wat mij voornamelijk stoort aan de vorige generaties zijn de bezels. Voor mijn gevoel (en ook feitelijk) kijk je naar een rechthoekig scherm tussen 2 fors brede zwarte balken (alsof het scherm 'gevangen' zit tussen deze 2 zwarte balken). Vb: vergelijk eens het instellingen menu op de 8 en X..precies, dat is wat ik bedoel. Maar kan heel goed persoonlijk zijn natuurlijk. Neemt absoluut niet weg dat de 8 ook een puik van een toestel is maar vanuit mijn optiek zou ik bovenstaande alleen accepteren als ik voor een Plus zou gaan, gewoon omdat de X geen Plus heeft en anders niet. Ben er inmiddels (na diverse vergelijkingen) ervan overtuigd dat de X vaker meer content biedt dan de Plus, app afhankelijk, en 16:9, net als 4:3 destijds, aan het begin van zijn eind staat...

• Famous
Mel33 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:13:
[...]
.

Vandaag wel iets leuks met de X.

Ik kreeg precies op het moment dat ik omhoog swipte een whatsapp bericht, (standaard ping geluid ingesteld)
Maar de ping bleef wel even 10 x herhalen en uitfaden, echo style haha, wel klein kraakje erin, dus het zal een bug zijn.

Kwil de ping iegelijk wel hebben, maar dan met 3 of 4 x echo en faden en dan uit.
iemand een tip?
Was met de iPhone 7 ook al, gewoon een bug in iOS.

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:48:
Hoi lief dagboek,

Met kerst even de X weer pakken! Maak je mooiere foto's...;-)

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:47:
[...]

Met kerst even de X weer pakken! Maak je mooiere foto's...;-)
beide Kerstdagen moet ik werken ;-)

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:56:
[...]

beide Kerstdagen moet ik werken ;-)
Kun je nog steeds foto's maken... :+

Verwijderd

Jaymone schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:27:
[...]

Dat TouchID flawless werkt, geloof ik al te graag :)

Wat mij voornamelijk stoort aan de vorige generaties zijn de bezels. Voor mijn gevoel (en ook feitelijk) kijk je naar een rechthoekig scherm tussen 2 fors brede zwarte balken (alsof het scherm 'gevangen' zit tussen deze 2 zwarte balken). Vb: vergelijk eens het instellingen menu op de 8 en X..precies, dat is wat ik bedoel. Maar kan heel goed persoonlijk zijn natuurlijk. Neemt absoluut niet weg dat de 8 ook een puik van een toestel is maar vanuit mijn optiek zou ik bovenstaande alleen accepteren als ik voor een Plus zou gaan, gewoon omdat de X geen Plus heeft en anders niet. Ben er inmiddels (na diverse vergelijkingen) ervan overtuigd dat de X vaker meer content biedt dan de Plus, app afhankelijk, en 16:9, net als 4:3 destijds, aan het begin van zijn eind staat...
zeker niet meer content bij foto's en films.

Redenen dat ik terug ben bij de 8 plus is het rustige scherm (voor mij dan perssoonlijk) en vindt toch 16:9 een betere verhouding voor foto's en filmpjes.

En vind de rechte hoeken van het scherm (en het ontbreken van de notch) mooier..
Die ronde hoeken van het scherm doen mij denken aan zo'n oude beeldbuis TV.
Daarbij went de grote zeer snel (lees bezel) voor mij.

Keuzes en nog eens keuzes.

• Famous
Update wat betreft camera;

Het probleem lijkt verholpen!
Foto’s van nagenoeg hetzelfde in vergelijking met een iPhone 7 van een collega zien er ook beter uit.

Fijn dat het opgelost is met een software update :)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Intelcorei7 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:06:
Heb nu een Galaxy S8+, maar ik ga nu toch een keer voor de iPhone X, na al die jaren Android lekker een keer wat anders. Maat van me heeft de iPhone X en heb er daarom even mee mogen spelen, en was gelijk verkocht. De deur uit met die S8+ :)
Ik wist niet hoe snel ik terug moest naar iOS. Had na jaren iPhone een keer de S8 aangeschaft, maar man man, wat een verschrikking dat Android. Werkt prima, maar toch wel vaak apps die vastlopen en soms wat schokkerig in bediening. Gaf mij het gevoel alsof Android ‘net niet’ af is.
Dus snel de S8 weer verkocht.

iOS is gewoon een zeer prettig, snel, stabiel en makkelijk systeem. Ik wil niet anders meer.

