• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 17:07
Geert1976 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:45:
[...]

met de overgevoeligheid van het scherm van mijn iPhone X verwacht ik binnen 2 a 3 maanden een scheur te hebben.
We vallen wellicht in herhaling nu, maar zoals dit onderwerp hier en op andere fora ruimschoots aan bod komt, is de overgevoeligheid van het scherm van de iPhone X.
Is hij daadwerkelijk zo gevoelig? Ik heb een krastest gezien op youtube en daar haalde de X echt hele hoge waarden, verder gebruik ik hem net zoals jij zonder hoesjes of protectors gewoon in mijn broekzak etc. en totaal geen krasjes, zelfs geen haarkrasjes na 3-4 weken nu, ook niet op de achterkant.

Daarnaast zie je in die valtesten op youtube ook dat de X totaal niet gevoelig is voor vallen. De 8 was in elke test sneller kapot.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11 12:12
Ik heb nu toch wel 50-100 haarkrasjes op het scherm. Sommige 3mm, sommige 2cm. Niet altijd direct zichtbaar maar zeker bij bepaald kunstlicht (kantoor) zijn ze wel weer zichtbaar bij de juist hoek.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wesleytjuh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:28:
Ik heb nu toch wel 50-100 haarkrasjes op het scherm. Sommige 3mm, sommige 2cm. Niet altijd direct zichtbaar maar zeker bij bepaald kunstlicht (kantoor) zijn ze wel weer zichtbaar bij de juist hoek.
jup, als ik onder de juiste hoek met name met het scherm uit kijk, is het echt een groot feestje wat betreft krasjes.
Toch vreemd dat er zeer veel mensen exact hetzelfde ervaren en weer een andere grote groep totaal geen last heeft van deze haarfijne krasjes.
Malt007 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:20:
[...]

Is hij daadwerkelijk zo gevoelig? Ik heb een krastest gezien op youtube en daar haalde de X echt hele hoge waarden, verder gebruik ik hem net zoals jij zonder hoesjes of protectors gewoon in mijn broekzak etc. en totaal geen krasjes, zelfs geen haarkrasjes na 3-4 weken nu, ook niet op de achterkant.

Daarnaast zie je in die valtesten op youtube ook dat de X totaal niet gevoelig is voor vallen. De 8 was in elke test sneller kapot.
Ja, mijn X is uitermate gevoelig voor (haarfijne) krasjes. Ook op Reddit en Macrumors ellenlange topics over dit onderwerp.
Mijn X gebruik ik op dezelfde manier als bijv mijn iPhone 6S, 7 en 7 Plus. Op deze iPhones had ik nauwelijks tot geen krasjes.
Wellicht dat het afhankelijk is uit welke fabriek de iPhone X rolt, maar andere kant lijkt me dat sterk.

En wat betreft die valtesten, tsja...geen idee hoe de X daar zo goed uit de bus komt.

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 05-12-2017 11:45 ]

• DutchDeafBoy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar bij mijn iPhone 7 een dun krasje gehad, voor de rest nooit (en ik heb toch aardig wat iPhones gehad!). En bij die iPhone 7 kwam dat echt pas toen ik per ongeluk met een wat scherper object over het scherm ging. Ook bij m'n iPhone X geen krasjes in ieder geval, al heb ik het ding pas 1,5 week. :P

--

Ik ben tot zover meer dan tevreden met mijn iPhone X. Ongetwijfeld zal iemand hier wel m'n review al hebben gelezen, maar bij deze ook hier eventjes mijn ervaringen. Ik zei net al aardig wat iPhones te hebben gehad. Maar ik heb in jaren niet zo'n "wauw" gevoel gehad als met de iPhone X. Wat een heerlijke en frisse nieuwe iPhone. _/-\o_

Echt waar. Apple heeft er even over gedaan, maar dan heb je ook wat natuurlijk. Ik ben blij met het resultaat dat ze geboekt hebben. Natuurlijk is het geen perfectie, maar dat geldt voor elke smartphone. In elk geval heeft de iPhone X een gloednieuwe vormgeving. Ik dacht verder dat OLED wat overrated was, omdat ik het nooit echt uitgebreid heb kunnen testen. Tot nu dus. Een wereld van verschil met LCD. Face ID werkt gewoon. Het heeft zo z'n issues, maar Touch ID had dat ook. Ik kan nu tenminste als ik onder de douche vandaan kom zonder moeite de iPhone ontgrendelen. En ook in bed, in tegenstelling tot wat ik van veel mensen heb gezien op Macrumors, werkt Face ID prima.

Kortom, een topsmartphone. Ik ben dan ook benieuwd naar hoe deze gaat evolueren. De woorden van Jony Ive onlangs lijken erop te wijzen dat ze een beetje de weg van andere smartphones willen inslaan met jaarlijks een aangepaste/nieuwe versie van het design. Mocht dat zo zijn dan kijk ik alvast heel erg uit naar volgend jaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDeafBoy op 05-12-2017 13:08 ]

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:01
wesleytjuh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:28:
Dit had ik ook al gemeld in het iPhone 8 (Plus) topic.. Mijn iPhone 8 Plus heeft er ook enorm veel last van.

Misschien wissel ik hem nog om voor een X begin volgend jaar, dan toch maar een screenprotector.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

AD update en X ready...Nu VI ook nog ff...

[ Voor 29% gewijzigd door pdavie2311 op 05-12-2017 16:28 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Verwijderd

Heb vandaag mijn 256gb space grey iphone x ontvangen.Zat er bij jullie een beschermingsfolietje op de lens van de camera?Heb men twijfels of er 1tje opzit.

