• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Potverdorie...wat een hoop filosofische woorden zo in deze koude decembernacht...
Je krijgt het er spontaan warm van, na het lezen van de voorgaande posts <+:) o<:)

• Compagnon
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-12-2023
Heb ze er altijd van verdacht dat ze samenspanden, eindelijk betrap ik ze samen >:)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12
Heb nu twee dagen een 8 Plus in gebruik.
Hiervoor 4 weken een X gehad en daarvoor een jaar een 7.

Ik vind het scherm van de 7 en 8+ mooier dan de X (geen OLED-fan, nooit geweest ook toen collegas Samsung apparaten lieten zien).
Faceid. Tsja. Het werkt maar of het nou zoveel beter is. Bij mij werkte touch Id altijd behalve met handschoenen aan. Faceid was regelmatig code intikken (liggend in bed op je zij, of net verkeerd ervoor zitten op een bureau etc.). Enige mooie is dat je in apps niet meer touch Id hoeft te doen. Wat dat betreft had Apple beter een combi kunnen doen: touchid om in te loggen en als je eenmaal kijkt faceid voor in apps ;)

Qua handzaamheid vind ik de X ideaal, vooral vasthouden dan want bedienen doe ik sowieso vaak met twee handen. Plus is net wat te breed, waar de X makkelijker vasthoudt.

Prijs. Tsja de X is fuckin duur. Collega vroeg me pas of de X nou het geld echt waard was en ik vind van niet. Tov een 7 is het grotere scherm mooi en de extra camera. Maar faceid vind ik een achteruitgang. Dus 1000 euro na inruil. Mweh.

Haters everywhere but I don’t really care

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

matthijst schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 07:58:

Ik vind het scherm van de 7 en 8+ mooier dan de X (geen OLED-fan, nooit geweest ook toen collegas Samsung apparaten lieten zien).
Faceid. Tsja. Het werkt maar of het nou zoveel beter is. Bij mij werkte touch Id altijd behalve met handschoenen aan. Faceid was regelmatig code intikken (liggend in bed op je zij, of net verkeerd ervoor zitten op een bureau etc.). Enige mooie is dat je in apps niet meer touch Id hoeft te doen. Wat dat betreft had Apple beter een combi kunnen doen: touchid om in te loggen en als je eenmaal kijkt faceid voor in apps ;)

Qua handzaamheid vind ik de X ideaal, vooral vasthouden dan want bedienen doe ik sowieso vaak met twee handen. Plus is net wat te breed, waar de X makkelijker vasthoudt.

Prijs. Tsja de X is fuckin duur. Collega vroeg me pas of de X nou het geld echt waard was en ik vind van niet. Tov een 7 is het grotere scherm mooi en de extra camera. Maar faceid vind ik een achteruitgang. Dus 1000 euro na inruil. Mweh.
En de hoofdpijn?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12
Die lijkt weg te zijn. Morgen nog eens ff een dag met de X in de weer :)
Ultieme test.

Want dat is wel de reden om de X terug te sturen. Als ik d'r geen hoofdpijn zou krijgen dan had ik m gehouden: schermgrootte en afmetingen van apparaat vind ik echt perfect. Wegen zwaarder dan het irriterende Faceid.

Haters everywhere but I don’t really care

• pdavie2311

pdavie2311

matthijst schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:08:
Die lijkt weg te zijn. Morgen nog eens ff een dag met de X in de weer :)
Ultieme test.

Want dat is wel de reden om de X terug te sturen. Als ik d'r geen hoofdpijn zou krijgen dan had ik m gehouden: schermgrootte en afmetingen van apparaat vind ik echt perfect. Wegen zwaarder dan het irriterende Faceid.
Ok dan! Gezondheid is het belangrijkst, laat dat duidelijk zijn. Heb gelukkig nergens last van. Ben nu zo gewend aan de X, ik zou niet meer terug kunnen naar de voorloper. Verwenning = Gewenning! Schermgrootte, afmetingen en voor mij ook FaceID.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:05:
[...]

Echt onzin hoor, de 8 Plus is helemaal niet uit de tijd, het scherm is beter dan al zijn voorgangers.
Maar goed ik hoef er ook niet mee te koop te lopen om te laten zien dat ik geld te veel had!
Een aanname om te denken dat mensen een iPhone X aanschaffen om er te koop mee te lopen of om te laten zien dat ze geld hebben. Over onzin gesproken.

Ik heb een iPhone X omdat ik het een mooi toestel vind.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• pdavie2311

pdavie2311

THE_BASE schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:54:
[...]

Een aanname om te denken dat mensen een iPhone X aanschaffen om er te koop mee te lopen of om te laten zien dat ze geld hebben. Over onzin gesproken.

Ik heb een iPhone X omdat ik het een mooi toestel vind.
Inderdaad! En zoals @Donstil al zei: Als de X je niet boeit...Leg ons dan aub niet jouw ongezouten mening op...Aantrekkingskracht genoeg dus, de X... :+

• _Bailey_
  • Niet online
BELANGRIJK!

Apple heeft zonet iOS 11.2 released, vreemd tijdstip...Maar dit heeft te maken met een date bug in iOS 11.1.2 wat je iPhone kan laten crashen/respringen als de datum naar 2 december springt.

