Dan heb ik het toch goed, haha. Nou ja, dat lijkt mij ook geen optie. Is er eventueel een verzekering voor? Dat kwam nog in mij op. Stel je voor hij valt eens verkeerd
Ik heb er een klap hoesje omheen en een screenprotector, dus hij zou in principe niet direct contact met de grond mogen krijgen, maar je weet het nooit hè.
1Mark schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:31:
[...]
mijn iPhone 1 (model uit 2007, gekocht begin 2008) wordt nu nog steeds door mijn dochter gebruikt, als camera (ze is 4).
Doet het nog prima qua accu en qua software is alles eigenlijk nog heel bekend.
Ook mijn iPhones 4 en 5 zijn nog gebruik bij oma's en opa's.
Wow, dat is wel heel erg netjes. Zolang gaat een Samsung niet mee, daar was ik na 10 maanden wel klaar mee

Evernote schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:40:
[...]
Welkom!
Welke Android telefoon had je hiervoor?
Je zult zien dat er op iOS minder trash apps zijn in de Store al kun je geen APKtjes meer binnen trekken.
Qua software krijgt de iPhone 5S van 20 September 2013 nog de laatste iOS updates.
Met de X kun je dus nog wel een tijdje voorruit afhankelijk van je behoeften. (8/8 Plus mogelijk langer wegens lagere resolutie)
Houd er rekening mee dat niet alle apps geoptimaliseerd zijn voor de X.
Verder.. geniet van je telefoon en het OS. Android is in mijn ogen inferieur omdat het veel meer apparaten moet ondersteunen en je OS updates binnen no time kunt vergeten.
Hier lijkt overigens mogelijk verandering in te komen maar dan nog blijf ik bij iOS.
Ik had hiervoor een vrije nieuwe Samsung J5 2017, maar wat een rotzooi blijft dat Samsung. Daarom de keuze voor iPhone nu. Die apk’tjes maken mij niks uit, dat heb ik 3x gedaan in die 5/6 jaar dat ik al een mobiele telefoon heb.
Kwa updates zit het dus wel goed. Ik vind de support van Apple wel netjes hoor i.t.t. de concurrent..
Ik merkte al wat vertraging bij sommige situaties, dus ik had het al een beetje in de gaten.
Genieten ga ik zeker van. Ik heb gelukkig de 256GB versie, heb er nu al 16 vol. Gelukkig dat ik niet voor de 64GB versie ben gegaan