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
pdavie2311 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:28:
AD update en X ready...Nu VI ook nog ff...
VI is sinds vanochtend X ready!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 21:02
Op het lockscreen zijn 2 knoppen , zaklamp en camera... waarom kan ik dan ook nog steeds swipen om bij de camera te komen? Kan dat niet uit? Kan het in ieder geval nergens vinden
wesleytjuh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:54:
[...]

Voorkant herken ik mijn iPhone in. Man, als je bedenkt dat dit na slechts 3 weken is ben ik benieuwd hoe de voorkant er na 2 jaar uit ziet :'( .
Ik draag hem altijd in mijn rechterbroekzak, scherm naar mijn been toe. Niks anders in die broekzak en altijd vrij van zand etc. Ook tijdens klussen ed ligt de telefoon altijd in een andere ruimte. Maar helpt allemaal niks lijkt het :X .
Dat is gewoon de eigenschap van glas. Heeft niets met een zogenaamd kwetsbaarder scherm te maken.

Zolang ze niet zichtbaar zijn tijdens gebruik heeft iedereen ze. Pak een willekeurige smartphone in de volle zon (bijvoorbeeld) en je ziet ze.
Geert1976 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:50:
[...]

ik verwacht mijn iPhone X nog ongeveer 9 maanden in bezit te hebben... (daarna de verkoop in ivm de nieuwe iPhone in 2018, deze keer met glas waar onmogelijk krassen op kunnen komen ;) )
Met het grote succes van de X kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen dat er in september (dat is over tien maanden) al een nieuwe komt.

iPhone 8s in september en X Plus in November lijkt mij een betere schatting, met dan de 2017 X als instapper in het “full screen” segment.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 05-12-2017 20:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-11 11:34
Echt bizar dat de nieuwe Nest App niet geoptimaliseerd is voor de X pfffff slapers

Verwijderd

DutchTech schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:06:
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar bij mijn iPhone 7 een dun krasje gehad, voor de rest nooit (en ik heb toch aardig wat iPhones gehad!). En bij die iPhone 7 kwam dat echt pas toen ik per ongeluk met een wat scherper object over het scherm ging. Ook bij m'n iPhone X geen krasjes in ieder geval, al heb ik het ding pas 1,5 week. :P

--

Ik ben tot zover meer dan tevreden met mijn iPhone X. Ongetwijfeld zal iemand hier wel m'n review al hebben gelezen, maar bij deze ook hier eventjes mijn ervaringen. Ik zei net al aardig wat iPhones te hebben gehad. Maar ik heb in jaren niet zo'n "wauw" gevoel gehad als met de iPhone X. Wat een heerlijke en frisse nieuwe iPhone. _/-\o_

Echt waar. Apple heeft er even over gedaan, maar dan heb je ook wat natuurlijk. Ik ben blij met het resultaat dat ze geboekt hebben. Natuurlijk is het geen perfectie, maar dat geldt voor elke smartphone. In elk geval heeft de iPhone X een gloednieuwe vormgeving. Ik dacht verder dat OLED wat overrated was, omdat ik het nooit echt uitgebreid heb kunnen testen. Tot nu dus. Een wereld van verschil met LCD. Face ID werkt gewoon. Het heeft zo z'n issues, maar Touch ID had dat ook. Ik kan nu tenminste als ik onder de douche vandaan kom zonder moeite de iPhone ontgrendelen. En ook in bed, in tegenstelling tot wat ik van veel mensen heb gezien op Macrumors, werkt Face ID prima.

Kortom, een topsmartphone. Ik ben dan ook benieuwd naar hoe deze gaat evolueren. De woorden van Jony Ive onlangs lijken erop te wijzen dat ze een beetje de weg van andere smartphones willen inslaan met jaarlijks een aangepaste/nieuwe versie van het design. Mocht dat zo zijn dan kijk ik alvast heel erg uit naar volgend jaar. :)
Ben het grotendeels met je eens..
Maar een wereld van verschil tussen OLED en het (super goede) LCD scherm van de Iphone 8 plus dat vind ik dus niet

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-11 10:04

GforceNL

Out of memory....

Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:41:
Heb vandaag mijn 256gb space grey iphone x ontvangen.Zat er bij jullie een beschermingsfolietje op de lens van de camera?Heb men twijfels of er 1tje opzit.
Hier geen folie op de lens.

<Zinloze tekst hier>

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-11 16:41
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:57:
[...]

Met het grote succes van de X kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen dat er in september (dat is over tien maanden) al een nieuwe komt.

iPhone 8s in september en X Plus in November lijkt mij een betere schatting, met dan de 2017 X als instapper in het “full screen” segment.
Maar in november is er toch nooit een iPhone release? Ik verwacht wel degelijk een X plus versie maar vraag me wel af of dit OLED wordt.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cardwizard schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:29:
Op het lockscreen zijn 2 knoppen , zaklamp en camera... waarom kan ik dan ook nog steeds swipen om bij de camera te komen? Kan dat niet uit? Kan het in ieder geval nergens vinden
Helemaal eens, laat die buttons dan te kiezen zijn. Maar daar zal iOS 12 wel voor zorgen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Michie23 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:27:
[...]

Maar in november is er toch nooit een iPhone release? Ik verwacht wel degelijk een X plus versie maar vraag me wel af of dit OLED wordt.
Nou iPhone releases zijn wel vaker verwisseld in het verleden natuurlijk.

10 maanden na de eerste X voelt niet als iets wat Apple voor ogen heeft met de “dure/Luxe” iPhone.
martk2280 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:10:
Echt bizar dat de nieuwe Nest App niet geoptimaliseerd is voor de X pfffff slapers
Is toch ook geen nieuwe Nest app? Gewoon een kleine minor update van de oude.