En de X? Dat is echt de meest geweldige iPhone die ooit gemaakt is. Verheug me al op de toekomstige modellen a la X ;)

• Jaymone
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:35:
[...]

zeker niet meer content bij foto's en films.

Redenen dat ik terug ben bij de 8 plus is het rustige scherm (voor mij dan perssoonlijk) en vindt toch 16:9 een betere verhouding voor foto's en filmpjes.

En vind de rechte hoeken van het scherm (en het ontbreken van de notch) mooier..
Die ronde hoeken van het scherm doen mij denken aan zo'n oude beeldbuis TV.
Daarbij went de grote zeer snel (lees bezel) voor mij.

Keuzes en nog eens keuzes.
Voor video's vind ik juist 18/19:9 een betere verhouding en is tevens ook de toekomst, mits content daarop afgestemd wordt. Ik begrijp absoluut jouw dilemma maar ik geloof erin dat dit een tijdelijke overbrugging is. Volgend jaar en de jaren daarna is het echt gebeurd met de oudere modellen/verhoudingen/bezels en zal je wel 'moeten', tenminste als je wilt upgraden naar een betere high end toestel. Als ik het "LCD is fijner voor de ogen" voor sommige buiten beschouwing laat, dan is de Plus voor mij meer een gevoelskwestie en niet dat de Plus daadwerkelijk meer content biedt. Het heeft met de verhoudingen te maken en informatieve content is op de X meer (ook wel logisch gezien de verhouding). Dan nog vind ik de Plus een mooi toestel en heb vaak zitten twijfelen maar iedere keer kom ik weer terug op de X waarbij ik weet dat je volgend jaar weer met hetzelfde "probleem" zit kwa beeld verhouding en OLED "probleem" (voor sommige dan). Kwestie van wennen lijkt mij, over een tijdje weet je het niet beter en voor mijzelf weet ik zeker dat de huidige verhouding van de 6, 7 en 8 oubolliger gaat overkomen. Denk niet dat het voor jou geldt maar ik geloof erin dat als de prijs van de 8 of 8 Plus identiek zou zijn geweest aan de X, dat de meesten dan voor de X waren gegaan die nu voor de 8 of 8 Plus zijn gegaan (nogmaals: geldt niet voor iedereen).

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
freddyathlon schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:49:
[...]

Ik wist niet hoe snel ik terug moest naar iOS. Had na jaren iPhone een keer de S8 aangeschaft, maar man man, wat een verschrikking dat Android. Werkt prima, maar toch wel vaak apps die vastlopen en soms wat schokkerig in bediening. Gaf mij het gevoel alsof Android ‘net niet’ af is.
Dus snel de S8 weer verkocht.

iOS is gewoon een zeer prettig, snel, stabiel en makkelijk systeem. Ik wil niet anders meer.

En de X? Dat is echt de meest geweldige iPhone die ooit gemaakt is. Verheug me al op de toekomstige modellen a la X ;)
Precies wat jij zegt, Android is prima maar iOS is wel vele malen beter (vind ik). Heb inderdaad nog vrij vaak met mijn S8+ dat er apps inderdaad vastlopen. iPhone X is een heel mooi toestel. Van mij mag het toestel en het scherm wel wat groter, maar misschien volgend jaar de IPhone X xl ( of wat de naam ook wordt) dan ga ik die ook zeker aanschaffen.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Verwijderd

Intelcorei7 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:59:
[...]

Precies wat jij zegt, Android is prima maar iOS is wel vele malen beter (vind ik). Heb inderdaad nog vrij vaak met mijn S8+ dat er apps inderdaad vastlopen. iPhone X is een heel mooi toestel. Van mij mag het toestel en het scherm wel wat groter, maar misschien volgend jaar de IPhone X xl ( of wat de naam ook wordt) dan ga ik die ook zeker aanschaffen.
Gebruik al heel lang beide Android en IOS naast elkaar omdat ik het leuk vindt..
IOS vele malen beter ??

Dat kan jouw mening en gevoel zijn echter vind ik ze beide gelijkwaardig.
Niet meer of minder App crashes tussen de twee OS-en
Ieder zijn voor- en nadelen.
Just my ......

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:11:
[...]

Gebruik al heel lang beide Android en IOS naast elkaar omdat ik het leuk vindt..
IOS vele malen beter ??