''The update also addresses a date bug that caused continual crashing in iOS 11.1.2 after December 2''

https://forums.macrumors....bug-fix-and-more.2092462/

Apple's QC is echt zwaar ruk bezig laatste tijd, eerst het Root probleem deze week in macOS en nu ff heel vlug iOS 11.2 erdoorheen drukken ivm de date bug.

Er zullen ongetwijfeld mensen ook dit weer goedpraten voor Apple, maar Apple's QC is in mijn ogen echt zwaar ruk bezig laatste tijd, als het aankomt op software updates, zowel macOS en iOS.

[ Voor 38% gewijzigd door _Bailey_ op 02-12-2017 10:12 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:08:
BELANGRIJK!

Apple heeft zonet iOS 11.2 released, vreemd tijdstip...Maar dit heeft te maken met een date bug in iOS 11.1.2 wat je iPhone kan laten crashen/respringen als de datum naar 2 december springt.

''The update also addresses a date bug that caused continual crashing in iOS 11.1.2 after December 2''

Apple's QC is echt zwaar ruk bezig laatste tijd, eerst het Root probleem deze week in macOS en nu ff heel vlug iOS 11.2 erdoorheen drukken ivm de date bug.

Er zullen ongetwijfeld mensen ook dit weer goedpraten voor Apple, maar Apple is in mijn ogen echt zwaar ruk als het aankomt op software updates, zowel macOS en iOS.
Heb hem er al op staan! Nee Geert, Android is ruk met updates, als in...Geen updates..;-)

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:12:
[...]

Heb hem er al op staan! Nee Geert, Android is ruk met updates, als in...Geen updates..;-)
haha, dan kies is liever 'geen update'' maar wel een werkende telefoon ipv een OS op een iPhone die het hele zwikkie compleet onbruikbaar maakt zodra de datum naar 2 december verspringt ( = iOS 11.1.2) :+

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 02-12-2017 10:22 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:08:
BELANGRIJK!

Er zullen ongetwijfeld mensen ook dit weer goedpraten voor Apple, maar Apple's QC is in mijn ogen echt zwaar ruk bezig laatste tijd, als het aankomt op software updates, zowel macOS en iOS.
Ik kan eindelijk weer rekenen.. ;)

Het is weer bijna September 2026 :)

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-10 21:57
Apple pay nu met 11.2 eindelijk?

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:16:
[...]

Ik kan eindelijk weer rekenen.. ;)
haha gelukkig kunnen we er om lachen.

Maar waar Apple vroeger een zeer goede naam had wat betreft beveiliging en goede updates begint het wel steeds sterker op een vooral mode/fashion (en uiteraard vooral de honderden miljarden $$$) merk te lijken waar software updates/beveiliging eigenlijk ondergeschikt zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 02-12-2017 10:19 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:18:
[...]

Maar waar Apple vroeger een zeer goede naam had wat betreft beveiliging en goede updates begint het wel steeds sterker op een vooral mode/fashion (en uiteraard vooral de honderden miljarden $$$) merk te lijken waar software updates/beveiliging eigenlijk ondergeschikt zijn.
Dt moet toch ergens vandaan komen. Kan zijn dat personeel minder gekwalificeerd is, er minder goede aansturing is, software steeds ingewikkelder wordt waardoor men steken laat vallen (is geen excuus), de buitenwereld het voor Apple lastiger maakt (naarmate de buitenwereld slimmer wordt, zal hun software ook slimmer moeten worden met allerlei ingewikkeldere toepassingen etc waardoor je checklist ook langer maar vooral ingewikkelder zal worden aangezien je steeds meer koppelingen gaat krijgen (tussen allerlei functies, tools, etc)
Is maar een suggestie, mocht bovenstaand niet aan orde zijn, dan sucks idd Apple's QC :)

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:18:
[...]

Tja ik denk dat software steeds complexer aan het worden is en dus ook lastiger om alles te voorzien. Ik zie meer mensen kritiek op apple hebben op dit moment op het gebied van QA enz, maar goed ik denk dat je pas alles echt kan testen als het 'oud in the wild' is. Tevens ben ik dan weer echt blij dat apple (iit andere bedrijven) updates heel snel uitrolt, vaak dezelfde dag nog.

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:24:
[...]

Dt moet toch ergens vandaan komen. Kan zijn dat personeel minder gekwalificeerd is, er minder goede aansturing is, software steeds ingewikkelder wordt waardoor men steken laat vallen (is geen excuus), de buitenwereld het voor Apple lastiger maakt (naarmate de buitenwereld slimmer wordt, zal hun software ook slimmer moeten worden met allerlei ingewikkeldere toepassingen etc waardoor je checklist ook langer maar vooral ingewikkelder zal worden aangezien je steeds meer koppelingen gaat krijgen (tussen allerlei functies, tools, etc)
Is maar een suggestie, mocht bovenstaand niet aan orde zijn, dan sucks idd Apple's QC :)
hint:

$$$$$$$$$

• _Bailey_
  • Niet online
Talezz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:25:
[...]

Tja ik denk dat software steeds complexer aan het worden is en dus ook lastiger om alles te voorzien. Ik zie meer mensen kritiek op apple hebben op dit moment op het gebied van QA enz, maar goed ik denk dat je pas alles echt kan testen als het 'oud in the wild' is. Tevens ben ik dan weer echt blij dat apple (iit andere bedrijven) updates heel snel uitrolt, vaak dezelfde dag nog.
kritiek hebben op Apple is nog steeds voor vele ''not done''. Apple heeft voor veel mensen nog een soort van ''untouchable'' positie.