Ik heb mijn nest trouwens gewoon in HomeKit :)

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zijn er meer mensen die probleem hebben met. De Wi-Fi verbinding van de X.

Mijn X wil niet verbinden op de max snelheid en blijft Fixed hangen op een tx en RX van 433mbit. Dit blijkt vaker voor te komen en in de vs ruilen ze de toestelen om en dan lijkt het probleem verholpen (het lijkt er op dat er 2 versies met verschillende Wi-Fi chip in omloop te zijn) hier in NL blijven ze volhouden dat ze niets weten van het probleem.

De tx en Rx verbinding kan je zien in de router.
Bij een deze verbinding is telefoon langzamer dan iPhone 7.

Lesdictische is mijn hash#

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Ik heb nu mijn 3e X in gebruik.

1e terug gebracht ivm roze waas.
2e teruggebracht ivm klikken op scherm.

3e leek goed te zijn maar nu merk ik dat deze ook weer klikt. Als je met 2 vingers (1 achter en 1 voor) in het midden ongeveer of iets erboven klikt hoor je als of het scherm een speling heeft naar binnen en klikt.

Dit is irritant als je een telefoon gesprek voert want dan hou je je vinger vast op nog de logo hoogte en duw je m naar je gezicht en hoor je dit.

Meerdere mensen er last van? Deze gaat dus ook terug. heb tot 8 jan de tijd.

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SP75 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:05:

3e leek goed te zijn maar nu merk ik dat deze ook weer klikt. Als je met 2 vingers (1 achter en 1 voor) in het midden ongeveer of iets erboven klikt hoor je als of het scherm een speling heeft naar binnen en klikt.

Dit is irritant als je een telefoon gesprek voert want dan hou je je vinger vast op nog de logo hoogte en duw je m naar je gezicht en hoor je dit.

Nee ik hoorn geen klik maar voel wel dat het glas daar ietsje doorbuigt.

Lesdictische is mijn hash#

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:03

Was mij nog niet opgevallen, maar hier hetzelfde probleem. Twijfel om hem hiervoor om te ruilen...

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:54
MelvinW schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:52:
[...]

Niet vergeten je AppleCare+ dan te annuleren ;) Krijg je toch mooi de helft van AppleCare+ terug. Vaak is men toch niet bereid extra te betalen voor een 2ehands toestel met AppleCare+. Zeker geen 115 euro extra die je terug kan krijgen.
Ik wist niet eens dat dat kon, waar kun je dat doen dan? Dat je er 2e hands niet of amper meer voor krijgt was ook weer een van de redenen waarom ik geen AppleCare+ meer afneem, maar dit zou het wel weer interessant maken.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02:32
Scrtz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:
[...]

Ik wist niet eens dat dat kon, waar kun je dat doen dan? Dat je er 2e hands niet of amper meer voor krijgt was ook weer een van de redenen waarom ik geen AppleCare+ meer afneem, maar dit zou het wel weer interessant maken.
Hier staan instructies: https://support.apple.com/nl-nl/HT202704

• Cardwizard
Is het bij andere iPhones trouwens ook zo dat het emoji toetsenbord hoger is dan het gewone toetsenbord? Heel irritant

• SP75
drmbs schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:08:
[...]

Was mij nog niet opgevallen, maar hier hetzelfde probleem. Twijfel om hem hiervoor om te ruilen...
Ja ik ook, want het scherm van deze is echt goed, zonder waas etc. wil je is proberen om t toestel overdwars (zoals je ook de inch meet) vast houden en ietjes spelen, hoor je dan die klik of krakjes ook?dus bijv. link onder en rechtsboven bij de hoeken vasthouden. en/of linksboven en rechtsonder.

• SP75
xbeam schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:18:
[...]

Nee ik hoorn geen klik maar voel wel dat het glas daar ietsje doorbuigt.
Denk dat er wel iets speling in moet zitten ter bescherming van t glas. maar die klikjes en krakjes...

• dkawa
  • Laatst online: 07-11 18:01
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:29:
[...]

Ben het grotendeels met je eens..
Maar een wereld van verschil tussen OLED en het (super goede) LCD scherm van de Iphone 8 plus dat vind ik dus niet
Zelfs met de 7 Plus ook niet... had die afgelopen weekend even langs Mn x gezet, beide op full brightness en vond de Plus eigenlijk mooier van kleur...

• _Bailey_
  • Niet online
iemand op Reddit heeft deze DBrand black leather skin op (de achterkant) van zijn Silver X geplakt. Dit ziet er wel erg gaaf uit, met behoud van de mooie stainless steel randen en de achterkant een (nep) leren skin voor de achterkant met een mooie cut-out voor het zilveren Apple logo.

Besteld! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fy9RdoT.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UzlMo2q.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N256lEH.jpg

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:24:
iemand op Reddit heeft deze DBrand black leather skin op (de achterkant) van zijn Silver X geplakt. Dit ziet er wel erg gaaf uit, met behoud van de mooie stainless steel randen en de achterkant een (nep) leren skin voor de achterkant met een mooie cut-out voor het zilveren Apple logo.

Besteld! _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Werk QI charging dan nog wel? En dat plakspul, laat het niets achter wanneer je het weer eraf haalt?

Edit van hun site: That’s right - our true-textured, authentic 3M vinyl is not only the highest grade material on the planet, but it’s guaranteed to come off your iPhone X without leaving any adhesive residue behind.

[ Voor 14% gewijzigd door Jaymone op 06-12-2017 09:39 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:37:
[...]

Werk QI charging dan nog wel? En dat plakspul, laat het niets achter wanneer je het weer eraf haalt?
ja hoor, QI werkt prima dan...het is maar een dunne sticker, vele malen dunner dan een case/hoesje.
De skin is puur alleen voor krasjes aan de achterkant, verder 0 val bescherming uiteraard, maar dat boeit mij verder niet.