Dat kan jouw mening en gevoel zijn echter vind ik ze beide gelijkwaardig.
Niet meer of minder App crashes tussen de twee OS-en
Ieder zijn voor- en nadelen.
Just my ......
Ik geef je echt gelijk. Heb een iPhone 7 van werk en een oneplus 3t privé. Altijd android gehad. Beide hebben zo z'n voor en nadelen. Bij iOS ben ik mij altijd tot aan het zoeken naar instellingen, maar apps werken wel gewoon prima. Enige waar ik maar niet aan kan wennen bij iOS is het notificatie systeem. Ik zie door de bomen het bos niet meer met de groepswhatsapps. Waarom niet bundelen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Alekz87 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:30:
[...]

Ik geef je echt gelijk. Heb een iPhone 7 van werk en een oneplus 3t privé. Altijd android gehad. Beide hebben zo z'n voor en nadelen. Bij iOS ben ik mij altijd tot aan het zoeken naar instellingen, maar apps werken wel gewoon prima. Enige waar ik maar niet aan kan wennen bij iOS is het notificatie systeem. Ik zie door de bomen het bos niet meer met de groepswhatsapps. Waarom niet bundelen?
Ja het notificatiesysteem op IOS is niet echt gebruiksvriendelijk.
Dat mogen ze bij Apple wat mij betreft zo snel mogelijk van Android overnemen...

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 10:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Ev9ObH.jpg

Zegt iemand die twee vlekjes linksboven aan wat? Viel me laatst op, maar ik kan het niet altijd zien. Als ik Siri open zie ik dit meestal. Het lijkt in de achtergrond te zitten, gezien het ook beweegt in de bewegingen van de achtergrond. Maar als ik goed kijk dan lijken het "olievlekken" in het scherm te zitten.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:43
grote_oever schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:45:
[afbeelding]

Zegt iemand die twee vlekjes linksboven aan wat? Viel me laatst op, maar ik kan het niet altijd zien. Als ik Siri open zie ik dit meestal. Het lijkt in de achtergrond te zitten, gezien het ook beweegt in de bewegingen van de achtergrond. Maar als ik goed kijk dan lijken het "olievlekken" in het scherm te zitten.
Zie je het ook op screenshots?

• Mel33
grote_oever schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:45:
[afbeelding]

Oei dat ziet er niet goed uit, je ziet het dus alleen met deze kleurenparen, en het is een foto van een gezicht?, en lijkt het alsof er op het hoofd een laag van de foto zichtbaar wordt, die je anders nooit ziet. Alsof de foto in dia meer onthult, is het zo iets?

Kan je het filmen, of misschien zie je het ook met screenrecoder.
Kan je het voor ons eens laten zien in een film?

Edit: stuk uitleg erbij

[ Voor 14% gewijzigd door Mel33 op 19-12-2017 09:58 ]

• Jaymone
Abn Amro app X proof :)

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Philips Hue en Paypal app X support enabled _/-\o_ *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Tasminos op 19-12-2017 12:00 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Philips Hue app zuigt grote tijden.

Ik kan je iConnectHue (en al veel eerder klaar voor het scherm van de X) aanraden, 100x beter/slimmer (als in zeer nuttige features) dan Philips eigen App.
Mijn best bestede euro's in de App Store afgelopen jaren

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 19-12-2017 12:18 ]

• Dennisdn
Geert1976 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:17:
[...]

Philips Hue app zuigt grote tijden.

Ik kan je iConnectHue aanraden, 100x beter/slimmer (als in zeer nuttige features) dan Philips eigen App.
Mijn best bestede euro's in de App Store afgelopen jaren
Volledig eens. Ik gebruik vrijwel alleen maar iConnectHue. Heb alle dimmers ermee geprogrammeerd. En de widget gebruik ik dag-in-dag-uit. Voor grappige lichtshow-demonstraties gebruik ik de OnSwitch-app nog wel eens. Maar de Hue-app echt nooit.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 19-12-2017 12:20 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:19:
[...]

Volledig eens. Ik gebruik vrijwel alleen maar iConnectHue. Heb alle dimmers ermee geprogrammeerd. En de widget gebruik ik dag-in-dag-uit. Voor grappige lichtshow-demonstraties gebruik ik de OnSwitch-app nog wel eens. Maar de Hue-app echt nooit.
Jup, hier ook icm dimmers en paar Motion Sensor's in huis.
Bijna elke maand ontdek ik weer een of meerdere features waarvan ik denk "wow, dit is echt slim/gaaf!"