En het Root probleem eerder deze week in macOS heeft NIETS te maken met kritiek hebben, dat is gewoon een complete verwaarlozing van Apple's QC.

Ik ga het wat betreft Apple's QC hierbij laten , want zie mijn allereerste zin in deze post en ook off topic in dit iPhone X topic ;)

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 02-12-2017 10:33 ]

• Jaymone
Talezz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:25:
[...]

Tevens ben ik dan weer echt blij dat apple (iit andere bedrijven) updates heel snel uitrolt, vaak dezelfde dag nog.
Hier ben ik het wel mee eens, een fix is wel snel uitgebracht door Apple. Maar moet ook wel zeggen dat dat wel eens anders is geweest maar goed, denk dat er een punt is gemaakt en we terecht van Apple mogen verwachten dat sommige nare bugs vermeden hadden kunnen worden. Als we alles maar accepteren in de zin van 'dat mag gebeuren..' dan kun je net zo goed je QC afd opdoeken.
Nu maar weer eens on-topic en kijken hoe de X met 11.2 omgaat :)

• pdavie2311

pdavie2311

Weergave wifi en bluetooth in bedieningspaneel zou ook zijn aangepast? Of het valt mij niet op, maar is dat zo?

• Jaymone
pdavie2311 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:42:
Weergave wifi en bluetooth in bedieningspaneel zou ook zijn aangepast? Of het valt mij niet op, maar is dat zo?
Als je het uitschakelt, blijft het wit

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-11 11:34
Ik heb sinds de update naar ios 11.2 als ik het bedienings paneel terug naar boven swipe een rare klik in de taptic engine. Hebben meer mensen hier last van?

• Jaymone
martk2280 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:59:
Ik heb sinds de update naar ios 11.2 als ik het bedienings paneel terug naar boven swipe een rare klik in de taptic engine. Hebben meer mensen hier last van?
Hier geen last

• pdavie2311

pdavie2311

Hier ook niet

• _Bailey_
  • Niet online
nope, hier ook geen last van.

• THE_BASE
  • Niet online
Mijn iPhone X zojuist totaal uitgevallen, wilde niet meer aan. Slechts met hard reset.

Zou dit te maken hebben met deze bug? Ben nu 11.2 aan het installeren.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• _Bailey_
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:42:
Mijn iPhone X zojuist totaal uitgevallen, wilde niet meer aan. Slechts met hard reset.

jup! vrijwel zeker.

En: it's not a bug, it's a feature! :+

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
matthijst schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 07:58:

Zie je wel ben ik toch niet de enige met deze mening ;)

Zit er in een iOS 11.2 nu ook het wireless fast charge?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:11:

<Gaap>

Ja maar alleen op de door Apple geselecteerde laders.
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:28:

kritiek hebben op Apple is nog steeds voor vele ''not done''. Apple heeft voor veel mensen nog een soort van ''untouchable'' positie.
Nou wat je nu ziet is dat er hier gebruikers zitten die ineens proberen kritisch te doen. Alsof ze daarmee een beetje de koop van de X goed proberen te praten ofz.

Natuurlijk zaten er best wat bugs in iOS 11 aan het begin en zijn er nog een paar over nu we bij 11.2 aangekomen zijn maar meer dan op het concurrerende platform is het zeker niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Nou het was een springboard crash bug. Dus toestel blijft wel aan, je ziet ook op je scherm dat hij aan is maar bv een paar keer reboot/respringed.

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:14:
[...]

Nou wat je nu ziet is dat er hier gebruikers zitten die ineens proberen kritisch te doen. Alsof ze daarmee een beetje de koop van de X goed proberen te praten ofz.
zo is jouw kijk erop, en je goed recht ;)

ik zie het goedpraten van de mega mega security Root bug in macOS eerder opgemerkt deze week en nu dus de date bug in iOS als de zoveelste ''free pass'' die Apple keer op keer krijgt.

ieder zo zijn eigen kijk op de zaken
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:37:
[...]

zo is jouw kijk erop, en je goed recht ;)

ik zie het goedpraten van de mega mega security Root bug in macOS eerder opgemerkt deze week en nu dus de date bug in iOS als de zoveelste ''free pass'' die Apple keer op keer krijgt.

ieder zo zijn eigen kijk op de zaken
Nou die bug in macOS was natuurlijk heel heftig dat ontkent niemand. Heeft alleen niets met de iPhone X te maken dus daarom noem ik die expres niet, daar hebben we dan weer andere topics voor op Tweakers.

Verder heb je gelijk. Je hebt glas half leeg mensen en je hebt glas half vol mensen. Negativiteit is vaak makkelijker dus wordt dat geregeld gekozen.

Geeft niets is lekker Hollands :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 02-12-2017 12:44 ]

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:01

https://nos.nl/artikel/22...ot-haperende-iphones.html

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:06
Modbreak:De discussie over de iPhone 8 en iPhone X is nu klaar. Dit topic gaat over de iPhone X.

Als er behoefte aan is, dan mag er een vergelijkingstopic worden geopend. Maar dan verwacht ik wel een volwassen discussie met inhoudelijk argumenten en geen dooddoeners. En natuurlijk mag je daar al helemaal niet op de man spelen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-11 10:42
iPhone X, paar weken in gebruik, en hij bevalt mij nog steeds prima. Eigenlijk beter dan verwacht voor een eerste generatie device.