Ik heb in het verleden bij diverse telefoons zo'n skin van DBrand gebruikt en ook verwijderd, laat verder niets achter zoals plak resten o.i.d

• pdavie2311

pdavie2311

Besteld! _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch wel de witte besteld?

• _Bailey_
  • Niet online
ja, heb 'm al een tijdje hoor ;)

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:18:
[...]

ja, heb 'm al een tijdje hoor ;)
Ik bedoel de witte leather skin...

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:19:
[...]

Ik bedoel de witte leather skin...
ow sorry, nee, ik heb de zwarte skin besteld. Ik vind het zwarte leer op de achterkant erg mooi icm de stainless steel zijkanten. Plus daarbij die cutout voor de camera...Ik vind het echt een rete strak design op deze manier

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)

Besteld! _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Good choice: ziet er mooi uit Geert!

Es zien of ze dat ook voor mijn Note8 hebben -> echt keimooi! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door henklbr op 06-12-2017 10:40 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Rudios

Lost in space?

Besteld! _/-\o_
Zegt iemand die alles wat maar te modificeren valt aan de iPhone verafschuwd, lees: naked all the way. En nu plak je er potdomme een lelijke nep ledere lap tegenaan... Geertje, Geertje toch ;)

Whole lot of stars ***

• _Bailey_
  • Niet online
Rudios schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:48:
[...]

Zegt iemand die alles wat maar te modificeren valt aan de iPhone verafschuwd, lees: naked all the way. En nu plak je er potdomme een lelijke nep ledere lap tegenaan... Geertje, Geertje toch ;)
haha :+

ik doe het puur voor het uiterlijk. Ik vind die zwarte leren lap ;) errug mooi staan op de Silver X.
Ik begrijp dat jij het spuuglelijk vindt? :P :P

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Nee hoor, ziet er netjes uit, alleen ik ga gewoon all the way naked ;)

Whole lot of stars ***

• Arcadius
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-11 09:50
Ik had een ander probleem. 's nachts lag de X gewoon keurig op te laden op het Anker. In "niet storen" modus.

Wil ik even kijken hoe laat het is, krijg ik wel het lockscreen te zien maar..
* Geen tijd of datum
* geen zaklamp of fotocamera icoontje

Met tikken kreeg ik geen face ID ding noch een code blok. Kon wél een screenshot maken, maar verder helemaal niets. Heb apparaat moeten herstarten. Is dit een bekend probleem?

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:04

Besteld! _/-\o_
Grappig, ik heb toevallig dinsdag de zwarte Dragon en de zwarte Leather besteld :)

• Cardwizard
Ik plak ook vaak DBrand folie op mijn apparaten, gewoon om de look te wijzigen af en toe, top spul hoor... laat geen rotzooi achter en het staat zoals hierboven ook te zien is heel tof

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:40

ddZ

Besteld! _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er slick uit! Bijna alsof het zo uit de Apple Store komt!

• _Bailey_
  • Niet online
ddZ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:26:
[...]

Dat ziet er slick uit! Bijna alsof het zo uit de Apple Store komt!
Tsja, hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik 't steeds vind.
Nu kleine 2 weken wachten totdat de skin uit Canada bezorgd wordt.

• johan-sv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-11 11:39
Ik twijfel tussen de:
- iPhone X 64GB SG + iCloud abonnement van 50GB (12 euro per jaar)
- iPhone X 256GB SG

Wat adviseren jullie?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
johan-sv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:47:
Ik twijfel tussen de:
- iPhone X 64GB SG + iCloud abonnement van 50GB (12 euro per jaar)
- iPhone X 256GB SG

Wat adviseren jullie?
Waarom zou een iCloud abo het verschil in storage opvangen...? iCloud spul staat nog steeds op je iPhone gesynct.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:01
DennusB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:48:
[...]

Waarom zou een iCloud abo het verschil in storage opvangen...? iCloud spul staat nog steeds op je iPhone gesynct.
Klopt, maar wel vaak gecomprimeerd. Ik heb een fotobibliotheek van meer dan 60GB. Op mijn iPhone staat echter maar iets van 8GB of zo.
Als je van plan bent films te kijken of je telefoon of een veelvoud van app's, dan is 256GB inderdaad wel echt een aanrader.

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
Gisterochtend erg gelachen. Meteen ook de IR camera ontkracht denk ik. Ik was Zwarte Piet (en dan ook echt zwart-zwart!) en mijn telefoon unlockte met geen mogelijkheid. Zonder pruik, met pruik.. niets werkte. Dramatisch! Hoe kan dat? Tegenwoordig opent Face ID echt retesnel. Leert dus inderdaad echt. Alleen met schmink op doet 'ie het niet... 8)7

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Justdoit schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:14:
Gisterochtend erg gelachen. Meteen ook de IR camera ontkracht denk ik. Ik was Zwarte Piet (en dan ook echt zwart-zwart!) en mijn telefoon unlockte met geen mogelijkheid. Zonder pruik, met pruik.. niets werkte. Dramatisch! Hoe kan dat? Tegenwoordig opent Face ID echt retesnel. Leert dus inderdaad echt. Alleen met schmink op doet 'ie het niet... 8)7
IR ontkracht? Hoe denk je dat de iPhone X ‘s nachts kan unlocken dan, zonder zichtbaar licht? ;)

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Dennisdn
Justdoit schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:14:
Of hij is juist zo goed dat hij de minimale hoogteverschillen van de schmink niet vertrouwde...

• Dennisdn
Geert1976 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:30:
[...]