• Dennisdn
Geert1976 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:24:
[...]

Jup, hier ook icm dimmers en paar Motion Sensor's in huis.
Bijna elke maand ontdek ik weer een of meerdere features waarvan ik denk "wow, dit is echt slim/gaaf!"
Ik wou voor de kerstvakantie wat sensoren bestellen. Zeker nu ze ook in Homekit zijn te gebruiken kan ik nog wel wat leuke dingen verzinnen. En ik twijfel mijzelf voor de kerst een Ambilight TV kado te doen. Dat schijnt tegenwoordig ook heel mooi met Hue samen te werken.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:44
Dennisdn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:19:
[...]

iConnectHue is geniaal, maar ook niet perfect. Ik vind het een vrij dure app, dus ik was behoorlijk teleurgesteld toen ik voor de iPad-versie van de app nog een keer moest betalen. Daarbij werkt het slecht samen met de standaard hue-app, want die herkent al die ingewikkelde rules niet. Dus dan zouden alle users in huis apart iConnectHue moeten kopen, ik vind dat toch te kostbaar worden. Dus ik gebruik het nu niet meer.

• Dennisdn
PhilipsFan schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
[...]

iConnectHue is geniaal, maar ook niet perfect. Ik vind het een vrij dure app, dus ik was behoorlijk teleurgesteld toen ik voor de iPad-versie van de app nog een keer moest betalen. Daarbij werkt het slecht samen met de standaard hue-app, want die herkent al die ingewikkelde rules niet. Dus dan zouden alle users in huis apart iConnectHue moeten kopen, ik vind dat toch te kostbaar worden. Dus ik gebruik het nu niet meer.
Hij is wel prijzig. De app zelf zit ik eigenlijk alleen in als er iets te programmeren is. Verder gebruik ik alleen de widget.
Mijn vriendin gebruikt alleen de dimmers. Heeft geen idee wat daar allemaal achter zit :-)

• koendio
  • Laatst online: 20:55
Nu aantal dagen iphone x in bezit, erg tevreden over functies ed. Wat mij wel opvalt, is dat het bereik thuis schommelt tussen de 2-3 streepjes, wat bij mijn vorige (6) altijd volle 4 streepjes was. Provider is vodafone.
Meer mensen dit?
Of hij “eist” meer sterkte waardoor hetzelfde signaal minder wordt weergegeven, of hij heeft iets minder bereik.

• _Bailey_
  • Niet online
koendio schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:34:
Nu aantal dagen iphone x in bezit, erg tevreden over functies ed. Wat mij wel opvalt, is dat het bereik thuis schommelt tussen de 2-3 streepjes, wat bij mijn vorige (6) altijd volle 4 streepjes was. Provider is vodafone.
Meer mensen dit?
Of hij “eist” meer sterkte waardoor hetzelfde signaal minder wordt weergegeven, of hij heeft iets minder bereik.
hier ook. Ik heb een iPhone X maar ben nu een iPhone 8 aan het 'testen'. Waar ik met mijn iPhone X thuis vaak mar 2 streepjes had qua bereik, heb ik nu met mijn iPhone 8 volle bak (4 streepjes) qua bereik.
Provider is KPN.
Maar ik kan met de iPhone X prima gesprekken voeren, merk niks van kwaliteitsverlies o.i.d.

• koendio
  • Laatst online: 20:55
Geert1976 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:49:
[...]

hier ook. Ik heb een iPhone X maar ben nu een iPhone 8 aan het 'testen'. Waar ik met mijn iPhone X thuis vaak mar 2 streepjes had qua bereik, heb ik nu met mijn iPhone 8 volle bak (4 streepjes) qua bereik.
Provider is KPN.
Maar ik kan met de iPhone X prima gesprekken voeren, merk niks van kwaliteitsverlies o.i.d.
Ik merk (tot nu toe) ook geen verschil in kwaliteit of dingen die niet kunnen. Het valt mij alleen op dat er minder streepjes worden weergegeven

• Jaymone
koendio schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:34:
Meer mensen dit?
De X lijkt af en toe net op een gedownsizede motor van een auto, lijkt minder..doet meer ;)

Pagina: 1 ... 39 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.