Twee kleine dingen waar ik op voorhand niet over nagedacht had en erg waardeer: tap to wake en 3D touch knopje voor camera. Beide intuïtief en snel.

Twee dingen waar ik wel op voorhand over nagedacht had en een misschien een beetje huiverig voor was: FaceID en de notch. FaceID werkt zo goed dat ik er nauwelijks meer over nadenk. Ook in auto (waarbij de X recht op het ventilatierooster zit en niet op mij gericht) en tijdens hardlopen, waar touchID regelmatig weigerde met zweetvingers.

De notch, ik ben hem gaan waarderen, heb er totaal geen moeite mee (ook niet in het begin) en past bij de look van de X. Ik ben benieuwd of concurrenten dit snel gaan kopiëren zodat het niet zomaar een iPhone look dingetje wordt.

Verwijderd

Wie of wie zou ook willen dat er een setting komt dat de telefoon meteen unlocked naar het home scherm ipv nog de swype up ??

Ik zelf wel en ook aangemeld bij Apple als Feedback.
Hoe meer aanmeldingen hoe groter kans dat Apple het ooit implementeert .

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:04:
Wie of wie zou ook willen dat er een setting komt dat de telefoon meteen unlocked naar het home scherm ipv nog de swype up ??

jup!

heb ik vorige week ook aangemeld bij Apple. Lijkt me ook ideaal, beetje zoals dat nu op de OnePlus 5T gaat, dat is kijken en instantly in het home screen komen.

Ik begrijp dat er genoeg mensen die optie niks vinden (ivm notificaties op het lockscreen bijv), maar heb gevraagd om er uberhaupt een optie van te maken zodat de gebruiker het wel of niet kan instellen.

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ja dit heb ik ook, een vage harde tik als het control centre terug omhoog gaat.

Edit; alleen als je dit vanaf de home streep onderaan het scherm doet. Halverwege omhoog swipen heb ik het niet. Vaag..

[ Voor 14% gewijzigd door Teknix1982 op 02-12-2017 16:37 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:04:

Oei ikke niet hoor. Even notificaties kijken doe ik een stuk vaker dan daadwerkelijk unlocken

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Teknix1982 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:29:
[...]

Ja dit heb ik ook, een vage harde tik als het control centre terug omhoog gaat.

Edit; alleen als je dit vanaf de home streep onderaan het scherm doet. Halverwege omhoog swipen heb ik het niet. Vaag..
Yep, ik heb precies hetzelfde: vanaf de home streep, een klik en vanaf halverwege omhoog niet.

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Snel de update downloaden en installeren. Hoop echt dat ik van die rare lichte shake/tril af kom bij het unlocken van mijn IPhone X.

• dkawa
  • Laatst online: 22:01
*snip* zie Hoedje in "[iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:12 ]

• pdavie2311

pdavie2311

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:12 ]

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 13:22
Uhm, iOS 11.2 upgrade net gedaan en "He Siri" werkt nauwelijks meer? Wel het geluidje, maar dan verschijnt het Siri wolkje onderin en kan ik roepen wat ik wil maar gebeurt er weinig. Iemand anders ook last van?
UncleSam schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:17:
Snel de update downloaden en installeren. Hoop echt dat ik van die rare lichte shake/tril af kom bij het unlocken van mijn IPhone X.
Dat is sinds beta 6 verholpen :)

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:52:
[...]

Dat is sinds beta 6 verholpen :)
Helemaal top. Update inmiddels uitgevoerd en geen een keer meer last van het trillende scherm bij unlocken. Zag de issue niet in de lijst met punten van de update voorbij komen. Was dus bang dat ik er nog last van zou blijven houden.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:12 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net een stukje over de X in Vara programma Kassa. Hier zal het snel terug te kijken zijn.=> https://www.npo.nl/kassa/VARA_101377663

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* maak voortaan een TR aan in plaats van zo te reageren

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:13 ]

HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:18:
[...]

Zo’n toptoestel is de X niet, was net bij Kassa dat je beter de 8 kunt kopen dat de X _O-
Kijken naar Kassa _O-

• dkawa
  • Laatst online: 22:01
*snip* maak de volgende keer een TR aan, in plaats van te reageren.

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:13 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:11:
[...]

Zie je wel ben ik toch niet de enige met deze mening ;)

Donstil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:14:
[...]

Ja maar alleen op de door Apple geselecteerde laders.
Nee !

Apple ondersteunt alleen de eenvoudige Qi-standaard

Apple zal "slechts" de reguliere Qi-standaard 1.2 ondersteunen met laadstromen tot 7,5 watt, maar zonder het zogenaamde Extended Power Profile, het laadvermogen van maximaal 15 watt en dus snel opladen mogelijk maakt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:15 ]

• THE_BASE
  • Niet online
*snip* op de man

[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 03-12-2017 13:15 ]

Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:57:
[...]

[...]
Nee !

Apple ondersteunt alleen de eenvoudige Qi-standaard

Apple zal "slechts" de reguliere Qi-standaard 1.2 ondersteunen met laadstromen tot 7,5 watt, maar zonder het zogenaamde Extended Power Profile, het laadvermogen van maximaal 15 watt en dus snel opladen mogelijk maakt.
Klopt er zijn verschillende snelheden beschikbaar binnen de QI standaard. Wat Apple bedoelt met “snel laden” is dan dus 7,5watt laden.