Tsja, hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik 't steeds vind.
Nu kleine 2 weken wachten totdat de skin uit Canada bezorgd wordt.
Ik kreeg een melding dat ze door de drukte pas over 7 werkdagen verwachten mijn skins te verzenden :-(. Ik heb daarbij voor de gratis bezorging gekozen, dus dat zal ook wel even duren.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 06-12-2017 15:36 ]

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
gday schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:28:
[...]

IR ontkracht? Hoe denk je dat de iPhone X ‘s nachts kan unlocken dan, zonder zichtbaar licht? ;)
Mijn iPhone unlocked 's nachts perfect zonder enig licht.
Dennisdn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:33:
[...]

Of hij is juist zo goed dat hij de minimale hoogteverschillen van de schmink niet vertrouwde...
Leuke beredenering! 8)

• Dennisdn
Het lijkt me niet meer dan logisch. Een compleet geschminkt gezicht klopt gewoon niet met wat hij wil zien. Of hij nou de kleur niet vertrouwd, of de minimale laagdikte op de huid, dat maakt niet veel uit.

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:35:
[...]

Ik kreeg een melding dat ze door de drukte pas over 7 werkdagen verwachten mijn skins te verzenden :-(. Ik heb daarbij voor de gratis bezorging gekozen, dus dat zal ook wel even duren.
Jup, hier hetzelfde. Krijg nu pas een mail over de vertraagde levering.
Dan duurt t dus ruim 2 weken voordat ie in de bus valt

Bummer

• Cardwizard
Dennisdn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:53:
[...]

Of hij nou de kleur niet vertrouwd,
Op het randje hoor :+

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Dennisdn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:53:
[...]

Het lijkt me niet meer dan logisch. Een compleet geschminkt gezicht klopt gewoon niet met wat hij wil zien. Of hij nou de kleur niet vertrouwd, of de minimale laagdikte op de huid, dat maakt niet veel uit.
Denk eerder laag idd, probeert het maar eens met wit of blauw, zelfde effect lijkt mij.

Het is weer bijna September 2026 :)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:54
DennusB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:48:
[...]

Foto's en video's worden dan in lagere kwaliteit lokaal opgeslagen en in hoge kwaliteit gedownload als je op Wi-Fi zit volgens mij, dus het verschilt wel zeker in opslag.

• Dennisdn

Besteld! _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel goed uit idd, al lijkt het mij nog fraaier als het Appeltje niet uitgesneden is :)

Al is het plakken wel een drama trouwens, mijn 7+ had een gele skin en ben er een ruim uur mee bezig geweest om die naadloos te krijgen.

Goed het YouTube filmpje volgen voor wie het nog nooit gedaan heeft is een pre.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 06-12-2017 17:24 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:21:
[...]

al lijkt het mij nog fraaier als het Appeltje niet uitgesneden is :)
Die optie heb je ook...een skin of met of zonder cutout

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58

Hier ook de 3e X in gebruik, morgen waarschijnlijk de 4e :)

1e X had na 12 uurtjes een touch-screen wat nergens meer op reageerde (aanraking welteverstaan)

2e X had vanaf de rechterbovenkant een enorm roze gloed, en deze gloed was ook aanwezig aan de linkerkant. Met een blauwe achtergrond werdt het zelfs paars rechtsboven.

3e X die ik nu heb, daar dacht ik eindelijk een perfecte in handen te hebben, scherm is uitstekend.. MAAR nu sinds afgelopen weekend doet die Haptic Feedback heel vreemd, ipv een korte vibratie is dit af en toe ook een tik, totaal random gebeurd dat. Wat nog vreemder is, is dat dit enkel gebeurd bij het sluiten van de Control Centre met een volledige swipe vanaf de homebar. Overige vibraties werken wel gewoon zoals het hoort. Het lijkt erop dat ik het pas heb sinds ik afgelopen weekend ook geupdate heb naar 11.2, dan zou het een bug kunnen zijn in iOS?

Morgen maar eens kijken wat ze zeggen, in nog een swap zit ik eigenlijk niet meer te wachten...wie weet wat voor issues die weer heeft. Hoop dus niet dat het motortje nu al naar de klote is, lijkt me heel sterk hoor als het enkel met het sluiten van CC te horen is.

Heb inmiddels wel al wat soortgelijke meldingen gevonden;
https://forums.macrumors....-haptic-feedback.2086678/
https://forums.macrumors....tre-anybody-else.2088482/
https://www.reddit.com/r/...licking_noise_and_haptic/
https://www.reddit.com/r/...e_x_makes_horrible_click/

• SP75
Bontes schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:20:
[...]

1e X had na 12 uurtjes een touch-screen wat nergens meer op reageerde (aanraking welteverstaan)

2e X had vanaf de rechterbovenkant een enorm roze gloed, en deze gloed was ook aanwezig aan de linkerkant. Met een blauwe achtergrond werdt het zelfs paars rechtsboven.

3e X die ik nu heb, daar dacht ik eindelijk een perfecte in handen te hebben, scherm is uitstekend.. MAAR nu sinds afgelopen weekend doet die Haptic Feedback heel vreemd, ipv een korte vibratie is dit af en toe ook een tik, totaal random gebeurd dat. Wat nog vreemder is, is dat dit enkel gebeurd bij het sluiten van de Control Centre met een volledige swipe vanaf de homebar. Overige vibraties werken wel gewoon zoals het hoort. Het lijkt erop dat ik het pas heb sinds ik afgelopen weekend ook geupdate heb naar 11.2, dan zou het een bug kunnen zijn in iOS?

Morgen maar eens kijken wat ze zeggen, in nog een swap zit ik eigenlijk niet meer te wachten...wie weet wat voor issues die weer heeft. Hoop dus niet dat het motortje nu al naar de klote is, lijkt me heel sterk hoor als het enkel met het sluiten van CC te horen is.

