Ik heb zelf eigenlijk alleen maar bij mijn iPhone 7 een dun krasje gehad, voor de rest nooit (en ik heb toch aardig wat iPhones gehad!). En bij die iPhone 7 kwam dat echt pas toen ik per ongeluk met een wat scherper object over het scherm ging. Ook bij m'n iPhone X geen krasjes in ieder geval, al heb ik het ding pas 1,5 week.
--
Ik ben tot zover meer dan tevreden met mijn iPhone X. Ongetwijfeld zal iemand hier wel m'n review al hebben gelezen, maar bij deze ook hier eventjes mijn ervaringen. Ik zei net al aardig wat iPhones te hebben gehad. Maar ik heb in jaren niet zo'n "wauw" gevoel gehad als met de iPhone X. Wat een heerlijke en frisse nieuwe iPhone.
Echt waar. Apple heeft er even over gedaan, maar dan heb je ook wat natuurlijk. Ik ben blij met het resultaat dat ze geboekt hebben. Natuurlijk is het geen perfectie, maar dat geldt voor elke smartphone. In elk geval heeft de iPhone X een gloednieuwe vormgeving. Ik dacht verder dat OLED wat overrated was, omdat ik het nooit echt uitgebreid heb kunnen testen. Tot nu dus. Een wereld van verschil met LCD. Face ID werkt gewoon. Het heeft zo z'n issues, maar Touch ID had dat ook. Ik kan nu tenminste als ik onder de douche vandaan kom zonder moeite de iPhone ontgrendelen. En ook in bed, in tegenstelling tot wat ik van veel mensen heb gezien op Macrumors, werkt Face ID prima.
Kortom, een topsmartphone. Ik ben dan ook benieuwd naar hoe deze gaat evolueren. De woorden van Jony Ive onlangs lijken erop te wijzen dat ze een beetje de weg van andere smartphones willen inslaan met jaarlijks een aangepaste/nieuwe versie van het design. Mocht dat zo zijn dan kijk ik alvast heel erg uit naar volgend jaar.
[
Voor 4% gewijzigd door
DutchDeafBoy op 05-12-2017 13:08
]
LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10