Als in “Sneller dan met de bijgeleverde plug”

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:26:
[...]

Klopt er zijn verschillende snelheden beschikbaar binnen de QI standaard. Wat Apple bedoelt met “snel laden” is dan dus 7,5watt laden.

Als in “Sneller dan met de bijgeleverde plug”
Dat maak jij ervan. Ik heb dat in ander fora ook al proberen uit te leggen.

Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:39:
[...]

Dat maak jij ervan. Ik heb dat in ander fora ook al proberen uit te leggen.
Dat heb ik even gemist denk ik, Ik kom namelijk niet op andere fora buiten Tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-12-2017 20:49 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Donstil in het andere topic/onderwerp binnen Tweakers iOS.

tot 7.5watt is niet het Fast Charging ook niet door Apple bedoelt als Fast. Apple ontziet zich tot nu nog van Fast Charging. of de lader A1400 5w is doet niets ter zake.

Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 21:36:
tot 7.5watt is niet het Fast Charging ook niet door Apple bedoelt als Fast. Apple ontziet zich tot nu nog van Fast Charging. of de lader A1400 5w is doet niets ter zake.
Dat is natuurlijk niet meer dan een enorme aanname.

Dat de normale lader 5 Watt is doet verder wel degelijk ter zake want dat betekend dat je met een 7,5watt draadloze lader sneller kunt laden dan met de standaard oplader.

Verder hebben we een mooi topic voor dit soort zaken:

[iPhone X] Cases en andere accessoires

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 02-12-2017 22:06 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Donstil
Ik reageer op een bericht/antwoord van jou hier gedaan. Het is van jou een aanname dat klopt ook. nogmaals tot maximaal 7.5watt is wat Apple ondersteunt. En er zijn geen speciale door Apple gecertificeerde Qi-laders die wel Fast Charging toestaan. Jammer dat jij aanneemt dat dat wel het geval is, en lezers hiermee op een verkeerd been zet. Ook niet als je een 12watt Apple lichtnetadapter plaats.

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Geert1976 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:14:
[...]

haha, dan kies is liever 'geen update'' maar wel een werkende telefoon ipv een OS op een iPhone die het hele zwikkie compleet onbruikbaar maakt zodra de datum naar 2 december verspringt ( = iOS 11.1.2) :+
Goed gezegd, Geert... _/-\o_

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:31:
@Donstil
Ik reageer op een bericht/antwoord van jou hier gedaan. Het is van jou een aanname dat klopt ook. nogmaals tot maximaal 7.5watt is wat Apple ondersteunt. En er zijn geen speciale door Apple gecertificeerde Qi-laders die wel Fast Charging toestaan. Jammer dat jij aanneemt dat dat wel het geval is, en lezers hiermee op een verkeerd been zet. Ook niet als je een 12watt Apple lichtnetadapter plaats.
Ondanks dat het niet klopt wat je zegt, er zijn namelijk wel gecertificeerde laders is dit hier niet het topic voor.

Hier past dat wel [iPhone X] Cases en andere accessoires

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 02-12-2017 23:06 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-11 14:16
Hee gasten! Heb sinds 2 dagen een mooie iPhone X. Ik kom direct vanuit Android en daarom is het wennen. Zijn er nog dingen waar jullie mij aanraden om op te letten?
Ik heb een maat die ook altijd iPhone koopt en als ik dat zo hoor lijkt de levensduur van deze telefoons ruimschoots langer dan die van bijv. Samsung, is dat werkelijk zo? Dan praat ik voornamelijk over de software, snelheid etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 03-12-2017 01:10 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:02
Mosin schreef op zondag 3 december 2017 @ 01:09:
Hee gasten! Heb sinds 2 dagen een mooie iPhone X. Ik kom direct vanuit Android en daarom is het wennen. Zijn er nog dingen waar jullie mij aanraden om op te letten?
Ik heb een maat die ook altijd iPhone koopt en als ik dat zo hoor lijkt de levensduur van deze telefoons ruimschoots langer dan die van bijv. Samsung, is dat werkelijk zo? Dan praat ik voornamelijk over de software, snelheid etc.
Ja dat is zo, ik kan je aanraden om de iPhone niet te laten vallen! Veel plezier met je iPhone

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 17:19
mijn iPhone 1 (model uit 2007, gekocht begin 2008) wordt nu nog steeds door mijn dochter gebruikt, als camera (ze is 4).

Doet het nog prima qua accu en qua software is alles eigenlijk nog heel bekend.

Ook mijn iPhones 4 en 5 zijn nog gebruik bij oma's en opa's.

• Evernote
  • Laatst online: 03-11 07:13
Welkom!

Welke Android telefoon had je hiervoor?

Je zult zien dat er op iOS minder trash apps zijn in de Store al kun je geen APKtjes meer binnen trekken.

Qua software krijgt de iPhone 5S van 20 September 2013 nog de laatste iOS updates.
Met de X kun je dus nog wel een tijdje voorruit afhankelijk van je behoeften. (8/8 Plus mogelijk langer wegens lagere resolutie)

Houd er rekening mee dat niet alle apps geoptimaliseerd zijn voor de X.