Die tril gebeurt alleen als je geluid schakelaartje aan hebt bij mij. Als deze op tril is en ik sluit control center dan gebeurt er niks

Heb jij ook last van die klikjes? Of kraakjes indien je t vasthoudt zoals ik het heb beschreven? Bijv links onder en rechtboven endan ietjes laten ‘spelen’ of andere kanten dan hoor je t ook
Dat van notificatie centrum hoort gewoon hoor. Dat zit er sinds 11.2 beta 1 in. Lijkt mij een feature.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Dat van die taptic engine in control centre is al in dit topic besproken paar posts terug. Dit is gewoon een software bug, de tactic engine wordt gewoon té kort aangesproken waardoor hij niet z'n volledige circle maakt zo lijkt het en soms dus een tikje, soms een trilletje of soms bijna niks afgeeft. Ik heb nu 2 X'en gehad en een van 'n vriend en deze hebben het allemaal sinds 11.2.

Whole lot of stars ***

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Justdoit schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:43:
[...]

Mijn iPhone unlocked 's nachts perfect zonder enig licht.
Dat is ook precies mijn punt ... ;) Dus hoezo zou IR dan ‘ontkracht’ zijn als we gewoon probleemloos ‘s nachts unlocken?

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:54:
[...]

Absoluut
Apple heeft de afgelopen jaren alle PWM dimming uit zijn totale assortiment verwijderd.
Alles was dimming op basis van voltage.
En dus rustige schermen.

Met de X en oled is het weer geïntroduceerd bij Apple helaas.

@matthijst is terug naar de 8 plus om deze reden
Ik zag dat jij er zelf ook last van had, hoe gaat het nu dan? Nog steeds last?

Whole lot of stars ***

• THE_BASE
  • Niet online
Dat tikje is bij mij een trillertje en heb ik sinds ik heb ge-update naar iOS 11.2. Erg fijn wel!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Infada
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-06 19:16
Het gekraak/clicking noise is eenvoudig op te lossen door de 2 schroefjes onder de iphone iets aan te (laten) draaien. Zowel bij mijn iPhone 7 plus als X gedaan en het hielp in beide gevallen.

• Richie B
Rudios schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:07:
Dat van die taptic engine in control centre is al in dit topic besproken paar posts terug. Dit is gewoon een software bug, de tactic engine wordt gewoon té kort aangesproken waardoor hij niet z'n volledige circle maakt zo lijkt het en soms dus een tikje, soms een trilletje of soms bijna niks afgeeft. Ik heb nu 2 X'en gehad en een van 'n vriend en deze hebben het allemaal sinds 11.2.
Denk dat je gelijk heb, klopt namelijk precies wat jij zegt en ik ervaar.

Het is idd sinds ik 11.2 er afgelopen weekend opgezet heb.

https://forums.macrumors....-11-2-and-haptic.2092788/

Dus ruilen heeft niet echt zin, wachten op de volgende update dan maar ;)

• Cardwizard
Infada schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:27:
Het gekraak/clicking noise is eenvoudig op te lossen door de 2 schroefjes onder de iphone iets aan te (laten) draaien. Zowel bij mijn iPhone 7 plus als X gedaan en het hielp in beide gevallen.
Klopt inderdaad, mijn 7 plus had dit ook.. na het aandraaien was het over

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Ik heb de iPhone X nu 10 dagen. Het krakend geluid uit de boven speaker stoort mij erg. Vooral tijdens het bellen op speaker functie is dit erg irritant. Tijdens het afspelen met bepaalde muziek bijv, piano is het niet om aan te horen. Ik ga vandaag naar een Apple Retailer voor dit probleem. Helaas zit er bij mij geen Apple Store dicht in de buurt. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Oja, ik draai de laatste versie van ios en een reset heeft niet geholpen. Hebben jullie hier ook last? En hoe is dit opgelost?

Verwijderd

Rudios schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:05:
[...]

Ik zag dat jij er zelf ook last van had, hoe gaat het nu dan? Nog steeds last?
Kan het gevoel niet omschrijven.
Ik word er onrustig van.
Gebruik nu voor 2 weken een 8 plus en vooralsnog is dat onrustige gevoel weg.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:11:
[...]

Ik word er onrustig van.
Ik heb exact hetzelfde!!! Ik kijk het nog even aan, ga jij niet meer terug naar dr X dan?

Whole lot of stars ***

Verwijderd

Rudios schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:56:
[...]

Ik heb exact hetzelfde!!! Ik kijk het nog even aan, ga jij niet meer terug naar dr X dan?
Ik weet het nog niet...
De X is een super mooie telefoon.
Het scherm (niet zo smal ook) van de 8 plus is veel rustiger voor mij (persoonlijk).
Echter is het wel een grote telefoon i.v.m. de bezels etc.

Ik ben er nog niet uit.
Als je gevoelig bent hiervoor dan is het toch wel een dingetje....

Iphone X met slowmotion

https://www.dropbox.com/s/xff8k2nc6opem0j/X_SLOW.MOV?dl=0

Iphone 5 met slowmotion (voor 7 en 8 en 8 plus hetzelfde rustige scherm)

https://www.dropbox.com/s/rgjobo4yqwoomg7/5_SLOW.MOV?dl=0

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:11:
[...]

Ik word er onrustig van.
Herkenbaar. Had ik alleen de eerste dag last van.
Maar dat was de exciting van een compleet nieuwe iPhone :)

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:34:
[...]

Ik weet het nog niet...
Het scherm (niet zo smal ook) van de 8 plus is veel rustiger voor mij (persoonlijk).

Ik ben er nog niet uit.

Iphone X met slowmotion

echt klote, man!
Ik las er inderdaad over op macrumors en Reddit. Behoorlijk veel mensen ervaren dit voor het eerst met een iPhone, itt tot voorgaande iPhones waar dit nooit voor kwam.

Hopelijk ga je er uiteindelijk alsnog aan wennen en kun je verder genieten van je X.
Ik heb er zelf geen last van gelukkig.

Waar ik me wel redelijk aan erger laatste dagen is dat FaceID (de unlock animatie) soms traag als stront is, ook na 11.2. De herkenning van mijn gezicht gaat prima, maar gaat dus puur om die animatie(s) daarna.

Soms werkt het echt prachtig snel, ik zie dan de unlock animatie vaak niet eens of nauwelijks. Maar vaak genoeg dus zo ook zo traag als stront.

Op die momenten ''verlang'' ik dan weer even naar het uber snelle TouchID.

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 07-12-2017 08:41 ]

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Ik heb dit issue blijkbaar ook.
2 dagen geleden een nieuwe iPhone ontvangen omdat de coating van de vorige niet goed was.
Alleen is het niet zo erg zoals hierboven...

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
gday schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:15:
[...]

Dat is ook precies mijn punt ... ;) Dus hoezo zou IR dan ‘ontkracht’ zijn als we gewoon probleemloos ‘s nachts unlocken?
Ik krijg sinds de laatste update de iPhone niet unlockt in de slaapkamer met licht uit. Voorheen werkte het prima.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:35
Kiek, als dit nou waar wordt:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2017/11/kuo-modems.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:34:
[...]

Ik weet het nog niet...

Ik ben er nog niet uit.

Iphone X met slowmotion

Samen met het inbranden een van de grootste nadelen van oLed idd.
Toch zonde als je hier gevoelig voor bent.

• Dennisdn
Dat was een gerucht dat al vrij snel na de lancering van de X door een leverancier naar buiten is gebracht. De ervaringen uit het verleden leren dat die bijna altijd waar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 07-12-2017 17:07 ]

• Dennisdn
-edit, ging iets fout

[ Voor 112% gewijzigd door Dennisdn op 07-12-2017 17:06 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
Hoewel ik al een case bij Apple heb lopen wil ik toch eens kijken wat de ervaring is.

Mijn iPhone X update sinds een tijdje de App Store niet meer op de achtergrond en ik moet dus zelf de Store in gaan en naar de updates pagina gaan en van boven naar beneden swipen en dan zie ik ineens dat er weer 3 of 4 nieuwe app updates zijn van een dag geleden.

Daarnaast update m’n X ook sporadisch de apps die een updates hebben zelf.
Ik heb het nu een week bijgehouden en slechts 2 van de 7 dagen heeft m’n X de nieuwe app updates zelf bijgewerkt.

Apple beweert dat omdat het 2 van de 7 keer gewerkt heeft er geen probleem is.

Hier ben ik het stellig niet mee eens omdat mijn iPhone 6 wel probleemloos zelf checkt voor updates en ze ook bijwerkt.

De telefoon is al een keer helemaal hersteld en draait momenteel 11.2.

Zelf heb ik het gevoel alsof de telefoon gewoon 0,0 achtergrond processen uitvoert aangezien m’n mail ook vaak handmatig moet worden binnen gehaald.

Verwijderd

*snip* dat mag in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 07-12-2017 20:21 ]

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Evernote schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:27:

Mijn iPhone X update sinds een tijdje de App Store niet meer op de achtergrond en ik moet dus zelf de Store in gaan en naar de updates pagina gaan en van boven naar beneden swipen en dan zie ik ineens dat er weer 3 of 4 nieuwe app updates zijn van een dag geleden.

Ik heb het nu een week bijgehouden en slechts 2 van de 7 dagen heeft m’n X de nieuwe app updates zelf bijgewerkt.

Hier ben ik het stellig niet mee eens omdat mijn iPhone 6 wel probleemloos zelf checkt voor updates en ze ook bijwerkt.

Zelf heb ik het gevoel alsof de telefoon gewoon 0,0 achtergrond processen uitvoert aangezien m’n mail ook vaak handmatig moet worden binnen gehaald.
Precies hetzelfde hier!! Sinds de iPhone X (nu ca. 3 weken) geen automatische updates meer vanuit de app Store!

• THE_BASE
  • Niet online
Hoewel ik al een case bij Apple heb lopen wil ik toch eens kijken wat de ervaring is.

Ik dacht dat je sinds iOS 11 al zelf moest trekken (aan het scherm O-)) voor updates?

• pdavie2311

pdavie2311

Ik doe (nog) niks met Animoji. Maar ik lees dat je deze ook kunt opslaan in camera rol?
Dit lukt mij dus niet. Ook niet als ik de Animoji ingedrukt hou, wat ik ergens lees, ik krijg niet de optie om het op te slaan?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
pdavie2311 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:17:
Ik doe (nog) niks met Animoji. Maar ik lees dat je deze ook kunt opslaan in camera rol?
Dit lukt mij dus niet. Ook niet als ik de Animoji ingedrukt hou, wat ik ergens lees, ik krijg niet de optie om het op te slaan?
Ja kan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JvmUoAa1A2Lo5tyta0YEOFPY/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Misschien een domme vraag: sinds gister heb ik de iPhone x. Geweldig toestel, maar aan de onderkant zitten twee speakers. Uit eentje hoor ik echter geluid komen, de andere niet. Klopt dit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:28:
Misschien een domme vraag: sinds gister heb ik de iPhone x. Geweldig toestel, maar aan de onderkant zitten twee speakers. Uit eentje hoor ik echter geluid komen, de andere niet. Klopt dit?
Klopt
Puur voor de symmetrie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 20:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:28:
Het zijn twee speaker grills, eentje heeft de daadwerkelijke speaker, de andere is om hem symmetrisch te maken (zit de microfoon achter als ik het goed heb)

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
martk2280 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:10:
Vind ik ook een beetje vreemd, voor zo'n Smart Home product die een aardige naamsbekendheid heeft en daarnaast ook niet heel goedkoop is. Zelfde geld voor de logitech Harmony App, ook nog niet bijgewerkt voor de X.