Verder.. geniet van je telefoon en het OS. Android is in mijn ogen inferieur omdat het veel meer apparaten moet ondersteunen en je OS updates binnen no time kunt vergeten.

Hier lijkt overigens mogelijk verandering in te komen maar dan nog blijf ik bij iOS.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-11 14:01

Nitai

Live the life you love.

Evernote schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:40:
[...]
Verder.. geniet van je telefoon en het OS. Android is in mijn ogen inferieur omdat het veel meer apparaten moet ondersteunen en je OS updates binnen no time kunt vergeten.
Goh goed verhaal :P Klopt natuurlijk niet, Google is heeft altijd al aan goed life cycle management gedaan. Of fabrikanten het pushen is een ander verhaal.

Snap dat nooit, worden er tips gevraagd komen er dergelijke antwoorden over superioriteit.

@Mosin Gestures zijn wel belangrijk om te weten, YouTube: All iPhone X Gestures & Interactions in under 5 minutes + Reacha... Doorloop ook op je gemak de instellingen, dat zijn er best veel. Een van mijn must instellingen is de text scaling. Ik heb die kleiner gezet en dan past er veel meer op je scherm. Ideaal voor e-mails, IM etc.

Een iCloud abo is ook erg gemakkelijk, met name de backup functionaliteit. Dat is erg goed geïntegreerd, ook met apps en historie/instelingen van apps afzonderlijk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 20:41
Nitai schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:57:
[...]

@Mosin Gestures zijn wel belangrijk om te weten, YouTube: All iPhone X Gestures & Interactions in under 5 minutes + Reacha... Doorloop ook op je gemak de instellingen, dat zijn er best veel. Een van mijn must instellingen is de text scaling. Ik heb die kleiner gezet en dan past er veel meer op je scherm. Ideaal voor e-mails, IM etc.

Een iCloud abo is ook erg gemakkelijk, met name de backup functionaliteit. Dat is erg goed geïntegreerd, ook met apps en historie/instelingen van apps afzonderlijk.
Goede tips!! Text scaling meteen aangezet om eens te testen ;-)

Dan hebben enig het eventueel aanpassen van het kleurfilter ivm wit weergave (Zie mijn eerdere post waarin de settings staan die voor mij nog steeds super werken) en de app SwiftKey

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
[...]

Ik verbaas me echt bijna dagelijks om berichten op Facebook: "Ik ben mijn telefoon en dus alle nummers kwijt, stuur me even jouw nummer". Welkom in 1996 denk ik dan altijd. Tegenwoordig moet je echt je best doen om om de systemen van iOs of android heen te werken en géén backup te hebben.

In het begin deed ik nog wel eens moeite om ze te helpen en uit te leggen hoe het behoort te werken (gewoon netjes de standaard procedure van ingebruikname doorlopen), maar dat heb ik maar opgegeven aangezien ze zelf allemaal kunstjes uithalen om het niet te doen, want privacy o.i.d. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 03-12-2017 09:29 ]

• Evernote
  • Laatst online: 03-11 07:13
[...]

Goh goed verhaal :P Klopt natuurlijk niet, Google is heeft altijd al aan goed life cycle management gedaan. Of fabrikanten het pushen is een ander verhaal.

Snap dat nooit, worden er tips gevraagd komen er dergelijke antwoorden over superioriteit.
Klopt wel degelijk zelfs Google’s eigen Pixel heeft slechts 2 jaar aan updates.

“Pixel phones get Android version updates for at least 2 years from when the device first became available on the Google Store,” the company has confirmed. “After 2 years, we can’t guarantee additional updates.”

Dus in dit geval gaat @Mosin er waarschijnlijk op voorruit.

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Zijn er meer mensen waarbij de camera flitser (iphone 8 plus en X) niet werkt als het toestel koud is ?
(Buiten in de kou) zodra je weer binnen bent en de telefoon iets warmer wordt werkt deze weer normaal :?

YouTube: iPhone 8 flash stop working in cold weather.

[ Voor 19% gewijzigd door Henk. op 03-12-2017 09:47 ]

• Mosin
Cardwizard schreef op zondag 3 december 2017 @ 01:39:
[...]

Ja dat is zo, ik kan je aanraden om de iPhone niet te laten vallen! Veel plezier met je iPhone
Dan heb ik het toch goed, haha. Nou ja, dat lijkt mij ook geen optie. Is er eventueel een verzekering voor? Dat kwam nog in mij op. Stel je voor hij valt eens verkeerd :(
Ik heb er een klap hoesje omheen en een screenprotector, dus hij zou in principe niet direct contact met de grond mogen krijgen, maar je weet het nooit hè.
1Mark schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:31:
[...]

mijn iPhone 1 (model uit 2007, gekocht begin 2008) wordt nu nog steeds door mijn dochter gebruikt, als camera (ze is 4).

Doet het nog prima qua accu en qua software is alles eigenlijk nog heel bekend.

Ook mijn iPhones 4 en 5 zijn nog gebruik bij oma's en opa's.
Wow, dat is wel heel erg netjes. Zolang gaat een Samsung niet mee, daar was ik na 10 maanden wel klaar mee :')
Evernote schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:40:
[...]

Welkom!

Welke Android telefoon had je hiervoor?

Je zult zien dat er op iOS minder trash apps zijn in de Store al kun je geen APKtjes meer binnen trekken.