• Dennisdn
THE_BASE schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:52:
[...]

Ik dacht dat je sinds iOS 11 al zelf moest trekken (aan het scherm O-)) voor updates?
Bij mij is dat nog steeds compleet willekeurig. Vanochtend heeft hij nog 6 apps geüpdatet zonder ik het in de gaten had. Maar toen ik ging kijken in de app store stonden er weer 4 van vanmiddag waarvoor ik m’n Apple id weer moest invullen.

Verwijderd

Dennisdn schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:06:
[...]

Bij mij is dat nog steeds compleet willekeurig. Vanochtend heeft hij nog 6 apps geüpdatet zonder ik het in de gaten had. Maar toen ik ging kijken in de app store stonden er weer 4 van vanmiddag waarvoor ik m’n Apple id weer moest invullen.
Bij een refresh swype in de appstore wordt er op dat moment gekeken of er nieuwe updates zijn. Doe je dat niet dan zal de volgende dag de teller van je appstore icon alsnog aangeven dat er nieuwe apps zijn. (bij mij althans wel)

Er wordt uiteraard niet voor elke app update een push gedaan naar je Iphone.
Laat de Appstore maar eens 2 dagen met rust (zonder elke dag 10 keer te refreshen) en je zal zien dat de teller op loopt (tenzij er geen updates zijn ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 21:18 ]

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:16:
[...]

Bij een refresh swype in de appstore wordt er op dat moment gekeken of er nieuwe updates zijn. Doe je dat niet dan zal de volgende dag de teller van je appstore icon alsnog aangeven dat er nieuwe apps zijn. (bij mij althans wel)

Er wordt uiteraard niet voor elke app update een push gedaan naar je Iphone.
Laat de Appstore maar eens 2 dagen met rust en je zal zien dat de teller op loopt (tenzij er geen updates zijn ;))
Maar dat verklaart niet waarom de ene keer de updates automatisch gaan en de andere keer (zelfde dag zelfs in dit geval) hij ze blokkeerde en weer wel de Apple ID wil zien.

Verwijderd

Dennisdn schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:17:
[...]

Maar dat verklaart niet waarom de ene keer de updates automatisch gaan en de andere keer (zelfde dag zelfs in dit geval) hij ze blokkeerde en weer wel de Apple ID wil zien.
Geen herstart/respring gehad ?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 13:55

Dat viel mij ook al op. Heel af en toe pakt die wel de updates maar laatste tijd is het inderdaad swipen om erachter te komen dat er updates zijn.

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:19:
[...]

Geen herstart/respring gehad ?
Nee. En dit gedrag deed hij ook al op de 6s. Maar het is een bekend probleem.

• SP75
Bontes schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:20:
[...]

Ik zal je vertellen, die vreemde tik heb ik nu ook bij het sluiten van de control Centre, twijfel inderdaad erg aan de iOS 11.2. gebeurt ook wel is dat die helemaal niet trilt. bij jou ook? ook bij het openen van de apps overzicht hoor je een tril te hebben dit gebeurt ook niet altijd

Ik doe nu een iTunes herstel

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand er al eens mee onder water gezeten? Zit eraan te denken om hem mee te nemen onder de douche. Voor beetje spotify / youtube.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• THE_BASE
  • Niet online
SP75 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:28:
[...]

Ik zal je vertellen, die vreemde tik heb ik nu ook bij het sluiten van de control Centre, twijfel inderdaad erg aan de iOS 11.2. gebeurt ook wel is dat die helemaal niet trilt. bij jou ook? ook bij het openen van de apps overzicht hoor je een tril te hebben dit gebeurt ook niet altijd

Ben je nu serieus? Dit is gewoon een haptic feedback in iOS 11.2. Je voelt een lichte tril of tik wanneer je het Control Center verlaat door omhoog te swipen op een iPhone X.

• Richie B
SP75 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:28:
[...]

Dat had ik toevallig gisteravond, helemaal geen vibratie of TIK. Vervolgens een harde reset gedaan, de haptic engine gaf daarna wel weer response bij het sluiten van de control centre...met een tik :( Ik wordt er zelf een beetje getikt van 8)7
Als je het control centre vanaf de home-bar in slowmotion omhoog swiped werkt de vibratie wel, maar doe je het vlot dan is het totaal random..vibratie of een tikkie...of helemaal niets ;)
Ik ben ook door wezen spitten op internet/twitter, en kom steeds meer meldingen en soortgelijke verhalen tegen sinds 11.2. Het is puur een software bug, die haptic wordt niet goed aangestuurd.
Mijn X liep werkelijk nagenoeg vlekkeloos, tot afgelopen weekend...die 11.2 heeft dezelfde trekjes als Android 4.0 gekregen lijkt wel....buiten die Haptic bug, kom ik langzaam maar zeker nog meer haken en ogen tegen. Ook wifi bijvoorbeeld, moet nu af en toe de switch aan en uitzetten wil ie het netwerk weer pakken, terwijl de indicator gewoon aangeeft dat hij vollop signaal heeft.
Maar goed, die "tik"ga ik vanaf nu ook niet meer opzoeken..ik sluit die CC vanaf het midden van het scherm, kan nooit goed zijn anders voor het motortje. Laten we hopen op een spoedige update.
Pagina: 1 ... 36 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.