Qua software krijgt de iPhone 5S van 20 September 2013 nog de laatste iOS updates.
Met de X kun je dus nog wel een tijdje voorruit afhankelijk van je behoeften. (8/8 Plus mogelijk langer wegens lagere resolutie)

Houd er rekening mee dat niet alle apps geoptimaliseerd zijn voor de X.

Hier lijkt overigens mogelijk verandering in te komen maar dan nog blijf ik bij iOS.
Ik had hiervoor een vrije nieuwe Samsung J5 2017, maar wat een rotzooi blijft dat Samsung. Daarom de keuze voor iPhone nu. Die apk’tjes maken mij niks uit, dat heb ik 3x gedaan in die 5/6 jaar dat ik al een mobiele telefoon heb.

Kwa updates zit het dus wel goed. Ik vind de support van Apple wel netjes hoor i.t.t. de concurrent..
Ik merkte al wat vertraging bij sommige situaties, dus ik had het al een beetje in de gaten.

Genieten ga ik zeker van. Ik heb gelukkig de 256GB versie, heb er nu al 16 vol. Gelukkig dat ik niet voor de 64GB versie ben gegaan _/-\o_

Verwijderd

Mosin schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:39:
[...]

Dan heb ik het toch goed, haha. Nou ja, dat lijkt mij ook geen optie. Is er eventueel een verzekering voor? Dat kwam nog in mij op. Stel je voor hij valt eens verkeerd :(
Ik heb er een klap hoesje omheen en een screenprotector, dus hij zou in principe niet direct contact met de grond mogen krijgen, maar je weet het nooit hè.

[...]

Wow, dat is wel heel erg netjes. Zolang gaat een Samsung niet mee, daar was ik na 10 maanden wel klaar mee :')

[...]

Ik had hiervoor een vrije nieuwe Samsung J5 2017, maar wat een rotzooi blijft dat Samsung. Daarom de keuze voor iPhone nu. Die apk’tjes maken mij niks uit, dat heb ik 3x gedaan in die 5/6 jaar dat ik al een mobiele telefoon heb.

Kwa updates zit het dus wel goed. Ik vind de support van Apple wel netjes hoor i.t.t. de concurrent..
Ik merkte al wat vertraging bij sommige situaties, dus ik had het al een beetje in de gaten.

Genieten ga ik zeker van. Ik heb gelukkig de 256GB versie, heb er nu al 16 vol. Gelukkig dat ik niet voor de 64GB versie ben gegaan _/-\o_
Sowieso is een J5 een hele andere prijsklasse.
Heb zelf meerdere samsungs gebruikt.
Note 4 en Note 5 en kort Note 8
S7 edge en S8 plus.

Het is echt geen rotzooi.
Het werkt goed en snel en bleef bij mij ook gewoon snel. Waarschijnlijk had ik weer veel geluk 🤔

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

ja,daar is ie weer.... :+

Ik kan je AppleCare+ aanraden.

https://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:19:
Net een stukje over de X in Vara programma Kassa. Hier zal het snel terug te kijken zijn.=> https://www.npo.nl/kassa/VARA_101377663
Ik zag het, gewoon hoesje dus ;)

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Hackus schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:19:
En de heksenjacht gaat maar door.
Men lijkt pas tevreden als wij ons schuldig gaan voelen over het kopen van dit apparaat... "Hoe durf je!!"

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-11 13:03
SmithNL schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:25:
[...]

Men lijkt pas tevreden als wij ons schuldig gaan voelen over het kopen van dit apparaat... "Hoe durf je!!"
Zo kansloos weer dit, gewoon niet laten vallen? Het maakt me geeneens uit dat het nou Apple is, als het een HTC of Samsung oid was was het uiteraard net zo kansloos geweest. Waarom moet een smartphone ook onbreekbaar zijn ofzo?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
[...]
Ik had hiervoor een vrije nieuwe Samsung J5 2017, maar wat een rotzooi blijft dat Samsung. Daarom de keuze voor iPhone nu.
Ik vind het verrassend te moeten vernemen dat een iPhone van 1300 Euro beter is dan een Samsung van 200.

Echt waardeloos is dat Samsung/Android gebeuren toch ja.

Nickname does not reflect reality

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Scrtz schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:31:
[...]

Zo kansloos weer dit, gewoon niet laten vallen? Het maakt me geeneens uit dat het nou Apple is, als het een HTC of Samsung oid was was het uiteraard net zo kansloos geweest. Waarom moet een smartphone ook onbreekbaar zijn ofzo?
Dit >:)

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:50:
[...]

S7 edge en S8 plus.

Het werkt goed en snel en bleef bij mij ook gewoon snel. Waarschijnlijk had ik weer veel geluk 🤔
Nee hoor: je had geen "veel meer geluk": het zijn & blijven gewoon "top telefoons", net zoals de huidige iPhone's...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• THE_BASE
  • Niet online
Ach, dat is een zogenaamde deskundige. Laat me niet lachen. Alsof een laptop van 500 euro niet kan breken als hij valt. Of een tablet van 700 euro. Echt een non-item.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:02
Het stukje in Kassa over de X en dan met name het advies “of neem een iPhone 8”

Uhh die is toch ook helemaal van glas?!

Ik ga ondertussen verder zonder hoesje om mijn X _/-\o_
Scrtz schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:31:
[...]

Kan mij niet anders bedenken dan dat ze dit doen om even op het succes van Apple mee te liften.

Er zijn tegenwoordig veel meer telefoons met voor en achter glas (S8 bv) en daar hoor je ze ook niet over.

Maar goed de doelgroep van die programma’s zijn oude mensen natuurlijk, misschien moet je die alles nog voorkauwen. Als ze überhaupt al in de doelgroep van een X zitten.

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:36:
[...]

Kan mij niet anders bedenken dan dat ze dit doen om even op het succes van Apple mee te liften.

Er zijn tegenwoordig veel meer telefoons met voor en achter glas (S8 bv) en daar hoor je ze ook niet over.

Maar goed de doelgroep van die programma’s zijn oude mensen natuurlijk, misschien moet je die alles nog voorkauwen. Als ze überhaupt al in de doelgroep van een X zitten.
Ben het helemaal met je eens.
Alle telefoons zijn tegenwoordig erg breekbaar.
Echter de kosten voor een achterkant van de X is toch wel heel extreem ;)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@alwaysleft En dan het verhaal van reparatie. Begrijp niet waar hij dat op baseert
hier terugkijken
SmithNL schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:25:
[...]

[ Voor 38% gewijzigd door Hackus op 03-12-2017 11:57 ]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:42:
[...]

Die kosten zijn zo hoog, omdat het hele toestel vervangen wordt. Het is niet mogelijk om alleen de achterkant te vervangen.

Verwijderd

MelvinW schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:51:
[...]

Die kosten zijn zo hoog, omdat het hele toestel vervangen wordt. Het is niet mogelijk om alleen de achterkant te vervangen.
Dat begrijp ik..
Je betaald dan een kleine 600 euro voor een refurbished X...
Maar goed al met al dure handel :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:58:
[...]

Dat begrijp ik..
Re-manufactured iPhone X ;)
refurbished is de naam die bedrijven als Leap etc gebruiken om hun gebruikte iPhone/iPads te verhandelen

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:58:
[...]

Dat begrijp ik..
Tja, dure les als je hem laat vallen. Ik heb nog nooit een telefoon laten vallen met een gebroken scherm als resultaat. Zuinig zijn op je spullen en dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Apple hoeft niet voor de kosten op te draaien als je je spullen kapot maakt.

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
Werkt bij jullie Face ID nog wel in het donker na de update? Gisteren in de slaapkamer wekte Face ID op geen enkele manier, terwijl ik nogmaals zelfs liggend geen probleem heb met unlocken.

Verwijderd

moca007 schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:18:
Werkt bij jullie Face ID nog wel in het donker na de update? Gisteren in de slaapkamer wekte Face ID op geen enkele manier, terwijl ik nogmaals zelfs liggend geen probleem heb met unlocken.
Werkt feilloos

• moca007
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat er binnenkort een slimme manier gevonden gaat worden om het glas te kunnen vervangen aan de achterkant. Misschien door de iPhone op een bepaalde temperatuur te verwarmen zodat het lijm los laat en makkelijker vervangen kan worden, het glas zelf is zeker na te maken.

• moca007
Raar vanavond maar weer proberen.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
moca007 schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat er binnenkort een slimme manier gevonden gaat worden om het glas te kunnen vervangen aan de achterkant. Misschien door de iPhone op een bepaalde temperatuur te verwarmen zodat het lijm los laat en makkelijker vervangen kan worden, het glas zelf is zeker na te maken.
Wat ik heb begrepen is dat de achterkant het geraamte is waar alle componenten op vast gezet zijn. En het daarom dus ook niet te vervangen is.

• moca007
Dennisdn schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:32:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat de achterkant het geraamte is waar alle componenten op vast gezet zijn. En het daarom dus ook niet te vervangen is.
Je kan zomaar gelijk hebben. Dan is er maar een oplossing is een complete frame vervangen, heb dit zelf zelf vaak genoeg gedaan bij de 4,5,6 etc.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk dat er wel snel een behuizing voor de X op de markt komt

• moca007
Hackus schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:41:
Ik denk dat er wel snel een behuizing voor de X op de markt komt
Die komen er zeker en volgens mij gaat het lang duren met de iPhone 6,7 waren ze te krijgen met een maand of twee.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39

Rudios

Lost in space?

Los van dat ik erg tevreden ben met de X, gaat hij wel gelijk in de verkoop als er een X plus op de markt komt volgende jaar. Enigste gemis is een groter scherm.

Whole lot of stars ***

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Zijn er meer mensen waarbij de camera flitser (iphone 8 plus en X) niet werkt als het toestel koud is ?
(Buiten in de kou) zodra je weer binnen bent en de telefoon iets warmer wordt werkt deze weer normaal :?

YouTube: iPhone 8 flash stop working in cold weather.

• Mosin
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:50:
[...]

S7 edge en S8 plus.

Tuurlijk, maar ik heb zelf geen goede ervaring met Samsung. Ik heb wel eens de duurdere Galaxy Zoom gehad die na 1 jaar ook wel de prullenbak inkon. Ieder zijn ervaring, de een zal Samsung aanbidden en de ander niet. Denk evengoed dat het software stukje bij Apple wel wat voorloopt. Support krijgen voor een hele lange tijd is voor mij wel een must.
Thanks en wat gaat dat kosten? Of kijk ik niet goed?
Pagina: 1 ... 34 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.